ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enginm2000
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
115
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2015 12:42
Son Ziyaret:
22 Haziran 2026 23:32
Toplam Mesaj:
231 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin MIHCIOGLU
Doğum Tarihi:
14 Ağustos 1976
Yaş:
49
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200lt
Moli,Plati,Endler,Kılıç,CAE,Cüce vatoz,Çöpçü, Elma, Kiraz Karides
Zeytin, Chrismas Moss, Elodea, Rotala Indica, Hemianthus Micra,Cabomba Carolinia,Java Fern
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
SON 10 MESAJI
Adı Salyongozdan Nasıl Kurtuluruz
Neden kurtuluyorsunuz,
salyangozlar tankdaki çoğu şeyi söyler size, eğer aşırı çoğalıyorlarsa fazla yemleme yapıyorsunuz,
onlar olmasa suyunuz bozulacak, muhtemelen balıklarınız ölecekti yada farklı anormallikler yaşayacaktınız,
o size yardımcı olmaya çalışırken siz kurtulmaya çalışıyorsunuz,
yemlemeyi azaltın, gerekise bazı günler boş geçin, sayıları hiç de dediğiniz gibi artmayacak.
Postu açmadan küçük bir google araması yaparsanız şu güzel yazıyada ulaşabilirdiniz
https://www.akvaryum.com/Forum/adi_salyangoz_fayda_ve_zararlari_k575427.asp
9 yıl önce yazılmış, okumanızı tavsiye ederim.
Neden kurtuluyorsunuz,
salyangozlar tankdaki çoğu şeyi söyler size, eğer aşırı çoğalıyorlarsa fazla yemleme yapıyorsunuz,
onlar olmasa suyunuz bozulacak, muhtemelen balıklarınız ölecekti yada farklı anormallikler yaşayacaktınız,
o size yardımcı olmaya çalışırken siz kurtulmaya çalışıyorsunuz,
yemlemeyi azaltın, gerekise bazı günler boş geçin, sayıları hiç de dediğiniz gibi artmayacak.
Postu açmadan küçük bir google araması yaparsanız şu güzel yazıyada ulaşabilirdiniz
https://www.akvaryum.com/Forum/adi_salyangoz_fayda_ve_zararlari_k575427.asp
9 yıl önce yazılmış, okumanızı tavsiye ederim.
Nasıl 1500 Litrelik Akvaryum Kurabilirim?
En azından bakmak istediğiniz balığın isterlerini araştırmışsınız, çoğu insan onu bile yapmıyor, challenger bakıyor 100 litrede ,yazık
En azından bakmak istediğiniz balığın isterlerini araştırmışsınız, çoğu insan onu bile yapmıyor, challenger bakıyor 100 litrede ,yazık
Bu Nedir
çok doğru, ki faydalarından bir tanesi bu, daha bir sürüfaydası var, ölen bitkileri yemeleri, ölen sizin görmediğiniz canlıları yemeleri, su bozulursa tepede gezmeleri, tankın doktorları, aşırı yemlemenin etkilerini azaltmaları ve sayıca çoğalrak bunu göstermeleri, millet tankdan atar yada katil falan alır ölsünler die, bende tam tersine bulduğumu toplar tank'a atarım.
çok doğru, ki faydalarından bir tanesi bu, daha bir sürüfaydası var, ölen bitkileri yemeleri, ölen sizin görmediğiniz canlıları yemeleri, su bozulursa tepede gezmeleri, tankın doktorları, aşırı yemlemenin etkilerini azaltmaları ve sayıca çoğalrak bunu göstermeleri, millet tankdan atar yada katil falan alır ölsünler die, bende tam tersine bulduğumu toplar tank'a atarım.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba,
hesap doğru, ama seçtiğiniz satıcı yanlış:)
Çinden alabilirsiniz aynı parçaları, çok daha uyguna gelir, eğer çinden hiç almadım, almayıda bilmem derseniz, forumda satan insanlar var, Mustafa bey de satıyordur belki bilmiyorum, bende de her zaman ledler ve parçalar oluyor, istediklerinizden elimde olanlardan bende yardımcı olurum, en uygunu ama en uzun süreni direkt çinden almanız olur, tabi ne alacağınızı biliyorsanız.
Merhaba,
hesap doğru, ama seçtiğiniz satıcı yanlış:)
Çinden alabilirsiniz aynı parçaları, çok daha uyguna gelir, eğer çinden hiç almadım, almayıda bilmem derseniz, forumda satan insanlar var, Mustafa bey de satıyordur belki bilmiyorum, bende de her zaman ledler ve parçalar oluyor, istediklerinizden elimde olanlardan bende yardımcı olurum, en uygunu ama en uzun süreni direkt çinden almanız olur, tabi ne alacağınızı biliyorsanız.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Bu hacme göre led ve renk ayarı çok soruluyor, bende bayadır girmiyordum forum'a, tabi ilk baktığım Mustafa bey'in bu thread oldu:)
bana özelden de sormuş arkadaşlar, dediğim gibi geç girince çok sonra gördüm, aslında foruma eski sayfalarda bakan görebilir ama ben yine paylaşayım,
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
bu adresten akvaryum litresini, bu litreye uygun led hesabını (0,3W üzerinden) ,
sağ taraftada kullanacağınız led adedini yazarsanız size dağılımı verecektir. en son bıraktığımda oranlar değişmedi ise hesap halen doğrudur:)
Bu hacme göre led ve renk ayarı çok soruluyor, bende bayadır girmiyordum forum'a, tabi ilk baktığım Mustafa bey'in bu thread oldu:)
bana özelden de sormuş arkadaşlar, dediğim gibi geç girince çok sonra gördüm, aslında foruma eski sayfalarda bakan görebilir ama ben yine paylaşayım,
http://orbis.bangolu.com/leddriver/calculater.xhtml
bu adresten akvaryum litresini, bu litreye uygun led hesabını (0,3W üzerinden) ,
sağ taraftada kullanacağınız led adedini yazarsanız size dağılımı verecektir. en son bıraktığımda oranlar değişmedi ise hesap halen doğrudur:)
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Mustafa bey,
halen konuyu aktif olarak takip ediyorsunuz, tebrik ederim, bu forumda bu kadar istikrarlı başka birisi yoktur sanırım:)
Mustafa bey,
halen konuyu aktif olarak takip ediyorsunuz, tebrik ederim, bu forumda bu kadar istikrarlı başka birisi yoktur sanırım:)
Mayalı sistemle CO2 üretmek
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Engin bey dediğiniz kadar gidermi mayalı sistem 2 ay baya uzun bir sürede [:?]
[:)][/QUOTE]
valla yalan yok:) daha önceleri silikondan yaptığım kapak kullanıyordum,1 ay zar zor gidiyordu, sonra çinden kapak sipariş ettim, kesinlikle sızma yok,süre 2 katını da geçti ışık geçirmemekle iyi yapmışsınız, yalnız maya çok geldi bana, tüm maddelerin fazlası zarar,yani ömrünü uzatmıyor, ilk sayfadaki oranları kullanıyorum maya hariç, ben 1,5 litreye en fazla 1,5 çay kaşığı koyuyorum ki 2 de sorun olmaz, ek olarak 2 yemek kaşığı süt ve limon suyu atıyorum, birde çay kaşığının ucuyla karbonat, o kadar,
cola şişesi 7 db ye kadar dayanır ve yapısı gereği gaz kaçırmaz, 5 litrelik pet nasıl bilmiyorum, umarım uzun süre dayanır.
[QUOTE=egebey18]
mayalı su karışmadı cok fazla co2 veridigimden ph citti derecede düştügü için [/QUOTE]
olabilir tabi mümkün, ph değerlerini ölçmüş mü idiniz?, ben 30 litrede deli gibi co2 basıyorum, dün ph 8 idi, bugun 6.99 olmuş, ki en fazla 6,5'a düşecek, o da bir anda olmadığı için balıklar/karidesler adapte oluyor, tabi ph'ın düşmesini kh da etkiler, yani suyun sertliği, suyunuz yumuşak ise ph daha dramatik düşer, ama sert suda az etki eder,
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Engin bey dediğiniz kadar gidermi mayalı sistem 2 ay baya uzun bir sürede [:?]
[:)][/QUOTE]
valla yalan yok:) daha önceleri silikondan yaptığım kapak kullanıyordum,1 ay zar zor gidiyordu, sonra çinden kapak sipariş ettim, kesinlikle sızma yok,süre 2 katını da geçti ışık geçirmemekle iyi yapmışsınız, yalnız maya çok geldi bana, tüm maddelerin fazlası zarar,yani ömrünü uzatmıyor, ilk sayfadaki oranları kullanıyorum maya hariç, ben 1,5 litreye en fazla 1,5 çay kaşığı koyuyorum ki 2 de sorun olmaz, ek olarak 2 yemek kaşığı süt ve limon suyu atıyorum, birde çay kaşığının ucuyla karbonat, o kadar,
cola şişesi 7 db ye kadar dayanır ve yapısı gereği gaz kaçırmaz, 5 litrelik pet nasıl bilmiyorum, umarım uzun süre dayanır.
[QUOTE=egebey18]
mayalı su karışmadı cok fazla co2 veridigimden ph citti derecede düştügü için [/QUOTE]
olabilir tabi mümkün, ph değerlerini ölçmüş mü idiniz?, ben 30 litrede deli gibi co2 basıyorum, dün ph 8 idi, bugun 6.99 olmuş, ki en fazla 6,5'a düşecek, o da bir anda olmadığı için balıklar/karidesler adapte oluyor, tabi ph'ın düşmesini kh da etkiler, yani suyun sertliği, suyunuz yumuşak ise ph daha dramatik düşer, ama sert suda az etki eder,
Mayalı sistemle CO2 üretmek
[QUOTE=egebey18]Beyler 70 lt tankıma mayalı co2 verdim aksam sabaha balıklar neredeyse ölmek üzereyken gördüm hemen su değişimini yaptım ve çok şükür kurtardım difizör ile verdigimden dolayı co2 fazla gelip ph citti derece düşürdümü ? nedenleri ne olabilir.[/QUOTE]
suya mayalı su karışmıştır, dolayısıyle sudaki mantar oksijeni çok hızlı tüketir ve balıkları boğar, kullandığınız ölçüler nedir? ilk sayfada Onur bey'in yazdığı oranları aşmayınız, 2.5 litre kola şişesine 300gram yani 1,5 su bardağı şeker, ve en fazla 2 çay kaşığı maya, ben bu şekilde 2 ay belki fazlasında co2 üretiyorum, ancak kapağınız ve bağlantı aparatları gaz kaçırmadığına emin olunuz.[EDIT]enginm2000,2017-04-13 20:59:05[/EDIT]
[QUOTE=egebey18]Beyler 70 lt tankıma mayalı co2 verdim aksam sabaha balıklar neredeyse ölmek üzereyken gördüm hemen su değişimini yaptım ve çok şükür kurtardım difizör ile verdigimden dolayı co2 fazla gelip ph citti derece düşürdümü ? nedenleri ne olabilir.[/QUOTE]
suya mayalı su karışmıştır, dolayısıyle sudaki mantar oksijeni çok hızlı tüketir ve balıkları boğar, kullandığınız ölçüler nedir? ilk sayfada Onur bey'in yazdığı oranları aşmayınız, 2.5 litre kola şişesine 300gram yani 1,5 su bardağı şeker, ve en fazla 2 çay kaşığı maya, ben bu şekilde 2 ay belki fazlasında co2 üretiyorum, ancak kapağınız ve bağlantı aparatları gaz kaçırmadığına emin olunuz.[EDIT]enginm2000,2017-04-13 20:59:05[/EDIT]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Yeniden zemin tutmaya basladi. Bir iki budama sonrasi tam istedigim gibi olur.
[/QUOTE]
Mustafa bey,
bende sizin gibi yükselttim daha yeni, suya çok yakın olunca oksitleniyor ve ledler3-4 ayda biri gidiyordu, en son aklıma bu geldi, çok amatörce ve ilkel ama idare edin işte, etrafda dağınık kusura bakmayın:)
ama maşallah bu yükseklikten cuba fotosentez yapıyor resimde gözükmesede, bir tutam kadar var:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026281.jpg[/IMG]
[QUOTE=darkaura]Yeniden zemin tutmaya basladi. Bir iki budama sonrasi tam istedigim gibi olur.
[/QUOTE]
Mustafa bey,
bende sizin gibi yükselttim daha yeni, suya çok yakın olunca oksitleniyor ve ledler3-4 ayda biri gidiyordu, en son aklıma bu geldi, çok amatörce ve ilkel ama idare edin işte, etrafda dağınık kusura bakmayın:)
ama maşallah bu yükseklikten cuba fotosentez yapıyor resimde gözükmesede, bir tutam kadar var:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/174194/110320170026281.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=glnck34]Arkadaşlar mrb. 100*30*45 bitkili akvaryuma kaç watt power led kullanmalıyım. Elimde cool white, deep red, royal blue ve uv purple var.Bitkiler montecarlo, saz, anubias, cripto, gül ve ismini ve ışık ihtiyacını bilmediğim kırmızı bitkiler var. co2 tüp ve gübre de var. Standart litre başı 0,5 watt mı olmalı. (100 lt civarı dolu tankta)[/QUOTE]
Buyrun,
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml?dswid=6341
[QUOTE=glnck34]Arkadaşlar mrb. 100*30*45 bitkili akvaryuma kaç watt power led kullanmalıyım. Elimde cool white, deep red, royal blue ve uv purple var.Bitkiler montecarlo, saz, anubias, cripto, gül ve ismini ve ışık ihtiyacını bilmediğim kırmızı bitkiler var. co2 tüp ve gübre de var. Standart litre başı 0,5 watt mı olmalı. (100 lt civarı dolu tankta)[/QUOTE]
Buyrun,
http://orbis.bangoonline.com/leddriver/calculater.xhtml?dswid=6341
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
