ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ByWhite
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
64
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Temmuz 2015 00:13
Son Ziyaret:
09 Ekim 2015 15:13
Toplam Mesaj:
64 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
Yazılanları anlamayacak kadar kaç tane cahil varsa ve yalnızca görsel olarak konulan resmin internetten alıntı olduğunu okuyamayacak kadar gözleri bozuk kaç kişi varsa hepsine tek cevap!.. Okumayı öğrenin!.. Resimdeki fonun aynını yapabildiğimi ısrarla belirtmeme rağmen nasıl bir kafayla okuyorsanız göremiyorsunuz.
Okuduğunu görmeyen, yazılanları muhakemeden yoksun insanlar arasında kalıp birşeyler paylaşmaya çalışmanın anlamı da, değeri de yok. Kendi adıma paylaşımlarımın tamamını sildim. Bundan sonra istediğinizi yazabilirsiniz.
Sayın yöneticiler lütfen üyeliğimi bir an önce iptal etsinler. [EDIT]ByWhite,2015-09-23 15:48:53[/EDIT]
Yazılanları anlamayacak kadar kaç tane cahil varsa ve yalnızca görsel olarak konulan resmin internetten alıntı olduğunu okuyamayacak kadar gözleri bozuk kaç kişi varsa hepsine tek cevap!.. Okumayı öğrenin!.. Resimdeki fonun aynını yapabildiğimi ısrarla belirtmeme rağmen nasıl bir kafayla okuyorsanız göremiyorsunuz.
Okuduğunu görmeyen, yazılanları muhakemeden yoksun insanlar arasında kalıp birşeyler paylaşmaya çalışmanın anlamı da, değeri de yok. Kendi adıma paylaşımlarımın tamamını sildim. Bundan sonra istediğinizi yazabilirsiniz.
Sayın yöneticiler lütfen üyeliğimi bir an önce iptal etsinler. [EDIT]ByWhite,2015-09-23 15:48:53[/EDIT]
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
[QUOTE=Tunc Berk]Eğer bu doğru ise Sedat BEYAZ beyin içinde bulunduğu durum hiç hoş bir durum değil.[/QUOTE]
[B]Hoş olmayan durum nedir sorabilir miyim? Hangi telif hakkı, hangi patent hakkı var ortada? Kaldı ki bu işin ticareti farklı bişey zevk için kendi emeğinizle yapmak başka bişey. Hangi kanun, hangi kurallarla beni yargılama hakkını kendinizde görüyorsunuz? Bunca insanın internetten gördüğü şeyleri kendi emeğiyle yapmasına da hemen cevap vermek mecburiyetindesiniz o halde. Hak iddia etmek ne kolay, ne ucuzmuş bunu da sizden öğrenmiş olduk!.. Kendi projesine bu kadar sahip çıkan biri gider telif ve patent haklarını kendi adına satın alır, kopyalanmasını da istemiyorsa orda burda yayınlamaz!.. Kaldı ki gösterilen fotoğraf da örnek olarak gösterilmiş ve açıkça belirtilmiştir. Bilmem anlatabildim mi?[/B][EDIT]ByWhite,2015-09-23 13:30:57[/EDIT]
Sayın yöneticilerden forumlarda bulunan bana ait tüm makalelerin tamamıyla kaldırılmasını ve üyeliğimin de iptal edilmesini rica ediyorum. Kendi bilgi birikimimiz, deneyim ve tecrübelerimizi insanlarla paylaşıp hobiye ve hobicilere kendi çapımda katkıda bulunmaya çalışırken, birinin çıkıp hiç bir kanun ve kurala dayanmadan hak iddia etmesi, başka birinin de çıkıp hiç bir kanun kuraldan haberi ve bilgisi olmadan kendi çapında avukatlık yapmaya kalkması benim kabullenebileceğim birşey değil.
Forumda yazdığım makaleleri kendim silersem sayın yöneticiler ve diğer arkadaşlara saygısızlık olacağını düşündüğüm için silmedim. Fakat bu konuda ısrarcıyım. Lütfen tüm makalelerimi forumdan kaldırıp üyeliğimi de iptal edin.
[QUOTE=Tunc Berk]Eğer bu doğru ise Sedat BEYAZ beyin içinde bulunduğu durum hiç hoş bir durum değil.[/QUOTE]
[B]Hoş olmayan durum nedir sorabilir miyim? Hangi telif hakkı, hangi patent hakkı var ortada? Kaldı ki bu işin ticareti farklı bişey zevk için kendi emeğinizle yapmak başka bişey. Hangi kanun, hangi kurallarla beni yargılama hakkını kendinizde görüyorsunuz? Bunca insanın internetten gördüğü şeyleri kendi emeğiyle yapmasına da hemen cevap vermek mecburiyetindesiniz o halde. Hak iddia etmek ne kolay, ne ucuzmuş bunu da sizden öğrenmiş olduk!.. Kendi projesine bu kadar sahip çıkan biri gider telif ve patent haklarını kendi adına satın alır, kopyalanmasını da istemiyorsa orda burda yayınlamaz!.. Kaldı ki gösterilen fotoğraf da örnek olarak gösterilmiş ve açıkça belirtilmiştir. Bilmem anlatabildim mi?[/B][EDIT]ByWhite,2015-09-23 13:30:57[/EDIT]
Sayın yöneticilerden forumlarda bulunan bana ait tüm makalelerin tamamıyla kaldırılmasını ve üyeliğimin de iptal edilmesini rica ediyorum. Kendi bilgi birikimimiz, deneyim ve tecrübelerimizi insanlarla paylaşıp hobiye ve hobicilere kendi çapımda katkıda bulunmaya çalışırken, birinin çıkıp hiç bir kanun ve kurala dayanmadan hak iddia etmesi, başka birinin de çıkıp hiç bir kanun kuraldan haberi ve bilgisi olmadan kendi çapında avukatlık yapmaya kalkması benim kabullenebileceğim birşey değil.
Forumda yazdığım makaleleri kendim silersem sayın yöneticiler ve diğer arkadaşlara saygısızlık olacağını düşündüğüm için silmedim. Fakat bu konuda ısrarcıyım. Lütfen tüm makalelerimi forumdan kaldırıp üyeliğimi de iptal edin.
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
Ömer Bey gördüğünüz resim benim akvaryumumdan çekilmiş bir resim değildir. İnternette fon desenleriyle ilgili araştırma yaparken karşılaştığım yüzlerce fon resminden biridir.
Fon bana ait demişsiniz. Nedir bu "bana ait" tripleri? Siz başkasına yaptırmışsınız. Kimin, neyin hakkını hukukunu savunmaya çalışıyorsunuz anlayabilmiş değilim. Ne demek istiyorsanız açıkça söyleyin biz de anlayalım insanlar da anlasınlar. Çıkıp bana ait demekle olmuyor bu işler!.. Sizde var diye başkasında da olamaz mı? Ne hakkı iddia ediyorsunuz?[EDIT]omardaing,2015-10-06 20:45:02[/EDIT]
Ömer Bey gördüğünüz resim benim akvaryumumdan çekilmiş bir resim değildir. İnternette fon desenleriyle ilgili araştırma yaparken karşılaştığım yüzlerce fon resminden biridir.
Fon bana ait demişsiniz. Nedir bu "bana ait" tripleri? Siz başkasına yaptırmışsınız. Kimin, neyin hakkını hukukunu savunmaya çalışıyorsunuz anlayabilmiş değilim. Ne demek istiyorsanız açıkça söyleyin biz de anlayalım insanlar da anlasınlar. Çıkıp bana ait demekle olmuyor bu işler!.. Sizde var diye başkasında da olamaz mı? Ne hakkı iddia ediyorsunuz?[EDIT]omardaing,2015-10-06 20:45:02[/EDIT]
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
Estağfirullah. Yeteneksiz ve tembel demeyelim [:cik:] de işin biraz kolayına kaçanlar diyelim. [;)][EDIT]omardaing,2015-10-06 20:43:47[/EDIT]
Estağfirullah. Yeteneksiz ve tembel demeyelim [:cik:] de işin biraz kolayına kaçanlar diyelim. [;)][EDIT]omardaing,2015-10-06 20:43:47[/EDIT]
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
]Amacımız bilgilerimizi tüm hobi dostlarıyla paylaşmak. Herkes herşeyi bilemez doğal olarak. Benim de bilmediğim bir sürü şey vardır. Bu anlamda katkınız için teşekkür ediyorum. Videoadaki fonun doğal görüntüsünden şüphe yok. Alttaki straforu tam saklayamadığı da dikkatlerden kaçmıyor. Zevkler ve renkler tartışılmaz eyvallah. Zahmetsiz, basit ve çok kısa zamanda fon sahibi olmak isteyenler yapıp kullanabilirler. Ama bana sorarsanız, her bir çatlağını, her bir çizgisini kendi ellerimle, beynimdeki görüntüyle şekillendirmediğim bir fonu akvaryumuma sokmam.
[IMG]http://www.akvaryumworld.com/yahoo_site_admin/assets/images/Tanganyika_Rock.9264939_std.jpg[/IMG]
Bu fonu XPS strafordan yapabilmek için üç ay uğraştım. Tüm yüzeyleri kimi yeri 4-5 kat, kimi yeri ince ve kimi yeri de daha kalın olacak şekilde scalica köpük yapıştırıcı ile macun şeklinde çektim. Sonra da her bir çatlağını, her bir çizgisini kendi ellerimle ve zımpara kâğıdıyla tek tek şekillendirdim. Üç ay yalnızca şekillendirebilmek için uğraştım. Boya için de sanırım 20 gün uğraştım. Benim tercihim de bu. Yine de katkı için tekrar teşekkür ederim.[EDIT]omardaing,2015-10-06 20:42:35[/EDIT]
]Amacımız bilgilerimizi tüm hobi dostlarıyla paylaşmak. Herkes herşeyi bilemez doğal olarak. Benim de bilmediğim bir sürü şey vardır. Bu anlamda katkınız için teşekkür ediyorum. Videoadaki fonun doğal görüntüsünden şüphe yok. Alttaki straforu tam saklayamadığı da dikkatlerden kaçmıyor. Zevkler ve renkler tartışılmaz eyvallah. Zahmetsiz, basit ve çok kısa zamanda fon sahibi olmak isteyenler yapıp kullanabilirler. Ama bana sorarsanız, her bir çatlağını, her bir çizgisini kendi ellerimle, beynimdeki görüntüyle şekillendirmediğim bir fonu akvaryumuma sokmam.
[IMG]http://www.akvaryumworld.com/yahoo_site_admin/assets/images/Tanganyika_Rock.9264939_std.jpg[/IMG]
Bu fonu XPS strafordan yapabilmek için üç ay uğraştım. Tüm yüzeyleri kimi yeri 4-5 kat, kimi yeri ince ve kimi yeri de daha kalın olacak şekilde scalica köpük yapıştırıcı ile macun şeklinde çektim. Sonra da her bir çatlağını, her bir çizgisini kendi ellerimle ve zımpara kâğıdıyla tek tek şekillendirdim. Üç ay yalnızca şekillendirebilmek için uğraştım. Boya için de sanırım 20 gün uğraştım. Benim tercihim de bu. Yine de katkı için tekrar teşekkür ederim.[EDIT]omardaing,2015-10-06 20:42:35[/EDIT]
Karides Dünyası Satışlar 15 Eylül 2017 Başlıyor
Merhaba. Öncelikle hayırlı olsun. Ben de Antalya'da yaşıyorum. Yeriniz nerde acaba ziyaret etmek isterim.
Merhaba. Öncelikle hayırlı olsun. Ben de Antalya'da yaşıyorum. Yeriniz nerde acaba ziyaret etmek isterim.
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
[B]Arkadaşlar konumuzun ilk güncelleme bölümü eklenmiştir.
Model Macunu, RTV2 Silikon Kauçuk, Silikon ek ürünleri, Silikon Kalıp Ayırıcılar (Sprey, Yağ, Vazelin), Silikon Negatif kalıp dökümü, Polyester ve Reçine ile son ürün dökümü.
Konumuz daha çoookkk uzun. Farklı teknik ve yöntemler, farklı ürünler anlatmaya, konumuzu güncellemeye devam edeceğiz. Kopukluluk olmaması adına düzelt tuşuyla güncellemeyi konunun devamına ekledim. Yeni güncellemelerle konumuza devam edeceğiz.[/B][EDIT]omardaing,2015-10-06 20:41:57[/EDIT]
[B]Arkadaşlar konumuzun ilk güncelleme bölümü eklenmiştir.
Model Macunu, RTV2 Silikon Kauçuk, Silikon ek ürünleri, Silikon Kalıp Ayırıcılar (Sprey, Yağ, Vazelin), Silikon Negatif kalıp dökümü, Polyester ve Reçine ile son ürün dökümü.
Konumuz daha çoookkk uzun. Farklı teknik ve yöntemler, farklı ürünler anlatmaya, konumuzu güncellemeye devam edeceğiz. Kopukluluk olmaması adına düzelt tuşuyla güncellemeyi konunun devamına ekledim. Yeni güncellemelerle konumuza devam edeceğiz.[/B][EDIT]omardaing,2015-10-06 20:41:57[/EDIT]
Birbirinden Güzel Akvaryum Resimleri Arşivim (3d Fon)
[EDIT]ByWhite,2015-09-23 15:50:47[/EDIT]
[EDIT]ByWhite,2015-09-23 15:50:47[/EDIT]
Strafor Arka Fon, Rtv2 Silikon, Polyester Çalışma.
[EDIT]ByWhite,2015-09-23 15:40:25[/EDIT]
[EDIT]ByWhite,2015-09-23 15:40:25[/EDIT]
Japon Akvaryumum
[B]Japonların boylanmalarını etkileyen birçok faktör vardır. Tankın kapasitesi, istediği ve ihtiyacı olan su değerlerinin sağlanması, güçlü bir filtrasyon, ışıklandırma, kullandığınız yemlerin kalitesi v.b. gibi. Ancak hepsinden önemlisi, piyasada japonların çok farklı varyataları bulunuyor. Bunlardan daha önemlisi ise, sizin aldığınız cinsler ve nerden aldığınız. Aldığınız yerde hangi şartlarda yaşadığı gibi önemli faktörler, balıklarınızın gelişmesinde büyük rol oynayacaktır.
[B]http://www.akvaryum.com/Forum/japon_baliklari_icin_ideal_su_degerleri_k762003.asp[/B]
Bu makaleyi okumanızı tavsiye ederim.[/B]
[QUOTE=Tunc Berk]Sedat bey,
İsterseniz 40 yıl balık besleyin, yazdığın bazı cümleler kütüphane bilgisi 300-400 litre de bir japonu 35 santime ulaştıramazsınız, bu durumda kaya olması yada olmaması gelişimi entrese etmez.Diyelimki 15 santim bir japonum var bu balık hangi dekorun arasına sıkışabilir ki.Yukarıda açıkladım hacime göre doğru dekor yapıldıktan sonra sizin söylediklerinizin hiç biri gerçekleşmez.
Hiç bir balık orantılı dekordan sitrese girmez, 10 yıllık tecrübelerinize bunu da ekleyebilirsiniz. 750 litrelik bir arowana tankına 50 kg kaya koysanız umurunda bile olmaz fakat alın o balığı hiç dekorsuz 200 litreye koyun sıçrayarak intihar eder.
Japon kum karıştırır,yosun yer bunlar herkes tarafından bilinen standart şeyler zaten.
Konuyu daha fazla uzatmaya gerek yok bence çünkü aynı şeyleri tekrar tekrar okumak üyeleri yoracaktır.
Konuyu okuyanlar kendi kararlarını verecek ve uygulayacaklardır.
Japon beslediğim dönemde hazır fıçı dekoru ile kendilerine harika eğlenceler çıkarabildiklerini deneyimlemiş biri olarak yazıyorum.
[/QUOTE]
[B]Sen ve senin gibiler çok biliyorsunuz. Senin gibilere cevap vermekle ben hata yaptım. Bildiğin gibi yap.[/B]
[B]Japonların boylanmalarını etkileyen birçok faktör vardır. Tankın kapasitesi, istediği ve ihtiyacı olan su değerlerinin sağlanması, güçlü bir filtrasyon, ışıklandırma, kullandığınız yemlerin kalitesi v.b. gibi. Ancak hepsinden önemlisi, piyasada japonların çok farklı varyataları bulunuyor. Bunlardan daha önemlisi ise, sizin aldığınız cinsler ve nerden aldığınız. Aldığınız yerde hangi şartlarda yaşadığı gibi önemli faktörler, balıklarınızın gelişmesinde büyük rol oynayacaktır.
[B]http://www.akvaryum.com/Forum/japon_baliklari_icin_ideal_su_degerleri_k762003.asp[/B]
Bu makaleyi okumanızı tavsiye ederim.[/B]
[QUOTE=Tunc Berk]Sedat bey,
İsterseniz 40 yıl balık besleyin, yazdığın bazı cümleler kütüphane bilgisi 300-400 litre de bir japonu 35 santime ulaştıramazsınız, bu durumda kaya olması yada olmaması gelişimi entrese etmez.Diyelimki 15 santim bir japonum var bu balık hangi dekorun arasına sıkışabilir ki.Yukarıda açıkladım hacime göre doğru dekor yapıldıktan sonra sizin söylediklerinizin hiç biri gerçekleşmez.
Hiç bir balık orantılı dekordan sitrese girmez, 10 yıllık tecrübelerinize bunu da ekleyebilirsiniz. 750 litrelik bir arowana tankına 50 kg kaya koysanız umurunda bile olmaz fakat alın o balığı hiç dekorsuz 200 litreye koyun sıçrayarak intihar eder.
Japon kum karıştırır,yosun yer bunlar herkes tarafından bilinen standart şeyler zaten.
Konuyu daha fazla uzatmaya gerek yok bence çünkü aynı şeyleri tekrar tekrar okumak üyeleri yoracaktır.
Konuyu okuyanlar kendi kararlarını verecek ve uygulayacaklardır.
Japon beslediğim dönemde hazır fıçı dekoru ile kendilerine harika eğlenceler çıkarabildiklerini deneyimlemiş biri olarak yazıyorum.
[/QUOTE]
[B]Sen ve senin gibiler çok biliyorsunuz. Senin gibilere cevap vermekle ben hata yaptım. Bildiğin gibi yap.[/B]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
