ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Clear06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2015 19:07
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2024 14:47
Toplam Mesaj:
274 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Karma Güney Amerikan Ciklet
Smtbey bende sizin gibi bu KARMA AMERIKAN macerama baslarken hep cift olsun istiyordum.siz yine ufak almayi dusunuyorsunuz ben direk damizlik 30 cm lik sow boy baliklari aldim.yanliz orta amerikan olunca biraz sorun oldu tabi.sonra GUNEY AMERIKA turune donunce huzur bulmus oldum.sizinde yapacaginiz dogru bu zaten GUNEY AMERIKA! suan icin yanlis yaptiginiz bisey yok.kum silis ve isikta o kadar onemli degil.bitki isini koklere anubias sararak halledersiniz ama onemli olan canlilar.size tek tavsiyem haydut ciklet ve geophagus kolonisi yapip 1 cift melek 1 cift severum ile guzel huzurlu bi akvaryum yapabilirsiniz.ayrica bende ankaradayim ve hali hazirda elimde rotkeil yavrularim ve severum ciftim var.saglikli hobiler dilerim
Smtbey bende sizin gibi bu KARMA AMERIKAN macerama baslarken hep cift olsun istiyordum.siz yine ufak almayi dusunuyorsunuz ben direk damizlik 30 cm lik sow boy baliklari aldim.yanliz orta amerikan olunca biraz sorun oldu tabi.sonra GUNEY AMERIKA turune donunce huzur bulmus oldum.sizinde yapacaginiz dogru bu zaten GUNEY AMERIKA! suan icin yanlis yaptiginiz bisey yok.kum silis ve isikta o kadar onemli degil.bitki isini koklere anubias sararak halledersiniz ama onemli olan canlilar.size tek tavsiyem haydut ciklet ve geophagus kolonisi yapip 1 cift melek 1 cift severum ile guzel huzurlu bi akvaryum yapabilirsiniz.ayrica bende ankaradayim ve hali hazirda elimde rotkeil yavrularim ve severum ciftim var.saglikli hobiler dilerim
Hypselecara Temporalis Yumurta Ayırma.
Hocam ayni olay benim basima geldi zamaninda anubiasin yapragindaydi yumurtalar ayirmam gerekiyordu sudan cikarmadan yogurt kovasiyla alip ayni suyla ayni isidaki tanka ekledip tabiki hava ve metilende cok onemli.yumurtalari yogurt kovasindan aktarirken 5 10 sn cikarip uzerine metilen damlatmanizda ayrica mantarlasma konusunda cok faydali olacagi dusuncesindeyim. Yani bu karma tankta imkaniniz varsa kesinlikle yumurtalari ayirin.ama mango kokunden nasil alcaksiniz kokunuz cok buyuk.
Bi denememdede soyle yapmistim onuda paylasayim sizinle.tabi burda amacimiz deneme yanilma yontemiyle karsilastigimiz durumlari aktarmak.bundada basarili olmustum
Disi ve erkegi yumurtalari buyutecegimiz tanka aldim.icerisinde duz kaya ve her zman yumurtladiklari anubias ida koydum.sonra anubiasa yumurtladilar.yumurtalad 2 3 baktilar yavas yavas yediklerini hissettigimde stresten olsa gerek hemen ana tankka ekledim ciftleri yumurtalar kaldi.bu sekildede yapabilirsiniz.yumurtlama tankina alin cifti yumurta dizdiklerinde ayirin hemen.ama tabi takip etmeniz lazim surekli.iyi hobiler.ayrica saglikli bol bol yavrulariniz olsun ins. Yavrular buyusun isterim ama hocam :)))
Hocam ayni olay benim basima geldi zamaninda anubiasin yapragindaydi yumurtalar ayirmam gerekiyordu sudan cikarmadan yogurt kovasiyla alip ayni suyla ayni isidaki tanka ekledip tabiki hava ve metilende cok onemli.yumurtalari yogurt kovasindan aktarirken 5 10 sn cikarip uzerine metilen damlatmanizda ayrica mantarlasma konusunda cok faydali olacagi dusuncesindeyim. Yani bu karma tankta imkaniniz varsa kesinlikle yumurtalari ayirin.ama mango kokunden nasil alcaksiniz kokunuz cok buyuk.
Bi denememdede soyle yapmistim onuda paylasayim sizinle.tabi burda amacimiz deneme yanilma yontemiyle karsilastigimiz durumlari aktarmak.bundada basarili olmustum
Disi ve erkegi yumurtalari buyutecegimiz tanka aldim.icerisinde duz kaya ve her zman yumurtladiklari anubias ida koydum.sonra anubiasa yumurtladilar.yumurtalad 2 3 baktilar yavas yavas yediklerini hissettigimde stresten olsa gerek hemen ana tankka ekledim ciftleri yumurtalar kaldi.bu sekildede yapabilirsiniz.yumurtlama tankina alin cifti yumurta dizdiklerinde ayirin hemen.ama tabi takip etmeniz lazim surekli.iyi hobiler.ayrica saglikli bol bol yavrulariniz olsun ins. Yavrular buyusun isterim ama hocam :)))
Karma Güney Amerika (güncelleme Son Sayfada)
Son durum nedir hocam.bende buna benzer bi guney amerika karmasi yapmayi dusunuyorum suan.
1 cift melek
1 cift cutteri
1 cift haydut alcam
Elimde fazlacada severum var q cift rotkeil ve 1 cift te red severum birakcam kendime.ayrica tankiniza severum eklemeyi dusundunuzmu hic renk katar.[:nazar:]
Son durum nedir hocam.bende buna benzer bi guney amerika karmasi yapmayi dusunuyorum suan.
1 cift melek
1 cift cutteri
1 cift haydut alcam
Elimde fazlacada severum var q cift rotkeil ve 1 cift te red severum birakcam kendime.ayrica tankiniza severum eklemeyi dusundunuzmu hic renk katar.[:nazar:]
Tedavi Edilebilmiş Balıklar & Tedavi Yöntemleri
Emeginize saglik gercekten.ben kafada delik hastaligini goremedim konularda uzun uzun okumama ragmen bulamadim veya yok sanirim.yardimci olursaniz sevinirim.
Emeginize saglik gercekten.ben kafada delik hastaligini goremedim konularda uzun uzun okumama ragmen bulamadim veya yok sanirim.yardimci olursaniz sevinirim.
Hole In The Head ( Kafada Delik Hastalığı )
Arkadaslar benimde 25 cm civarinda aldigim midasta vardi.tam kafasinin ordasinda bi delik.ve bi kac yerinde.alirlamaz farkettim zaten.ayri bi kovaya ayirmadim.duzenli ve sık su degisimi yaptim.baligi kaliteli guzel yemlerle besledim muz armut givi meyveleri leblebi gibi yapip bile verdim.2 ayin sonunda ne delik kaldi ne bisey tam yersine balik kafa yapmaya basladi aldigimda sariydi rengi kipkirmizi oldu.yani dmeek istedigim bizim elimizde su dengesi temiz su ve iyi beslenme bu olayi cozer.kimse 1 2 haftada çozum beklemedin 3 5 gunde olcak birsey degil uzun sureli oluyor gelisme.yalniz ilerlemis baliklarda kovada flaggy uygulmasi ve sarimsakli yemleme konusunada katiliyorum.3 5 gun olmasada uzun surecte duzelicektir
Arkadaslar benimde 25 cm civarinda aldigim midasta vardi.tam kafasinin ordasinda bi delik.ve bi kac yerinde.alirlamaz farkettim zaten.ayri bi kovaya ayirmadim.duzenli ve sık su degisimi yaptim.baligi kaliteli guzel yemlerle besledim muz armut givi meyveleri leblebi gibi yapip bile verdim.2 ayin sonunda ne delik kaldi ne bisey tam yersine balik kafa yapmaya basladi aldigimda sariydi rengi kipkirmizi oldu.yani dmeek istedigim bizim elimizde su dengesi temiz su ve iyi beslenme bu olayi cozer.kimse 1 2 haftada çozum beklemedin 3 5 gunde olcak birsey degil uzun sureli oluyor gelisme.yalniz ilerlemis baliklarda kovada flaggy uygulmasi ve sarimsakli yemleme konusunada katiliyorum.3 5 gun olmasada uzun surecte duzelicektir
.: 3d Arka Fon - 3d Modül Filtre - 3d Modül Yavruluk :.
[QUOTE=Nuada]
Dediğiniz şekilde olmaz bence. Tabanda işe yarar ama arka camda tehlikeli. Ben yaptığım kayaları elimle bile batıramıyordum. Strafor suda kolay batmıyor.
Epoksi felan kullanmadı ben. O kısımları yanlış okumuşsunuz. Onlar alternatif yöntem. Ben strafora direk derz uyguladım. Başka işlem yok.[/QUOTE]
Nuada akvaryumum 200*50 olcusunde.arka fon fiyati aldim xps sttafora derz ile yapan bi arkadas 200 tl fiyat verdi.simdi benim akvaryuma 4 tane strafor rahat gider slikondu derzdi boyaydi 100 tl belkide 150 tl yi bulur ve 2 veya 3 hafta surer bir emek var isin ucunda bide ilk tecrube elimiz aliskin degil.bu isi bilen daha once yapmis biriyle benimki bir olmaz.sizce ugrasmadan 200 tlye yaptirmalimiyim.yoksa kendim yapmalimiyim? Öneriniz tavsiyeniz nedir.hic ugrasma yaptir mi dersiniz. Yoksa kesinlikle kendiniz yapmalisiniz mi dersiniz.dusunceniz benim icin cok onemli Saygıdeger Nuada..
Bir konudada dusunceni almak isterim fon bitip hazir hale geldiginde en son 1 kat yat vernigi atmak istiyorum.sizin dusunceniz nedir daha oncd hic yapan olmamis.rastlamadim yani.
[QUOTE=Nuada]
Dediğiniz şekilde olmaz bence. Tabanda işe yarar ama arka camda tehlikeli. Ben yaptığım kayaları elimle bile batıramıyordum. Strafor suda kolay batmıyor.
Epoksi felan kullanmadı ben. O kısımları yanlış okumuşsunuz. Onlar alternatif yöntem. Ben strafora direk derz uyguladım. Başka işlem yok.[/QUOTE]
Nuada akvaryumum 200*50 olcusunde.arka fon fiyati aldim xps sttafora derz ile yapan bi arkadas 200 tl fiyat verdi.simdi benim akvaryuma 4 tane strafor rahat gider slikondu derzdi boyaydi 100 tl belkide 150 tl yi bulur ve 2 veya 3 hafta surer bir emek var isin ucunda bide ilk tecrube elimiz aliskin degil.bu isi bilen daha once yapmis biriyle benimki bir olmaz.sizce ugrasmadan 200 tlye yaptirmalimiyim.yoksa kendim yapmalimiyim? Öneriniz tavsiyeniz nedir.hic ugrasma yaptir mi dersiniz. Yoksa kesinlikle kendiniz yapmalisiniz mi dersiniz.dusunceniz benim icin cok onemli Saygıdeger Nuada..
Bir konudada dusunceni almak isterim fon bitip hazir hale geldiginde en son 1 kat yat vernigi atmak istiyorum.sizin dusunceniz nedir daha oncd hic yapan olmamis.rastlamadim yani.
.: 3d Arka Fon - 3d Modül Filtre - 3d Modül Yavruluk :.
3 sorum cok onemli yani şöyle.arka camda slikon kullanmak istemiyorum.arka cama 3 cm bosluk birakip straforu dumduz siyahla derzleyip bu kayalari ssrafota yapistircam. Akvaryumun tabaninida bu arka straforu bi sttaforla slikonlayip onde dogru gelcek ve kum ve agir kaya koydugum zaman sudan cikmayacak.sizce bu denenebilirmi? Yani cama slikon kullanmak istemiyorum.ha illak olmaz derseniz nodül gibi yapip mecbur yapcm
Bu yazdiginiz konu gercekten inanilmaz derecede emege saygiyi hakediyor.gercekten butun bilgi birikiminizi paylasip insanlari aydinlarmissiniz.bense xps strafordan sekil vererek scalika isimli urundende yardim alarak sekil verme isini yapmayi dusunuyorum.yalniz tam olarak epoksi elyafi be macunu demissiniz oralari anlayamadim nasil uyguluyoruz scalicayi ayni derz gibi cekip kuruduktan sonrami sekil veriyoruz.straforu oyup sekil verdikten sonra birazda scalica ile sekil vermem mumkunmu biraz bu kısmı acarmısinin benim icin rica etsem. Gercekten emeginize saglik..
3 sorum cok onemli yani şöyle.arka camda slikon kullanmak istemiyorum.arka cama 3 cm bosluk birakip straforu dumduz siyahla derzleyip bu kayalari ssrafota yapistircam. Akvaryumun tabaninida bu arka straforu bi sttaforla slikonlayip onde dogru gelcek ve kum ve agir kaya koydugum zaman sudan cikmayacak.sizce bu denenebilirmi? Yani cama slikon kullanmak istemiyorum.ha illak olmaz derseniz nodül gibi yapip mecbur yapcm
Bu yazdiginiz konu gercekten inanilmaz derecede emege saygiyi hakediyor.gercekten butun bilgi birikiminizi paylasip insanlari aydinlarmissiniz.bense xps strafordan sekil vererek scalika isimli urundende yardim alarak sekil verme isini yapmayi dusunuyorum.yalniz tam olarak epoksi elyafi be macunu demissiniz oralari anlayamadim nasil uyguluyoruz scalicayi ayni derz gibi cekip kuruduktan sonrami sekil veriyoruz.straforu oyup sekil verdikten sonra birazda scalica ile sekil vermem mumkunmu biraz bu kısmı acarmısinin benim icin rica etsem. Gercekten emeginize saglik..
Tesekkurler
Konu kaldirilabilir.tesekkurler[EDIT]Angelfish,2018-03-31 00:36:42[/EDIT]
Konu kaldirilabilir.tesekkurler[EDIT]Angelfish,2018-03-31 00:36:42[/EDIT]
.: 3d Arka Fon - 3d Modül Filtre - 3d Modül Yavruluk :.
[QUOTE=Nuada]Son hali bu şekilde. 4k izleyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=CHvuAo1emnk[/VID][/QUOTE]
Merhabalar mukemmel bir uygulama yapmissiniz o kadar cok kisiye ilham kaynagi oldunuzki.benimdr musadenizle sorularim var.cevaplarsabiz cok sevinirim
1 sorum modulleri ama slikonladik su doldurduk aradan 7 ay gecti ve onun düsüp camı kirma olasiligi varmi
2 sorum vidyodaki arka fon distan cami siyaha mi boyadiniz.yoksa icten siyah strafor uzerine modulmu
3 ve son sorumda cama slikonlamadan strafora slikonlayip straforu L seklinde yapip suda yuzmesini dngelleyebilirmiyiz.cok tesekkurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
Özur dilerim gonder butonuna tikladikca defalarca arka arkaya gondermis.
[QUOTE=Nuada]Son hali bu şekilde. 4k izleyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=CHvuAo1emnk[/VID][/QUOTE]
Merhabalar mukemmel bir uygulama yapmissiniz o kadar cok kisiye ilham kaynagi oldunuzki.benimdr musadenizle sorularim var.cevaplarsabiz cok sevinirim
1 sorum modulleri ama slikonladik su doldurduk aradan 7 ay gecti ve onun düsüp camı kirma olasiligi varmi
2 sorum vidyodaki arka fon distan cami siyaha mi boyadiniz.yoksa icten siyah strafor uzerine modulmu
3 ve son sorumda cama slikonlamadan strafora slikonlayip straforu L seklinde yapip suda yuzmesini dngelleyebilirmiyiz.cok tesekkurler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178434/180320182023541.jpg[/IMG]
Yapmak istedigim fon bu. Yardimci olurmusunuz nasil yapabilirim.cok arastirdim ama daha once tecrube edinmis hobiciler olarak size cok basit geldigine eminim.ama benim gozumde inanilmaz buyudu
Özur dilerim gonder butonuna tikladikca defalarca arka arkaya gondermis.
Malawi Arka Fon Yapım Aşaması - Modül Kaya
Bi modül suya batiyormu.nasil sabitleniyor silikonlami
Bi modül suya batiyormu.nasil sabitleniyor silikonlami
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
