ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
barbargunit
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ocak 2015 21:15
Son Ziyaret:
16 Temmuz 2023 14:37
Toplam Mesaj:
51 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barbaros ERMAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Barbaros ERMAN
SON 10 MESAJI
Karides Adi Salyangoz Tasir Mi ?
Merhabalar
Bugun Sakura akvaryumdan, 22 adet caridina karides aldim ancak karideslerin oldugu tum tanklarda adi salyangoz vardi.
Karidesleri asiladiktan sonra kepceyle yakalayarak akvaryuma salicam yalniz bu karideslerle herhangi bir adi salyangoz yumurtasi vs tankima bulasir mi ?
Merhabalar
Bugun Sakura akvaryumdan, 22 adet caridina karides aldim ancak karideslerin oldugu tum tanklarda adi salyangoz vardi.
Karidesleri asiladiktan sonra kepceyle yakalayarak akvaryuma salicam yalniz bu karideslerle herhangi bir adi salyangoz yumurtasi vs tankima bulasir mi ?
İstanbul Akvaryum İmalatı Tavsiye
[QUOTE=Daron]Merhaba arkadaşlar, İstanbulda cama cam akvaryum yaptırabileceğim yerleri/kişileri önerir misiniz? Avrupa yakasında oturuyorum önemli olan kalite ve fiyatının iyi olması nerede olduğunun pek de önemi yok.
Edit 2: 45x30x30 düşünüyorum.
Edit 3: Fikrim değişti avrupa yakası, Bakırköy civarlarında olursa çok makbule geçer.[/QUOTE][QUOTE=Daron]
Yazmayı unutmuşum, 45x30x30 gibi bir şey düşünüyorum. Ucuz yollu olan seçeneklerimde extra clearde hangi fiyatları beklemeliyim? 4 cam veya 3 cam olsa çok mu yukselir?[/QUOTE]
Umraniye de Meliksahoglu akvaryum var, direkt uretici, piyasaya gore cok uyguna yaptirdim ADA style cama cam ultraclear, biraz uzak bende Bakirkoy civari oturuyorum ancak git gel masrafina degdi :)
[QUOTE=Daron]Merhaba arkadaşlar, İstanbulda cama cam akvaryum yaptırabileceğim yerleri/kişileri önerir misiniz? Avrupa yakasında oturuyorum önemli olan kalite ve fiyatının iyi olması nerede olduğunun pek de önemi yok.
Edit 2: 45x30x30 düşünüyorum.
Edit 3: Fikrim değişti avrupa yakası, Bakırköy civarlarında olursa çok makbule geçer.[/QUOTE][QUOTE=Daron]
Yazmayı unutmuşum, 45x30x30 gibi bir şey düşünüyorum. Ucuz yollu olan seçeneklerimde extra clearde hangi fiyatları beklemeliyim? 4 cam veya 3 cam olsa çok mu yukselir?[/QUOTE]
Umraniye de Meliksahoglu akvaryum var, direkt uretici, piyasaya gore cok uyguna yaptirdim ADA style cama cam ultraclear, biraz uzak bende Bakirkoy civari oturuyorum ancak git gel masrafina degdi :)
Dis Filtre Sorunsali
Merhabalar tekrardan,
Son guncellemeyi yaparak konuyu kapatmak istedim, @lovtek’in tavsiyesi ile 100lt net bitkili akvaryumuma Eheim Experience 250 aldim ve 1 aylik kullanim sonunda cok memnun oldugumu belirtebilirim.
Super sessiz ve debisi 100lt icin gayet yeterli.
Sadece prime kismi alisana kadar biraz zor, alistiktan sonra kolay.
Herkese tavsiye ederim ozellikle sessiz bir dis filtre istiyorsaniz.
(EHEIM in Made in Germany urunlerini tercih etmeye calisin, gercekten kalite farki hissediliyor) :)
Merhabalar tekrardan,
Son guncellemeyi yaparak konuyu kapatmak istedim, @lovtek’in tavsiyesi ile 100lt net bitkili akvaryumuma Eheim Experience 250 aldim ve 1 aylik kullanim sonunda cok memnun oldugumu belirtebilirim.
Super sessiz ve debisi 100lt icin gayet yeterli.
Sadece prime kismi alisana kadar biraz zor, alistiktan sonra kolay.
Herkese tavsiye ederim ozellikle sessiz bir dis filtre istiyorsaniz.
(EHEIM in Made in Germany urunlerini tercih etmeye calisin, gercekten kalite farki hissediliyor) :)
Sphagnum Yosunu Dis Filtre
[QUOTE=smithiseek]Merhaba, yazdığınız ürün ile ilgili deneyimim yok fakat son zamanlarda ülkemizde de satılmaya başlayan bir filtre malzemesi var . Aquario neo marka Media Soft isimli filtre malzemesi ph ı düşürüyor. Belki işinizi görebilir.[/QUOTE]
Merhabalar, careyi aktif topraga gecmekte buldum, ancak bu urunu bilmiyordum bence mukemmel bir urun, bir daha notr toprak kullanirsam mutlaka bu urunu eklicem, sphagnumdansa bu urun muthis
[QUOTE=darkaura]Ph ayarlama sıkıntı işlerdir. Hepsinden önce ph metrenizin iyi kalibre olduğuna emin olmalısınız. Kolaylıkla tutarsız sonuçlar verir.
Ro suyunu nasıl kullanıyorsunuz, full ro suyu mu yoksa çeşme suyu ile karıştırarak. GH ve tds değerlerinden karıştırarak diye tahmin ediyorum. Ro suyunun kendi asidik değildir, nötrdür. Açıkcası ph'ı düşürmek çok zor değil, peat ve cattappa düşürecektir, zor olan stabil tutarak düşürmesi. Keza kh düştükce suyun tampon etkisi kayboluyor, üzerine asidik bir şey etlerseniz sert ph dalgalanmaları olabilir. Balıklar için sağlıksız olduğu kadar filtrede bakteri tutmasınıda zorlaştırır. Seachem discus buffer önerecem. Ph'ı düşük değere tamponlar, sudaki magnezyumu kalsiyumu çökertir.[/QUOTE]
Merhabalar, full RO su kullaniyorum daha sonra Equilibrium ekleyerek istedigim TDS degerine ulasiyorum, RO suyum olctugumde, GH-KH=0, PH:6.5, TDS 10-12.
Ancak Tropica Aquasoil e gectim, onun zaten ph-kh dusurucu etkisi var, RO su ile olctugumde, Ph im 6.5 larda kalabiliyor artik.
Tesekkurler
[QUOTE=smithiseek]Merhaba, yazdığınız ürün ile ilgili deneyimim yok fakat son zamanlarda ülkemizde de satılmaya başlayan bir filtre malzemesi var . Aquario neo marka Media Soft isimli filtre malzemesi ph ı düşürüyor. Belki işinizi görebilir.[/QUOTE]
Merhabalar, careyi aktif topraga gecmekte buldum, ancak bu urunu bilmiyordum bence mukemmel bir urun, bir daha notr toprak kullanirsam mutlaka bu urunu eklicem, sphagnumdansa bu urun muthis
[QUOTE=darkaura]Ph ayarlama sıkıntı işlerdir. Hepsinden önce ph metrenizin iyi kalibre olduğuna emin olmalısınız. Kolaylıkla tutarsız sonuçlar verir.
Ro suyunu nasıl kullanıyorsunuz, full ro suyu mu yoksa çeşme suyu ile karıştırarak. GH ve tds değerlerinden karıştırarak diye tahmin ediyorum. Ro suyunun kendi asidik değildir, nötrdür. Açıkcası ph'ı düşürmek çok zor değil, peat ve cattappa düşürecektir, zor olan stabil tutarak düşürmesi. Keza kh düştükce suyun tampon etkisi kayboluyor, üzerine asidik bir şey etlerseniz sert ph dalgalanmaları olabilir. Balıklar için sağlıksız olduğu kadar filtrede bakteri tutmasınıda zorlaştırır. Seachem discus buffer önerecem. Ph'ı düşük değere tamponlar, sudaki magnezyumu kalsiyumu çökertir.[/QUOTE]
Merhabalar, full RO su kullaniyorum daha sonra Equilibrium ekleyerek istedigim TDS degerine ulasiyorum, RO suyum olctugumde, GH-KH=0, PH:6.5, TDS 10-12.
Ancak Tropica Aquasoil e gectim, onun zaten ph-kh dusurucu etkisi var, RO su ile olctugumde, Ph im 6.5 larda kalabiliyor artik.
Tesekkurler
Sphagnum Yosunu Dis Filtre
Merhabalar
High tech bitkili tankimda RO su kullanmama ragmen ph'i 7 altina dusuremiyorum.
Tankimda salinim yapan hicbir eleman yok, tabanim notr JBL Manado Dark vede Creaqua'nin ribbed wood kokunu kullaniyorum dekor olarak.
Dis filtre'de EHEIM substrat pro ve Seachem purigen var.
RO suyumun ph'i 6.4-6.5 arasi geliyor.
KH:3
GH:4
TDS:146
Sicaklik: 24Derece
PH:7.5-7.8 Co2 siz
PH:7 Co2'li indikator yesile donuyor.
Filtreye peatmoss, torf yada tankin icerisine catappa yapragi eklemek istemiyorum suyu bulandirdigi icin.
Yabanci forumlarda gordugum, genelde Sphagnum yosunu koyuyorlar dis filtreye, daha once bunu deneyimlemis olan var midir ?
Yorumlariniz ricadir.
Buldugum sphagnum yosun linki:
https://www.amazon.com.tr/Genel-Sphagnum-Yosunu-2-Lt/dp/B09WYWX8TB/ref=asc_df_B09WYWX8TB/?tag=trshpngglede-21&linkCode=df0&hvadid=510237815029&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12214916037855127311&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-1680155975514&psc=1
Merhabalar
High tech bitkili tankimda RO su kullanmama ragmen ph'i 7 altina dusuremiyorum.
Tankimda salinim yapan hicbir eleman yok, tabanim notr JBL Manado Dark vede Creaqua'nin ribbed wood kokunu kullaniyorum dekor olarak.
Dis filtre'de EHEIM substrat pro ve Seachem purigen var.
RO suyumun ph'i 6.4-6.5 arasi geliyor.
KH:3
GH:4
TDS:146
Sicaklik: 24Derece
PH:7.5-7.8 Co2 siz
PH:7 Co2'li indikator yesile donuyor.
Filtreye peatmoss, torf yada tankin icerisine catappa yapragi eklemek istemiyorum suyu bulandirdigi icin.
Yabanci forumlarda gordugum, genelde Sphagnum yosunu koyuyorlar dis filtreye, daha once bunu deneyimlemis olan var midir ?
Yorumlariniz ricadir.
Buldugum sphagnum yosun linki:
https://www.amazon.com.tr/Genel-Sphagnum-Yosunu-2-Lt/dp/B09WYWX8TB/ref=asc_df_B09WYWX8TB/?tag=trshpngglede-21&linkCode=df0&hvadid=510237815029&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12214916037855127311&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012782&hvtargid=pla-1680155975514&psc=1
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
Degerli yorumunuz icin tesekkurler, bu canlilarin hepsi bir yila yakin zamandir sorunsuz bir sekilde baska tankta yasiyorlar, hatta Lepistes ve karideslerden yavru bile aldim, neden boyle bir yorum yaptiniz ? Bilgi rica ederim
Degerli yorumunuz icin tesekkurler, bu canlilarin hepsi bir yila yakin zamandir sorunsuz bir sekilde baska tankta yasiyorlar, hatta Lepistes ve karideslerden yavru bile aldim, neden boyle bir yorum yaptiniz ? Bilgi rica ederim
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
[QUOTE=GETS34]Selamlar bu canlılara aynı tanktamı acaba lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.[/QUOTE]
Merhabalar evet ayni tanktalar
[QUOTE=GETS34]Selamlar bu canlılara aynı tanktamı acaba lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.[/QUOTE]
Merhabalar evet ayni tanktalar
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
[EDIT]barbargunit,2023-03-23 01:38:53[/EDIT]
Oncelikle degerli yorumlariniz icin cok tesekkurler @forester64 @hasancn
Bugun Karakoy Zatek ten, cokta profesyonel olmayan, cift membranli, gunde 550lt (2x75Gpd) cevirebilen 6 asamali bir osmos sistemi aldim (680TL), birazda gaza geldim galiba, ilk defa hightech kurdugum icin yeni heves :) Birde tabi, yabanci forumlarda RO/DI su konusuna cokca deginilmis, onlardanda etkilenmis olabilirim.
Ancak ilk etapta, su degisimlerinde, %50 dinlenmis cesme suyu, %50 osmos su kullanmayi dusunuyorum.
@hasancn Olcumlerimi test stripler ile yapiyorum, ordada cikan ph degeri 7-7.5 ancak en kisa zamanda bir ph metre edinicem, su anda JBL ferrapol kullaniyorum ancak daha sonrasi icin Tropica almistim :(, ph 7 ustundeyse hangi gubreyi tavsiye edersiniz ?
Ancak tabiki osmos suyun ph i da duseceginden olcumden sonra karar vericem.
Demir takviyesi yapmiyorum, JBL Manado dark var soil olarak, oda fazlaca demir icerikli zaten :)
@forester64 Bugun tum gun bu deminerilization konusunu arastirdim. Kimisi sadece GH icerikli takviyelerin yeterli olacagini savunurken, bazilarida, PH salinimlarini engellemek icin GH in yaninda KH ta kullanilmasi gerektigini belirtiyor. Bu konuda biraz kafam karisti cunku Seachem Equilibrium un yaninda Alkaline Buffer da mi kullanmak gerekicek ? Seachem boyle tavsiye etmis, siz ne dersiniz ?
[EDIT]barbargunit,2023-03-23 01:38:53[/EDIT]
Oncelikle degerli yorumlariniz icin cok tesekkurler @forester64 @hasancn
Bugun Karakoy Zatek ten, cokta profesyonel olmayan, cift membranli, gunde 550lt (2x75Gpd) cevirebilen 6 asamali bir osmos sistemi aldim (680TL), birazda gaza geldim galiba, ilk defa hightech kurdugum icin yeni heves :) Birde tabi, yabanci forumlarda RO/DI su konusuna cokca deginilmis, onlardanda etkilenmis olabilirim.
Ancak ilk etapta, su degisimlerinde, %50 dinlenmis cesme suyu, %50 osmos su kullanmayi dusunuyorum.
@hasancn Olcumlerimi test stripler ile yapiyorum, ordada cikan ph degeri 7-7.5 ancak en kisa zamanda bir ph metre edinicem, su anda JBL ferrapol kullaniyorum ancak daha sonrasi icin Tropica almistim :(, ph 7 ustundeyse hangi gubreyi tavsiye edersiniz ?
Ancak tabiki osmos suyun ph i da duseceginden olcumden sonra karar vericem.
Demir takviyesi yapmiyorum, JBL Manado dark var soil olarak, oda fazlaca demir icerikli zaten :)
@forester64 Bugun tum gun bu deminerilization konusunu arastirdim. Kimisi sadece GH icerikli takviyelerin yeterli olacagini savunurken, bazilarida, PH salinimlarini engellemek icin GH in yaninda KH ta kullanilmasi gerektigini belirtiyor. Bu konuda biraz kafam karisti cunku Seachem Equilibrium un yaninda Alkaline Buffer da mi kullanmak gerekicek ? Seachem boyle tavsiye etmis, siz ne dersiniz ?
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
Yorumunuz icin tesekkurler,
Canlilar: lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.
Bitkiler: Rotala turleri, aromatica, Carolina, Reineiki, Labella, moss turleri seklinde
Yorumunuz icin tesekkurler,
Canlilar: lepistes, tetra ve rasbora turleri, nerite ve neo-cardina karidesler.
Bitkiler: Rotala turleri, aromatica, Carolina, Reineiki, Labella, moss turleri seklinde
High Tech Bitkili Osmos+cesme Suyu // Sadece Cesme
Merhabalar
High tech bitkili bir akvaryum kuruyorum, ancak su ile ilgili kafam karisik, daha once de bu konuyla ilgili pek cok baslik acilmis ama gordugum kadariyla herkesin kendine gore bir yontemi var, ki su kaliteside bolgesel olarak degisiyor.
Bulundugum (Istanbul) bolgenin sebeke suyu, 220-30TDS, dinlendirilmis hali de 200-210TDS cikiyor.
RO sistem almayi dusunuyorum ancak orda da 600LT/Gun cevirim yapan bir membranli sistem en mantiklisi gibi keza yuksek cevirimlerde fiyat firliyor, ozamanda 120litrelik tankta %40 su degismi yaklasik 2 saat surucek vede 0 TDS su ile olucak.
Sizce en mantiklisi nedir ?
- %50 dinlenmis cesme + % 50 osmos mu ?
- %100 osmos mu
- %100 dinlenmis cesme suyu mu ?
Ayrica sivi gubre kullaniyorum buda TDS i arttiriyor boyle bir durumda, osmos su kullaniminda hala minerallestirme yapmak gerekir mi ?
Tecrubeli arkadaslarin gorusleri ricadir.
Merhabalar
High tech bitkili bir akvaryum kuruyorum, ancak su ile ilgili kafam karisik, daha once de bu konuyla ilgili pek cok baslik acilmis ama gordugum kadariyla herkesin kendine gore bir yontemi var, ki su kaliteside bolgesel olarak degisiyor.
Bulundugum (Istanbul) bolgenin sebeke suyu, 220-30TDS, dinlendirilmis hali de 200-210TDS cikiyor.
RO sistem almayi dusunuyorum ancak orda da 600LT/Gun cevirim yapan bir membranli sistem en mantiklisi gibi keza yuksek cevirimlerde fiyat firliyor, ozamanda 120litrelik tankta %40 su degismi yaklasik 2 saat surucek vede 0 TDS su ile olucak.
Sizce en mantiklisi nedir ?
- %50 dinlenmis cesme + % 50 osmos mu ?
- %100 osmos mu
- %100 dinlenmis cesme suyu mu ?
Ayrica sivi gubre kullaniyorum buda TDS i arttiriyor boyle bir durumda, osmos su kullaniminda hala minerallestirme yapmak gerekir mi ?
Tecrubeli arkadaslarin gorusleri ricadir.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
