ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
qokhan89
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
326
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2016 20:24
Son Ziyaret:
19 Aralık 2023 14:40
Toplam Mesaj:
155 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Yatkın
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1989
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan Yatkın
SON 10 MESAJI
Su Arıtma Cihazı Önerisi
[QUOTE=gunbah]Arkadaşlar su arıtma cihazına ayrı bir hortum taktırdım akvaryum için ancak ph 7 olmasına rağmen tds 210 civarı çıkıyor yanlış filtrelerden mi geçirdim bilginiz var mı?
1-Omnipure K5605SS Modeli Tortu Filtresi
2-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
3-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
Membran filtresinden geçirmeyi unuttu herhalde gelen arkadaş burada yanlışlık var mı?[/QUOTE]
Eğer ph ve iletkenlik düşürmek istiyorsanız en az 4 aşamalı su arıtma cihazı kullanmanız gerekir. Sizin de dediğiniz gibi membran filtre olmadığı için ph ve iletkenlik düşmüyor.
[QUOTE=gunbah]Arkadaşlar su arıtma cihazına ayrı bir hortum taktırdım akvaryum için ancak ph 7 olmasına rağmen tds 210 civarı çıkıyor yanlış filtrelerden mi geçirdim bilginiz var mı?
1-Omnipure K5605SS Modeli Tortu Filtresi
2-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
3-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
Membran filtresinden geçirmeyi unuttu herhalde gelen arkadaş burada yanlışlık var mı?[/QUOTE]
Eğer ph ve iletkenlik düşürmek istiyorsanız en az 4 aşamalı su arıtma cihazı kullanmanız gerekir. Sizin de dediğiniz gibi membran filtre olmadığı için ph ve iletkenlik düşmüyor.
Argonath Heykelleri
[QUOTE=Zeiss]Eskiden AliExpress'imiz vardı ne güzel günlerdi. Şimdi gümrük vergileri ve ilave ücretler nedeniyle yaklaşamıyoruz. Yurtiçinde bulan var mı bu eserleri ? Argonath yada karbonat heykelleri [:D][/QUOTE]
Maalesef öyle. Yurt içinde bildiğim kadarıyla yok fakat artık 3d yazıcılar var. Belki figür basan arkadaşlarla konuşulup yaptırılabilir ama fiyat boyuta göre değiştiği için ne olur hiç bilmiyorum :) [EDIT]qokhan89,2020-10-30 19:39:59[/EDIT]
[QUOTE=Zeiss]Eskiden AliExpress'imiz vardı ne güzel günlerdi. Şimdi gümrük vergileri ve ilave ücretler nedeniyle yaklaşamıyoruz. Yurtiçinde bulan var mı bu eserleri ? Argonath yada karbonat heykelleri [:D][/QUOTE]
Maalesef öyle. Yurt içinde bildiğim kadarıyla yok fakat artık 3d yazıcılar var. Belki figür basan arkadaşlarla konuşulup yaptırılabilir ama fiyat boyuta göre değiştiği için ne olur hiç bilmiyorum :) [EDIT]qokhan89,2020-10-30 19:39:59[/EDIT]
Su Arıtma Cihazı Önerisi
[QUOTE=SinanBULBUL]Merhaba Gökhan bey,
Marka ismi vermekten kaçınarak su arıtma cıhazı bende kullanmaktayım.Tür olarak Apisto macmasterı beslemekteyım.
Bu türler için özellikle Su arıtma cıhazı aldım.Bilgilerim dahilinde size bilgi veren firma abartmış geldi bana.
Su arıtma cıhazında dıkkat etmenız gerekenler ve bılmenız gerekenlerı şu şekilde açıklamam gerekir,
[B]Reçine : [/B]Suyun içerisinde bir takım iyonlar vardır. Kalsiyum ve magnezyum iyonları ise suda sertliğe neden olan iyonlardır. Bu iyonları sudan uzaklaştırmak yoluyla suyu yumuşatmış oluruz. Evlerde kullanılan ve musluk suyunu yumuşatan cihazların çalışma prensibi, kalsiyum ve magnezyum iyonlarını sudan uzaklaştırmaya yöneliktir.
Su iletkinliği düşürerek suyu yumuşatır.
[B]Segment:[/B] Su arıtmanın kartuşlarındandır.İlk suyun girdiği yerdir.En kaba atık bakterı pislikleri tutar.Sonra diğer kartuşlara suyu temızleyerek dıger kartuşlara geçiş sağlanır.
Membran ve reçine Su arıtma cıhazının bel kemiğidir.Diğer malzemeler olmazsa olmazıdır tabıı kı.
Mebran: Suyu saf hale getirirken gözle gorunmeyen elemantlerı pislikleri tutar çıkış yolu ile dışarı atar.
Eğer bir Su arıtma aldıysanız bunu paylaşın.Genelde su arıtma cıhazlarında aranan ph'dır bız balık severlerin.
Mebrandan cıkan su ph ıle mebrandan sonra saf su olarak tanka dolan su çıkış ph çok farklıdır.
Her türlü sorularınızı yazabilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan arıtma cihazından çıkan tds değeri 30 civarinda, reçine kullanılınca bu değer sıfırlaniyormuş. Ben çok gerek olmadığıni düşündüğüm için eklemedim, çünkü forumda da çok sık değiştirmek gerekebiliyor deniyordu. Ayrıca maliyeti de arttırıyor. Şimdilik Taiwan bee karides tanklarimda kullanıyorum. Kullanan çoğu kişi bu şekilde 4'lu sistem kullanıyor ve bir sıkıntı olmuyor gördüğüm kadarıyla.
[QUOTE=SinanBULBUL]Merhaba Gökhan bey,
Marka ismi vermekten kaçınarak su arıtma cıhazı bende kullanmaktayım.Tür olarak Apisto macmasterı beslemekteyım.
Bu türler için özellikle Su arıtma cıhazı aldım.Bilgilerim dahilinde size bilgi veren firma abartmış geldi bana.
Su arıtma cıhazında dıkkat etmenız gerekenler ve bılmenız gerekenlerı şu şekilde açıklamam gerekir,
[B]Reçine : [/B]Suyun içerisinde bir takım iyonlar vardır. Kalsiyum ve magnezyum iyonları ise suda sertliğe neden olan iyonlardır. Bu iyonları sudan uzaklaştırmak yoluyla suyu yumuşatmış oluruz. Evlerde kullanılan ve musluk suyunu yumuşatan cihazların çalışma prensibi, kalsiyum ve magnezyum iyonlarını sudan uzaklaştırmaya yöneliktir.
Su iletkinliği düşürerek suyu yumuşatır.
[B]Segment:[/B] Su arıtmanın kartuşlarındandır.İlk suyun girdiği yerdir.En kaba atık bakterı pislikleri tutar.Sonra diğer kartuşlara suyu temızleyerek dıger kartuşlara geçiş sağlanır.
Membran ve reçine Su arıtma cıhazının bel kemiğidir.Diğer malzemeler olmazsa olmazıdır tabıı kı.
Mebran: Suyu saf hale getirirken gözle gorunmeyen elemantlerı pislikleri tutar çıkış yolu ile dışarı atar.
Eğer bir Su arıtma aldıysanız bunu paylaşın.Genelde su arıtma cıhazlarında aranan ph'dır bız balık severlerin.
Mebrandan cıkan su ph ıle mebrandan sonra saf su olarak tanka dolan su çıkış ph çok farklıdır.
Her türlü sorularınızı yazabilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan arıtma cihazından çıkan tds değeri 30 civarinda, reçine kullanılınca bu değer sıfırlaniyormuş. Ben çok gerek olmadığıni düşündüğüm için eklemedim, çünkü forumda da çok sık değiştirmek gerekebiliyor deniyordu. Ayrıca maliyeti de arttırıyor. Şimdilik Taiwan bee karides tanklarimda kullanıyorum. Kullanan çoğu kişi bu şekilde 4'lu sistem kullanıyor ve bir sıkıntı olmuyor gördüğüm kadarıyla.
Su Arıtma Cihazı Önerisi
[QUOTE=ityo39]
Açıkçası saçma bişey olduğunu tahmin edip linke bakmadım bile, amacım ona özel yanıt vermek de değil son mesaj oydu reply edip konuya katkı vermekti niyetim. [/QUOTE]
Katkılarınız için çok teşekkürler. Arıtma cihazı membran filtrenin ömrünü uzatmak için dediğiniz gibi bağlandı. Fakat sediment filtrelerin ikisi de 10 mikron sanırım. Değişim zamanı geldiğinde sizin dediğiniz gibi yapacağım.
Bu arada ph ölçü birimi ile ilgili kısmı da düzelttiğiniz için teşekkürler. Yazarken kafam tds'ye gitmiş büyük ihtimal [:)]
[QUOTE=ityo39]
Açıkçası saçma bişey olduğunu tahmin edip linke bakmadım bile, amacım ona özel yanıt vermek de değil son mesaj oydu reply edip konuya katkı vermekti niyetim. [/QUOTE]
Katkılarınız için çok teşekkürler. Arıtma cihazı membran filtrenin ömrünü uzatmak için dediğiniz gibi bağlandı. Fakat sediment filtrelerin ikisi de 10 mikron sanırım. Değişim zamanı geldiğinde sizin dediğiniz gibi yapacağım.
Bu arada ph ölçü birimi ile ilgili kısmı da düzelttiğiniz için teşekkürler. Yazarken kafam tds'ye gitmiş büyük ihtimal [:)]
Bazıları Hayal Eder,bazıları Yapar
Aynı şehirde yaşayan hobicilerden 5-10 kişi bir araya gelip bir ev veya dükkan tutsak bizde buna benzer birşey yapabiliriz [:)]
Çoğu kişi evden izin çıkmıyor diye veya maliyet yüzünden yapamıyor. Böylece bütün olumsuzluklar giderilmiş olur :)[EDIT]qokhan89,2019-01-15 15:26:57[/EDIT]
Aynı şehirde yaşayan hobicilerden 5-10 kişi bir araya gelip bir ev veya dükkan tutsak bizde buna benzer birşey yapabiliriz [:)]
Çoğu kişi evden izin çıkmıyor diye veya maliyet yüzünden yapamıyor. Böylece bütün olumsuzluklar giderilmiş olur :)[EDIT]qokhan89,2019-01-15 15:26:57[/EDIT]
Kardinal karides tankım
Albino canlıdan yavrular geldi mi hiç? Veya yavruların yavruları? :)
Albino canlıdan yavrular geldi mi hiç? Veya yavruların yavruları? :)
Apistogramma Beslenir Mi?
Başlangıç olarak Kakadu tecrübe açısından çok daha iyi olur ve zorlamaz diye düşünüyorum. Genelde öneriler bu şekilde oluyor hep :)
Başlangıç olarak Kakadu tecrübe açısından çok daha iyi olur ve zorlamaz diye düşünüyorum. Genelde öneriler bu şekilde oluyor hep :)
Apistogramma Beslenir Mi?
Bende de A. macmasteri var, fakat henüz genç çiftler ve yavru alma aşamasına henüz gelmedim. Tabanda lav taşı kullanıyorum sadece. Bu tür için genelde üremesi zor biraz daha hassas diyorlar fakat bol saklanma alanı hafif aydınlatma ve osmos su kullanıyorum ben. Birde biraz daha yumuşak su seviyorlar diye biliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181588/080120192105361.jpg[/IMG]
Bende de A. macmasteri var, fakat henüz genç çiftler ve yavru alma aşamasına henüz gelmedim. Tabanda lav taşı kullanıyorum sadece. Bu tür için genelde üremesi zor biraz daha hassas diyorlar fakat bol saklanma alanı hafif aydınlatma ve osmos su kullanıyorum ben. Birde biraz daha yumuşak su seviyorlar diye biliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181588/080120192105361.jpg[/IMG]
Apistogramma Beslenir Mi?
Apistogramma'nin hangi türünü düşünüyorsunuz? Akvaryum kaç litre, tabanda kum olarak ne kullandiniz?
Apistogramma'nin hangi türünü düşünüyorsunuz? Akvaryum kaç litre, tabanda kum olarak ne kullandiniz?
Nasıl Aquascape Yapılır?
Bolca araştırma (kurulum izleme, açilar, yükseklik, kurallar vs) ön çalışma-çizim, su doldurmadan önce bolca yap-boz deneme, eldeki malzemeler ile maksimum iyi görsele ulaşmak ve en önemlisi hayal gücü-yaraticilik :) Bir de tecrübeli birisi varsa onlardan görerek daha çabuk öğrenebilirsiniz.
Ben de daha çok başında sayılırım tasarım yapmanın ama yaptıkça tecrübe ediniyorsunuz. İşin biraz güzel yanıda burası. Bazen hüsran oluyor, bazen içinize sinen çok güzel şeyler çıkabiliyor.
Sorunuzun cevabına gelince evet kullanabilirsiniz 1-2 mm dere kumu genelde iyi oluyor. Fakat yükseklik yapacağınız tasarıma göre değişiyor. Bu kum genelde çok fazla yüksek kullanılmıyor ya da ben denk gelmedim.
Bunlarda bazı kurulum videolari:
[URL]https://youtu.be/UYZN1B4_414[/URL]
[URL]https://youtu.be/OvLWw7P45FA[/URL]
[URL]https://youtu.be/o-YolUAZThM[/URL]
[URL]https://youtu.be/3YaEleVR1W8[/URL]
[URL]https://youtu.be/pnm4bLCSvng[/URL]
[URL]https://youtu.be/xMRB1hV7AAs[/URL][EDIT]qokhan89,2019-01-04 22:20:13[/EDIT]
Bolca araştırma (kurulum izleme, açilar, yükseklik, kurallar vs) ön çalışma-çizim, su doldurmadan önce bolca yap-boz deneme, eldeki malzemeler ile maksimum iyi görsele ulaşmak ve en önemlisi hayal gücü-yaraticilik :) Bir de tecrübeli birisi varsa onlardan görerek daha çabuk öğrenebilirsiniz.
Ben de daha çok başında sayılırım tasarım yapmanın ama yaptıkça tecrübe ediniyorsunuz. İşin biraz güzel yanıda burası. Bazen hüsran oluyor, bazen içinize sinen çok güzel şeyler çıkabiliyor.
Sorunuzun cevabına gelince evet kullanabilirsiniz 1-2 mm dere kumu genelde iyi oluyor. Fakat yükseklik yapacağınız tasarıma göre değişiyor. Bu kum genelde çok fazla yüksek kullanılmıyor ya da ben denk gelmedim.
Bunlarda bazı kurulum videolari:
[URL]https://youtu.be/UYZN1B4_414[/URL]
[URL]https://youtu.be/OvLWw7P45FA[/URL]
[URL]https://youtu.be/o-YolUAZThM[/URL]
[URL]https://youtu.be/3YaEleVR1W8[/URL]
[URL]https://youtu.be/pnm4bLCSvng[/URL]
[URL]https://youtu.be/xMRB1hV7AAs[/URL][EDIT]qokhan89,2019-01-04 22:20:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
