ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akdum
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2014 19:47
Son Ziyaret:
26 Haziran 2020 12:13
Toplam Mesaj:
136 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
barış akduman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
barış akduman
SON 10 MESAJI
Pogostemon Helferideki Şekil Bozukluğu
Merhaba arkadaşlar Pogostemon helferi lerim zamanla boyları çok uzadı ama yaprakları küçük . ben bunları budamıştım bir kaç kez bunlarda boya uzadılar ama formları bu şekilde sizce sorun nedir. gübreleme arada bir potasyum ve mikroelemnt veriyorum. ışık powerled . fotosentez var, zemin montecarlo. taban oliver knott.
akvaryum 40x40x40 . 20w aydınlatma. Bu eski hali:
[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/190220181415031.jpg[/IMG]
Bu da yeni hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/190220181409411.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar Pogostemon helferi lerim zamanla boyları çok uzadı ama yaprakları küçük . ben bunları budamıştım bir kaç kez bunlarda boya uzadılar ama formları bu şekilde sizce sorun nedir. gübreleme arada bir potasyum ve mikroelemnt veriyorum. ışık powerled . fotosentez var, zemin montecarlo. taban oliver knott.
akvaryum 40x40x40 . 20w aydınlatma. Bu eski hali:
[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/190220181415031.jpg[/IMG]
Bu da yeni hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/190220181409411.jpg[/IMG]
Yosun Türü Nedir
Cladaphora . maalesef çaresiz. yada ben düzeltebilen görmedim..
Cladaphora . maalesef çaresiz. yada ben düzeltebilen görmedim..
L144 Tül Mavi Göz Dişi Öldü
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Geçmiş olsun. Diğer balıkların durumunda bir sıkıntı var mı ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Şimdilik iyiler bakalım
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Geçmiş olsun. Diğer balıkların durumunda bir sıkıntı var mı ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Şimdilik iyiler bakalım
L144 Tül Mavi Göz Dişi Öldü
Hayır hiç tuz kullanmadım
Hayır hiç tuz kullanmadım
L144 Tül Mavi Göz Dişi Öldü
Sizce sebebi ne olabilir [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/090520171846091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/090520171846021.jpg[/IMG]
Sizce sebebi ne olabilir [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/090520171846091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/090520171846021.jpg[/IMG]
Fotodaki Yosunlar Nedir Tedavi Ricası
[QUOTE=mrah]Arada bir olan gubreleme duzenini arada birden cikarip forumda az biraz arastirma yapip bi duzene sokun :). 180lt icin verilen CO2 miktari cok az demicem, hic verilmese daha iyi gibi. O kadar az yani. Filtrasyon keza ayni. Aslinda yapmaniz gereken icinde maliyette barindiran seyler, akintiyi desteklemek gibi ama sanirim tankta cok akinti engelleyecek bitki yada materyeller yok. Isin ozu, duzenli gubreleme yapin (forumda biraz arastirma yaparsaniz rahatlikla uygulanan yontemlere ait yonlendirme bulursunuz) CO2 seviyenizi bi dropchecker yardimiyla olcun. Muhtemelen su anki miktarin bi 8-10 katina cikmaniz gerekecek. Su degisimlerini onemseyin, ne kadar sik su degisimi yapabiliyorsaniz yapin. Haftada bir en azindan mutlaka yapmaya calisin (%50 hatta daha fazlasida A+++). Aydinlatma konusunda birsey soyleyemiyorum, CO2 miktari konusunda sorun yasamazsaniz aydinlatmada bi degisiklige gerek yok. Ama CO2 olcmenize ragmen halen yetersiz geliyorsa aydinlatmayida tanktan daha yukari alarak yada dimmer yardimiyla gucunu dusurmeniz gerekebilir.
Kullandiginiz gubrelere ek olarak, nitrat ve fosfat gubresi edinin. All inclusive mikro elementler yaninda potasyum icerir, uzerine birde siz de potasyum veriyorsunuz N ve P organik yollarla sisteme dahil oluyor. (Yemleme ve biyolojik atiklar)
Bu arada mevcut algleride bir yolunu bulup mekanik temizlikle uzaklastirmaya calisin. [/QUOTE]
Teşekkürler yorumlarınız için. aslında co2 kontrollü ve yeşilde , hatta sarıya bile kaçıyor, filtrasyonda haklısınız onu değiştireceğim. nitrat ve fosfat gübre DIy olarak aldığım varda ben vermeye korkuyorum algler dahada coşacak diye. forumdaki gübreleme konularının neredeyse tamamını okudum diyebilirim. ortak nokta testle takip ona göre gübre vermek , nitrat fosfat dengesi. kimisi diyor sadece all inclusive ver yeter kimisi ona potasyum ekle . sanırım herkes kendisindeki bitki yoğunluğu ve çeşidine göre değişik fikirlere ve uygulamalara sahip. akıntı için eheim surface cleanerda var oda çalışıyor. Aslında maliyet bayağı aştım. tüplü sistem zaman ayarlı co2 var, eheim filtre, eheim yüzey temizleyici, powerled armatür, gübre reflowers,. hala düzen olmadı. önerilerinizi dikkatle uygulayacağım. eskik olan sedece sanırım nitrat testi onuda alınca herşey tam olacak ama bakalım düzen tutacakmı. test olmadan elle gübreleme diye bir yöntem vardı sizce uygulanabilirmi bu aşamada ? iyi akşamlar tekrar teşekkürler.
[QUOTE=Ciyus]Malesef sakal yosunu. Açık konuşmak gerekirse kurtulması çok zordur. Ben şahsen kurtulamadım ve akvaryumu bozmak zorunda kaldım.
Benim tahminim ışığınız ile ilgili bir problem var.
Önerim ışığı değiştirmeniz. Ve 4-5 tane sae almanız. Amano karidesi de düşünebilirsiniz ama bulması çok zor, pahalı ve bu akvaryuma tahminimce bir 40 tane lazım.
Gübreyi de ya vermeyin ya da düzenli verin.
Ama asıl önerim benimkilerden ziyade Emrah Beyin önerilerini dikkate almanız olur. Tabi bu önerilerimin arkasında olmadığım anlamına da gelmez.[:?][/QUOTE]
İlginize teşekkürler, aydınlatma darkaura nın önerilerei ile yaptığım powerled armatür. sae besledim ama diğer balıkları çok rahatsız etti ve çok büyüdüğü için çıkardım amano 3 tane var.
Soracağım bir şey daha var dikkatinizi çektimi bilmiyorum ön camdan kumun katmanları kısmen görünüyor bu durum sizce normalmi yoksa bu alt tabakada siyanobakteri olabilirmi?
[QUOTE=mrah]Arada bir olan gubreleme duzenini arada birden cikarip forumda az biraz arastirma yapip bi duzene sokun :). 180lt icin verilen CO2 miktari cok az demicem, hic verilmese daha iyi gibi. O kadar az yani. Filtrasyon keza ayni. Aslinda yapmaniz gereken icinde maliyette barindiran seyler, akintiyi desteklemek gibi ama sanirim tankta cok akinti engelleyecek bitki yada materyeller yok. Isin ozu, duzenli gubreleme yapin (forumda biraz arastirma yaparsaniz rahatlikla uygulanan yontemlere ait yonlendirme bulursunuz) CO2 seviyenizi bi dropchecker yardimiyla olcun. Muhtemelen su anki miktarin bi 8-10 katina cikmaniz gerekecek. Su degisimlerini onemseyin, ne kadar sik su degisimi yapabiliyorsaniz yapin. Haftada bir en azindan mutlaka yapmaya calisin (%50 hatta daha fazlasida A+++). Aydinlatma konusunda birsey soyleyemiyorum, CO2 miktari konusunda sorun yasamazsaniz aydinlatmada bi degisiklige gerek yok. Ama CO2 olcmenize ragmen halen yetersiz geliyorsa aydinlatmayida tanktan daha yukari alarak yada dimmer yardimiyla gucunu dusurmeniz gerekebilir.
Kullandiginiz gubrelere ek olarak, nitrat ve fosfat gubresi edinin. All inclusive mikro elementler yaninda potasyum icerir, uzerine birde siz de potasyum veriyorsunuz N ve P organik yollarla sisteme dahil oluyor. (Yemleme ve biyolojik atiklar)
Bu arada mevcut algleride bir yolunu bulup mekanik temizlikle uzaklastirmaya calisin. [/QUOTE]
Teşekkürler yorumlarınız için. aslında co2 kontrollü ve yeşilde , hatta sarıya bile kaçıyor, filtrasyonda haklısınız onu değiştireceğim. nitrat ve fosfat gübre DIy olarak aldığım varda ben vermeye korkuyorum algler dahada coşacak diye. forumdaki gübreleme konularının neredeyse tamamını okudum diyebilirim. ortak nokta testle takip ona göre gübre vermek , nitrat fosfat dengesi. kimisi diyor sadece all inclusive ver yeter kimisi ona potasyum ekle . sanırım herkes kendisindeki bitki yoğunluğu ve çeşidine göre değişik fikirlere ve uygulamalara sahip. akıntı için eheim surface cleanerda var oda çalışıyor. Aslında maliyet bayağı aştım. tüplü sistem zaman ayarlı co2 var, eheim filtre, eheim yüzey temizleyici, powerled armatür, gübre reflowers,. hala düzen olmadı. önerilerinizi dikkatle uygulayacağım. eskik olan sedece sanırım nitrat testi onuda alınca herşey tam olacak ama bakalım düzen tutacakmı. test olmadan elle gübreleme diye bir yöntem vardı sizce uygulanabilirmi bu aşamada ? iyi akşamlar tekrar teşekkürler.
[QUOTE=Ciyus]Malesef sakal yosunu. Açık konuşmak gerekirse kurtulması çok zordur. Ben şahsen kurtulamadım ve akvaryumu bozmak zorunda kaldım.
Benim tahminim ışığınız ile ilgili bir problem var.
Önerim ışığı değiştirmeniz. Ve 4-5 tane sae almanız. Amano karidesi de düşünebilirsiniz ama bulması çok zor, pahalı ve bu akvaryuma tahminimce bir 40 tane lazım.
Gübreyi de ya vermeyin ya da düzenli verin.
Ama asıl önerim benimkilerden ziyade Emrah Beyin önerilerini dikkate almanız olur. Tabi bu önerilerimin arkasında olmadığım anlamına da gelmez.[:?][/QUOTE]
İlginize teşekkürler, aydınlatma darkaura nın önerilerei ile yaptığım powerled armatür. sae besledim ama diğer balıkları çok rahatsız etti ve çok büyüdüğü için çıkardım amano 3 tane var.
Soracağım bir şey daha var dikkatinizi çektimi bilmiyorum ön camdan kumun katmanları kısmen görünüyor bu durum sizce normalmi yoksa bu alt tabakada siyanobakteri olabilirmi?
Fotodaki Yosunlar Nedir Tedavi Ricası
[QUOTE=Talha72]Bu saç yosunu benim Monte Carlo larada musallat oldular hepsi çürüdü çözümünü sonra ogrendim vatoz yada salyangoz atman gerekiyor yosunları yemeleri için[/QUOTE]
Adi salyangoz kısmen var onlar bile alg tıttu. 11 tane vatoz mevcut.
[QUOTE=Talha72]Bu saç yosunu benim Monte Carlo larada musallat oldular hepsi çürüdü çözümünü sonra ogrendim vatoz yada salyangoz atman gerekiyor yosunları yemeleri için[/QUOTE]
Adi salyangoz kısmen var onlar bile alg tıttu. 11 tane vatoz mevcut.
Fotodaki Yosunlar Nedir Tedavi Ricası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172021511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172021591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172023021.jpg[/IMG]
Yaklaşık 7 ay önce dikilmiş montecarlo. Ancak bu kadar büyüdüler. 180 lt brut akvaryum. Powerlad aydınlatma 50w zamanında tunç yapımı misket gübre ve winra misket gübre. Zemin lav kırığı üstü hagen. Eheim 2213 filtre. Arada bir potasyum veriyorum arada bir reflowers all inclusive. Co2 tüp sn de1 damla. Bu algler için bir öneriniz varmı acaba. Hagen kumun her tanesinin yüzeyi gözle zor ayırdedilecekbkadar kısa yeşil tüylerle kaplu gibi. Camda green spot var. Yer öbek öbek calidopora, yer yer ssakal fırça var. Filtrede mach substrat, purigen var. Nitrat testi yok ama fosfat testimde az çıkıyor, ama fosfat vermeyede korkuyorum. Bozup yenisini yapmak dışında öneriniz varmı 😊 ne dersiniz kurtulur [EDIT]akdum,2017-05-04 20:39:35[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172021511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172021591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172022541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/169080/040520172023021.jpg[/IMG]
Yaklaşık 7 ay önce dikilmiş montecarlo. Ancak bu kadar büyüdüler. 180 lt brut akvaryum. Powerlad aydınlatma 50w zamanında tunç yapımı misket gübre ve winra misket gübre. Zemin lav kırığı üstü hagen. Eheim 2213 filtre. Arada bir potasyum veriyorum arada bir reflowers all inclusive. Co2 tüp sn de1 damla. Bu algler için bir öneriniz varmı acaba. Hagen kumun her tanesinin yüzeyi gözle zor ayırdedilecekbkadar kısa yeşil tüylerle kaplu gibi. Camda green spot var. Yer öbek öbek calidopora, yer yer ssakal fırça var. Filtrede mach substrat, purigen var. Nitrat testi yok ama fosfat testimde az çıkıyor, ama fosfat vermeyede korkuyorum. Bozup yenisini yapmak dışında öneriniz varmı 😊 ne dersiniz kurtulur [EDIT]akdum,2017-05-04 20:39:35[/EDIT]
Eheim Klasik Dış Filtre Ses Sorunu Ve Çözümü.
Sağolun . birde fotoğraf koysanız çok anlamlı olur açıkcası ben anlamakta güçlük çekiyorum.
Sağolun . birde fotoğraf koysanız çok anlamlı olur açıkcası ben anlamakta güçlük çekiyorum.
Ankara'da İvedik Organizede Kum Satan Yerler
[QUOTE=gokhan0412]İstanbul yolunun arka tarafında A city tarafına doğru mu yoksa Sincan tarafına doğru giden yolda mı ? [/QUOTE]
anadolu bulvarından giriyorsun ankara batıkent istikametinden citygross karşısından gidişte sağa dönüyorsun.
harita adresi bu https://www.google.com.tr/search?q=nevgross+ankara&oq=newgross&aqs=chrome.1.69i57j0l3.14111j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8#newwindow=1&q=nevgross+ankara&rflfq=1&rlha=0&rllag=39956000,32761692,256&tbm=lcl&tbs=lf_msr:-1,lf_od:-1,lf_oh:-1,lf_pqs:EAE,lf:1,lf_ui:2&*&rlfi=hd:;si:;mv:!1m3!1d7853.50886449532!2d32.76864513576663!3d39.951066386750185!3m2!1i946!2i493!4f13.1;tbs:lf_msr:-1,lf_od:-1,lf_oh:-1,lf_pqs:EAE,lf:1,lf_ui:2
[EDIT]akdum,2017-02-28 13:18:28[/EDIT]
[QUOTE=gokhan0412]İstanbul yolunun arka tarafında A city tarafına doğru mu yoksa Sincan tarafına doğru giden yolda mı ? [/QUOTE]
anadolu bulvarından giriyorsun ankara batıkent istikametinden citygross karşısından gidişte sağa dönüyorsun.
harita adresi bu https://www.google.com.tr/search?q=nevgross+ankara&oq=newgross&aqs=chrome.1.69i57j0l3.14111j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8#newwindow=1&q=nevgross+ankara&rflfq=1&rlha=0&rllag=39956000,32761692,256&tbm=lcl&tbs=lf_msr:-1,lf_od:-1,lf_oh:-1,lf_pqs:EAE,lf:1,lf_ui:2&*&rlfi=hd:;si:;mv:!1m3!1d7853.50886449532!2d32.76864513576663!3d39.951066386750185!3m2!1i946!2i493!4f13.1;tbs:lf_msr:-1,lf_od:-1,lf_oh:-1,lf_pqs:EAE,lf:1,lf_ui:2
[EDIT]akdum,2017-02-28 13:18:28[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
