ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FatihGulcicek
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
87
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Nisan 2016 15:02
Son Ziyaret:
01 Mart 2026 16:43
Toplam Mesaj:
203 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Fatih Gülçiçek
150x55x65 - Tropheus İkola
SON 10 MESAJI
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=21Murat] kardes kullandigin kum ne bu arada akvaryum ve baliklar cok guzel[/QUOTE]
Merhaba Murat bey
Teşekkür ederim daha iyisi sizin olur inşallah kum olarak aqua deko mercan kumu kullandım 0.5-1 mm kalınlıgında ph sabitlemek için gayet başarılı bir kumdur tavsiye ederim.
[QUOTE=21Murat] kardes kullandigin kum ne bu arada akvaryum ve baliklar cok guzel[/QUOTE]
Merhaba Murat bey
Teşekkür ederim daha iyisi sizin olur inşallah kum olarak aqua deko mercan kumu kullandım 0.5-1 mm kalınlıgında ph sabitlemek için gayet başarılı bir kumdur tavsiye ederim.
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhaba,
Kusura bakmayın yoğun iş temposu nedeni ile ara ara girdiğim forum da konunuza bakmayı açıkçası unuttum:(. Led sisteminiz hayırlı olsun, Sanırım şuan hazır şekilde tankınız üzerinde sistemi kullanıyorsunuz. Eskiye göre bir fark görebildiniz mi ? [/QUOTE]
Merhaba Uğur bey
Teşekkür ederim öncelikle kullanmaya başladım görüntü açısından daha iyi oldu diyebilirim size yosunlanma olayını da artık zaman göstericek benim amacım akvaryumun üstündeki kapagı kaldırmaktı onu kaldırıp kendi fikrimle bu armatürü yaptım gayet hoş durdu inşallah yosunlanma olayınıda çözerim de amacıma ulaşırım saygılar [:)]
[QUOTE=Anuenlil]Fatih bey çok güzel uygulama olmuş [:iyi:] sizi tebrik ediyorum. Led sisteminiz Uygulamayı bir yerdemi gördünüz ? [/QUOTE]
Merhaba Ferit bey
Uygulamayı akvaryumuma uygun bi şekilde kendim planladım forumda böyle bi büyüklükte armatüre rastlamadım [:)]
[QUOTE=Slow_35]Maaşallah emeğinize sağlık [/QUOTE]
Merhaba Gökhan bey
Çok teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olur inşallah [:)]
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhaba,
Kusura bakmayın yoğun iş temposu nedeni ile ara ara girdiğim forum da konunuza bakmayı açıkçası unuttum:(. Led sisteminiz hayırlı olsun, Sanırım şuan hazır şekilde tankınız üzerinde sistemi kullanıyorsunuz. Eskiye göre bir fark görebildiniz mi ? [/QUOTE]
Merhaba Uğur bey
Teşekkür ederim öncelikle kullanmaya başladım görüntü açısından daha iyi oldu diyebilirim size yosunlanma olayını da artık zaman göstericek benim amacım akvaryumun üstündeki kapagı kaldırmaktı onu kaldırıp kendi fikrimle bu armatürü yaptım gayet hoş durdu inşallah yosunlanma olayınıda çözerim de amacıma ulaşırım saygılar [:)]
[QUOTE=Anuenlil]Fatih bey çok güzel uygulama olmuş [:iyi:] sizi tebrik ediyorum. Led sisteminiz Uygulamayı bir yerdemi gördünüz ? [/QUOTE]
Merhaba Ferit bey
Uygulamayı akvaryumuma uygun bi şekilde kendim planladım forumda böyle bi büyüklükte armatüre rastlamadım [:)]
[QUOTE=Slow_35]Maaşallah emeğinize sağlık [/QUOTE]
Merhaba Gökhan bey
Çok teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olur inşallah [:)]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
İyi Geceler Akvarist Dostlar
Bugün itibari ile armatür yapımına başlamış bulunmaktayım yapımıyla ilgili resimleri burda güncel olarak paylaşıcam belki yardımım dokunur siz degerli arkadaşlarıma [:)]
Öncelikle düz sac plaka mı tepsi haline getirttim keskin kenarlarını taşlama ile düzelttirdim.
Ölçüsünü 120x35 olarak yaptırdım ne kücük olsun ne de çok büyük olsun dedim sonuçta dışarda bu ölçülerde armatür almaya yürek dayanmıyor hazır yapılıyorken güzel kullanışlı bişey yaptırım diye ugrasıyorum haliyle biraz agır olacak ama iki ayak yaptırıp direk duvara 3x3 vida ile tutturmayı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172323531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172324011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171158401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171159301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171848401.jpg[/IMG]
Bu işi işinin ehli bi ustaya yarım günde yaptırabilirsiniz yukarda çektigim delikleri kablo kanalı olarak kullanmam için bıraktı [:)] boyası içinde statil boya kullanıldı fırında kurutuldu 1 günde o sürdü ve bence gayet başarılı bi şekil aldı diye düşünüyorum [:)))]
27.09.2017
[VID]https://youtu.be/rrodMWllchk[/VID]
[:nazar:][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-27 19:46:39[/EDIT]
İyi Geceler Akvarist Dostlar
Bugün itibari ile armatür yapımına başlamış bulunmaktayım yapımıyla ilgili resimleri burda güncel olarak paylaşıcam belki yardımım dokunur siz degerli arkadaşlarıma [:)]
Öncelikle düz sac plaka mı tepsi haline getirttim keskin kenarlarını taşlama ile düzelttirdim.
Ölçüsünü 120x35 olarak yaptırdım ne kücük olsun ne de çok büyük olsun dedim sonuçta dışarda bu ölçülerde armatür almaya yürek dayanmıyor hazır yapılıyorken güzel kullanışlı bişey yaptırım diye ugrasıyorum haliyle biraz agır olacak ama iki ayak yaptırıp direk duvara 3x3 vida ile tutturmayı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172323531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172324011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171158401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171159301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171848401.jpg[/IMG]
Bu işi işinin ehli bi ustaya yarım günde yaptırabilirsiniz yukarda çektigim delikleri kablo kanalı olarak kullanmam için bıraktı [:)] boyası içinde statil boya kullanıldı fırında kurutuldu 1 günde o sürdü ve bence gayet başarılı bi şekil aldı diye düşünüyorum [:)))]
27.09.2017
[VID]https://youtu.be/rrodMWllchk[/VID]
[:nazar:][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-27 19:46:39[/EDIT]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=serdarsoylu]Fatih Bey bende led almış kullanmış biri olarak şöyle söylebilirim; Samsung ve Lg 3 lü slikonlu ledlerinden alıp kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam 60 adet fakat herhangi bir yosunlanma oluşmadı akvaryumda, size naçizane tavsiyem led yerine 2x54 watt philips 865 kodlu floresan kullanmanızdır. Günde 8 saati geçmeyecek şekilde aydınlatma yaptığınız takdirde yosunlaşma meydana gelecektir.Belki elektirik tasarrufu konusunda ledler daha avantajlı olur fakat, şahsen bir ledin floresan kadar güzel görüntü ve yosunlanma yapacağına inanmıyorum. Bu arada kayıplarınız için üzüldüm sağlıklı hobiler dilerim. [:iyi:][/QUOTE]
Merhaba Serdar bey
Verdiginiz bilgi için teşekkür ederim ama benim tank yeteri kadar yosunlu artık camdaki yosunları temizlemek yormaya başladı o yüzden yosun olmaması için power ledleri düşünüyorum.
[QUOTE=serdarsoylu]Fatih Bey bende led almış kullanmış biri olarak şöyle söylebilirim; Samsung ve Lg 3 lü slikonlu ledlerinden alıp kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam 60 adet fakat herhangi bir yosunlanma oluşmadı akvaryumda, size naçizane tavsiyem led yerine 2x54 watt philips 865 kodlu floresan kullanmanızdır. Günde 8 saati geçmeyecek şekilde aydınlatma yaptığınız takdirde yosunlaşma meydana gelecektir.Belki elektirik tasarrufu konusunda ledler daha avantajlı olur fakat, şahsen bir ledin floresan kadar güzel görüntü ve yosunlanma yapacağına inanmıyorum. Bu arada kayıplarınız için üzüldüm sağlıklı hobiler dilerim. [:iyi:][/QUOTE]
Merhaba Serdar bey
Verdiginiz bilgi için teşekkür ederim ama benim tank yeteri kadar yosunlu artık camdaki yosunları temizlemek yormaya başladı o yüzden yosun olmaması için power ledleri düşünüyorum.
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey tekrardan merhaba
Bu seferde Armatür yapma girişimine girdim [:)] akvaryumun üst kapagını kaldırdım haliyle kapakta takılan ışıklar buhar camında olmicagı ıcın duvara montalı bi şekilde 120x35 saç tabakanın üstüne power led aydınlatma yapmak istiyorum hem görüntü güzel olsun hem doğal ortamlarını yakalamak olsun hemde yosunlanma cok az olsun istiyorum tavsiye edebilceginiz bişeyler varmıdır acaba buna ek olarak elimde zaman ayarlı priz var ama onu da iptal edip otomatik dimmer koymak istiyorum ışık aniden sönmesin yavaş yavaş sönüp yavaş yavaş açılsın diye ama bu otomatik dimmerlarında 12 volt ve 10 amper destekleyeni var benim yapcagım sistemde bi sıkıntı oluşturur mu ? [:)))]
Biraz araştırma sonucu bu ledleri buldum orda almak istedigim adetler yazıyor acaba yeterli olur mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/200920171458551.jpg[/IMG][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-20 14:59:03[/EDIT]
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey tekrardan merhaba
Bu seferde Armatür yapma girişimine girdim [:)] akvaryumun üst kapagını kaldırdım haliyle kapakta takılan ışıklar buhar camında olmicagı ıcın duvara montalı bi şekilde 120x35 saç tabakanın üstüne power led aydınlatma yapmak istiyorum hem görüntü güzel olsun hem doğal ortamlarını yakalamak olsun hemde yosunlanma cok az olsun istiyorum tavsiye edebilceginiz bişeyler varmıdır acaba buna ek olarak elimde zaman ayarlı priz var ama onu da iptal edip otomatik dimmer koymak istiyorum ışık aniden sönmesin yavaş yavaş sönüp yavaş yavaş açılsın diye ama bu otomatik dimmerlarında 12 volt ve 10 amper destekleyeni var benim yapcagım sistemde bi sıkıntı oluşturur mu ? [:)))]
Biraz araştırma sonucu bu ledleri buldum orda almak istedigim adetler yazıyor acaba yeterli olur mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/200920171458551.jpg[/IMG][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-20 14:59:03[/EDIT]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey merhaba geç oldu biraz ama kusuruma bakmayın tankta hala bi hareketlilik yok acaba cinsiyet ayrımını yanlış mı yaptım diye şüphe ediyorum onun haricinde balıklardada büyüme sanki durdu gibi anlamış degilim dün gece tank temizligini yaptım eve geçince resim atmaya calısırım nasıl bi yol izlemeliyim yavru sahibi olmak için ve gelişimlerini biraz daha arttırmak için yardımcı olurmusunuz
[QUOTE=unltropheus]Tropheus iyi bi secim olmuş [/QUOTE]
Merhaba Ünal bey
İyi bi seçim evet ama içimde hep discus hevesi var tropheuslarımı bi yavrulatmaya başlasam büyük ihtimalle yavruları büyütüp discusa geçiş yapıcam gibi görünüyor [:?]
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey merhaba geç oldu biraz ama kusuruma bakmayın tankta hala bi hareketlilik yok acaba cinsiyet ayrımını yanlış mı yaptım diye şüphe ediyorum onun haricinde balıklardada büyüme sanki durdu gibi anlamış degilim dün gece tank temizligini yaptım eve geçince resim atmaya calısırım nasıl bi yol izlemeliyim yavru sahibi olmak için ve gelişimlerini biraz daha arttırmak için yardımcı olurmusunuz
[QUOTE=unltropheus]Tropheus iyi bi secim olmuş [/QUOTE]
Merhaba Ünal bey
İyi bi seçim evet ama içimde hep discus hevesi var tropheuslarımı bi yavrulatmaya başlasam büyük ihtimalle yavruları büyütüp discusa geçiş yapıcam gibi görünüyor [:?]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=GencAkverist61]Hangi yemlerden memnunsun.Bende yeni bir tropheus tankı kuracağım yem olarak 6-7 çeşit yem düşünüyorum. [/QUOTE]
Ben hala hangi yemin daha faydalı oldugunu çözemedim hepsini bi iştahla yiyorlar şuanda 3-4 çeşit yem 2 çeşit tablet yem veriyorum. O listedeki yemlerle yola devam ediyorum o listedekilerle başlayabilirsiniz Hamza bey.
[QUOTE=GencAkverist61]Hangi yemlerden memnunsun.Bende yeni bir tropheus tankı kuracağım yem olarak 6-7 çeşit yem düşünüyorum. [/QUOTE]
Ben hala hangi yemin daha faydalı oldugunu çözemedim hepsini bi iştahla yiyorlar şuanda 3-4 çeşit yem 2 çeşit tablet yem veriyorum. O listedeki yemlerle yola devam ediyorum o listedekilerle başlayabilirsiniz Hamza bey.
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Ches]Maşallah, gönlünüze göre olur inşallah :D[/QUOTE]
Teşekkür ederim Taner bey. [:)]
[QUOTE=Ches]Maşallah, gönlünüze göre olur inşallah :D[/QUOTE]
Teşekkür ederim Taner bey. [:)]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
Merhaba Saygı değer arkadaşlarım
Geçen hafta yaşamış olduğum talihsizlik beni üzmüştü erkek dişi kendi imkanlarım ve bilgim doğrultusunda yaptım ama inşallah doğru bi şekilde sonuçlanmıştır. Yeni fotografları paylaşmak isterim sizinle
25.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216521.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/HeIF0RTC7do[/VID]
Artık yavru verselerde torun sevsem hevesimi alıp diskus'a geçiş yapsam [:)]
Merhaba Saygı değer arkadaşlarım
Geçen hafta yaşamış olduğum talihsizlik beni üzmüştü erkek dişi kendi imkanlarım ve bilgim doğrultusunda yaptım ama inşallah doğru bi şekilde sonuçlanmıştır. Yeni fotografları paylaşmak isterim sizinle
25.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216521.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/HeIF0RTC7do[/VID]
Artık yavru verselerde torun sevsem hevesimi alıp diskus'a geçiş yapsam [:)]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
Merhaba arkadaşlar
İki gün önce akvaryumu taşımaya başlayıp balıklarımı cinsiyet ayrımı yaparak akvaryuma 3 erkek 16 dişi olarak ayırdım kendi akvaryumumum resimlerini çekip yükleyecegim ama geri kalan balıkları bi arkadaşımın akvaryumuna koymuştum malesef onlarda telef olmuşlar pişman oldum keşke ayırmasaydım [:(]
18.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/180720171953141.jpg[/IMG]
Kendi kendime ne gerek vardı diyorum şimdi [:((]
Merhaba arkadaşlar
İki gün önce akvaryumu taşımaya başlayıp balıklarımı cinsiyet ayrımı yaparak akvaryuma 3 erkek 16 dişi olarak ayırdım kendi akvaryumumum resimlerini çekip yükleyecegim ama geri kalan balıkları bi arkadaşımın akvaryumuna koymuştum malesef onlarda telef olmuşlar pişman oldum keşke ayırmasaydım [:(]
18.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/180720171953141.jpg[/IMG]
Kendi kendime ne gerek vardı diyorum şimdi [:((]
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
