ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Snyta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
66
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Kasım 2015 02:16
Son Ziyaret:
25 Nisan 2016 03:42
Toplam Mesaj:
68 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin
Doğum Tarihi:
03 Mart 1986
Yaş:
40
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30 + tür... Yürüyen, yüzen, sürünen ve uçan...
Hüseyin
SON 10 MESAJI
Mobilyacı Olan Veya Anlayanlara Bir Soru
Birkaç saatlik bir iş.Olsun en çok 3 ila 4 saatte biter.
Birkaç saatlik bir iş.Olsun en çok 3 ila 4 saatte biter.
Selale Filtre Ve Isitici.
Kum yok ise biyolojik filtrasyonda en iyi sitem sump sistemini en iyi şekilde bile kursanız biyolojik filtrasyonunuz yok farzedin. Üretim tanklarında uğraşmamak için ve otomatik su boşaltım ve ekleme sistemleri vb kolaylıklar için kum dekor koymuyorlar.Ki kum ve dekorlu üretim tanklarının daha başarılı olduğunu araştırabilirsiniz.Artı canlılar kumsuz bir akvaryumda çokta huzurlu olmazlar.Biyoloji kumdadır.
Ve o arkadaşlara inanmamak gerekir.Satıcılar ne yazık ki hayvan sevgisinden nasibini almamış oluyorlar genellikle.Zamanla anlayacaksınız. [EDIT]Snyta,2016-04-11 03:40:39[/EDIT]
Kum yok ise biyolojik filtrasyonda en iyi sitem sump sistemini en iyi şekilde bile kursanız biyolojik filtrasyonunuz yok farzedin. Üretim tanklarında uğraşmamak için ve otomatik su boşaltım ve ekleme sistemleri vb kolaylıklar için kum dekor koymuyorlar.Ki kum ve dekorlu üretim tanklarının daha başarılı olduğunu araştırabilirsiniz.Artı canlılar kumsuz bir akvaryumda çokta huzurlu olmazlar.Biyoloji kumdadır.
Ve o arkadaşlara inanmamak gerekir.Satıcılar ne yazık ki hayvan sevgisinden nasibini almamış oluyorlar genellikle.Zamanla anlayacaksınız. [EDIT]Snyta,2016-04-11 03:40:39[/EDIT]
Dip Cekimi Hakkinda
Filtrasyon hakkında da bilgi vermeniz iyi olur.Dip çekimi olmazsa olmaz değil.Fakat kısa bir zaman olmuş tankı kuralı. Daha döngü tam olarak oturmaz.Bu yüzden bir hafta veya on gün aralığında en çok yüzde yirmi gibi su değişimi yapın.Her hafta hiçbir zaman yüzde 25-30-40 gibi rakamlarda çekim yapmayın.Bunlar abartı ve gereksiz hatta zararlıdır.Bu yaygın bir yanlıştır, bazı suyu fazlaca kirleten büyük türler haricinde...Birkaç ay sonra su oturduğu zaman ve biyolojik filtrasyonunuz iyi ise 15 ila 20 günde daha büyük bir tankta 4 ila 5 haftada bir (canlı yükü normal ise)en fazla yüzde 20 olmak kaydıyla değişim yapılabilir.
Bitkili veya az canlı yükü olan akvaryumda iyi biyolojik filtrasyonunuz var ise eksileni eklemek suretiyle çok daha sağlıklı bir akvaryum elde edersiniz.
Hastalık ve suda ani değişimlerde çok miktarda (yüzde elli gibi) su değişimi yapılabilir.Ki bu olağan dışı durumlardadır.Normal seyrinde abartmamak en iyisidir.
Ek olarak dipten su çekmenize gerek yok. Üstten alın ve ekleyin.Özellikle oturmamış tanklarda dibi karıştırmak fayda sağlamaz, aksi olabilir.[EDIT]Snyta,2016-04-11 03:07:29[/EDIT]
Filtrasyon hakkında da bilgi vermeniz iyi olur.Dip çekimi olmazsa olmaz değil.Fakat kısa bir zaman olmuş tankı kuralı. Daha döngü tam olarak oturmaz.Bu yüzden bir hafta veya on gün aralığında en çok yüzde yirmi gibi su değişimi yapın.Her hafta hiçbir zaman yüzde 25-30-40 gibi rakamlarda çekim yapmayın.Bunlar abartı ve gereksiz hatta zararlıdır.Bu yaygın bir yanlıştır, bazı suyu fazlaca kirleten büyük türler haricinde...Birkaç ay sonra su oturduğu zaman ve biyolojik filtrasyonunuz iyi ise 15 ila 20 günde daha büyük bir tankta 4 ila 5 haftada bir (canlı yükü normal ise)en fazla yüzde 20 olmak kaydıyla değişim yapılabilir.
Bitkili veya az canlı yükü olan akvaryumda iyi biyolojik filtrasyonunuz var ise eksileni eklemek suretiyle çok daha sağlıklı bir akvaryum elde edersiniz.
Hastalık ve suda ani değişimlerde çok miktarda (yüzde elli gibi) su değişimi yapılabilir.Ki bu olağan dışı durumlardadır.Normal seyrinde abartmamak en iyisidir.
Ek olarak dipten su çekmenize gerek yok. Üstten alın ve ekleyin.Özellikle oturmamış tanklarda dibi karıştırmak fayda sağlamaz, aksi olabilir.[EDIT]Snyta,2016-04-11 03:07:29[/EDIT]
Web Sitesi Açtım Www.islamvesen.com
Fatih bey siteniz hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.Hayalini kurduğum dediniz ya...Hizmet etmek amacında olduğunuzu hissettim..Site hakkında konuşmak isterim. Bir topluluk olarak çaba sarf ettim bende fakat şahsi olumsuzluklar yüzünden muvaffak olamadım.Sunucu vb masraflar heba oldu.Şu an tam bilmiyorum fakat 20 küsur domaine sahibim.En az üçte biri büyük bir hizmet ağı olacak şekilde ve kalanlar yüklü bir ticari gelirle bu gruba destek için yayına hazırlandı ve açıldı.Ciddi değerlere de ulaşıldı.Digg.com tarzı bir yapı vardı yayında ve 400 bin tl bir rakama ulaştım.Ne yazık ki idealist insan bulamadık yola çıkacak ...Bu yüzden satış bile gerçekleştirmeden ulaştığı rqkamları görmezden gelerek yayın hayatına son verdim bu ağın.Ve akabinde altyapı vs hepsi bitti.Sadece domainlerim var ve birgün yeniden ümidiyle duruyorlar...Görüşmek isterim mümkünse.
[EDIT]Snyta,2016-03-05 01:38:48[/EDIT]
Fatih bey siteniz hayırlı olsun.Allah muvaffak etsin.Hayalini kurduğum dediniz ya...Hizmet etmek amacında olduğunuzu hissettim..Site hakkında konuşmak isterim. Bir topluluk olarak çaba sarf ettim bende fakat şahsi olumsuzluklar yüzünden muvaffak olamadım.Sunucu vb masraflar heba oldu.Şu an tam bilmiyorum fakat 20 küsur domaine sahibim.En az üçte biri büyük bir hizmet ağı olacak şekilde ve kalanlar yüklü bir ticari gelirle bu gruba destek için yayına hazırlandı ve açıldı.Ciddi değerlere de ulaşıldı.Digg.com tarzı bir yapı vardı yayında ve 400 bin tl bir rakama ulaştım.Ne yazık ki idealist insan bulamadık yola çıkacak ...Bu yüzden satış bile gerçekleştirmeden ulaştığı rqkamları görmezden gelerek yayın hayatına son verdim bu ağın.Ve akabinde altyapı vs hepsi bitti.Sadece domainlerim var ve birgün yeniden ümidiyle duruyorlar...Görüşmek isterim mümkünse.
[EDIT]Snyta,2016-03-05 01:38:48[/EDIT]
Papağan Balıklar
[QUOTE=HobiMerkezim]Papağan yerine Flowerhorn besleyin derim. Papağanlar genetik olarak bozuk balıklar. Yaşları ilerledikçe gırtlak problemleri yaşamaktalar.[/QUOTE]
Nihayetinde floverhorn da papağan gibi insan elinden çıkmıştır.Papağan gibi sorunları belki olmayabilir ve bu iki türde sevimli, zeki ve güzel olabilirler. İnsanlar canlıları kendilerine soytarı etmekten vazgeçmelidir. Fakat insan kendini bile soytarı ediyor zaman zaman....
[QUOTE=HobiMerkezim]Papağan yerine Flowerhorn besleyin derim. Papağanlar genetik olarak bozuk balıklar. Yaşları ilerledikçe gırtlak problemleri yaşamaktalar.[/QUOTE]
Nihayetinde floverhorn da papağan gibi insan elinden çıkmıştır.Papağan gibi sorunları belki olmayabilir ve bu iki türde sevimli, zeki ve güzel olabilirler. İnsanlar canlıları kendilerine soytarı etmekten vazgeçmelidir. Fakat insan kendini bile soytarı ediyor zaman zaman....
Akvaryumuma Misafir Gelmis Ama Ne Salyangozmu Bilm
Ramshorn, physa veya elma salyangozu olabilir.Bu ilk yazdığım iki tür içinde adi gibi yakışıksız bir tanım yaygındır.Birçok konuda yaptığımız tanımlar gibi...
Özellikle ramshorn tüm tanklarımda mevcuttur. Hiç zararlarını görmediğim gibi fazlaca faydalıdırlar.Su değerleri için faydalıdırlar. Artık yemleri, bitki artıklarını, ölü canlıları tüketirler. Herşey yolunda ise tankta sorun olmazlar.Fazla yemleme vs anormallikler sonucu sayıları artar.Birkaç Helena salyangozu alıp dengede tutmanızı tavsiye ederim.Helena onları onlar artıkları yer.Güzel bir döngü...
Bu konu benzeri konular fazlaca forumda.Ve yorumlar da aynı...Ezberden ve yanlış.Steril cam kap zihniyeti iş başında!Defaatle yine bir canavardan bahsedilir gibi konuşulmuş ve yine defaatle aksi söylendi.Tek zararları (ki bu kimileri ve şahsım için zarar değildir) görsellik olabilir.Hangi akla hizmet ilaç kullanır bu tür canlılar için insan ve önerir? Emin olun biyolojik olarak yararlı bir canlıyı o ilaçlarla öldürürken hem canlıyı hem tankın biyolojik dengesini çökertiyorsunuz.
Kulak asmayın.İlletmiş şeymiş buymuş...Hiç birşey yapmadan temizliğiniz sırasında anaçlardan yakalayabildiklerinizi alın bu bile kontrol için yeterli.Şiddetle tavsiye ederim özellikle bakınız.Bilgi ve tecrübeye dayalı...
Sağlıklı hobiler...
Ramshorn, physa veya elma salyangozu olabilir.Bu ilk yazdığım iki tür içinde adi gibi yakışıksız bir tanım yaygındır.Birçok konuda yaptığımız tanımlar gibi...
Özellikle ramshorn tüm tanklarımda mevcuttur. Hiç zararlarını görmediğim gibi fazlaca faydalıdırlar.Su değerleri için faydalıdırlar. Artık yemleri, bitki artıklarını, ölü canlıları tüketirler. Herşey yolunda ise tankta sorun olmazlar.Fazla yemleme vs anormallikler sonucu sayıları artar.Birkaç Helena salyangozu alıp dengede tutmanızı tavsiye ederim.Helena onları onlar artıkları yer.Güzel bir döngü...
Bu konu benzeri konular fazlaca forumda.Ve yorumlar da aynı...Ezberden ve yanlış.Steril cam kap zihniyeti iş başında!Defaatle yine bir canavardan bahsedilir gibi konuşulmuş ve yine defaatle aksi söylendi.Tek zararları (ki bu kimileri ve şahsım için zarar değildir) görsellik olabilir.Hangi akla hizmet ilaç kullanır bu tür canlılar için insan ve önerir? Emin olun biyolojik olarak yararlı bir canlıyı o ilaçlarla öldürürken hem canlıyı hem tankın biyolojik dengesini çökertiyorsunuz.
Kulak asmayın.İlletmiş şeymiş buymuş...Hiç birşey yapmadan temizliğiniz sırasında anaçlardan yakalayabildiklerinizi alın bu bile kontrol için yeterli.Şiddetle tavsiye ederim özellikle bakınız.Bilgi ve tecrübeye dayalı...
Sağlıklı hobiler...
Mbuna(225.65.55)
Fatih bey fotoğraflarla desteklerseniz bu hattı sayılır akvaryumu bizde görsek.Malawi- Mbuna hayattır, hayat!:) Hiç değilse popülist akvarizm değildir.Tebrik ederim.
Fatih bey fotoğraflarla desteklerseniz bu hattı sayılır akvaryumu bizde görsek.Malawi- Mbuna hayattır, hayat!:) Hiç değilse popülist akvarizm değildir.Tebrik ederim.
Demasoni Akvaryumunu Tatlı Su Akvaryumuna Çevirmek
Üç beş değil üç beş kilo da birşey yapmaz.Steril laboratuvar hassasiyetini bırakmanızı tavsiye ederim.Metodlar, oranlar belli.Çok kasmaya gerek yok.Hem siz hem akvaryumun psikolojisi açısından:)))
Üç beş değil üç beş kilo da birşey yapmaz.Steril laboratuvar hassasiyetini bırakmanızı tavsiye ederim.Metodlar, oranlar belli.Çok kasmaya gerek yok.Hem siz hem akvaryumun psikolojisi açısından:)))
Akvaryuma Malzeme Koymayla İlgili Bir Soru
[QUOTE=zoradam09]
Hüseyin Bey salınım yapmıyorsa o zaman balıklarıma herhangi bir zararı da olmaz yani koymamda sakınca teşkil etmez değil mi?[/QUOTE]
Hiçbir sakınca teşkil etmez.Bazı tür granitler sertliğinin yanısıra atmosferik etkilerle yüzeyden deforme olup kum gibi dökülme gösterebilir.Sizin fotoğrafını koyduğunuz taşın daha koyu, siyah üzeri beyaz olan türü gibi.Sizin taşta sorun yok.Ayrıca bunları granit küp taş uygulaması yapan atölyelerde bulabilirsiniz.Değilik form ve ebatlarda. Arnavut kaldırımı için kullanılır malumunuz.Çok para hatta para vermeye gerek yok lazım olursa:)
[QUOTE=ringo]
Hüseyin bey,
Taşın aynı taş olmadığı fotoğraftan zaten görülüyor, aynı taş derken; biri mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor, diğeri de mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor. Aralarında sadece granitin sıcaklık basınç vesair etkilerle başkalaşıma uğrayıp belki mineraller arası oransal farklar vesair sergilenip farklı bir görünüm sergilemesi gibi bir fark var. Taşın içeriği aynı ama gnays sıcaklık ve basınç etkisi ile tabaka tabaka üst üste yığılmış, yukarıda değindiğim gibi başkalaşmış ve farklı bir görünüm sergiliyor. Granit başkalaşıma uğrayınca gnyas oluyor. Mineral içerik aynı olunca akvaryum kullanımı açısından pek fark olmuyor.
Kireç taşları, kalsit, kalker, dolomit aroganit nasıl aynı işlevi görüyorsa, hepsinin mineral yapıları caco3 olup gh ve kh salınımı yapıp nasıl ph ı yükseltiyorsa buradaki durumun ters benzeri de granit ve gnays arasında var anlamında aynı taş diye yazdım. Aynı dedikten sonra biri diğerinin başkalaşmış hali oluyor diye bir cümle yazılmışsa buna dikkat etmek gerekir. Evla olan kelimeyi yakalamak değil kastı anlamaktır.
[/QUOTE]
Doğrudur.Aynı muhteva olan materyalin oluşum ve takip eden süreçte basınç ve sıcaklık başta olmak kaydıyla, etkileyen faktörlerle başkalaşmış halidir her iki taş.
Kast anlaşıldı, kelimeyi yakalamamız kastı anladığımızı ikrar etmek istediğimizdendir.Kasti menfi durum yok.Kastı doğruladık, bir başka halle İlyas Ağabey.:)
[QUOTE=zoradam09]
Hüseyin Bey salınım yapmıyorsa o zaman balıklarıma herhangi bir zararı da olmaz yani koymamda sakınca teşkil etmez değil mi?[/QUOTE]
Hiçbir sakınca teşkil etmez.Bazı tür granitler sertliğinin yanısıra atmosferik etkilerle yüzeyden deforme olup kum gibi dökülme gösterebilir.Sizin fotoğrafını koyduğunuz taşın daha koyu, siyah üzeri beyaz olan türü gibi.Sizin taşta sorun yok.Ayrıca bunları granit küp taş uygulaması yapan atölyelerde bulabilirsiniz.Değilik form ve ebatlarda. Arnavut kaldırımı için kullanılır malumunuz.Çok para hatta para vermeye gerek yok lazım olursa:)
[QUOTE=ringo]
Hüseyin bey,
Taşın aynı taş olmadığı fotoğraftan zaten görülüyor, aynı taş derken; biri mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor, diğeri de mika, kuartz ve feldispattan oluşuyor. Aralarında sadece granitin sıcaklık basınç vesair etkilerle başkalaşıma uğrayıp belki mineraller arası oransal farklar vesair sergilenip farklı bir görünüm sergilemesi gibi bir fark var. Taşın içeriği aynı ama gnays sıcaklık ve basınç etkisi ile tabaka tabaka üst üste yığılmış, yukarıda değindiğim gibi başkalaşmış ve farklı bir görünüm sergiliyor. Granit başkalaşıma uğrayınca gnyas oluyor. Mineral içerik aynı olunca akvaryum kullanımı açısından pek fark olmuyor.
Kireç taşları, kalsit, kalker, dolomit aroganit nasıl aynı işlevi görüyorsa, hepsinin mineral yapıları caco3 olup gh ve kh salınımı yapıp nasıl ph ı yükseltiyorsa buradaki durumun ters benzeri de granit ve gnays arasında var anlamında aynı taş diye yazdım. Aynı dedikten sonra biri diğerinin başkalaşmış hali oluyor diye bir cümle yazılmışsa buna dikkat etmek gerekir. Evla olan kelimeyi yakalamak değil kastı anlamaktır.
[/QUOTE]
Doğrudur.Aynı muhteva olan materyalin oluşum ve takip eden süreçte basınç ve sıcaklık başta olmak kaydıyla, etkileyen faktörlerle başkalaşmış halidir her iki taş.
Kast anlaşıldı, kelimeyi yakalamamız kastı anladığımızı ikrar etmek istediğimizdendir.Kasti menfi durum yok.Kastı doğruladık, bir başka halle İlyas Ağabey.:)
Akvaryuma Malzeme Koymayla İlgili Bir Soru
Granit.Granit küp taşın tamburlanmış hali.Salınım yapmaz.Bu kayalar biyolojik rol üstlenmez yahut çok çok az olur.Ve yoğunluk çok olduğu için ağırdır.Aşınma çık düşük.Yosun tutar, kayganlaşır.Yüzey düz olmasa bile ciddi mana da kayganlaşır. Ve ağır olduğu için tutup çıkarırken dikkat edin.
Gnays ile aynı değil benzerdir.Kabaca bu endüstriyel ve dekoratif işlemlere uygundur
Granit.Granit küp taşın tamburlanmış hali.Salınım yapmaz.Bu kayalar biyolojik rol üstlenmez yahut çok çok az olur.Ve yoğunluk çok olduğu için ağırdır.Aşınma çık düşük.Yosun tutar, kayganlaşır.Yüzey düz olmasa bile ciddi mana da kayganlaşır. Ve ağır olduğu için tutup çıkarırken dikkat edin.
Gnays ile aynı değil benzerdir.Kabaca bu endüstriyel ve dekoratif işlemlere uygundur
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
