ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
srdr_glpnr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Aralık 2014 22:25
Son Ziyaret:
19 Şubat 2019 15:49
Toplam Mesaj:
87 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serdar Gülpınar
Doğum Tarihi:
18 Mart 1974
Yaş:
52
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serdar Gülpınar
50 L HT Bitki
SON 10 MESAJI
İptal
Sertaç Bey merhaba,
Bilgiden bu kadar zengin bir konu için teşekkür ederim.
Mikro element Yasmut kullanıyorum demişsiniz, içeriği hakkında bilgi verebilir misiniz ?[EDIT]srdr_glpnr,2015-10-22 11:05:27[/EDIT]
Sertaç Bey merhaba,
Bilgiden bu kadar zengin bir konu için teşekkür ederim.
Mikro element Yasmut kullanıyorum demişsiniz, içeriği hakkında bilgi verebilir misiniz ?[EDIT]srdr_glpnr,2015-10-22 11:05:27[/EDIT]
Fernweh ( Final Sayfa 11 )
Uğur tebrik ederim,
Ciddi bir yarışmada önemli bir sıra elde etmişsin.
75. Sırada birisi var ama forumdan tanımıyoruz sanırım.
Başarılarının devamını dilerim.
Uğur tebrik ederim,
Ciddi bir yarışmada önemli bir sıra elde etmişsin.
75. Sırada birisi var ama forumdan tanımıyoruz sanırım.
Başarılarının devamını dilerim.
Emilka
Özgür Bey merhaba,
Hızlı büyüme ile baş edemediğim için dün çok sağlam bir budama yaptım.
Toparlar toparlamaz bir resim paylaşırım.
Özgür Bey merhaba,
Hızlı büyüme ile baş edemediğim için dün çok sağlam bir budama yaptım.
Toparlar toparlamaz bir resim paylaşırım.
Emilka
Bu işi kişisel tatmin ve zevk için yapıyor olmak gerekir. Bu açıdan bakınca forum çoğu zaman anlamsız bir hal alıyor.
Onay almak ya da beklemek yapılan/yapılacak işleri ileri taşımaz.
Bu işte de başarının sırrı araştırmak, okumak en önemlisi hata yapsan da denemektir.
Fikirlere tavsiyelere açık olmak iyidir. Ama dayanağı olmadan fikir yarıştırmak iyi değildir.
Tankım iyi gitmiş kötü gitmiş o kadar da mesele değil.
Herkese mutlu bir bayram dilerim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-09-22 15:09:30[/EDIT]
Bu işi kişisel tatmin ve zevk için yapıyor olmak gerekir. Bu açıdan bakınca forum çoğu zaman anlamsız bir hal alıyor.
Onay almak ya da beklemek yapılan/yapılacak işleri ileri taşımaz.
Bu işte de başarının sırrı araştırmak, okumak en önemlisi hata yapsan da denemektir.
Fikirlere tavsiyelere açık olmak iyidir. Ama dayanağı olmadan fikir yarıştırmak iyi değildir.
Tankım iyi gitmiş kötü gitmiş o kadar da mesele değil.
Herkese mutlu bir bayram dilerim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-09-22 15:09:30[/EDIT]
Ada Amazonia Başlangıç
Merhaba,
Tecrübeli arkadaşlar bir çok şeyi paylaşmışlar. Kurulumunuz için şimdiden başarılar.
Benim ekleyeceğim tek şey Amazonia ile ilgili olacak. Aktif olduğu, çok bereketli olduğu doğru neredeyse kayalar bile yayılıyor.
Ama gübreleme konusunda benim tecrübelerim farklı; gübreleme mutlaka yapmanız gerekecektir, bitki yoğunluğuna göre az ya da çok zamanı gelince gübreleme yapmalısınız.
Ben WinRa'nın potasyum+nitrat+fosfat kombinasyonu ile iyi sonuçlar elde ettim. Ancak oranlar sağlıklı olmadığı yada benim tankımın ihtiyaçlarına uygun olmadığı için az miktar green spot alg sorunu yaşadım, tank sonradan toparladı. Ayrıca ek potasyum da kullanıyorum.
Mikro element konusunda tavsiyelere katılıyorum ancak benimde siteden tavsiye ile öğrendiğim magnezyum konusunu kesinlikle atlamayın. Win Ra mikro element kullanırken, Sera'nın magnezyum içeren Türkiye'de de satılan bir ürünü var kullanım maliyeti yüksek ancak faydası da yüksek, ona geçince tankımın gidişatı değişti diyebilirim. JBL'in benzer ürünleri de yurt dışında satılıyor.
Tekrar başarılar.
Merhaba,
Tecrübeli arkadaşlar bir çok şeyi paylaşmışlar. Kurulumunuz için şimdiden başarılar.
Benim ekleyeceğim tek şey Amazonia ile ilgili olacak. Aktif olduğu, çok bereketli olduğu doğru neredeyse kayalar bile yayılıyor.
Ama gübreleme konusunda benim tecrübelerim farklı; gübreleme mutlaka yapmanız gerekecektir, bitki yoğunluğuna göre az ya da çok zamanı gelince gübreleme yapmalısınız.
Ben WinRa'nın potasyum+nitrat+fosfat kombinasyonu ile iyi sonuçlar elde ettim. Ancak oranlar sağlıklı olmadığı yada benim tankımın ihtiyaçlarına uygun olmadığı için az miktar green spot alg sorunu yaşadım, tank sonradan toparladı. Ayrıca ek potasyum da kullanıyorum.
Mikro element konusunda tavsiyelere katılıyorum ancak benimde siteden tavsiye ile öğrendiğim magnezyum konusunu kesinlikle atlamayın. Win Ra mikro element kullanırken, Sera'nın magnezyum içeren Türkiye'de de satılan bir ürünü var kullanım maliyeti yüksek ancak faydası da yüksek, ona geçince tankımın gidişatı değişti diyebilirim. JBL'in benzer ürünleri de yurt dışında satılıyor.
Tekrar başarılar.
Emilka
18 Mayıs'ta yaptığım kurulum ile 4. ayın sonuna geldim. Sanıyorum 2 ay sonra kurulumu bitirebilirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0791.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0792.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0793.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0794.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-09-14 21:23:06[/EDIT]
18 Mayıs'ta yaptığım kurulum ile 4. ayın sonuna geldim. Sanıyorum 2 ay sonra kurulumu bitirebilirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0791.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0792.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0793.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0794.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-09-14 21:23:06[/EDIT]
Emilka
Son resimler aşağıdadır.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0650.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0649.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0653.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0652.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-08-10 16:34:42[/EDIT]
Son resimler aşağıdadır.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0650.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0649.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0653.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0652.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-08-10 16:34:42[/EDIT]
Monte Carlo 70*40*40
Emre bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun, inşallah güzel bir final yaparsınız.
Monte Carlo deneyimi olan biri olarak bir kaç tavsiyede bulunmak isterim. Başlangıç için bakteri kültürü ve potasyum iyi olacaktır. Yapabilirseniz başlangıçta gün aşırı %10-20 su değişimini yapmaya çalışın, adaptasyon hızlanacaktır. Monte Carlo mikro elemente özellikle magnezyuma çok duyarlı, eksikliğinde yapraklar 1-2 gün içinde kararmaya başlayacaktır.
Tropica sürecini tam tarihleriyle kullanmanızı bende öneririm. Dikkatli olmanız gereken bir konuda kahverengi yosun atağıdır, MC kolay tolere edemez. Ben Co2 ile ilgili bir bilgi göremedim ? Başlangıç için saksı içinde de olsa bir kaç buket sesiflora su döngüsünü oluşturmada çok faydalı olacaktır. Ben 0.9 watt/litre ışık kullanıyorum, MC'nin yeni sürgünleri sürekli toprak altına büyüyor, ben ışığı biraz daha düşük sevdiği kanaatindeyim. Düz alandansa yükseltiden aşağı doğru sarkarak büyümesi daha hızlı ve güzel oluyor, yaprak kalitesi değişiyor. Uygun zaman gelince Nitrat ve Fosfat mutlaka ölçün, gübreleme sonrası da 1/10 yakalamaya çalışın.
Başarılar dilerim.
Emre bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun, inşallah güzel bir final yaparsınız.
Monte Carlo deneyimi olan biri olarak bir kaç tavsiyede bulunmak isterim. Başlangıç için bakteri kültürü ve potasyum iyi olacaktır. Yapabilirseniz başlangıçta gün aşırı %10-20 su değişimini yapmaya çalışın, adaptasyon hızlanacaktır. Monte Carlo mikro elemente özellikle magnezyuma çok duyarlı, eksikliğinde yapraklar 1-2 gün içinde kararmaya başlayacaktır.
Tropica sürecini tam tarihleriyle kullanmanızı bende öneririm. Dikkatli olmanız gereken bir konuda kahverengi yosun atağıdır, MC kolay tolere edemez. Ben Co2 ile ilgili bir bilgi göremedim ? Başlangıç için saksı içinde de olsa bir kaç buket sesiflora su döngüsünü oluşturmada çok faydalı olacaktır. Ben 0.9 watt/litre ışık kullanıyorum, MC'nin yeni sürgünleri sürekli toprak altına büyüyor, ben ışığı biraz daha düşük sevdiği kanaatindeyim. Düz alandansa yükseltiden aşağı doğru sarkarak büyümesi daha hızlı ve güzel oluyor, yaprak kalitesi değişiyor. Uygun zaman gelince Nitrat ve Fosfat mutlaka ölçün, gübreleme sonrası da 1/10 yakalamaya çalışın.
Başarılar dilerim.
Emilka
Herkese merhaba,
Nitrat ve Fosfat ile ilgili bilgileri gübre denemelerimi ve tecrübelerimi paylaşmak amacıyla yazıyorum. Sonuç olarak her tankın ihtiyacı farklı.
Şu an Keys ve Kadir beyin tavsiyeleriyle magnezyum ve Demir'in önemini daha iyi anladım. Bu elementler bitkilerin metabolizmaları için gerçekten hayati öneme sahipler.
Örneğin JBL'in Türkiye'de satılmayan Proscape serisi NPK ürünlerinin hepsinin içinde Mg ve Fe bulunuyor
MC'lerin son halini aşağıda görebilirsiniz, durum iyileşiyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/5_image1.JPG[/IMG]
Yosunla ilgili resimlerde aşağıda; yeşil spot ya da diatom gibi duruyor, benim görüşüm diatom. Tavsiyelere açığım.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image3.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image2.JPG[/IMG]
Herkese merhaba,
Nitrat ve Fosfat ile ilgili bilgileri gübre denemelerimi ve tecrübelerimi paylaşmak amacıyla yazıyorum. Sonuç olarak her tankın ihtiyacı farklı.
Şu an Keys ve Kadir beyin tavsiyeleriyle magnezyum ve Demir'in önemini daha iyi anladım. Bu elementler bitkilerin metabolizmaları için gerçekten hayati öneme sahipler.
Örneğin JBL'in Türkiye'de satılmayan Proscape serisi NPK ürünlerinin hepsinin içinde Mg ve Fe bulunuyor
MC'lerin son halini aşağıda görebilirsiniz, durum iyileşiyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/5_image1.JPG[/IMG]
Yosunla ilgili resimlerde aşağıda; yeşil spot ya da diatom gibi duruyor, benim görüşüm diatom. Tavsiyelere açığım.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image3.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image2.JPG[/IMG]
Emilka
Kadir Bey merhaba,
Epsom öneriniz için teşekkür ederim. Şimdilik gerek kalmadı gibi, bitkilerde özellikle Monte Carlolarda gözle görülür bir ilerleme sağladım. Özünde söylediğinize benzer bir yöntem olarak Keys'in mikro element eksikliği olabilir teşhisiyle, WinRa mikroelement gübresi kullanarak (Mg,Ca,Fe vs içeriyor) sonuç aldım gibi duruyor. Ek olarak Pogestemonlarda büyüme de başladı.
Sadece bunu yapmadım su değişimini artırdım (%10-15 gün aşırı) , CO2 verdiğim saatlerde skimmerı kapatıp fotosentezi hızlandırdım ve tabana başta JBL misket düşünmüştüm ancak sonra elimde olana WinRA taban gübresi kullanarak tabanı destekledim.(bu taban gübresi işinin çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum, kökler zaten çok sağlam durumda)
Nitrat hala istenen seviyeyi yakalayamıyorum, fosfat bir ara1,8 ppm gördüm. Bakalım deneye yanıla bir doğru çıkacak.
Şimdilik beni endişelendiren çok aşırı olmasa da bir yosun atağı yaşıyorum. Taşların üzeri yeşerdi, Mango kökü üzeri bayağı yeşerdi, toprakla camın birleştiği yerler ile toprağın yaklaşık 1 cm derinliğine kadar yine yeşerme ve fotosentez var. Bu gözlemler bana daha çok bir diatom atağını çağrıştırıyor. İyi tarafı 6-7 gündür var ve hala yeşil, tabana sirayet etmedi. Bu konuda önerileriniz olursa sevinirim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-07-14 10:22:31[/EDIT]
Kadir Bey merhaba,
Epsom öneriniz için teşekkür ederim. Şimdilik gerek kalmadı gibi, bitkilerde özellikle Monte Carlolarda gözle görülür bir ilerleme sağladım. Özünde söylediğinize benzer bir yöntem olarak Keys'in mikro element eksikliği olabilir teşhisiyle, WinRa mikroelement gübresi kullanarak (Mg,Ca,Fe vs içeriyor) sonuç aldım gibi duruyor. Ek olarak Pogestemonlarda büyüme de başladı.
Sadece bunu yapmadım su değişimini artırdım (%10-15 gün aşırı) , CO2 verdiğim saatlerde skimmerı kapatıp fotosentezi hızlandırdım ve tabana başta JBL misket düşünmüştüm ancak sonra elimde olana WinRA taban gübresi kullanarak tabanı destekledim.(bu taban gübresi işinin çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum, kökler zaten çok sağlam durumda)
Nitrat hala istenen seviyeyi yakalayamıyorum, fosfat bir ara1,8 ppm gördüm. Bakalım deneye yanıla bir doğru çıkacak.
Şimdilik beni endişelendiren çok aşırı olmasa da bir yosun atağı yaşıyorum. Taşların üzeri yeşerdi, Mango kökü üzeri bayağı yeşerdi, toprakla camın birleştiği yerler ile toprağın yaklaşık 1 cm derinliğine kadar yine yeşerme ve fotosentez var. Bu gözlemler bana daha çok bir diatom atağını çağrıştırıyor. İyi tarafı 6-7 gündür var ve hala yeşil, tabana sirayet etmedi. Bu konuda önerileriniz olursa sevinirim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-07-14 10:22:31[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
