ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
discus1453
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Kasım 2006 15:19
Son Ziyaret:
01 Kasım 2013 00:27
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ersin yorgancı
Doğum Tarihi:
07 Eylül 1980
Yaş:
45
İl:
Ankara
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Herkese saglıklı akvaryumlar.
ERSİN YORGANCI
ERSİN YORGANCI
SON 10 MESAJI
Yurtdışında Bir Akvaryumcu
Öncelikle paylaşım için teşekkürler. Yalnız birkaç noktayı belirtmeden geçmek doğru olmaz diye düşünüyorum. Ülkemizde bu denli bir yatırım yapılsa ve bu çapta bir mekan açılsa neler olur? Biraz mizahi, biraz gerçekçi düşünelim şimdi.
discus1453 2008-03-25 14:14:31
Öncelikle paylaşım için teşekkürler. Yalnız birkaç noktayı belirtmeden geçmek doğru olmaz diye düşünüyorum. Ülkemizde bu denli bir yatırım yapılsa ve bu çapta bir mekan açılsa neler olur? Biraz mizahi, biraz gerçekçi düşünelim şimdi.
1. "Ya abi allahın balığı bu fiyat olur mu beee."
2. "Abi peki bunlar birlikte hiç mi yaşamaz?"
3. "Şunlara bir son fiyat ver de ayağımız alışsın."
4. "Tamam abi bana anlatma ben de üretiyorum, geçen lepistesim doğurdu"
Bunlar ilk bir dakika içinde aklıma gelenler.
Peki bu mekanı açan dürüst iş yaparsa?
Birinci adım,
Elektrik, su, vergi, ısınma gideri, ssk, kira derken boğulur. Bu kadar yerleştikten sonra mal sahibinin gözü parlar ve istediği zammı yapmazsa "Almanya'dan oğlu gelir".
İkinci adım
Bir zaman sonra, ayakta kalma çabası ile dürüst esnafımız, kendisinden ucuz satan komşu dükkanın bavul ticaretini öğrenir ve ona yönelir. Giderler arttıkça bilinçsiz hobiciye "yeter artık benim de çoluğum çocuğum var" deyip çakmaya başlar çünkü çakmazsa sayın hobici yan dükkandan alış verişe başlar. Veeee bu kısır döngü böyle gider.
Üçüncü adım,
Hobici bağırır, etrafı hobiye küstürür, hobi geriler.
Dördüncü adım,
Biz burada resim yayınlarız.
Son söz
Bu kadar olumsuzluğa rağmen hala bu işi dürüstçe yapan arkadaşlara en içten saygılar. Siz heykeli dikilecek insanlarsınız. Yalnız hobici bilinçlenmediği sürece biz hep resim yayınlayacağız.
Saygılar.
Ümit Bey e bende teşekkür etmek istiyorum ,malesefki bizim insanımızın içinde oldugu bir buhran var istiyorlarki biz elimizi suya sabuna dokunmadan gezip görecegimiz yerler ,yapılsın bizim akvaryumcularımız pis ( temizide var diyen var) ama temiz olan yerlere gidince fiyatlar kazık pis olan yerdeki adam zaten hayatından bezmiş pazarlık pazarlık pazarlık,
" abi şurada şu fiyat sen neden o fiyata satmıyorsun ayıp oluyor ama biz hep senden alış veriş yapıyoruz " bunu diyen adamında oradan ilk alış verişidir mutlaka,abi sende pahalı (saglıklı balıga hemen çamur hazır) zaten bu balıklarda hastaya benziyor,senden aldıgım balıgın rengi eve gidince hoşum gitmedi getireyimde degiştireli be abi,zaten ben istemiyorum çocuklar bakıyor aman sende uzatma işte yarı fiyatına ver ne olacak sanki altı üstü bir balık kaça alıyorsunuz zaten 3 al 20 ye sat,senden aldıgım balık götürür götürmez öldü suya koydum ölü verdi hayvan parasını geri ver,bak ben şunu senden şu fiyata aldım ama şurada daha aşagı bir fiyat verdiler bana paramın üzerini ver,bunu dahada uzatmak mümkün.
İnsanlar hiç kendilerine sormuyor lar acaba ben bu adama böyle yaparsam bu adam ileriye dönük bize yenilikler sunar mı yoksa aman be saglıgım mı önemli iki kuruş paramı diye dükkanımı kapatır.
müşteri istedigi fiyata malzemesini satmayan satıcıya küser ve bir daha gelmez.
Peki hiç sordunuz mu kendinize biz neden böyle yapıyoruz tabi yapmayanları tenzi ederim.
Böyle yerlerin ülkemizde olması imkansız arkadaşlar çünkü böyle bir yerin elektrik su vs. giderlerini aldıgınız malın üzerine yansıtılmasını ne siz istersiniz nede bu tesisi kuran gariban vatandaş 3 gün sonra girdigi bunalımdan çıkabilir.
Burada yazdıklarımla kimseyi zan altında bırakmıyorum bırakmak ta istemiyorum çünkü bizim ülkemizi geliri düşük alıcının da yapacagı bir şey yok açıkçası satıcının da onun için elimizdekilerin kıymetini bilelim bu bize yeter.
Herkese iyi günler.SAYGILAR
Isının büyümeye etkisi
[QUOTE=varoluscu26] Sayın Dıscus1453 emin olun nerden ne anlam çıkaracağımı çok iyi bilirim. Konu hakkıındaki ilk mesajınızı çabuk unutmuş görünüyorsunuz, o ve diğer birkaç mesajdan hobiye yeni başlayan insanların anlayacağı balıkların doğal yaşam şartlarında yaşatılmasından ziyade ısının yüksek tutulması durumunda balıkların daha iyi gelişim göstereceği olacaktır. Bir japon balığını 12 derecedede yaşatabilirsiniz 30 derecedede balıklar doğal yaşam şartlarında her iki sıcaklığada maruz kalabilrler, bu durumda 30 derecede balığın daha iyi gelişim göstereceğini söyleyebilirmiyiz? Asla...
discus1453 2008-03-12 12:09:05
[QUOTE=varoluscu26] Sayın Dıscus1453 emin olun nerden ne anlam çıkaracağımı çok iyi bilirim. Konu hakkıındaki ilk mesajınızı çabuk unutmuş görünüyorsunuz, o ve diğer birkaç mesajdan hobiye yeni başlayan insanların anlayacağı balıkların doğal yaşam şartlarında yaşatılmasından ziyade ısının yüksek tutulması durumunda balıkların daha iyi gelişim göstereceği olacaktır. Bir japon balığını 12 derecedede yaşatabilirsiniz 30 derecedede balıklar doğal yaşam şartlarında her iki sıcaklığada maruz kalabilrler, bu durumda 30 derecede balığın daha iyi gelişim göstereceğini söyleyebilirmiyiz? Asla...
Saygılar, sağlıklı balıklar.
[/QUOTE]
Arkadaşım, balıklar hakkında from da okuduklarınız haricinde bir şey bilmediginizden eminim, ben buraya yazıyorum size cevap veriyorum çünkü yanlış bilgilerinizle diger hobicileri de yanıltmamanız için. 1-Genelleme yapıyorum yazılan yorumların çogu cichlid ler içindir diger yazıları okursanız arkadaşların yumurta alamaktan, ısının metabolizma yı hızlandırdıgın dan bahsettiklerini göreceksiniz. 2- Ben ikinci size verdigim cevabımda dogal ortamlarındaki maksimum sıcaklıklardan bahsettigimi ve 30 32 derece oksijen oranın azaldıgını ve balıkların zarar göreceklerini yazmıştım. 3- Bir de siz japondan yavru alacak ve ısı farklarından bahsedecek kadar profesyonel olduysanız nasıl böyle şeyler yazıyorsunuz :D şaşırdım.
Neyse diger yazıları okurken bir arkadaşımın yumurtaların 20 gün olmasına ragmen çıkmamasından bahsetmiş oda ısı sorunundan kaynaklanır tabi bir sorun daha olabilir erkek döllememiş olabilir, eger erkek döllediyse ısıyı 28 derece bakın yine söylüyorm dogal ortamlarının maksimum ısısı olarak ayarlarsanız düzelecektir şimdiden teşekkürler. Herkese saglıklı akvaryumlar.. :D (Isıtıcı alınca sorunun çözüldügünü yazmışsın, bende biraz açmak istedim bilmeyen arkadaşlar ögrensin diye :D )
Isının büyümeye etkisi
O zaman soğuk iklim insanları neden fiziksel olarak daha gelişmiş? Gelişimlerinin insan metobolizması ile kıyaslamak hata olur? Sıcaklığın mutlaka etkisi var fakat ısının yalnız başına gelişimlerinde çok önemli bir kriter oluşturduğunu düşünmüyorum.
O zaman soğuk iklim insanları neden fiziksel olarak daha gelişmiş? Gelişimlerinin insan metobolizması ile kıyaslamak hata olur? Sıcaklığın mutlaka etkisi var fakat ısının yalnız başına gelişimlerinde çok önemli bir kriter oluşturduğunu düşünmüyorum.
SHARK_34 ün görüşlerine tamamiyle katılıyorum ısının yüksekliğinden ziyade doğal yaşam standartlarında tutulması önemli.
İyi günler varoluscu26 akvaryum sever kardeşim, soguk iklim insanlarının fiziksel olarak daha çok gelişmesi geneleriyle alakalıdır, senin teorine göre bir çinliyi sibiryaya bıraksak akrabaları bile tanıyamaz o zaman :D. Ben zaten ısı yı verin balıklarınız büyüsün serpilsin neden ugraşıyorsunuz demedim ki bir şeye karşı tez üretecekseniz anlamının ne oldugunu daha iyi anlarsan sevinirim :D elbetteki dogal ortamlarının özlelliklerini yakalamak önemli benim kast etmek istedigimde buydu zaten. Zaten fazla ısı sudaki oksijen oranını azaltır. Benim anlatmak istedigim dogal ortamlarının üst seviyedeki ısısı idi. Herkese iyi günler.
akvaryumda yosun
Herkese iyi günler, akvaryumunuzun yerini degiþtirmeniz zor oluyor ise, ister istemez güneþ görüyor ise yani güneþ iþine bir çözüm bulamýyorsanýz ,akvaryumunuzun güneþ ýþýgýna maruz kaldýgý zamanlarda ve gece balýklarýnýzýn dinlenmeye geçtigi zaman yani ýþýklarýn söndügü, karanlýk oldugu zaman 2 saat uv filtreni çalýþtýrýrsan yosunu kesecektir. Güneþ ýþýgý akvaryumda bir mikrop oluþturuyor onun adýný tam olarak hatýrlamýyorum ama o mikropta yosun oluþmasýnýn nedenini çok daha hýzlandýrýyor buna ýþýkta neden oluyor :) herkese saglýklý akvaryumlar. Dip not baktýn yosun kesilmiyor uv nin çalýþma zamanýný biraz daha uzatacaksýn). .
Mesajınız imlanızdaki eksikliklerden dolayı diğer üyeler tarafından görülememektedir. Lütfen
tuşu ile imlanızı düzelttikten ve bu mesajı sildikten sonra Mesajımı Yayınla'ya basarak mesajınızı tekrar aktif hale getiriniz. discus1453 2008-03-05 14:06:26
Herkese iyi günler, akvaryumunuzun yerini degiþtirmeniz zor oluyor ise, ister istemez güneþ görüyor ise yani güneþ iþine bir çözüm bulamýyorsanýz ,akvaryumunuzun güneþ ýþýgýna maruz kaldýgý zamanlarda ve gece balýklarýnýzýn dinlenmeye geçtigi zaman yani ýþýklarýn söndügü, karanlýk oldugu zaman 2 saat uv filtreni çalýþtýrýrsan yosunu kesecektir. Güneþ ýþýgý akvaryumda bir mikrop oluþturuyor onun adýný tam olarak hatýrlamýyorum ama o mikropta yosun oluþmasýnýn nedenini çok daha hýzlandýrýyor buna ýþýkta neden oluyor :) herkese saglýklý akvaryumlar. Dip not baktýn yosun kesilmiyor uv nin çalýþma zamanýný biraz daha uzatacaksýn). .
Mesajınız imlanızdaki eksikliklerden dolayı diğer üyeler tarafından görülememektedir. Lütfen
Isının büyümeye etkisi
Evet sıcaklık faktörüne bende katılıyorum arkadaşlar balıkların büyümesinde sıcaklıgın etkisi büyük çünkü insanlarda oldugu gibi onların vücutlarındada karbonhidratlar etkindir ve enerji ısı vs. şeylerin idamesini karbonhidratlar saglar su soguk oldugu zaman balık bu karbonhidratı ısınma için kullandıgından büyümeye enerji kalmaz :D onun için ısı önemli herkese saglıklı akvaruymlar.
Evet sıcaklık faktörüne bende katılıyorum arkadaşlar balıkların büyümesinde sıcaklıgın etkisi büyük çünkü insanlarda oldugu gibi onların vücutlarındada karbonhidratlar etkindir ve enerji ısı vs. şeylerin idamesini karbonhidratlar saglar su soguk oldugu zaman balık bu karbonhidratı ısınma için kullandıgından büyümeye enerji kalmaz :D onun için ısı önemli herkese saglıklı akvaruymlar.
Sahte Tetra Bits(discus) DİKKAT!
Ha ha ha şaka yapmadım ama yazdıgına güldüm şaka yapıyorsun anlamında arkadaşım aldıgın yerde biraz 3 kagıtçılık olsa gerek eger içinden ayırdınsa öyle iş yapan bir adam gitmezsin olur biter bence :D ama diger dürüst çalışan insanları zan altında bırakmış oluyorsun büyük magazalardan alalım derken bunuda bi düşün istersen :D SAYGILAR.
Sahte Tetra Bits(discus) DİKKAT!
arkadaşım maşallah kalite kontrol servisi gibisin tarım bakanlıgı gibi çalışyorsun bu yemi sen yanlış almışsındır peki sana bir soru bu yemi sahtesini yapan arkadaş senin büyük magazalardan alacagın kutu yemin sahtesini yapamaz mı yani lütfen yapmayın arkadaşlar tarım bakanlıgını uyuyormu zannediyorsunuz. insanların yiyip içtigi maddeler kontrol edildgi gibi bunlarda kontrol ediliyor. iyi günler size
arkadaşım maşallah kalite kontrol servisi gibisin tarım bakanlıgı gibi çalışyorsun bu yemi sen yanlış almışsındır peki sana bir soru bu yemi sahtesini yapan arkadaş senin büyük magazalardan alacagın kutu yemin sahtesini yapamaz mı yani lütfen yapmayın arkadaşlar tarım bakanlıgını uyuyormu zannediyorsunuz. insanların yiyip içtigi maddeler kontrol edildgi gibi bunlarda kontrol ediliyor. iyi günler size
Normal vatoz üresi hakkında bilgisi olan varmı
Arkadaşlar normal vatozların üremeleri, üreme dönemlerinde yemleme alışkanlıkları nasıldır?Bilgisi olan varsa paylaşır ise sevinirim,iyi günler.lafayette 2007-10-04 12:21:11
Arkadaşlar normal vatozların üremeleri, üreme dönemlerinde yemleme alışkanlıkları nasıldır?Bilgisi olan varsa paylaşır ise sevinirim,iyi günler.
membran ve kılıfının fiyatını bilen varmı
selam arkadaşlar bu membran ve kılıfının fiyatını bilen varmı ben bir kaç yeri arştırdım adamlar 200 250 ytl fiyat istiyorlar daha ucuza blacagımız bir yer varmı ve adresi teşekkürler bana mesaj ataranız sevinirim ersin1981@hotmail.com
selam arkadaşlar bu membran ve kılıfının fiyatını bilen varmı ben bir kaç yeri arştırdım adamlar 200 250 ytl fiyat istiyorlar daha ucuza blacagımız bir yer varmı ve adresi teşekkürler bana mesaj ataranız sevinirim ersin1981@hotmail.com
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
