ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
daghan51
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Haziran 2015 08:53
Son Ziyaret:
26 Ocak 2026 13:26
Toplam Mesaj:
175 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı Kaya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Nigde
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bitkili Akvaryum
SON 10 MESAJI
D201 Strik Asit Karbonatlı Sistem Çözünmeme Sorun
D501deki gibi bir vana lazım bu sisteme aslında. Ben alacaktım ancak 30-40 tl bandında idi benzer çelik vana. Onun yerine direk d501 alsam mı diye düşündüm hala da düşünüyorum.
https://tr.aliexpress.com/item/WYIN-Brand-New-CO2-Needle-Valve-For-Guage-Diffuser-Pressure-System-DIY-Planted-Aquarium-Twin-Head/32725542827.html?spm=a2g10.search0104.3.23.118513aeJmuTbr&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536_10902,searchweb201603_58,ppcSwitch_0&algo_expid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90-3&algo_pvid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90&transAbTest=ae803_3
D501deki gibi bir vana lazım bu sisteme aslında. Ben alacaktım ancak 30-40 tl bandında idi benzer çelik vana. Onun yerine direk d501 alsam mı diye düşündüm hala da düşünüyorum.
https://tr.aliexpress.com/item/WYIN-Brand-New-CO2-Needle-Valve-For-Guage-Diffuser-Pressure-System-DIY-Planted-Aquarium-Twin-Head/32725542827.html?spm=a2g10.search0104.3.23.118513aeJmuTbr&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536_10902,searchweb201603_58,ppcSwitch_0&algo_expid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90-3&algo_pvid=3578b5dd-48f6-43a0-92b4-47cf5cce6c90&transAbTest=ae803_3
D201 Strik Asit Karbonatlı Sistem Çözünmeme Sorun
Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.
[QUOTE=daghan51]Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.[/QUOTE]
B yani Karbonat şişesini çalkaladım 2 olan basınç 4'e doğru yaklaştı. Yine aynı problem. Çalkalamadan tepkimeye girmiyor yani gaz oluşmuyor.
Temsili bir resim ekliyorum onun üzerinden konuşacam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/220320192251121.jpg[/IMG]
A şişesinden gelen strik asit, 2 ile işaretlenen yerden yani en alttan B şişesine geçmesi gerekirken, 1 ile işaretlediğim yerden damla damla ve çok az bir şekilde geliyor. Bunun sebebi 2 numaralı hortumun uzun olması olabilir.Suyun altında kalıyor ve suyun basıncı nedeniyle ordan gelemeyen strik asit 1'den geliyor olabilir. 1 ve 2'yi tamamen çıkartıp deneyeceğim. direk kapaktan aşağı doğru boşalsın gelen strik asit. Bakalım nolacak sonucu yazarım.
B şişesindeki söz konusu hava hortumu sizin de bu kadar uzun mu?
Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.
[QUOTE=daghan51]Ben bugün hassas terazi aldım ve tam kullanım klavuzunda söylediği gibi gramajları ayarladım sistemi yeniden kurdum. Bakalım nasıl olacak.
Sistemi 19:00 gibi gramı gramına kurdum.Basınç 1,5'di. 3 saat sonra saat 22:00'da basınç 2 olmuş. Basınç stabil değil şimdilik. Gelişmeleri yazacağım.[/QUOTE]
B yani Karbonat şişesini çalkaladım 2 olan basınç 4'e doğru yaklaştı. Yine aynı problem. Çalkalamadan tepkimeye girmiyor yani gaz oluşmuyor.
Temsili bir resim ekliyorum onun üzerinden konuşacam.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/220320192251121.jpg[/IMG]
A şişesinden gelen strik asit, 2 ile işaretlenen yerden yani en alttan B şişesine geçmesi gerekirken, 1 ile işaretlediğim yerden damla damla ve çok az bir şekilde geliyor. Bunun sebebi 2 numaralı hortumun uzun olması olabilir.Suyun altında kalıyor ve suyun basıncı nedeniyle ordan gelemeyen strik asit 1'den geliyor olabilir. 1 ve 2'yi tamamen çıkartıp deneyeceğim. direk kapaktan aşağı doğru boşalsın gelen strik asit. Bakalım nolacak sonucu yazarım.
B şişesindeki söz konusu hava hortumu sizin de bu kadar uzun mu?
D201 Strik Asit Karbonatlı Sistem Çözünmeme Sorun
[QUOTE=daghan51]Bildiğiniz üzere birinci şişedeki limon tuzu+su karışımı, ikinci şişedeki karbonat+su karışımına yavaş Yavaş geçerek Co2 gazı oluşuyor ve difüzör yardımı ile oluşan bu gazı kullanıyoruz.
Bir süredir limon tuzlu su, karbonat şişesine akıyor ama elle çalkalamadan Co2 oluşmuyor.
Sistem basıncı dengelemek için strik asit çekip duruyor, hem strik asit hemen bitiyor hem de ikinci şişeyi çalkaladığım anda aşırı Co2 çıkıp basınç çok hızlı artıyor.
Kısacası çalkalamadan çözünmeme durumu var. Aceba oda sıcaklığı ile mi ilgili çünkü iki farklı limon tuzu karbonat kullandım sonuç aynı.
Umarım Sorunu anlatabilmişimdir.[/QUOTE]
Bu sorunu aşamadım hala arkadaşlar. D201 kullanan yok mu? Aslında mantığı çok basit olan çok kullanışlı bir sistem d201.
Sistemi kurup çalıştırdıktan sonra A şişesindeki limon tuzu yavaş yavaş B şişesine geçiyor. Karbonat ile tepkimeye giriyor ve co2 gazı oluşuyor. Yavaş yavaş bu işlem limon tuzu bitene kadar tekrarlanıyor.
Ama a şişesinden gelen limontuzu b şişesinde çözünmediği için sistem a şişesinin tamamını çekiyor basıncı dengelemek için ve limon tuzu hemen bitiyor.
Gidip bir bakıyosunuz a şişesi bitmiş b şişesi dolmuş ama basınç yükselmemiş. Bir çalkalıyorsunuz b şişesini; limon tuzu karbonat ile tepkimeye giriyor aniden basınç 4-5 barı görüyor. Bu sorun nedendir arkadaşlar ya. Aceba sıvıları mı çok koydum bilemedim ki.
[EDIT]daghan51,2019-03-20 11:10:54[/EDIT]
[QUOTE=daghan51]Bildiğiniz üzere birinci şişedeki limon tuzu+su karışımı, ikinci şişedeki karbonat+su karışımına yavaş Yavaş geçerek Co2 gazı oluşuyor ve difüzör yardımı ile oluşan bu gazı kullanıyoruz.
Bir süredir limon tuzlu su, karbonat şişesine akıyor ama elle çalkalamadan Co2 oluşmuyor.
Sistem basıncı dengelemek için strik asit çekip duruyor, hem strik asit hemen bitiyor hem de ikinci şişeyi çalkaladığım anda aşırı Co2 çıkıp basınç çok hızlı artıyor.
Kısacası çalkalamadan çözünmeme durumu var. Aceba oda sıcaklığı ile mi ilgili çünkü iki farklı limon tuzu karbonat kullandım sonuç aynı.
Umarım Sorunu anlatabilmişimdir.[/QUOTE]
Bu sorunu aşamadım hala arkadaşlar. D201 kullanan yok mu? Aslında mantığı çok basit olan çok kullanışlı bir sistem d201.
Sistemi kurup çalıştırdıktan sonra A şişesindeki limon tuzu yavaş yavaş B şişesine geçiyor. Karbonat ile tepkimeye giriyor ve co2 gazı oluşuyor. Yavaş yavaş bu işlem limon tuzu bitene kadar tekrarlanıyor.
Ama a şişesinden gelen limontuzu b şişesinde çözünmediği için sistem a şişesinin tamamını çekiyor basıncı dengelemek için ve limon tuzu hemen bitiyor.
Gidip bir bakıyosunuz a şişesi bitmiş b şişesi dolmuş ama basınç yükselmemiş. Bir çalkalıyorsunuz b şişesini; limon tuzu karbonat ile tepkimeye giriyor aniden basınç 4-5 barı görüyor. Bu sorun nedendir arkadaşlar ya. Aceba sıvıları mı çok koydum bilemedim ki.
[EDIT]daghan51,2019-03-20 11:10:54[/EDIT]
Bitki Fotosentez Hak.
[QUOTE=calderon61]Yeni bir bilgi
kumun için hapsolan fotosentez olayında şöyle bir gelişme oldu.
2 tane bitkiyi budadım. budadığım yerden ışıklandırma açık olduğunda kabarcıklar çıkmaya başladı herhalde fotosentez sanırım[/QUOTE]
Bende de bazı bitkilerde gözle görünür fotosentez dediğin gibi budanmış yani kesilmiş yerlerden oluyor. Bitkilerinin durumu kötü. Işıklandırman literatüre göre az gibi duruyor. Co2 indicatör edinmelisin kendine bence co2'n de yeterli değildir senin.
Yerinde olsam co2 indicator, çinden de d201 limon tuzu sistem alırdım. Bitkileri de komple söküp yosundan arındırıp kötü yapraklarını kesip, budayıp tekrardan dikerdim. Suyu da %50 değiştirirdim.
Işıklandırma konusuna gelince bi 36w daha eklemek maliyetli ama gerekebilir.
[QUOTE=calderon61]Yeni bir bilgi
kumun için hapsolan fotosentez olayında şöyle bir gelişme oldu.
2 tane bitkiyi budadım. budadığım yerden ışıklandırma açık olduğunda kabarcıklar çıkmaya başladı herhalde fotosentez sanırım[/QUOTE]
Bende de bazı bitkilerde gözle görünür fotosentez dediğin gibi budanmış yani kesilmiş yerlerden oluyor. Bitkilerinin durumu kötü. Işıklandırman literatüre göre az gibi duruyor. Co2 indicatör edinmelisin kendine bence co2'n de yeterli değildir senin.
Yerinde olsam co2 indicator, çinden de d201 limon tuzu sistem alırdım. Bitkileri de komple söküp yosundan arındırıp kötü yapraklarını kesip, budayıp tekrardan dikerdim. Suyu da %50 değiştirirdim.
Işıklandırma konusuna gelince bi 36w daha eklemek maliyetli ama gerekebilir.
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/180320191130561.jpg[/IMG]
Micraları bayağı azalttım. Montecarloları üzeri ışık alacak şekilde açığa diktim.Tam üzerine 90 derece lensli powerled (6500k+full spect) koydum. Bitki popülasyonu azaldığı için olsa gerek co2 indicatörü uzun süreden sonra ilk defa fazla co2 anlamına gelen sarı rengi gördü:)
Monteler fotosentez yapıyorlar, sanırım doğru yoldayım. Tek eksiğim işlerimden dolayı fazla su değişimi yapamıyorum.
Sıvı Gübre olarak neyi severler neyi sevmezler bilemiyorum. https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf takvimine göre gübrelemeye devam.[EDIT]daghan51,2019-03-18 11:33:56[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/180320191130561.jpg[/IMG]
Micraları bayağı azalttım. Montecarloları üzeri ışık alacak şekilde açığa diktim.Tam üzerine 90 derece lensli powerled (6500k+full spect) koydum. Bitki popülasyonu azaldığı için olsa gerek co2 indicatörü uzun süreden sonra ilk defa fazla co2 anlamına gelen sarı rengi gördü:)
Monteler fotosentez yapıyorlar, sanırım doğru yoldayım. Tek eksiğim işlerimden dolayı fazla su değişimi yapamıyorum.
Sıvı Gübre olarak neyi severler neyi sevmezler bilemiyorum. https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf takvimine göre gübrelemeye devam.[EDIT]daghan51,2019-03-18 11:33:56[/EDIT]
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
Aşırı bitki yoğunluğu vardı. Micralar zemini kaplamış montelerin üzerini örtmüştü. Co2 de stabil değidi ve az geliyordu. Bütün bitkileri söktüm micraları çıkardım. Diğerleri azalttım Monteleri diktim fotosentezleri başladı.
Aşırı bitki yoğunluğu vardı. Micralar zemini kaplamış montelerin üzerini örtmüştü. Co2 de stabil değidi ve az geliyordu. Bütün bitkileri söktüm micraları çıkardım. Diğerleri azalttım Monteleri diktim fotosentezleri başladı.
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Işık yetersiz görünüyor. Diğer etkende CO2.[/QUOTE]
Hocam ışık 36w x 2=72w powerled idi aşırı fazla dendi herkes tarafından birini yakıyorum ama dediğiniz gibi co2 eksikliği kalıyor tek sebep. biraz yüklenecem co2ye
[QUOTE=Arkun]Merhaba,
Işık yetersiz görünüyor. Diğer etkende CO2.[/QUOTE]
Hocam ışık 36w x 2=72w powerled idi aşırı fazla dendi herkes tarafından birini yakıyorum ama dediğiniz gibi co2 eksikliği kalıyor tek sebep. biraz yüklenecem co2ye
Monte Carlo Bakım Ve Gelişim Durumu
Merhaba Herkese; Monte Carloları dikeli 3 ay oldu. Hiç yayılma gözlemleyemedim. Aceba yanlış yaptığım bir şey mi var akvaryumdaki diğer bitkiler coşuyor. Monte Carloda durum neredeyse ektiğim gibi.
Akvaryum: 100x31x45h
Taban:Jbl Aquabasisplus+Jbl Manado;
Işıklandırma: Powerled 36w;
Co2: Strik Asit Limon Tuzu
Sıvı Gübreleme: Seachem Set, Güvreleme Takvimi : https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010421.jpg[/IMG]
Merhaba Herkese; Monte Carloları dikeli 3 ay oldu. Hiç yayılma gözlemleyemedim. Aceba yanlış yaptığım bir şey mi var akvaryumdaki diğer bitkiler coşuyor. Monte Carloda durum neredeyse ektiğim gibi.
Akvaryum: 100x31x45h
Taban:Jbl Aquabasisplus+Jbl Manado;
Işıklandırma: Powerled 36w;
Co2: Strik Asit Limon Tuzu
Sıvı Gübreleme: Seachem Set, Güvreleme Takvimi : https://www.seachem.com/downloads/charts/Plant-Dose-Chart.pdf
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174958/160320191010421.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Başlangıcında Sorun Yaşıyorum
Işık ve co2 olacak mı? Önce bunu düşünmelisin gerisi kolay. Kum olarak iyi bir marka al zaten akvaryumun küçük çok bişey tutmaz.
Ben alta jbl aquabasisplus, üste jbl manado ile ilk bitkili deneyimimi gerçekleştirdim. 3 ayda orman oldu. Ama toprak rengi turuncu sadece rengi sevmiyorum. Siyah toprak olsa göze daha iyi görünürdü. Toprağın ucuzuna kaçma derim.
İkinci olarak ışığını powerled seç derim. Powerled yapımı ile sayısız konu var. Çinden ya da n11,gittigidiyor gibi sitelerden 1 wattlık powerledler alıp kendin yapabilirsin. Litre ile 0.3 'ü çarparak kaç wattlık bir powerled ışığa ihtiyacını bulabilirsin. Örneğin: 100litre akvaryumun için 100*0.3=30 watt powerled lazım.
Co2 için ise bütçen yoksa ya da benim gibi evinde yüksek basınçlı tüp olmasını istemiyorsan d201 co2 sistem alabilirsin 60-70 tl'ye. Ben kullanıyorum memnunum.
Son olarak Bitkileri hobicilerden temin edersen çok ucuza gelir. Örneğin Ben ilk kurulumda n11.com'dan 30 tlye micra satın aldım 3-4 tutam birşeydi. Şimdi tüm zemini kapladı. 30 tl'ye aldığım kadarına 3-5 TL istiyorum gübre parası o da.
Bende şu an 5 adet lepistes, bolca kiraz karides, sae, elma salyangoz, cüce vatoz canlıları var. Bitki yoğunluğum çok olduğu için hiç dokunmadan hepsinin yavruları saklanacak yer buluyor ve yaşıyorlar. Hiçbir sorun olmuyor. Sadece elma salyangoz akvaryumun üstü açık olduğu için intihar ediyor dışarı atlıyor. İlk 1 ay balık atmamanı, sadece gerekirse sadece sae atmanı öneririm. Sae ciddi bir yosun yiyici kesinlikle akvaryumunda olsun 3-4 tane. İyi Günler.
Işık ve co2 olacak mı? Önce bunu düşünmelisin gerisi kolay. Kum olarak iyi bir marka al zaten akvaryumun küçük çok bişey tutmaz.
Ben alta jbl aquabasisplus, üste jbl manado ile ilk bitkili deneyimimi gerçekleştirdim. 3 ayda orman oldu. Ama toprak rengi turuncu sadece rengi sevmiyorum. Siyah toprak olsa göze daha iyi görünürdü. Toprağın ucuzuna kaçma derim.
İkinci olarak ışığını powerled seç derim. Powerled yapımı ile sayısız konu var. Çinden ya da n11,gittigidiyor gibi sitelerden 1 wattlık powerledler alıp kendin yapabilirsin. Litre ile 0.3 'ü çarparak kaç wattlık bir powerled ışığa ihtiyacını bulabilirsin. Örneğin: 100litre akvaryumun için 100*0.3=30 watt powerled lazım.
Co2 için ise bütçen yoksa ya da benim gibi evinde yüksek basınçlı tüp olmasını istemiyorsan d201 co2 sistem alabilirsin 60-70 tl'ye. Ben kullanıyorum memnunum.
Son olarak Bitkileri hobicilerden temin edersen çok ucuza gelir. Örneğin Ben ilk kurulumda n11.com'dan 30 tlye micra satın aldım 3-4 tutam birşeydi. Şimdi tüm zemini kapladı. 30 tl'ye aldığım kadarına 3-5 TL istiyorum gübre parası o da.
Bende şu an 5 adet lepistes, bolca kiraz karides, sae, elma salyangoz, cüce vatoz canlıları var. Bitki yoğunluğum çok olduğu için hiç dokunmadan hepsinin yavruları saklanacak yer buluyor ve yaşıyorlar. Hiçbir sorun olmuyor. Sadece elma salyangoz akvaryumun üstü açık olduğu için intihar ediyor dışarı atlıyor. İlk 1 ay balık atmamanı, sadece gerekirse sadece sae atmanı öneririm. Sae ciddi bir yosun yiyici kesinlikle akvaryumunda olsun 3-4 tane. İyi Günler.
Dıy Sıvı Gübre Yöntemleri, Tek Başlık.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
