ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tahtakin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Aralık 2015 17:02
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2023 21:00
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuncay Tahtakın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuncay Tahtakın - Antalya
SON 10 MESAJI
DIY Demir Gübresi Hazırlama (Şelatlama)
Yıllar sonra yazıyı canlandirmak bana düşsün :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/281120221550381.jpg[/IMG]
6 ay siyah renkli cam ilac şişesinde bekleyince sağdaki rengi aliyor. Hatta ışık gormeyen cekmecede duruyor. Bozuldugu kesin. Turnusol kagidiyla ph derecesini iyi ayarladigima eminim. Neden bunkadar çabuk bozuluyor anlamiyirum. PHı daha da dusurmek gerekiyir acaba.
Yıllar sonra yazıyı canlandirmak bana düşsün :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/281120221550381.jpg[/IMG]
6 ay siyah renkli cam ilac şişesinde bekleyince sağdaki rengi aliyor. Hatta ışık gormeyen cekmecede duruyor. Bozuldugu kesin. Turnusol kagidiyla ph derecesini iyi ayarladigima eminim. Neden bunkadar çabuk bozuluyor anlamiyirum. PHı daha da dusurmek gerekiyir acaba.
Saç Yosunu , Sakal Yosunu
Bu iletiyi takip eden arkadasla rcin yorumumu yazıyorum. Sıfır gubre demk balıklardan gelen nitrat ve yemlerden gelen fosafatı gubre olarak saymıyorlar snaırım. Bitkili akvaryumlarda hic ubre eklemezseniz fazla ısıkla yosun olusr. All inclusive dedikleri gubrelerde potasyum ve mikro elementler mevcuttur. bu tarz gubreler low-tech tanklar icin hazırlanmıstır. potasyum ve mikro element vererek fosfat ve nitratı fotosentezle yok etme amacını tasır. co2 de balıklardan cok az geldigi dusunulur. geriye tek bir sorun kalır fosfat mı nitrat mı fazladır. Bu da balık huku fazlasya nitrat yemleme azlaysa fosfat fazladır seklinde dusunulebilir. Balık yuku fazlaysa fosfat da yemlerden dolayı fazla olabilir. Yani bitkili tanklarda hic potasyum ve miro element vermezseniz yosun olusumu gelişebilir diyebiliriz.
Bu iletiyi takip eden arkadasla rcin yorumumu yazıyorum. Sıfır gubre demk balıklardan gelen nitrat ve yemlerden gelen fosafatı gubre olarak saymıyorlar snaırım. Bitkili akvaryumlarda hic ubre eklemezseniz fazla ısıkla yosun olusr. All inclusive dedikleri gubrelerde potasyum ve mikro elementler mevcuttur. bu tarz gubreler low-tech tanklar icin hazırlanmıstır. potasyum ve mikro element vererek fosfat ve nitratı fotosentezle yok etme amacını tasır. co2 de balıklardan cok az geldigi dusunulur. geriye tek bir sorun kalır fosfat mı nitrat mı fazladır. Bu da balık huku fazlasya nitrat yemleme azlaysa fosfat fazladır seklinde dusunulebilir. Balık yuku fazlaysa fosfat da yemlerden dolayı fazla olabilir. Yani bitkili tanklarda hic potasyum ve miro element vermezseniz yosun olusumu gelişebilir diyebiliriz.
Miadı Geçmiş Şerit Test?
Merhaba. Forumda bununla ilgili bir olay bulamadığım için yazmaya karar verdim acil dönüş yapabilriseniz sevinirim.
Geçen hafta Amazon pet centre dan bir adet jbl easytest 6in1 şetir test şiparişi verdim. Şipariş notunda testlerin miadının en az yıl olması gerektiğini eğer değillerse siparişin iptal edilmesini istediğimi yazdığım halde testin miadı Nisan 2018 olarak gönderilmiş. şirketi telefonla aradığımda hatalarını kabul ettiler ve iade edebileceğimi soylediler sagolsunlar ancak testim miadı geçse de sağlıklı bir şekilde ölçüm yapabileceğimi söylediler. Benim de kafama takıldı ve size sormak istedim. Bu testin miadı geçce sile ne kadar sure daha saglıkl bir ölçüm yapabileceğimi soyleyebilir misiniz. Testi tekrar gönderip tekrar sipariş vermekle uğrasmak istemiyorum. malesef biraz emrivaki yaptılar bana.
Merhaba. Forumda bununla ilgili bir olay bulamadığım için yazmaya karar verdim acil dönüş yapabilriseniz sevinirim.
Geçen hafta Amazon pet centre dan bir adet jbl easytest 6in1 şetir test şiparişi verdim. Şipariş notunda testlerin miadının en az yıl olması gerektiğini eğer değillerse siparişin iptal edilmesini istediğimi yazdığım halde testin miadı Nisan 2018 olarak gönderilmiş. şirketi telefonla aradığımda hatalarını kabul ettiler ve iade edebileceğimi soylediler sagolsunlar ancak testim miadı geçse de sağlıklı bir şekilde ölçüm yapabileceğimi söylediler. Benim de kafama takıldı ve size sormak istedim. Bu testin miadı geçce sile ne kadar sure daha saglıkl bir ölçüm yapabileceğimi soyleyebilir misiniz. Testi tekrar gönderip tekrar sipariş vermekle uğrasmak istemiyorum. malesef biraz emrivaki yaptılar bana.
Ista Co2 Indicator İnceleme
Kemal bey merhaba. konuyu ilk defa görüyorum. siteyi de çok takip etmiyorum ancak yazınızı okuyunca mesaj yazmak istedim. yazınızda detay belirtmediğiniz için kinaye yoluylamı bilmezden geldiniz anlayamadım kusura bakmayın. [:)] muhtemelen konuyu siz de biliyorsunuz. başka arkadaşların kafası karışmaması için ekleme yapmak istedim.
sistem mekanizması tam olarak ph ölçen bir sistem ancak konunun detayı var. tank içindeki co2 miktarını bulmak için kh ve ph değerlerini bilmemiz gerekiyor. eğer bu iki değer biliniyorsa co2 miktarı bulunabiliyor. ancak bu indikatör sistemlerinde ise indikatör içindeki genellikle mavi olan sıvı içerisine akvaryumdan su koyulmuyor. yani bu test solusyonunun kh değeri yanlış hatırlamıyorsam 4 olarak sabit. bu sabit kh değerinde indikatör phı ile co2 arasında sabit bir ilişki var. yani akvaryum suyunun kh ve ya phına bakmadan su içinde çözünmüş olan co2 aynı zamanda indikatör içindeki hava yolu ile indikatör içine de zamanla geçiyor. co2 transferi sonucu indikatör içindeki ph değişimi ile renk sarı mavi yada yeşil oluyor. yani siz akv. suyunuzun icine hidroklorik asit atıp 2 lere düşürseniz bile tankınızda co2 yoksa indikatör size mavi rengi gösterecektir. kısaca su içindeki phı değil kendi mekanizması içindeki phı olçtüğü için sistem akv suyundan bağımsız çalışmaktadır.
Kemal bey merhaba. konuyu ilk defa görüyorum. siteyi de çok takip etmiyorum ancak yazınızı okuyunca mesaj yazmak istedim. yazınızda detay belirtmediğiniz için kinaye yoluylamı bilmezden geldiniz anlayamadım kusura bakmayın. [:)] muhtemelen konuyu siz de biliyorsunuz. başka arkadaşların kafası karışmaması için ekleme yapmak istedim.
sistem mekanizması tam olarak ph ölçen bir sistem ancak konunun detayı var. tank içindeki co2 miktarını bulmak için kh ve ph değerlerini bilmemiz gerekiyor. eğer bu iki değer biliniyorsa co2 miktarı bulunabiliyor. ancak bu indikatör sistemlerinde ise indikatör içindeki genellikle mavi olan sıvı içerisine akvaryumdan su koyulmuyor. yani bu test solusyonunun kh değeri yanlış hatırlamıyorsam 4 olarak sabit. bu sabit kh değerinde indikatör phı ile co2 arasında sabit bir ilişki var. yani akvaryum suyunun kh ve ya phına bakmadan su içinde çözünmüş olan co2 aynı zamanda indikatör içindeki hava yolu ile indikatör içine de zamanla geçiyor. co2 transferi sonucu indikatör içindeki ph değişimi ile renk sarı mavi yada yeşil oluyor. yani siz akv. suyunuzun icine hidroklorik asit atıp 2 lere düşürseniz bile tankınızda co2 yoksa indikatör size mavi rengi gösterecektir. kısaca su içindeki phı değil kendi mekanizması içindeki phı olçtüğü için sistem akv suyundan bağımsız çalışmaktadır.
Çin Tohumları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG]
merhaba.
1 yıl kadar geç yazıyorum kusura bakmayın. burayı yeni gordum. Aliexpresten minileaf grass adında kucuk yapraklı çim tohumu siparişi verdim. 1 dolara 4000 tohum geldi. eski tankımı tekrar kurmaya karar verdigim icin tankım bostu ve eski topragımı kullanarak nemli topraga tohumları serpiştirdim ama uzerini herhangi bi oprakla ortmedim. akvaryumu kapattım ve oda sıcaklıgını 25-27 derece arasına getidim. ilk resimler 3. gun sonunda çimlenmeye basladıgı zaman gozukuyor. sonraki 3 resim 7. hgunden yani su doldurmadan bir kaç gun onceki resimler. son iki resim de su doldurduktan 2 hafta sonraki resimler. su an icin gayet guzel gozukuyorlar. bzı arkadaslar bir kac ay sonra çürüyeceklerini soyluyorlar. deneyip görecegiz. bu baslıkta bu aşamaya kadar gelen kimse olmadıgı için burada paylaşma geregi duydum. arkadasların geneli su solu akvaryuma denemişler ya da ışık co2 gubre gibi etkenleri hic anlatmamışlar. bu çimi alırken sitede co2 ve ısık ihtiyacının cok az oldugu yazyordu. çimlendirme teknigi anlattıgım gibi tane tane yazılmıştı. sadece yazılanları yaptım.
Deneyimlerime gore kum içine 1 cm kokleri oldugu icin ve kokler tet tek oldugu icin bunları bulundugu yerden alıp baska yere ekme ihtimali cok zayıf. ancak yeni kurulan tanklarda emerz ortamda çimlendirilebilriler ve tasınamazlar. tasınırlars atopraga sabiltlemek cok zor olacak ve su icinde sagmasapan yuzeceklerdir. daha cok su mercimeginin toprakta yetişen haline benziyorlar ve çok şirinler. umarım bir kac ay sonraki halleri nide ekleme sansım olur ve su ankileri de saglıklı bi sekilde ekleyebilmişimdir. keyifli hobiler.[EDIT]tahtakin,2018-01-09 01:55:26[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180138591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180639/090120180139191.jpg[/IMG]
merhaba.
1 yıl kadar geç yazıyorum kusura bakmayın. burayı yeni gordum. Aliexpresten minileaf grass adında kucuk yapraklı çim tohumu siparişi verdim. 1 dolara 4000 tohum geldi. eski tankımı tekrar kurmaya karar verdigim icin tankım bostu ve eski topragımı kullanarak nemli topraga tohumları serpiştirdim ama uzerini herhangi bi oprakla ortmedim. akvaryumu kapattım ve oda sıcaklıgını 25-27 derece arasına getidim. ilk resimler 3. gun sonunda çimlenmeye basladıgı zaman gozukuyor. sonraki 3 resim 7. hgunden yani su doldurmadan bir kaç gun onceki resimler. son iki resim de su doldurduktan 2 hafta sonraki resimler. su an icin gayet guzel gozukuyorlar. bzı arkadaslar bir kac ay sonra çürüyeceklerini soyluyorlar. deneyip görecegiz. bu baslıkta bu aşamaya kadar gelen kimse olmadıgı için burada paylaşma geregi duydum. arkadasların geneli su solu akvaryuma denemişler ya da ışık co2 gubre gibi etkenleri hic anlatmamışlar. bu çimi alırken sitede co2 ve ısık ihtiyacının cok az oldugu yazyordu. çimlendirme teknigi anlattıgım gibi tane tane yazılmıştı. sadece yazılanları yaptım.
Deneyimlerime gore kum içine 1 cm kokleri oldugu icin ve kokler tet tek oldugu icin bunları bulundugu yerden alıp baska yere ekme ihtimali cok zayıf. ancak yeni kurulan tanklarda emerz ortamda çimlendirilebilriler ve tasınamazlar. tasınırlars atopraga sabiltlemek cok zor olacak ve su icinde sagmasapan yuzeceklerdir. daha cok su mercimeginin toprakta yetişen haline benziyorlar ve çok şirinler. umarım bir kac ay sonraki halleri nide ekleme sansım olur ve su ankileri de saglıklı bi sekilde ekleyebilmişimdir. keyifli hobiler.[EDIT]tahtakin,2018-01-09 01:55:26[/EDIT]
Full Red bakmadan geçme :) video eklendi
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım aynı suyun içine ayrı bir yere koydum yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım? sıfır suyla yeni bi tank mı hazırlamak lazım acaba?
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım aynı suyun içine ayrı bir yere koydum yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım? sıfır suyla yeni bi tank mı hazırlamak lazım acaba?
Full red
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım?
Daha önce aldığım full redleri diğer yerli lepisteslerin yanına koydum. bir kaç hafta içince kuyrukları ve derileri pullanıp erimeye başladı ve öldüler. bir daha aldım yine öldüler. bu full redlerin sularında dikkat etmek gereken şeyler nedir? ph ya da başka bi şey mi lazım yoksa bakteri çakışması gibi bir şeymidir? neden zor bu balıklar? ne yapmak lazım?
Acaba co2 ve gubresiz cuba mi yetistiriyorum?
Bitkiniz alesef cuba değil. bilgiğim kadarıyla bebek gözyaşı bitkisi. cok fazla ışık ve gubreye ihtiyacı yoktur.
Bitkiniz alesef cuba değil. bilgiğim kadarıyla bebek gözyaşı bitkisi. cok fazla ışık ve gubreye ihtiyacı yoktur.
Pl ışık sistemi
Merhaba Tahir bey.
PL model floresanları da mı yılda bir değiştirmek gerekiyor?
Ledlerde kullanım suresinde floresanlar gibi dalga boyu değişmiyor diye biliyordum. ledleri kur ve uzun sure kullan diyorlar. Ledleri de mi her yıl değiştireceğiz?
Merhaba Tahir bey.
PL model floresanları da mı yılda bir değiştirmek gerekiyor?
Ledlerde kullanım suresinde floresanlar gibi dalga boyu değişmiyor diye biliyordum. ledleri kur ve uzun sure kullan diyorlar. Ledleri de mi her yıl değiştireceğiz?
Nedir Bu Beyaz Mikro Kurtlar? ( Nematod Sorunu ve Çözümü )
Engin Bey akvaryumunuzun durumunu takip edeceğim. sonuçları buraya yazarsanız sevinirim. Aynen belirttiğiniz gibi beyaz kıvrılarak hareket eden suyun içinde havada yüzen lepistesler havada kapmazsa kum içinde kaybolup giden en uzunu 1 cm uzunluğunda kurtçuklar bunlar. kumdan çıkan bazılarını kök bitki ya da kum üzerinde solucan gibi ilerlediklerini görüyorum. Lepistesler neden sürekli kumun kum üzerinde bir şeyler arıyor diyordum bunu fark etmeden önce, sebebi buymuş meğer.
su üstü bitkilerinden aşağı mı dökülüyor diye bakarken birden dış filtrenin içinden akvaryuma geldiğini fark ettim. bunlar sanırım filtre içinde de ürüyorlar. balıklar afiyetle yerken çok hoşuma gidiyor. bedava canlı yem gibi duruyorlar. umarım iç parazit gibi bi sıkıntı yaratmazlar. andazol şurubu yemle karıştırıp kuruttum ve toz haline getirip arada veriyorum. arada solungaçlarını bitkilere sürtmeleri dışında bir sıkıntıları da gözükmüyor. bu da büyük ihtimal nitrat fazlalığından ileri geliyor diye düşünüyorum.
Saygılar.
Engin Bey akvaryumunuzun durumunu takip edeceğim. sonuçları buraya yazarsanız sevinirim. Aynen belirttiğiniz gibi beyaz kıvrılarak hareket eden suyun içinde havada yüzen lepistesler havada kapmazsa kum içinde kaybolup giden en uzunu 1 cm uzunluğunda kurtçuklar bunlar. kumdan çıkan bazılarını kök bitki ya da kum üzerinde solucan gibi ilerlediklerini görüyorum. Lepistesler neden sürekli kumun kum üzerinde bir şeyler arıyor diyordum bunu fark etmeden önce, sebebi buymuş meğer.
su üstü bitkilerinden aşağı mı dökülüyor diye bakarken birden dış filtrenin içinden akvaryuma geldiğini fark ettim. bunlar sanırım filtre içinde de ürüyorlar. balıklar afiyetle yerken çok hoşuma gidiyor. bedava canlı yem gibi duruyorlar. umarım iç parazit gibi bi sıkıntı yaratmazlar. andazol şurubu yemle karıştırıp kuruttum ve toz haline getirip arada veriyorum. arada solungaçlarını bitkilere sürtmeleri dışında bir sıkıntıları da gözükmüyor. bu da büyük ihtimal nitrat fazlalığından ileri geliyor diye düşünüyorum.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
