ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akheron
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Temmuz 2016 09:54
Son Ziyaret:
21 Kasım 2017 15:29
Toplam Mesaj:
56 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İSA KARALI
Doğum Tarihi:
15 Mayıs 1989
Yaş:
37
İl:
Burdur
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
360 LT F0 İlangi Yellow
500 LT F1 Canary Cheek
SON 10 MESAJI
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Çok teşekkür ediyorum gerçekten çok güzel bir hatıra olacak :)
Çok teşekkür ediyorum gerçekten çok güzel bir hatıra olacak :)
Japon Yavruların 3.günü
[QUOTE=eraybicakci]Merhabalar.Bugün japon balığı yavrularının 3 veya 4.günü.Akvaryumda pipo filtre var. Çalışmalımı? Çalışırsa zarar veririmi yavrulara? Ve yumurta ile besleyince akvaryum çok bulandı. Suyu değişmelimi yoksa sıkıntı olmaz mı ? İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim...
Cevap verebilecek yok mu ???
[/QUOTE]
Yavurların kaç cm? ayrıca pipo filtre mutlaka 24 saat çalışmalı ve oturmamış suya koyduysanız sıkıntı çıkarabilir koyduğunuz yumurta eğer imkanınız varsa ısısı akvaryum ısısı ile aynı olmak şartı ile dinlendirilmiş %50 su değişimi yapın ayrıca akvaryum suyuna sera nitrivec ve bakteri besini ekleyin
[QUOTE=eraybicakci]Merhabalar.Bugün japon balığı yavrularının 3 veya 4.günü.Akvaryumda pipo filtre var. Çalışmalımı? Çalışırsa zarar veririmi yavrulara? Ve yumurta ile besleyince akvaryum çok bulandı. Suyu değişmelimi yoksa sıkıntı olmaz mı ? İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim...
Cevap verebilecek yok mu ???
[/QUOTE]
Yavurların kaç cm? ayrıca pipo filtre mutlaka 24 saat çalışmalı ve oturmamış suya koyduysanız sıkıntı çıkarabilir koyduğunuz yumurta eğer imkanınız varsa ısısı akvaryum ısısı ile aynı olmak şartı ile dinlendirilmiş %50 su değişimi yapın ayrıca akvaryum suyuna sera nitrivec ve bakteri besini ekleyin
Tropheus İsiklandirm
[QUOTE=meydey_d2]Evet emre bey 8 saat aralıksız açık birakiyordum...yarın yeni florosanlari alip takarim önerileriniz için tskler..
Peki kayalardaki kahverengi oluşumlar balıklara zarar verir mi?[/QUOTE]
kayalardaki kahverengi oluşum diatom başlangıcı yani yosun başlangıcı da diyebiliriz. Tankta vatoz varsa çıkarın yoksa diatomları yer. Bu diatomlar zamanla yeşil yosun olacaktır. Yalnız Emre beyinde dediği gibi 865 kodlu florasandan alıp 2 saat açık 2 saat kapalı şekilde yaparsanız bu yeşile dönüş daha çabuk olur. Ayrıca alacağınız flarosanların watt değeri önemli. 1 litreye 1 watt düşecek şekilde alırsanız sorunsuz yosun oluşumu başlar. Tabi bu oluşum camlarda da olacak bunları da kullanılmamış bir bulaşık süngeri ile temizleyerek baş edebilirsiniz.
[QUOTE=meydey_d2]Evet emre bey 8 saat aralıksız açık birakiyordum...yarın yeni florosanlari alip takarim önerileriniz için tskler..
Peki kayalardaki kahverengi oluşumlar balıklara zarar verir mi?[/QUOTE]
kayalardaki kahverengi oluşum diatom başlangıcı yani yosun başlangıcı da diyebiliriz. Tankta vatoz varsa çıkarın yoksa diatomları yer. Bu diatomlar zamanla yeşil yosun olacaktır. Yalnız Emre beyinde dediği gibi 865 kodlu florasandan alıp 2 saat açık 2 saat kapalı şekilde yaparsanız bu yeşile dönüş daha çabuk olur. Ayrıca alacağınız flarosanların watt değeri önemli. 1 litreye 1 watt düşecek şekilde alırsanız sorunsuz yosun oluşumu başlar. Tabi bu oluşum camlarda da olacak bunları da kullanılmamış bir bulaşık süngeri ile temizleyerek baş edebilirsiniz.
Akvaryuma İlk Adım Discus (4 Cm'den Yavru Almaya)
[QUOTE=BrcMr]Son 3 eleştiri yapan arkadaşlara toplu bir cevap vereyim. Zahmet edip konuyu baştan okumuş olsaydınız bu yorumları yapmaya gerek duymayacaktınız ama maalesef okuma alışkanlığımız yok bu durumu doğal görüyorum. Arkadaşlar balıklar 3 aya yakındır bendeler ve ilk kurulum yaptığımda 85x40x49 boyutlarındaki akvaryumda balıkları beslemeye başladım. Bu boyutlardaki balıkları ve sayı da az olunca büyük tanka koyduğunuz zaman devede kulak gözüküyorlar. Balıkları yeterli boyuta geldikleri zaman büyük akvaryuma koyacağımı açtığım konunun başında belirtmiştim. Size de iyi hobiler.[/QUOTE]
Konuyu ilk açtığınızdan beri favorimde ekli devede kulak deyimi hiç uymamış bari biraz dekore edin balıklarınızı sitrese sokmayın ticari olarak hayvanların sırtından para kazananlardan bi farkınız kalmamış... bence vebali çok büyük ben bi forumu okumadan asla yorum yapmam... insanlara bu şekilde ön yargılı davranmayın... okuma alışkanlığına gelince emin olun bir günde okuduğum yazıları görseniz dudağınız uçuklar.. zaten yaptığım iş gereği okumayı seven birisiyim sevmek de zorundayım.... her ne olursa olsun ne amaçla olursa olsun yaptığınız şeyin benim gözümde savunulacak bir yanı yok... saygılarımla...
[QUOTE=BrcMr]Son 3 eleştiri yapan arkadaşlara toplu bir cevap vereyim. Zahmet edip konuyu baştan okumuş olsaydınız bu yorumları yapmaya gerek duymayacaktınız ama maalesef okuma alışkanlığımız yok bu durumu doğal görüyorum. Arkadaşlar balıklar 3 aya yakındır bendeler ve ilk kurulum yaptığımda 85x40x49 boyutlarındaki akvaryumda balıkları beslemeye başladım. Bu boyutlardaki balıkları ve sayı da az olunca büyük tanka koyduğunuz zaman devede kulak gözüküyorlar. Balıkları yeterli boyuta geldikleri zaman büyük akvaryuma koyacağımı açtığım konunun başında belirtmiştim. Size de iyi hobiler.[/QUOTE]
Konuyu ilk açtığınızdan beri favorimde ekli devede kulak deyimi hiç uymamış bari biraz dekore edin balıklarınızı sitrese sokmayın ticari olarak hayvanların sırtından para kazananlardan bi farkınız kalmamış... bence vebali çok büyük ben bi forumu okumadan asla yorum yapmam... insanlara bu şekilde ön yargılı davranmayın... okuma alışkanlığına gelince emin olun bir günde okuduğum yazıları görseniz dudağınız uçuklar.. zaten yaptığım iş gereği okumayı seven birisiyim sevmek de zorundayım.... her ne olursa olsun ne amaçla olursa olsun yaptığınız şeyin benim gözümde savunulacak bir yanı yok... saygılarımla...
Akvaryuma İlk Adım Discus (4 Cm'den Yavru Almaya)
Niye ısrarla büyük yere almamak için çapa harcıyorsunuz? tek sorun su değişiminde yaşayacağınız zorluk mu? Yazık değil mi bu kadar hayvanı küçücük yere hapsetmişsiniz... Bu işi belli ki hobi için yapıyorsunuz yani zevkinizi tatmin etmek için.. Zaten çoğumuz bu yüzden yapıyoruz.. bari hayvanlara elimizden geldiğince geniş yaşama alanı sunalım ki onlarda mutlu olsunlar... Balıklara sadece yem verip taze su eklemekle mutlu olmalarını beklemeyelim.. biraz empati yapın.. kendinizi 6 m2 bir odaya hapsetmek yerine 3 m2 yere hapsettiğinizi düşünün... madem onlara bu zindan hayatını yaşatıyoruz bari elimizden geldiğince doğal ortamlarını taklit etmeye çalışalım... uygun dekor ve geniş hacimde bakalım balıklarımıza... Lütfen biraz duyarlı olun... Kendinizi o balıkların yerine koyun... aklı fikri yok diye istediğimiz gibi davranamayız onlara... belki aklı fikri yok ama ağzı dili de yok bu hayvancıkların ve sıkıntılarını dile getiremiyorlar... Unutmayın onlarda birer CAN taşıyorlar ve bu can onlara emanet tıpki sizinki gibi ve onlar bu hayatı tercih etmediler.... Saygılarımla.. iyi hobiler...
Niye ısrarla büyük yere almamak için çapa harcıyorsunuz? tek sorun su değişiminde yaşayacağınız zorluk mu? Yazık değil mi bu kadar hayvanı küçücük yere hapsetmişsiniz... Bu işi belli ki hobi için yapıyorsunuz yani zevkinizi tatmin etmek için.. Zaten çoğumuz bu yüzden yapıyoruz.. bari hayvanlara elimizden geldiğince geniş yaşama alanı sunalım ki onlarda mutlu olsunlar... Balıklara sadece yem verip taze su eklemekle mutlu olmalarını beklemeyelim.. biraz empati yapın.. kendinizi 6 m2 bir odaya hapsetmek yerine 3 m2 yere hapsettiğinizi düşünün... madem onlara bu zindan hayatını yaşatıyoruz bari elimizden geldiğince doğal ortamlarını taklit etmeye çalışalım... uygun dekor ve geniş hacimde bakalım balıklarımıza... Lütfen biraz duyarlı olun... Kendinizi o balıkların yerine koyun... aklı fikri yok diye istediğimiz gibi davranamayız onlara... belki aklı fikri yok ama ağzı dili de yok bu hayvancıkların ve sıkıntılarını dile getiremiyorlar... Unutmayın onlarda birer CAN taşıyorlar ve bu can onlara emanet tıpki sizinki gibi ve onlar bu hayatı tercih etmediler.... Saygılarımla.. iyi hobiler...
F0 Tropheus İçin Granül Yem
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba, Granül yem kullanmanızda bir sakınca Yok. Tavsiyem Dainichi Veggie fx , Dainichi veggie deluxe ve nls thera A kullanmanız olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yazdığınız yemlerden var elimde hatta daha fazlası var :)
[QUOTE=BiotopeDogan]
Merhaba, Granül yem kullanmanızda bir sakınca Yok. Tavsiyem Dainichi Veggie fx , Dainichi veggie deluxe ve nls thera A kullanmanız olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yazdığınız yemlerden var elimde hatta daha fazlası var :)
F0 Tropheus İçin Granül Yem
Arkadaşlar merhaba. Forumda baya araştırdım ama soruma cevap bulamadım. F0 tropheus türleri için granül yem kullanmanın faydaları veya zararlarını sormak istiyorum. Ben f1 balıklarım için uzun süredik granül yem kullanıyorum. Çok faydasını gördüm; ancak f0 balık için danıştığım bir kaç arkadaş kesinlikle verme f0 için granül yem uygun değil dediler. Bende hali ile veremedim. Balıklarımı sadece pul yem ile besliyorum şu anda. Ancak granül yem de vermek istiyorum. Kullandığım granül yemler kaliteli dainchi ve nls markaları kullanıyorum. Şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim. İyi forumlar, neşeli hobiler [:)]
Arkadaşlar merhaba. Forumda baya araştırdım ama soruma cevap bulamadım. F0 tropheus türleri için granül yem kullanmanın faydaları veya zararlarını sormak istiyorum. Ben f1 balıklarım için uzun süredik granül yem kullanıyorum. Çok faydasını gördüm; ancak f0 balık için danıştığım bir kaç arkadaş kesinlikle verme f0 için granül yem uygun değil dediler. Bende hali ile veremedim. Balıklarımı sadece pul yem ile besliyorum şu anda. Ancak granül yem de vermek istiyorum. Kullandığım granül yemler kaliteli dainchi ve nls markaları kullanıyorum. Şimdiden cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim. İyi forumlar, neşeli hobiler [:)]
Kumun Üstünde Kahverengi Yosun. Resimli
Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?
Konuyu yeniden canlandıracağım ama çözüm bulabildiniz mi ?
Dış Filtre Yapımı
Eğer bidonu akvaryum seviyesinden aşağıya koyarsan ve sızdırma olursa büyük sorun yaşarsın. Benim tavsiyem bu bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy, tabi akvaryumun büyükse ve fon vs. bir şeylerle görüntüyü kapatabileceksen, eğer ki görüntü senin için önemli değilse bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy ve o şekilde kullan. Bir nevi iç filtre. Şu anda ehemin bir çok filtresi (clasic serileri örneğin eheim 2211, 2213, 2215 ve 2217) akvaryum içerisinde kullanılabiliyor. bu şekilde kullanan çok kişi var bir ara bende denemiştimm. dışarıda kullanmaktan daha iyi oluyor ve boru derdi olmuyor :) Tabi kullandığın silikonun akvaryuma zararının olup olmadığını araştırmanı tavsiye ederim.
Eğer bidonu akvaryum seviyesinden aşağıya koyarsan ve sızdırma olursa büyük sorun yaşarsın. Benim tavsiyem bu bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy, tabi akvaryumun büyükse ve fon vs. bir şeylerle görüntüyü kapatabileceksen, eğer ki görüntü senin için önemli değilse bidonu olduğu gibi akvaryumun içine koy ve o şekilde kullan. Bir nevi iç filtre. Şu anda ehemin bir çok filtresi (clasic serileri örneğin eheim 2211, 2213, 2215 ve 2217) akvaryum içerisinde kullanılabiliyor. bu şekilde kullanan çok kişi var bir ara bende denemiştimm. dışarıda kullanmaktan daha iyi oluyor ve boru derdi olmuyor :) Tabi kullandığın silikonun akvaryuma zararının olup olmadığını araştırmanı tavsiye ederim.
Tropheus İçin Sıkça Sorulan Sorular
Tropheus tankimda canli midye besleyen ve olumsuz bir durumla karsilasan ol du mu? Öldüklerinde baliklar tarafindan midyenin etini yiyerwk blout olmalarindan korkuyorum
Tropheus tankimda canli midye besleyen ve olumsuz bir durumla karsilasan ol du mu? Öldüklerinde baliklar tarafindan midyenin etini yiyerwk blout olmalarindan korkuyorum
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
