ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Enging
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ağustos 2015 01:50
Son Ziyaret:
02 Şubat 2022 17:58
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin Günay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin GÜNAY
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Altispinoza]
Zaman ayarlı prizi çıkarıp uçlar tam tersi gelecek şekilde takın çözülecektir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yaptım düzeldi :)
[QUOTE=Altispinoza]
Zaman ayarlı prizi çıkarıp uçlar tam tersi gelecek şekilde takın çözülecektir.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim yaptım düzeldi :)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar merhaba;
powerled aydınlatmamı zaman ayarlı prize bağlı şekilde çalıştırıyorum priz kapandığında led ler halen çok az yanıyor nedeni ne olabilir ? zararı varmı dır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/020320180103211.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba;
powerled aydınlatmamı zaman ayarlı prize bağlı şekilde çalıştırıyorum priz kapandığında led ler halen çok az yanıyor nedeni ne olabilir ? zararı varmı dır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/020320180103211.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa bey merhaba
tank ölçüleriniz ve lensleriniz kaç derece acaba birde önceki sayfalarda belirli bir yüksekliğe kadar lens kullanımı olmasa da olur demiştiniz mesela sizde armatürü asmadan daha yakın bir mesafeden cam üstüne konumlandırmış olsaydınız lens gerekmeyecek miydi ? teşekkürler
Mustafa bey merhaba
tank ölçüleriniz ve lensleriniz kaç derece acaba birde önceki sayfalarda belirli bir yüksekliğe kadar lens kullanımı olmasa da olur demiştiniz mesela sizde armatürü asmadan daha yakın bir mesafeden cam üstüne konumlandırmış olsaydınız lens gerekmeyecek miydi ? teşekkürler
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar merhaba;
montajını bitirmiş olduğum powerled aydınlatmam ile ilgili sorun yaşamaktayım ledler sürekli olarak flash gibi yanıp sönüyor sorun pcb den mi kaynaklıyor yoksa driver mı arızalı bir türlü çözemedim
sorunun çözülebilmesi için mustafa beyde böyle bir durumda şöyle demişti ""Çalışması gereken yük altına girdiğinde sabit amper akımı olur. Muhtemelen pcb de bir yerde kaçak, kısa devre var. 18li pcb yi tek başına taktığınızda diğer ucunda bir lehimle birleştirmeden çalışıyorsa, pcb kendi içinde devreyi tamamlıyor demektir. Kısa devreyi yapan budur. O bağlantıyı kesmeniz gerek. Yada ucu açık pcb alacaksınız. Devreyi kendi tamamlamıyacak. Ucundan siz lehimle bağlantıyı yapacaksınız."" bu duruma göre kullanmakta olduğum pcb ler sadece tek taraftan artı eksi bağladığımda diğer uç kısmı kısa devre etmeden ledler yanıyor sorun burada olabilir mi ? eğer buradaysa daha sonra lens takabileceğim tavsiye edebileceğiniz pcb ne olur ?
kullandığım malzemeler;
LİNE PCB 18 LED MONO 2,4X46,5 CM 18 LED SERİ 000-124
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/151120170401431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/151120170400051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/151120170400041.jpg[/IMG][EDIT]Enging,2017-11-15 04:02:17[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba;
montajını bitirmiş olduğum powerled aydınlatmam ile ilgili sorun yaşamaktayım ledler sürekli olarak flash gibi yanıp sönüyor sorun pcb den mi kaynaklıyor yoksa driver mı arızalı bir türlü çözemedim
sorunun çözülebilmesi için mustafa beyde böyle bir durumda şöyle demişti ""Çalışması gereken yük altına girdiğinde sabit amper akımı olur. Muhtemelen pcb de bir yerde kaçak, kısa devre var. 18li pcb yi tek başına taktığınızda diğer ucunda bir lehimle birleştirmeden çalışıyorsa, pcb kendi içinde devreyi tamamlıyor demektir. Kısa devreyi yapan budur. O bağlantıyı kesmeniz gerek. Yada ucu açık pcb alacaksınız. Devreyi kendi tamamlamıyacak. Ucundan siz lehimle bağlantıyı yapacaksınız."" bu duruma göre kullanmakta olduğum pcb ler sadece tek taraftan artı eksi bağladığımda diğer uç kısmı kısa devre etmeden ledler yanıyor sorun burada olabilir mi ? eğer buradaysa daha sonra lens takabileceğim tavsiye edebileceğiniz pcb ne olur ?
kullandığım malzemeler;
LİNE PCB 18 LED MONO 2,4X46,5 CM 18 LED SERİ 000-124
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/151120170401431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/151120170400051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/151120170400041.jpg[/IMG][EDIT]Enging,2017-11-15 04:02:17[/EDIT]
Ekvator Akvaryum Ve Pet Market
Arkadaşlar merhaba
1 hafta önce özkan beyden 65x40x40 ölçülerinde taban dahil full ekstra clear akvaryum yaptırdım istediğim her şeyi eksiksiz ve hatasız olarak vermiş olduğu süre içinde tamamlayıp tertemiz teslim etti izmir de bir çok akvaryum imalatı yapan arkadaşla tanıştım fakat en iyisi özkan bey gerçekten bu işi önce kendi içine sonra müşterinin içine sinmesi gerektiğini gayet iyi biliyor, akvaryum geldiğinde camlarda en ufak leke parmak izi bulunmaması en önemlisi silikon işçiliği nokta hatasız bir akvaryum yaptı ayrıca 5 yıl garanti sunması işini ne kadar iyi yaptığının kanıtıdır. izmir de akvaryum yaptıracaklar gözünüz kapalı özkan beye güvenebilirsiniz. bu güzel akvaryum için kendisine çok teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim.
Fiyat[:iyi:]
İşçilik[:iyi:]
Memnuniyet[:iyi:]
Arkadaşlar merhaba
1 hafta önce özkan beyden 65x40x40 ölçülerinde taban dahil full ekstra clear akvaryum yaptırdım istediğim her şeyi eksiksiz ve hatasız olarak vermiş olduğu süre içinde tamamlayıp tertemiz teslim etti izmir de bir çok akvaryum imalatı yapan arkadaşla tanıştım fakat en iyisi özkan bey gerçekten bu işi önce kendi içine sonra müşterinin içine sinmesi gerektiğini gayet iyi biliyor, akvaryum geldiğinde camlarda en ufak leke parmak izi bulunmaması en önemlisi silikon işçiliği nokta hatasız bir akvaryum yaptı ayrıca 5 yıl garanti sunması işini ne kadar iyi yaptığının kanıtıdır. izmir de akvaryum yaptıracaklar gözünüz kapalı özkan beye güvenebilirsiniz. bu güzel akvaryum için kendisine çok teşekkür ederim başarılarının devamını dilerim.
Fiyat[:iyi:]
İşçilik[:iyi:]
Memnuniyet[:iyi:]
Mini Sera
Emrah [QUOTE=mrah]
Senol bey kac gundur bu kaptalar bitkiler? Bu ölen kisimlar uzadiktan sonra mi öldü yoksa sudan cikan kisimlar mi?
Eger sudan cikan kisimlarsa sorun etmeyin, nemi dusuk tutun (uzerini kapatmaniza gerek yok evin icindeyse.) emers hale gelenleri kültüre edip cogaltacaksiniz.
Burdaki iki bitki evin icinde nem kontrolsuz, spreylemesiz vs. vs. yetisti sadece gubreleme yapiyorum belirli periyot ve oranlarda. Su andada nem kontrolu olan bir serada gunes altinda. Nem kontrol cihazini calistirmadigim zamandada herhangi bir sorun olmadi hic bir bitkide. Vicik vicik etmeyin bitkileri, birakin formlarini degistirsinler.
Eger uzeri kapali, surekli spreyleme gibi bir rutininiz varsa bu soylediklerim gecerli. Verdiginiz cevaba gore farkli bir sebepte olabilir ama direk ölen bir kisim icinde ne soylenir pek bi fikrim yok. Ozellikle diger kisimlar saglikliyken.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/070620172042311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Emrah bey selamlar;
öncelikle konuyu uzun süredir takip ederek başarınızı tebrik ediyorum :) benimde bornovadan almış olduğum emers cubalarla birkaç denemem oldu, bitkiler kaya yünü üzerinde yetişmiş formdalar üstü açık ev ortamında ve üzeri kapalı saklama kabında olmak üzere iki şekilde de kurudular. her ikisi içinde günlük spreyleme yapıldı olabildiğince nemli tutuldu sonuç olumsuz. şimdi sizin cevaplarınıza baktığımda nemsiz ortamda herhangi bir destek olmadan yetişiyor gibi anlıyorum. yanlış mı anladım yoksa bitkiler belirli bir tutunma sürecine kadar neme yoğun ihtiyaç mı duyuyorlar da sonrasında üzerlerini kapatmaya gerek kalmıyor. bu arada gübre desteği ne şekilde yapılması gerekiyor.[EDIT]Enging,2017-08-11 20:36:46[/EDIT]
Emrah [QUOTE=mrah]
Senol bey kac gundur bu kaptalar bitkiler? Bu ölen kisimlar uzadiktan sonra mi öldü yoksa sudan cikan kisimlar mi?
Eger sudan cikan kisimlarsa sorun etmeyin, nemi dusuk tutun (uzerini kapatmaniza gerek yok evin icindeyse.) emers hale gelenleri kültüre edip cogaltacaksiniz.
Burdaki iki bitki evin icinde nem kontrolsuz, spreylemesiz vs. vs. yetisti sadece gubreleme yapiyorum belirli periyot ve oranlarda. Su andada nem kontrolu olan bir serada gunes altinda. Nem kontrol cihazini calistirmadigim zamandada herhangi bir sorun olmadi hic bir bitkide. Vicik vicik etmeyin bitkileri, birakin formlarini degistirsinler.
Eger uzeri kapali, surekli spreyleme gibi bir rutininiz varsa bu soylediklerim gecerli. Verdiginiz cevaba gore farkli bir sebepte olabilir ama direk ölen bir kisim icinde ne soylenir pek bi fikrim yok. Ozellikle diger kisimlar saglikliyken.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/187047/070620172042311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Emrah bey selamlar;
öncelikle konuyu uzun süredir takip ederek başarınızı tebrik ediyorum :) benimde bornovadan almış olduğum emers cubalarla birkaç denemem oldu, bitkiler kaya yünü üzerinde yetişmiş formdalar üstü açık ev ortamında ve üzeri kapalı saklama kabında olmak üzere iki şekilde de kurudular. her ikisi içinde günlük spreyleme yapıldı olabildiğince nemli tutuldu sonuç olumsuz. şimdi sizin cevaplarınıza baktığımda nemsiz ortamda herhangi bir destek olmadan yetişiyor gibi anlıyorum. yanlış mı anladım yoksa bitkiler belirli bir tutunma sürecine kadar neme yoğun ihtiyaç mı duyuyorlar da sonrasında üzerlerini kapatmaya gerek kalmıyor. bu arada gübre desteği ne şekilde yapılması gerekiyor.[EDIT]Enging,2017-08-11 20:36:46[/EDIT]
Akvaryum Kayasi
Selamlar;
abdülkadir arkadaşımın söylediği gibi doğadan toplamayı tercih ettim turgut şelalesi yakınında çok iyi taşlar buldum görsellikleri mükemmel bunları kullanacağım :) Teşekkürler.
Selamlar;
abdülkadir arkadaşımın söylediği gibi doğadan toplamayı tercih ettim turgut şelalesi yakınında çok iyi taşlar buldum görsellikleri mükemmel bunları kullanacağım :) Teşekkürler.
Akvaryum Kayasi
Yokmu onerisi olan..
Yokmu onerisi olan..
Akvaryum Kayasi
Arkadaşlar selamlar muğla marmaris akyaka taraflarındayım guzel kayalar bulabileceğim bir yer varmi. Dogadan yada tas marketlerde olabilir
Arkadaşlar selamlar muğla marmaris akyaka taraflarındayım guzel kayalar bulabileceğim bir yer varmi. Dogadan yada tas marketlerde olabilir
Bitkilerimde Besin Eksikliği (fotoğraflı)
Sinan bey merhaba
birkaç güne kadar test almayı düşünüyorum açıkçası doğruluk konusunda hangi markayı tercih edeyim kararsız kaldım siz kullanmış olduğunuz nitrat ve fosfat testleriniz de hangi markayı kullanıyorsunuz ?
bu arada karşılaştığınız sorunlarla ilgili "mek44" emin beyin de bahsettiği bitkilerde kahverengileşme sorununa çözüm olarak filtrede sio2 bağlayıcı olarak Silicatex kullanımı ile çözüme ulaştığıda doğrudur birçok makalede de buna yer verilmiş test etmenizde fayda olacaktır.
benzer durumları cubaların üzerlerini kaplayan örtü benzeri yeşil yosun şeklinde yaşıyorum fosfat ve nitrat dengesizliği olduğuna karar verdim ve haftalık böyle bir çizelge hazırladım bu akşam uygulamaya geçeceğim umarım işe yaracak sizinle de paylaşmak istedim
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/070720161854411.jpg[/IMG]
Sinan bey merhaba
birkaç güne kadar test almayı düşünüyorum açıkçası doğruluk konusunda hangi markayı tercih edeyim kararsız kaldım siz kullanmış olduğunuz nitrat ve fosfat testleriniz de hangi markayı kullanıyorsunuz ?
bu arada karşılaştığınız sorunlarla ilgili "mek44" emin beyin de bahsettiği bitkilerde kahverengileşme sorununa çözüm olarak filtrede sio2 bağlayıcı olarak Silicatex kullanımı ile çözüme ulaştığıda doğrudur birçok makalede de buna yer verilmiş test etmenizde fayda olacaktır.
benzer durumları cubaların üzerlerini kaplayan örtü benzeri yeşil yosun şeklinde yaşıyorum fosfat ve nitrat dengesizliği olduğuna karar verdim ve haftalık böyle bir çizelge hazırladım bu akşam uygulamaya geçeceğim umarım işe yaracak sizinle de paylaşmak istedim
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/177033/070720161854411.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
