ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
katethra12
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Şubat 2015 01:22
Son Ziyaret:
08 Şubat 2022 17:55
Toplam Mesaj:
72 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
85 lire bitkili Japon Akvaryumu.
SON 10 MESAJI
İç Filtrede Aktif Karbon?
Karbon biyolojik temizlik için gerekli bir malzeme olup iç filtrede kullanılmaz. Sebebi ise dış filtreye göre daha dar biralandan dış filtreye kıyasla daha hızlı su akışı vardır. Bu da biyolojik filtreyi imkansız kılar. İç filtrenin tek amacı mekanik temizliktir. Sağlıklı hobiler.
Karbon biyolojik temizlik için gerekli bir malzeme olup iç filtrede kullanılmaz. Sebebi ise dış filtreye göre daha dar biralandan dış filtreye kıyasla daha hızlı su akışı vardır. Bu da biyolojik filtreyi imkansız kılar. İç filtrenin tek amacı mekanik temizliktir. Sağlıklı hobiler.
Bitkili Japon Akvaryumu
[QUOTE=serdar özkaya]Gerçekten çok güzel bir akvaryum olmuş. Cobombaların akıbetini paylaşırsanız ilerleyen zamanda sevinirim 😃
Sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İlerleyen zamanda durumu sizlerle paylaşacağım.
[QUOTE=muratcem55]Hayırlı olsun tankınız görsel olarak çok güzel görünüyor amazon hançeri,anubias,dev saz bitkileri benim tankımda mevcut her balık maalesef bir değil arkadaşlarımın da belirttiği gibi en sert bitkiyi bile yiyip bitirenler oluyor benim tankımda bitkilerle hiç işleri olmuyor.İnşallah adaptasyon sürecini kayıpsız atlatır sağlıkla beslersiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. O iş biraz da şans ile alakalı galiba :). Her balığın huyu suyu akvaryum ortamına göre değiştiği kanaatindeyim. İlerleyen zamanlarda durumu paylaşacağım. Bitkili japon beslemek isteyenler burdan fikir sahibi olurlar elbet :).
[QUOTE=umitlee]Çok hoş ve Japonlar için ferah bir akvaryum. Cabomboların ömürlü olmasını beklemeyin.
Bolbitis heudelotii,
Cüce Cyripto,
Vallisneria (Saz)
Anubias türleri,
Echinodorus bleheri ve diğer Echinodorus türleri,
Cryptocoryne parva,
gibi türler uygundur. Ayrıca tırtıklamaları için Eledoa eklenebilir. Arada sırada haşlanmış ıspanak, çiğ marul, salatlık dilimi ve haşlanmış bezelye içi vermeyi de unutmayın. Japonları arada 1-2 gün aç bırakmanız da yararlıdır.
[/QUOTE]
Bugün onları aç bıraktım. Malum japonlar biraz obur balıklar :). Önerileriniz için teşekkür ederim aynı şekilde cobombalardan pek bişey beklemiyorum :).
Bu arada sizin japon akvaryumunuz da harika görünüyor. Sağlıklı balıklar :)
[QUOTE=serdar özkaya]Gerçekten çok güzel bir akvaryum olmuş. Cobombaların akıbetini paylaşırsanız ilerleyen zamanda sevinirim 😃
Sağlıklı hobiler. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. İlerleyen zamanda durumu sizlerle paylaşacağım.
[QUOTE=muratcem55]Hayırlı olsun tankınız görsel olarak çok güzel görünüyor amazon hançeri,anubias,dev saz bitkileri benim tankımda mevcut her balık maalesef bir değil arkadaşlarımın da belirttiği gibi en sert bitkiyi bile yiyip bitirenler oluyor benim tankımda bitkilerle hiç işleri olmuyor.İnşallah adaptasyon sürecini kayıpsız atlatır sağlıkla beslersiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. O iş biraz da şans ile alakalı galiba :). Her balığın huyu suyu akvaryum ortamına göre değiştiği kanaatindeyim. İlerleyen zamanlarda durumu paylaşacağım. Bitkili japon beslemek isteyenler burdan fikir sahibi olurlar elbet :).
[QUOTE=umitlee]Çok hoş ve Japonlar için ferah bir akvaryum. Cabomboların ömürlü olmasını beklemeyin.
Bolbitis heudelotii,
Cüce Cyripto,
Vallisneria (Saz)
Anubias türleri,
Echinodorus bleheri ve diğer Echinodorus türleri,
Cryptocoryne parva,
gibi türler uygundur. Ayrıca tırtıklamaları için Eledoa eklenebilir. Arada sırada haşlanmış ıspanak, çiğ marul, salatlık dilimi ve haşlanmış bezelye içi vermeyi de unutmayın. Japonları arada 1-2 gün aç bırakmanız da yararlıdır.
[/QUOTE]
Bugün onları aç bıraktım. Malum japonlar biraz obur balıklar :). Önerileriniz için teşekkür ederim aynı şekilde cobombalardan pek bişey beklemiyorum :).
Bu arada sizin japon akvaryumunuz da harika görünüyor. Sağlıklı balıklar :)
Bitkili Japon Akvaryumu
[QUOTE=aponogeton]Dev saz ve çınara benzeyen sert yapraklı fern türleri (Bolbitis heudelotii) var, bence güzel görünürler.Cobambanın hiç şansı yok. [:((][/QUOTE]
Bolbitis heudelotii bitkisi gerçekten çok hoş duruyor. Genel olarak japonlarla beraber bakılabilecek bitki türleri bir elin parmağını geçmiyor. Açıkçası bunun için bir miktar bütçe ayırarak tek tek denemek istiyorum. Önerilen bitkilerden cyrptoyu kesin olarak deneyeceğim. Sizin söylediğiniz bitkiyi bulabilirsem onu da denemek istiyorum.
[QUOTE=B.CENİK]Maşallah çok güzel olmuş çöpçü balıklarını görünce kaybettiğim cicilerimi hatırladım tebrik ederim.
[/QUOTE]
Teşekkür Ederim. Güzellik sizin bakışlarınızda. Akvaryumumda bulunan en eski balıklardır. Aldığımda o kadar büyük değillerdi. Tahminm dışında baya büyüdüler ayrıca kış ayında 2 günlük bayram vesilesiyle memlekete gittiğimde akvaryumun ısıtıcısının fişinin çıkması sonucu tüm balıklarımı kaybetmiştim videoda görünen 2 çöpçü hariç. Çöpçü balıkları görünüş olarak gösterişli olmasa da akvaryumumda bulunan en değerli balıktır çünkü sürekli kumu hareket ettirerek kumda bulunan balık dışkılarını havalandırmak suretiyle iç filtrenin akıntısına kaptırıp mekanik temizliğe yardımcı oluyorlar. Ayrıca Çöpçüleriniz için üzgünüm insan duygusal bağ kuruyor[:(]
[QUOTE=aponogeton]Dev saz ve çınara benzeyen sert yapraklı fern türleri (Bolbitis heudelotii) var, bence güzel görünürler.Cobambanın hiç şansı yok. [:((][/QUOTE]
Bolbitis heudelotii bitkisi gerçekten çok hoş duruyor. Genel olarak japonlarla beraber bakılabilecek bitki türleri bir elin parmağını geçmiyor. Açıkçası bunun için bir miktar bütçe ayırarak tek tek denemek istiyorum. Önerilen bitkilerden cyrptoyu kesin olarak deneyeceğim. Sizin söylediğiniz bitkiyi bulabilirsem onu da denemek istiyorum.
[QUOTE=B.CENİK]Maşallah çok güzel olmuş çöpçü balıklarını görünce kaybettiğim cicilerimi hatırladım tebrik ederim.
[/QUOTE]
Teşekkür Ederim. Güzellik sizin bakışlarınızda. Akvaryumumda bulunan en eski balıklardır. Aldığımda o kadar büyük değillerdi. Tahminm dışında baya büyüdüler ayrıca kış ayında 2 günlük bayram vesilesiyle memlekete gittiğimde akvaryumun ısıtıcısının fişinin çıkması sonucu tüm balıklarımı kaybetmiştim videoda görünen 2 çöpçü hariç. Çöpçü balıkları görünüş olarak gösterişli olmasa da akvaryumumda bulunan en değerli balıktır çünkü sürekli kumu hareket ettirerek kumda bulunan balık dışkılarını havalandırmak suretiyle iç filtrenin akıntısına kaptırıp mekanik temizliğe yardımcı oluyorlar. Ayrıca Çöpçüleriniz için üzgünüm insan duygusal bağ kuruyor[:(]
Bitkili Japon Akvaryumu
[QUOTE=adige42]Merhaba,hayirli olsun yeni baliklariniz.Umarim saglikli sihhatli buyuduklerini de gorursunuz.Cabombolarin pek sansi oldugunu dusunmuyorum,yemeseler bile koparip atacaklardir.Sert yaprakli olarak kendi akvaryumumda anubiasi dahi yediklerini sikca gozlemeledim.Java fern,saz,crypto turlerini tavsiye edebilirim.Bu arada 48.saniyede ki baliginizi iyi gozlemleminizi tavsiye ederim.Sanki uzerinde bir parazit var kurtulmaya calisiyor gibi,ani irkilme hareketi sergiliyor.Emin olmanizda fayda var.Saglikli hobiler[/QUOTE]
Japonları akvaryuma koymadan önce cabomboları gözden çıkardım açıkçası. Zarar vermezlerse kardır. Özellikle crypto bitkisini düşünüyorum. Daha önce kullandığım bir bitkidir. 48. Saniyede o atağı parazitlerden kurtulmak için değil videoyu başlatmadan hemen önce attığım yemleri gördüğü için yapıyor[:)]. Dikkat etmeniz güzel teşekkür ederim.
[QUOTE=iwagumi][url=http://hizliresim.com/v5AGlD][img]http://i.hizliresim.com/v5AGlD.jpg[/img][/url]
Buda benim akvaryumum, amazon hançeri gelişme aşamasında,akvaryumu sardığında daha güzel olacaktır, japonların herhangi bi zararlarını görmedim.[/QUOTE]
Balıklarınız çok güzel görünüyor. En kısa zamanda şişko japonlardan 1-2 tane de ben edineceğim [:)))]
[QUOTE=Sheyda27]Bendeki anubiaslarin yeni yaprak cikarmasina izin vermiyolar maalesef yeni cikan tum yapraklari yediler [:(]japon akvaryumlarina amazon bitkisi de guzel oluyor bir goz atin derim.[/QUOTE]
Ortadaki büyük bitkiyi alırken amazon bitkisi diye almıştım. Araştırdığım kadarıyla isminin Echinodorus Reni olduğunu düşünüyorum. Amazon bitkisi hangisidir acaba ?
[QUOTE=adige42]Merhaba,hayirli olsun yeni baliklariniz.Umarim saglikli sihhatli buyuduklerini de gorursunuz.Cabombolarin pek sansi oldugunu dusunmuyorum,yemeseler bile koparip atacaklardir.Sert yaprakli olarak kendi akvaryumumda anubiasi dahi yediklerini sikca gozlemeledim.Java fern,saz,crypto turlerini tavsiye edebilirim.Bu arada 48.saniyede ki baliginizi iyi gozlemleminizi tavsiye ederim.Sanki uzerinde bir parazit var kurtulmaya calisiyor gibi,ani irkilme hareketi sergiliyor.Emin olmanizda fayda var.Saglikli hobiler[/QUOTE]
Japonları akvaryuma koymadan önce cabomboları gözden çıkardım açıkçası. Zarar vermezlerse kardır. Özellikle crypto bitkisini düşünüyorum. Daha önce kullandığım bir bitkidir. 48. Saniyede o atağı parazitlerden kurtulmak için değil videoyu başlatmadan hemen önce attığım yemleri gördüğü için yapıyor[:)]. Dikkat etmeniz güzel teşekkür ederim.
[QUOTE=iwagumi][url=http://hizliresim.com/v5AGlD][img]http://i.hizliresim.com/v5AGlD.jpg[/img][/url]
Buda benim akvaryumum, amazon hançeri gelişme aşamasında,akvaryumu sardığında daha güzel olacaktır, japonların herhangi bi zararlarını görmedim.[/QUOTE]
Balıklarınız çok güzel görünüyor. En kısa zamanda şişko japonlardan 1-2 tane de ben edineceğim [:)))]
[QUOTE=Sheyda27]Bendeki anubiaslarin yeni yaprak cikarmasina izin vermiyolar maalesef yeni cikan tum yapraklari yediler [:(]japon akvaryumlarina amazon bitkisi de guzel oluyor bir goz atin derim.[/QUOTE]
Ortadaki büyük bitkiyi alırken amazon bitkisi diye almıştım. Araştırdığım kadarıyla isminin Echinodorus Reni olduğunu düşünüyorum. Amazon bitkisi hangisidir acaba ?
Bitkili Japon Akvaryumu
[QUOTE=Sheyda27]85 lt mi bu akvaryum?gayet hos bir goruntu elde etmissiniz umarim bitkilere zarar vermez bu ponçikler[:)][/QUOTE]
Hatta 84 :). Açıkçası Cobombalardan korkuyorum. İnce yapraklı olduğu için zarar verebilirler ama denemekte fayda var ilerleyen zamanlarda bakalım nasıl olacak :).
Ayrıca Japon akvaryumu için ekstra bitki yorumlarınızı bekliyorum
[QUOTE=Sheyda27]85 lt mi bu akvaryum?gayet hos bir goruntu elde etmissiniz umarim bitkilere zarar vermez bu ponçikler[:)][/QUOTE]
Hatta 84 :). Açıkçası Cobombalardan korkuyorum. İnce yapraklı olduğu için zarar verebilirler ama denemekte fayda var ilerleyen zamanlarda bakalım nasıl olacak :).
Ayrıca Japon akvaryumu için ekstra bitki yorumlarınızı bekliyorum
Bitkili Japon Akvaryumu
Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır canlı doğuran akvaryumu sahibiydim. 2 gün önce akvaryumcularda gezerken japonlar gözüme çok tatlı göründüler. Akvaryumcuyla anlaşıp canlı doğuranları verdim japon akvaryumu kurdum 2-3 tane daha farklı türlerden japon almayı düşünüyorum . Şimdilik durum bu. Yorumlarınızı bekliyorum
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=B0uQcLxwOsc&feature=youtu.be[/VID]
Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır canlı doğuran akvaryumu sahibiydim. 2 gün önce akvaryumcularda gezerken japonlar gözüme çok tatlı göründüler. Akvaryumcuyla anlaşıp canlı doğuranları verdim japon akvaryumu kurdum 2-3 tane daha farklı türlerden japon almayı düşünüyorum . Şimdilik durum bu. Yorumlarınızı bekliyorum
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=B0uQcLxwOsc&feature=youtu.be[/VID]
Akvaryum Fiyatı
70likten kasıt nedir ? eni boyu bir de yüksekliği var benim bildiğim :). Şuan kullandığım 70 -30-40 boyutlarında 60-70 arası bir fiyata almıştım ama oldukça kaliteli ve sağlam
70likten kasıt nedir ? eni boyu bir de yüksekliği var benim bildiğim :). Şuan kullandığım 70 -30-40 boyutlarında 60-70 arası bir fiyata almıştım ama oldukça kaliteli ve sağlam
4500 Ton Akvaryum
Arkadaşa o kadar vurmuşsunuz ki geri dönse bile tekrar kaçar [:)))]
Arkadaşa o kadar vurmuşsunuz ki geri dönse bile tekrar kaçar [:)))]
Bitkileri Yeni Aldım, Yerleştirmem İçin Yardım
[QUOTE=by_mustafa]Güzel akvaryum olmuş[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=by_mustafa]Güzel akvaryum olmuş[/QUOTE]
Teşekkür ederim
Bitkileri Yeni Aldım, Yerleştirmem İçin Yardım
Arkadaşlar konuyu güncellemek istedim. Kurulumun üzerinden 20 gün geçti son durum bu
[url=http://hizliresim.com/nME62g][img]http://i.hizliresim.com/nME62g.jpg[/img][/url]
Biraz düzenlenmesi gerekiyor. [:)]
[QUOTE=Tunc Berk]Alternanthera uğraştırabilir. Bayağı nazlı oluyorlar. [/QUOTE]
Arkadaş haklı çıktın. Hiç bir müdahalede bulunmadım ama önce rengi yeşile döndü daha sonra üstü yosun tutmaya başladı. Şuan bu durumda ne yapmam gerekir bilmiyorum.
Bir de en öndeki lileaopsis marituana bitkisi aynı şekilde gelişim göstermedi, üzerini yosun kapladı Ama yanlara yeni minik sürgün verdi galiba emin değilim bir de onun fotoğrafını atacağım sizlere tavsiye ve görüşlerinizi bekliyorum. Bu arada toprak bitkilerine misket gübre takviyesi yaptım.
Kırmızıyla işaretlediğim yeni sürgün mü ? umut var mı bu bitkiden ?
[url=http://hizliresim.com/E83dyz][img]http://i.hizliresim.com/E83dyz.jpg[/img][/url]
Bu arada 2 numaralı bitkinin ""Echinodorus Reni"" olduğuna emin oldum
Arkadaşlar konuyu güncellemek istedim. Kurulumun üzerinden 20 gün geçti son durum bu
[url=http://hizliresim.com/nME62g][img]http://i.hizliresim.com/nME62g.jpg[/img][/url]
Biraz düzenlenmesi gerekiyor. [:)]
[QUOTE=Tunc Berk]Alternanthera uğraştırabilir. Bayağı nazlı oluyorlar. [/QUOTE]
Arkadaş haklı çıktın. Hiç bir müdahalede bulunmadım ama önce rengi yeşile döndü daha sonra üstü yosun tutmaya başladı. Şuan bu durumda ne yapmam gerekir bilmiyorum.
Bir de en öndeki lileaopsis marituana bitkisi aynı şekilde gelişim göstermedi, üzerini yosun kapladı Ama yanlara yeni minik sürgün verdi galiba emin değilim bir de onun fotoğrafını atacağım sizlere tavsiye ve görüşlerinizi bekliyorum. Bu arada toprak bitkilerine misket gübre takviyesi yaptım.
Kırmızıyla işaretlediğim yeni sürgün mü ? umut var mı bu bitkiden ?
[url=http://hizliresim.com/E83dyz][img]http://i.hizliresim.com/E83dyz.jpg[/img][/url]
Bu arada 2 numaralı bitkinin ""Echinodorus Reni"" olduğuna emin oldum
SON MESAJLAR
- Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
