ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OnurBey06
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
257
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Kasım 2015 11:22
Son Ziyaret:
21 Ocak 2022 16:59
Toplam Mesaj:
265 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur Öztekin
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1988
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Bilgisayar Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Onur Öztekin
Software Developer
South American Cichlid Lover
------------------------------------------------------
450lt Bitkili Cüce Amerikan
SON 10 MESAJI
Apistogramma Baenschi İnka Yavruları
Aynen öyle Erdem sonu kötü bitti ne yazık ki. Daha tecrübeli ve kuvvetli olan dişi dışlanıp katledildi. Üzücü bir ders oldu benim için
Aynen öyle Erdem sonu kötü bitti ne yazık ki. Daha tecrübeli ve kuvvetli olan dişi dışlanıp katledildi. Üzücü bir ders oldu benim için
Apistogramma Baenschi İnka Yavruları
Yavrular ağır da olsa büyümeye devam ediyor. Sayıda azalma var şuan kalan 12-15 tane falan. Bu arada anne inkayı yavrulardan ayırıp ana tanka almıştım. Yeni dişi erkekle bir olup anne inkayı dövdüler ve güzelim balık bir günde öldü ne yazık ki
Yavrular ağır da olsa büyümeye devam ediyor. Sayıda azalma var şuan kalan 12-15 tane falan. Bu arada anne inkayı yavrulardan ayırıp ana tanka almıştım. Yeni dişi erkekle bir olup anne inkayı dövdüler ve güzelim balık bir günde öldü ne yazık ki
Apistogramma Baenschi İnka Yavruları
[QUOTE]Ben her iki dişinin yavrularını uzunca bir süre yanlarından ayırmadım. Zaten ayrılık vakti geldiğinde Anne artık yavruları yanına yaklaştırmamaya başlıyor. Ama kesinlikle zarar da vermiyor. İşte o vakit yani artık Anne'nin yavrularını kendi yollarına salmaya başladığı vakit ayırırsanız daha sağlıklı olur. Şu an Anne ilk günkü gibi koruma içgüdüsüyle yavrularını koruyorken gereksiz yere Anneyi yavrulardan ayırmayın. İşi doğasına bırakın. [/QUOTE]
Merhaba Toprak Bey,
İlginize teşekkür ederim. Ben de şuan olan durum doğrudan yeni bir dişi eklemek değil aslında. İlk sayfalarda bahsettiğim bir durum var; şuan erkekle eş tutan ufak dişi gelmeden önce bu çifti birbirlerinden ayırdığımda resmen bir haftaya yakın birbirlerini aradılar. Acaba diyorum birbirlerini tanırlar mı? O zaman bu alfa dişi erkeğe cozlayıp erkeği bile dövebilir beni aldattın diye[:)))]. Baskın dişilerin erkekten dayak yediğine rastlamadım henüz apistolarda. Mortal kombat ortamı oluşacak o konuda hemfikiriz ama kim gider bilemiyorum. Erkeği yavrulardan ayırdığıma çok pişman oldum yalnız. O alfa dişiden ayrıldıktan sonra eski tadı olmadı nedense. Genel uygulamayı yapmıştım aslında sadece bir kaç gün erkendi.
Bahsettiğiniz durum oluşmaya başladı aslında yavrular kendilerini kurtardı sanırım. Anne yavrularla pek takılmıyor ama asla zarar da vermiyor. Ufaktan renklenmeler, didişmeler yaşanıyor artık yavrularda. Hareketlendiler, mikrokurt iyi geliyor, hızlı geliştiriyor. Ama tabi sonuçta cüce oldukları için büyüme totalde azmış gibi bir hissiyat veriyor. Bugün fotoğraf ve video ekleyeceğim, haftasonu yavruların akvaryumunu elden geçirdim.[:)]
Ana tankta dekorasyonla oynamam gerekti biraz üreme alanı oluşturmak için. Sanırım o kargaşada yumurtalar yendi ya da taşındı. Dişi rengini koruyor fakat belli bir bölgesi olduğunu gözlemlemedim. Yumurtalar da yerinde yok tabi. aynı dönem yumurtlayan B.ram yumurtaları mantarlaştı. Belki bu da öyle olmuştur.
Bu cücelerde işin en güzel tarafı yavru büyütmelerini izlemek gerçekten fakat sonrasında bunları dağıtmak sanırım büyük dert oluyor. Henüz tecrübe etmedim ama bunlar bir süre sonra aynı yerde duramayacağı için elden çıkartmam gerekecek[:)]
Allahtan cücelerin kıymeti gün geçtikçe bilinmeye başladı. Şimdiden bir kaç taliplileri var sizin gibi[:)] Geri kalanlar nolur bilmiyorum artık :)
Yeni video:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=drXCVjei9o4[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179273/200620161028421.jpg[/IMG]
[QUOTE]Ben her iki dişinin yavrularını uzunca bir süre yanlarından ayırmadım. Zaten ayrılık vakti geldiğinde Anne artık yavruları yanına yaklaştırmamaya başlıyor. Ama kesinlikle zarar da vermiyor. İşte o vakit yani artık Anne'nin yavrularını kendi yollarına salmaya başladığı vakit ayırırsanız daha sağlıklı olur. Şu an Anne ilk günkü gibi koruma içgüdüsüyle yavrularını koruyorken gereksiz yere Anneyi yavrulardan ayırmayın. İşi doğasına bırakın. [/QUOTE]
Merhaba Toprak Bey,
İlginize teşekkür ederim. Ben de şuan olan durum doğrudan yeni bir dişi eklemek değil aslında. İlk sayfalarda bahsettiğim bir durum var; şuan erkekle eş tutan ufak dişi gelmeden önce bu çifti birbirlerinden ayırdığımda resmen bir haftaya yakın birbirlerini aradılar. Acaba diyorum birbirlerini tanırlar mı? O zaman bu alfa dişi erkeğe cozlayıp erkeği bile dövebilir beni aldattın diye[:)))]. Baskın dişilerin erkekten dayak yediğine rastlamadım henüz apistolarda. Mortal kombat ortamı oluşacak o konuda hemfikiriz ama kim gider bilemiyorum. Erkeği yavrulardan ayırdığıma çok pişman oldum yalnız. O alfa dişiden ayrıldıktan sonra eski tadı olmadı nedense. Genel uygulamayı yapmıştım aslında sadece bir kaç gün erkendi.
Bahsettiğiniz durum oluşmaya başladı aslında yavrular kendilerini kurtardı sanırım. Anne yavrularla pek takılmıyor ama asla zarar da vermiyor. Ufaktan renklenmeler, didişmeler yaşanıyor artık yavrularda. Hareketlendiler, mikrokurt iyi geliyor, hızlı geliştiriyor. Ama tabi sonuçta cüce oldukları için büyüme totalde azmış gibi bir hissiyat veriyor. Bugün fotoğraf ve video ekleyeceğim, haftasonu yavruların akvaryumunu elden geçirdim.[:)]
Ana tankta dekorasyonla oynamam gerekti biraz üreme alanı oluşturmak için. Sanırım o kargaşada yumurtalar yendi ya da taşındı. Dişi rengini koruyor fakat belli bir bölgesi olduğunu gözlemlemedim. Yumurtalar da yerinde yok tabi. aynı dönem yumurtlayan B.ram yumurtaları mantarlaştı. Belki bu da öyle olmuştur.
Bu cücelerde işin en güzel tarafı yavru büyütmelerini izlemek gerçekten fakat sonrasında bunları dağıtmak sanırım büyük dert oluyor. Henüz tecrübe etmedim ama bunlar bir süre sonra aynı yerde duramayacağı için elden çıkartmam gerekecek[:)]
Allahtan cücelerin kıymeti gün geçtikçe bilinmeye başladı. Şimdiden bir kaç taliplileri var sizin gibi[:)] Geri kalanlar nolur bilmiyorum artık :)
Yeni video:
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=drXCVjei9o4[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179273/200620161028421.jpg[/IMG]
Apistogramma Baenschi İnka Yavruları
[:)]Ramazan Bey onu yapmak için küçük yavrular henüz. Bir de olur da ana tanktaki dişi yavruları yüzdürürse erkek olmadan koruyamaz.
[:)]Ramazan Bey onu yapmak için küçük yavrular henüz. Bir de olur da ana tanktaki dişi yavruları yüzdürürse erkek olmadan koruyamaz.
Apistogramma Baenschi İnka Yavruları
Tekrar merhabalar. Akvaryuma yavrular var diye müdahale etmediğimden iyice yosun kapladı içi gözükmeyecek neredeyse. Fakat filtre görevi gördüğünden hala dokunmuyorum. Ama utancımdan video ve foto da çekemiyorum açıkçası. Yavrular gelişimlerini sürdürüyorlar anneleriyle birlikte acaba anneyi ne zaman ana tanka geri almalıyım fikri olan var mı. Bir de erkeği aldığım ana tankta yavru bir inka dişisi vardı ve erkek onunla da eş tutup ana tankta yumurtladı. Dişi tecrübesiz muhtemelen ilk yumurtlaması ama yumurtalarda bir sorun gözlemlemedim. Şimdi ben yavrularına bakan dişiyi ana tanka alınca bu iki dişinin birbirlerine tepkisi ne olur? Benim görüşüm yavrulara bakan dişi zaten agresif ve şuan çiftleşmeye hazır. Ayrıca artık tecrübeli. Fakat ana tanktaki minik dişi onu gördüğünde yumurtaları olduğu için saldıracaktır, dayak yeme ihtimali çok yüksek olsa da. Ölümcül kavga olma ihtimali var mı sizce. Yumurtaların çıkmasını beklemeli miyim? Erkek önceden çiftleştiği yavru büyüten dişiyi tanıyacak mıdır aradan geçen bir aydan sonra? Yardımcı olursanız sevinirim. Hayırlı Cumalar.
Tekrar merhabalar. Akvaryuma yavrular var diye müdahale etmediğimden iyice yosun kapladı içi gözükmeyecek neredeyse. Fakat filtre görevi gördüğünden hala dokunmuyorum. Ama utancımdan video ve foto da çekemiyorum açıkçası. Yavrular gelişimlerini sürdürüyorlar anneleriyle birlikte acaba anneyi ne zaman ana tanka geri almalıyım fikri olan var mı. Bir de erkeği aldığım ana tankta yavru bir inka dişisi vardı ve erkek onunla da eş tutup ana tankta yumurtladı. Dişi tecrübesiz muhtemelen ilk yumurtlaması ama yumurtalarda bir sorun gözlemlemedim. Şimdi ben yavrularına bakan dişiyi ana tanka alınca bu iki dişinin birbirlerine tepkisi ne olur? Benim görüşüm yavrulara bakan dişi zaten agresif ve şuan çiftleşmeye hazır. Ayrıca artık tecrübeli. Fakat ana tanktaki minik dişi onu gördüğünde yumurtaları olduğu için saldıracaktır, dayak yeme ihtimali çok yüksek olsa da. Ölümcül kavga olma ihtimali var mı sizce. Yumurtaların çıkmasını beklemeli miyim? Erkek önceden çiftleştiği yavru büyüten dişiyi tanıyacak mıdır aradan geçen bir aydan sonra? Yardımcı olursanız sevinirim. Hayırlı Cumalar.
Bolivian Ram Yumurtlama
Aradan tam 7 ay geçtikten sonra çiftim yeniden yumurtladı. Fakat bu kez çok daha agresif bir şekilde korumalarına rağmen yumurta sayısı önceki sefere göre çok az. Ayrıca 2. gün itibariyle neredeyse hepsi mantarlaşmış durumda. Önümüzdeki maçlara bakıcaz. Aynı anda daha inka yavrusu yumurta dizmiş ondakilerde bir mantar durumu söz konusu değil şimdilik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179273/170620160856101.jpg[/IMG]
Aradan tam 7 ay geçtikten sonra çiftim yeniden yumurtladı. Fakat bu kez çok daha agresif bir şekilde korumalarına rağmen yumurta sayısı önceki sefere göre çok az. Ayrıca 2. gün itibariyle neredeyse hepsi mantarlaşmış durumda. Önümüzdeki maçlara bakıcaz. Aynı anda daha inka yavrusu yumurta dizmiş ondakilerde bir mantar durumu söz konusu değil şimdilik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179273/170620160856101.jpg[/IMG]
Doğada, İzole Göle Cüce Salmak...
[QUOTE=Tatko] Nebiçim troll bu mardek milleti iyi kandırmışsın afferim çocuk olduğun belli burası eğlence yeri değil burada insanlar merak ediyor bilgi arştırıyor öğreniyor çocukların ergenlerin burada işi yok bide evliyim demişsin gülmekten öleceğim [:D][:)][/QUOTE]
Arkadaşım haddini bil! Bilip bilmeden insanlar hakkında ileri geri konuşup terbiyesizlik yapma. Burda kimin çocuk olduğu zaten üsluptan belli oluyor . Kendini de forumda yorum yazmakla oyalama derslerine çalış tamam mı burası geyik yapacağın ergen forumu değil. Burdaki insanların çoğu senin baban yaşında.
Burada milletçe neden geri kaldığımızın minyatür örneği var bence. Son derece fesat, alaycı yardımcı olmak yerine imalarda bulunup köstek olunan yorumlar var. Mantıklı açıklamaları ayrı tutuyorum tabi.
Bir de doğaya salınan herhangi bir cüce amerikanın ekosisteme zarar verebilecek şekilde arsız çoğalacağına ihtimal mi veriyorsunuz? Orada gerçekten endemik türler olduğunu varsayarsak tabi. Cücenin yiyeceği su piresi,börtü böcek altı üstü.
Ali Bey sağlık olsun çok içten, samimi buldum fikrinizi. Bana sorarsanız olmayacak bir şey de değildi. Tebrik ediyorum sizi,
Saygılar...[EDIT]OnurBey06,2016-06-17 10:13:23[/EDIT]
[QUOTE=Tatko] Nebiçim troll bu mardek milleti iyi kandırmışsın afferim çocuk olduğun belli burası eğlence yeri değil burada insanlar merak ediyor bilgi arştırıyor öğreniyor çocukların ergenlerin burada işi yok bide evliyim demişsin gülmekten öleceğim [:D][:)][/QUOTE]
Arkadaşım haddini bil! Bilip bilmeden insanlar hakkında ileri geri konuşup terbiyesizlik yapma. Burda kimin çocuk olduğu zaten üsluptan belli oluyor . Kendini de forumda yorum yazmakla oyalama derslerine çalış tamam mı burası geyik yapacağın ergen forumu değil. Burdaki insanların çoğu senin baban yaşında.
Burada milletçe neden geri kaldığımızın minyatür örneği var bence. Son derece fesat, alaycı yardımcı olmak yerine imalarda bulunup köstek olunan yorumlar var. Mantıklı açıklamaları ayrı tutuyorum tabi.
Bir de doğaya salınan herhangi bir cüce amerikanın ekosisteme zarar verebilecek şekilde arsız çoğalacağına ihtimal mi veriyorsunuz? Orada gerçekten endemik türler olduğunu varsayarsak tabi. Cücenin yiyeceği su piresi,börtü böcek altı üstü.
Ali Bey sağlık olsun çok içten, samimi buldum fikrinizi. Bana sorarsanız olmayacak bir şey de değildi. Tebrik ediyorum sizi,
Saygılar...[EDIT]OnurBey06,2016-06-17 10:13:23[/EDIT]
60x35x35(h) High Tech (güncel Resim Sf.3)
Merhaba, maalesef adi salyangoz bulaşmış. Ama çok büyük dert değil. Helena edinerek kısa sürede önüne geçebilirsiniz. Gecikirseniz problem daha beter hal almaya başlayacaktır.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/physa_marmorata__adi_salyangozlardan_bir_tur__k385039.asp[/URL]
Merhaba, maalesef adi salyangoz bulaşmış. Ama çok büyük dert değil. Helena edinerek kısa sürede önüne geçebilirsiniz. Gecikirseniz problem daha beter hal almaya başlayacaktır.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/physa_marmorata__adi_salyangozlardan_bir_tur__k385039.asp[/URL]
Suyum Discuslara Uygunmu
Behlül Bey,
Eğer akvaryumda taban malzemesi yoksa ve sık yemleme yapıyorsanız su kalitenizi arttırmanın yöntemi günlük su değişimleri yapmaktır. Sizdeki sorun anladığım kadarıyla buradan kaynaklanıyor. Yani suyu haftada bir gün %50 değiştirmek yerine eğer akvaryum cama camsa günlük %5-%10 dip çekimi daha doğru olur. Bu sayede su değişimini aksatma durumunuzda balıklarınızın zehirlenme riskini de kaldırmış olursunuz. Bunun yanı sıra nitrat emici su üstü bitkilerini sigorta maksadıyla kullanabilirsiniz.
Ayrıca filtrenize purigen gibi bir malzeme kullanarak akvaryumdaki serbest nitrit seviyesinin artmamasını sağlayacak bir tampon oluşturabilirsiniz.
Behlül Bey,
Eğer akvaryumda taban malzemesi yoksa ve sık yemleme yapıyorsanız su kalitenizi arttırmanın yöntemi günlük su değişimleri yapmaktır. Sizdeki sorun anladığım kadarıyla buradan kaynaklanıyor. Yani suyu haftada bir gün %50 değiştirmek yerine eğer akvaryum cama camsa günlük %5-%10 dip çekimi daha doğru olur. Bu sayede su değişimini aksatma durumunuzda balıklarınızın zehirlenme riskini de kaldırmış olursunuz. Bunun yanı sıra nitrat emici su üstü bitkilerini sigorta maksadıyla kullanabilirsiniz.
Ayrıca filtrenize purigen gibi bir malzeme kullanarak akvaryumdaki serbest nitrit seviyesinin artmamasını sağlayacak bir tampon oluşturabilirsiniz.
Suyum Discuslara Uygunmu
Akvaryumu ne kadar süre önce kurdunuz? Akvaryum boyutlarınız nedir? İçindeki canlılar neler? Bir de filtre sisteminiz hakkında kısaca bilgi verebilirseniz daha sağlıklı yorum yapabilirim Behlül Bey.
Akvaryumu ne kadar süre önce kurdunuz? Akvaryum boyutlarınız nedir? İçindeki canlılar neler? Bir de filtre sisteminiz hakkında kısaca bilgi verebilirseniz daha sağlıklı yorum yapabilirim Behlül Bey.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
