ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bagcilarbalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
59
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Haziran 2015 20:26
Son Ziyaret:
08 Ocak 2026 15:38
Toplam Mesaj:
204 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim.Y
Doğum Tarihi:
20 Kasım 1993
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
[QUOTE=otuzkilo]Watt hesabı tam olarak doğru bir hesaplama olmasa da genel kanı, en az
litre÷3w veya litre÷2w olması gerektiğidir.
Sizin tankınız en az 250 - 300 litre var gibi. Hatta muhtemelen daha da fazla. 300 litre dersek en az 150-200 w aydınlatmanız olması lazım. Cuba ışık, gübre ve co2 konusunda talepkar bir bitkidir. Bu ihtiyaçları hızlıca tespit edip halletmeye bakın bence.
Ben İstanbul'da yaşamıyorum ama google dan "tüp dolum istanbul" yazıp çıkan firmaları telefonla arayıp sorabilirsiniz.
Hayırlı olsun. İnşallah başarılı olursunuz ama biraz zor bir başlangıç yaptığınızı da söylemem gerek. [/QUOTE]
oncelikle cok teşekkür ederim ilgilendiginiz icin . Efendim ölçüleri aldik 88 e 40 a 40 tam 140 litre . Şimdi bir co2 dolduran bulduk tüm bildiginiz sanayi tüpü gibi demir den . Florasanin yanina 50 şer watt ampul ceksek 3 adet . Florasan ampul arti 18 wattlikledler yeterli gelirmi . Toplamda 200 watta yakin olur .
[QUOTE=otuzkilo]Watt hesabı tam olarak doğru bir hesaplama olmasa da genel kanı, en az
litre÷3w veya litre÷2w olması gerektiğidir.
Sizin tankınız en az 250 - 300 litre var gibi. Hatta muhtemelen daha da fazla. 300 litre dersek en az 150-200 w aydınlatmanız olması lazım. Cuba ışık, gübre ve co2 konusunda talepkar bir bitkidir. Bu ihtiyaçları hızlıca tespit edip halletmeye bakın bence.
Ben İstanbul'da yaşamıyorum ama google dan "tüp dolum istanbul" yazıp çıkan firmaları telefonla arayıp sorabilirsiniz.
Hayırlı olsun. İnşallah başarılı olursunuz ama biraz zor bir başlangıç yaptığınızı da söylemem gerek. [/QUOTE]
oncelikle cok teşekkür ederim ilgilendiginiz icin . Efendim ölçüleri aldik 88 e 40 a 40 tam 140 litre . Şimdi bir co2 dolduran bulduk tüm bildiginiz sanayi tüpü gibi demir den . Florasanin yanina 50 şer watt ampul ceksek 3 adet . Florasan ampul arti 18 wattlikledler yeterli gelirmi . Toplamda 200 watta yakin olur .
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
Birde küba lara kaç watt yakmak gerekir bilmiyorum ?
Birde küba lara kaç watt yakmak gerekir bilmiyorum ?
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
[QUOTE=ebolatli]Tank ölçüleri nedir elinizdeki mevcut aydınlatma yetersis öncelikle onu belirtmek istiyorum cuba zor bir bitkidir. Co2 tüpünü biran önce halletmeye çalışın elinizdeki tüpe co2 basssınlar gerisi fasa fiso basmıyorlarsa uygun tüp deildir. [/QUOTE]
işte hocam aydinlatmayi monta ettirdikten sonra cekmeyi unuttum resmi . Ben suan farkli dukkandayim . Co2 için daha tüpü görmeden bizdeki co2 akvaryum için uygun degil diyorlar
[QUOTE=ebolatli]Tank ölçüleri nedir elinizdeki mevcut aydınlatma yetersis öncelikle onu belirtmek istiyorum cuba zor bir bitkidir. Co2 tüpünü biran önce halletmeye çalışın elinizdeki tüpe co2 basssınlar gerisi fasa fiso basmıyorlarsa uygun tüp deildir. [/QUOTE]
işte hocam aydinlatmayi monta ettirdikten sonra cekmeyi unuttum resmi . Ben suan farkli dukkandayim . Co2 için daha tüpü görmeden bizdeki co2 akvaryum için uygun degil diyorlar
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
Birde hocam ışık için yaklaşık 56 watt yaniyor . Ve yarin yine ek aydinlatma yapicaz . Resim aticam zaten cok siddetli aydinlatma oldu . Ama co2 suan problem
Birde hocam ışık için yaklaşık 56 watt yaniyor . Ve yarin yine ek aydinlatma yapicaz . Resim aticam zaten cok siddetli aydinlatma oldu . Ama co2 suan problem
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
[QUOTE=ebolatli]Cubalar yüksek ışık ister sıcaklık 25 derece idealdir ayrıca co2 çok önemlidir. Co2 olmadan keşke cuba ekimi yapmasaydınız yayılım hızı adaptasyona bağlıdır. Tank oturduktan sonrada gübreleme şekliniz çok önemlidir. Bunlar hakkında ek bilgiler verirseniz birçok arkadaş yaratlı bilgiler paylaşacaktır işin aslı toprağı serdim suyu koydum az da ışık var deildir.[/QUOTE]
hocam co2 yi vericez ama tüpü doldurtamadik hâlâ . Dükkanlar bizdeki co2 akvaryum için uygun degil diyorlar. Difizor vs hazir
[QUOTE=ebolatli]Cubalar yüksek ışık ister sıcaklık 25 derece idealdir ayrıca co2 çok önemlidir. Co2 olmadan keşke cuba ekimi yapmasaydınız yayılım hızı adaptasyona bağlıdır. Tank oturduktan sonrada gübreleme şekliniz çok önemlidir. Bunlar hakkında ek bilgiler verirseniz birçok arkadaş yaratlı bilgiler paylaşacaktır işin aslı toprağı serdim suyu koydum az da ışık var deildir.[/QUOTE]
hocam co2 yi vericez ama tüpü doldurtamadik hâlâ . Dükkanlar bizdeki co2 akvaryum için uygun degil diyorlar. Difizor vs hazir
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
[QUOTE=frknsyl]
Isıtıcı değil ışığı sormuş arkadaş. Cuba vazla ışık isteyen bir bitki onun için ışık gücünü sormuş. [/QUOTE]
hocam birde co2 için hangi yangın tüpü satan yere sorduysak , adamlar akvaryum için özel co2 olacak , bizdeki sizin baliklari yada canlilari öldürür diyorlar . Bu nasil iş
[QUOTE=frknsyl]
Isıtıcı değil ışığı sormuş arkadaş. Cuba vazla ışık isteyen bir bitki onun için ışık gücünü sormuş. [/QUOTE]
hocam birde co2 için hangi yangın tüpü satan yere sorduysak , adamlar akvaryum için özel co2 olacak , bizdeki sizin baliklari yada canlilari öldürür diyorlar . Bu nasil iş
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
Zaten bu resimlerde led ler yada florasanlar yanmiyorken çekmişim
Zaten bu resimlerde led ler yada florasanlar yanmiyorken çekmişim
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
[QUOTE=frknsyl]
Isıtıcı değil ışığı sormuş arkadaş. Cuba vazla ışık isteyen bir bitki onun için ışık gücünü sormuş. [/QUOTE]
pardon hocam ya marketteyiz ondan net okuyamamisim . Hocam 2 florasan var ama akşama resimcekip koyucam , 18 wattlik led var birde , cok farkli bir aydinlatma türü. Her florasanin yanina bahsettigim led lerden döşedik.
[QUOTE=frknsyl]
Isıtıcı değil ışığı sormuş arkadaş. Cuba vazla ışık isteyen bir bitki onun için ışık gücünü sormuş. [/QUOTE]
pardon hocam ya marketteyiz ondan net okuyamamisim . Hocam 2 florasan var ama akşama resimcekip koyucam , 18 wattlik led var birde , cok farkli bir aydinlatma türü. Her florasanin yanina bahsettigim led lerden döşedik.
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
[QUOTE=yorgunsair]Işık kaç watt? yetersiz gibi geldi bana..[/QUOTE]
150 litre akvaryum eheim marka 100 watt isitici aldik
[QUOTE=yorgunsair]Işık kaç watt? yetersiz gibi geldi bana..[/QUOTE]
150 litre akvaryum eheim marka 100 watt isitici aldik
Kuruluma Başladık Tavsiyeleri Bekliyoruz
Merhabalar arkadaşlar , daha önce zemin bitkisi ile ilgili sizlerden yardım almıştım . 2 ila 3 gün içinde akvaryumu alıp kuruluma başladık . Öncelikle şunu belirtmek isterim , binlerce balık üretmek le bitki bakımı ve görsel bir tank kurmak gerçekten farklı şeylermiş onu anladim . Co2 setimiz hazır sadece yarın dolum yaptiracagiz. Abim düz zemin istedi ve becerebilirse küba lar yayılır sağlıklı gelişim gosterirlerse tanka ozaman girişecek . Küba lari ben ektim . Sıcaklığı 26 ya sabitledik . Dikimler doğrumu nezamana yayilmaya baslarlar . Birde bu co2 yi dolum yaptirabilecegimiz halkali yada sefakoye yakinbiryer bilen varmi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181247451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181247531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181249011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181249111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181249161.jpg[/IMG]
Merhabalar arkadaşlar , daha önce zemin bitkisi ile ilgili sizlerden yardım almıştım . 2 ila 3 gün içinde akvaryumu alıp kuruluma başladık . Öncelikle şunu belirtmek isterim , binlerce balık üretmek le bitki bakımı ve görsel bir tank kurmak gerçekten farklı şeylermiş onu anladim . Co2 setimiz hazır sadece yarın dolum yaptiracagiz. Abim düz zemin istedi ve becerebilirse küba lar yayılır sağlıklı gelişim gosterirlerse tanka ozaman girişecek . Küba lari ben ektim . Sıcaklığı 26 ya sabitledik . Dikimler doğrumu nezamana yayilmaya baslarlar . Birde bu co2 yi dolum yaptirabilecegimiz halkali yada sefakoye yakinbiryer bilen varmi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181247451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181247531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181248531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181249011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181249111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175470/041220181249161.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
