ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akin KSK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
93
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Temmuz 2015 18:09
Son Ziyaret:
09 Temmuz 2017 21:39
Toplam Mesaj:
102 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60 Lt Cama Cam
120 Lt Bitkili Canlı Doğuran
300 Lt Bitkili Melek
735 Lt Melek
AKIN KSK
SON 10 MESAJI
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Selam yasin bey
Size katılıyorum ancak bu benim meleklerin hepsinin anne ve babalari bendeydi anlicaginiz 3 jenerasyon bende
Onun için biraz da olsa ne tür yavru çıkar tahminim üzere var .
Şuana kadar hiç bir karma melek veya cins karışımı yapmadim yapmam .
Bundan dolayıda balıklarıma bakarsaniz bir çok melekten vucudut yapısı ve renkleri formu daha iyi .[:nazar:][:iyi:]
Selam yasin bey
Size katılıyorum ancak bu benim meleklerin hepsinin anne ve babalari bendeydi anlicaginiz 3 jenerasyon bende
Onun için biraz da olsa ne tür yavru çıkar tahminim üzere var .
Şuana kadar hiç bir karma melek veya cins karışımı yapmadim yapmam .
Bundan dolayıda balıklarıma bakarsaniz bir çok melekten vucudut yapısı ve renkleri formu daha iyi .[:nazar:][:iyi:]
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Aldım zaten 5 -6 gün ayrı kaldılar sadece babamız hızlı adam boş durmuyor valla . :) [:)))]
Bakalım inşallah bu yumurtalar dan sonra eski eşi ile tutturamaya çalısicam çünkü ikiside çok güzel aynı tür ve formu yerinde.
Evet gercekten yarış halindeler ancak hepsini ayırabilecek için yeterli tankim yok ve ana tankta çok zor.
Onun için 300 Lt akvaryum mevcut onu 3 bölme şeklinde bolcem rahat rahat takilirlar.
Aldım zaten 5 -6 gün ayrı kaldılar sadece babamız hızlı adam boş durmuyor valla . :) [:)))]
Bakalım inşallah bu yumurtalar dan sonra eski eşi ile tutturamaya çalısicam çünkü ikiside çok güzel aynı tür ve formu yerinde.
Evet gercekten yarış halindeler ancak hepsini ayırabilecek için yeterli tankim yok ve ana tankta çok zor.
Onun için 300 Lt akvaryum mevcut onu 3 bölme şeklinde bolcem rahat rahat takilirlar.
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Evet arkadaşlar yavruların durumu iyi bir kaç adet kaybımız mevcut ama okadar da normal .
Bugün eve geri geldiğimde asil annemizin eşi yeni manita yapmış kendine ve onunla yumurta diziyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160118_201413.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160118_201316.jpg[/IMG]
Ama aynı cins olmadığın dan ve karışık melekleri sevmiyorum insallah düzgün melek çıkar ancak bunları ana tankta birakicam. .
300 Lt akvaryum var bu hafta ona 3 bölme sekilinde ayarlicam ve ciftlerimizi oraya alıcam üretime direk orda devam edicem hayırlısı [:nazar:]
Evet arkadaşlar yavruların durumu iyi bir kaç adet kaybımız mevcut ama okadar da normal .
Bugün eve geri geldiğimde asil annemizin eşi yeni manita yapmış kendine ve onunla yumurta diziyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160118_201413.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160118_201316.jpg[/IMG]
Ama aynı cins olmadığın dan ve karışık melekleri sevmiyorum insallah düzgün melek çıkar ancak bunları ana tankta birakicam. .
300 Lt akvaryum var bu hafta ona 3 bölme sekilinde ayarlicam ve ciftlerimizi oraya alıcam üretime direk orda devam edicem hayırlısı [:nazar:]
İzmir'deki Ekonomik Petshoplar
Selam Onur bey
Ne aradiginiza bağlı düzgün yerler var size öneri yapabilirim.
Selam Onur bey
Ne aradiginiza bağlı düzgün yerler var size öneri yapabilirim.
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Yusuf bey
Peki ikisinde disi olmadığına eminmisiniz ?
Tüplerini çıkardıklarında resmini cekebildiniz mi ?
Çünkü tabiki dollenmemis yumurta veya mantar oluşur ancak hepsi bikereden mantarlaşmasi normal değil.
Tabi su degerleride önemli hiç baktınız mı sertliği veya ph ?
Yusuf bey
Peki ikisinde disi olmadığına eminmisiniz ?
Tüplerini çıkardıklarında resmini cekebildiniz mi ?
Çünkü tabiki dollenmemis yumurta veya mantar oluşur ancak hepsi bikereden mantarlaşmasi normal değil.
Tabi su degerleride önemli hiç baktınız mı sertliği veya ph ?
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Selam arkadaşlar dün biraz yoğundu ve yazamadım . Akşam geç saatte geldim ana tanktan yumurtaları alacaktım ancak ana tanktaki sarı çift yemiş.
Ancak bir dahaki yumurta diziliminde aşağı yukarı aynı zamana geliyor sarı çift dolledikten sonra pvc ye bu annemizin yanına alıcam ve denemeleri bu konunun üstünden paylaşacağım.
Onun haricinde yavrularımız maşallah çok iyi ve kaybımız yok .
Biraz daha zaman geçsin şekillerini almaya başladılar mı paylaşma yapacağım [:nazar:]
[QUOTE=yusufseyfullah] teşekkür ederim akın bey bende balıklarıma sizinki gibi ortam hazırlamaya calışicam[/QUOTE]
Yusuf bey
İnşallah başarılı olursunuz.[:nazar:]
Sizin yavrularıniz daha önce serbest yuzusse geçtikten sonrası mı kaybettiniz? Ne kadar süre sonra?
Selam arkadaşlar dün biraz yoğundu ve yazamadım . Akşam geç saatte geldim ana tanktan yumurtaları alacaktım ancak ana tanktaki sarı çift yemiş.
Ancak bir dahaki yumurta diziliminde aşağı yukarı aynı zamana geliyor sarı çift dolledikten sonra pvc ye bu annemizin yanına alıcam ve denemeleri bu konunun üstünden paylaşacağım.
Onun haricinde yavrularımız maşallah çok iyi ve kaybımız yok .
Biraz daha zaman geçsin şekillerini almaya başladılar mı paylaşma yapacağım [:nazar:]
[QUOTE=yusufseyfullah] teşekkür ederim akın bey bende balıklarıma sizinki gibi ortam hazırlamaya calışicam[/QUOTE]
Yusuf bey
İnşallah başarılı olursunuz.[:nazar:]
Sizin yavrularıniz daha önce serbest yuzusse geçtikten sonrası mı kaybettiniz? Ne kadar süre sonra?
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Bende merak ediyorum akşam eve gidince yaprağı kopartıp koycam bakalım.
Bakalım ne olcak [:)))]
Bende merak ediyorum akşam eve gidince yaprağı kopartıp koycam bakalım.
Bakalım ne olcak [:)))]
Asil Anne Meleğimin Yavruları
Evet bende çok merak ediyorum zaten ana tankta yumurtalarını yicekleri için bugün akşam alıp denicegim..
Nasıl başka hayvanlar da böyle şeyler olabiliyorsa balıkta neden olmasın
Evet bende çok merak ediyorum zaten ana tankta yumurtalarını yicekleri için bugün akşam alıp denicegim..
Nasıl başka hayvanlar da böyle şeyler olabiliyorsa balıkta neden olmasın
Asil Anne Meleğimin Yavruları
[QUOTE=yusufseyfullah]Maşallah akın bey çok güzel bakmışsınız balıklarınıza bizede biraz acıklarsanız nasıl baktınızı seviririz[/QUOTE]
Selam Yusuf Bey ,
Bu Meleklerimi ben ufakliktan beri buyuk dondurulmus artemia , Kurt , Kuru yem (Ufaklikta tabi kendim artemia yaptim) ile besliyorum . Ayrica akvaryumlarim icin benim ayri depo sekilinde kullandigim tankim mevcut 500 lt ve su degisiklerini bunun uzerinden yapiyorum ve suyumun PH seveyisi herzaman 6,8 olarak duzenli olarak ufakligindan beri yetistirdigim baliklarimi hic degisiklik olmadan besliyorum. Su degisimlerimi acikcasi 3 - 4 gunde bir defa yani haftada 2 gun olarak duzenli sasmadan yapmaktayim . Boylece baliklarim da mutlu ve bende gorsel ve hobici olarak mutluyum.
Saygilar
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Akın bey
Yeni yavrularınız hayırlı olsun çok güzeller güle güle büyütün[:iyi:] [:nazar:] [:iyi:]Anaç balıklarınızında Maşallahı var [:nazar:] büyüdükçe resimlerini bekliyoruz.Saygılar.[/QUOTE]
Selam Erhan Bey ,
Cok tesekkur ederim daha iyileri sizin olsun insallah.
Tabikide ilk haftayi sorunsuz birsekilde kapattik onumuzdeki gunlerde yeni resimleri paylasacagim.
Saygilar
[QUOTE=yek67]Teşekkür ederim Akın bey inşallah diyelim , metilen mavisi kullanmadan mantarlaşma sayınız ne kadar oldu ?
Bu seferkinde bende metilen mavisi kullanmamayı düşünüyorum çünkü [/QUOTE]
Selam Yunus Bey ,
Benim sadece 1 adet yumurtam olmadi o da erkegin dollemeden dolayi oldu .
Ancak yukarida Yusuf beye yazdigim gibi benim ayri akvaryumlarim icin kullandigim su tankinin ph seviyesini 6,8 olarak ayarliyorum ve bu sekilde ilk gun den beri yavrularimin tanki ve ana tanklarim suyu burdan aliyor.Onemli olan baska bir konu tabiki anne ve baba benim baliklarim yumurtalar icin gece gunduz calisti [:nazar:].Ayrica yumurta dizdikten sonra anne ve babayi sadece kuru discus yemle duzenli olarak az miktarda ancak bir kac defa besledim.( Ornek kuru yemden 2-3 parca anne ve babaya 2-3 parca verdim) boylece su duzenini bozmamaya ve akvaryumu temiz tutmalarini sagladim.Zaten ana sorunlardan bir taneside bana gore hobicilerin yaptigi yanlislardan birtanesi yumurta dizildikten sonra anne ve babanin yumurtalarini yemesin diye fazla beslenmesi. Cunku baliklarda insanlar gibi ne kadar cok yerse okadar cok diski saglar buda daha cok temizlik gerektirir daha cok suyla oynamaktir.Benim ayrica yaptigim su degiklerinde akvaryuma geri su eklicegimde (sadece yumurta tankinda ) hava motorlarinda kullandigimiz ince hortumla geri yavas ve sakin seklinde koyuyorum(su isisi tank ile ayni ).
Anlicaginiz bu konu ile ilgi onemli olan ;
1-) Yumurta diziliminden sonraki yemleme anne ve babaya
2-) Su degisikligi ayni (isi)
3-)Yavrularin serbest yuzuse gectikten sonraki yemlemesi (Artemia )
Saygilar[:nazar:]
Ayrica bir konuyu baslmak istiyorum babada formu cok iyi olan bir baligimdir ancak siyahlari cizgileri ancak tabiki yavrular serbest yuzuse gectikten sonra babayi buyuk tankim olan 735 lt akvaryuma geri koydum.
Bildiginiz babanin siyah cizgileri uzuntuden ve esinin olmayasindan yavrulardan ayrildi diye renk acilmasi oldu [:'(] . Tabikide bu durum normal sonuc olarak esinden yavrularindan ayirdik adami [:P] . Tabiki depresyona giren baba anca kendini 2-3 gunde topladi . Buyuk tankimin yaninda olan yavru tankim babanin 2-3 gun sonra kesfettigi ve esini obur akvaryumda oldugunu fark etti sanirim ve sadece o kosede nobet tutuyor ve camdan cikmak ister gibi yuzmeye calisiyor :D
Tabiki bu durum morelimi bozuyor sonuc olarak asil bir baba oldugu icin bugun aksam ciftimizi bulusturcam ve anneyi de ana tanka geri koyacagim boylece babadaki degisiklikleri kaydetmeye calisacagim umarim yakalarim ve sizinle paylasacagim
[EDIT]akin KSK,2016-01-13 15:44:56[/EDIT]
Evet arkadaşlar bugün işten sonra eve geldim dediğim gibi ilk önce yavrularıma yemek verdim.
Tabi direk ufak tanka gittim yavrular için tam anneyi ana tanka alacaktım ki bir baktım öbür cifttim ana tankta direk orta bölümde yumurtalarını dizmis terör estiyor . Zaten biliyordum hazırlık vs yaptıklarını tüpleri çıkarmıstilar ancak tabi cama cam akvaryum yavrularla dolu olduğu için ellemedm.
Anneyi sonuç olarak geri ana tanka almadım çünkü öbür çift zaten terör estiriyor birde anneyi koyduğumda o agresif olacak yavrular yüzünden üstüne birde öbür çift agresif savaş çıkacak [:)))]
Hayırlısı ile bir kaç güne ayırırım ortalık durulduğu zaman .
Zaten onlar stresse girip yicekler yumurtaları 2-3 güne.
Aklıma ilginç bir fikir geldi ustalardan yorumları bekliyorum tabi bunu kimsenin denediğini sanmıyorum.
Suanki yavruların olduğu tanka yarın yumurtaları alıp annenin tepkisini görecem çünkü bu anne gerçekten yavrulara çok iyi bakıyor bakalım başkasının yumurtalarını üstlenecek mi yoksa yicek mi ??Çünkü annemiz yavrular la uğraşmaktan neredeyse kendisi yemek yemicek :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160113_161625.jpg[/IMG]
Asagidakide ana tanktaki cifttim ve yumurtalar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160113_155523.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160113_155426.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/1_20160113_155423.jpg[/IMG]
[QUOTE=yusufseyfullah]Maşallah akın bey çok güzel bakmışsınız balıklarınıza bizede biraz acıklarsanız nasıl baktınızı seviririz[/QUOTE]
Selam Yusuf Bey ,
Bu Meleklerimi ben ufakliktan beri buyuk dondurulmus artemia , Kurt , Kuru yem (Ufaklikta tabi kendim artemia yaptim) ile besliyorum . Ayrica akvaryumlarim icin benim ayri depo sekilinde kullandigim tankim mevcut 500 lt ve su degisiklerini bunun uzerinden yapiyorum ve suyumun PH seveyisi herzaman 6,8 olarak duzenli olarak ufakligindan beri yetistirdigim baliklarimi hic degisiklik olmadan besliyorum. Su degisimlerimi acikcasi 3 - 4 gunde bir defa yani haftada 2 gun olarak duzenli sasmadan yapmaktayim . Boylece baliklarim da mutlu ve bende gorsel ve hobici olarak mutluyum.
Saygilar
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar Akın bey
Yeni yavrularınız hayırlı olsun çok güzeller güle güle büyütün[:iyi:] [:nazar:] [:iyi:]Anaç balıklarınızında Maşallahı var [:nazar:] büyüdükçe resimlerini bekliyoruz.Saygılar.[/QUOTE]
Selam Erhan Bey ,
Cok tesekkur ederim daha iyileri sizin olsun insallah.
Tabikide ilk haftayi sorunsuz birsekilde kapattik onumuzdeki gunlerde yeni resimleri paylasacagim.
Saygilar
[QUOTE=yek67]Teşekkür ederim Akın bey inşallah diyelim , metilen mavisi kullanmadan mantarlaşma sayınız ne kadar oldu ?
Bu seferkinde bende metilen mavisi kullanmamayı düşünüyorum çünkü [/QUOTE]
Selam Yunus Bey ,
Benim sadece 1 adet yumurtam olmadi o da erkegin dollemeden dolayi oldu .
Ancak yukarida Yusuf beye yazdigim gibi benim ayri akvaryumlarim icin kullandigim su tankinin ph seviyesini 6,8 olarak ayarliyorum ve bu sekilde ilk gun den beri yavrularimin tanki ve ana tanklarim suyu burdan aliyor.Onemli olan baska bir konu tabiki anne ve baba benim baliklarim yumurtalar icin gece gunduz calisti [:nazar:].Ayrica yumurta dizdikten sonra anne ve babayi sadece kuru discus yemle duzenli olarak az miktarda ancak bir kac defa besledim.( Ornek kuru yemden 2-3 parca anne ve babaya 2-3 parca verdim) boylece su duzenini bozmamaya ve akvaryumu temiz tutmalarini sagladim.Zaten ana sorunlardan bir taneside bana gore hobicilerin yaptigi yanlislardan birtanesi yumurta dizildikten sonra anne ve babanin yumurtalarini yemesin diye fazla beslenmesi. Cunku baliklarda insanlar gibi ne kadar cok yerse okadar cok diski saglar buda daha cok temizlik gerektirir daha cok suyla oynamaktir.Benim ayrica yaptigim su degiklerinde akvaryuma geri su eklicegimde (sadece yumurta tankinda ) hava motorlarinda kullandigimiz ince hortumla geri yavas ve sakin seklinde koyuyorum(su isisi tank ile ayni ).
Anlicaginiz bu konu ile ilgi onemli olan ;
1-) Yumurta diziliminden sonraki yemleme anne ve babaya
2-) Su degisikligi ayni (isi)
3-)Yavrularin serbest yuzuse gectikten sonraki yemlemesi (Artemia )
Saygilar[:nazar:]
Ayrica bir konuyu baslmak istiyorum babada formu cok iyi olan bir baligimdir ancak siyahlari cizgileri ancak tabiki yavrular serbest yuzuse gectikten sonra babayi buyuk tankim olan 735 lt akvaryuma geri koydum.
Bildiginiz babanin siyah cizgileri uzuntuden ve esinin olmayasindan yavrulardan ayrildi diye renk acilmasi oldu [:'(] . Tabikide bu durum normal sonuc olarak esinden yavrularindan ayirdik adami [:P] . Tabiki depresyona giren baba anca kendini 2-3 gunde topladi . Buyuk tankimin yaninda olan yavru tankim babanin 2-3 gun sonra kesfettigi ve esini obur akvaryumda oldugunu fark etti sanirim ve sadece o kosede nobet tutuyor ve camdan cikmak ister gibi yuzmeye calisiyor :D
Tabiki bu durum morelimi bozuyor sonuc olarak asil bir baba oldugu icin bugun aksam ciftimizi bulusturcam ve anneyi de ana tanka geri koyacagim boylece babadaki degisiklikleri kaydetmeye calisacagim umarim yakalarim ve sizinle paylasacagim
[EDIT]akin KSK,2016-01-13 15:44:56[/EDIT]
Evet arkadaşlar bugün işten sonra eve geldim dediğim gibi ilk önce yavrularıma yemek verdim.
Tabi direk ufak tanka gittim yavrular için tam anneyi ana tanka alacaktım ki bir baktım öbür cifttim ana tankta direk orta bölümde yumurtalarını dizmis terör estiyor . Zaten biliyordum hazırlık vs yaptıklarını tüpleri çıkarmıstilar ancak tabi cama cam akvaryum yavrularla dolu olduğu için ellemedm.
Anneyi sonuç olarak geri ana tanka almadım çünkü öbür çift zaten terör estiriyor birde anneyi koyduğumda o agresif olacak yavrular yüzünden üstüne birde öbür çift agresif savaş çıkacak [:)))]
Hayırlısı ile bir kaç güne ayırırım ortalık durulduğu zaman .
Zaten onlar stresse girip yicekler yumurtaları 2-3 güne.
Aklıma ilginç bir fikir geldi ustalardan yorumları bekliyorum tabi bunu kimsenin denediğini sanmıyorum.
Suanki yavruların olduğu tanka yarın yumurtaları alıp annenin tepkisini görecem çünkü bu anne gerçekten yavrulara çok iyi bakıyor bakalım başkasının yumurtalarını üstlenecek mi yoksa yicek mi ??Çünkü annemiz yavrular la uğraşmaktan neredeyse kendisi yemek yemicek :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160113_161625.jpg[/IMG]
Asagidakide ana tanktaki cifttim ve yumurtalar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160113_155523.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/20160113_155426.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175734/1_20160113_155423.jpg[/IMG]
Asil Anne Meleğimin Yavruları
[QUOTE=yek67]Maşallah Akın bey Allah nazarlardan korusun böyle gördükçe içim acıyor ilk yavrularımdan hepsini kaybettim geçen hafta [:((] inşallah birdaha ki yumurta diziminden başarılı sonuç alırım tebrik ederim [:nazar:][/QUOTE]
Selam Yunus Emre Bey ,
Tesekkur ederim umarim daha iyisi sizin olur.
Bence yavrulari buyuturken onemli hususlardan birtanesi ilk ve ikinci gun yemleme ve suyun duzenli olarak degisimidir.
Benim bu cifttimde herhangi bir metilan mavisi veya baska bir ilac vs kullanmadan % 100 basiri almam benide mutlu etti . [:nazar:][:nazar:]
Umarim bu seferde basarili olursunuz [:nazar:] [:iyi:]
[QUOTE=yek67]Maşallah Akın bey Allah nazarlardan korusun böyle gördükçe içim acıyor ilk yavrularımdan hepsini kaybettim geçen hafta [:((] inşallah birdaha ki yumurta diziminden başarılı sonuç alırım tebrik ederim [:nazar:][/QUOTE]
Selam Yunus Emre Bey ,
Tesekkur ederim umarim daha iyisi sizin olur.
Bence yavrulari buyuturken onemli hususlardan birtanesi ilk ve ikinci gun yemleme ve suyun duzenli olarak degisimidir.
Benim bu cifttimde herhangi bir metilan mavisi veya baska bir ilac vs kullanmadan % 100 basiri almam benide mutlu etti . [:nazar:][:nazar:]
Umarim bu seferde basarili olursunuz [:nazar:] [:iyi:]
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
