ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Enisikizler
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
219
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Haziran 2016 19:42
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 09:52
Toplam Mesaj:
270 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Enis ikizler
Doğum Tarihi:
04 Temmuz 1991
Yaş:
34
İl:
Izmir
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Enis ikizler
270 lt de flower horn
SON 10 MESAJI
Oranda Japon Hevesim Bilgi Almak İstiyorum
Orandaları normal japon balıkları gibi sanıp, karıştırırsanız sizi yanıltır. Orandalar bakımında bilgi ve tecrübe isteyen, artı olarak su kalitesi koşuluna uygun olup, beslenme de yine ayni şekilde orandalara uygun şekilde olması lazım. İyi araştırıp, iyi
Bir ortam hazırlamadan almamanızı öneririm. Yeni alırken ve balığı seçerken de aynı şekilde belli bir bilgi birikimi ve tecrübe olması gerekir. A kalite orandaların fiyatlarını da göz önüne alırsak, bir hevesle sonu hüsranla bitme olasılığı yüksek. Maddi manevi üzülmemeniz için, hazırlıklarınızı iyi yapın. Ayrıca ölçülerinizdeki akvaryum içinde 2 adet yeterli olacaktır. Gerisi size kalmiş[EDIT]Enisikizler,2024-10-12 20:57:10[/EDIT]
Orandaları normal japon balıkları gibi sanıp, karıştırırsanız sizi yanıltır. Orandalar bakımında bilgi ve tecrübe isteyen, artı olarak su kalitesi koşuluna uygun olup, beslenme de yine ayni şekilde orandalara uygun şekilde olması lazım. İyi araştırıp, iyi
Bir ortam hazırlamadan almamanızı öneririm. Yeni alırken ve balığı seçerken de aynı şekilde belli bir bilgi birikimi ve tecrübe olması gerekir. A kalite orandaların fiyatlarını da göz önüne alırsak, bir hevesle sonu hüsranla bitme olasılığı yüksek. Maddi manevi üzülmemeniz için, hazırlıklarınızı iyi yapın. Ayrıca ölçülerinizdeki akvaryum içinde 2 adet yeterli olacaktır. Gerisi size kalmiş[EDIT]Enisikizler,2024-10-12 20:57:10[/EDIT]
Akvaryumdaki Vatoz Balığı Kaç Gün Aç Kalabilir ?
[QUOTE=mmetem]Merhaba arkadaşlar 40 litrelik akvaryumunda sadece 1 tane vatoz var. Fakat köye gidip 1 hafta kalacağız. 1 hafta suyun havalandırması açık bir şekilde hiç yem vermeden vatoz yaşar mı ? (Akvaryumda taş ve kum var)[/QUOTE]
Yüksek ihtimalde yaşar. Hava motoru ve filtre sistemi çaliştiği sürece 1 hafta sıkıntı olmaz. Gitmeden yemlemesini yaparsin. Gideceksin diye de çok çok fazla da atma. Normalin bir tık üstü atsan yeter. Ama esas doğru olani tatil yemleri var onlardan alabilirsin ve ya otomatik yemleme mak. Baktiğim flowerhorn taşınmadan ötürü su değerlerinde sıkıntıdan dolayi yüksek ihtimal, strese girmişti ve sanırım da sudan etkilenmişti. Taşınma telaşi ile fazla suyu dinlendirmedenn, tankın %70 i direk çeşmeden doldurmuştum. Kalani eski suyu. İşte telaş zamani bole amatörce bir hata yapilabiliyor. Neyse kısacası o günden sonra balığım yaklaşık 1 ay yem yemedi. Sonunda da maalesef öldü. Ama orada gördüm yani. Balıkların açlık sınırı baya yüksek. Bu yüzeen 1 haftadam problem olmaz.
[QUOTE=mmetem]Merhaba arkadaşlar 40 litrelik akvaryumunda sadece 1 tane vatoz var. Fakat köye gidip 1 hafta kalacağız. 1 hafta suyun havalandırması açık bir şekilde hiç yem vermeden vatoz yaşar mı ? (Akvaryumda taş ve kum var)[/QUOTE]
Yüksek ihtimalde yaşar. Hava motoru ve filtre sistemi çaliştiği sürece 1 hafta sıkıntı olmaz. Gitmeden yemlemesini yaparsin. Gideceksin diye de çok çok fazla da atma. Normalin bir tık üstü atsan yeter. Ama esas doğru olani tatil yemleri var onlardan alabilirsin ve ya otomatik yemleme mak. Baktiğim flowerhorn taşınmadan ötürü su değerlerinde sıkıntıdan dolayi yüksek ihtimal, strese girmişti ve sanırım da sudan etkilenmişti. Taşınma telaşi ile fazla suyu dinlendirmedenn, tankın %70 i direk çeşmeden doldurmuştum. Kalani eski suyu. İşte telaş zamani bole amatörce bir hata yapilabiliyor. Neyse kısacası o günden sonra balığım yaklaşık 1 ay yem yemedi. Sonunda da maalesef öldü. Ama orada gördüm yani. Balıkların açlık sınırı baya yüksek. Bu yüzeen 1 haftadam problem olmaz.
İzmir'de Akvaryum Yapan Yer Önerisi
İstediğiniz ölcüler büyük ve dolayisiyla riskli ölcüler değil. Herhangi bir camcı yapabilir. Sadece silikonunu ona göre kullanamsı lazım. İntnettene de o ölcülere kaç mm cam gerekiyor, bakabilirsiniz. Bence bu iş için özellikşe alvaryum yapana gerek yok. Sadece önemli kosım. Kulllanılacak silikon. Genelde camcularda alvaryuma uygun silikon bulunmaz. Onu da kendiniz alir verirsiniz. Fiyati ona göre konusursunuz
İstediğiniz ölcüler büyük ve dolayisiyla riskli ölcüler değil. Herhangi bir camcı yapabilir. Sadece silikonunu ona göre kullanamsı lazım. İntnettene de o ölcülere kaç mm cam gerekiyor, bakabilirsiniz. Bence bu iş için özellikşe alvaryum yapana gerek yok. Sadece önemli kosım. Kulllanılacak silikon. Genelde camcularda alvaryuma uygun silikon bulunmaz. Onu da kendiniz alir verirsiniz. Fiyati ona göre konusursunuz
Fluval 406 Su Sızdırıyor
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Alper beyin tüm dediklerine katılıyorum . Keşke gönül isterdi ki bu işlemleri hiç su görmeden deneme yapmadan yapsaydınız . Uzun süre bekleyen filtrelerde genelde yaşanan bir sorundur .
Bunun için bir servis olacağını sanmıyorum mevcut kullanılan tüm O ringleri alıp siz kendiniz değiştirip vazelinleyip veya Silikon esaslı vazelin tarzı malzemelerden alıp sorunu çözebilirsiniz .[/QUOTE]
Konuyla alakalı olarak bir sorum olacak. Bende de 406 var. Yaklaşıl 2 senedir kullaniyorum. Yani kullaniyordum. Akvaryumu durdurdum güzelce temizleyip kutusuna koydum. Arkadasın sorununu da bekelmeden kaynaklı demişsiniz. Bu durumu yaşamamak için ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Alper beyin tüm dediklerine katılıyorum . Keşke gönül isterdi ki bu işlemleri hiç su görmeden deneme yapmadan yapsaydınız . Uzun süre bekleyen filtrelerde genelde yaşanan bir sorundur .
Bunun için bir servis olacağını sanmıyorum mevcut kullanılan tüm O ringleri alıp siz kendiniz değiştirip vazelinleyip veya Silikon esaslı vazelin tarzı malzemelerden alıp sorunu çözebilirsiniz .[/QUOTE]
Konuyla alakalı olarak bir sorum olacak. Bende de 406 var. Yaklaşıl 2 senedir kullaniyorum. Yani kullaniyordum. Akvaryumu durdurdum güzelce temizleyip kutusuna koydum. Arkadasın sorununu da bekelmeden kaynaklı demişsiniz. Bu durumu yaşamamak için ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
Oranda Goldfish ( Uygun Akvaryum )
[QUOTE=yedili]Merhaba,
2 adet Oranda Goldfish için 60x45x45 cm akvaryum uygun olur mu ? Akvaryum arkadan 15 cm sump sistemli olacak. Yani 60x30x45h cm yüzme alanı kalacak. Akvaryuma 1 adet de cüce vatoz eklenebilir. Yuvarlak hatlı bir kaç kaya ile sade bir dekor yapılacak, tabanda da dere kumu kullanılacak. Teşekkür ederim.[/QUOTE]
2 adet için yeterlidir. Bahsedildiği gibi büyük boyutlara anca üretim havuzlarında vs alanlarda ulaşabiliyorlar. Sizin ölcüleriniz iki tane için yeterlidir. Sump sistemi gereksiz gibi. Güzel bir dış filtreyle işimizi rahatlıkla görür. Hacim anlamında da kaybiniz olmaz. Ama halihazırdaki akvaryumu değerlendirecekseniz yapacak bir şey yok. Ben de uzun süre oranda besledim. Ve neredeyse bakmaktan en keyif aldiğim türdü. Kendi tecrübeme göre yazarsam, alacaiğiniz balik sayısını 2 adetle tutmak cok zor. Şu renk bu güzelmiş, bunun kafaaı çok güzel, bunun rengi çok güzel, bu bembeyaz, bunun kırmızısı çok güzel diyerek alacağiniz balık sayısı hızla artacaktir. Sayı artarsa akvaryum yetersiz kalir. Ya sayı artmayacak ya da artarsa balıklar sağlıksız koşullara maruz kalacak. Orandalar japon balığı dense de çok hassas balıklardır. Benim size tavsiyem eğer akvaryum daha almadıysaniz minimum 1 m 300 lt dolaylarında yapın. Ama ben kendime hakim olurum 2 adetle sınırlı kalirim, cok rengini beğendiğim olursa cıkar ekle yaparim derseniz sorun yok. Beslenmelerine cok dikkat edin
[QUOTE=yedili]Merhaba,
2 adet Oranda Goldfish için 60x45x45 cm akvaryum uygun olur mu ? Akvaryum arkadan 15 cm sump sistemli olacak. Yani 60x30x45h cm yüzme alanı kalacak. Akvaryuma 1 adet de cüce vatoz eklenebilir. Yuvarlak hatlı bir kaç kaya ile sade bir dekor yapılacak, tabanda da dere kumu kullanılacak. Teşekkür ederim.[/QUOTE]
2 adet için yeterlidir. Bahsedildiği gibi büyük boyutlara anca üretim havuzlarında vs alanlarda ulaşabiliyorlar. Sizin ölcüleriniz iki tane için yeterlidir. Sump sistemi gereksiz gibi. Güzel bir dış filtreyle işimizi rahatlıkla görür. Hacim anlamında da kaybiniz olmaz. Ama halihazırdaki akvaryumu değerlendirecekseniz yapacak bir şey yok. Ben de uzun süre oranda besledim. Ve neredeyse bakmaktan en keyif aldiğim türdü. Kendi tecrübeme göre yazarsam, alacaiğiniz balik sayısını 2 adetle tutmak cok zor. Şu renk bu güzelmiş, bunun kafaaı çok güzel, bunun rengi çok güzel, bu bembeyaz, bunun kırmızısı çok güzel diyerek alacağiniz balık sayısı hızla artacaktir. Sayı artarsa akvaryum yetersiz kalir. Ya sayı artmayacak ya da artarsa balıklar sağlıksız koşullara maruz kalacak. Orandalar japon balığı dense de çok hassas balıklardır. Benim size tavsiyem eğer akvaryum daha almadıysaniz minimum 1 m 300 lt dolaylarında yapın. Ama ben kendime hakim olurum 2 adetle sınırlı kalirim, cok rengini beğendiğim olursa cıkar ekle yaparim derseniz sorun yok. Beslenmelerine cok dikkat edin
Oranda Su Üstü Çıkması
Sorununuzla ilgisi olur mu bilmem ama, akvaryumunuz 80 lt. Haftada 2 kere 40 lt su deşişimi yapiyormışsunuz. Yani her hafta akvaryumun suyunun tamamini değiştirmiş olursunuz. Bence haftada bir 3 te 1 lik su değişimi yapın. Dip temizliği anlamında. Ben de uzunca bir süre oranda besledim. Sanıldığından daha hassas balıklar. Filtreniz de kötü değil. Ben hafta bir ya da 10 günde bir 3 te 1 oraninda su değişimi yapiyordum. Bu süreçte ne balık kaybı yasadım, ne de herhangi bir aksi durum. Yem de kendiniz belirleyin. Fazla yemleme yapmayın. Attikca yiyeceklerdir. Arada bezelye verin. Haslanmiş. Biraz da haslanmiş ıspanak da veriyordum. Gayet sağlıklı yaşadılar bu yöntemimle.
Sorununuzla ilgisi olur mu bilmem ama, akvaryumunuz 80 lt. Haftada 2 kere 40 lt su deşişimi yapiyormışsunuz. Yani her hafta akvaryumun suyunun tamamini değiştirmiş olursunuz. Bence haftada bir 3 te 1 lik su değişimi yapın. Dip temizliği anlamında. Ben de uzunca bir süre oranda besledim. Sanıldığından daha hassas balıklar. Filtreniz de kötü değil. Ben hafta bir ya da 10 günde bir 3 te 1 oraninda su değişimi yapiyordum. Bu süreçte ne balık kaybı yasadım, ne de herhangi bir aksi durum. Yem de kendiniz belirleyin. Fazla yemleme yapmayın. Attikca yiyeceklerdir. Arada bezelye verin. Haslanmiş. Biraz da haslanmiş ıspanak da veriyordum. Gayet sağlıklı yaşadılar bu yöntemimle.
2 Metre Akvaryum Taban Camda Çatlak
Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi
Daha önce bole birşey başıma gelmedi. Sadece kendimce bir çözüm buldum sizin adınıza. Bu konuda siz veya tecrübeli arkadaşlar da çözümümü olumlu olumsuz değerlendirir. Alvaryum boşaltip iyice kurusun. İçerden taban ölcüsünü alin. Buna uygun cam kestirip yine içerden camı tabana silikonla oturtun. Sonra yanlarını silikonlayıp iyice kurumasını bekleyin. Ne cami sökmekle ne de slikon temizlemekle uğraşmiş olursunuz. Ayni olay benim başıma gelseydi bu yöntemi uygulardım. Ön ve yan camlarda olsa, eski cami soküp, slikonları temizleyip değiştirmekten baska care olmazdi. Ama taban nispeten daha cok destekli oluyor zeminden. Patlama riski 0 olur. Önemki olan ilerde sızdırma yapmaması. Yukarda yazdığım yöntemle bence daha az uğraştirir ve eskisine göre de daha da dayanıklı olur gibi
Çınar Akvaryum Güvenilir Mi?
Birleştirme yapan dediğiniz, normal camcı mı ? Eğer bildiğimiz camcılarsa, daha yüksek fiyat almanız normal. Diğer akvaryumcu ile ilgili bilgim yok falat, birinin işi akvaryumculuk. Sizin de istediğiniz hacim genel de satılan akvaryum hacmi. Ellerinde bolca vardır. Bir taraf siZe özel üretecekken, akvaryumcu seri üretim gibi yaptiği ürünü verecek. Bence aradaki tek fark budur
Birleştirme yapan dediğiniz, normal camcı mı ? Eğer bildiğimiz camcılarsa, daha yüksek fiyat almanız normal. Diğer akvaryumcu ile ilgili bilgim yok falat, birinin işi akvaryumculuk. Sizin de istediğiniz hacim genel de satılan akvaryum hacmi. Ellerinde bolca vardır. Bir taraf siZe özel üretecekken, akvaryumcu seri üretim gibi yaptiği ürünü verecek. Bence aradaki tek fark budur
Petshopların Kasaplar Odasına Baglanması
Atalarımız demiş her sakallıyı deden sanmamak lazım :) bu da o kıvamda bir haber. Yüksek ihtimal, tıklanmak için garip başlıklarla sunulan haberlerden biriydi. Dilden dile yayılarak da amacından saparak, doğru bilinen yanlışlara dönüşmüş :) bir iş yeri açmak için belediye ruhsati alırken, oda kaydi zorunlu. Pet shoplar odası olmamasından kaynaklı bir durum. Sadece kasaplar odası değil baska odalara da kaydı bulunan çokça işyerleri var. En magazinsel oda, petshoplarla ilgili kasaplar odası olduğundan cımbızlanıp, bol tıklanmalı haber yapılmış :)
Atalarımız demiş her sakallıyı deden sanmamak lazım :) bu da o kıvamda bir haber. Yüksek ihtimal, tıklanmak için garip başlıklarla sunulan haberlerden biriydi. Dilden dile yayılarak da amacından saparak, doğru bilinen yanlışlara dönüşmüş :) bir iş yeri açmak için belediye ruhsati alırken, oda kaydi zorunlu. Pet shoplar odası olmamasından kaynaklı bir durum. Sadece kasaplar odası değil baska odalara da kaydı bulunan çokça işyerleri var. En magazinsel oda, petshoplarla ilgili kasaplar odası olduğundan cımbızlanıp, bol tıklanmalı haber yapılmış :)
Ticaret Mi Yapıyoruz Yoksa Hobi Mi?
Bu sebepten ötürü ben mümkün olduğunca hobiciyim diye geçinen kaba tabirle çakallardan bir şey almıyorum. Verigisini ödeyen, yanındakilere maaş verip ekmek kapısı açan, ticarethanelerden alışverişimi yapıyorum. Eskiden bu durum tam tersiydi. Şimdi kullanılmış ürüne ya da az kullanılmiş ürüne 0 fiyatı ya da daha üstü fiyat yazılıp satılmak, her yerde adet olmuş. Buna da ben fırsatcıyıp demeyip, ülkede enflasyon var olmuş. Çok kısa bir örnekle, kamp için stanley marka termus bakıyorum. İnsanların fazlalık eşyaları sattığı uygulama olan letgoda 600-700 tllerde iken fiyatlar, bim in kendi uygulamasında online satişta 499 tl ve 6 taksit imkanıyla satışta. Letgodakilerin kimi az kullanılmış, kimi hiç kullanılmamış. Maaleseff bu durum her yerde var. Bu sebepten ötürü, alışveriş yaptiğiniz esnaf iyi bir esnafsa, hobici adı altinda gezinen çakallardan 5-10 tl yukarda bile fiyat yazsa, esnaflardan alın. Hobicilik eskide kalmış. Zaten gerçekten hobici olan, sattığı canlı ve ya ürünü, masraflarına destek olsun diye satan kişinin verdiği fiyattan, dürüstlüğü belli olur.
Bu sebepten ötürü ben mümkün olduğunca hobiciyim diye geçinen kaba tabirle çakallardan bir şey almıyorum. Verigisini ödeyen, yanındakilere maaş verip ekmek kapısı açan, ticarethanelerden alışverişimi yapıyorum. Eskiden bu durum tam tersiydi. Şimdi kullanılmış ürüne ya da az kullanılmiş ürüne 0 fiyatı ya da daha üstü fiyat yazılıp satılmak, her yerde adet olmuş. Buna da ben fırsatcıyıp demeyip, ülkede enflasyon var olmuş. Çok kısa bir örnekle, kamp için stanley marka termus bakıyorum. İnsanların fazlalık eşyaları sattığı uygulama olan letgoda 600-700 tllerde iken fiyatlar, bim in kendi uygulamasında online satişta 499 tl ve 6 taksit imkanıyla satışta. Letgodakilerin kimi az kullanılmış, kimi hiç kullanılmamış. Maaleseff bu durum her yerde var. Bu sebepten ötürü, alışveriş yaptiğiniz esnaf iyi bir esnafsa, hobici adı altinda gezinen çakallardan 5-10 tl yukarda bile fiyat yazsa, esnaflardan alın. Hobicilik eskide kalmış. Zaten gerçekten hobici olan, sattığı canlı ve ya ürünü, masraflarına destek olsun diye satan kişinin verdiği fiyattan, dürüstlüğü belli olur.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
KULLANICILAR
- 45 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
