ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
narobb
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Haziran 2016 14:33
Son Ziyaret:
19 Ocak 2018 17:44
Toplam Mesaj:
55 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Boran ÖZOĞLU
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
B&B
SON 10 MESAJI
Akvaryumda Su Isısını Nasıl Düşürebilirim?
Merhaba,
Dış filtre varsa suya buz atmak yerine portatif buzluk alıp içine dış filtreyi yerleştirip etrafına da buz termosları atıp dış filtreden geçen suyu soğutmak işe yarar mı veya bakona-camın dışına hava motoru bağlayıp suya dışarıdan soğuk hava verseniz işe yarar mı acaba bilgim yok ama benim de aklıma böyle bir iki fikir geldi işe yarar mı pek emin değilim açıkçası (Portatif buzluk kullanarak hem buz termosları terlediği zaman dışarıyı ıslatmaz hemde termosları dış filtrenin üzerine sabitleme derdinden kurtulursunuz ayrıca hemen ısınmasını da önler)
Merhaba,
Dış filtre varsa suya buz atmak yerine portatif buzluk alıp içine dış filtreyi yerleştirip etrafına da buz termosları atıp dış filtreden geçen suyu soğutmak işe yarar mı veya bakona-camın dışına hava motoru bağlayıp suya dışarıdan soğuk hava verseniz işe yarar mı acaba bilgim yok ama benim de aklıma böyle bir iki fikir geldi işe yarar mı pek emin değilim açıkçası (Portatif buzluk kullanarak hem buz termosları terlediği zaman dışarıyı ıslatmaz hemde termosları dış filtrenin üzerine sabitleme derdinden kurtulursunuz ayrıca hemen ısınmasını da önler)
Ev yapımı süper sıvı gübre, resimli ( test edildi, onaylandı)
[QUOTE=Erhansert]Gece bu vakit oldu satır,satır hece,hece tüm yazılanları okudum.fakat kimse uygulamaları sonrasında sonuçları olumlu veya olumsuz lanse etmemiş.konuya sonradan dahil olup sorun çıkardıysam üzgünüm.yarın sabah eşim suyu atmayıp bana ayıracak bende sonuçları an ve an sizlerle paylaşıcam.ancak konuyu açan arkadaşa çok teşekkürler.herkeSe saygı ve sevgiler
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.an itibari ile haşlanmış yumurta suyunu tanka ilave ettim.günlük olarak takip edip not alıyor olacağım.hafta sonuna kadar bakalım ne gibi bir sonuç çıkacak bende sabırla bekliyor olucam.e tabi merak etmiyor değilim.
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.an itibari ile haşlanmış yumurta suyunu tanka ilave ettim.günlük olarak takip edip not alıyor olacağım.hafta sonuna kadar bakalım ne gibi bir sonuç çıkacak bende sabırla bekliyor olucam.e tabi merak etmiyor değilim.[/QUOTE]
Konuyu hortlatmış olacağım ancak son durum nedir? Olumlu veya olumsuz olarak
[QUOTE=Erhansert]Gece bu vakit oldu satır,satır hece,hece tüm yazılanları okudum.fakat kimse uygulamaları sonrasında sonuçları olumlu veya olumsuz lanse etmemiş.konuya sonradan dahil olup sorun çıkardıysam üzgünüm.yarın sabah eşim suyu atmayıp bana ayıracak bende sonuçları an ve an sizlerle paylaşıcam.ancak konuyu açan arkadaşa çok teşekkürler.herkeSe saygı ve sevgiler
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.an itibari ile haşlanmış yumurta suyunu tanka ilave ettim.günlük olarak takip edip not alıyor olacağım.hafta sonuna kadar bakalım ne gibi bir sonuç çıkacak bende sabırla bekliyor olucam.e tabi merak etmiyor değilim.
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.an itibari ile haşlanmış yumurta suyunu tanka ilave ettim.günlük olarak takip edip not alıyor olacağım.hafta sonuna kadar bakalım ne gibi bir sonuç çıkacak bende sabırla bekliyor olucam.e tabi merak etmiyor değilim.[/QUOTE]
Konuyu hortlatmış olacağım ancak son durum nedir? Olumlu veya olumsuz olarak
Yeni Akvaryumumda Zemini Pamukçuk Kaplıyor
Kullandığınız tohum su yoncası sanırım bir arkadaşım internet üzerinden sipariş vermiş ve birazını da bana hediye etti bende önce bir bardakta denemiştim suyu gördüklerinde tohumlar garip bir sıvı salgılıyor ve yapış yapış oluyor salya gibi o salgılanan sıvıdan dolayı böyle bir görünüm oluşmuş galiba ama zamanla azalacaktır diye düşünüyorum. O salgılanan sıvının da tohumların doğası gereği oluşan bir sıvı olduğunu tohumların akıntılı sularda bir yere tutunmalarını ve orada köklenmelerine yardımcı olan bir sıvı olduğunu düşündüğüm için araştırmadım o yüzden yanlış düşünmüş olabilirim belki ama akvaryuma uygulamadığım için araştırma gereği duymadım. Çözümü merak ettim bir yandan araştırıp bir yandan da burayı takip edeceğim :) Umarım en kısa sürede sorununuz çözüme kavuşur. Unutmadan satıcı ile görüşüp ona da durumu belirttiniz mi? Belki bilgisi vardır konu hakkında yardımcı olabilir.
Kullandığınız tohum su yoncası sanırım bir arkadaşım internet üzerinden sipariş vermiş ve birazını da bana hediye etti bende önce bir bardakta denemiştim suyu gördüklerinde tohumlar garip bir sıvı salgılıyor ve yapış yapış oluyor salya gibi o salgılanan sıvıdan dolayı böyle bir görünüm oluşmuş galiba ama zamanla azalacaktır diye düşünüyorum. O salgılanan sıvının da tohumların doğası gereği oluşan bir sıvı olduğunu tohumların akıntılı sularda bir yere tutunmalarını ve orada köklenmelerine yardımcı olan bir sıvı olduğunu düşündüğüm için araştırmadım o yüzden yanlış düşünmüş olabilirim belki ama akvaryuma uygulamadığım için araştırma gereği duymadım. Çözümü merak ettim bir yandan araştırıp bir yandan da burayı takip edeceğim :) Umarım en kısa sürede sorununuz çözüme kavuşur. Unutmadan satıcı ile görüşüp ona da durumu belirttiniz mi? Belki bilgisi vardır konu hakkında yardımcı olabilir.
Neon Tetra Hastalık?
Hastalık ve tedavisi ile ilgili bir bilgim yok bu nedenle yanlış yönlendirmeyi de istemem ama tuz, ilaç ve ısıyı arttırmak bitkilere zarar vermez mi ? Tedavi yöntemlerini ayrı bir tankta uygulasanız veya bitkileri başka bir yere alıp tedavi bittikten sonra geri tanka ekleseniz?[EDIT]narobb,2017-11-29 11:45:30[/EDIT]
Hastalık ve tedavisi ile ilgili bir bilgim yok bu nedenle yanlış yönlendirmeyi de istemem ama tuz, ilaç ve ısıyı arttırmak bitkilere zarar vermez mi ? Tedavi yöntemlerini ayrı bir tankta uygulasanız veya bitkileri başka bir yere alıp tedavi bittikten sonra geri tanka ekleseniz?[EDIT]narobb,2017-11-29 11:45:30[/EDIT]
Tetraodon Lineatus
Maaşallah tosun gibi görünüyorlar :)
İlgi ve merakla takip ediyorum, sağlıklı balıklar :)
Maaşallah tosun gibi görünüyorlar :)
İlgi ve merakla takip ediyorum, sağlıklı balıklar :)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Co2 yoksa 36w yapın. Düşük destekli için 3 royalblue 6 deepred gerisi soğuk beyaz uygundur.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için çok sağolun
[QUOTE=darkaura]Co2 yoksa 36w yapın. Düşük destekli için 3 royalblue 6 deepred gerisi soğuk beyaz uygundur.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için çok sağolun
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Co2 az olduğundada bitki sararır ama hızlı büyüyüp sararması bana daha çok nitratla ilişkili gibi geldi. Bitki kuvvetli ışık ve biraz co2 ile şeker üretimini artırıyor, enerjisi artıyor ama onu dengeliyecek protein sentezliyebileceği nitrat bulunmadığı için sağlıklı büyümüyor. Hoş sıvı nitrat verseniz bu seferde co2 yetmiyeceğinden bitki nitratın tamamını kullanamıyacak suda biriken nitrat toksik hale gelecek. Zamanında düşük destekli nanoda aynı durumu yaşayınca az az npk vereyim dedim, az vermeme rağmen kısa sürede balık ölümleri başladı. Dönüp dolaşıp en az kuralına geliyoruz. Bitkinin gelişimi ancak ana ihtiyaçlarından en düşük olanın imkan verdiği kadardır. Tek bir tanesi darboğaz oluşturduğunda diğerlerini istediğiniz kadar fazla verin bitki sağlıklı gelişemiyor. İşin inceliği ve zorluğuda büyük oranda burda. Herşeyi mükemmel doğru yapın, tek bir ufak hata hepsini siliyor. [/QUOTE]
Hocam hata yapmamak için ve deneyimim olmadığından deneyimli arkadaşlara soruyorum fakat henüz net bir cevap alamadığım için o yüzden yapmayı planladığım armatür yeterli veya yetersiz mi karar veremedim. Konu ile ilgili olarak yardımınızı rica ediyorum.
Akvaryum ölçüleri 100x45x55 armatürü 24x2sıra 1w powerled olacak şekilde renk dağılımını da şöyle düşündüm ama,
17 adet 660 nm derin kırmızı
2 adet 630 nm normal kırmızı
17 adet 6000k soğuk beyaz
2 adet gün ışığı
10 adet 430-450 nm mavi (royal blue)
bunları 4 adet 12 li pcb ve 2 adet 350ma driver ile çalıştırabilirim sanırım.
[QUOTE=darkaura]Co2 az olduğundada bitki sararır ama hızlı büyüyüp sararması bana daha çok nitratla ilişkili gibi geldi. Bitki kuvvetli ışık ve biraz co2 ile şeker üretimini artırıyor, enerjisi artıyor ama onu dengeliyecek protein sentezliyebileceği nitrat bulunmadığı için sağlıklı büyümüyor. Hoş sıvı nitrat verseniz bu seferde co2 yetmiyeceğinden bitki nitratın tamamını kullanamıyacak suda biriken nitrat toksik hale gelecek. Zamanında düşük destekli nanoda aynı durumu yaşayınca az az npk vereyim dedim, az vermeme rağmen kısa sürede balık ölümleri başladı. Dönüp dolaşıp en az kuralına geliyoruz. Bitkinin gelişimi ancak ana ihtiyaçlarından en düşük olanın imkan verdiği kadardır. Tek bir tanesi darboğaz oluşturduğunda diğerlerini istediğiniz kadar fazla verin bitki sağlıklı gelişemiyor. İşin inceliği ve zorluğuda büyük oranda burda. Herşeyi mükemmel doğru yapın, tek bir ufak hata hepsini siliyor. [/QUOTE]
Hocam hata yapmamak için ve deneyimim olmadığından deneyimli arkadaşlara soruyorum fakat henüz net bir cevap alamadığım için o yüzden yapmayı planladığım armatür yeterli veya yetersiz mi karar veremedim. Konu ile ilgili olarak yardımınızı rica ediyorum.
Akvaryum ölçüleri 100x45x55 armatürü 24x2sıra 1w powerled olacak şekilde renk dağılımını da şöyle düşündüm ama,
17 adet 660 nm derin kırmızı
2 adet 630 nm normal kırmızı
17 adet 6000k soğuk beyaz
2 adet gün ışığı
10 adet 430-450 nm mavi (royal blue)
bunları 4 adet 12 li pcb ve 2 adet 350ma driver ile çalıştırabilirim sanırım.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=cafermutlu]
Lowtech akvaryumda ışığı artirdigimda bitkiler hızlıca büyüdüler. Hızlı büyümelerine neden olmuştu. Ancak bu büyüme ile orantılı olarak yapraklar sarıdan beyaza değişen renk değişikliği oluştu. Işık büyümeyi hizlandirmisti ama yapraklar bu şekildeydi. Işık azalınca büyüme yavaşladı ama yapraklar daha sarı-açık yeşil hale geldi. En azindan bembeyaz degullerdi.Ama hiç yemyeşil olmadılar. CO2 bitkinin saglikli buyumesinde cok önemlidir. Eger yeşil yapraklar arıyorsanız lowtech düşünmeyin. [/QUOTE]
O halde high tech araştırmalarına başlayayım ben. Peki daha önce de dediğim gibi bu aydınlatma yeterli olur mu high tech için? Renk dağılımı,48x1w seçimi doğru olmuş mu?
[QUOTE=cafermutlu]
Lowtech akvaryumda ışığı artirdigimda bitkiler hızlıca büyüdüler. Hızlı büyümelerine neden olmuştu. Ancak bu büyüme ile orantılı olarak yapraklar sarıdan beyaza değişen renk değişikliği oluştu. Işık büyümeyi hizlandirmisti ama yapraklar bu şekildeydi. Işık azalınca büyüme yavaşladı ama yapraklar daha sarı-açık yeşil hale geldi. En azindan bembeyaz degullerdi.Ama hiç yemyeşil olmadılar. CO2 bitkinin saglikli buyumesinde cok önemlidir. Eger yeşil yapraklar arıyorsanız lowtech düşünmeyin. [/QUOTE]
O halde high tech araştırmalarına başlayayım ben. Peki daha önce de dediğim gibi bu aydınlatma yeterli olur mu high tech için? Renk dağılımı,48x1w seçimi doğru olmuş mu?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=cafermutlu]
Lowtech için ışık çok önemli değildir. CO2 olmadigi yerde bitki kombinasyona gerek duymaz. Kombinasyon yapmaya gerek var mı ? 6500 k veya 3000 k isimizi görür. [/QUOTE]
Bu aydınlatmanın low tech bitkilerin daha hızlı büyümesini ve yayılmasını sağlayacağını düşünmüştüm. Akvaryumun canlı ve yeşil olmasını istiyorum o halde high tech bitkili akvaryumları biraz araştırmalıyım. Peki high tech bitkili yaparsam yeterli olur mu bu aydınlatma? Aslında istediğim şey orta zorlukta ki bitkilerle akvaryumu canlandırmak.
[QUOTE=cafermutlu]
Lowtech için ışık çok önemli değildir. CO2 olmadigi yerde bitki kombinasyona gerek duymaz. Kombinasyon yapmaya gerek var mı ? 6500 k veya 3000 k isimizi görür. [/QUOTE]
Bu aydınlatmanın low tech bitkilerin daha hızlı büyümesini ve yayılmasını sağlayacağını düşünmüştüm. Akvaryumun canlı ve yeşil olmasını istiyorum o halde high tech bitkili akvaryumları biraz araştırmalıyım. Peki high tech bitkili yaparsam yeterli olur mu bu aydınlatma? Aslında istediğim şey orta zorlukta ki bitkilerle akvaryumu canlandırmak.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba,
100x45x55 ölçülerinde bir akvaryumum var. Low tech bitkili bir akvaryuma çevirmek istiyorum bu nedenle elimden geldiğince tüm mesajları okumaya çalıştım ama hepsini henüz okuyamadım. Low tech bitkileri tercih edeceğim ama power led aydınlatma hakkında hiç bilgim yok. Buradan okuduğum ve anladığım kadarıyla benim için 24x2 sıra toplamda 48x1w power led yeterli olacak gibi.
Renk dağılımını da şöyle düşündüm ama,
17 adet 660 nm derin kırmızı
2 adet 630 nm normal kırmızı
17 adet 6000k soğuk beyaz
2 adet gün ışığı
10 adet 430-450 nm mavi (royal blue)
bunları 4 adet 12 li pcb ve 2 adet 350ma driver ile çalıştırabilirim sanırım.
Sizce renk dağılımı ve kullanmam gereken 1w led sayısı kullanacağım pcb ve driver tercihi doğrumu yanlış yaptığım bir yer var mıdır? Ekleme, çıkarma veya değişiklik yapmam gereken bir nokta var mıdır?
Eğer bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Kullanmam gereken led sayısı,renk dağılımı, pcb ve driver a karar verdikten sonra armatürün tasarımı,şekli,soğutma vs gibi konulara odaklanacağım.
[EDIT]narobb,2017-10-20 16:58:55[/EDIT]
Merhaba,
100x45x55 ölçülerinde bir akvaryumum var. Low tech bitkili bir akvaryuma çevirmek istiyorum bu nedenle elimden geldiğince tüm mesajları okumaya çalıştım ama hepsini henüz okuyamadım. Low tech bitkileri tercih edeceğim ama power led aydınlatma hakkında hiç bilgim yok. Buradan okuduğum ve anladığım kadarıyla benim için 24x2 sıra toplamda 48x1w power led yeterli olacak gibi.
Renk dağılımını da şöyle düşündüm ama,
17 adet 660 nm derin kırmızı
2 adet 630 nm normal kırmızı
17 adet 6000k soğuk beyaz
2 adet gün ışığı
10 adet 430-450 nm mavi (royal blue)
bunları 4 adet 12 li pcb ve 2 adet 350ma driver ile çalıştırabilirim sanırım.
Sizce renk dağılımı ve kullanmam gereken 1w led sayısı kullanacağım pcb ve driver tercihi doğrumu yanlış yaptığım bir yer var mıdır? Ekleme, çıkarma veya değişiklik yapmam gereken bir nokta var mıdır?
Eğer bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Kullanmam gereken led sayısı,renk dağılımı, pcb ve driver a karar verdikten sonra armatürün tasarımı,şekli,soğutma vs gibi konulara odaklanacağım.
[EDIT]narobb,2017-10-20 16:58:55[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
