ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fakcay06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2014 17:48
Son Ziyaret:
21 Haziran 2025 23:23
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Ak
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Ne bakacağınıza bağlı. 36w cubaya yetmez. Monte carlo yaşar ama micra gibi yukarı yükselebilir. Parvula güzel olur. Birde kırmızı bitkiler tam istediğiniz gibi kızarmayabilir.
Gücüne bağlı. Düşük desteklide biraz daha fazla soğuk beyaz istiyor ama yüksek destelide kuvvetli ışığı sırf soğuk beyaz koyarsanız yosun yapar, doğrudur.[/QUOTE]
Eyvallah Üstad saolasın. Ben en iyisi 48w için yeni aleminyum kestirmeye ve CO2 Tüp temin etmeye çalışayım yoksa bitkiler heç olacak. Saolasın yardımın için.
[QUOTE=darkaura]Ne bakacağınıza bağlı. 36w cubaya yetmez. Monte carlo yaşar ama micra gibi yukarı yükselebilir. Parvula güzel olur. Birde kırmızı bitkiler tam istediğiniz gibi kızarmayabilir.
Gücüne bağlı. Düşük desteklide biraz daha fazla soğuk beyaz istiyor ama yüksek destelide kuvvetli ışığı sırf soğuk beyaz koyarsanız yosun yapar, doğrudur.[/QUOTE]
Eyvallah Üstad saolasın. Ben en iyisi 48w için yeni aleminyum kestirmeye ve CO2 Tüp temin etmeye çalışayım yoksa bitkiler heç olacak. Saolasın yardımın için.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Düşük destekliyse co2 yoksa 24w uygundur 4deep red 2 royalblue gerisi soğuk beyaz. Yüksek desteli co2 varsa 48w olur ilk yazıdaki oranları uygulayabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler Üstad CO2 mayalı tüp daha alamadım malüm bütçe meselesi. Elimde 24 led için bir malzemem var önce onu deneyip daha sonra bitkilerin duruma göre +24 daha yapayım en iyisi.
Peki son olarak sorum; 36 led kafi gelmez mi yoksa 48 olması daha mı faydalı olur?
[QUOTE=darkaura]Düşük destekliyse co2 yoksa 24w uygundur 4deep red 2 royalblue gerisi soğuk beyaz. Yüksek desteli co2 varsa 48w olur ilk yazıdaki oranları uygulayabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkürler Üstad CO2 mayalı tüp daha alamadım malüm bütçe meselesi. Elimde 24 led için bir malzemem var önce onu deneyip daha sonra bitkilerin duruma göre +24 daha yapayım en iyisi.
Peki son olarak sorum; 36 led kafi gelmez mi yoksa 48 olması daha mı faydalı olur?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba Üstad
80*40*50 buhar sürgülü yeni akvaryuma Power led'imi revize etmek istiyorum. İlk yazınızdaki %'lik oranları göz önünende bulundurarak aşağıdakilerden hangisi daha uygun olacaktır. 24 mü yoksa 36 Ledli mi yapmalıyım aşırı yoğun olmasa da bitkilerim fazla. Desteğinizi beklerim.
Soğuk Beyaz 14
Deep Red 6
Royal Blue 2
UV Mor 2
Toplam 24
Soğuk Beyaz 22
Deep Red 8
Royal Blue 4
UV Mor 2
Toplam 36
Merhaba Üstad
80*40*50 buhar sürgülü yeni akvaryuma Power led'imi revize etmek istiyorum. İlk yazınızdaki %'lik oranları göz önünende bulundurarak aşağıdakilerden hangisi daha uygun olacaktır. 24 mü yoksa 36 Ledli mi yapmalıyım aşırı yoğun olmasa da bitkilerim fazla. Desteğinizi beklerim.
Soğuk Beyaz 14
Deep Red 6
Royal Blue 2
UV Mor 2
Toplam 24
Soğuk Beyaz 22
Deep Red 8
Royal Blue 4
UV Mor 2
Toplam 36
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhabalar
Şuan 65'lik akvaryumda vermiş olduğunuz tavsiye ile powerled armatür kullanmaktayım. Ancak 80*40*50 akvaryum alacağım low tech kurulum yapmayı düşünüyorum . Mevcut 24 power ledi nasıl revize edebilirim.
24 led için nasıl bir dizilim yapmam gerekiyor. Desteğinizi beklerim.
Merhabalar
Şuan 65'lik akvaryumda vermiş olduğunuz tavsiye ile powerled armatür kullanmaktayım. Ancak 80*40*50 akvaryum alacağım low tech kurulum yapmayı düşünüyorum . Mevcut 24 power ledi nasıl revize edebilirim.
24 led için nasıl bir dizilim yapmam gerekiyor. Desteğinizi beklerim.
Karidesevi' nin Yeni Tesis İnşaatı
Öncelikle geçmiş olsun.
Online Sipariş ne zmn açılır belirli bir tarih var mıdır?
Öncelikle geçmiş olsun.
Online Sipariş ne zmn açılır belirli bir tarih var mıdır?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]İlk diziliminizde benim verdiğim sayılardan biraz farklı dağılım yapmışsınız. Kırmızı az mavi fazla olmuş. Özellikle co2 yi sağlam vermediyseniz yosuna davetyedir. Birde uv yi hiç test etmedim. Oda garip yosunlara neden olabilir. Muhtemelen sakal yosunu sorunu yaşıyorsunuz. İkinci diziliminizdeki spektrum güzel. Kırmızıyı 5 yapın. Mavi 2 kalsın. Uv leri kaldırın yada 2 adet bırakın. Sorun devam ederse uv leri komple kaldırın. Gene sorun olursa başka nedenler bakmanızda fayda var. Bu ışık altında bitki gelişmiyorsa suda besin dengesizliği var demektir. Sorununuzun kaynağı odur.[/QUOTE]
Mor olarak 420nm yerinde edisonun 390-410nm (UV diye geçiyor) var piyasada ondan dolayı bu şekilde kullandım. son verdiğiniz dizilimle aşağıdaki gibi bir sonuç çıktı.
[url=https://hizliresim.com/7bQJPa][img]http://i.hizliresim.com/7bQJPa.png[/img][/url]
[QUOTE=darkaura]İlk diziliminizde benim verdiğim sayılardan biraz farklı dağılım yapmışsınız. Kırmızı az mavi fazla olmuş. Özellikle co2 yi sağlam vermediyseniz yosuna davetyedir. Birde uv yi hiç test etmedim. Oda garip yosunlara neden olabilir. Muhtemelen sakal yosunu sorunu yaşıyorsunuz. İkinci diziliminizdeki spektrum güzel. Kırmızıyı 5 yapın. Mavi 2 kalsın. Uv leri kaldırın yada 2 adet bırakın. Sorun devam ederse uv leri komple kaldırın. Gene sorun olursa başka nedenler bakmanızda fayda var. Bu ışık altında bitki gelişmiyorsa suda besin dengesizliği var demektir. Sorununuzun kaynağı odur.[/QUOTE]
Mor olarak 420nm yerinde edisonun 390-410nm (UV diye geçiyor) var piyasada ondan dolayı bu şekilde kullandım. son verdiğiniz dizilimle aşağıdaki gibi bir sonuç çıktı.
[url=https://hizliresim.com/7bQJPa][img]http://i.hizliresim.com/7bQJPa.png[/img][/url]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=fakcay06][QUOTE=darkaura]30w fazla. 24w tam ayarlı olur. Tabi zor bitkiler için. 24 adette bu boyda yeşil ve cherry red tavsiye etmem. uygun renkler nasıl olur, 13 soğuk beyaz , 6 deep red, 3 royalblue, 2 mor.
2x12w iki sıra yapın. 2 adet 12w ayrı driver kullanın. Güç ayarı önemli. Gerektiğinde yarısı kapatılabilmeli.
Ledler kapalı alana konmayacaksa yada çok aşırı yoğun yerleştirilmeyecekse fana gerek yok. Ama kapalı alana konacaksa kapalı alana mutlaka fan ile dışardan taze hava çekilmeli.[/QUOTE]
Üstad teşekkür ederim yardımın için malzemeleri aldım sadece deep red kalmamış onu da yarın bir daha araştıracağım yada sipariş vereceğim. yapım aşamalarını detaylı şekilde tekrar paylaşıyor olacağım.[/QUOTE]
Üstad Merhaba
önceki verdiğin bilgi doğrultusunda aşağıdaki gibi bir dizilim yapmıştım ancak bitkilerde sorun yaşadım.(açtığım konuda konuşmuştuk [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/bitkilerimdeki_deve102;ormasyon_k847393.asp[/URL])
Önceki Dizilim
[url=https://hizliresim.com/ngyN4V][img]http://i.hizliresim.com/ngyN4V.png[/img][/url]
Soguk beyaz 5000 - 6500 K-------------12 adet
Deep Red (Derin Kırmızı) 660nm-------------5 adet
Royalblue 450nm-------------4 adet
Mor 390-410nm-------------2 adet
Yeşil 525nm-------------1 adet
Yeniden yapılandırma
[url=https://hizliresim.com/GkG4jZ][img]http://i.hizliresim.com/GkG4jZ.png[/img][/url]
Soguk beyaz 5000 - 6500 K-------------12 adet
Deep Red (Derin Kırmızı) 660nm-------------4 adet
Royalblue 450nm-------------2 adet
Mor 390-410nm-------------6 adet
Yeniden yapılandırılmış sizce de uygun mudur? Tecrübenizden faydalanmak isterim.
rotala ve anubiaslarda sorun yaşamaktayım.
[QUOTE=fakcay06][QUOTE=darkaura]30w fazla. 24w tam ayarlı olur. Tabi zor bitkiler için. 24 adette bu boyda yeşil ve cherry red tavsiye etmem. uygun renkler nasıl olur, 13 soğuk beyaz , 6 deep red, 3 royalblue, 2 mor.
2x12w iki sıra yapın. 2 adet 12w ayrı driver kullanın. Güç ayarı önemli. Gerektiğinde yarısı kapatılabilmeli.
Ledler kapalı alana konmayacaksa yada çok aşırı yoğun yerleştirilmeyecekse fana gerek yok. Ama kapalı alana konacaksa kapalı alana mutlaka fan ile dışardan taze hava çekilmeli.[/QUOTE]
Üstad teşekkür ederim yardımın için malzemeleri aldım sadece deep red kalmamış onu da yarın bir daha araştıracağım yada sipariş vereceğim. yapım aşamalarını detaylı şekilde tekrar paylaşıyor olacağım.[/QUOTE]
Üstad Merhaba
önceki verdiğin bilgi doğrultusunda aşağıdaki gibi bir dizilim yapmıştım ancak bitkilerde sorun yaşadım.(açtığım konuda konuşmuştuk [URL]http://www.akvaryum.com/Forum/bitkilerimdeki_deve102;ormasyon_k847393.asp[/URL])
Önceki Dizilim
[url=https://hizliresim.com/ngyN4V][img]http://i.hizliresim.com/ngyN4V.png[/img][/url]
Soguk beyaz 5000 - 6500 K-------------12 adet
Deep Red (Derin Kırmızı) 660nm-------------5 adet
Royalblue 450nm-------------4 adet
Mor 390-410nm-------------2 adet
Yeşil 525nm-------------1 adet
Yeniden yapılandırma
[url=https://hizliresim.com/GkG4jZ][img]http://i.hizliresim.com/GkG4jZ.png[/img][/url]
Soguk beyaz 5000 - 6500 K-------------12 adet
Deep Red (Derin Kırmızı) 660nm-------------4 adet
Royalblue 450nm-------------2 adet
Mor 390-410nm-------------6 adet
Yeniden yapılandırılmış sizce de uygun mudur? Tecrübenizden faydalanmak isterim.
rotala ve anubiaslarda sorun yaşamaktayım.
Bitkilerimdeki Deformasyon
Üstadlarım bu sıvı gübreyi ve bitkileri Ankara Doğa akvaryumda Ziya abiden aldım kendisi çok ilgili ve bilgili birisidir. Kendisinin tecrübesine güvenerek temin ettim. Ayrıca bugün tanka canlı eklemek için yanına uğradığımda kendisine fotoları gösterdim. Zira bitkileride kendisinden aldığım için danışmak istedim. Ziya abi kendi tanklarında da aynı gübreleri kullandığını ve benim tankta ki ışığın yetersiz geldiğini söyledi. Benim bitkileri aldığım gün rotalaları budayıp başka tanklara eklemiş ışığın iyi olduğu tankla yetersiz olduğu tank arasındaki farkı net şekilde gözlemledim. Kendisinde 6 ayrı tankta farklı ışıklarda yetişen bitkilerde az ışık olan tanktaki sorunun aynısı Benim tanktada mevcut.
Üstadlarım bu sıvı gübreyi ve bitkileri Ankara Doğa akvaryumda Ziya abiden aldım kendisi çok ilgili ve bilgili birisidir. Kendisinin tecrübesine güvenerek temin ettim. Ayrıca bugün tanka canlı eklemek için yanına uğradığımda kendisine fotoları gösterdim. Zira bitkileride kendisinden aldığım için danışmak istedim. Ziya abi kendi tanklarında da aynı gübreleri kullandığını ve benim tankta ki ışığın yetersiz geldiğini söyledi. Benim bitkileri aldığım gün rotalaları budayıp başka tanklara eklemiş ışığın iyi olduğu tankla yetersiz olduğu tank arasındaki farkı net şekilde gözlemledim. Kendisinde 6 ayrı tankta farklı ışıklarda yetişen bitkilerde az ışık olan tanktaki sorunun aynısı Benim tanktada mevcut.
Bitkilerimdeki Deformasyon
[QUOTE=haritacı001]Camlardaki yosun sorununu çözmek istiyorsanız herzaman söylediğim gibi önce su şartlarını yerine oturtmalı daha sonra el ve bir sünger yardımı ile camları temizlemeli su değişimi yapmalısınız . . .nerite veya diğer salyangoz türleri camlardaki tüm yosunları temizlemede etkili olamazlar asla . . . sadece bölgesel oluşumların önüne geçmede kullanılabilinirler . . . kırmızı bitkiler için ise:
Demir eksikliğinden bahsedilmiş ancak sadece demir yeterli değil potasyum nitrat vefosfat ta eklemelisiniz. . .ve ölçüleri düzenli aralıklarla yapmalısınız . . . tek başına demir yeterli gelmeyebilir . . . saygılar . . .
Aydınlatma olarak pll 4pin 36watt 6500kelvin önerimdir . . .
Mikro element te olmazsa olmazdır tabiki .. .[/QUOTE]
Üstad vermiş olduğun elementler benim gübrede var(yukarda resmi mevcut) ancak yetersiz ise kullandığım dozajı artırarak durumu kurtarabilir miyim yoksa haricen tekil olarak mı takviyelemem gerekir.
[QUOTE=haritacı001]Camlardaki yosun sorununu çözmek istiyorsanız herzaman söylediğim gibi önce su şartlarını yerine oturtmalı daha sonra el ve bir sünger yardımı ile camları temizlemeli su değişimi yapmalısınız . . .nerite veya diğer salyangoz türleri camlardaki tüm yosunları temizlemede etkili olamazlar asla . . . sadece bölgesel oluşumların önüne geçmede kullanılabilinirler . . . kırmızı bitkiler için ise:
Demir eksikliğinden bahsedilmiş ancak sadece demir yeterli değil potasyum nitrat vefosfat ta eklemelisiniz. . .ve ölçüleri düzenli aralıklarla yapmalısınız . . . tek başına demir yeterli gelmeyebilir . . . saygılar . . .
Aydınlatma olarak pll 4pin 36watt 6500kelvin önerimdir . . .
Mikro element te olmazsa olmazdır tabiki .. .[/QUOTE]
Üstad vermiş olduğun elementler benim gübrede var(yukarda resmi mevcut) ancak yetersiz ise kullandığım dozajı artırarak durumu kurtarabilir miyim yoksa haricen tekil olarak mı takviyelemem gerekir.
Bitkilerimdeki Deformasyon
[QUOTE=haritacı001]Camlardaki yosun sorununu çözmek istiyorsanız herzaman söylediğim gibi önce su şartlarını yerine oturtmalı daha sonra el ve bir sünger yardımı ile camları temizlemeli su değişimi yapmalısınız . . .nerite veya diğer salyangoz türleri camlardaki tüm yosunları temizlemede etkili olamazlar asla . . . sadece bölgesel oluşumların önüne geçmede kullanılabilinirler . . . kırmızı bitkiler için ise:[/QUOTE]
Üstad yorumunuz için teşekkürler. Camları dediğiniz gibi haftalık olarak temizliğini yapmaktayım ancak benim dıştan etkimle değil doğal bir döngü şeklinde durumun stabilleşmesini istemekteyim.
led olarakta darkaura üstadım açtığı konu ile stabil ve homojen şekilde oluşturduğum sistemi kullanmaktayım.
[QUOTE=haritacı001]Camlardaki yosun sorununu çözmek istiyorsanız herzaman söylediğim gibi önce su şartlarını yerine oturtmalı daha sonra el ve bir sünger yardımı ile camları temizlemeli su değişimi yapmalısınız . . .nerite veya diğer salyangoz türleri camlardaki tüm yosunları temizlemede etkili olamazlar asla . . . sadece bölgesel oluşumların önüne geçmede kullanılabilinirler . . . kırmızı bitkiler için ise:[/QUOTE]
Üstad yorumunuz için teşekkürler. Camları dediğiniz gibi haftalık olarak temizliğini yapmaktayım ancak benim dıştan etkimle değil doğal bir döngü şeklinde durumun stabilleşmesini istemekteyim.
led olarakta darkaura üstadım açtığı konu ile stabil ve homojen şekilde oluşturduğum sistemi kullanmaktayım.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 20:55
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
baozturk,
cheavy,
pusathan01,
0rnn,
Kemalk41,
Ertug22,
Pandkoal,
Sungurr,
osmandbnl,
DABARAKATO,
oguzkanmaz,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Tata,
Kuduoglu,
Birtek,
Ehtiyar,
zafer3885,
zen666,
şansal,
omerkaya40,
yeekim,
Rime,
Rafayel,
eflatunaxoy,
ilterisdoğukan,
Shortbuff,
dream07,
ternapi,
vedat79,
Umutoty,
Omer0618,
melektrikci,
terranova,
emirkagan,
Koksal Gurkan,
dınay,
ezzalisi,
Ramazan Güleç,
erdo_bg,
nakkas__45,
Tortuga7,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
