ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mbehzat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2015 17:37
Son Ziyaret:
11 Ağustos 2025 17:11
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mahmut behzatoğlu
Doğum Tarihi:
22 Ağustos 1986
Yaş:
39
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mahmut behzatoğlu
SON 10 MESAJI
Msobo Magunga Cikletim Değişik Davranış Özelliği.
[QUOTE=Orhan76]
Hocam sadece tahminimi söyleyeyim. Eğer bir seferde çok miktarda yemleme yapıyorsanız, diğer tank arkadaşlarından saklamak ve daha sonra tüketmek için ağzında istifliyor olabilir. Günde 2-3 defa (ben genelde kendi amerikan cikletlerimi 3 defa sabah-öğle-akşam üstü beslerim) az miktarlarda besleyin. Döktüğünüz yem en fazla 1 dakika gibi bir sürede bitsin eğer bu zaman zarfında hala su yüzeyinde veya dipte yem varsa fazla besleme yapıyorsunuzdur.[/QUOTE]
Yok hocam sanmam. Bunlar sincap falan değil ki. İlk kez duydum. Ama böyle birşeye de ilkkez şahit oldum.
[QUOTE=Orhan76]
Hocam sadece tahminimi söyleyeyim. Eğer bir seferde çok miktarda yemleme yapıyorsanız, diğer tank arkadaşlarından saklamak ve daha sonra tüketmek için ağzında istifliyor olabilir. Günde 2-3 defa (ben genelde kendi amerikan cikletlerimi 3 defa sabah-öğle-akşam üstü beslerim) az miktarlarda besleyin. Döktüğünüz yem en fazla 1 dakika gibi bir sürede bitsin eğer bu zaman zarfında hala su yüzeyinde veya dipte yem varsa fazla besleme yapıyorsunuzdur.[/QUOTE]
Yok hocam sanmam. Bunlar sincap falan değil ki. İlk kez duydum. Ama böyle birşeye de ilkkez şahit oldum.
Msobo Magunga Cikletim Değişik Davranış Özelliği.
Hastalık Belirtileri: yem verdiğimde onu ağzında yumurta gibi taşıması.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 450
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 frenatus ve 2 vatozla beraber.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb. Akvaryuma gerekmedikçe pek müdahale etmem balıkları kusturdum daha sonra dişi de böyle bir davranış oldu ama öncesinde iki tane balığımı kaybetmiştim yüzgeçleri iplik gibi oldu Sonra öldüler ben de bakctofish deri Damla kullanıp tedavi ettim. Şu an Bir sıkıntı yok ama 2-3 gün önce böyle bir davranış sergileyince erkekten kurtulmak için mi böyle bir şey yapıyor tam anlayamadım.
Edit: 4 tane dişi birden kusturmuştum. Sanıyorum bu da onlardan biri. İlk başta 2e 10d wardı. Şuan 2e 8d war
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/160720250931551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/160720250932011.jpg[/IMG][B][/B][EDIT]mbehzat,2025-07-16 09:43:36[/EDIT]
Hastalık Belirtileri: yem verdiğimde onu ağzında yumurta gibi taşıması.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 450
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 frenatus ve 2 vatozla beraber.
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb. Akvaryuma gerekmedikçe pek müdahale etmem balıkları kusturdum daha sonra dişi de böyle bir davranış oldu ama öncesinde iki tane balığımı kaybetmiştim yüzgeçleri iplik gibi oldu Sonra öldüler ben de bakctofish deri Damla kullanıp tedavi ettim. Şu an Bir sıkıntı yok ama 2-3 gün önce böyle bir davranış sergileyince erkekten kurtulmak için mi böyle bir şey yapıyor tam anlayamadım.
Edit: 4 tane dişi birden kusturmuştum. Sanıyorum bu da onlardan biri. İlk başta 2e 10d wardı. Şuan 2e 8d war
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/160720250931551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/160720250932011.jpg[/IMG][B][/B][EDIT]mbehzat,2025-07-16 09:43:36[/EDIT]
160x50x50 Akvaryumu Köşebent Tutar Mı
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba keyifli hobiler öncelikle 400 litre için camınız çok ince gibi kaç mm acaba?[/QUOTE]
Uzun camlar 10 mm diğerleri de yapışık 2 tane 5. Birde şu kısım dikkatimi yeni çekti akvaryum strafora tam oyurmuyor arada 3mm kadar boşluk war.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/160420250057471.jpg[/IMG]
[QUOTE=Tortuga4]Merhaba keyifli hobiler öncelikle 400 litre için camınız çok ince gibi kaç mm acaba?[/QUOTE]
Uzun camlar 10 mm diğerleri de yapışık 2 tane 5. Birde şu kısım dikkatimi yeni çekti akvaryum strafora tam oyurmuyor arada 3mm kadar boşluk war.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/160420250057471.jpg[/IMG]
160x50x50 Akvaryumu Köşebent Tutar Mı
Selam Arkadaşlar. Herkese eğlenceli hobiler dilerim.
Akvaryum kayıt kuşaksız kullanılmış herhangi bir sızdırma olmamış ama benim içim rahat etmiyor köşebent yaptıracağım. Yeterli olur mu? içine kayıt kuşak çekmek için silikonları da sıyırmak gerekecek Sanırım. Bunu da daha önce hiç yapmadım. Akvaryum demir profil üzerine mdf plaka onun üzerinde strafor konulup kullanılmış.yakın çektiğim resimde sol kenarda eğiklik var. Slikon çekilirken olmuş. Uzun kenarları 10mm diğerleri iki kat cam.
[K][/K][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252327001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252327231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252327441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252336231.jpg[/IMG]
Selam Arkadaşlar. Herkese eğlenceli hobiler dilerim.
Akvaryum kayıt kuşaksız kullanılmış herhangi bir sızdırma olmamış ama benim içim rahat etmiyor köşebent yaptıracağım. Yeterli olur mu? içine kayıt kuşak çekmek için silikonları da sıyırmak gerekecek Sanırım. Bunu da daha önce hiç yapmadım. Akvaryum demir profil üzerine mdf plaka onun üzerinde strafor konulup kullanılmış.yakın çektiğim resimde sol kenarda eğiklik var. Slikon çekilirken olmuş. Uzun kenarları 10mm diğerleri iki kat cam.
[K][/K][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252327001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252327231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252327441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/150420252336231.jpg[/IMG]
160x50x50 Akvaryum İçin Tür Ve Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=Eminator]
Hocam uğraştırmasın kafam rahat olsun diyorsanız güzel bir Japon tankı kurarsınız eğer agresiflik ve monster tarzında canlılar istiyorsanız şenegal bişiri gibi dayanıklı ama eğlenceli canlılar seçebilirsiniz 400 litreye canlı doğuran türlerinin küçük geleceğini düşünmekteyim ve bir süre sonra çok fazla ürer başınıza dert olur sonuçta çokta uğraştırmasın diyorsunuz ve bunun son akvaryumunuz olmaması ihtimali de var daha küçük kurulum daha iyi olur klasik gitmek istiyorsanız ciklet çift beslemek istiyorsanız çift astronot yada midas beslemenizi tavsiye ederim[:)][/QUOTE]Evde cam var alacağım yavrular için küçük bir akvaryum yapabilirim. Ama çok fazla vaktimi almayacak tür istiyorum. Tabi akvaryum seyri için de güzel balıklar olsun.
Arkadaşlar akvaryumun hacmini küçültmemek için üstüne slikonla camdan tepe sump ekleyerek filtreleme yapmayı düşünüyorum sağlıklı olur mu? Bir de bu sumpın su giriş çıkış kısımları görsel olarak nasıl olacak yardıma ihtiyacım var.
[QUOTE=TylerDurden*]Merhaba hayirli olsun. Bu litrede bi tanka dış filtre ekstra maddi yük olur. Sump iyidir.
Tropheus'un tadını aldiysaniz ne yaparsanız yapin sonunda yine o tank Trop tankina donecektir. [:iyi:] [:D]
Saygilar [:)]
Amazon kiliclariyla süslenmiş bi Calvus akvaryumu cokta güzel olur...[/QUOTE]
Tepe sump nasıl olur?
[QUOTE=koraykbl]Hocam 400lt akvaryuma renkli güzel balık arıyorsan karma ciklet tankı güzel olur. Diğer yandan channa akvaryumu kurabilirsin ama channalar biraz uğraştırır çünki canlı yem olayları var. Onun haricinde sump yaptırırsan iyi olur ama sump çok yer kaplıyor birde görüntü bozuyor. İmkanın varsa bence dış filtre al saatte 1200lt döndüren. Başka aklıma gelen balık türü yok birde eğer olursa karma lepistes tankı olabilir ama yavrulama olayları çok olur. Japonda bakabilirsiniz.[/QUOTE]
Tepe sump eklesek??[EDIT]mbehzat,2025-04-14 17:22:58[/EDIT]
[QUOTE=Eminator]
Hocam uğraştırmasın kafam rahat olsun diyorsanız güzel bir Japon tankı kurarsınız eğer agresiflik ve monster tarzında canlılar istiyorsanız şenegal bişiri gibi dayanıklı ama eğlenceli canlılar seçebilirsiniz 400 litreye canlı doğuran türlerinin küçük geleceğini düşünmekteyim ve bir süre sonra çok fazla ürer başınıza dert olur sonuçta çokta uğraştırmasın diyorsunuz ve bunun son akvaryumunuz olmaması ihtimali de var daha küçük kurulum daha iyi olur klasik gitmek istiyorsanız ciklet çift beslemek istiyorsanız çift astronot yada midas beslemenizi tavsiye ederim[:)][/QUOTE]Evde cam var alacağım yavrular için küçük bir akvaryum yapabilirim. Ama çok fazla vaktimi almayacak tür istiyorum. Tabi akvaryum seyri için de güzel balıklar olsun.
Arkadaşlar akvaryumun hacmini küçültmemek için üstüne slikonla camdan tepe sump ekleyerek filtreleme yapmayı düşünüyorum sağlıklı olur mu? Bir de bu sumpın su giriş çıkış kısımları görsel olarak nasıl olacak yardıma ihtiyacım var.
[QUOTE=TylerDurden*]Merhaba hayirli olsun. Bu litrede bi tanka dış filtre ekstra maddi yük olur. Sump iyidir.
Tropheus'un tadını aldiysaniz ne yaparsanız yapin sonunda yine o tank Trop tankina donecektir. [:iyi:] [:D]
Saygilar [:)]
Amazon kiliclariyla süslenmiş bi Calvus akvaryumu cokta güzel olur...[/QUOTE]
Tepe sump nasıl olur?
[QUOTE=koraykbl]Hocam 400lt akvaryuma renkli güzel balık arıyorsan karma ciklet tankı güzel olur. Diğer yandan channa akvaryumu kurabilirsin ama channalar biraz uğraştırır çünki canlı yem olayları var. Onun haricinde sump yaptırırsan iyi olur ama sump çok yer kaplıyor birde görüntü bozuyor. İmkanın varsa bence dış filtre al saatte 1200lt döndüren. Başka aklıma gelen balık türü yok birde eğer olursa karma lepistes tankı olabilir ama yavrulama olayları çok olur. Japonda bakabilirsiniz.[/QUOTE]
Tepe sump eklesek??[EDIT]mbehzat,2025-04-14 17:22:58[/EDIT]
160x50x50 Akvaryum İçin Tür Ve Filtre Tavsiyesi
Teşekkürler ama yavru alabileceğim, akvaryumda hareket aksiyon görebileceğim balıklar olsun istiyorum. O yüzden Japon balığı bu zamana kadar hiç cazip gelmedi.
Teşekkürler ama yavru alabileceğim, akvaryumda hareket aksiyon görebileceğim balıklar olsun istiyorum. O yüzden Japon balığı bu zamana kadar hiç cazip gelmedi.
160x50x50 Akvaryum İçin Tür Ve Filtre Tavsiyesi
Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 6 yıl aradan sonra tekrar akvaryuma başlıyacağım. Cumartesi dahil 8-5 çalışıyorum. O yüzden çok fazla uğraştırmayacak bir akvaryum kurmak istiyorum.Akvaryum ölçüleri 160x50x50 sump daha yok. Dış filtre tek başına yeterli olur mu? İçine sump mu yapılabilir. Tropheus uğraştırır diye düşünüyorum bir de modası geçti sanırım pek çevrede rastlamadım. Hatayda mı böyle yoksa bilemedim. Fikirlerinize ihtiyacım war.[EDIT]mbehzat,2025-04-14 17:10:34[/EDIT]
Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 6 yıl aradan sonra tekrar akvaryuma başlıyacağım. Cumartesi dahil 8-5 çalışıyorum. O yüzden çok fazla uğraştırmayacak bir akvaryum kurmak istiyorum.Akvaryum ölçüleri 160x50x50 sump daha yok. Dış filtre tek başına yeterli olur mu? İçine sump mu yapılabilir. Tropheus uğraştırır diye düşünüyorum bir de modası geçti sanırım pek çevrede rastlamadım. Hatayda mı böyle yoksa bilemedim. Fikirlerinize ihtiyacım war.[EDIT]mbehzat,2025-04-14 17:10:34[/EDIT]
Acilllll! Duboisi Vente Yapışık Yumurta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202335051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202335291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202335561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202336251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202336531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu 2. Kez oluyor sanırım aynı balık. Çiftleşirken yumurtaların bir kısmı altta yapışık şekilde kalıyor. Ne yapmalıyım??
Edit: yapışık yumurtalar birer birer düştü, normale döndü. Dişi titrerken alttaki yapışık yumurtalar kuma sürtündüğünden dolayı o yumurtaların sağlam çıkacağını sanmıyorum. Bu yaralı yumurtalar dişinin ağzındaki sağlam yumurtalara zarar verir mi? Dişiyi kusturayım mı? Ayırmayı düşünüyorum.
Edit2: hala yumurtluyor.... [:((][EDIT]mbehzat,2020-05-05 00:54:35[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202335051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202335291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202335561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202336251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179878/040520202336531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu 2. Kez oluyor sanırım aynı balık. Çiftleşirken yumurtaların bir kısmı altta yapışık şekilde kalıyor. Ne yapmalıyım??
Edit: yapışık yumurtalar birer birer düştü, normale döndü. Dişi titrerken alttaki yapışık yumurtalar kuma sürtündüğünden dolayı o yumurtaların sağlam çıkacağını sanmıyorum. Bu yaralı yumurtalar dişinin ağzındaki sağlam yumurtalara zarar verir mi? Dişiyi kusturayım mı? Ayırmayı düşünüyorum.
Edit2: hala yumurtluyor.... [:((][EDIT]mbehzat,2020-05-05 00:54:35[/EDIT]
800 Litre Akvaryuma Karma Koloni Olur Mu
Arkadaşlar şuan 100x60x60 akvaryumda duboisi kolonim war 10 adet. Bu balıklar hepinizin bildiği gibi çok hareketli. Bu yüzden akvaryumu büyültme kararı aldım. 180x75x60 ölçülerindeki akvaryuma bu balıkların yanına frontoza kolonisi koysam sorun olur mu veya başka bir trop. Siz ne düşünüyorsunuz. Ne yapabilirim?[EDIT]mbehzat,2020-04-19 23:00:34[/EDIT]
Arkadaşlar şuan 100x60x60 akvaryumda duboisi kolonim war 10 adet. Bu balıklar hepinizin bildiği gibi çok hareketli. Bu yüzden akvaryumu büyültme kararı aldım. 180x75x60 ölçülerindeki akvaryuma bu balıkların yanına frontoza kolonisi koysam sorun olur mu veya başka bir trop. Siz ne düşünüyorsunuz. Ne yapabilirim?[EDIT]mbehzat,2020-04-19 23:00:34[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
