ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DeathAnqeLs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2015 09:51
Son Ziyaret:
27 Haziran 2016 20:40
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
doğanay öcal
Doğum Tarihi:
20 Ağustos 1990
Yaş:
35
İl:
Aydin
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Doğanay Öcal
SON 10 MESAJI
Lepistes Yavruları İçin Akvaryum Önerisi ?
Öncelikle yeni yavrularınız hayırlı olsun. Sorunuza cevap vermek gerekirse, bizim iş yerinde kullandığımız akvaryumda yavrular sürekli kaçıp bitkilerin içerisine saklanmak suretiyle kendilerini koruyabiliyorlar. Zaten erişkinlere göre daha hızlı hareket edebildiklerinden genelde sorun teşkil etmiyor fakat ne kadar korunsa da zayiatlar kaçınılmaz. size tavsiyem yavrularınız 1.5-2 cm geçene kadar yavrulukta bakmanız.
Not; Resimleriniz gözükmüyor.
Öncelikle yeni yavrularınız hayırlı olsun. Sorunuza cevap vermek gerekirse, bizim iş yerinde kullandığımız akvaryumda yavrular sürekli kaçıp bitkilerin içerisine saklanmak suretiyle kendilerini koruyabiliyorlar. Zaten erişkinlere göre daha hızlı hareket edebildiklerinden genelde sorun teşkil etmiyor fakat ne kadar korunsa da zayiatlar kaçınılmaz. size tavsiyem yavrularınız 1.5-2 cm geçene kadar yavrulukta bakmanız.
Not; Resimleriniz gözükmüyor.
Ps Bu Şekilde Çalışmasında Sorun Var Mıdır ?
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/179351/20151210000854.jpg[/IMG]
Resimde görüldüğü gibi çalışmasında sorun olur mu ?
diğer bölmeye koymama sebeplerim
1: etradfındaki suyu köpürttüğü için kafa motoru yukarıya kabarcık basıyor.
2: Buharlaşmada su seviyesi sağ bölmeden azaldığı için toplama performansında sorun yaşıyor bir süre sonra.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/179351/20151210000854.jpg[/IMG]
Resimde görüldüğü gibi çalışmasında sorun olur mu ?
diğer bölmeye koymama sebeplerim
1: etradfındaki suyu köpürttüğü için kafa motoru yukarıya kabarcık basıyor.
2: Buharlaşmada su seviyesi sağ bölmeden azaldığı için toplama performansında sorun yaşıyor bir süre sonra.
İzmirli Arkadaşlardan Bornova Akvaryum Yorum İstek
Teşekkürler arkadaşlar yarın Birol beyin bir çayını içeceğiz.
Teşekkürler arkadaşlar yarın Birol beyin bir çayını içeceğiz.
İzmirli Arkadaşlardan Bornova Akvaryum Yorum İstek
[QUOTE=burakkasikci]Birol abi çok iyi, çok dürüst biridir. İzmir'de Bornova akvaryumdan daha iyisini bulamazsınız. [/QUOTE]
Fiyatları ne seviyede ?
[QUOTE=burakkasikci]Birol abi çok iyi, çok dürüst biridir. İzmir'de Bornova akvaryumdan daha iyisini bulamazsınız. [/QUOTE]
Fiyatları ne seviyede ?
İzmirli Arkadaşlardan Bornova Akvaryum Yorum İstek
Arkadaşlar yarın işim gereği İzmir'e gideceğim. 1-2 saat vakit ayırabilirsem, bölgesel bir akvaryumcuda bir çay içip akvaryum almak istiyorum. Bornova akvaryum diye bir firma olduğunu gördüm araştırmalarım sonucu. Sizden ricam Birol bey ve bornova akvaryum hakkında görüşleriniz nelerdir. Deniz akvaryumu kurmayı planlıyorum yapabilir mi ? Şu an faal çalıştığı adresi neresidir. Yorumlarınızı rica ediyorum.
Arkadaşlar yarın işim gereği İzmir'e gideceğim. 1-2 saat vakit ayırabilirsem, bölgesel bir akvaryumcuda bir çay içip akvaryum almak istiyorum. Bornova akvaryum diye bir firma olduğunu gördüm araştırmalarım sonucu. Sizden ricam Birol bey ve bornova akvaryum hakkında görüşleriniz nelerdir. Deniz akvaryumu kurmayı planlıyorum yapabilir mi ? Şu an faal çalıştığı adresi neresidir. Yorumlarınızı rica ediyorum.
Deniz Akvaryumu 50lt
Hayirli olsun Mert. Canli kaya denizden almak istersen kürlemelisin, forumda bununla ilgili konular mevcut. Kolay gelsin. Ama benim fikrimi sorarsan, sen 50 litreyi sumpa cevir, 100 litrelik bir akvaryum al, şelale filtre ile hiç uğraşma. Youtube üzerinden "The king of diy" kanalini takip ederek, nasil akvaryumu delmeden taşırma yapabileceğini öğrenebilirsin. Son olarak heyecanlı bir arkadaşımsın, biliyorum, baliklarini akvaryuma koymadan önce lütfen sistemin oturmasini bekle.[:iyi:]
Hayirli olsun Mert. Canli kaya denizden almak istersen kürlemelisin, forumda bununla ilgili konular mevcut. Kolay gelsin. Ama benim fikrimi sorarsan, sen 50 litreyi sumpa cevir, 100 litrelik bir akvaryum al, şelale filtre ile hiç uğraşma. Youtube üzerinden "The king of diy" kanalini takip ederek, nasil akvaryumu delmeden taşırma yapabileceğini öğrenebilirsin. Son olarak heyecanlı bir arkadaşımsın, biliyorum, baliklarini akvaryuma koymadan önce lütfen sistemin oturmasini bekle.[:iyi:]
Profesyonel Japon Denemesi Tablet Yem
Çok iştahlılar ama sanki yiyemiyorlar gibi.
Çok iştahlılar ama sanki yiyemiyorlar gibi.
Bitkili Japon Akvaryumu
Eline sağlık, güzel bir akvaryum olmuş.
Eline sağlık, güzel bir akvaryum olmuş.
Yeni Akvaryum Kuruyorum Tavsiye Alabılırım
[QUOTE=Slmylcn][QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)][/QUOTE]
[QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)]
[/QUOTE]
öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Çok sevdiğim bir hobi aslında, şuan kitaplık yaptırıyorum onun içine koyucam akvaryumu ona göre yer yaptırıyorum. Aslında 30 litre ile başladım git gide büyüdü. Akvaryum için kitaplıkta ayrılacak bölgenin ölçüleri 75*35*60 cm bu ölculere göre akvaryumu yaptırıcam. üst bölgelere destek derken detaylı anlatırmısın? Camcıya yaptırdım dıyelım kapak nasıl olmalı ve kapagı nereye nasıl yaptırabılırım? acele etmıyorum gercekten göze hoş gelecek, estetik bi akvaryum tasarlamayı dusunuyorum. Şuan araştırma aşamasındayım. Muhtemelen canlı doguran bıtkılı bı akvaryum görunuyor. Ciklet türüne hacim yetmeyecek. Yarın bi akvaryumcuları gezıp ınceleme yapıcam:)
[QUOTE=DeathAnqeLs]Birde ithal akvaryumlar yerine cama-cam veya plastik alt,üst kapaklı akvaryumlar daha ucuza gelecektir. Tercih ederseniz bu akvaryumlarında ön camları bombeli olanlar mevcut. Onlar da gayet güzel bir gürüntü oluşturuyor. Birde nacizhane tavsiyem, birden çok fazla balık almayın amonyak patlaması yaşayıp, bütün balıklarınızı kaybedebilirsiniz. Tankınızın yavaş yavaş oturmasını bekleyin, 2-5 balık ile başlayın ve beslemeyi düşündüğünüz balık türlerini iyice araştırın. Birbirleri ile geçimleri nasıldır, ne yerler, ihtiyaçları nelerdir.[/QUOTE]
ithal akvaryumlardan tamamen dedıgınız akvaryumları dusunuyorum. Plastık alt, üst kapaklı olabılır.
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_63_159&products_id=1894 bu lınkteki hosuma gıttı aslında ama kargo ile gelmesi nekadar saglıklı olur[/QUOTE]
Bence önce firmayı bir araştırın ;)
[QUOTE=Slmylcn][QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)][/QUOTE]
[QUOTE=Froniuss]Merhaba hobiye tekrar başlamanız gerçekten çok iyi hayırlı olsun şimdiden. size ilk tavsiyem akvaryumu nereye koyacaksınız bunu kafanızda kesin olarak netleştirin ve oranın ölçülerine dikkat edin ayrıca akvaryumu koyduğunuz yerde cam varmı? güneş ışığı alıyormu alıyorsa akvaryuma yosun olşturmak gibi zararları olarabilir hadi onu vatos balığı ile çözebilirsiniz diyelim. Küçük bir akvaryum alırsanız hevesiniz daha çok arttığı zaman tür değişikliği gibi konularda zor durumda kalırsınız o yüzden imkanınız var ise 200lt üstü bi akvaryum ile başlayıp kafanızın rahat olması gerekli bence. bu ölçüde bir akvaryuma ister canlı doğuran ister farklı bir tür arowana bile beslersiniz :) akvaryum hazır almak pahalı olabilir bu yüzden akvaryum silikonunu kendiniz alıp bir camcıya yaptırabilirsiniz ve 20 tl fazla verip daha da özenli davranmalarını isteyebilirsiniz silikonu siz alın diyorum çünkü onlar normal silikon kullanır ve buda balıklarınız zehirler 10mm kalınlığında camdan 200lt bir akvaryum yaptırmak normal şartlarda kendim de öyle yaptırdım 150tl tuttu aslında benim verdiğim para bile fazla ama dediğim gibi 10 tl 20 tl fazla verip uğraşarak yaptırmak daha iyi ileriye dönük. Ve unutmayın akvaryumu eğerki siz yaptırıcaksanız akvaryuma destek olarak üst bölgelere destek attırmayı unutmayın Şimdiden kolay gelsin ve size tür tavsiyem canlı doğuran bitkili güzel bir akvaryum olur :)[:)]
[/QUOTE]
öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Çok sevdiğim bir hobi aslında, şuan kitaplık yaptırıyorum onun içine koyucam akvaryumu ona göre yer yaptırıyorum. Aslında 30 litre ile başladım git gide büyüdü. Akvaryum için kitaplıkta ayrılacak bölgenin ölçüleri 75*35*60 cm bu ölculere göre akvaryumu yaptırıcam. üst bölgelere destek derken detaylı anlatırmısın? Camcıya yaptırdım dıyelım kapak nasıl olmalı ve kapagı nereye nasıl yaptırabılırım? acele etmıyorum gercekten göze hoş gelecek, estetik bi akvaryum tasarlamayı dusunuyorum. Şuan araştırma aşamasındayım. Muhtemelen canlı doguran bıtkılı bı akvaryum görunuyor. Ciklet türüne hacim yetmeyecek. Yarın bi akvaryumcuları gezıp ınceleme yapıcam:)
[QUOTE=DeathAnqeLs]Birde ithal akvaryumlar yerine cama-cam veya plastik alt,üst kapaklı akvaryumlar daha ucuza gelecektir. Tercih ederseniz bu akvaryumlarında ön camları bombeli olanlar mevcut. Onlar da gayet güzel bir gürüntü oluşturuyor. Birde nacizhane tavsiyem, birden çok fazla balık almayın amonyak patlaması yaşayıp, bütün balıklarınızı kaybedebilirsiniz. Tankınızın yavaş yavaş oturmasını bekleyin, 2-5 balık ile başlayın ve beslemeyi düşündüğünüz balık türlerini iyice araştırın. Birbirleri ile geçimleri nasıldır, ne yerler, ihtiyaçları nelerdir.[/QUOTE]
ithal akvaryumlardan tamamen dedıgınız akvaryumları dusunuyorum. Plastık alt, üst kapaklı olabılır.
http://www.canlipetshop.com/product_info.php?cPath=124_63_159&products_id=1894 bu lınkteki hosuma gıttı aslında ama kargo ile gelmesi nekadar saglıklı olur[/QUOTE]
Bence önce firmayı bir araştırın ;)
100*30*45 Akvaryum Tavsiyesi
Öncelikle hayırlı olsun. Bakmak istediğiniz balık cinsine kendiniz karar vermelisiniz tabikide fakat lepistes besleyebilirsiniz, sabah kalktığınızda yüzlerce oluyorlar,beslemek japon kadar kolay değil ama yine de bir araştırın derim.
Öncelikle hayırlı olsun. Bakmak istediğiniz balık cinsine kendiniz karar vermelisiniz tabikide fakat lepistes besleyebilirsiniz, sabah kalktığınızda yüzlerce oluyorlar,beslemek japon kadar kolay değil ama yine de bir araştırın derim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
