ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burakzzz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
143
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Kasım 2015 00:27
Son Ziyaret:
04 Şubat 2022 23:08
Toplam Mesaj:
107 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Zorlutuna
Doğum Tarihi:
14 Ağustos 1984
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Çevre mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak
SON 10 MESAJI
Neon Ağız Kısmında Ve Kuyruklarda Problem!
[QUOTE=kdrackgz]Balıklarınızda birden fazla sıkıntı var. Tam emin olmamakla birlikte neon tetra hastalığı diye bir hastalık var, ona benziyor. Eğer söz konusu hastalık bu ise tedavisi maalesef yok.[/QUOTE]
Hocam,
Siz yazınca araştırdım biraz hastalığı. Ancak belirtiler pek tutmuyor gibi. Aşağıdaki belirtiler bizim neonlarda yok. Öncelikle ağız kısımlarında çıktı mantar gibi beyaz birşeyler.
Huzursuzluk
Balıkların genellikle vücudun bir kısmında renk kaybı
Kaslardaki kistler geliştirmesi sonucu vücutta oluşan anomaliler
Balıkların yüzmekte zorlanması
İleri vakalarda, omurga kavisli bir şekil alması
Finrot hastalığı ve şişkinlik gibi ikincil enfeksiyonlar
[QUOTE=kdrackgz]Balıklarınızda birden fazla sıkıntı var. Tam emin olmamakla birlikte neon tetra hastalığı diye bir hastalık var, ona benziyor. Eğer söz konusu hastalık bu ise tedavisi maalesef yok.[/QUOTE]
Hocam,
Siz yazınca araştırdım biraz hastalığı. Ancak belirtiler pek tutmuyor gibi. Aşağıdaki belirtiler bizim neonlarda yok. Öncelikle ağız kısımlarında çıktı mantar gibi beyaz birşeyler.
Huzursuzluk
Balıkların genellikle vücudun bir kısmında renk kaybı
Kaslardaki kistler geliştirmesi sonucu vücutta oluşan anomaliler
Balıkların yüzmekte zorlanması
İleri vakalarda, omurga kavisli bir şekil alması
Finrot hastalığı ve şişkinlik gibi ikincil enfeksiyonlar
Neon Ağız Kısmında Ve Kuyruklarda Problem!
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211059521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211059581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211100041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211102541.jpg[/IMG]
(Akvaryum genel görünümüne de paylaşıyorum. İçindeki herşey daha önce kullandığım kaya ve köklerdir. Yeni eklenen bir şey bulunmamaktadır. Yosun sorunum var ev sürekli güneş alıyor ve sıcak o yüzden pek önüne geçemiyorum. Alıştım o konu ile ilgili bir şikayetim yok. )
NOT: Bulanıklık su değişiminin hemen sonrası fotoğraf çektiğim için.
Hastalık Belirtileri: Öncelikle ağız kısmında mantar benzeri birşeyler çıktı, şimdi yüzgeçlerde de mevcut. Ayrıca birtanesinde karın bölgesinde şişlik oldu. Yem yeme hareketlilik vb. bir sıkıntı yok. Gayet hareketli ve yeme iştahlılar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): yaklaşık 100lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: toplam 8 adet neon ve bir adet yetişkin melek balığı mevcut, bir kaç tanede katil salyangoz var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık ortalama 27 derece, diğer verileri takip etmiyorum.
Filitrasyon: haqos expro 500 askı filtre mevcut
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: henüz ilaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Su değişim sıklığım az ayda bir yada iki kez değişim yapabiliyorum. Ancak evim çok sıcak akvaryumun üstü açık buharlaşmam fazla olduğu için sürekli su ilavesi yapıyorum. Akvaryum kurulalı bir yıl kadar oldu. Üstten atlama dışında canlı kaybı yaşamadım.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Burak
[EDIT]burakzzz,2021-01-20 11:05:52[/EDIT]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211059521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211059581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211100041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/200120211102541.jpg[/IMG]
(Akvaryum genel görünümüne de paylaşıyorum. İçindeki herşey daha önce kullandığım kaya ve köklerdir. Yeni eklenen bir şey bulunmamaktadır. Yosun sorunum var ev sürekli güneş alıyor ve sıcak o yüzden pek önüne geçemiyorum. Alıştım o konu ile ilgili bir şikayetim yok. )
NOT: Bulanıklık su değişiminin hemen sonrası fotoğraf çektiğim için.
Hastalık Belirtileri: Öncelikle ağız kısmında mantar benzeri birşeyler çıktı, şimdi yüzgeçlerde de mevcut. Ayrıca birtanesinde karın bölgesinde şişlik oldu. Yem yeme hareketlilik vb. bir sıkıntı yok. Gayet hareketli ve yeme iştahlılar.
Akvaryum Kapasitesi (litre): yaklaşık 100lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: toplam 8 adet neon ve bir adet yetişkin melek balığı mevcut, bir kaç tanede katil salyangoz var.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): sıcaklık ortalama 27 derece, diğer verileri takip etmiyorum.
Filitrasyon: haqos expro 500 askı filtre mevcut
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: henüz ilaç kullanmadım.
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Su değişim sıklığım az ayda bir yada iki kez değişim yapabiliyorum. Ancak evim çok sıcak akvaryumun üstü açık buharlaşmam fazla olduğu için sürekli su ilavesi yapıyorum. Akvaryum kurulalı bir yıl kadar oldu. Üstten atlama dışında canlı kaybı yaşamadım.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Burak
[EDIT]burakzzz,2021-01-20 11:05:52[/EDIT]
Haqos Expro 500 Slim Çalışma Sorunu!
[QUOTE=kadirik]İçindeki su seviyesini kontrol edin. Geçen başıma geldi ses vardı ancak şu devir daim yapmıyordu. İlk aklıma gelen filtre içi su seviyesiydi. Yanılmadım da. Su takviyesi yaptım. Şuan sorunsuz şu ceviriyor[/QUOTE]
Kadir Bey,
Cevap için teşekkür ederim. Su seviyesinden eminim ancak, hiç bir tepki olmayan cihaz fişte beklerken birden çalışmaya başladı. denemek için aparatları sökmüştüm. Bu nedenle tekrar fişten çektim. Giriş ve çıkış aparatlarını taktım ve direkt çalıştı bu sefer. Sanırım bizimki sabırsızlıktan çalışmadı. [:D]
Şuan çalışıyor, sanırım sonradan fişe takıldığını idrak etti. Sorunsuz çalışıyor. [:D]
Bakalım takip edeceğim.
İlginiz için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=kadirik]İçindeki su seviyesini kontrol edin. Geçen başıma geldi ses vardı ancak şu devir daim yapmıyordu. İlk aklıma gelen filtre içi su seviyesiydi. Yanılmadım da. Su takviyesi yaptım. Şuan sorunsuz şu ceviriyor[/QUOTE]
Kadir Bey,
Cevap için teşekkür ederim. Su seviyesinden eminim ancak, hiç bir tepki olmayan cihaz fişte beklerken birden çalışmaya başladı. denemek için aparatları sökmüştüm. Bu nedenle tekrar fişten çektim. Giriş ve çıkış aparatlarını taktım ve direkt çalıştı bu sefer. Sanırım bizimki sabırsızlıktan çalışmadı. [:D]
Şuan çalışıyor, sanırım sonradan fişe takıldığını idrak etti. Sorunsuz çalışıyor. [:D]
Bakalım takip edeceğim.
İlginiz için çok teşekkür ederim.
Haqos Expro 500 Slim Çalışma Sorunu!
Herkese iyi akşamlar dilerim,
Bugün Haqos expro 500 slim askı filtre aldım. Ürün sıfır malzeme olarak ekstra bir şey eklemedim içinden çıkanlar. Su yüksekliği uygun eski filtrem de normal expro 500'dü. Auto swicth düğmesine basıyorum ses var ama su çekmiyor. Acaba bir püf noktası mı vardır? Yardımcı olabilecek arkadaşlar var ise çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/271120192117561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/271120192118011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/271120192118051.jpg[/IMG]
Herkese iyi akşamlar dilerim,
Bugün Haqos expro 500 slim askı filtre aldım. Ürün sıfır malzeme olarak ekstra bir şey eklemedim içinden çıkanlar. Su yüksekliği uygun eski filtrem de normal expro 500'dü. Auto swicth düğmesine basıyorum ses var ama su çekmiyor. Acaba bir püf noktası mı vardır? Yardımcı olabilecek arkadaşlar var ise çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/271120192117561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/271120192118011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/271120192118051.jpg[/IMG]
Aqualed Plant Serisi Armatür
Tamda söz konusu armatürü incelerken iyi denk geldi. Başka kullanan var mıdır? Biraz daha konusu gelişse de gönül rahatlığı ile alsak ürünü. Isınma vs. 10 günlük süre zarfı çok uzun değil ama artı ve eksi yönleri ile ilgili birşeyler yazma şansınız var mıdır. 60x40x40 düşük destekli (anubias olacak sadece) akvaryum için yeterli olur mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Tamda söz konusu armatürü incelerken iyi denk geldi. Başka kullanan var mıdır? Biraz daha konusu gelişse de gönül rahatlığı ile alsak ürünü. Isınma vs. 10 günlük süre zarfı çok uzun değil ama artı ve eksi yönleri ile ilgili birşeyler yazma şansınız var mıdır. 60x40x40 düşük destekli (anubias olacak sadece) akvaryum için yeterli olur mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
FW Garden
Cafer Bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim. bu hafta gübre işine başlamam lazım kırmızı bitkilerim sararmaya başladı. güzel bir zamanda yetiştiniz. İş yoğunluğundan trace ürünleri detaylı araştıramamıştım. Tekrar teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Burak
Cafer Bey,
Yanıtınız için teşekkür ederim. bu hafta gübre işine başlamam lazım kırmızı bitkilerim sararmaya başladı. güzel bir zamanda yetiştiniz. İş yoğunluğundan trace ürünleri detaylı araştıramamıştım. Tekrar teşekkür ederim.
Saygılarımla.
Burak
FW Garden
Cafer Bey,
Baştan sona bütün konuyu okudum. Sizin ve katkı yapan bütün arkadaşların eline sağlık. 30 lt nano bir tankım var. uygun değerlerde led aydınlatma kullanıyorum 10 w (DIY). bitki olarak monte carlo, sp japan, micra, Alternanthera Reineckii Mini ve prenses gül diye tabir edilen bitki mevcut (kusura bakmayın latince adını hatırlayamadım. Verdiğiniz donelere istinaden 30 lt için 10 ml dozaj ile; 19 gr potasyum nitrat ve 4 gr mono potasyum nitrat kullanmam gerekiyor NPK hazırlamak için, burada bir sıkıntı yok. sizin takvime uymayı düşünüyorum. ve trace olarak demir içerikli olanlardan tercih etmeyi planlıyorum. ancak trace olarak takvimin boş günlerinde ne kadar miktar kullanmam gerekir. bir de netten arıyorum ama hagen bulma şansım düşük görünüyor. Birde serada demir var demişsiniz. Seranın bu ürünün tam adı nedir acaba nette arattığımda bulamadım. 2016 yılından bu yana deneyip memnun kaldığınız başka bir trace ürün varsa paylaşabilir misiniz? Tankımın yoğunluğunu aşağıda görebilirsiniz. NPK çözelti yoğunluğu uygun mudur sizce?
şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/170120181717321.jpg[/IMG]
Cafer Bey,
Baştan sona bütün konuyu okudum. Sizin ve katkı yapan bütün arkadaşların eline sağlık. 30 lt nano bir tankım var. uygun değerlerde led aydınlatma kullanıyorum 10 w (DIY). bitki olarak monte carlo, sp japan, micra, Alternanthera Reineckii Mini ve prenses gül diye tabir edilen bitki mevcut (kusura bakmayın latince adını hatırlayamadım. Verdiğiniz donelere istinaden 30 lt için 10 ml dozaj ile; 19 gr potasyum nitrat ve 4 gr mono potasyum nitrat kullanmam gerekiyor NPK hazırlamak için, burada bir sıkıntı yok. sizin takvime uymayı düşünüyorum. ve trace olarak demir içerikli olanlardan tercih etmeyi planlıyorum. ancak trace olarak takvimin boş günlerinde ne kadar miktar kullanmam gerekir. bir de netten arıyorum ama hagen bulma şansım düşük görünüyor. Birde serada demir var demişsiniz. Seranın bu ürünün tam adı nedir acaba nette arattığımda bulamadım. 2016 yılından bu yana deneyip memnun kaldığınız başka bir trace ürün varsa paylaşabilir misiniz? Tankımın yoğunluğunu aşağıda görebilirsiniz. NPK çözelti yoğunluğu uygun mudur sizce?
şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/170120181717321.jpg[/IMG]
Akvaryum Sogutma W1209 Digital Termostat
[QUOTE=hollowman299]
Rica ederim hocam. Tabiki paylaşırım.
Liste şöyle ;
1- W1209 12v Dijital Termostat [URL]http://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/kulucka-termostat-w1209-12v-dijital-termostat-akvaryum-buzdolabi-derindondurucu-termostati-290877618[/URL] Ben burdan aldım. Yurtdışından almak istersniz aynısını 2,3 dolara alabilirsiniz. Ben zaman kaybetmek istemediğim için burdan istedim. Yurtdışından alınca 30-45 gün sürebiliyor gelmesi.
2- 12 Volt adaptör (Modem adaptörü kullanıyorum. Örnek olması için link vereyim [URL]http://www.vatanbilgisayar.com/slx-122a-12v-2a-5-uclu-universal-tablet-pc-adaptoru.html[/URL]
Ferhat Bey,
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Buharlaşma fazla olur demişsiniz. Aşağı yukarı ne kadar oluyor, ölçme fırsatınız oldu mu? Tedirgin olacağım te zaman 1 haftalık tatil süreci olur. Sump motorunun boşa çıkma ihtimali doğar mı acaba?
Saygılarımla.
3-12 Voltluk fan (Elimde vardı. Bilgisayarcılardan yada elektronik marketlerden alabilirsiniz. Örnek olması için link vereyim [URL]http://www.vatanbilgisayar.com/xigmatek-xlf-serisi-200mm-mavi-led-fan.html[/URL]
Liste bu şekilde hocam. Sumpta kullanarakta soğutma yapsanızda işe yarayacaktır. Çünkü soğuyan suyu basacaksınız akvaryuma. Fan ile soğutma yapınca buharlaşma çok oluyor. Ona dikkat ederseniz gayet güzel çalışır bence. [/QUOTE]
Ferhat Bey,
Yardımınız için teşekkür ederim. Ne kadar bir buharlaşma oluyor ölçüm yaptınız mı? Tatildeyken sump motoru boşa çıkar mı acaba?[:?]
Bu arada Fan ile ilgili bir şey soracaktım, örnek fan 20 cm sizideki de bu şekilde sanırım. Benim sump genişliği 13-14 cm aşağı yukarı, bu boyutlarda alsam fanı tek bir fan sizdeki gibi yeterli olur mu? Yoksa 2 fan mı yapmam gerekir?
Saygılarımla.
[EDIT]burakzzz,2017-07-17 13:10:55[/EDIT]
[QUOTE=hollowman299]
Rica ederim hocam. Tabiki paylaşırım.
Liste şöyle ;
1- W1209 12v Dijital Termostat [URL]http://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/kulucka-termostat-w1209-12v-dijital-termostat-akvaryum-buzdolabi-derindondurucu-termostati-290877618[/URL] Ben burdan aldım. Yurtdışından almak istersniz aynısını 2,3 dolara alabilirsiniz. Ben zaman kaybetmek istemediğim için burdan istedim. Yurtdışından alınca 30-45 gün sürebiliyor gelmesi.
2- 12 Volt adaptör (Modem adaptörü kullanıyorum. Örnek olması için link vereyim [URL]http://www.vatanbilgisayar.com/slx-122a-12v-2a-5-uclu-universal-tablet-pc-adaptoru.html[/URL]
Ferhat Bey,
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Buharlaşma fazla olur demişsiniz. Aşağı yukarı ne kadar oluyor, ölçme fırsatınız oldu mu? Tedirgin olacağım te zaman 1 haftalık tatil süreci olur. Sump motorunun boşa çıkma ihtimali doğar mı acaba?
Saygılarımla.
3-12 Voltluk fan (Elimde vardı. Bilgisayarcılardan yada elektronik marketlerden alabilirsiniz. Örnek olması için link vereyim [URL]http://www.vatanbilgisayar.com/xigmatek-xlf-serisi-200mm-mavi-led-fan.html[/URL]
Liste bu şekilde hocam. Sumpta kullanarakta soğutma yapsanızda işe yarayacaktır. Çünkü soğuyan suyu basacaksınız akvaryuma. Fan ile soğutma yapınca buharlaşma çok oluyor. Ona dikkat ederseniz gayet güzel çalışır bence. [/QUOTE]
Ferhat Bey,
Yardımınız için teşekkür ederim. Ne kadar bir buharlaşma oluyor ölçüm yaptınız mı? Tatildeyken sump motoru boşa çıkar mı acaba?[:?]
Bu arada Fan ile ilgili bir şey soracaktım, örnek fan 20 cm sizideki de bu şekilde sanırım. Benim sump genişliği 13-14 cm aşağı yukarı, bu boyutlarda alsam fanı tek bir fan sizdeki gibi yeterli olur mu? Yoksa 2 fan mı yapmam gerekir?
Saygılarımla.
[EDIT]burakzzz,2017-07-17 13:10:55[/EDIT]
Akvaryum Sogutma W1209 Digital Termostat
Elinize sağlık,
Evim sürekli güneş alıyor, kışın iyiydi ama yazın sıcaklığı kontrol edemiyorum. Dün akvaryuma baktığımda 31,5 dereciyi görünce artık adım atmak lazım dedim. Yazdıklarınızı okudum, öncelikle bu sistem için almamız gereken ürünlerin tam bir listesini paylaşabilir misiniz? Mevcut ise ürünleri aldığınız yerlerin liklerinide paylaşabilir misiniz? Elektrik işlerinden anlamam ancak ürünler eksiksiz olursa bir elektrikçiye yaptırırım. Dikkat etmem detaylar var ise onları da belirtebilir misiniz? Paylaşım için tekrardan emeğinize ve elinize sağlık.
* Bu arada akvaryum arkadan sumplı ve tanganyika türleri besliyorum. Buhar camını öncen açma şansım pek yok, geçen otomatik yemlemenin 1 cm'lik boşluğundan atlayıp ölen balığım oldu. Bu sistemi arka taraftan sump kısmına bakacak şekilde kursam verim alır mıyım?
Bu arada akvaryum yaklaşık 230-250 lt görseli aşağıdaki gibidir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/130720171345001.jpg[/IMG]
Saygılarımla. [EDIT]burakzzz,2017-07-13 13:45:21[/EDIT]
Elinize sağlık,
Evim sürekli güneş alıyor, kışın iyiydi ama yazın sıcaklığı kontrol edemiyorum. Dün akvaryuma baktığımda 31,5 dereciyi görünce artık adım atmak lazım dedim. Yazdıklarınızı okudum, öncelikle bu sistem için almamız gereken ürünlerin tam bir listesini paylaşabilir misiniz? Mevcut ise ürünleri aldığınız yerlerin liklerinide paylaşabilir misiniz? Elektrik işlerinden anlamam ancak ürünler eksiksiz olursa bir elektrikçiye yaptırırım. Dikkat etmem detaylar var ise onları da belirtebilir misiniz? Paylaşım için tekrardan emeğinize ve elinize sağlık.
* Bu arada akvaryum arkadan sumplı ve tanganyika türleri besliyorum. Buhar camını öncen açma şansım pek yok, geçen otomatik yemlemenin 1 cm'lik boşluğundan atlayıp ölen balığım oldu. Bu sistemi arka taraftan sump kısmına bakacak şekilde kursam verim alır mıyım?
Bu arada akvaryum yaklaşık 230-250 lt görseli aşağıdaki gibidir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179972/130720171345001.jpg[/IMG]
Saygılarımla. [EDIT]burakzzz,2017-07-13 13:45:21[/EDIT]
High-tech Nano Denemesi...
[QUOTE=FurkanTezcan]
Hayır,hocam.Ben şu aletin sıvısının ne kadar gittiğini merak ettim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192729/260420171338371.jpg[/IMG][/QUOTE]
Furkan Bey,
Yanlış anlama için kusura bakmayın. Sanırım ilk koyduğum sıvıyı 6 aydır kullanıyorum. Eksilme olmadığı için ekleme yapmadım. tahminim ilk aldığınız küt, 1 yıldan fazla gider.
Saygılarımla.
[QUOTE=FurkanTezcan]
Hayır,hocam.Ben şu aletin sıvısının ne kadar gittiğini merak ettim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192729/260420171338371.jpg[/IMG][/QUOTE]
Furkan Bey,
Yanlış anlama için kusura bakmayın. Sanırım ilk koyduğum sıvıyı 6 aydır kullanıyorum. Eksilme olmadığı için ekleme yapmadım. tahminim ilk aldığınız küt, 1 yıldan fazla gider.
Saygılarımla.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
