ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kemakinen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
81
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2015 21:25
Son Ziyaret:
25 Nisan 2016 00:58
Toplam Mesaj:
127 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
enes tasdelen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
enes tasdelen
4 melek
1 beta
bitkili
SON 10 MESAJI
Yeni Akvaryumum Dennerle Scapers 35l
Özgür bey nasil bir yöntem kullandiniz yosun sorunu icin ? oksijenli su derken mesala !!!
bu arada tankiniz gercekten güzel olmus masallah [:iyi:]
Özgür bey nasil bir yöntem kullandiniz yosun sorunu icin ? oksijenli su derken mesala !!!
bu arada tankiniz gercekten güzel olmus masallah [:iyi:]
Yosun Problemi (mavi Yeşil Alg Olabilir Mi)
Sac yosununa benziyor .benim cubalardada ayni problem olmustu ! cubalari attim.su degisimi -co2 verme gibi yöntemlerle cözmeye calisiyorum hala tam kurtulabilmis degilim (ilac kullanmak istemiyorum ) ! aslinda problemi bulmak gerekiyor !! yosunu tetikleyen ne ? yeni kurulan akvaryumlarda siklikla görülen bir problem ve en basta gübreden kaynaklanma ihtimali oluyor ! tropica´nin sayfasinda okudugum kadariyla mesela tropica plant grow ( subsrate ) kullaniyorsaniz ilk 4-5 hafta gübre kullanilammasini ,subsratede bitkilerin ihtiyaci olan besin ve minareller oldugu yaziyor ! ve tam buna paralel bende aksini ( cogu akvarist gibi ) yaptim .lav kirigi ( subsrat degil ama asiri gübre kullandim daha ilk haftada ) taban üstüne jbl manado arasinda jbl misket gübre 8 adet ( akvaruym 100*40*50) ve sivi gübre ( su henüz tam dolu degilken ) !!! kisacasi sunu düsünmüyor degilim , subsrate kullanilan Akvaryumlarda ilk haftlar ister misket ister sivi gübre olsun vermek yosun problemine mi yol aciyor ! ben sac yosunu olarak gördüm ve bu vaka ile yine cuba yine yeni kurulum (sizinkininde yeni kurulum oldugu zanniyla hareketle ) acaba tesadüf mü ? isiklandirmada tabii ki önemli ! yine tropicaya bakarsak ( su an 60*30*30 luk bitkili tankimda yeni kurulum tropica subsrate+jbl manado taban; bu yüzden tropica´nin tavsiyeleri hareket ediyorum ) ilk baslarda 6 saat isiklandirmadan fazlasi önerilir miyor ! su degisimide önemli taaki tankin icinde kültür oturana kadar !!!!!
kisacasi su an yeni tankimda ilk dört hafta kesinlikel gübre vermeyecegim -isik ( 18 watt powerled ) 6 saat + mayali co2 ! bakalim nasil oalcak !
yosun problemi icinde biraz daha gerekli cevapalri yazarsan mesela kac saat isik veriyorsun gübreleme orani vb daha saglikli olur ,en azindan tecrübeli arkadaslar sana yardim edecektir [:iyi:]
bendeki sac yosunu bu sekildeydi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12647076_518425625005198_4685553266106102406_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12646995_518425575005203_5586679907606584193_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12592668_518426228338471_7872069135016871386_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12573684_518425548338539_3247636967614855656_n.jpg[/IMG][EDIT]kemakinen,2016-02-29 14:45:14[/EDIT]
Sac yosununa benziyor .benim cubalardada ayni problem olmustu ! cubalari attim.su degisimi -co2 verme gibi yöntemlerle cözmeye calisiyorum hala tam kurtulabilmis degilim (ilac kullanmak istemiyorum ) ! aslinda problemi bulmak gerekiyor !! yosunu tetikleyen ne ? yeni kurulan akvaryumlarda siklikla görülen bir problem ve en basta gübreden kaynaklanma ihtimali oluyor ! tropica´nin sayfasinda okudugum kadariyla mesela tropica plant grow ( subsrate ) kullaniyorsaniz ilk 4-5 hafta gübre kullanilammasini ,subsratede bitkilerin ihtiyaci olan besin ve minareller oldugu yaziyor ! ve tam buna paralel bende aksini ( cogu akvarist gibi ) yaptim .lav kirigi ( subsrat degil ama asiri gübre kullandim daha ilk haftada ) taban üstüne jbl manado arasinda jbl misket gübre 8 adet ( akvaruym 100*40*50) ve sivi gübre ( su henüz tam dolu degilken ) !!! kisacasi sunu düsünmüyor degilim , subsrate kullanilan Akvaryumlarda ilk haftlar ister misket ister sivi gübre olsun vermek yosun problemine mi yol aciyor ! ben sac yosunu olarak gördüm ve bu vaka ile yine cuba yine yeni kurulum (sizinkininde yeni kurulum oldugu zanniyla hareketle ) acaba tesadüf mü ? isiklandirmada tabii ki önemli ! yine tropicaya bakarsak ( su an 60*30*30 luk bitkili tankimda yeni kurulum tropica subsrate+jbl manado taban; bu yüzden tropica´nin tavsiyeleri hareket ediyorum ) ilk baslarda 6 saat isiklandirmadan fazlasi önerilir miyor ! su degisimide önemli taaki tankin icinde kültür oturana kadar !!!!!
kisacasi su an yeni tankimda ilk dört hafta kesinlikel gübre vermeyecegim -isik ( 18 watt powerled ) 6 saat + mayali co2 ! bakalim nasil oalcak !
yosun problemi icinde biraz daha gerekli cevapalri yazarsan mesela kac saat isik veriyorsun gübreleme orani vb daha saglikli olur ,en azindan tecrübeli arkadaslar sana yardim edecektir [:iyi:]
bendeki sac yosunu bu sekildeydi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12647076_518425625005198_4685553266106102406_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12646995_518425575005203_5586679907606584193_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12592668_518426228338471_7872069135016871386_n.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180265/12573684_518425548338539_3247636967614855656_n.jpg[/IMG][EDIT]kemakinen,2016-02-29 14:45:14[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]
Enes bey gübre bakım olayı çok çok derin konular. Ayrıca her akvaryumdan akvaryuma ince farkları olur. Burda yazarsak konu tamamen dağılır. Bu konuları kendi başlıklarında tartışmak daha sağlıklı olur. Ben Tom Barr ustanın estimated index yöntemini kullanıyorum. Tom Barr estimated index diye araştırırsanız sayısız kayanağa ulaşırsınız.
Bu konu estimated index konusunda bilgilendirici olacaktır: [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fw_garden_k818908.asp[/URL][/QUOTE]
Mustafa bey biliyorum bu konuyla alakasi yok ama ( tavsiyenize uyarak gübreleme bölümünde actim ama cevap olmadi cogu zamanki gibi ) ! son bir soru sorayim gübre konusunda ! özeldende yazmak istemiyorum , elimde Easy life profito sivi gübre mevcut ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün ne dersiniz bu ürün icin , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
http://www.amazon.de/Easy-Life-professionelle-universelle-Pflanzennahrung/dp/B001B5QOL2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1456679512&sr=8-1&keywords=easylife+profito [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-28 19:12:25[/EDIT]
[QUOTE=darkaura]
Enes bey gübre bakım olayı çok çok derin konular. Ayrıca her akvaryumdan akvaryuma ince farkları olur. Burda yazarsak konu tamamen dağılır. Bu konuları kendi başlıklarında tartışmak daha sağlıklı olur. Ben Tom Barr ustanın estimated index yöntemini kullanıyorum. Tom Barr estimated index diye araştırırsanız sayısız kayanağa ulaşırsınız.
Bu konu estimated index konusunda bilgilendirici olacaktır: [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/fw_garden_k818908.asp[/URL][/QUOTE]
Mustafa bey biliyorum bu konuyla alakasi yok ama ( tavsiyenize uyarak gübreleme bölümünde actim ama cevap olmadi cogu zamanki gibi ) ! son bir soru sorayim gübre konusunda ! özeldende yazmak istemiyorum , elimde Easy life profito sivi gübre mevcut ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün ne dersiniz bu ürün icin , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
http://www.amazon.de/Easy-Life-professionelle-universelle-Pflanzennahrung/dp/B001B5QOL2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1456679512&sr=8-1&keywords=easylife+profito [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-28 19:12:25[/EDIT]
Easy Life Profito Gübre Hakkinda
:::[EDIT]kemakinen,2016-02-28 17:33:55[/EDIT]
:::[EDIT]kemakinen,2016-02-28 17:33:55[/EDIT]
FW Garden
[QUOTE=darkaura]Ara vericem falan diyordun, gene bomba gibi dönüş yapmışsın. Bitkiler hemen toparlamışlar. Oturmuş tank olmasınında etkisi vardır tabi. Bendekiler ancak yeni yeni kendilerine gelip sürgün vermeye başladı. Bu sol üst köşede filtre girişinin dibindeki bitkilerin türü neydi. Senden almıştım. Şİmdi güzel kızarıyorlar.[/QUOTE]
mustafa bey ,Easy life profito gübre mevcut elimde ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
[EDIT]kemakinen,2016-02-28 12:13:48[/EDIT]
[QUOTE=darkaura]Ara vericem falan diyordun, gene bomba gibi dönüş yapmışsın. Bitkiler hemen toparlamışlar. Oturmuş tank olmasınında etkisi vardır tabi. Bendekiler ancak yeni yeni kendilerine gelip sürgün vermeye başladı. Bu sol üst köşede filtre girişinin dibindeki bitkilerin türü neydi. Senden almıştım. Şİmdi güzel kızarıyorlar.[/QUOTE]
mustafa bey ,Easy life profito gübre mevcut elimde ! haftalik 100 litreye 10 ml tavsiye ediyor firma ve almanyada oldukca bilinen ve tavsiye edilen bir ürün , icerdigi maddeler söyle :
suda cözünür potasyum k2O:%1
elementler :
0.24% fe ijzer
0,31 % mg0 magnesiumoxide
0,02 % B boor
0,002 % zn zink
0,003 % cu koper
0,003 % Al aluminium
0,003 % co cobalt
0,003 % Ni nikel
0,002 % se selen
0,003 % li lithium
0,003 % va vanadium
0,001 % sc scandium
0,002 % te telluur
0,002 % nb niobium
[EDIT]kemakinen,2016-02-28 12:13:48[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Seyfiklim]Merhaba
Ben de akvaryumda led kullanıyorum. İçinde limon bocapa ve 1 tane yeni eklediğim anubias var. yaklaşık 5 gün önce cuba ekledim resimde sol altta deneme maksatlı açıkçası ben de sonuçlarını merak ediyorum. Tankımdan 2 kare
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173755.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173821.jpg[/IMG][/QUOTE]
kullandiginiz ledler ne oranda ? tankin hacmi ? sanki kirmizi cok baskin ve fazla gibi duruyor !
[QUOTE=Seyfiklim]Merhaba
Ben de akvaryumda led kullanıyorum. İçinde limon bocapa ve 1 tane yeni eklediğim anubias var. yaklaşık 5 gün önce cuba ekledim resimde sol altta deneme maksatlı açıkçası ben de sonuçlarını merak ediyorum. Tankımdan 2 kare
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173755.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171626/IMG_20160227_173821.jpg[/IMG][/QUOTE]
kullandiginiz ledler ne oranda ? tankin hacmi ? sanki kirmizi cok baskin ve fazla gibi duruyor !
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa bey yeni kurulan tanka nasil gübreleme yapardiniz ? misket gübre koyarmiyidiniz ? kurulumdan kac gün sonra baslardiniz ! bügün ikinci günü gübreleme yapmadim henüz ! yarin suyun % 50 sini degistirecegim ,diy mayali sistemi gübrelemeden önce mi koymaliyim ! bu konuda en azindan ledli sistemdeki deneyiminize bakarak nedersiniz bu konularda ! [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 18:33:08[/EDIT]
Mustafa bey yeni kurulan tanka nasil gübreleme yapardiniz ? misket gübre koyarmiyidiniz ? kurulumdan kac gün sonra baslardiniz ! bügün ikinci günü gübreleme yapmadim henüz ! yarin suyun % 50 sini degistirecegim ,diy mayali sistemi gübrelemeden önce mi koymaliyim ! bu konuda en azindan ledli sistemdeki deneyiminize bakarak nedersiniz bu konularda ! [:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 18:33:08[/EDIT]
Nematod Veya Planarialari Elektrik Öldürür Mü ?
Ama yinede merak ediyorum elektrik bu canlilara zarar verir mi ? [:iyi:]
Ama yinede merak ediyorum elektrik bu canlilara zarar verir mi ? [:iyi:]
Nematod Veya Planarialari Elektrik Öldürür Mü ?
Bitkililere zarar vermeyecek ilac var mi ?
Bitkililere zarar vermeyecek ilac var mi ?
Nematod Veya Planarialari Elektrik Öldürür Mü ?
Selam arkadaslar bu canlilar cogu akvaristin bas belasi ! insanin aklina her türlü care geliyor [:(] peki bu canlilara teklikeli olmayacak sekilde elektrik verilse ( suya ) baliklar olmadan tabii [:)] öldürür mü ? bir fikiriniz var mi bu konuda ! ne dersiniz ?[:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 01:48:12[/EDIT]
Selam arkadaslar bu canlilar cogu akvaristin bas belasi ! insanin aklina her türlü care geliyor [:(] peki bu canlilara teklikeli olmayacak sekilde elektrik verilse ( suya ) baliklar olmadan tabii [:)] öldürür mü ? bir fikiriniz var mi bu konuda ! ne dersiniz ?[:iyi:][EDIT]kemakinen,2016-02-27 01:48:12[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 88 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
EKAR,
oktay42,
Koksal Gurkan,
gattar5050,
HaydarGul,
fffurkan9,
Ozzgurr,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
yokte,
888starz_fvor,
Eldurmaz,
Niler,
0rnn,
altuntasseref,
AquaShirmp,
sina cen,
MuratOzdemir,
Aquarist101,
Tortuga7,
Kuduoglu,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
Cyber_Scout,
m170,
omerkaya40,
alecozan,
ali özer,
yeekim,
hatesli,
Oquanus,
Ozzgur,
ternapi,
Arch.Hüseyin,
Stoke,
jezey,
İnci Kefali,
Çağatay Tozak,
servet,
artgy,
şansal,
ballantines,
Hoppala,
blackwolf06,
joko29,
GhostKoi,
Gökdeniz Kale,
gyunda,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
