ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kamerbk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Nisan 2015 10:38
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2018 16:21
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kamer Köseoğlu
Doğum Tarihi:
20 Haziran 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kamer koseoglu
SON 10 MESAJI
Siyah Sakal Yosunu Hakkında(bba).
[QUOTE=cafermutlu]BBA nın nedeni organik atıktır . Filtre ve taban çok kirlenmistir[/QUOTE]
Cafer Bey,
Filtre temizliğini gecen aylarda yaptım.
Dip çekimi yapıyorsum su değişimlerinde, anladığım kadarı ile sizin söylediğiniz kumun komple kirlendiği. Bu temizliği nasıl yapabilirim biraz fikir verebilirseniz sevinirim.
Merhaba,
Soruna çare olurmu bilmem ama twinstart yaptım birde bununla deneme yapıcam. Eğer sonuç alırsam bilgi vericem.
[VID]https://youtu.be/2DnuT0QdHhY[/VID]
[QUOTE=cafermutlu]BBA nın nedeni organik atıktır . Filtre ve taban çok kirlenmistir[/QUOTE]
Cafer Bey,
Filtre temizliğini gecen aylarda yaptım.
Dip çekimi yapıyorsum su değişimlerinde, anladığım kadarı ile sizin söylediğiniz kumun komple kirlendiği. Bu temizliği nasıl yapabilirim biraz fikir verebilirseniz sevinirim.
Merhaba,
Soruna çare olurmu bilmem ama twinstart yaptım birde bununla deneme yapıcam. Eğer sonuç alırsam bilgi vericem.
[VID]https://youtu.be/2DnuT0QdHhY[/VID]
Siyah Sakal Yosunu Hakkında(bba).
Merhabalar,
Akvaryumda kurtulamadaığım siyah sakal yosunu problemim var. Forumda çok fazla araştırma yaptım fakat önerilen şeyleri uyguladığımda kısmende olsa kurtuluyorum fakat tekrar geri geliyor.
Akvaryum yaklaşık 4 yıldır kurulu 1 senedir bitkili kullanıyorum. eski bitkisiz halinin resminide ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334561.jpg[/IMG]
Akvaryum ölçüleri:
Uzunluk 70cm Derinlik 30cm Yükseklik 25cm
Aydınlatma:
50w driver, 38 adet powerled, 8 kırmızı, 26 soğuk beyaz, 2 sıcak beyaz, 2 mavi akvaryuma 4cm yükseklikten ışık sağlıyor.Hesaplamam göre 5000 lümen sanırım. aydınlatma aralığı ise sabah 09:00 ile 17:00 saatleri arasında.
Filtre:
Tetratech ex700, suyun geldiği ilk kutu seramik + elyaf,2. kutu lav kırıgı 3. kutu eheim substrat pro + bio sünger, 4. kutu 2x bio sünger + elyaf.
Taban:
Lav kırığı + hagen siyah kum, taban yüksekliği 3,4,5cm kadar yer yer değişiyor.
Bitkiler:
Gül, Java Moss, Parvula, Amazon hançeri ve adını bilmediğim bir bitki resim ekliyeceğim.
CO2:
Çinden aldığım https://www.amazon.com/Aquarium-Generator-System-D501-Green/dp/B00NKHXRTQ bu ürün + Ista marka CO2 3 in 1 Difüzör 3 saniyede 1 damla şeklinde veryorum.
Gübreleme:
Pazartesi,Çarşamba ve Cuma günleri 1ML Azot, Fosfat, Demir, Micro Element 3ML Potasyum veriyorum. Cuma günleri %30 dip çekimi. Su damacana su veriyorum musluk suyuna dönüş yapıcam.
Canlılar:
3 adet lepistes, Yosun sorunu için aldığım 7 adet Otto, 4 adet kiraz karides, 1 adet cüce vatoz, 3 adet Molly ve 1 adet helana salyangozum var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/789.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/123.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/5.jpg[/IMG][EDIT]kamerbk,2018-02-20 14:17:50[/EDIT]
Merhabalar,
Akvaryumda kurtulamadaığım siyah sakal yosunu problemim var. Forumda çok fazla araştırma yaptım fakat önerilen şeyleri uyguladığımda kısmende olsa kurtuluyorum fakat tekrar geri geliyor.
Akvaryum yaklaşık 4 yıldır kurulu 1 senedir bitkili kullanıyorum. eski bitkisiz halinin resminide ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/200220181334561.jpg[/IMG]
Akvaryum ölçüleri:
Uzunluk 70cm Derinlik 30cm Yükseklik 25cm
Aydınlatma:
50w driver, 38 adet powerled, 8 kırmızı, 26 soğuk beyaz, 2 sıcak beyaz, 2 mavi akvaryuma 4cm yükseklikten ışık sağlıyor.Hesaplamam göre 5000 lümen sanırım. aydınlatma aralığı ise sabah 09:00 ile 17:00 saatleri arasında.
Filtre:
Tetratech ex700, suyun geldiği ilk kutu seramik + elyaf,2. kutu lav kırıgı 3. kutu eheim substrat pro + bio sünger, 4. kutu 2x bio sünger + elyaf.
Taban:
Lav kırığı + hagen siyah kum, taban yüksekliği 3,4,5cm kadar yer yer değişiyor.
Bitkiler:
Gül, Java Moss, Parvula, Amazon hançeri ve adını bilmediğim bir bitki resim ekliyeceğim.
CO2:
Çinden aldığım https://www.amazon.com/Aquarium-Generator-System-D501-Green/dp/B00NKHXRTQ bu ürün + Ista marka CO2 3 in 1 Difüzör 3 saniyede 1 damla şeklinde veryorum.
Gübreleme:
Pazartesi,Çarşamba ve Cuma günleri 1ML Azot, Fosfat, Demir, Micro Element 3ML Potasyum veriyorum. Cuma günleri %30 dip çekimi. Su damacana su veriyorum musluk suyuna dönüş yapıcam.
Canlılar:
3 adet lepistes, Yosun sorunu için aldığım 7 adet Otto, 4 adet kiraz karides, 1 adet cüce vatoz, 3 adet Molly ve 1 adet helana salyangozum var.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/789.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/123.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/5.jpg[/IMG][EDIT]kamerbk,2018-02-20 14:17:50[/EDIT]
Tropheus Duboisi Maswa Yakın Çekim
[QUOTE=Kınayu]Selamlar tebrikler gerçekten ortada ne kaya ne bir şey var maşşallah hepsinin ağzı dolu yinede [:iyi:] [:nazar:] Yanlız dişilerin yüzme alanları belli [:)][/QUOTE]
Yakın çekim olduğu için kayalar çıkmamış. Evet dişiler hep kenarda buna bir çare bulmamız lazım :).
[QUOTE=Kınayu]Selamlar tebrikler gerçekten ortada ne kaya ne bir şey var maşşallah hepsinin ağzı dolu yinede [:iyi:] [:nazar:] Yanlız dişilerin yüzme alanları belli [:)][/QUOTE]
Yakın çekim olduğu için kayalar çıkmamış. Evet dişiler hep kenarda buna bir çare bulmamız lazım :).
Tropheus Duboisi Maswa Yakın Çekim
Merhabalar,
Eniştemin balıkları, yakın çekim yapmış hoşuma gitti paylaşayım dedim.
Canlı tanıtımı diye açtım konyu ama akvaryum tanıtımına gelmiş. İlgili yöneticiler yeri değiştirirse sevinirim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=W_fRSF0tY84&feature=youtu.be[/VID][EDIT]kamerbk,2017-03-14 13:47:54[/EDIT]
Merhabalar,
Eniştemin balıkları, yakın çekim yapmış hoşuma gitti paylaşayım dedim.
Canlı tanıtımı diye açtım konyu ama akvaryum tanıtımına gelmiş. İlgili yöneticiler yeri değiştirirse sevinirim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=W_fRSF0tY84&feature=youtu.be[/VID][EDIT]kamerbk,2017-03-14 13:47:54[/EDIT]
Genta Marka Sıvı Gübreler Hakkında.
Merhabalar,
Forumda daha önceden açılmış konularda bazı arkadaşlar tecrübelerini paylaşmışlar. Genta (gentatarim.com) marka sıvı gübreleri akvaryumda kullanıp ölçek bilgisi vermişler.
Bende firmaya mail atıp durumu anlattım ve akvaryum için kullanabileceğim bir ürün olup olmadığını sordum. Telefonla geri dönüş yaptılar ve sağ olsunlar çok ilgililerdi.
Ben Türkiye'de bu ürünlerin çok pahalı olduğunu ve çok fazla bitkili akvaryum ile uğraşan hobici olduğunu ilettim. Kendileri'de akvaryum hakkında çok fazla bilgilerin olmadığı ve akvaryumda kullanılabilecek ürünleri olmadığını söylediler. Fakat ürün geliştire bileceklerini'de ilettiler benden sitenin adresini vs.. istediler bakalım hayırlısı :)
Uygun fiyata neden Türk malı ürün kullanmayalım.[EDIT]kamerbk,2017-01-16 16:39:05[/EDIT]
Merhabalar,
Forumda daha önceden açılmış konularda bazı arkadaşlar tecrübelerini paylaşmışlar. Genta (gentatarim.com) marka sıvı gübreleri akvaryumda kullanıp ölçek bilgisi vermişler.
Bende firmaya mail atıp durumu anlattım ve akvaryum için kullanabileceğim bir ürün olup olmadığını sordum. Telefonla geri dönüş yaptılar ve sağ olsunlar çok ilgililerdi.
Ben Türkiye'de bu ürünlerin çok pahalı olduğunu ve çok fazla bitkili akvaryum ile uğraşan hobici olduğunu ilettim. Kendileri'de akvaryum hakkında çok fazla bilgilerin olmadığı ve akvaryumda kullanılabilecek ürünleri olmadığını söylediler. Fakat ürün geliştire bileceklerini'de ilettiler benden sitenin adresini vs.. istediler bakalım hayırlısı :)
Uygun fiyata neden Türk malı ürün kullanmayalım.[EDIT]kamerbk,2017-01-16 16:39:05[/EDIT]
Akvaryum İçinde Kimliği Belirsiz Canlı
Merhaba,
Eğer Karides besliyorsanız bunların ortaya çıkması normal. Oluşumu yemleme ile alakalı dip çekimi tarzı şeyler yapılamadığı için vede dış filtre kullanımı olmadığı için oluşuyor. 2 adet Lepistes alın hepsini temizlerler.
Merhaba,
Eğer Karides besliyorsanız bunların ortaya çıkması normal. Oluşumu yemleme ile alakalı dip çekimi tarzı şeyler yapılamadığı için vede dış filtre kullanımı olmadığı için oluşuyor. 2 adet Lepistes alın hepsini temizlerler.
Dış Filtrede Su Berraklığını Yakalayamıyorum
Merhabalar,
Bence sorun beyaz kumdan kaynaklanıyor olabilir. Daha önce bende aynı kumdan kullanmıştım,iyi yıkamadan akvaryuma konulduğunda bu beyazlık problemi düzelmiyor malesef.
Zamanla dip çekimi + sudeğişimi yapa yapa illaki düzelir fakat ben de sizin gibi yeni kurulum yaptığım için vakit kaybetmeden kumu çıkartıp güzel bir şekilde yıkamıştım.
Merhabalar,
Bence sorun beyaz kumdan kaynaklanıyor olabilir. Daha önce bende aynı kumdan kullanmıştım,iyi yıkamadan akvaryuma konulduğunda bu beyazlık problemi düzelmiyor malesef.
Zamanla dip çekimi + sudeğişimi yapa yapa illaki düzelir fakat ben de sizin gibi yeni kurulum yaptığım için vakit kaybetmeden kumu çıkartıp güzel bir şekilde yıkamıştım.
Tetra 1200 İyi Mi
Merhabalar,
Ben bu ürünün 700 modelini 60ltlik bir akvaryumda kullanıyorum. Şimdiye kadar bir problem yaşamadım.
ürünün içerisinde gelen Bioball olan bölümünü yakın zamanda Eheim Substrat Pro ile değiştirdim. 2 senedir kullandığım bir rürün sessiz ve 60lt için yeterli.
Giriş ve çıkış borular şeffaf olduğu için belli bir süre sonra tortular kötü gözüküyor estetiğe önem veriyorsanız sorun olabilir.
Yine emiş bölümü ve suyun çıkış alanındaki plastik alanlar köşeli olduğu için temizlemesi biraz zahmetli uğraştrıyor.
Bana göre fiyat performans iyi, kullandığım rün Tetratech EX700 New.
Merhabalar,
Ben bu ürünün 700 modelini 60ltlik bir akvaryumda kullanıyorum. Şimdiye kadar bir problem yaşamadım.
ürünün içerisinde gelen Bioball olan bölümünü yakın zamanda Eheim Substrat Pro ile değiştirdim. 2 senedir kullandığım bir rürün sessiz ve 60lt için yeterli.
Giriş ve çıkış borular şeffaf olduğu için belli bir süre sonra tortular kötü gözüküyor estetiğe önem veriyorsanız sorun olabilir.
Yine emiş bölümü ve suyun çıkış alanındaki plastik alanlar köşeli olduğu için temizlemesi biraz zahmetli uğraştrıyor.
Bana göre fiyat performans iyi, kullandığım rün Tetratech EX700 New.
Anubias Bitkisi 3 Gün Sonra Çürüdü
[QUOTE=AEfe]Anubias'ın rizom denen (köklerin ve yaprakların çıktığı) kısmını kuma gömmemek gerekiyor. Rizom kuma gömüldüğünde çürümeye başlıyor. Aldığım anubias petitlerden birinin rizomunu kökleri ie beraber sadece yapraklar dışarıda kalacak şekilde lav kayasının üzerindeki deliğe sokmuştum. 1 hafta içerisinde çürüdü o anubias petite, kayalara bağladığım diğer anubiaslara bir şey olmadı. [/QUOTE]
Merhabalar,
AEfe Kardeşime katılıyorum bence sorun bundan kaynaklı olabilir, kendi anubiasımdan bir resim paylaşıyorum toprak üstünde kalması gereken "Rizom" denilen alanı işaretledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/301220160841431.jpg[/IMG]
[QUOTE=AEfe]Anubias'ın rizom denen (köklerin ve yaprakların çıktığı) kısmını kuma gömmemek gerekiyor. Rizom kuma gömüldüğünde çürümeye başlıyor. Aldığım anubias petitlerden birinin rizomunu kökleri ie beraber sadece yapraklar dışarıda kalacak şekilde lav kayasının üzerindeki deliğe sokmuştum. 1 hafta içerisinde çürüdü o anubias petite, kayalara bağladığım diğer anubiaslara bir şey olmadı. [/QUOTE]
Merhabalar,
AEfe Kardeşime katılıyorum bence sorun bundan kaynaklı olabilir, kendi anubiasımdan bir resim paylaşıyorum toprak üstünde kalması gereken "Rizom" denilen alanı işaretledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/301220160841431.jpg[/IMG]
Akvaryum İçinde Moss Sabitlemek.
Resimdeki şekilde yeşil renkli ip kullanarak güzelce sara bilirsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/011220161057101.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=FqHbHSyRIl4&feature=youtu.be[/VID]
Resimdeki şekilde yeşil renkli ip kullanarak güzelce sara bilirsin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173089/011220161057101.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=FqHbHSyRIl4&feature=youtu.be[/VID]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
