ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fercak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
59
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ocak 2016 16:39
Son Ziyaret:
28 Ocak 2026 10:51
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferhat Çakır
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akvarist
120x60x60h Tanganyika Tropheus İkola
220x55x60h Channa Aurantimaculata
SON 10 MESAJI
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[IMG]https://youtu.be/OjAuzFIJPMM[/IMG]
Tankımın son hali...✌
[IMG]https://youtu.be/OjAuzFIJPMM[/IMG]
Tankımın son hali...✌
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[QUOTE=HAPEPHI]Size örnek oluşturması açısından kendi akvaryumumun resmini paylaşayım. Arka fon ve kayalar hepsi strafor 4 seneye yaklaştı akvaryumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19476/011120171606181.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maasallah basarili bir calisma olmus saglikli hobiler 🙏👍
[QUOTE=HAPEPHI]Size örnek oluşturması açısından kendi akvaryumumun resmini paylaşayım. Arka fon ve kayalar hepsi strafor 4 seneye yaklaştı akvaryumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/19476/011120171606181.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maasallah basarili bir calisma olmus saglikli hobiler 🙏👍
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[QUOTE=Ubasci]Maşallah güzel olmuş. Sanırım strafordan yaptığınız küçük parçaları çıkartıp yerine taş koymuşsunuz. [:nazar:][/QUOTE]
Evet dogrudur tabana yaptigim iki modulu kaldirip yerine gnays kayalari ekledim bu sure zarfinda renginide koyudan maviye degistirdim arka fonun 😉[EDIT]Fercak,2017-11-17 16:42:22[/EDIT]
[QUOTE=Ubasci]Maşallah güzel olmuş. Sanırım strafordan yaptığınız küçük parçaları çıkartıp yerine taş koymuşsunuz. [:nazar:][/QUOTE]
Evet dogrudur tabana yaptigim iki modulu kaldirip yerine gnays kayalari ekledim bu sure zarfinda renginide koyudan maviye degistirdim arka fonun 😉[EDIT]Fercak,2017-11-17 16:42:22[/EDIT]
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
Son durum yaklaşık 1 sene oldu herhangi bir salınım kopma erime vs hicbir sorun yok 👍👍
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/301020171405161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/301020171405181.jpg[/IMG]
Son durum yaklaşık 1 sene oldu herhangi bir salınım kopma erime vs hicbir sorun yok 👍👍
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/301020171405161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/301020171405181.jpg[/IMG]
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[QUOTE=lojistisyen]Emeğinize sağlık gayet hoş görünüyor.
Tvdeki program da manidar :) [:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler beğeniniz için [;)]
Tvdeki program olmazsa olmazım adamlar efsane [:)][:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=lojistisyen]Emeğinize sağlık gayet hoş görünüyor.
Tvdeki program da manidar :) [:iyi:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkürler beğeniniz için [;)]
Tvdeki program olmazsa olmazım adamlar efsane [:)][:iyi:][:iyi:]
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[QUOTE=Orchun35]Elinize emeğinize sağlık gerçekten.Ben ışıklandırma ve üst kapağı çok merk ettim.Çok şık ve modern bir görünümü var.Acaba nerden temşn ettiniz?[/QUOTE]
Teşekkür ederim beğendiğiniz için; üst kapağı tamamen kendi imalatım, ledler ise istanbl perpadan temin ettim modül led olarak piyasada bulabilirsiniz aydınlatması gayet iyi ve başarılı suya dayanıklı buharlaşmada felan su geçirmezliği var o yüzden tercih ettim tavsiye ederim kumanda kontrolü ilede dereceli kısıp açabiliyorum dimmer ;)
[QUOTE=onur978]Emek verilerek yapılan her [:iyi:]şey güzeldir ellerinize sağlık[/QUOTE]
Teşekkür ederim...[;)]
[QUOTE=KapTanCf]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz. Çok başarılı yaratıcı olmuş. Balıklar eklendikten sonraki halini merakla bekliyorum😊[/QUOTE]
Teşekkür ederim beğenileriniz için kolonimin resimlerini ve videoları var müsait bir zamanda paylaşacağım tankı çok sevdiler ve benimsediler [;)][:iyi:]
[QUOTE=Orchun35]Elinize emeğinize sağlık gerçekten.Ben ışıklandırma ve üst kapağı çok merk ettim.Çok şık ve modern bir görünümü var.Acaba nerden temşn ettiniz?[/QUOTE]
Teşekkür ederim beğendiğiniz için; üst kapağı tamamen kendi imalatım, ledler ise istanbl perpadan temin ettim modül led olarak piyasada bulabilirsiniz aydınlatması gayet iyi ve başarılı suya dayanıklı buharlaşmada felan su geçirmezliği var o yüzden tercih ettim tavsiye ederim kumanda kontrolü ilede dereceli kısıp açabiliyorum dimmer ;)
[QUOTE=onur978]Emek verilerek yapılan her [:iyi:]şey güzeldir ellerinize sağlık[/QUOTE]
Teşekkür ederim...[;)]
[QUOTE=KapTanCf]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz. Çok başarılı yaratıcı olmuş. Balıklar eklendikten sonraki halini merakla bekliyorum😊[/QUOTE]
Teşekkür ederim beğenileriniz için kolonimin resimlerini ve videoları var müsait bir zamanda paylaşacağım tankı çok sevdiler ve benimsediler [;)][:iyi:]
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[QUOTE=amorti4545]Selamlar. Umarım yapıştırma için silikonu fazla surmussunuzdur. Hatta bence silikonu abartın.deneyimim oldu.bomba gibi bir sesle suyun üstüne fırladı..kapağını fırlattı.bilginize 😀[/QUOTE]
Fazlasıyla kullandım nerdeyse boş yer kalmadı [:)))] + üstten kayıt kuşaklarda destek veriyor... Malum forumda bu konudan müzdarip olan arkadaş çok o yüzden üzerine fazlasıyla durdum ve yaklaşık 15 gündür suyun içinde herhangi bir salınım veya silikon bırakma yok çok şükür inşallah olmaz temennim [x(]
[QUOTE=amorti4545]Selamlar. Umarım yapıştırma için silikonu fazla surmussunuzdur. Hatta bence silikonu abartın.deneyimim oldu.bomba gibi bir sesle suyun üstüne fırladı..kapağını fırlattı.bilginize 😀[/QUOTE]
Fazlasıyla kullandım nerdeyse boş yer kalmadı [:)))] + üstten kayıt kuşaklarda destek veriyor... Malum forumda bu konudan müzdarip olan arkadaş çok o yüzden üzerine fazlasıyla durdum ve yaklaşık 15 gündür suyun içinde herhangi bir salınım veya silikon bırakma yok çok şükür inşallah olmaz temennim [x(]
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
[QUOTE=Kınayu]Akvaryumu yapıştırırken kullandığınız işkenceler çok iyi dünmüşsünüz.Biryerden sedece tek kullanımlıkmı aldınız ? Bu iş için kendinizmi edindiniz ? Kendiniz edindiyseniz.Fiyat olarak ne kadar acaba ? [/QUOTE]
Evet tekzenden edindim... tanesi 20 lira ileriye dönük lazım olacağını düşündüm başka işlerde kullanılmak üzere yalnız fiyatı düşeşmi geldi yoksa benmi uyguna aldım normalde bu ürünlerin teki 50-60 lira civarı bende araştırırken denk geldim sipariş verdim elime ulaştığında ise malzemesi gayet sağlam kaliteli ve kullanışlı...[:iyi:]
[QUOTE=mak-tek]Ortada sağlam bir emek var. Tebrik ederim. Kolay gelsin.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim.. İnanın gerçekten öyle çok uğraştım sonunda kafamda düşündüğüm görsele ulaştım... İnşallah balıklarım geldiğinde de sağlıklı ve huzurlu olurlar...
[QUOTE=Kınayu]Akvaryumu yapıştırırken kullandığınız işkenceler çok iyi dünmüşsünüz.Biryerden sedece tek kullanımlıkmı aldınız ? Bu iş için kendinizmi edindiniz ? Kendiniz edindiyseniz.Fiyat olarak ne kadar acaba ? [/QUOTE]
Evet tekzenden edindim... tanesi 20 lira ileriye dönük lazım olacağını düşündüm başka işlerde kullanılmak üzere yalnız fiyatı düşeşmi geldi yoksa benmi uyguna aldım normalde bu ürünlerin teki 50-60 lira civarı bende araştırırken denk geldim sipariş verdim elime ulaştığında ise malzemesi gayet sağlam kaliteli ve kullanışlı...[:iyi:]
[QUOTE=mak-tek]Ortada sağlam bir emek var. Tebrik ederim. Kolay gelsin.[:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim.. İnanın gerçekten öyle çok uğraştım sonunda kafamda düşündüğüm görsele ulaştım... İnşallah balıklarım geldiğinde de sağlıklı ve huzurlu olurlar...
120x60x60 Arka Fon 3d Strafor Hobiye Başlangıç
Merhabalar arkadaşlar işlerimin yoğunluğu nedeniyle akvaryumumla ilgilenememiş ve ara vermiş durumdaydım ve uzun bir aradan sonra sonunda nihayet camlarımı birleştirip arka fonlarımı yapıştırıp tankımı yerine almış bulunmaktayım.Detaylı resimleri paylaşacağım akvaryum kuruldu tamamen hazır suyun oturması bekleniyor. Üst tacı ve buhar camıda tam istediğim gibi oldu... Umarım siz hobici arkadaşlar beğenirsiniz başlıktada bahsettiğim gibi ilk deneyimim hobiye başlangıç... Olumlu veya olumsuz bütün yorumlarınızı bekliyorum fikirlere açığım... Sağlıklı Hobiler [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160724081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160727181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160725421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160725341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160724421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160726081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160726001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160725551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160728101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160728191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160727571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160727261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160728291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160730371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160730591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160730091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731091.jpg[/IMG]
Umarım Beğenirsiniz...[;)][:iyi:]
[:nazar:][:nazar:][:nazar:]
Merhabalar arkadaşlar işlerimin yoğunluğu nedeniyle akvaryumumla ilgilenememiş ve ara vermiş durumdaydım ve uzun bir aradan sonra sonunda nihayet camlarımı birleştirip arka fonlarımı yapıştırıp tankımı yerine almış bulunmaktayım.Detaylı resimleri paylaşacağım akvaryum kuruldu tamamen hazır suyun oturması bekleniyor. Üst tacı ve buhar camıda tam istediğim gibi oldu... Umarım siz hobici arkadaşlar beğenirsiniz başlıktada bahsettiğim gibi ilk deneyimim hobiye başlangıç... Olumlu veya olumsuz bütün yorumlarınızı bekliyorum fikirlere açığım... Sağlıklı Hobiler [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160724081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160727181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160725421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160725341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160724421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160726081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160726001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160725551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160728101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160728191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160727571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160727261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160728291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160730371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160730591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160730091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160729461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182160/010620160731091.jpg[/IMG]
Umarım Beğenirsiniz...[;)][:iyi:]
[:nazar:][:nazar:][:nazar:]
Türkiyede Bir İlk. Esnek Orjinal Tangayika Fon.
Harika bir çalışma olmuş ellerinize sağlık... Fonu kalıptan çıkartmak için hangi malzeme kullanıldı acaba paylaşırsanız seviniriz... harika bir çalışma kolay gelsin keyifli hobiler [:iyi:][:iyi:][:nazar:]
Harika bir çalışma olmuş ellerinize sağlık... Fonu kalıptan çıkartmak için hangi malzeme kullanıldı acaba paylaşırsanız seviniriz... harika bir çalışma kolay gelsin keyifli hobiler [:iyi:][:iyi:][:nazar:]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
NightWist,
Hoppala,
EfeC,
yeekim,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
osmandbnl,
şansal,
sina cen,
Kınayu,
mightymurat,
ternapi,
DABARAKATO,
mehaniches_hlot,
Tatar10,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
baozturk,
EmiirKaan,
seiryuhare,
NautilusLordu,
yurist_ldMa,
Frknnrg,
Redko,
barskels,
nakkas__45,
Conix,
nniiaa,
Tortuga7,
Goldfish2000,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
