ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ulumer35
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mayıs 2016 19:50
Son Ziyaret:
01 Aralık 2017 01:26
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ulucan pak
Doğum Tarihi:
08 Ocak 1997
Yaş:
29
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ulucan Pak
SON 10 MESAJI
T5 Floresanı Nemden Korumak
Dediğiniz izolasyon bandından alıp yaptım sorun olmaz inş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/030620172019111.jpg[/IMG]
Dediğiniz izolasyon bandından alıp yaptım sorun olmaz inş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/030620172019111.jpg[/IMG]
T5 Floresanı Nemden Korumak
[QUOTE=21Murat]Ayrıca bu bantların sıcaklığa maruz kaldıkça birbirine kaynaşan tipleri mevcut geçen bu banttan aldım çok güzel tavsiye ederim sana 10 TL ye aldım izalasyon bandı desen bilir batı kulanma şekli örneğin 2 santim açsan 6 santim oluncaya kadar gerdirin [:iyi:] dış cephe de kulaniliyor isi oldukça daha bi sıkışıyor [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler hocam yarın ilk işim yapı market ve elektrikçileri dolaşmak olacak, birde bu kablo tesisatını kenarlara hızlı yapıştırıcıyla yapıştırayım diyorum sorun olmaz heralde
[QUOTE=21Murat]Ayrıca bu bantların sıcaklığa maruz kaldıkça birbirine kaynaşan tipleri mevcut geçen bu banttan aldım çok güzel tavsiye ederim sana 10 TL ye aldım izalasyon bandı desen bilir batı kulanma şekli örneğin 2 santim açsan 6 santim oluncaya kadar gerdirin [:iyi:] dış cephe de kulaniliyor isi oldukça daha bi sıkışıyor [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler hocam yarın ilk işim yapı market ve elektrikçileri dolaşmak olacak, birde bu kablo tesisatını kenarlara hızlı yapıştırıcıyla yapıştırayım diyorum sorun olmaz heralde
T5 Floresanı Nemden Korumak
[QUOTE=vuslat]Merhaba.
Alüminyum folyo ile kapatmanız pekte sıhhatli olmayacaktır. Sonuçta iletken[:)]
En güzeli genelde elektrikçilerin dış mekan tesisatları için tercih ettiği izole bantlardan kullanınız.
Ayrıca bu bantların sıcaklığa maruz kaldıkça birbirine kaynaşan tipleri mevcut. Bulabilirseniz o ürünü kullanmanızı tavsiye ederim.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Elektrik bandı kullanmayı düşünmüştüm ilk başta ama sıcaklıktan dolayı eriyeceğini düşündüm, dediğiniz şeyden bulabilirsem olabilir ozaman teşekkürler yorumunuz için :)
[QUOTE=vuslat]Merhaba.
Alüminyum folyo ile kapatmanız pekte sıhhatli olmayacaktır. Sonuçta iletken[:)]
En güzeli genelde elektrikçilerin dış mekan tesisatları için tercih ettiği izole bantlardan kullanınız.
Ayrıca bu bantların sıcaklığa maruz kaldıkça birbirine kaynaşan tipleri mevcut. Bulabilirseniz o ürünü kullanmanızı tavsiye ederim.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Elektrik bandı kullanmayı düşünmüştüm ilk başta ama sıcaklıktan dolayı eriyeceğini düşündüm, dediğiniz şeyden bulabilirsem olabilir ozaman teşekkürler yorumunuz için :)
T5 Floresanı Nemden Korumak
Merhaba sayın balık sever ailesi:
Bitkili akvaryum kuracağım ve ilk olarak aydınlatma sisteminden başladım. Sorunuma gelirsek t5 floresanların nem alıp oksitlenmesini nasıl önleyebilirim ? Fotoğraflar da gördüğünüz gibi plastik kabaklı akvaryumum var buhar camıyla filan da uğraşmak istemiyorum. Aklımda iki fikir var biri floresanların duy kısımlarını aliminyum folyoyla güzelce sarmak yada floresanların olduğu bölümü streç filmle kapatmak. Başka bir öneriniz varsa onları da düşünebilirim. Yada nemden filan etkilenmez diyorsanız hiç bişi yapmayayım [:D] .(Bu arada floresanlar sylvania 39 wat grolux ve aquastar kabloların tesisatını yapacağım şuanlık duruyor öyle)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171716521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717341.jpg[/IMG]
Merhaba sayın balık sever ailesi:
Bitkili akvaryum kuracağım ve ilk olarak aydınlatma sisteminden başladım. Sorunuma gelirsek t5 floresanların nem alıp oksitlenmesini nasıl önleyebilirim ? Fotoğraflar da gördüğünüz gibi plastik kabaklı akvaryumum var buhar camıyla filan da uğraşmak istemiyorum. Aklımda iki fikir var biri floresanların duy kısımlarını aliminyum folyoyla güzelce sarmak yada floresanların olduğu bölümü streç filmle kapatmak. Başka bir öneriniz varsa onları da düşünebilirim. Yada nemden filan etkilenmez diyorsanız hiç bişi yapmayayım [:D] .(Bu arada floresanlar sylvania 39 wat grolux ve aquastar kabloların tesisatını yapacağım şuanlık duruyor öyle)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171716521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186220/020620171717341.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Tür Tavsiyesi
[QUOTE=SerdarAksu]Sen bakma arkadaşlara. Makrakanta akvaryuma koymaz isen akvaryumu salyangozlar basar. Nasıl hızlı çoğaldığını bilemezsin. Göz zevkin bozulur. En az 3 tane koymalısın. Tabanı hagen yerine Jbl Manado kullansan daha iyi olur.[/QUOTE]
Marka olan kumlar fiyat olarak yüksek olduğundan biraz daha uygun olan hagen almayı düşünüyorum.
[QUOTE=SerdarAksu]Sen bakma arkadaşlara. Makrakanta akvaryuma koymaz isen akvaryumu salyangozlar basar. Nasıl hızlı çoğaldığını bilemezsin. Göz zevkin bozulur. En az 3 tane koymalısın. Tabanı hagen yerine Jbl Manado kullansan daha iyi olur.[/QUOTE]
Marka olan kumlar fiyat olarak yüksek olduğundan biraz daha uygun olan hagen almayı düşünüyorum.
Bitkili Akvaryum Tür Tavsiyesi
[QUOTE=omersayar]
Dalgıç florasan ben denedim çok başarılı değil illa florasan sistemi kuramam dersen kıskaçlı masa lambasi kullan bitki olarakta çok daha güzel türler var canlı doğuran besliyceksin ve yavru alcaksan özellikle saz, eledoa gibi hacimli bitkileri öneririm mossda çok güzel tamam ama şimdiden soyleyim aşırı pislik tutuyor aşırı kokusundan durulmuyor bir süre sonra balık seçimin güzel makrakanta bakmadım ama onun yerine katil Salyangoz daha hoş olur ayrıca sae bende bakıyorum Lepisteslerimle çok ciddi olmasada sorun oluyor( daha yavrular büyüyünce sorunlar artacak gibi) dediğim gibi hızlı büyüyen bitkilere bak mesela anubias iyi hoş ama kayda değer bir şekilde buyumuyor ama eledoa tek kök aldım şimdi orman olcak aynı şekilde gül öyle çok hızlı büyüyor çünkü ne kadar çok büyürse böyle hepsini bir araya getirip orman gibi bir bölüm yaparsın yavru kaybın olmaz[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Tam olarak doğal sistemi kurmak istiyorum, salyongoz filan çıkarsa diye makrakanta düşünmüştüm dediğiniz gibi onun yerine katil salyongoz olabilir, alg ve yosun tarzı şeyleri yemesi içinde SAE yi seçmiştim, yine bu tarz şeyleri temizliyecek ne seçmeliyim ozaman
[QUOTE=omersayar]
Dalgıç florasan ben denedim çok başarılı değil illa florasan sistemi kuramam dersen kıskaçlı masa lambasi kullan bitki olarakta çok daha güzel türler var canlı doğuran besliyceksin ve yavru alcaksan özellikle saz, eledoa gibi hacimli bitkileri öneririm mossda çok güzel tamam ama şimdiden soyleyim aşırı pislik tutuyor aşırı kokusundan durulmuyor bir süre sonra balık seçimin güzel makrakanta bakmadım ama onun yerine katil Salyangoz daha hoş olur ayrıca sae bende bakıyorum Lepisteslerimle çok ciddi olmasada sorun oluyor( daha yavrular büyüyünce sorunlar artacak gibi) dediğim gibi hızlı büyüyen bitkilere bak mesela anubias iyi hoş ama kayda değer bir şekilde buyumuyor ama eledoa tek kök aldım şimdi orman olcak aynı şekilde gül öyle çok hızlı büyüyor çünkü ne kadar çok büyürse böyle hepsini bir araya getirip orman gibi bir bölüm yaparsın yavru kaybın olmaz[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Tam olarak doğal sistemi kurmak istiyorum, salyongoz filan çıkarsa diye makrakanta düşünmüştüm dediğiniz gibi onun yerine katil salyongoz olabilir, alg ve yosun tarzı şeyleri yemesi içinde SAE yi seçmiştim, yine bu tarz şeyleri temizliyecek ne seçmeliyim ozaman
Bitkili Akvaryum Tür Tavsiyesi
[QUOTE=closer]Öncelikle ışık işini halletmen lazım. Litre başına en az 0,5w lık bir aydınlatman olmalı. 70-120 W arası bir ışıklandırma temin etmen gerek. Kapak boyutuna göre 60 cm 85 cm lik floresanlardan birini tercih etmelisin. Tavsiyem Sylvania Aquastar ve Sylvania Grolux kullanman aynı anda. Bitkilere gelince cabomba gibi pek bakım istemeyen bitkilere örnek vereyim;
Limnophila Sessiliflora, Lobelia Cardinalis, Bacopa Monieri, Gül, Zeytin, Damarlı Zeytin, Çınar, Cryptocoryne Wendtii Brown ya da Green, Amazon vs....
Balıklar için tavsiyem; Makrakanta düşünme bence, bitkili için canlı doğuranla başla evvela, akvaryumun oturduktan sonra 2-3 hafta sonra falan tetra türlerine bakabilirsin. Dayanıklı olanlar Penguen tetra, siyah neon, pristella. Neon eğer ithal ise sıkıntılı ama yerli olunca onlar da dayanıklılar. Kiraz Barbus favori balığım. Rasbora da düşünebilirsin...[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Bu balıklar için hangi çöpçüyü önerirsiniz peki akvaryumda böyle hareketli kumları kazan bir balıkta görmek istiyorum birde cüce vatoz da bunlarla uyumludur heralde
[QUOTE=closer]Öncelikle ışık işini halletmen lazım. Litre başına en az 0,5w lık bir aydınlatman olmalı. 70-120 W arası bir ışıklandırma temin etmen gerek. Kapak boyutuna göre 60 cm 85 cm lik floresanlardan birini tercih etmelisin. Tavsiyem Sylvania Aquastar ve Sylvania Grolux kullanman aynı anda. Bitkilere gelince cabomba gibi pek bakım istemeyen bitkilere örnek vereyim;
Limnophila Sessiliflora, Lobelia Cardinalis, Bacopa Monieri, Gül, Zeytin, Damarlı Zeytin, Çınar, Cryptocoryne Wendtii Brown ya da Green, Amazon vs....
Balıklar için tavsiyem; Makrakanta düşünme bence, bitkili için canlı doğuranla başla evvela, akvaryumun oturduktan sonra 2-3 hafta sonra falan tetra türlerine bakabilirsin. Dayanıklı olanlar Penguen tetra, siyah neon, pristella. Neon eğer ithal ise sıkıntılı ama yerli olunca onlar da dayanıklılar. Kiraz Barbus favori balığım. Rasbora da düşünebilirsin...[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler. Bu balıklar için hangi çöpçüyü önerirsiniz peki akvaryumda böyle hareketli kumları kazan bir balıkta görmek istiyorum birde cüce vatoz da bunlarla uyumludur heralde
Bitkili Akvaryum Tür Tavsiyesi
Merhaba balık severler:
Malavi cichlid akvaryumu mu bitkili akvaryuma çevirmeye karar verdim. Akvaryumum 135 litre ve dış filtreli. Kum olarak alt tabaka lav kayası üstünede siyah hagen kum düşünüyorum, arka fonda siyah olacak. Benim istediğim co2 ekipmanları istemeyen ve fazla bakım istemeyen bitki tavsiyesi ve bu bitkilerle uyumlu balık tavsiyesi istiyorum.
Şuan araştırmalarımda Java moss, Cabomba, Anubias bitkilerini buldum.
Balık olarakta Sae,makrakanta,cüce vatoz,lepistes,plati, moli filan karışık bir şey yapmak istiyorum ama değişik tarzda kolay bulabileceğim balık kombinasyonu önerileriniz varsa onları da değerlendire bilirim.Mesala suyun üst tarafında yüzen orta yüzeyde yüzen ve alt yüzeyde yüzen tarzlarda kombinasyonlar.
Birde sanırım bende dalgıç floresan var üstünde submersible yazıyor beyaz 15w bu yeterlimidir ?
Merhaba balık severler:
Malavi cichlid akvaryumu mu bitkili akvaryuma çevirmeye karar verdim. Akvaryumum 135 litre ve dış filtreli. Kum olarak alt tabaka lav kayası üstünede siyah hagen kum düşünüyorum, arka fonda siyah olacak. Benim istediğim co2 ekipmanları istemeyen ve fazla bakım istemeyen bitki tavsiyesi ve bu bitkilerle uyumlu balık tavsiyesi istiyorum.
Şuan araştırmalarımda Java moss, Cabomba, Anubias bitkilerini buldum.
Balık olarakta Sae,makrakanta,cüce vatoz,lepistes,plati, moli filan karışık bir şey yapmak istiyorum ama değişik tarzda kolay bulabileceğim balık kombinasyonu önerileriniz varsa onları da değerlendire bilirim.Mesala suyun üst tarafında yüzen orta yüzeyde yüzen ve alt yüzeyde yüzen tarzlarda kombinasyonlar.
Birde sanırım bende dalgıç floresan var üstünde submersible yazıyor beyaz 15w bu yeterlimidir ?
Kameranın Gözünden Akvaryum
Hocam şimdi sıkıntı yoktur herhalde [:)] Acaba sorularım hakkında yardımcı olabilecek var mı ? 4 gündür proteinsel ve bitkisel besleniyor iceman ler ama ilerde kabızlık gibi sorunlar olur mu ?
Hocam şimdi sıkıntı yoktur herhalde [:)] Acaba sorularım hakkında yardımcı olabilecek var mı ? 4 gündür proteinsel ve bitkisel besleniyor iceman ler ama ilerde kabızlık gibi sorunlar olur mu ?
Kameranın Gözünden Akvaryum
Yorumlarınız için yinede teşekkürler. Amaç sadece farklı bir bakış açısından akvaryumu göstermekti. Beklediğiniz şeyde yapılabilir aslında ama benim balıklar çok ürkek olduğundan onu yapamam herhalde.
Yorumlarınız için yinede teşekkürler. Amaç sadece farklı bir bakış açısından akvaryumu göstermekti. Beklediğiniz şeyde yapılabilir aslında ama benim balıklar çok ürkek olduğundan onu yapamam herhalde.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
