ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
egedin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
275
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Kasım 2006 21:23
Son Ziyaret:
18 Saat 50 Dakika önce
Toplam Mesaj:
220 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
7 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
EGEMEN DİNÇER
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/17533.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Mavi-yeşil Alg Ve Saç Yosunu Sorunu
[QUOTE=Srknatmn]
Öncelikle değerli bilgiler için teşekkürler.
Ben bu tankı aralıkta kurdum kışın ve akvaryum aynı oda da fakat cama oldukça uzak bir bölgedeydi.Sonrasında cama 2 metre gibi bir mesafeye dolap yaptırdım ve oraya konumlandırdım.Sabahları güneş o pencere tarafından doğsa da,tül ve perdelerim öğlen 11’e kadar hep kapalı oluyor.Akvaryuma zaten direk güneş çarpmıyor fakat gün ışığı içeriye ister istemez süzülüyor.Bu derecedeki bir gün ışığı dahi zararlı bir etkenmidir yani onu merak ettim doğrusu?
Tabanda silis kum oldukça azaldı,elimde daha kum var.Acaba zemine kum ilavesi yapsam nasıl olur sizce?
Bahsettiğiniz uv filtre olayını anlamadım açıkçası..Nasıl bir filtre şeklidir o?[/QUOTE]
Tüm kumu dikkatlice akvaryumdan çekip yeni kum eklemeyebilirsiniz tabi ama teşhis ve tedavi sonrası bunu yapmak daha mantıklı.
UV filtre içinde uv-c lamba olan bir sistem, farklı türleri var. Akvaryum için uv filtre olarak aratırsanız gerekli bilgileri internette rahatlıkla bulabilirsiniz.
[QUOTE=Srknatmn]
Öncelikle değerli bilgiler için teşekkürler.
Ben bu tankı aralıkta kurdum kışın ve akvaryum aynı oda da fakat cama oldukça uzak bir bölgedeydi.Sonrasında cama 2 metre gibi bir mesafeye dolap yaptırdım ve oraya konumlandırdım.Sabahları güneş o pencere tarafından doğsa da,tül ve perdelerim öğlen 11’e kadar hep kapalı oluyor.Akvaryuma zaten direk güneş çarpmıyor fakat gün ışığı içeriye ister istemez süzülüyor.Bu derecedeki bir gün ışığı dahi zararlı bir etkenmidir yani onu merak ettim doğrusu?
Tabanda silis kum oldukça azaldı,elimde daha kum var.Acaba zemine kum ilavesi yapsam nasıl olur sizce?
Bahsettiğiniz uv filtre olayını anlamadım açıkçası..Nasıl bir filtre şeklidir o?[/QUOTE]
Tüm kumu dikkatlice akvaryumdan çekip yeni kum eklemeyebilirsiniz tabi ama teşhis ve tedavi sonrası bunu yapmak daha mantıklı.
UV filtre içinde uv-c lamba olan bir sistem, farklı türleri var. Akvaryum için uv filtre olarak aratırsanız gerekli bilgileri internette rahatlıkla bulabilirsiniz.
Mavi-yeşil Alg Ve Saç Yosunu Sorunu
[QUOTE=Srknatmn]Merhaba,
Konu epey eski tarihte kalmış ama bu konuya denk geldim arama butonu sayesinde.Yaklaşık 1.5-2 aydır bende de bu sorun var.Ben ilk başta yosunlanma yaşadım bitkilerde ve sonrasında baktım ki zemindeki silis kumda da öbek öbek zamanla yayılan bir yeşillenme oldu.Zemindeki bu yeşilliği de ben yosun olarak düşündüm açıkçası.Tesadüfen bir hobici ile konuşurken bendeki bu durumun ciyanobakteri olduğunu öğrenmiş oldum.
Bugün camları da dahil saran bu şeyi mümkün mertebe dip çekimi yaparak ve camdakileri önce jiletle “ pişman oldum çünkü jilet camda çiziklere neden olmuş” sonra creaqua eraser brick ile temizledim.Ardından su değişimi yaptım %30 gibi.
Şu durum var ki,daha önceleri de dip çekimi yapmama ve bu yeşilliği çektirmeme rağmen 2 güne yine hızlıca yayılıyor ve su değişimi yaptığım gün dahi su kötü kokmaya başlıyor.kokusu çok kötü cidden.Dip çekimi yapa yapa tabandaki silis kumum da çok azaldı..Tekrardan kum ekleyeceğim ama bu bakteriden kurtulmadan da kum eklemek mantıklı olmaz gibi.Tabanın en dibinde dahi yeşil bir tabaka var gibi görünüyor.Taban kumu da bakteri tuttuğu için kumu bir anca çıkarıp sıfırlayıp kum ekleyesim yok.Riskli gibi geliyor bana.
Şu anda güncel olarak nasıl bir antibiyotik veya ilaç ile tedavi yapabilirim acaba?
Tankım 60lt ve eheim 2011 filtrem var.Filtrede en altta sera seramik halka,mavi sünger,eheim substrat pro,sera crystal yeşil elfay ve en üstte seachem purigen var..
[/QUOTE]
Merhabalar,
Hey gidi günler unutmuştum ben bu akvaryumu :)
Şimdi öncelikle siyano bakterinin neden oluştuğunu bulup bunun önüne geçmezseniz antibiyotik tedavisi yapsanız da bir süre sonra geri gelir bakteriler ki bende de öyle olmuştu. Bu bakterinin en büyük sebebi akvaryumun direkt güneş ışığına maruz kalması. Açıkçası ben güneş ışığı dışında da başka faktöre çok rastlamadım. Bu nedenle akvaryumunuzun direkt güneş ışığı aldığı fikri üzerinden devam ediyorum.
Akvaryumun direk güneş ışığı almayacağı yeni bir yere taşımak veya perdeleri güneş ışığını daha az geçiren bir perde ile değiştirmek ilk yapılabilecek önlemler. Eğer bunları yapamıyorsanız dış filtreyi 5-10 litrelik bir kovada çalıştırmaya devam ederek akvaryuma antibiyotik uygulaması yapıp hemen akabinde güçlü bir uv filtre ile sistemi desteklerseniz büyük oranda sorunu çözmüş olursunuz diye düşünüyorum.
Unutmayın sorunun nedenini bulup bunu düzeltmeden yapacağınız işlemlerin hepsi geçici olur. En fazla 1 ay sonra aynı sorunla karşılaşırsınız.
Şuan özellikle havaların iyileşmesi ile evdeki iki akvaryumda da siyano bakteri oluşumları gözlüyorum. Mümkün olduğunca direkt güneş ışınlarını engellemeye çalışıyorum. Yeşillik oluşan kumları da alt-üst yapınca güneş ışığı görmeyen kumlar kendi kendine normale dönüyor.
[QUOTE=Srknatmn]Merhaba,
Konu epey eski tarihte kalmış ama bu konuya denk geldim arama butonu sayesinde.Yaklaşık 1.5-2 aydır bende de bu sorun var.Ben ilk başta yosunlanma yaşadım bitkilerde ve sonrasında baktım ki zemindeki silis kumda da öbek öbek zamanla yayılan bir yeşillenme oldu.Zemindeki bu yeşilliği de ben yosun olarak düşündüm açıkçası.Tesadüfen bir hobici ile konuşurken bendeki bu durumun ciyanobakteri olduğunu öğrenmiş oldum.
Bugün camları da dahil saran bu şeyi mümkün mertebe dip çekimi yaparak ve camdakileri önce jiletle “ pişman oldum çünkü jilet camda çiziklere neden olmuş” sonra creaqua eraser brick ile temizledim.Ardından su değişimi yaptım %30 gibi.
Şu durum var ki,daha önceleri de dip çekimi yapmama ve bu yeşilliği çektirmeme rağmen 2 güne yine hızlıca yayılıyor ve su değişimi yaptığım gün dahi su kötü kokmaya başlıyor.kokusu çok kötü cidden.Dip çekimi yapa yapa tabandaki silis kumum da çok azaldı..Tekrardan kum ekleyeceğim ama bu bakteriden kurtulmadan da kum eklemek mantıklı olmaz gibi.Tabanın en dibinde dahi yeşil bir tabaka var gibi görünüyor.Taban kumu da bakteri tuttuğu için kumu bir anca çıkarıp sıfırlayıp kum ekleyesim yok.Riskli gibi geliyor bana.
Şu anda güncel olarak nasıl bir antibiyotik veya ilaç ile tedavi yapabilirim acaba?
Tankım 60lt ve eheim 2011 filtrem var.Filtrede en altta sera seramik halka,mavi sünger,eheim substrat pro,sera crystal yeşil elfay ve en üstte seachem purigen var..
[/QUOTE]
Merhabalar,
Hey gidi günler unutmuştum ben bu akvaryumu :)
Şimdi öncelikle siyano bakterinin neden oluştuğunu bulup bunun önüne geçmezseniz antibiyotik tedavisi yapsanız da bir süre sonra geri gelir bakteriler ki bende de öyle olmuştu. Bu bakterinin en büyük sebebi akvaryumun direkt güneş ışığına maruz kalması. Açıkçası ben güneş ışığı dışında da başka faktöre çok rastlamadım. Bu nedenle akvaryumunuzun direkt güneş ışığı aldığı fikri üzerinden devam ediyorum.
Akvaryumun direk güneş ışığı almayacağı yeni bir yere taşımak veya perdeleri güneş ışığını daha az geçiren bir perde ile değiştirmek ilk yapılabilecek önlemler. Eğer bunları yapamıyorsanız dış filtreyi 5-10 litrelik bir kovada çalıştırmaya devam ederek akvaryuma antibiyotik uygulaması yapıp hemen akabinde güçlü bir uv filtre ile sistemi desteklerseniz büyük oranda sorunu çözmüş olursunuz diye düşünüyorum.
Unutmayın sorunun nedenini bulup bunu düzeltmeden yapacağınız işlemlerin hepsi geçici olur. En fazla 1 ay sonra aynı sorunla karşılaşırsınız.
Şuan özellikle havaların iyileşmesi ile evdeki iki akvaryumda da siyano bakteri oluşumları gözlüyorum. Mümkün olduğunca direkt güneş ışınlarını engellemeye çalışıyorum. Yeşillik oluşan kumları da alt-üst yapınca güneş ışığı görmeyen kumlar kendi kendine normale dönüyor.
Regülatör Tavsiye ( Yıldız / Mufan / Diamond )
Merhaba, farklı zamanlarda 4 farklı co2 sistem kullandım hepsi de yıldız marka idi. Diğer markalar hakkında yorum yapamam ama yıldız marka regülatörde kaliteli bir ince ayar vanası kullanırsanız hiç sorun yaşamazsınız. Bende selenoid valfli sitem var şuan, aylarca aynı standartta co2 akışı sağlıyor. Yıldız regülatörün bir iyi yanı yerli olduğu için servis imkanı var. Yaklaşık 4 sene önce ikinci el aldığım regülatörün kaçak yaptığından şüphelenip servise gönderdim. Ürün bana geldiğinde hatalı kutulandığı için kargoda kırılmıştı. Servise fotoğrafları ile birlikte mesaj attım. Regülatörü tekrar göndermemi istediler. İnceleyip hatanın kendilerinde olduğunu belirtip sıfır regülatör yolladılar. Daha sonra yine ikinci el aldığım iki regülatörü de kullanmadan önce servise gönderdim ve bakım yaptırdım. Birinde conta değişti diğerinde genel bakım yaptılar. Sadece conta için çok az bir miktar talep ettiler, bakım parası ek servis ücreti falan hiç bir şey istemediler. Ben satın aldığım üründe genelde servis hizmetine önem veririm o nedenle bence yıldız regülatör en iyi seçenek her zaman.
Merhaba, farklı zamanlarda 4 farklı co2 sistem kullandım hepsi de yıldız marka idi. Diğer markalar hakkında yorum yapamam ama yıldız marka regülatörde kaliteli bir ince ayar vanası kullanırsanız hiç sorun yaşamazsınız. Bende selenoid valfli sitem var şuan, aylarca aynı standartta co2 akışı sağlıyor. Yıldız regülatörün bir iyi yanı yerli olduğu için servis imkanı var. Yaklaşık 4 sene önce ikinci el aldığım regülatörün kaçak yaptığından şüphelenip servise gönderdim. Ürün bana geldiğinde hatalı kutulandığı için kargoda kırılmıştı. Servise fotoğrafları ile birlikte mesaj attım. Regülatörü tekrar göndermemi istediler. İnceleyip hatanın kendilerinde olduğunu belirtip sıfır regülatör yolladılar. Daha sonra yine ikinci el aldığım iki regülatörü de kullanmadan önce servise gönderdim ve bakım yaptırdım. Birinde conta değişti diğerinde genel bakım yaptılar. Sadece conta için çok az bir miktar talep ettiler, bakım parası ek servis ücreti falan hiç bir şey istemediler. Ben satın aldığım üründe genelde servis hizmetine önem veririm o nedenle bence yıldız regülatör en iyi seçenek her zaman.
Oase Marka Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Srknatmn]
Kafa karıştı şimdi bende :)
O halde oase 350 90-45-45 lik bir tanka az gelir sonucunu mu çıkarmak gerekir?[/QUOTE]
Kağıt üzerinde yeterli gibi görünüyor ama pratikte muhtemelen yetmez. Oluşturduğunuz dekor, filtre emiş-basış borularının dekora göre doğru konumlandırılması sirkülasyonu etkileyeceği için önemli. Ayrıca besleyeceğiniz balık türleri ve sayısı da akvaryumdaki kirlenme hızını etkileyecek. Her akvaryumun kendine has bir yapısı var bu nedenle hayalinizdeki akvaryuma en uygun filtreyi yine en iyi siz belirlersiniz.
Var sayalım yanlış filtre seçtiniz, yüksek debili geldiyse çaresi musluktan kısmak ama düşük debinin çaresi yeni filtre almak. O nedenle imkanlarınıza göre alabileceğiniz en büyük filtreyi almak bence mantıklı olanı.
[QUOTE=Srknatmn]
Kafa karıştı şimdi bende :)
O halde oase 350 90-45-45 lik bir tanka az gelir sonucunu mu çıkarmak gerekir?[/QUOTE]
Kağıt üzerinde yeterli gibi görünüyor ama pratikte muhtemelen yetmez. Oluşturduğunuz dekor, filtre emiş-basış borularının dekora göre doğru konumlandırılması sirkülasyonu etkileyeceği için önemli. Ayrıca besleyeceğiniz balık türleri ve sayısı da akvaryumdaki kirlenme hızını etkileyecek. Her akvaryumun kendine has bir yapısı var bu nedenle hayalinizdeki akvaryuma en uygun filtreyi yine en iyi siz belirlersiniz.
Var sayalım yanlış filtre seçtiniz, yüksek debili geldiyse çaresi musluktan kısmak ama düşük debinin çaresi yeni filtre almak. O nedenle imkanlarınıza göre alabileceğiniz en büyük filtreyi almak bence mantıklı olanı.
Oase Marka Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Srknatmn]
850 modelinin debisi fazla gelmiyor mu yani tankınıza?Fazla akıntı ve sirkülasyon balıkları rahatsız eder diye çokta debisi yüksek kapasitelere gidesim yok açıkçası.Sizdeki modeli saatte kaç lt çeviriyor acaba?[/QUOTE]
1550 litre çeviriyor, melek çiftim gecen ay yumurta dizdi. Çöpçüler düzenli yumurta bırakıyor. Balıklarla ilgili rahatsız olduklarını gözlemlediğim bir durum olmadı hiç.
[QUOTE=Srknatmn]
850 modelinin debisi fazla gelmiyor mu yani tankınıza?Fazla akıntı ve sirkülasyon balıkları rahatsız eder diye çokta debisi yüksek kapasitelere gidesim yok açıkçası.Sizdeki modeli saatte kaç lt çeviriyor acaba?[/QUOTE]
1550 litre çeviriyor, melek çiftim gecen ay yumurta dizdi. Çöpçüler düzenli yumurta bırakıyor. Balıklarla ilgili rahatsız olduklarını gözlemlediğim bir durum olmadı hiç.
Oase Marka Dış Filtre Hakkında
[QUOTE=Srknatmn]
Merhaba,
Bende 90-45-45 ölçülerinde “ortalama 150lt gibi” alacağım tanka bio350 modelini düşünüyorum.1100lt/saat su döndürdüğü yazıyor 250 modelinde ise bu değer 900lt/saat.
Acaba hazır almışken 350 modelini mi alsam?Debi ayarı var demişsiniz ama beni en çok düşündüren konu debi kısıldığında cihaza bir zararı var mı yok mu?[/QUOTE]
Merhaba, ben aynı ölçülerdeki bitkili akvaryum için oase thermo 850 kullanıyorum. Debi ayarı da yapmadım standardı neyse onu kullanıyorum. Gayet memnunum bence imkanınız ölçüsünde alabileceğiniz en yüksek debili ve kovası büyük filtre ne ise onu alın.
[QUOTE=Srknatmn]
Merhaba,
Bende 90-45-45 ölçülerinde “ortalama 150lt gibi” alacağım tanka bio350 modelini düşünüyorum.1100lt/saat su döndürdüğü yazıyor 250 modelinde ise bu değer 900lt/saat.
Acaba hazır almışken 350 modelini mi alsam?Debi ayarı var demişsiniz ama beni en çok düşündüren konu debi kısıldığında cihaza bir zararı var mı yok mu?[/QUOTE]
Merhaba, ben aynı ölçülerdeki bitkili akvaryum için oase thermo 850 kullanıyorum. Debi ayarı da yapmadım standardı neyse onu kullanıyorum. Gayet memnunum bence imkanınız ölçüsünde alabileceğiniz en yüksek debili ve kovası büyük filtre ne ise onu alın.
60x40x40 Dış Filtre Tercihi ( Oase , Aquael )
Merhaba,
şimdiye kadar atman, jebao, fluval, eheim ve oase marka dış filtreler kullandım. Ses olarak en iyisi eheim ama kolay temizlik, ısıtıcının içinde olması ve debi düşmemesi gibi özellikleri ile bence oase biomaster kullandığım en iyi filtre. Sesle ilgili takıntınız yoksa ve bütçeniz de yeterliyse kesinlikle oase biomaster thermo tercih edin bence.
Merhaba,
şimdiye kadar atman, jebao, fluval, eheim ve oase marka dış filtreler kullandım. Ses olarak en iyisi eheim ama kolay temizlik, ısıtıcının içinde olması ve debi düşmemesi gibi özellikleri ile bence oase biomaster kullandığım en iyi filtre. Sesle ilgili takıntınız yoksa ve bütçeniz de yeterliyse kesinlikle oase biomaster thermo tercih edin bence.
Hobiye Yeni Başladım Ama Çok Kayıp Verdim
Merhaba, fotoğraflarda ilk dikkatimi çeken şey suyunuz bulanık ve bazı fotolarda köpük var. Kullandığınız bitki toprağının markasını bilmiyorum ama çoğu toprak ilk bir hafta sık su değişimi ister. Günlük en az %30 su değişimi yapın. Arıtma suyu veya içme suyu kullanmanızı, bakteri kültürü almanızı öneririm. Suyunuz berraklaşınca akvaryuma salyangoz ekleyip gözlemlemenizi tavsiye ederim. Salyangozlar kötü su şartlarına çok çabuk tepki verir ve akvaryumdan kaçmamaya çalışır. Salyangozlar akvaryum içinde serbest geziniyorsa muhtemelen artık balık ekleme aşamasına gelmişsiniz demektir.[EDIT]egedin,2025-12-17 11:38:49[/EDIT]
Merhaba, fotoğraflarda ilk dikkatimi çeken şey suyunuz bulanık ve bazı fotolarda köpük var. Kullandığınız bitki toprağının markasını bilmiyorum ama çoğu toprak ilk bir hafta sık su değişimi ister. Günlük en az %30 su değişimi yapın. Arıtma suyu veya içme suyu kullanmanızı, bakteri kültürü almanızı öneririm. Suyunuz berraklaşınca akvaryuma salyangoz ekleyip gözlemlemenizi tavsiye ederim. Salyangozlar kötü su şartlarına çok çabuk tepki verir ve akvaryumdan kaçmamaya çalışır. Salyangozlar akvaryum içinde serbest geziniyorsa muhtemelen artık balık ekleme aşamasına gelmişsiniz demektir.[EDIT]egedin,2025-12-17 11:38:49[/EDIT]
Co2 Damla Sayacı
Merhaba, aşağıdaki link yardımcı olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=9bK6Ae23YOg
Merhaba, aşağıdaki link yardımcı olabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=9bK6Ae23YOg
C02 Tüp Hava Vermiyor
Olabilir, hemen yenisini almaktansa bi kontrol ettirmenizde fayda var.
Olabilir, hemen yenisini almaktansa bi kontrol ettirmenizde fayda var.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
