ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dark3lue
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
24
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Aralık 2015 18:04
Son Ziyaret:
09 Haziran 2016 16:42
Toplam Mesaj:
71 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Deniz ŞAHBAZ
Doğum Tarihi:
08 Ekim 1982
Yaş:
43
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz ŞAHBAZ
60x40x25
SON 10 MESAJI
Plati'ler Çok Korkuyor
Dış filtre takalı sürekli çalışmaya başladı ve normaleştiler. 1 tanesi hariç. O henüz ürkek ve sürekli macar yosunun altına saklanıyor lakin, yakında düzeleceğini düşünüyorum.
Dış filtre takalı sürekli çalışmaya başladı ve normaleştiler. 1 tanesi hariç. O henüz ürkek ve sürekli macar yosunun altına saklanıyor lakin, yakında düzeleceğini düşünüyorum.
Plati'ler Çok Korkuyor
Çağrı bey selamlar,
Benim plati'lerin alışma süresi nerdeyse 1 hafta sürdü ki bir tanesi hala çekingen biraz daha. Yinede alışıyorlar yavaş yavaş. Bende sıkıntı yapmıştım bu durumu ammavelakin düzeldi herşey.
Çağrı bey selamlar,
Benim plati'lerin alışma süresi nerdeyse 1 hafta sürdü ki bir tanesi hala çekingen biraz daha. Yinede alışıyorlar yavaş yavaş. Bende sıkıntı yapmıştım bu durumu ammavelakin düzeldi herşey.
Plati'ler Çok Korkuyor
Arkadaşlar desteğiniz için çok teşekkürler. Cumartesi günü biraz biraz hareketlendiler, bitanesi yem attığım zaman yavaş yavaş hareketlerle de olsa yüzeye gelip yem yemeye başladı. Bir deiğeride sağda solda yüzmeye başladı, sanırım yavaş yavaş atmaya başladılar korkularını.
Arkadaşlar desteğiniz için çok teşekkürler. Cumartesi günü biraz biraz hareketlendiler, bitanesi yem attığım zaman yavaş yavaş hareketlerle de olsa yüzeye gelip yem yemeye başladı. Bir deiğeride sağda solda yüzmeye başladı, sanırım yavaş yavaş atmaya başladılar korkularını.
Plati'ler Çok Korkuyor
[QUOTE=Resul Emre Arsla]Hemen yemlerini atın motoruda yemlerini yesinler diye kapatın birkaç dakika bekleyin yemezlerse örtüyü geri örtün.
Bence bu keratalar yemlerini yiyorlar çünkü bir platinin 1 hafta yem yemeden durması mümkün değil.[/QUOTE]
muhtemelen dibe düşen yemlerden yiyorlar çaktırmadan, yemi atıyorum ve uzaklaşıyorum akvaryumdan. Benden dolayı ürküyorlarsa fazla rahatsız etmiyeyim ve yemlerini yesinler diye, ve onlarda dibe inen yemleri yiyorlar sanırım yoksa dediğiniz gibi ölürlerdi şimdiye kadar.
[QUOTE=Resul Emre Arsla]Hemen yemlerini atın motoruda yemlerini yesinler diye kapatın birkaç dakika bekleyin yemezlerse örtüyü geri örtün.
Bence bu keratalar yemlerini yiyorlar çünkü bir platinin 1 hafta yem yemeden durması mümkün değil.[/QUOTE]
muhtemelen dibe düşen yemlerden yiyorlar çaktırmadan, yemi atıyorum ve uzaklaşıyorum akvaryumdan. Benden dolayı ürküyorlarsa fazla rahatsız etmiyeyim ve yemlerini yesinler diye, ve onlarda dibe inen yemleri yiyorlar sanırım yoksa dediğiniz gibi ölürlerdi şimdiye kadar.
Plati'ler Çok Korkuyor
Dün den bu yana akvaryumun üstü örtülü. Akşam eve gittiğimde örtüyü kaldırıp yemleme yapayım mı ? yoksa örtü durmaya devam etsin mi ?
Dün den bu yana akvaryumun üstü örtülü. Akşam eve gittiğimde örtüyü kaldırıp yemleme yapayım mı ? yoksa örtü durmaya devam etsin mi ?
Plati'ler Çok Korkuyor
[QUOTE=Ferhat Özarslan]Dış filtre hakkında bilgim yok ancak, iç filtreyi gündüz kapatıyorum demişsiniz. Filtrelerin 24 saat çalışması lazım.
Akvaryum düzen ister ya filtre hep çalışmalı yada tamamen kapatılmalı ölümlerin etkeni bu olabilir .
Birde su değerlerini kontrol etmenizde fayda var bence.[/QUOTE]
Merhaba Ferhat bey. Filtremi bu plati'ler geldikten sonra gündüzleri kapatmaya başladım. Akıntının belki onlara yüksek gelmiş olabileceğini ve budan rahatsız olduklarını düşünerek. Yoksa daha öncesinde 24 saat çalışıyordu filtrem.
[QUOTE=Ferhat Özarslan]Dış filtre hakkında bilgim yok ancak, iç filtreyi gündüz kapatıyorum demişsiniz. Filtrelerin 24 saat çalışması lazım.
Akvaryum düzen ister ya filtre hep çalışmalı yada tamamen kapatılmalı ölümlerin etkeni bu olabilir .
Birde su değerlerini kontrol etmenizde fayda var bence.[/QUOTE]
Merhaba Ferhat bey. Filtremi bu plati'ler geldikten sonra gündüzleri kapatmaya başladım. Akıntının belki onlara yüksek gelmiş olabileceğini ve budan rahatsız olduklarını düşünerek. Yoksa daha öncesinde 24 saat çalışıyordu filtrem.
Plati'ler Çok Korkuyor
[QUOTE=fauron]
var mı değişim ?[/QUOTE]
Abi bir değişim yok ama ben şu ara gerçekten soğumaya başladım. Dün akşam eve giderken akvaryumum ufak olması dolayısıyla QUIK HW 602B dış filtre aldım. Harfiyen kurulumunu yaptım, hem talimatnamede ki gibi hemde internetten videosunu izleyerek. Çalışmadı ! motor alt girişte idi üst girişe aldım denedim yok olmadı. Çıkış borusundan kuvvetlice çekince su geliyor. O kadar kuvvetli çektim ki su çeken hortum boşdu o bile doldu yani. Tabi biraz tansiyon rahatsızlığım olmasından dolayı bir müddet tansiyonum bile çıktı sinirden. Sabah işe gelirkende kovanın içine koydum filtreyi aldığım akvaryumcuya bıraktim. Ben bu akvaryumu ilk kurduğumda 2-3 hafta muntazam çalıştı hiçbir sorunum yoktu, ta ki akvaryumu sağolsun kaldırdığı için bana veren arkadaşlar misafirliğe gelene kadar. Güzel olmuş oymuş buymuş derken akvaryum birdaha dikiş tutmadı. Önce akvaryuma ilk koyduğum balıklar sebebini anlamadığım bir şekilde hayat küstüler kavga etmeye başladılar. Onları değiştirdim akvaryumcuda yerine aldığım balıklar bir zaman sonra tek tek sebebsiz yere ölmeye başladı. Bugüne kadar 1 SAE 1çöpcü 1 cüce vatoz akvaryuma koyar koymaz 3. gün öldü. 2 tane elma salyangozum koyduğumun 5. gününde öldü. Ben gerçekten bu işin bana uygun bir hobi olup olmadığını sorgulamaya başladım. 2-3 aydır acayip canım sıkılıyor bu konuda. Ya düşünün 1,5 - 2 aydır lepisteslerim var ve doğurmuyorlar düşünün. Şayet dün aldığım dış filtremi iade alırlarsa bende akvarumu kaldıracağım ve daha sonra daha büyük bir akvaryum ile başlayacağım tekrardan...
[QUOTE=Resul Emre Arsla]Akvaryuma yeni eklediğiniz için ilk gün hiç yüzmeye bilirler sürekli tabanda kalırlar yem yemezler ama ileriki günlerde kendine gelirler merak etmeyin en kısa sürede düzelir normal birşey.[/QUOTE]
Resul Bey, ilk bir iki gün evet dediğiniz gibi alışma süreci diyebiliriz lakin yarın 1 hafta olmuş olacak ve hala aynılar. Bakalım artık hayırlısı ne olacak...
[QUOTE=fauron]
var mı değişim ?[/QUOTE]
Abi bir değişim yok ama ben şu ara gerçekten soğumaya başladım. Dün akşam eve giderken akvaryumum ufak olması dolayısıyla QUIK HW 602B dış filtre aldım. Harfiyen kurulumunu yaptım, hem talimatnamede ki gibi hemde internetten videosunu izleyerek. Çalışmadı ! motor alt girişte idi üst girişe aldım denedim yok olmadı. Çıkış borusundan kuvvetlice çekince su geliyor. O kadar kuvvetli çektim ki su çeken hortum boşdu o bile doldu yani. Tabi biraz tansiyon rahatsızlığım olmasından dolayı bir müddet tansiyonum bile çıktı sinirden. Sabah işe gelirkende kovanın içine koydum filtreyi aldığım akvaryumcuya bıraktim. Ben bu akvaryumu ilk kurduğumda 2-3 hafta muntazam çalıştı hiçbir sorunum yoktu, ta ki akvaryumu sağolsun kaldırdığı için bana veren arkadaşlar misafirliğe gelene kadar. Güzel olmuş oymuş buymuş derken akvaryum birdaha dikiş tutmadı. Önce akvaryuma ilk koyduğum balıklar sebebini anlamadığım bir şekilde hayat küstüler kavga etmeye başladılar. Onları değiştirdim akvaryumcuda yerine aldığım balıklar bir zaman sonra tek tek sebebsiz yere ölmeye başladı. Bugüne kadar 1 SAE 1çöpcü 1 cüce vatoz akvaryuma koyar koymaz 3. gün öldü. 2 tane elma salyangozum koyduğumun 5. gününde öldü. Ben gerçekten bu işin bana uygun bir hobi olup olmadığını sorgulamaya başladım. 2-3 aydır acayip canım sıkılıyor bu konuda. Ya düşünün 1,5 - 2 aydır lepisteslerim var ve doğurmuyorlar düşünün. Şayet dün aldığım dış filtremi iade alırlarsa bende akvarumu kaldıracağım ve daha sonra daha büyük bir akvaryum ile başlayacağım tekrardan...
[QUOTE=Resul Emre Arsla]Akvaryuma yeni eklediğiniz için ilk gün hiç yüzmeye bilirler sürekli tabanda kalırlar yem yemezler ama ileriki günlerde kendine gelirler merak etmeyin en kısa sürede düzelir normal birşey.[/QUOTE]
Resul Bey, ilk bir iki gün evet dediğiniz gibi alışma süreci diyebiliriz lakin yarın 1 hafta olmuş olacak ve hala aynılar. Bakalım artık hayırlısı ne olacak...
Plati'ler Çok Korkuyor
[QUOTE=fauron]
Bizzat kendi deneyimimden yola çıkarak söylüyorum yüksek debide lepisteslerim gayet sağa, sola yüzüyordu fakat platilerim devamlı dipte duruyorlardı sanki yüksek debi yüzüşlerini daha fazla etkiliyor gibi. dış filtre hakkında bir bilgim yok.[/QUOTE]
Sabah 8 gibi iç filtremi kapatıyorum ve genelde gece 23:30-00:00 arası çalıştırıyorum. Arada geçen sürede tekrar çalıştırana kadar bakıyorum yine tabana yakın duruyorlar saklanıyorlar. Bugün perşembe eve gidip baktığımda muhtemel hala aynı durumda olacaklar diye tahmin ediyorum. Akşama da bir dış filtre kuracağım bakalım ne olacak.
[QUOTE=Resul Emre Arsla]Akvaryuma yeni eklediğiniz için ilk gün hiç yüzmeye bilirler sürekli tabanda kalırlar yem yemezler ama ileriki günlerde kendine gelirler merak etmeyin en kısa sürede düzelir normal birşey.[/QUOTE]
Akvaryuma eklediğim ilk günü geçtiler. Cumartesiden düne kadar hep aynı tedirginleri vardı. Aç kalıp ölmelerinden korkuyorum, ölsünler istemem kesinlikle. İnşallah düzelirler kısa sürede ne diyeyim.
[QUOTE=fauron]
Bizzat kendi deneyimimden yola çıkarak söylüyorum yüksek debide lepisteslerim gayet sağa, sola yüzüyordu fakat platilerim devamlı dipte duruyorlardı sanki yüksek debi yüzüşlerini daha fazla etkiliyor gibi. dış filtre hakkında bir bilgim yok.[/QUOTE]
Sabah 8 gibi iç filtremi kapatıyorum ve genelde gece 23:30-00:00 arası çalıştırıyorum. Arada geçen sürede tekrar çalıştırana kadar bakıyorum yine tabana yakın duruyorlar saklanıyorlar. Bugün perşembe eve gidip baktığımda muhtemel hala aynı durumda olacaklar diye tahmin ediyorum. Akşama da bir dış filtre kuracağım bakalım ne olacak.
[QUOTE=Resul Emre Arsla]Akvaryuma yeni eklediğiniz için ilk gün hiç yüzmeye bilirler sürekli tabanda kalırlar yem yemezler ama ileriki günlerde kendine gelirler merak etmeyin en kısa sürede düzelir normal birşey.[/QUOTE]
Akvaryuma eklediğim ilk günü geçtiler. Cumartesiden düne kadar hep aynı tedirginleri vardı. Aç kalıp ölmelerinden korkuyorum, ölsünler istemem kesinlikle. İnşallah düzelirler kısa sürede ne diyeyim.
Plati'ler Çok Korkuyor
Aslında iç filtrem birazcık kuvvetli gibi lakin çokta balıkları sarsmıyor. Lepisteslerim akıntıdan hiç rahatsız değiller, gündüzleride kapatıyorum filtremi akşamları yatarken çalıştırıyorum. Ama şu aralar aklımda sunsun 602b dış filtresini almak var. Malum tankım küçük olduğu için beni idare edeceğini düşünüyorum. Sizcede uygun olur mu ?
Aslında iç filtrem birazcık kuvvetli gibi lakin çokta balıkları sarsmıyor. Lepisteslerim akıntıdan hiç rahatsız değiller, gündüzleride kapatıyorum filtremi akşamları yatarken çalıştırıyorum. Ama şu aralar aklımda sunsun 602b dış filtresini almak var. Malum tankım küçük olduğu için beni idare edeceğini düşünüyorum. Sizcede uygun olur mu ?
Plati'ler Çok Korkuyor
Evet saklanma yerleri var. bitkili bir tankım var, bir de delikli testi var akvaryumda. Yinede genel olarak iç filtrenin yanında filtre ve cam arasında veya testinin içinde oluyorlar. Akşam bir fotoğraflarını çeker atarım hatta.
Evet saklanma yerleri var. bitkili bir tankım var, bir de delikli testi var akvaryumda. Yinede genel olarak iç filtrenin yanında filtre ve cam arasında veya testinin içinde oluyorlar. Akşam bir fotoğraflarını çeker atarım hatta.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
