ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Muhendiss
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]15231,1[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
321
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2016 09:20
Son Ziyaret:
13 Ocak 2026 14:30
Toplam Mesaj:
134 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yusuf BAYINDIR
Doğum Tarihi:
28 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Endüstri Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yusuf BAYINDIR
SON 10 MESAJI
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=likeable25]Sa. Hayırlı Bayramlar.
Amerikan konununuzu görünce bir çok soracagım soruyu sayafalari okurken ogrendim.
Benimde nacizane danışacağım bir kaç sorum var.
Ortalama 600 litre için kaç balık edinmeliyim?
15 güne kadar 170.60.60 bir tank kuracağım türde kararsızım. Seyirligi güzel 5 6 tur Amerikan tavsiye edecek olsaniz bunlar hangileri olurdu acaba? :)
Tabii yavrudan bula bileceğim türlerin adini yazarsaniz çok sevinirim. 🙏[/QUOTE]
A.S. yoğunluktan biraz geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Benim şu an 450 litrede hepsi yetişkin boylarda 19 balığım var ama gözüme kalabalık görünüyor. Yetişkin hallerinde 600 litreye 15-20 balık uygun olacaktır diye düşünüyorum. Öncelikle Uaru'yu tavsiye ederim. Onun haricinde hem uyumlu tür olarak hem de görseli güzel olan toprakyiyen türlerini tercih edebilirsiniz.600 litreye Güney Amerikan karma çok güzel olur.[:)]
[QUOTE=likeable25]Sa. Hayırlı Bayramlar.
Amerikan konununuzu görünce bir çok soracagım soruyu sayafalari okurken ogrendim.
Benimde nacizane danışacağım bir kaç sorum var.
Ortalama 600 litre için kaç balık edinmeliyim?
15 güne kadar 170.60.60 bir tank kuracağım türde kararsızım. Seyirligi güzel 5 6 tur Amerikan tavsiye edecek olsaniz bunlar hangileri olurdu acaba? :)
Tabii yavrudan bula bileceğim türlerin adini yazarsaniz çok sevinirim. 🙏[/QUOTE]
A.S. yoğunluktan biraz geç cevap veriyorum kusura bakmayın. Benim şu an 450 litrede hepsi yetişkin boylarda 19 balığım var ama gözüme kalabalık görünüyor. Yetişkin hallerinde 600 litreye 15-20 balık uygun olacaktır diye düşünüyorum. Öncelikle Uaru'yu tavsiye ederim. Onun haricinde hem uyumlu tür olarak hem de görseli güzel olan toprakyiyen türlerini tercih edebilirsiniz.600 litreye Güney Amerikan karma çok güzel olur.[:)]
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=Goksen]Merhabalar Yusuf bey,
Kurulumun üzerinden neredeyse 2 sene geçmiş [:D] ben yeni inceleme fırsatı buldum. Akvaryum ve kökünüz çok güzel gerçekten. Yemleme için ayırdığınız kapakta çok iyi düşünülmüş.
Benim söyleyeceğim bir kaç şey olacak nacizane. Sol arkada kalan sump bölmesi için ince bir çizgi var. O benim gözüme battı açıkçası [:D] Orayı da arka fon ile aynı renk yapma şansınız varsa (nasıl olur bilemiyorum bu konuda bir önerim yok malesef [:(] ) bütünlüğü sağlamış olur düşüncesindeyim.
Birde balık yükü sanki biraz fazla gibi geldi bana. Sanki balıklar yüzerken birbirlerine çarpmamak için çabalıyorlarmış gibi geldi [:)))]
Ama sonuç olarak görseli çok güzel bir kurulum olmuş.
Elinize, emeğinize sağlık. Sağlıklı günler.[/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle teşekkür ederim. Sumpun ordaki beyaz çizgi silikondan kaynaklanıyor. Baştan yapılırken siyah silikon kullanılsaymış bu sıkıntı olmazmış ama şu an yapılacak bişey yok [:)]
Kalabalık olduğunun ben de farkındayım ama hiçbirinden de kolay kolay vazgeçemiyorum yavrudan büyüttüğüm için. [^_^]
[QUOTE=Goksen]Merhabalar Yusuf bey,
Kurulumun üzerinden neredeyse 2 sene geçmiş [:D] ben yeni inceleme fırsatı buldum. Akvaryum ve kökünüz çok güzel gerçekten. Yemleme için ayırdığınız kapakta çok iyi düşünülmüş.
Benim söyleyeceğim bir kaç şey olacak nacizane. Sol arkada kalan sump bölmesi için ince bir çizgi var. O benim gözüme battı açıkçası [:D] Orayı da arka fon ile aynı renk yapma şansınız varsa (nasıl olur bilemiyorum bu konuda bir önerim yok malesef [:(] ) bütünlüğü sağlamış olur düşüncesindeyim.
Birde balık yükü sanki biraz fazla gibi geldi bana. Sanki balıklar yüzerken birbirlerine çarpmamak için çabalıyorlarmış gibi geldi [:)))]
Ama sonuç olarak görseli çok güzel bir kurulum olmuş.
Elinize, emeğinize sağlık. Sağlıklı günler.[/QUOTE]
Merhaba,
Öncelikle teşekkür ederim. Sumpun ordaki beyaz çizgi silikondan kaynaklanıyor. Baştan yapılırken siyah silikon kullanılsaymış bu sıkıntı olmazmış ama şu an yapılacak bişey yok [:)]
Kalabalık olduğunun ben de farkındayım ama hiçbirinden de kolay kolay vazgeçemiyorum yavrudan büyüttüğüm için. [^_^]
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=yqttt]Merhaba yusuf bey, yakın zamanda 2 adet yeşil papağan cichlid edindim. 1 erkek 1 dişi olduğunu tahmin ediyorum. Balıklar geleli bir haftayı geçti fakat hala streslerini atabilmiş değiller. Sürekli bir kök kaya vs altında saklanıyorlar. Yem verdiğimde dişi biraz daha iştahlı yem yiyor ama erkek o zaman bile saklanmayı tercih ediyor ya da çok nazlı bir şekilde yeme yelteniyor. Bu balıkların genel karakteri mi böyle yoksa alışma süreleri çok mu uzun oluyor?[/QUOTE]
Alışma süreleri uzun oluyor biraz. Benimkileri de akvaryuma ilk eklediğimde 1 hafta 10 gün streste kalmışlardı kökün altından hiç çıkmıyorlardı. Uyum sorunu atlattıktan sonra çekingenliklerini de atıyorlar merak etmeyin.
[QUOTE=yqttt]Merhaba yusuf bey, yakın zamanda 2 adet yeşil papağan cichlid edindim. 1 erkek 1 dişi olduğunu tahmin ediyorum. Balıklar geleli bir haftayı geçti fakat hala streslerini atabilmiş değiller. Sürekli bir kök kaya vs altında saklanıyorlar. Yem verdiğimde dişi biraz daha iştahlı yem yiyor ama erkek o zaman bile saklanmayı tercih ediyor ya da çok nazlı bir şekilde yeme yelteniyor. Bu balıkların genel karakteri mi böyle yoksa alışma süreleri çok mu uzun oluyor?[/QUOTE]
Alışma süreleri uzun oluyor biraz. Benimkileri de akvaryuma ilk eklediğimde 1 hafta 10 gün streste kalmışlardı kökün altından hiç çıkmıyorlardı. Uyum sorunu atlattıktan sonra çekingenliklerini de atıyorlar merak etmeyin.
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
Yoğunluğumdan ötürü cevap vermekte biraz geciktim.
[QUOTE=OrdiBuko]Ben tv ünitesi gibi yapamadım yerde olması balık haraketlerinde olumsuz etki yaratır çekingen olurlar vs diye sanırım öyle bir sorun yaşamadınız.
Cam kalınlığını kaç mm tercih ettiniz?[/QUOTE]
Balıkların korkmasından yana hiç sıkıntı yaşamadım diyebilirim. Çok nadiren Tv'ye doğru ani bir şekilde gidildiğinde korkabiliyorlar, bunun da sayısı bir elin parmaklarını geçmez. 10 mm cam kalınlığı tercih ettim.
[QUOTE=mutlubaba]Öncelikle Maşallah
yan sumpla ilgili sorularım olacaktı
cevabını vermissiniz teşekkürler
bende bu kadar olmasada bir kurulum peşındeyım sump için kafa motorunda biraz kararsız kaldım
şöyleki mevcut hacmin kaç katı olması lazım kısmında motoru güçlü almak lazım gibi bir sonuç
çıkardım 3oo lt için 1200 1400 l/h az kalıcak gibi oldukı yarın oburgun canlı sayısında artış olacak
ne dersiniz
birde sump için su girişini yukardan verdiniz doğrumudur
şu an yaptırma aşamasındayım
tabanda ince kum kullanacağım ama sump giriş yukseklığını ne kadar yukarıda tutmalıyım onu bilmiyorum[/QUOTE]
Ben 450 lt için 2000 lt lik kafa motoru kullandım memnunum. 300 lt lik için 1400'lük yeterli olur gibi duruyor ama yine de tercih sizin. Sump girişini yukarıdan verdim ama sumpu kendim tasarlamayıp imalatçıya bıraktığım için yüksekliği konusunda yorum yapamayacağım.
Yoğunluğumdan ötürü cevap vermekte biraz geciktim.
[QUOTE=OrdiBuko]Ben tv ünitesi gibi yapamadım yerde olması balık haraketlerinde olumsuz etki yaratır çekingen olurlar vs diye sanırım öyle bir sorun yaşamadınız.
Cam kalınlığını kaç mm tercih ettiniz?[/QUOTE]
Balıkların korkmasından yana hiç sıkıntı yaşamadım diyebilirim. Çok nadiren Tv'ye doğru ani bir şekilde gidildiğinde korkabiliyorlar, bunun da sayısı bir elin parmaklarını geçmez. 10 mm cam kalınlığı tercih ettim.
[QUOTE=mutlubaba]Öncelikle Maşallah
yan sumpla ilgili sorularım olacaktı
cevabını vermissiniz teşekkürler
bende bu kadar olmasada bir kurulum peşındeyım sump için kafa motorunda biraz kararsız kaldım
şöyleki mevcut hacmin kaç katı olması lazım kısmında motoru güçlü almak lazım gibi bir sonuç
çıkardım 3oo lt için 1200 1400 l/h az kalıcak gibi oldukı yarın oburgun canlı sayısında artış olacak
ne dersiniz
birde sump için su girişini yukardan verdiniz doğrumudur
şu an yaptırma aşamasındayım
tabanda ince kum kullanacağım ama sump giriş yukseklığını ne kadar yukarıda tutmalıyım onu bilmiyorum[/QUOTE]
Ben 450 lt için 2000 lt lik kafa motoru kullandım memnunum. 300 lt lik için 1400'lük yeterli olur gibi duruyor ama yine de tercih sizin. Sump girişini yukarıdan verdim ama sumpu kendim tasarlamayıp imalatçıya bıraktığım için yüksekliği konusunda yorum yapamayacağım.
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=pekozgur]
Valla filtrasyona harbiden önem vermişsiniz belli [:iyi:] [:iyi:] [:iyi:] Kafa motoru olarak ne kullanıyorsunuz. Bir de göremedim ama sadece üstten mi su giriyor yoksa alttan da su girişi var mı yan sumpta.
Bulanıklık için eğer sizi rahatsız ediyorsa naçizane önerim 600-800 lt/h kapasiteli bir iç filtreye sadece ince gözenekli sünger ve bolca elyaf ile bir deneme yapmanız. Küçük partikülleri bu ikisinden başka hiç bir şey tutmuyor maalesef. İki-üç günde bir de bu malzemeleri temizlemek işe yarayabilir. Ama rahatsız etmiyorsa çok da denemeye gerek yok.
Bir de merakımdan soruyorum su değerlerinizi biliyor musunuz? Balıklar sağlıklı olduktan sonra sıkıntı yok ama su olarak ne kullandığınızı ve değerleri merak ettim. Mesela yaprak ve torf kullanmıyor olmanız değişik geldi. Güney Amerika tanklarında kuru yaprak görmek, blackwater görmek alışkanlık oldu ondan sordum.
Çok soru sormuşum bu arada... [:nazar:][:nazar:] Nazar değmesin sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Kafa motoru olarak Eheim Compact 2000 kullanıyorum. Su sumpa sadece üstten giriyor. Benim bulanıklığın tek çözümü balık sayısını azaltmak çünkü azalttıkça netleşiyor akvaryum [:)]
Akvaryumda toprakyiyenler olduğundan sürekli kumla oynadığından ötürü yaprak koymadım. Blackwater da sevmiyorum açıkçası. Su değerlerini ölçmüyorum balıkların davranışlarından anlama yoluna gidiyorum, sık su değişimi yaparak değerlerin bozulmasına fırsat vermemeye çalışıyorum. Suyu çeşmeden direk basıyorum [:)]
[QUOTE=yqttt]Ben daha önceki severum akvaryumuma anubias eklemiştim ve severumlar afiyetle yemişlerdi[:)] o sebeple tekrar denemeye korkuyorum açıkçası.
Yaprak konusu Geophagus türleri olduğu sürece sıkıntılı. Ama bir muhafaza içinde akvaryumun bir köşesine yada filtre/sump içine konulabilir sanırım.
[/QUOTE]
Ben de hem Uaru hem Severum var, Anubias koyarsam kurtuluşu yok gibi desenize [:)]
[QUOTE=pekozgur]
Valla filtrasyona harbiden önem vermişsiniz belli [:iyi:] [:iyi:] [:iyi:] Kafa motoru olarak ne kullanıyorsunuz. Bir de göremedim ama sadece üstten mi su giriyor yoksa alttan da su girişi var mı yan sumpta.
Bulanıklık için eğer sizi rahatsız ediyorsa naçizane önerim 600-800 lt/h kapasiteli bir iç filtreye sadece ince gözenekli sünger ve bolca elyaf ile bir deneme yapmanız. Küçük partikülleri bu ikisinden başka hiç bir şey tutmuyor maalesef. İki-üç günde bir de bu malzemeleri temizlemek işe yarayabilir. Ama rahatsız etmiyorsa çok da denemeye gerek yok.
Bir de merakımdan soruyorum su değerlerinizi biliyor musunuz? Balıklar sağlıklı olduktan sonra sıkıntı yok ama su olarak ne kullandığınızı ve değerleri merak ettim. Mesela yaprak ve torf kullanmıyor olmanız değişik geldi. Güney Amerika tanklarında kuru yaprak görmek, blackwater görmek alışkanlık oldu ondan sordum.
Çok soru sormuşum bu arada... [:nazar:][:nazar:] Nazar değmesin sağlıklı hobiler diliyorum.[/QUOTE]
Kafa motoru olarak Eheim Compact 2000 kullanıyorum. Su sumpa sadece üstten giriyor. Benim bulanıklığın tek çözümü balık sayısını azaltmak çünkü azalttıkça netleşiyor akvaryum [:)]
Akvaryumda toprakyiyenler olduğundan sürekli kumla oynadığından ötürü yaprak koymadım. Blackwater da sevmiyorum açıkçası. Su değerlerini ölçmüyorum balıkların davranışlarından anlama yoluna gidiyorum, sık su değişimi yaparak değerlerin bozulmasına fırsat vermemeye çalışıyorum. Suyu çeşmeden direk basıyorum [:)]
[QUOTE=yqttt]Ben daha önceki severum akvaryumuma anubias eklemiştim ve severumlar afiyetle yemişlerdi[:)] o sebeple tekrar denemeye korkuyorum açıkçası.
Yaprak konusu Geophagus türleri olduğu sürece sıkıntılı. Ama bir muhafaza içinde akvaryumun bir köşesine yada filtre/sump içine konulabilir sanırım.
[/QUOTE]
Ben de hem Uaru hem Severum var, Anubias koyarsam kurtuluşu yok gibi desenize [:)]
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=pekozgur]Hocam çok güzel görünüyor elinize sağlık.
Filtrastonda kullandığınız malzeme ve kafa motoru ile ilgili detayları paylaşabilir misiniz?
Bir de bitki büyük boy saz veya anubias eklemeyi düşündünüz mü? Daha doğrusu dev saz ya da anubias eklenebilir mi bu tanka, uaru kıtır kıtır yer mi?[/QUOTE][QUOTE=yqttt]Teşekkürler hocam inşallah yarın elimde olacaklar. Tüm balıklar biraz büyüdüğünde bir tanıtım konusu açacağım inşallah.
Bu arada Özgür Bey'in de sorduğu gibi anubias eklediniz mi hiç tanka? Bir ara sanki eklemeyi düşünmüşsünüz.
Benim ufacık uarular kökleri dalları kemiriyorlar.[:D][/QUOTE]
Filtrasyona çok önem verdim, sağlıklı bir akvaryumun temel taşı filtrasyon. Sumpta Sera Siporax, Eheim Substrat Pro, Seachem Matrix, Purigen, Sera Crystal Clear, No Nitrat, Diatomit Kedi Kumu, Sera Siporax Algovec var. Bunlara rağmen balık sayısının fazlalığından ötürü istediğim berraklığı yakalayamıyorum ama balıklar hastalık nedir bilmiyorlar :)
Bitki konusuna gelince diğer bitkileri Uaruların rahat bırakmıyacağı kesin gibi ama Anubiası ben de denemek istiyorum, akvaryuma ayrı bir hava katacağına eminim. Uzun süredir planlarım dahilinde ama bir türlü kısmet olmadı.
[QUOTE=pekozgur]Hocam çok güzel görünüyor elinize sağlık.
Filtrastonda kullandığınız malzeme ve kafa motoru ile ilgili detayları paylaşabilir misiniz?
Bir de bitki büyük boy saz veya anubias eklemeyi düşündünüz mü? Daha doğrusu dev saz ya da anubias eklenebilir mi bu tanka, uaru kıtır kıtır yer mi?[/QUOTE][QUOTE=yqttt]Teşekkürler hocam inşallah yarın elimde olacaklar. Tüm balıklar biraz büyüdüğünde bir tanıtım konusu açacağım inşallah.
Bu arada Özgür Bey'in de sorduğu gibi anubias eklediniz mi hiç tanka? Bir ara sanki eklemeyi düşünmüşsünüz.
Benim ufacık uarular kökleri dalları kemiriyorlar.[:D][/QUOTE]
Filtrasyona çok önem verdim, sağlıklı bir akvaryumun temel taşı filtrasyon. Sumpta Sera Siporax, Eheim Substrat Pro, Seachem Matrix, Purigen, Sera Crystal Clear, No Nitrat, Diatomit Kedi Kumu, Sera Siporax Algovec var. Bunlara rağmen balık sayısının fazlalığından ötürü istediğim berraklığı yakalayamıyorum ama balıklar hastalık nedir bilmiyorlar :)
Bitki konusuna gelince diğer bitkileri Uaruların rahat bırakmıyacağı kesin gibi ama Anubiası ben de denemek istiyorum, akvaryuma ayrı bir hava katacağına eminim. Uzun süredir planlarım dahilinde ama bir türlü kısmet olmadı.
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=yqttt]Akvaryumunuz harika görünüyor hocam. Ellerinize sağlık. Bu türlere özendirmek için örnek bir kurulum. Bende sizin yoldan ilerliyorum. Fakat benim arkadaşlar daha bu boylara ulaşmadı. Sizden aldığım bilgi sayesinde 4 adet Heros Curarem bugün yola çıkıyor. Dört gözle gelmelerini bekliyorum. Ayrıca bilgi paylaşımı için teşekkür ederim. [:iyi:]
Sizin papağan ve curare'ler poz vermeyi pek sevmiyorlar sanırım. Saklanmışlar arkaya[:)] Balık nüfusu azaltmak gerçekten büyük problem, hele ki yavruyken alıp büyüttüyseniz. Bende aynı sorunu yaşıyorum şu an.[:(][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sizde de güzel türler var. Balıkları bulabildiğinize sevindim umarım sağ salim elinize ulaşır.
Papağan genelde kökün arkasında takılıyor. Heros Curareler normalde bu kadar utangaç değil ama videoda öyle denk gelmiş [:)]
[QUOTE=yqttt]Akvaryumunuz harika görünüyor hocam. Ellerinize sağlık. Bu türlere özendirmek için örnek bir kurulum. Bende sizin yoldan ilerliyorum. Fakat benim arkadaşlar daha bu boylara ulaşmadı. Sizden aldığım bilgi sayesinde 4 adet Heros Curarem bugün yola çıkıyor. Dört gözle gelmelerini bekliyorum. Ayrıca bilgi paylaşımı için teşekkür ederim. [:iyi:]
Sizin papağan ve curare'ler poz vermeyi pek sevmiyorlar sanırım. Saklanmışlar arkaya[:)] Balık nüfusu azaltmak gerçekten büyük problem, hele ki yavruyken alıp büyüttüyseniz. Bende aynı sorunu yaşıyorum şu an.[:(][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sizde de güzel türler var. Balıkları bulabildiğinize sevindim umarım sağ salim elinize ulaşır.
Papağan genelde kökün arkasında takılıyor. Heros Curareler normalde bu kadar utangaç değil ama videoda öyle denk gelmiş [:)]
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
[QUOTE=benparker]Maşallah ya, Allah nazarlardan saklasın. Ama nüfus biraz kalabalık gibi duruyor, sanki daha az nüfuslu bir ortam daha güzel bir görüntü yansıtır gibi. [/QUOTE]
Çok haklısınız. Ben de elimden geldiğince nüfusu azaltmaya çalışıyorum ama yavruluklarından beri bende oldukları için balıklardan ayrılmak biraz zor oluyor [:)]
[QUOTE=benparker]Maşallah ya, Allah nazarlardan saklasın. Ama nüfus biraz kalabalık gibi duruyor, sanki daha az nüfuslu bir ortam daha güzel bir görüntü yansıtır gibi. [/QUOTE]
Çok haklısınız. Ben de elimden geldiğince nüfusu azaltmaya çalışıyorum ama yavruluklarından beri bende oldukları için balıklardan ayrılmak biraz zor oluyor [:)]
450 Litre Güney Amerika Tankı Kurulumu
Uzunca bir aradan sonra güncelleme yapalım [:)]
[VID]https://youtu.be/OsZIdMlgkNo[/VID]
Uzunca bir aradan sonra güncelleme yapalım [:)]
[VID]https://youtu.be/OsZIdMlgkNo[/VID]
Yarışma Hediyeleri Son Sayfa'da Güncel.
Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182926/190720190900591.jpg[/IMG]
Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182926/190720190900591.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
