ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OgzhnGenc41
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
30
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2015 13:38
Son Ziyaret:
26 Nisan 2025 09:37
Toplam Mesaj:
106 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuhan Genç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuhan Genç kocaeli
SON 10 MESAJI
Günlük Dip Çekimi Hakkında
Doğru yemleme yaptıktan sonra canlı yükü fazla olsa bile 2-3günde bir temizleseniz dipleri yeterli olur. 24saat içinde kalan yemler dışkılar vs sorun oluşturmaz
Doğru yemleme yaptıktan sonra canlı yükü fazla olsa bile 2-3günde bir temizleseniz dipleri yeterli olur. 24saat içinde kalan yemler dışkılar vs sorun oluşturmaz
Tropheus Setim
Ölçüler:2.40-60-40
Canlı Türleri: 90Adet Yavru İsonga
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:3
Filtrasyon ve Işıklandırma: 5Metre Şerit Led Hamburg Sistem Pipo Filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Deniz Kumu ve Taşlar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/170720202328061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/170720202328491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/170720202330221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba herkeze sağlıklı keyifli hobiler. Tanklarımı kurdum. Ufak tefek eksikleri var. Hamburg sistemi tam olarak beceremedim randıman alamadım. Hava sirkülasyonu az gibi geliyor 25lik boru kullandm onlamı alakalı yoksa hava motoruylamı alakalı bilemiyorm şuanlık idare eder durumda. En üstteki boş kısma adam akıllı yandan sumplu güzel bi akvaryum yapmak istiyorum. Sump sisteminden iyi anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Görüş ve önerilerinize açığım. [:)]
Ölçüler:2.40-60-40
Canlı Türleri: 90Adet Yavru İsonga
Bitki Türleri:
Tankın Yaşı:3
Filtrasyon ve Işıklandırma: 5Metre Şerit Led Hamburg Sistem Pipo Filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Deniz Kumu ve Taşlar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/170720202328061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/170720202328491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/170720202330221.jpg[/IMG]
Arkadaşlar Merhaba herkeze sağlıklı keyifli hobiler. Tanklarımı kurdum. Ufak tefek eksikleri var. Hamburg sistemi tam olarak beceremedim randıman alamadım. Hava sirkülasyonu az gibi geliyor 25lik boru kullandm onlamı alakalı yoksa hava motoruylamı alakalı bilemiyorm şuanlık idare eder durumda. En üstteki boş kısma adam akıllı yandan sumplu güzel bi akvaryum yapmak istiyorum. Sump sisteminden iyi anlayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Görüş ve önerilerinize açığım. [:)]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/160720201327021.jpg[/IMG]
Arkadaşlar son hali herhangi bir değişiklik yok üzerindeki pamuklar duruyor. Cüce vatoz attım yeni. Herhangi bir salınım yapmadi balıklara bir zararı olmadi birazda denemek için akvaryumda tutuyorum ilerleyen zamanlarda çıkarabilirim akvaryumdan şuan içim bi skıntı yok [:nazar:]
[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/160720201327021.jpg[/IMG]
Arkadaşlar son hali herhangi bir değişiklik yok üzerindeki pamuklar duruyor. Cüce vatoz attım yeni. Herhangi bir salınım yapmadi balıklara bir zararı olmadi birazda denemek için akvaryumda tutuyorum ilerleyen zamanlarda çıkarabilirim akvaryumdan şuan içim bi skıntı yok [:nazar:]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[QUOTE=ozanoguz]Bilmediğimiz ağaç türlerini tanka eklemenin riskli olduğunu unutmamak gerek. Bazı ağaç türleri kendi doğal yapısından kaynaklı olarak suya, balıkların sağlığını bozacak salınımlar yapabiliyor. Akvaryumlar için kullanılan ağaçlar bellidir zaten.
Özellikle dikkat ederseniz tanklarda ağaç dalı kullanmayız. Ağaç kökü kullanırız. Çünkü ağacın kökü, doğal yaşamda, hava almayan ve nemli derinliklerde bulunur. Kökün amacı zaten su çekmek olduğu için suya dayanıklıdır.
Fakat ağaç dalı suyun içine koymak içi uygun bir parça değildir. Doğası gereği havayla temas etmelidir uzun ömürlü olabilmesi için. Aksi durumda çürüyecektir ve yine çürürken hesapta olmayan zehirli salınımlar yapabilecektir.
Vernik olayına ise hiç katılmıyorum. Akvaryum içine vernikli bir malzeme koymak bana göre hem yaptığımız hobinin özüne aykırı hem de balıklar için ciddi şekilde sağlıksızdır. 100k vernik nedir ne değildir bilmiyorum, hiç ilgi alanıma girecek bir ürün de değil. Fakat "sağlıklı" olarak belirtilen 100 k vernikten önce solvent bazlı bir vernik kullanmışsınız ve bu vernik zımparayla tamamen temizlenmez. Ağaç, bu verniği emmiştir her şekilde. Solventli bir malzemeyi tanka koymak çok cesaret isteyen bir aksiyon olmuş.
Ağacın pamuklanması, kafanıza takacağınız en son şey olmalı. Anlattıklarınız içinde doğal olan tek şey pamuk konusu zaten. O da doğru ağaç köküyse eğer zamanla yok olup gidecektir. Bir çok canlı bu pamuksu oluşumları tüketiyor.[/QUOTE]
100k vernik solvent içermiyor araştırıp kullandım. Balıklarn sağlığında şuan herhangi bir problem yok 1hafta olmştur koyalı.
[QUOTE=ozanoguz]Bilmediğimiz ağaç türlerini tanka eklemenin riskli olduğunu unutmamak gerek. Bazı ağaç türleri kendi doğal yapısından kaynaklı olarak suya, balıkların sağlığını bozacak salınımlar yapabiliyor. Akvaryumlar için kullanılan ağaçlar bellidir zaten.
Özellikle dikkat ederseniz tanklarda ağaç dalı kullanmayız. Ağaç kökü kullanırız. Çünkü ağacın kökü, doğal yaşamda, hava almayan ve nemli derinliklerde bulunur. Kökün amacı zaten su çekmek olduğu için suya dayanıklıdır.
Fakat ağaç dalı suyun içine koymak içi uygun bir parça değildir. Doğası gereği havayla temas etmelidir uzun ömürlü olabilmesi için. Aksi durumda çürüyecektir ve yine çürürken hesapta olmayan zehirli salınımlar yapabilecektir.
Vernik olayına ise hiç katılmıyorum. Akvaryum içine vernikli bir malzeme koymak bana göre hem yaptığımız hobinin özüne aykırı hem de balıklar için ciddi şekilde sağlıksızdır. 100k vernik nedir ne değildir bilmiyorum, hiç ilgi alanıma girecek bir ürün de değil. Fakat "sağlıklı" olarak belirtilen 100 k vernikten önce solvent bazlı bir vernik kullanmışsınız ve bu vernik zımparayla tamamen temizlenmez. Ağaç, bu verniği emmiştir her şekilde. Solventli bir malzemeyi tanka koymak çok cesaret isteyen bir aksiyon olmuş.
Ağacın pamuklanması, kafanıza takacağınız en son şey olmalı. Anlattıklarınız içinde doğal olan tek şey pamuk konusu zaten. O da doğru ağaç köküyse eğer zamanla yok olup gidecektir. Bir çok canlı bu pamuksu oluşumları tüketiyor.[/QUOTE]
100k vernik solvent içermiyor araştırıp kullandım. Balıklarn sağlığında şuan herhangi bir problem yok 1hafta olmştur koyalı.
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[QUOTE=ozdoganmehmet]Çıkartıp temizlersen gider cüce vatoz veya salyangozda 1 günde siler süpürür.[/QUOTE]
Cüce watoz war aslnda atabilirim tanka rahatsız ediyolar diye çıkarmıştım cüce vatozları[:iyi:]
[QUOTE=ozdoganmehmet]Çıkartıp temizlersen gider cüce vatoz veya salyangozda 1 günde siler süpürür.[/QUOTE]
Cüce watoz war aslnda atabilirim tanka rahatsız ediyolar diye çıkarmıştım cüce vatozları[:iyi:]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
Arkadaşlar şuanki hali bu şekilde oldu vernik atmama rağmen tüğlendi. Sanırım akvaryumdan çıkarıcam heryeri bu şekilde olursa. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/110720201953331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/110720201954181.jpg[/IMG]
Arkadaşlar şuanki hali bu şekilde oldu vernik atmama rağmen tüğlendi. Sanırım akvaryumdan çıkarıcam heryeri bu şekilde olursa. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/110720201953331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/110720201954181.jpg[/IMG]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[:)][QUOTE=ozdoganmehmet]Suya koysanız salınım yaptıktan sonra eklerdiniz vernik olayı abartı olmuş.[:)))][/QUOTE]
Hiçbir işlem yapmadan suya koymak çok mantıklı gelmiyor bana. Çürüme olayi arti pamuklanıyor bir süre sonra ağacın üstleri. Benim tankım bitkili olmadığı için biraz kötü durdu ama bitkili tankta üstü mossla felan sarılsa çok dha iyi kullanılabilir diye düşünüyorum. Şimdilik bu şekilde duruyor herhangi bir problem yaşamadım. [:nazar:]
[:)][QUOTE=ozdoganmehmet]Suya koysanız salınım yaptıktan sonra eklerdiniz vernik olayı abartı olmuş.[:)))][/QUOTE]
Hiçbir işlem yapmadan suya koymak çok mantıklı gelmiyor bana. Çürüme olayi arti pamuklanıyor bir süre sonra ağacın üstleri. Benim tankım bitkili olmadığı için biraz kötü durdu ama bitkili tankta üstü mossla felan sarılsa çok dha iyi kullanılabilir diye düşünüyorum. Şimdilik bu şekilde duruyor herhangi bir problem yaşamadım. [:nazar:]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201438461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201439391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201440571.jpg[/IMG]
Güncel hali [:)]
[QUOTE=Kınayu]
Akvaryumda kullanıla bilinen Kök mangrow yati dalları öncelikle suda çürümez şekli kolay kolay bozulmaz özel bir sebebp olmadıktan sonra çürüse de şekli bozulsa da sizin ömrünüz hayatınız bunu görmeye yeterli gelmez sürekli tırtıklayan bazı Vatoz türleri yoksa bazı vatoz türleri bildiğiniz mangrow kök ve yati dallarını bildiğiniz kemiriyor koparıyor [:((][/QUOTE]
Bu kökler yati kökü felan değil ama hangi ağacın kökü olduğunu bilmedigimden dolayi vernikledim. Normal bi ağacın köküydü doğada olan hatta bazı parçalari hala aldığım yerde duruyor birazdan işe giderken doğal halinide çekip atarım. [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201552281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201552531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201553301.jpg[/IMG]
Buda aldıgım köklerin geri kalanı ne ağacı oldugunu bilmiyorum doğal hali bu şekilde duruyor. Dalların bazı yerleri oyuk içi çürükmü vs suya girince ne olucağını bilmedigimden vernik atıp kullandım. Bu haliylede hoş duruyor al direk akvaryuma at diyorum içimden ama akvaryumdaki balıklar için sıkıntı ne olur ne olmaz [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201438461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201439391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201440571.jpg[/IMG]
Güncel hali [:)]
[QUOTE=Kınayu]
Akvaryumda kullanıla bilinen Kök mangrow yati dalları öncelikle suda çürümez şekli kolay kolay bozulmaz özel bir sebebp olmadıktan sonra çürüse de şekli bozulsa da sizin ömrünüz hayatınız bunu görmeye yeterli gelmez sürekli tırtıklayan bazı Vatoz türleri yoksa bazı vatoz türleri bildiğiniz mangrow kök ve yati dallarını bildiğiniz kemiriyor koparıyor [:((][/QUOTE]
Bu kökler yati kökü felan değil ama hangi ağacın kökü olduğunu bilmedigimden dolayi vernikledim. Normal bi ağacın köküydü doğada olan hatta bazı parçalari hala aldığım yerde duruyor birazdan işe giderken doğal halinide çekip atarım. [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201552281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201552531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/080720201553301.jpg[/IMG]
Buda aldıgım köklerin geri kalanı ne ağacı oldugunu bilmiyorum doğal hali bu şekilde duruyor. Dalların bazı yerleri oyuk içi çürükmü vs suya girince ne olucağını bilmedigimden vernik atıp kullandım. Bu haliylede hoş duruyor al direk akvaryuma at diyorum içimden ama akvaryumdaki balıklar için sıkıntı ne olur ne olmaz [:D]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[:)][QUOTE=Kınayu]
Buradaki amaç kökün parlama sımı acaba yoksa tam kuru olmayan kökün suya yapacağı salınımı mı önlemek su ile temasını mı kesmek tam amaç gaye ne onu bilmek anlamak lazım açıkçası bende merak ettim [:?][/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Buradaki amaç kökün parlama sımı acaba yoksa tam kuru olmayan kökün suya yapacağı salınımı mı önlemek su ile temasını mı kesmek tam amaç gaye ne onu bilmek anlamak lazım açıkçası bende merak ettim [:?][/QUOTE]
Merhabalar konuyu en başından anlatiyim isterseniz.konudaki İki ağaç kökünü işe giderken yol yapimi sırasında sökülüp atilan bir ağacın köklerini görüp çok beğenip aldım eve getirdim. Sonra kendim ahşap için vernik almıştım fazla olduğu için ağaçlar suda çürümesin şekli bozulmasın diye normal vernik atmıştım. Forumdaki arkadaşlar normal vernik olmaz dediler. Tekrar zımparalayip vernigini çıkarıp forumdanda duyduğum 100kat cadance vernik markasıyla vernikledim. Ürünün içinde bir adet sertleştirici bir adet vernik var. Tek kat karıştırıp attım biraz bol sürdüm ama normal sürmeklede ağaç güzelce parladı. Parlaklık vernikle alakalı. Vernigi sadece ağaç bozulmasın çürümesin diye attım. Bazı kısımlarının içini göremedigimden böcek vb içinde olmasi ihtimaline karşı böyle bir uygulama yaptım. İkinci kök büyük geldigi için arka fonda olduğundan sığmadi onu koymadım. Akvaryum biraz karışık oldu ama şimdilik bu şekilde durucak inş. Balıklar sağlıklı herhangi bir salınım vs olmadi ürün kaliteli bir ürün [:iyi:]
[QUOTE=Aqua Discovery]Yanlış anlaşılmasın ama tamamen kendi görüşüm bana göre akvaryum çok güzel ama vernik li kök hiç hoş durmamiş suyu vernikten dolayi suyu çekmeyeceği için batacağını zannetmiyorum doğal olarak kalsa hafiften yosun tutsa daha hoş olur du bence .
Birde nekadar denenmiş te olsa sonuçta kimyasal madde ve devamlı suyun içinde dediğim gibi tamamen kendi fikrim ama bu güzel akvaryum a doğal a yakın tasarım Daha hoş olur[/QUOTE]
Açıkcası kök biraz parladı tam istedigim gibi durmadı benimde ama doğal haliyle çürüyebilir diye böyle yaptım. Bir süre gözlemleyip başka bir akvaryumda başka bir şekildede kullanablilirim. Birde balıklar saklansın rahat etsin diye koydum ama pekte ilgilenmediler blue acaralarım hala saklanıyorlar. Sanırım bitkili akvaryumlarda daha rahatlar onlarida elimden çıkarip melek ekleyebilirim. Melekler bu tür dalları kökleri dha çok seviyorlar. [:iyi:]
[:)][QUOTE=Kınayu]
Buradaki amaç kökün parlama sımı acaba yoksa tam kuru olmayan kökün suya yapacağı salınımı mı önlemek su ile temasını mı kesmek tam amaç gaye ne onu bilmek anlamak lazım açıkçası bende merak ettim [:?][/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Buradaki amaç kökün parlama sımı acaba yoksa tam kuru olmayan kökün suya yapacağı salınımı mı önlemek su ile temasını mı kesmek tam amaç gaye ne onu bilmek anlamak lazım açıkçası bende merak ettim [:?][/QUOTE]
Merhabalar konuyu en başından anlatiyim isterseniz.konudaki İki ağaç kökünü işe giderken yol yapimi sırasında sökülüp atilan bir ağacın köklerini görüp çok beğenip aldım eve getirdim. Sonra kendim ahşap için vernik almıştım fazla olduğu için ağaçlar suda çürümesin şekli bozulmasın diye normal vernik atmıştım. Forumdaki arkadaşlar normal vernik olmaz dediler. Tekrar zımparalayip vernigini çıkarıp forumdanda duyduğum 100kat cadance vernik markasıyla vernikledim. Ürünün içinde bir adet sertleştirici bir adet vernik var. Tek kat karıştırıp attım biraz bol sürdüm ama normal sürmeklede ağaç güzelce parladı. Parlaklık vernikle alakalı. Vernigi sadece ağaç bozulmasın çürümesin diye attım. Bazı kısımlarının içini göremedigimden böcek vb içinde olmasi ihtimaline karşı böyle bir uygulama yaptım. İkinci kök büyük geldigi için arka fonda olduğundan sığmadi onu koymadım. Akvaryum biraz karışık oldu ama şimdilik bu şekilde durucak inş. Balıklar sağlıklı herhangi bir salınım vs olmadi ürün kaliteli bir ürün [:iyi:]
[QUOTE=Aqua Discovery]Yanlış anlaşılmasın ama tamamen kendi görüşüm bana göre akvaryum çok güzel ama vernik li kök hiç hoş durmamiş suyu vernikten dolayi suyu çekmeyeceği için batacağını zannetmiyorum doğal olarak kalsa hafiften yosun tutsa daha hoş olur du bence .
Birde nekadar denenmiş te olsa sonuçta kimyasal madde ve devamlı suyun içinde dediğim gibi tamamen kendi fikrim ama bu güzel akvaryum a doğal a yakın tasarım Daha hoş olur[/QUOTE]
Açıkcası kök biraz parladı tam istedigim gibi durmadı benimde ama doğal haliyle çürüyebilir diye böyle yaptım. Bir süre gözlemleyip başka bir akvaryumda başka bir şekildede kullanablilirim. Birde balıklar saklansın rahat etsin diye koydum ama pekte ilgilenmediler blue acaralarım hala saklanıyorlar. Sanırım bitkili akvaryumlarda daha rahatlar onlarida elimden çıkarip melek ekleyebilirim. Melekler bu tür dalları kökleri dha çok seviyorlar. [:iyi:]
Doğadan Ağaç Kökü Ve Dalları
[QUOTE=serhat480]
videoya gerek kalmadı asagıdaki konuda başka bi hobicide soylemiş 100 k vernik kullandım dıye incelerseniz yardımcı olucaktır.
https://www.akvaryum.com/Forum/rio_negro_igap%C3%B3_k869882.asp[/QUOTE]
Sonunda vernikleri zımparalayip 100kat vernik attım. Akwaryuma bugun koydum herhangi bir skıntı yok şuanlık. Diğer kök büyük geldigi için sığmadi akvaryuma. İlerleyen zamanlarda detaylari paylaşırım. İlk etapta görüntü çok iyi durmadi ama tekrar düzenleme yapicam. Ağacı batirmak için taşlari üzerine koymam gerekti. Önerilerinize açığım. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/070720202140061.jpg[/IMG][EDIT]OgzhnGenc41,2020-07-07 21:40:10[/EDIT]
[QUOTE=serhat480]
videoya gerek kalmadı asagıdaki konuda başka bi hobicide soylemiş 100 k vernik kullandım dıye incelerseniz yardımcı olucaktır.
https://www.akvaryum.com/Forum/rio_negro_igap%C3%B3_k869882.asp[/QUOTE]
Sonunda vernikleri zımparalayip 100kat vernik attım. Akwaryuma bugun koydum herhangi bir skıntı yok şuanlık. Diğer kök büyük geldigi için sığmadi akvaryuma. İlerleyen zamanlarda detaylari paylaşırım. İlk etapta görüntü çok iyi durmadi ama tekrar düzenleme yapicam. Ağacı batirmak için taşlari üzerine koymam gerekti. Önerilerinize açığım. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173026/070720202140061.jpg[/IMG][EDIT]OgzhnGenc41,2020-07-07 21:40:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
