ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SonerSariahmetoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
31
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2015 19:12
Son Ziyaret:
24 Ekim 2019 16:34
Toplam Mesaj:
72 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Soner Sarıahmetoğlu
Doğum Tarihi:
24 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Basın Danışmanı, Müzisyen, Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Soner Sarıahmetoğlu
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulan Akvaryumda Su Bulanıklığı
Sera Nitrivec ve ReeFlowers Bacteria Feeder alarak, üzerinde yazıldığı şekilde kullanınız. Ayrıca filtreye zeolit koymanız, muhtemel amonyum artışını dengelemeye yardımcı olacaktır.
Sera Nitrivec ve ReeFlowers Bacteria Feeder alarak, üzerinde yazıldığı şekilde kullanınız. Ayrıca filtreye zeolit koymanız, muhtemel amonyum artışını dengelemeye yardımcı olacaktır.
Tetra Ex 1200 Plus Kullananlar
Tetra, aynı modeli daha önce "TETRA TEC EX..." olarak satıyordu ve ben 1200 olanından yaklaşık 4-5 sene boyunca kullanmış; hiç sorun yaşamamıştım. (2010 yılına kadar.)
2014'te satın aldığım Tetra Ex Plus daha 1 sene geçmeden su sızdırınca aşırı sinirlenip, söküp atmıştım. Ayrıca seramik mili çok ince. Temizlik yaparken dikkat etmek gerekiyor. Yenisini temin etmek de kolay olmuyor. Bunu da belirteyim.
2014 sonrası hakkında ise bir tecrübem yok fakat ciddi şikayetler duyduğumu söyleyebilirim. Belki yedek conta sayesinde bu durum çözülebilir. Ama ne zaman sızdırmaya başlayacağını da bilemeyiz.
Benim önerim, 5-6 ayda bir conta değiştirmek olacaktır.
Tetra, aynı modeli daha önce "TETRA TEC EX..." olarak satıyordu ve ben 1200 olanından yaklaşık 4-5 sene boyunca kullanmış; hiç sorun yaşamamıştım. (2010 yılına kadar.)
2014'te satın aldığım Tetra Ex Plus daha 1 sene geçmeden su sızdırınca aşırı sinirlenip, söküp atmıştım. Ayrıca seramik mili çok ince. Temizlik yaparken dikkat etmek gerekiyor. Yenisini temin etmek de kolay olmuyor. Bunu da belirteyim.
2014 sonrası hakkında ise bir tecrübem yok fakat ciddi şikayetler duyduğumu söyleyebilirim. Belki yedek conta sayesinde bu durum çözülebilir. Ama ne zaman sızdırmaya başlayacağını da bilemeyiz.
Benim önerim, 5-6 ayda bir conta değiştirmek olacaktır.
Akvaryum Küçük Gelir Mi?
Iceman diğer Malawi balıklarına göre çok daha barışçıldır. Fakat yine de verdiğiniz sayının 90 lt için fazla gelecebileceğini düşünüyorum. Özellikle erkek sayısı fazla olursa ciddi çatışmalara şahit olabilirsiniz.
Iceman diğer Malawi balıklarına göre çok daha barışçıldır. Fakat yine de verdiğiniz sayının 90 lt için fazla gelecebileceğini düşünüyorum. Özellikle erkek sayısı fazla olursa ciddi çatışmalara şahit olabilirsiniz.
Bitkilerim Ölüyor, Nerede Yanlış Yapıyorum?
Merhaba. Karides ya da Otocat gibi canlılarınız yoksa, tablet de kullanabilirsiniz. Ben daha önce ISTA marka olanından kullanmıştım ve faydalı olmuştu. Ancak mayalı sistem ya da tüp şeklinde olanlar daha çok fayda sağlayacaktır.
Merhaba. Karides ya da Otocat gibi canlılarınız yoksa, tablet de kullanabilirsiniz. Ben daha önce ISTA marka olanından kullanmıştım ve faydalı olmuştu. Ancak mayalı sistem ya da tüp şeklinde olanlar daha çok fayda sağlayacaktır.
Pipo Filtre Ve Bakteri Kültürü Hakkında Sorular
Ben sünger filtreyle biyolojik, köşe filtreyle de mekanik ve kimyasal filtrasyonu hedefliyorum. Bu bölgede zaman zaman elektrik kesintileri olduğu için tek sünger filtre ani değişimlere karşı yetersiz kalabiliyor. Eğer sizin yaşadığınız bölgede böyle bir sorun yoksa, sadece sünger filtre de yeterli olabilir. Ancak burada önemli olan, tanktaki suyun saatte kaç litre döndüğüdür. Filtre seçimini, tankın hacmine göre yapmak gerekiyor.
[QUOTE=Ceyhun58]
Pipo filtrelerin en iyisi diyebilirim iki akvaryumda kullanıyorum siyah süngerlerin arasına sera crystal clear su berraklaştırıcı ekledim gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144397/220520180106401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba. Bahsettiğiniz akvaryumlar kaç litre ve sadece bu filtreleri mi kullanıyorsunuz? Bende de var, kenarda duruyor. İçinde de sünger, lav kırığı (Bakterilerin tutunması için) ve kendi elyafları var. Ben, içine daha çok malzeme koyulabildiği için kutu köşe filtre kullanmayı tercih ediyorum.
Bu açıdan baktığınızda, sizin öneriniz ne olur?
Ben sünger filtreyle biyolojik, köşe filtreyle de mekanik ve kimyasal filtrasyonu hedefliyorum. Bu bölgede zaman zaman elektrik kesintileri olduğu için tek sünger filtre ani değişimlere karşı yetersiz kalabiliyor. Eğer sizin yaşadığınız bölgede böyle bir sorun yoksa, sadece sünger filtre de yeterli olabilir. Ancak burada önemli olan, tanktaki suyun saatte kaç litre döndüğüdür. Filtre seçimini, tankın hacmine göre yapmak gerekiyor.
[QUOTE=Ceyhun58]
Pipo filtrelerin en iyisi diyebilirim iki akvaryumda kullanıyorum siyah süngerlerin arasına sera crystal clear su berraklaştırıcı ekledim gayet memnunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144397/220520180106401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba. Bahsettiğiniz akvaryumlar kaç litre ve sadece bu filtreleri mi kullanıyorsunuz? Bende de var, kenarda duruyor. İçinde de sünger, lav kırığı (Bakterilerin tutunması için) ve kendi elyafları var. Ben, içine daha çok malzeme koyulabildiği için kutu köşe filtre kullanmayı tercih ediyorum.
Bu açıdan baktığınızda, sizin öneriniz ne olur?
Böyle Bir Sistem Yaptım Japon İçin
[QUOTE=Berkay4391]1. Konuyu ramazan ve mübarek aya neden bağladın arkadaşım bunun din ile ne alakası var
2. Akvaryumcunun yaptıgı bir hata geri vermeyi deneyeceğim ama almaz ise napayım öldüreyim mi?
3. Acemi oldugumu belirttim Balıklar özellikle loş ışığı çok severler belgesel ile arası olanlar bunu bilir fikrinizi yazabilirsiniz ama hayvan katili filan demek saygısızlık olur
4. Prizi oraya koymanın sebebi arkada durduğu zaman kapaktan damlayan suların prize gelme riski japonun fanusunda öyle bir risk yok melek ve japonları yarın iade etmek için gideceğim
5. Forumda seviye düşüyormu diye bana hakaret eden arkadaş farkında mısınız bilmiyorum ama yeni üye forumundasınız
6. Burada bilimsel bir deney yada icat yapmadım akvaryuma nasıl ışık koyuyorsak bu bakığada böyle bir sistem düşünüp gelip sordum ama saygısızlık diz boyu yeni üye forumunda oldugunuzu unutup yorum yapmışsınız ben hatamdan dolayı üzgünüm ve iade edicem ancak umarım sizde saygısız yorumlarınızdab dolayı üzgünsünüzdür. [/QUOTE]
Öncelikle herkese merhaba.
Berkay Bey, son derece iyi niyetli hareket etmeye çalıştığınızın hepimiz farkındayız. Diğer arkadaşların ufak tefek serzenişleri size ya da beslediğiniz canlılara zarar gelmemesi içindir. En azından ben böyle tahmin ediyorum.
Yazılan komik yorumlara da kahkaha atarak güldüğümü söyleyebilirim. Bu arkadaşların sizi kırmak istemediğine, sadece durumdan mizah ürettiklerine de eminim. Balık çorbası, sorgu odası, mülteci balık, hatta sizin cevabınız olan toplu sorgu odası [:lol:] Hepsine inanılmaz güldüm gece gece. Hepiniz çok yaşayın. Hobi güzeldir arkadaşlar, gülmek daha da güzel...
Çalışmanız iyi niyetli fakat ne yazık ki japon balığının yaşam şartlarına uygun değil. Neden mi? Her şeyden önce, japon balığı, çok sıcak olmayan bol oksijenli sularda yaşar. Küçücük bir kabın içinde bunu sağlayamazsınız. Ayrıca ışık, suyu ısıtır ve sabit kalması gereken ısıyı değiştirerek, japon balığınızın beyaz benek hastalığına yakalanmasına sebep olabilir. Bunun yanında, herhangi bir filtrasyon olmadığı için amonyak zehirlenmesine bağlı ölüm olabilir. Ayrıca balığın içinde bulunduğu kabın şekli ve hacmi, balığı strese sokabilir.
Bu durum moralinizi bozmasın. Bu forumlar yokken hobiye başlayan hemen herkes sizin yaşadığınız zorlukları yaşadı.
Benim size önerim, yaşadıklarınızı kafaya takmadan forumdan faydalanmaya ve ileride hobiyle ilgili bir adım atmadan önce araştırma yapmaya devam etmeniz olacaktır. Bir şeyler üretmeye çalışan insanlara daima saygım vardır. Denemeler yapmanızı, fakat bunu yaparken de forumdaki arkadaşlarınıza danışmanızı öneririm.
Herkese saygı ve sevgiler sunarım.
[QUOTE=Berkay4391]1. Konuyu ramazan ve mübarek aya neden bağladın arkadaşım bunun din ile ne alakası var
2. Akvaryumcunun yaptıgı bir hata geri vermeyi deneyeceğim ama almaz ise napayım öldüreyim mi?
3. Acemi oldugumu belirttim Balıklar özellikle loş ışığı çok severler belgesel ile arası olanlar bunu bilir fikrinizi yazabilirsiniz ama hayvan katili filan demek saygısızlık olur
4. Prizi oraya koymanın sebebi arkada durduğu zaman kapaktan damlayan suların prize gelme riski japonun fanusunda öyle bir risk yok melek ve japonları yarın iade etmek için gideceğim
5. Forumda seviye düşüyormu diye bana hakaret eden arkadaş farkında mısınız bilmiyorum ama yeni üye forumundasınız
6. Burada bilimsel bir deney yada icat yapmadım akvaryuma nasıl ışık koyuyorsak bu bakığada böyle bir sistem düşünüp gelip sordum ama saygısızlık diz boyu yeni üye forumunda oldugunuzu unutup yorum yapmışsınız ben hatamdan dolayı üzgünüm ve iade edicem ancak umarım sizde saygısız yorumlarınızdab dolayı üzgünsünüzdür. [/QUOTE]
Öncelikle herkese merhaba.
Berkay Bey, son derece iyi niyetli hareket etmeye çalıştığınızın hepimiz farkındayız. Diğer arkadaşların ufak tefek serzenişleri size ya da beslediğiniz canlılara zarar gelmemesi içindir. En azından ben böyle tahmin ediyorum.
Yazılan komik yorumlara da kahkaha atarak güldüğümü söyleyebilirim. Bu arkadaşların sizi kırmak istemediğine, sadece durumdan mizah ürettiklerine de eminim. Balık çorbası, sorgu odası, mülteci balık, hatta sizin cevabınız olan toplu sorgu odası [:lol:] Hepsine inanılmaz güldüm gece gece. Hepiniz çok yaşayın. Hobi güzeldir arkadaşlar, gülmek daha da güzel...
Çalışmanız iyi niyetli fakat ne yazık ki japon balığının yaşam şartlarına uygun değil. Neden mi? Her şeyden önce, japon balığı, çok sıcak olmayan bol oksijenli sularda yaşar. Küçücük bir kabın içinde bunu sağlayamazsınız. Ayrıca ışık, suyu ısıtır ve sabit kalması gereken ısıyı değiştirerek, japon balığınızın beyaz benek hastalığına yakalanmasına sebep olabilir. Bunun yanında, herhangi bir filtrasyon olmadığı için amonyak zehirlenmesine bağlı ölüm olabilir. Ayrıca balığın içinde bulunduğu kabın şekli ve hacmi, balığı strese sokabilir.
Bu durum moralinizi bozmasın. Bu forumlar yokken hobiye başlayan hemen herkes sizin yaşadığınız zorlukları yaşadı.
Benim size önerim, yaşadıklarınızı kafaya takmadan forumdan faydalanmaya ve ileride hobiyle ilgili bir adım atmadan önce araştırma yapmaya devam etmeniz olacaktır. Bir şeyler üretmeye çalışan insanlara daima saygım vardır. Denemeler yapmanızı, fakat bunu yaparken de forumdaki arkadaşlarınıza danışmanızı öneririm.
Herkese saygı ve sevgiler sunarım.
Pipo Filtre Ve Bakteri Kültürü Hakkında Sorular
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170086/220520180052461.jpg[/IMG]
Merhaba. Ben 35 litre plastik üretim tankına böyle bir sistem kurdum. Bir tane kendinden motorlu sünger filtre, bir tane de üretim tipi plastik köşe filtre. Köşe filtrenin içine farklı malzemeler koyabilirsiniz. Ben diatomit ve karbon kullanıyorum. Kullandığınız hava motorunun değerleri önemli. Filtrenizin saatte 150-170 lt su çevirmesi iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Bunların yanında test kullanmanızı öneririm. Bozulan sistemlerde mutalaka amonyak açığa çıkar ve bunu testlerle takip edebilirsiniz. Test uygulamadığınızı düşünelim... O zaman da sıfırdan sistem kurmanızı öneririm. Bakteri kültürünü kullanma talimatına uygun olarak filtreli bir tankta uygularsanız, su kalitesi artacaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/170086/220520180052461.jpg[/IMG]
Merhaba. Ben 35 litre plastik üretim tankına böyle bir sistem kurdum. Bir tane kendinden motorlu sünger filtre, bir tane de üretim tipi plastik köşe filtre. Köşe filtrenin içine farklı malzemeler koyabilirsiniz. Ben diatomit ve karbon kullanıyorum. Kullandığınız hava motorunun değerleri önemli. Filtrenizin saatte 150-170 lt su çevirmesi iyi olacaktır diye düşünüyorum.
Bunların yanında test kullanmanızı öneririm. Bozulan sistemlerde mutalaka amonyak açığa çıkar ve bunu testlerle takip edebilirsiniz. Test uygulamadığınızı düşünelim... O zaman da sıfırdan sistem kurmanızı öneririm. Bakteri kültürünü kullanma talimatına uygun olarak filtreli bir tankta uygularsanız, su kalitesi artacaktır.
120*50*60h Tankım İçin Tür Tavsiyesi
[^_^][QUOTE=Sheyda27]Herkes ciklid turu onermis.ben de ozel tur japin diyeyim beslemesi izlemesi ayri güzelliktir o hacimde de jaws gibi olurlar bence bi düşünün [:)] [/QUOTE]
Bu mesajı gördüğümde, sol tarafa bakmadan kimin yazdığını tahmin edebildim. [8)]
[^_^][QUOTE=Sheyda27]Herkes ciklid turu onermis.ben de ozel tur japin diyeyim beslemesi izlemesi ayri güzelliktir o hacimde de jaws gibi olurlar bence bi düşünün [:)] [/QUOTE]
Bu mesajı gördüğümde, sol tarafa bakmadan kimin yazdığını tahmin edebildim. [8)]
Temizlemeye Yeter Mi
Merhaba. Dakikada 3 litre, saatte 180 litre eder. Bence 160 litrelik bir tank için çok yetersiz kalır. Böyle bir filtrasyon istemenizin sebebi nedir? Bunu bilirsek, belki farklı fikirler sunabiliriz.
Merhaba. Dakikada 3 litre, saatte 180 litre eder. Bence 160 litrelik bir tank için çok yetersiz kalır. Böyle bir filtrasyon istemenizin sebebi nedir? Bunu bilirsek, belki farklı fikirler sunabiliriz.
Azot Dongusunde Problem
Bence, bakteri kolonilerinin miktarını arttırmayı deneyin. Bakteri miktarı yeterli olmazsa, amonyumun parçalanması daha zor olabilir. Mümkünse dış filtre kullanmanızı tavsiye ederim. İçine bol miktarda lav kırığı ya da seramik halka benzeri malzemelerle, bakterilerin çoğalmasını sağlarsınız. Ayrıca geçici süre için zeolit de kullanıp, sudaki amonyumu absorbe etmesini sağlayabilirsiniz. Dış filtre kullanma şansınız yoksa, içine malzeme koyabileceğiniz ve hava motoruyla çalışan plastik köşe filtre de kullanabilirsiniz.
Bence, bakteri kolonilerinin miktarını arttırmayı deneyin. Bakteri miktarı yeterli olmazsa, amonyumun parçalanması daha zor olabilir. Mümkünse dış filtre kullanmanızı tavsiye ederim. İçine bol miktarda lav kırığı ya da seramik halka benzeri malzemelerle, bakterilerin çoğalmasını sağlarsınız. Ayrıca geçici süre için zeolit de kullanıp, sudaki amonyumu absorbe etmesini sağlayabilirsiniz. Dış filtre kullanma şansınız yoksa, içine malzeme koyabileceğiniz ve hava motoruyla çalışan plastik köşe filtre de kullanabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
