ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ilker85
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
89
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Aralık 2015 12:50
Son Ziyaret:
17 Ocak 2019 17:42
Toplam Mesaj:
142 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ilker yaşar
Doğum Tarihi:
05 Mayıs 1985
Yaş:
41
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ilker yaşar
SON 10 MESAJI
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
[QUOTE=doadoa]Japonların boyutları ne kadar küçük gözüküyolar, tahmini 3 yaş mı?[/QUOTE]
hepsinin akvaryuma girişi aynı anda olmadı mesela teleskoplar en son geldiler aralarında boyut farkı bundan kaynaklı en eskisi 2 senelik büyük kırmızı japonlar..özel ırktan sonra bir dönem boş bıraktım akvaryumu ...
[QUOTE=doadoa]Japonların boyutları ne kadar küçük gözüküyolar, tahmini 3 yaş mı?[/QUOTE]
hepsinin akvaryuma girişi aynı anda olmadı mesela teleskoplar en son geldiler aralarında boyut farkı bundan kaynaklı en eskisi 2 senelik büyük kırmızı japonlar..özel ırktan sonra bir dönem boş bıraktım akvaryumu ...
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
[QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum [QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum olmuş. Sağlıkla besleyin balıklarınızı. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey sizin konunuzuda takip ediyorum su değişimi ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız son durum iyidir inşallah geçmiş olsun.. hiç çeşmeden direk su değiştirmedim sizinkiler alışıkdı herhalde klor işi kötü olmuş..Özel ırklar çok zor ve nazik ondan bende böyle bir geçiş yaptım 3 yıl oldu iyiler çok şükür...
[QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum [QUOTE=adige42]Maşallah İlker bey sade güzel bir kurulum olmuş. Sağlıkla besleyin balıklarınızı. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Kadir bey sizin konunuzuda takip ediyorum su değişimi ile ilgili sıkıntı yaşamışsınız son durum iyidir inşallah geçmiş olsun.. hiç çeşmeden direk su değiştirmedim sizinkiler alışıkdı herhalde klor işi kötü olmuş..Özel ırklar çok zor ve nazik ondan bende böyle bir geçiş yaptım 3 yıl oldu iyiler çok şükür...
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
[QUOTE=dınay][:nazar:][:nazar:][:nazar:] MaşaALLAH Akvaryumun sadeliği güzel balıklara geniş alan kalmış[:iyi:] japonlarında kuyrukları süper biz bunlara eskiden gelin balığı derdik. Teleskopları değiştirmeyi düşünürseniz, yeni alacağınız teleskopların vucutları yumurta biçiminde olmasına dikkat edin.[/QUOTE]
Teleskopları tül kuyruk bulamadığım için tek kuyruk almıştım keyifleri iyi maşallah değişim kolay olmuyor uzun zaman bakınca.. tabi ilerde değişim yaparsam bende oval vücutlu tül kuyruklu olanlardan almayı düşünürüm..
[QUOTE=dınay][:nazar:][:nazar:][:nazar:] MaşaALLAH Akvaryumun sadeliği güzel balıklara geniş alan kalmış[:iyi:] japonlarında kuyrukları süper biz bunlara eskiden gelin balığı derdik. Teleskopları değiştirmeyi düşünürseniz, yeni alacağınız teleskopların vucutları yumurta biçiminde olmasına dikkat edin.[/QUOTE]
Teleskopları tül kuyruk bulamadığım için tek kuyruk almıştım keyifleri iyi maşallah değişim kolay olmuyor uzun zaman bakınca.. tabi ilerde değişim yaparsam bende oval vücutlu tül kuyruklu olanlardan almayı düşünürüm..
Tül Kuyruk Ve Teleskop Japonlarım
Ölçüler:100x40x50=200 litre
Canlı Türleri: 5 Adet tül kuyruk japon , 3 adet teleskop japon , 1adet cüce vatoz
Bitki Türleri: Anubias nana 1 kök , anubias barteri 1 kök
Tankın Yaşı: 3
Filtrasyon ve Işıklandırma: Saatte 1000lt su pompalayan aquatıclıfe dış filtre , sağ köşede hava taşı ile ek oksijen , 1 adet 30 wat sylvanıa grolüx pembe floresan.
Tasarım ve Dekorasyon: Bej renk ince silis kum , tanburlanmış yuvarlak doğal taşlar , 2 kök bitki , dıştan turkuaz sprey boya ile boyanan arka cam.
Özel ırk japondan sonra kurduğum yaklaşık üç yıldır baktığım güncelleme ve vidyo konusunda geç kaldığım akvaryumum arkadaşlar.[:)] çekim parlama yönünden çok iyi olmadı kusura bakmayın artık.[;)]
Yorum ve görüşlerinize açığım herkeze iyi günler , iyi hobiler ...
[VID]null[/VID][VID]https://youtu.be/8-zyQyZsnaY[/VID][EDIT]ilker85,2019-01-16 16:19:07[/EDIT]
Ölçüler:100x40x50=200 litre
Canlı Türleri: 5 Adet tül kuyruk japon , 3 adet teleskop japon , 1adet cüce vatoz
Bitki Türleri: Anubias nana 1 kök , anubias barteri 1 kök
Tankın Yaşı: 3
Filtrasyon ve Işıklandırma: Saatte 1000lt su pompalayan aquatıclıfe dış filtre , sağ köşede hava taşı ile ek oksijen , 1 adet 30 wat sylvanıa grolüx pembe floresan.
Tasarım ve Dekorasyon: Bej renk ince silis kum , tanburlanmış yuvarlak doğal taşlar , 2 kök bitki , dıştan turkuaz sprey boya ile boyanan arka cam.
Özel ırk japondan sonra kurduğum yaklaşık üç yıldır baktığım güncelleme ve vidyo konusunda geç kaldığım akvaryumum arkadaşlar.[:)] çekim parlama yönünden çok iyi olmadı kusura bakmayın artık.[;)]
Yorum ve görüşlerinize açığım herkeze iyi günler , iyi hobiler ...
[VID]null[/VID][VID]https://youtu.be/8-zyQyZsnaY[/VID][EDIT]ilker85,2019-01-16 16:19:07[/EDIT]
Güncel Video Ve Resimler 11.sayfa (ryukinler)
Maşallah nazar değmesin gayet güzel balıklar..Ortadaki saksıdaki bitki sol arka yada ön köşede olsa orta alan daha açık ve hoş görünebilir diyorum kendi adıma..Tabi zevk meselesi bu tartışılmaz.. sağlıkla bakın inşallah iyi hobiler..[:iyi:]
Maşallah nazar değmesin gayet güzel balıklar..Ortadaki saksıdaki bitki sol arka yada ön köşede olsa orta alan daha açık ve hoş görünebilir diyorum kendi adıma..Tabi zevk meselesi bu tartışılmaz.. sağlıkla bakın inşallah iyi hobiler..[:iyi:]
Orando Ve Riachu Düz Akvaryumda Yaşarmı
[QUOTE=doadoa]Alakası yok. Yurtdışındaki profesyoneller cama cam akvaryumları tercih ediyorlar çünkü japon balıkları çok fazla atık üretiyor. Temiz sağlıklı akvaryum daha mühim. Kumsuzluktan değil kirli sudan stress olurlar.[/QUOTE]
Tercih etmek başka şey balığın cinsine göre uygun ortamı hazırlamak başka şey arkadaşım.Düzenli su değişimi yapılan bir akvaryumda atık sorunu diye bir şey olmaz.Ayrıca akvaryumdaki atıkların akvaryumun kumlu olması ile ilgili ispatlanmış bir bilgi varsa öğrenmek isterim..Alakası yok demekle iş bitmiyor yani savunduğun görüşü destekleyen bir bilgi yoksa yanlış yönlendirme yapmayada gerek yok değilmi.
[QUOTE=Dogubaba]Hanginizin dediği doğru arkadaşlar ona göre 350 lt akvaryuma silis alacam ya da almayacam :) bende kum koyma taraftarı değilim [/QUOTE]
Ben balığın ortamına uygun olanı size söyledim siz kum koyma taraftarı değilseniz tabi ki koymayabilirsiniz .Kumsuz akvaryumda da yaşarlar sonuçta ama bence bir canlı beslerken önemli olan şey o canlının istedikleridir besleyenin değil.Yani ben istiyorum diyip japonun yanına ciklet türleri koyamayız yada balığa istediğimiz kadar yem verip sağlıklı yaşamasını bekleyemeyiz herşeyin bir oluru var uygunu var demek istiyorum..Tercih sizin bu konuda forumda tecrübe sahibi başka kişilerden de görüş alabilirsiniz iyi günler..
[QUOTE=doadoa]Alakası yok. Yurtdışındaki profesyoneller cama cam akvaryumları tercih ediyorlar çünkü japon balıkları çok fazla atık üretiyor. Temiz sağlıklı akvaryum daha mühim. Kumsuzluktan değil kirli sudan stress olurlar.[/QUOTE]
Tercih etmek başka şey balığın cinsine göre uygun ortamı hazırlamak başka şey arkadaşım.Düzenli su değişimi yapılan bir akvaryumda atık sorunu diye bir şey olmaz.Ayrıca akvaryumdaki atıkların akvaryumun kumlu olması ile ilgili ispatlanmış bir bilgi varsa öğrenmek isterim..Alakası yok demekle iş bitmiyor yani savunduğun görüşü destekleyen bir bilgi yoksa yanlış yönlendirme yapmayada gerek yok değilmi.
[QUOTE=Dogubaba]Hanginizin dediği doğru arkadaşlar ona göre 350 lt akvaryuma silis alacam ya da almayacam :) bende kum koyma taraftarı değilim [/QUOTE]
Ben balığın ortamına uygun olanı size söyledim siz kum koyma taraftarı değilseniz tabi ki koymayabilirsiniz .Kumsuz akvaryumda da yaşarlar sonuçta ama bence bir canlı beslerken önemli olan şey o canlının istedikleridir besleyenin değil.Yani ben istiyorum diyip japonun yanına ciklet türleri koyamayız yada balığa istediğimiz kadar yem verip sağlıklı yaşamasını bekleyemeyiz herşeyin bir oluru var uygunu var demek istiyorum..Tercih sizin bu konuda forumda tecrübe sahibi başka kişilerden de görüş alabilirsiniz iyi günler..
Akvaryum Tanıtımı (videolu)
[QUOTE=ofarukoz]Kumu değiştireli 3 gün oluyor hala en ufak bir gelişme ne yazık ki yok. Filtreden de şüphelendim. Filtreyi bi ara çıkarmıştım. Haliyle içindeki bakteriler kuruyup öldü. Tekrar yıkamadan çalıştırdığım için akvaryum içi ölü bakterilerle dolmuş olabilir. Hatta dış filtreye doktorların kullanmış olduğu virüse kadar engelleyen ağız maskelerinden koydum nafile.
[:((]Son durum bu arkadaşlar. Yapacak birşeyim kalmadı. 2 günde bir %15 lik su değişimi yaptım 1 hafta boyunca. Böyle kabulleneceğim artık. Yinede önerisi olan varsa her zaman açığım. [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle yaptığınız dış filtre akvaryumdaki suyu saatte 3-4 kez çevirmiyor ise filtre devirdaim gücü yetersizdir su temizlenmez..Eğer dış filtre motor gücü yeterliyse o zaman filtre dizilimi ve filtreye koyulan malzemeler önemli.. bu konudada suyun ilk girişinden itibaren : 1- seramik halka 2- kalın gözenekli sünger +elyaf 3-siporax,substart gibi vb. ürünler 4-diatomit kedi kumu..Bu dizilimi uygularsanız önce mekanik sonra biyolojik filtreleme yaparak bakteri döngüsünü hızlandırabilirsiniz..Benim gibi diatomit kedi kumu kullanan arkadaşların netteki akvaryum vidyolarına ve kullanma şekline bakabilirsiniz..Ayrıca eğer akvaryum kurulumunuz yeni ise bakteri oluşması açısından akvaryuma su değişimi haricinde müdahele etmemek ve sabırlı olmak gerekir.Bu konuda piyasada bulunan bakteri ilaçlarından alıp kullanarak da yine oluşumu hızlandırabilirsiniz..Yani kısacası suyu temizleyen filtrede oluşan oturmuş bakterilerdir bunun için yapılması gerekenleri size nacizane anlatmaya çalıştım ..Gereken netliği sağlarsınız inşallah iyi hobiler ..[EDIT]ilker85,2018-10-15 01:47:45[/EDIT]
[QUOTE=ofarukoz]Kumu değiştireli 3 gün oluyor hala en ufak bir gelişme ne yazık ki yok. Filtreden de şüphelendim. Filtreyi bi ara çıkarmıştım. Haliyle içindeki bakteriler kuruyup öldü. Tekrar yıkamadan çalıştırdığım için akvaryum içi ölü bakterilerle dolmuş olabilir. Hatta dış filtreye doktorların kullanmış olduğu virüse kadar engelleyen ağız maskelerinden koydum nafile.
[:((]Son durum bu arkadaşlar. Yapacak birşeyim kalmadı. 2 günde bir %15 lik su değişimi yaptım 1 hafta boyunca. Böyle kabulleneceğim artık. Yinede önerisi olan varsa her zaman açığım. [:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208895/111020182330091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle yaptığınız dış filtre akvaryumdaki suyu saatte 3-4 kez çevirmiyor ise filtre devirdaim gücü yetersizdir su temizlenmez..Eğer dış filtre motor gücü yeterliyse o zaman filtre dizilimi ve filtreye koyulan malzemeler önemli.. bu konudada suyun ilk girişinden itibaren : 1- seramik halka 2- kalın gözenekli sünger +elyaf 3-siporax,substart gibi vb. ürünler 4-diatomit kedi kumu..Bu dizilimi uygularsanız önce mekanik sonra biyolojik filtreleme yaparak bakteri döngüsünü hızlandırabilirsiniz..Benim gibi diatomit kedi kumu kullanan arkadaşların netteki akvaryum vidyolarına ve kullanma şekline bakabilirsiniz..Ayrıca eğer akvaryum kurulumunuz yeni ise bakteri oluşması açısından akvaryuma su değişimi haricinde müdahele etmemek ve sabırlı olmak gerekir.Bu konuda piyasada bulunan bakteri ilaçlarından alıp kullanarak da yine oluşumu hızlandırabilirsiniz..Yani kısacası suyu temizleyen filtrede oluşan oturmuş bakterilerdir bunun için yapılması gerekenleri size nacizane anlatmaya çalıştım ..Gereken netliği sağlarsınız inşallah iyi hobiler ..[EDIT]ilker85,2018-10-15 01:47:45[/EDIT]
Orando Ve Riachu Düz Akvaryumda Yaşarmı
[QUOTE=Ceyhun24]Japon balıkların sadece kumdan oluşan akvaryumu sevdiklerini biliyorum aynı şey özel türler içinde geçerlimi[:)][/QUOTE
Japon balıkları ağzına alabilecekleri oranda ince kumları sever örneğin silis kum gibi .Kum içersindeki yem kalıntılarını kumu ağızlarına alarak eleyip yemeleri seyir bakımından da güzel bir görüntüye neden olur ..Tabi tercih olarak kumsuz akvaryumlarda oldukça çok olmasına rağmen kişisel fikrim japon akvaryumunda 3-5 cm yükseklikde ince kum mutlaka olmalı..Bu hayvanların daha stresssiz ortama sahip olmaları ve kumun bakteri tutarak genel döngüye fayda sağlaması açısından önemlidir..Gerisi sizin tercihiniz fakat bence hertür japon için kum olmassa olmaz bir malzemedir..Ayrıca sadece kum derken kumun üzerine anubias gibi japonların yiyemeyeceği sert yapraklı bitkiler yada yuvarlak kenarları sivri olmayan taşlar ile dekor da yapılabilir ..Tabi bunu yaparken akvaryumun tabanını aşırı derecede kapamayacak şekilde yapmak dipde dolaşmayı seven japonlar için yararlı olacaktır..Tercih sizin iyi hobiler..
[QUOTE=Ceyhun24]Japon balıkların sadece kumdan oluşan akvaryumu sevdiklerini biliyorum aynı şey özel türler içinde geçerlimi[:)][/QUOTE
Japon balıkları ağzına alabilecekleri oranda ince kumları sever örneğin silis kum gibi .Kum içersindeki yem kalıntılarını kumu ağızlarına alarak eleyip yemeleri seyir bakımından da güzel bir görüntüye neden olur ..Tabi tercih olarak kumsuz akvaryumlarda oldukça çok olmasına rağmen kişisel fikrim japon akvaryumunda 3-5 cm yükseklikde ince kum mutlaka olmalı..Bu hayvanların daha stresssiz ortama sahip olmaları ve kumun bakteri tutarak genel döngüye fayda sağlaması açısından önemlidir..Gerisi sizin tercihiniz fakat bence hertür japon için kum olmassa olmaz bir malzemedir..Ayrıca sadece kum derken kumun üzerine anubias gibi japonların yiyemeyeceği sert yapraklı bitkiler yada yuvarlak kenarları sivri olmayan taşlar ile dekor da yapılabilir ..Tabi bunu yaparken akvaryumun tabanını aşırı derecede kapamayacak şekilde yapmak dipde dolaşmayı seven japonlar için yararlı olacaktır..Tercih sizin iyi hobiler..
Japon Baligi Yem Sorunu
[QUOTE=Sheyda27]Ben yemlerin suya bekleyilip verildiginde besin degerlerini biraz kaybettigini dusunuyorum bu sebeple yemi batirmak yetine batan yemleri tercih edebilirsiniz.mesela jbl gold pearls harika batan temel yemlerdrn sera granugreen de batan yemlerden.yem alirken bu bilgilere de dikkat etmenizi oneriririm.[/QUOTE]
Jbl gold pearls batan yem olsada sert bir yemdir bu sebepten direk vermek benim gözlemlediğim balığı yoruyor..bu yemden bende kullanıyorum yıllardır ıslak ve kuru olarak attığımda kuru iken balıkları sindirim açısından biraz daha zorladığını gördüm..Tabi bu kullanana kalmış illa böyle olacak diye bir şey yok amaç balıkları yormadan kabız yapmadan beslemek ..
[QUOTE=Sheyda27]Ben yemlerin suya bekleyilip verildiginde besin degerlerini biraz kaybettigini dusunuyorum bu sebeple yemi batirmak yetine batan yemleri tercih edebilirsiniz.mesela jbl gold pearls harika batan temel yemlerdrn sera granugreen de batan yemlerden.yem alirken bu bilgilere de dikkat etmenizi oneriririm.[/QUOTE]
Jbl gold pearls batan yem olsada sert bir yemdir bu sebepten direk vermek benim gözlemlediğim balığı yoruyor..bu yemden bende kullanıyorum yıllardır ıslak ve kuru olarak attığımda kuru iken balıkları sindirim açısından biraz daha zorladığını gördüm..Tabi bu kullanana kalmış illa böyle olacak diye bir şey yok amaç balıkları yormadan kabız yapmadan beslemek ..
Japon Baligi Yem Sorunu
[QUOTE=ksktmy]Granul yem verdikten sonra baliklari dikkatlice izledim.Galiba granul yemler dibe cokmedigi icin hemen yemiyorlar.Su yuzuyine cikarlarsa granul yemi yiyiyorlar.Baliklari yem icin su yuzeyine alistirmak istemiyorum.Pul yemde sıkıntı yok fakat bu granul yemlerin dibe batmasi icin ne onerirsiz?[/QUOTE]
Bir çay tabağı içerisine akvaryumdan az miktarda su alıp granül yemleri içine atın ve beş dakika bekletin yemler su içerisinde yumuşar ve akvaryuma döktüğünüzde dibe batar ..Ayrıca bu şekilde kabızlığı ve yemin sindirim zorluğunu da önlemiş olursunuz..
[QUOTE=ksktmy]Granul yem verdikten sonra baliklari dikkatlice izledim.Galiba granul yemler dibe cokmedigi icin hemen yemiyorlar.Su yuzuyine cikarlarsa granul yemi yiyiyorlar.Baliklari yem icin su yuzeyine alistirmak istemiyorum.Pul yemde sıkıntı yok fakat bu granul yemlerin dibe batmasi icin ne onerirsiz?[/QUOTE]
Bir çay tabağı içerisine akvaryumdan az miktarda su alıp granül yemleri içine atın ve beş dakika bekletin yemler su içerisinde yumuşar ve akvaryuma döktüğünüzde dibe batar ..Ayrıca bu şekilde kabızlığı ve yemin sindirim zorluğunu da önlemiş olursunuz..
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
