ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hkmt007
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Nisan 2016 23:43
Son Ziyaret:
12 Ekim 2018 11:11
Toplam Mesaj:
432 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hikmet Akyıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hikmet AKYILDIZ
Lepistes
SON 10 MESAJI
Sıfırdan Yeni Malawi Kurulumu
[QUOTE=AlbasanWorks]#GÜNCEL
Yeşillendik bakalım Hayırlısıyla inşallah Devamı gelir :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204957/290920180238251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204957/290920180238421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Masallah cok guzel olmuş ben size bisey sormak istiyorum arka fonu nerden aldınız
[QUOTE=AlbasanWorks]#GÜNCEL
Yeşillendik bakalım Hayırlısıyla inşallah Devamı gelir :) [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204957/290920180238251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204957/290920180238421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Masallah cok guzel olmuş ben size bisey sormak istiyorum arka fonu nerden aldınız
Akvaryum Arka Fon
[QUOTE=YoKuSa]Abi reklamcılara git. Gelirsen Kıbrıs caddesinde var.
Bu tabela işi yapan işletmeler. [/QUOTE]
Tam kıbrıs caddesinin neresinde bilgi verebilirmisin Aydinda bir kaç yere baktim bulamadim
[QUOTE=YoKuSa]Abi reklamcılara git. Gelirsen Kıbrıs caddesinde var.
Bu tabela işi yapan işletmeler. [/QUOTE]
Tam kıbrıs caddesinin neresinde bilgi verebilirmisin Aydinda bir kaç yere baktim bulamadim
Akvaryum Arka Fon
[QUOTE=brigantes]Siyah güzel olur. Bide el atmışken şu ışığınızı da değiştirin bence güzel durmuyor. Ya normal ya da gün ışığı florasan kullanın bence. [/QUOTE] ışikta sorun var kırmızıyı fazla kullanmışım düzenleme yaptim 3 deep red 2 royal blue 15 6500 k beyaz ısık kullandım suanda bir sikinti yok alcağım ürünün linki lazim internet üzerinden almam gerek
[QUOTE=YoKuSa]Abi tabelacıdam parlak siyah fon al. Yapıştıracağın yüzeyi iyice sil ve sonrasında ıslak kalsın. Kredi kartı gibi bir araçla ya da onlarda vardır keçeli kartela, zedelemeden bastırarak havalarını alarak yapıştır. Islak Ken biraz kayıyor ama kuruyunca zor çıkıyor. İstersen yarın foto atıyım.
Birde siyah fon hafif karanlık oluyor açık mavi daha aydınlık gösteriyor.
[URL]https://goo.gl/images/863ePS[/URL]
[/QUOTE] bana ürün linki gerek daha once internetten fon alip memnun olan biri varsa aynı yerden almak istiyorum
[QUOTE=ismet24]Tek renk yapacaksanız, iki yüzlü fon ile ugrasmayin.
Araba kaplama ve reklamcılar da yapışkanlı kaplama var. Sökümü ve yapıştırma kolay.
[/QUOTE] onu ilk defa duydum bir bakmam gerekiyor
[QUOTE=hkmt007]Akvaryuma arka fon almak istiyorum bu çift taraflı olup önden yapıştırmalı olan tabelacı fonlarından lazim ama aydinda bulamadim internetten alcam internette daha once aldığınız bir site link varsa verirmisiniz ve bide
3 renk arasında kaldim
Mat siyah
Parlak siyah
Parlemet mavisi sizce hangisi güzel olur
Akvaryumum bu bol bitkili bir akvaryum yapcam bitki bakıyorum şimdilik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185096/280920182232591.jpg[/IMG] sizce en güzel hangi renk olur akvaryumum kahverengi tonları sehpası siyah [/QUOTE]
Arkadaşlar internet üzerinden herhangibir siteden fon alip memnun olan yok mu bende alcam
[QUOTE=brigantes]Siyah güzel olur. Bide el atmışken şu ışığınızı da değiştirin bence güzel durmuyor. Ya normal ya da gün ışığı florasan kullanın bence. [/QUOTE] ışikta sorun var kırmızıyı fazla kullanmışım düzenleme yaptim 3 deep red 2 royal blue 15 6500 k beyaz ısık kullandım suanda bir sikinti yok alcağım ürünün linki lazim internet üzerinden almam gerek
[QUOTE=YoKuSa]Abi tabelacıdam parlak siyah fon al. Yapıştıracağın yüzeyi iyice sil ve sonrasında ıslak kalsın. Kredi kartı gibi bir araçla ya da onlarda vardır keçeli kartela, zedelemeden bastırarak havalarını alarak yapıştır. Islak Ken biraz kayıyor ama kuruyunca zor çıkıyor. İstersen yarın foto atıyım.
Birde siyah fon hafif karanlık oluyor açık mavi daha aydınlık gösteriyor.
[URL]https://goo.gl/images/863ePS[/URL]
[/QUOTE] bana ürün linki gerek daha once internetten fon alip memnun olan biri varsa aynı yerden almak istiyorum
[QUOTE=ismet24]Tek renk yapacaksanız, iki yüzlü fon ile ugrasmayin.
Araba kaplama ve reklamcılar da yapışkanlı kaplama var. Sökümü ve yapıştırma kolay.
[/QUOTE] onu ilk defa duydum bir bakmam gerekiyor
[QUOTE=hkmt007]Akvaryuma arka fon almak istiyorum bu çift taraflı olup önden yapıştırmalı olan tabelacı fonlarından lazim ama aydinda bulamadim internetten alcam internette daha once aldığınız bir site link varsa verirmisiniz ve bide
3 renk arasında kaldim
Mat siyah
Parlak siyah
Parlemet mavisi sizce hangisi güzel olur
Akvaryumum bu bol bitkili bir akvaryum yapcam bitki bakıyorum şimdilik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185096/280920182232591.jpg[/IMG] sizce en güzel hangi renk olur akvaryumum kahverengi tonları sehpası siyah [/QUOTE]
Arkadaşlar internet üzerinden herhangibir siteden fon alip memnun olan yok mu bende alcam
Akvaryum Arka Fon
Akvaryuma arka fon almak istiyorum bu çift taraflı olup önden yapıştırmalı olan tabelacı fonlarından lazim ama aydinda bulamadim internetten alcam internette daha once aldığınız bir site link varsa verirmisiniz ve bide
3 renk arasında kaldim
Mat siyah
Parlak siyah
Parlemet mavisi sizce hangisi güzel olur
Akvaryumum bu bol bitkili bir akvaryum yapcam bitki bakıyorum şimdilik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185096/280920182232591.jpg[/IMG] sizce en güzel hangi renk olur akvaryumum kahverengi tonları sehpası siyah
Akvaryuma arka fon almak istiyorum bu çift taraflı olup önden yapıştırmalı olan tabelacı fonlarından lazim ama aydinda bulamadim internetten alcam internette daha once aldığınız bir site link varsa verirmisiniz ve bide
3 renk arasında kaldim
Mat siyah
Parlak siyah
Parlemet mavisi sizce hangisi güzel olur
Akvaryumum bu bol bitkili bir akvaryum yapcam bitki bakıyorum şimdilik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185096/280920182232591.jpg[/IMG] sizce en güzel hangi renk olur akvaryumum kahverengi tonları sehpası siyah
5mm Bitki Kumunda Bitki Yetişir Mi?
[QUOTE=Kromatit]Yetişmesine yetişir ancak bitkilerin sabitlenmesi ve köklenmesi zor olur. Bir de içine yem girer. İnce kum dökseniz yine arasına kaçar.
İsterseniz taban yükseltmek için üstüne sineklik sererek kullanabilirsiniz. Bence değiştirin.[/QUOTE] 2mm pro 92 ile degistirdim bunuda mıknatıs çekiyor ama sorun olmaz heralde
[QUOTE=Kromatit]Yetişmesine yetişir ancak bitkilerin sabitlenmesi ve köklenmesi zor olur. Bir de içine yem girer. İnce kum dökseniz yine arasına kaçar.
İsterseniz taban yükseltmek için üstüne sineklik sererek kullanabilirsiniz. Bence değiştirin.[/QUOTE] 2mm pro 92 ile degistirdim bunuda mıknatıs çekiyor ama sorun olmaz heralde
5mm Bitki Kumunda Bitki Yetişir Mi?
Tabiki kum budur pro 98 5 mm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185096/130920180240591.jpg[/IMG]
Flaş acik ondan rengi acik gorunuyor ama kahverengi bir kum tam toprak rengi gibi
Tabiki kum budur pro 98 5 mm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185096/130920180240591.jpg[/IMG]
Flaş acik ondan rengi acik gorunuyor ama kahverengi bir kum tam toprak rengi gibi
5mm Bitki Kumunda Bitki Yetişir Mi?
[QUOTE=ceyh]İyi günler, iri kumda bitki yetişebilir belki ama çok fazla atık tuttuğu, aralarına giren fazla yemlerin kokuşma yaptığı, dip çekiminin zorlaştığı söyleniyor, yerinizde olsam yol yakınken kumu değiştirirdim.[/QUOTE]
Teşekürler değiştirmeyi dusunuyorum bende cok garip bi kum zaten mıklatıs çekiyor kumu [EDIT]hkmt007,2018-09-12 13:21:29[/EDIT]
[QUOTE=ceyh]İyi günler, iri kumda bitki yetişebilir belki ama çok fazla atık tuttuğu, aralarına giren fazla yemlerin kokuşma yaptığı, dip çekiminin zorlaştığı söyleniyor, yerinizde olsam yol yakınken kumu değiştirirdim.[/QUOTE]
Teşekürler değiştirmeyi dusunuyorum bende cok garip bi kum zaten mıklatıs çekiyor kumu [EDIT]hkmt007,2018-09-12 13:21:29[/EDIT]
5mm Bitki Kumunda Bitki Yetişir Mi?
Öncelikle herkese ıyi gunler internetten vitasand in pro -92 kumunu sipariş ettim 2 mm bir kumdu bana ise pro98 geldi bu kum ise 5mm buda bitki kumu ama 5 mm bir kum bu kumda da bitki yetistirebilirmiyim yoksa sikinti olur mu ona göre değiştircem
Öncelikle herkese ıyi gunler internetten vitasand in pro -92 kumunu sipariş ettim 2 mm bir kumdu bana ise pro98 geldi bu kum ise 5mm buda bitki kumu ama 5 mm bir kum bu kumda da bitki yetistirebilirmiyim yoksa sikinti olur mu ona göre değiştircem
Bitkili Akvaryum İcin Dere Kumu Mu Siyah Kum Mu ?
Bitkili bir akvaryum kurcam 100 litre bir akvaryumum var vitasand dere kumu daha güzel olur yoksa vitasand pro-89 siyah kumu mu daha güzel bir görüntü verir elinde örnek görüntü olan atabilir mi ayrica tabana ekstra bisey yapmama gerek var mi( lav kirigi torf vb ) yoksa misket gübre ve sivi gübreler yeterli olur mu ?
Az bir para degil tabanı 1 kere almak istiyorum görsel olarak ben cok kararsız kaldim sizce siyah kum mu dere kumu mu ( vitasand marka )
Ayni zamanda bitkiler ve canlılar icinde onemli tabiki [EDIT]hkmt007,2018-09-07 17:57:28[/EDIT]
Bilgi verebilecek tecrübeli kimse yok mu
Abilerim ablalarım kardeşlerim ustalarım 1 kisi bile yok mu yaa ismimi mi sevmediğiniz cevap vermiyonuz :) güzel bi akvaryum yapalim dedik kimse yardim etmiyor canınız sağolsun:)
Bitkili bir akvaryum kurcam 100 litre bir akvaryumum var vitasand dere kumu daha güzel olur yoksa vitasand pro-89 siyah kumu mu daha güzel bir görüntü verir elinde örnek görüntü olan atabilir mi ayrica tabana ekstra bisey yapmama gerek var mi( lav kirigi torf vb ) yoksa misket gübre ve sivi gübreler yeterli olur mu ?
Az bir para degil tabanı 1 kere almak istiyorum görsel olarak ben cok kararsız kaldim sizce siyah kum mu dere kumu mu ( vitasand marka )
Ayni zamanda bitkiler ve canlılar icinde onemli tabiki [EDIT]hkmt007,2018-09-07 17:57:28[/EDIT]
Bilgi verebilecek tecrübeli kimse yok mu
Abilerim ablalarım kardeşlerim ustalarım 1 kisi bile yok mu yaa ismimi mi sevmediğiniz cevap vermiyonuz :) güzel bi akvaryum yapalim dedik kimse yardim etmiyor canınız sağolsun:)
Bitki Kumu Vitasand Pro-89 Guzel Mi ?
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Vardı. Hiçbir sıkıntı yaşamamıştım.
Dere kumu mu bu mu derseniz ben bitkili tanklarda, doğallık olarak dere kumu derim.[/QUOTE][QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Vardı. Hiçbir sıkıntı yaşamamıştım.
Dere kumu mu bu mu derseniz ben bitkili tanklarda, doğallık olarak dere kumu derim.[/QUOTE] Tesekkur ederim 1 kere alincak en güzel rengi bulmaya calisiyorum :) daha once siyah hagen vardi cok güzeldi simdi yine siyah kullancam sanirim
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Vardı. Hiçbir sıkıntı yaşamamıştım.
Dere kumu mu bu mu derseniz ben bitkili tanklarda, doğallık olarak dere kumu derim.[/QUOTE][QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Vardı. Hiçbir sıkıntı yaşamamıştım.
Dere kumu mu bu mu derseniz ben bitkili tanklarda, doğallık olarak dere kumu derim.[/QUOTE] Tesekkur ederim 1 kere alincak en güzel rengi bulmaya calisiyorum :) daha once siyah hagen vardi cok güzeldi simdi yine siyah kullancam sanirim
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
