ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
xanadu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Kasım 2014 12:41
Son Ziyaret:
18 Aralık 2020 22:29
Toplam Mesaj:
86 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selçuk Odabaşı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selçuk Odabaşı
SON 10 MESAJI
Tropica Sıvı Gübreler Yeterli Mi?
Serdar bey ,epey bir zaman olmuş..istediğiniz ceveapları alabildinizmi bilmem ama ben yine de birşeyler yazayım tropica gübreler ile ilgili
2 tane bitkili akvaryumumda kullandım tropicanın sıvı gübrelerinden yukarıda bahsedilen durumlarda(ışık,co2,taban,su değerleri vs.) bir sorununuz yoksa gübreler işe yarıyor,bitkiler güzel gelişim gösteriyorlar premium olan(turuncu) her hafta düzenli bir şekilde kullandım fakat specialised olanı (yeşil) dikkatli kullanmazı öneririm bir anda yosun oluşuma sebep oluyor kullanım talimatlarının yarısını deneyin....yoksa ciddi bir yosun sorunu ile karşılaşacaksınızdır.Ben kendi akvaryumumda gözlemleyerek kullanarak dozajı buldum...birde bu gübreleri
turuncu:Az bitki /çok balık varsa
Yeşil:Çok bitki/az balık varsa......kullanımı için geçerli (fosfor içeriği daha fazla)
Balık ve bitki yoğunluğunuz önem kazanıyor Bilginize..:)
İyi günler dilerim....
Serdar bey ,epey bir zaman olmuş..istediğiniz ceveapları alabildinizmi bilmem ama ben yine de birşeyler yazayım tropica gübreler ile ilgili
2 tane bitkili akvaryumumda kullandım tropicanın sıvı gübrelerinden yukarıda bahsedilen durumlarda(ışık,co2,taban,su değerleri vs.) bir sorununuz yoksa gübreler işe yarıyor,bitkiler güzel gelişim gösteriyorlar premium olan(turuncu) her hafta düzenli bir şekilde kullandım fakat specialised olanı (yeşil) dikkatli kullanmazı öneririm bir anda yosun oluşuma sebep oluyor kullanım talimatlarının yarısını deneyin....yoksa ciddi bir yosun sorunu ile karşılaşacaksınızdır.Ben kendi akvaryumumda gözlemleyerek kullanarak dozajı buldum...birde bu gübreleri
turuncu:Az bitki /çok balık varsa
Yeşil:Çok bitki/az balık varsa......kullanımı için geçerli (fosfor içeriği daha fazla)
Balık ve bitki yoğunluğunuz önem kazanıyor Bilginize..:)
İyi günler dilerim....
Adist Akvaryum Tasarım.
Herkese merhabalar;
Geçen pazar günü uğrama fırsatım oldu,dükkan ilk önce çok huzurlu,istediğiniz gibi dolaşabiliyorsunuz,karışan yok,Serkan Çetinkol bey'e istediğiniz herşeyi sorabiliyorsunuz,bilgi ve birikimlerini hiç sıkılmadan size aktarıyor.Çeşit çok,tetra türleri mevcut,bitkili akvaryumlar için bütün ekipmanlar daha doğrusu ne ararsanız var,kaya çeşitlerinden,kök,kum ve toprak çeşitlerine,bitki türlerine,aydınlatmaya,ilaçlara vs. ne isterseniz var.
İsterseniz kendi akvaryumunuzu getirip burada akvaryumun içine Serkan bey eşliğinde tasarım yapabiliyorsunuz,birlikte karar verip,kendi bilgi ve tecrübesini aktarıp ortaya harika bir akvaryum çıkarıp alıp evinize götürebiliryorsunuz.
(Bence akvaryumunuzu buraya alıp getirmenin en önemli artısı,alacağınız kaya,kök,toprak,kum gibi malzemeleri eksik veya fazla almanızın önüne geçiyorsunuz,ne kadar malzeme lazımsa,veya ne kadar büyüklükte kök gerekiyorsa,küçük kaya,büyük taş yeterince bitki ne gerekiyorsa akvaryuma uygulayıp evinize gidiyorsunuz,ne eksik,ne fazla!!!)
Bende evde daha önce kulladığım ama boşta olan 30x30x35(h) akvaryumu Serkan Çetinkol bey ile birlikte kurduk,yakında fotoğraflarını sitede paylaşıcam:)
Ayrıca,tetraryum,sukulent gibi uygulamalar içinde Mustafa Erdoğar bey gibi bilgi birikimi yüksek,sorduğunuz sorulara Serkan bey gibi hiç tereddüt etmeden cevap veriyor ve ayrıca haftasonları workshop uygulaması yapıyor.Uzun lafın kısası kesinlikle gidin,görün,tanışın derim.
Saygılarımla
Selçuk Odabaşı
Herkese merhabalar;
Geçen pazar günü uğrama fırsatım oldu,dükkan ilk önce çok huzurlu,istediğiniz gibi dolaşabiliyorsunuz,karışan yok,Serkan Çetinkol bey'e istediğiniz herşeyi sorabiliyorsunuz,bilgi ve birikimlerini hiç sıkılmadan size aktarıyor.Çeşit çok,tetra türleri mevcut,bitkili akvaryumlar için bütün ekipmanlar daha doğrusu ne ararsanız var,kaya çeşitlerinden,kök,kum ve toprak çeşitlerine,bitki türlerine,aydınlatmaya,ilaçlara vs. ne isterseniz var.
İsterseniz kendi akvaryumunuzu getirip burada akvaryumun içine Serkan bey eşliğinde tasarım yapabiliyorsunuz,birlikte karar verip,kendi bilgi ve tecrübesini aktarıp ortaya harika bir akvaryum çıkarıp alıp evinize götürebiliryorsunuz.
(Bence akvaryumunuzu buraya alıp getirmenin en önemli artısı,alacağınız kaya,kök,toprak,kum gibi malzemeleri eksik veya fazla almanızın önüne geçiyorsunuz,ne kadar malzeme lazımsa,veya ne kadar büyüklükte kök gerekiyorsa,küçük kaya,büyük taş yeterince bitki ne gerekiyorsa akvaryuma uygulayıp evinize gidiyorsunuz,ne eksik,ne fazla!!!)
Bende evde daha önce kulladığım ama boşta olan 30x30x35(h) akvaryumu Serkan Çetinkol bey ile birlikte kurduk,yakında fotoğraflarını sitede paylaşıcam:)
Ayrıca,tetraryum,sukulent gibi uygulamalar içinde Mustafa Erdoğar bey gibi bilgi birikimi yüksek,sorduğunuz sorulara Serkan bey gibi hiç tereddüt etmeden cevap veriyor ve ayrıca haftasonları workshop uygulaması yapıyor.Uzun lafın kısası kesinlikle gidin,görün,tanışın derim.
Saygılarımla
Selçuk Odabaşı
Bitkili Karides Akvarumu
Şahane olmuş Erkut bey,bilginize,emeğinize sağlık diyecek birşey yok....Bence bakanlar şok olmuş o yüzden yorum yapamamışlar:))
Ama naçizane,bence insanların sizden bu akvaryumu bu hale getirmenizdeki kritik bilgileri vermeniz,su değişimi,ışık gücü,filtredeki malzemeler,gübre dozajı(başka bir videoda tropica'nın gübresini kullanıyorsunuz sanırım..verdiğiniz dozu 1 keredemi veriyorsunuz yoksa 2,3 seferdemi veriyorsunuz) gibi bilgileri anlatırsanız çok iyi olur.Yoksa akvaryuma şahane demekten başka bir kelime kalmıyor:))
Saygılarımla
Şahane olmuş Erkut bey,bilginize,emeğinize sağlık diyecek birşey yok....Bence bakanlar şok olmuş o yüzden yorum yapamamışlar:))
Ama naçizane,bence insanların sizden bu akvaryumu bu hale getirmenizdeki kritik bilgileri vermeniz,su değişimi,ışık gücü,filtredeki malzemeler,gübre dozajı(başka bir videoda tropica'nın gübresini kullanıyorsunuz sanırım..verdiğiniz dozu 1 keredemi veriyorsunuz yoksa 2,3 seferdemi veriyorsunuz) gibi bilgileri anlatırsanız çok iyi olur.Yoksa akvaryuma şahane demekten başka bir kelime kalmıyor:))
Saygılarımla
45*27*30(h) Hi-tech Bitkili Foto+video
[QUOTE=UĞUR]Selçuk bey bende bakınırken ebay dan buldum hesaplıda 36$ peki siz memnun musunuz tavsiye eder misiniz.[/QUOTE]
Uğur bey,bende ilk defa kullandım,ben memnun kaldım,beyaz ışık veriyor ve led'lerin tümü beyaz,belki fazla daylight ışık çok hoşunuza gitmeyebilir.4 aydır kullanıyorum bir sorun ile karşılaşmadım,onun dışında bitki gelişimi iyi,konunun başında belirttiğim bitki türlerinde bir problem olmadı.Ama piyasada bu ürünün 5-6 katı fiyata satılan armatürlerde var,belki onlarla daha iyi sonuçlar alınıyordur,fiyat-sonuç ilişkisine göre gayet başarılı geldi bana:)
[QUOTE=Keys]
Ebay ödemeyi paypaldan alıyor. Şu an yasaklı diye biliyorum. Ödemeyi nasıl yaptınız?
Bu arada ben de a serisi düşünüyorum. Tam olarak sizdeki model ve ölçü. [/QUOTE]
Uğur bey,ben Paypal Türkiye'den çekilmeden önce almıştım:) ama Aliexpress'de satılıyor olması lazım.
[QUOTE=UĞUR]Selçuk bey bende bakınırken ebay dan buldum hesaplıda 36$ peki siz memnun musunuz tavsiye eder misiniz.[/QUOTE]
Uğur bey,bende ilk defa kullandım,ben memnun kaldım,beyaz ışık veriyor ve led'lerin tümü beyaz,belki fazla daylight ışık çok hoşunuza gitmeyebilir.4 aydır kullanıyorum bir sorun ile karşılaşmadım,onun dışında bitki gelişimi iyi,konunun başında belirttiğim bitki türlerinde bir problem olmadı.Ama piyasada bu ürünün 5-6 katı fiyata satılan armatürlerde var,belki onlarla daha iyi sonuçlar alınıyordur,fiyat-sonuç ilişkisine göre gayet başarılı geldi bana:)
[QUOTE=Keys]
Ebay ödemeyi paypaldan alıyor. Şu an yasaklı diye biliyorum. Ödemeyi nasıl yaptınız?
Bu arada ben de a serisi düşünüyorum. Tam olarak sizdeki model ve ölçü. [/QUOTE]
Uğur bey,ben Paypal Türkiye'den çekilmeden önce almıştım:) ama Aliexpress'de satılıyor olması lazım.
45*27*30(h) Hi-tech Bitkili Foto+video
[QUOTE=Keys]
Bence de biraz korkak davranmışsınız. Ekipmanlarınız oldukça iyi. Bu sonuçla karşılaşmak istemezdim ben olsaydım. Hocam rica etsem sadece chihirosla video çekme imkanınız var mı? Ben de 45 cm lik modeli düşünüyordum tam olarak. Türkiye'de ilk sizde görüyorum. Denk geldiğim için sevindim açıkçası. [/QUOTE]
Uğur bey,tropica'nın gübrelerini sizinlede konuşmuştuk hatırlarsanız,genellikle,gübre-ışık ilişkisinden kaynaklı yosun problemleri oluşuyor,bu dengeyi bulmak için ışık gücünü biraz düşük kullandım malesef,mesela ilk başlarda Tropica'nın sıvı gübrelerini sitesindeki gibi kullandım,bitkilere az geldi,bu sefer Tropica specialized eklemesi yaptım fazla geldi yosun yapmaya başladı.Bu yüzden,Chihiros led'leri tam güç yakma konusunda karasız kaldım ve düşük bir ışık gücü kullandım.
Benim kullandığım Chihiros'da 45cm,yalnız Chihiros'ların 2 çeşidi var.
Bendeki Chihiros A-Serie 45cm
Diğeri ise Chihiros Aquasky 45cm. modeli
Sadece Chihiros ile çekilmiş videoyu en kısa zamanda eklerim Uğur bey:)
[QUOTE=Ytalha_bayer]Gerçekten çok güzel olmuş abi akvaryumun. Bnce tek sorun kumun rengi . Biraz karanlık göstermiş sanki. Ama o senin zevkin. Onun dışında her şey mükemmel. Tebrik ederim. Sağlıklı ve keyifli hobiler.[:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Yahya çook teşekkür ederim.Balıkesir'e selamlar:)
[QUOTE=UĞUR]Gayet başarılı ellerinize sağlık led armatürü nereden temin ettiniz.Bilgi verirseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Uğur bey merhabalar,2 tane led armatür kullanıyorum
Flexi Mini Led 9 watt (İstanbul-Moda'da Anadolu Pet'den satın aldım)
Chihiros A-Series Led 27 watt (ebay'dan satın aldım)
[QUOTE=Keys]
Bence de biraz korkak davranmışsınız. Ekipmanlarınız oldukça iyi. Bu sonuçla karşılaşmak istemezdim ben olsaydım. Hocam rica etsem sadece chihirosla video çekme imkanınız var mı? Ben de 45 cm lik modeli düşünüyordum tam olarak. Türkiye'de ilk sizde görüyorum. Denk geldiğim için sevindim açıkçası. [/QUOTE]
Uğur bey,tropica'nın gübrelerini sizinlede konuşmuştuk hatırlarsanız,genellikle,gübre-ışık ilişkisinden kaynaklı yosun problemleri oluşuyor,bu dengeyi bulmak için ışık gücünü biraz düşük kullandım malesef,mesela ilk başlarda Tropica'nın sıvı gübrelerini sitesindeki gibi kullandım,bitkilere az geldi,bu sefer Tropica specialized eklemesi yaptım fazla geldi yosun yapmaya başladı.Bu yüzden,Chihiros led'leri tam güç yakma konusunda karasız kaldım ve düşük bir ışık gücü kullandım.
Benim kullandığım Chihiros'da 45cm,yalnız Chihiros'ların 2 çeşidi var.
Bendeki Chihiros A-Serie 45cm
Diğeri ise Chihiros Aquasky 45cm. modeli
Sadece Chihiros ile çekilmiş videoyu en kısa zamanda eklerim Uğur bey:)
[QUOTE=Ytalha_bayer]Gerçekten çok güzel olmuş abi akvaryumun. Bnce tek sorun kumun rengi . Biraz karanlık göstermiş sanki. Ama o senin zevkin. Onun dışında her şey mükemmel. Tebrik ederim. Sağlıklı ve keyifli hobiler.[:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Yahya çook teşekkür ederim.Balıkesir'e selamlar:)
[QUOTE=UĞUR]Gayet başarılı ellerinize sağlık led armatürü nereden temin ettiniz.Bilgi verirseniz memnun olurum.[/QUOTE]
Uğur bey merhabalar,2 tane led armatür kullanıyorum
Flexi Mini Led 9 watt (İstanbul-Moda'da Anadolu Pet'den satın aldım)
Chihiros A-Series Led 27 watt (ebay'dan satın aldım)
45*27*30(h) Hi-tech Bitkili Foto+video
[QUOTE=Keys]Elinize sağlık oldukça emek harcamışsınız. Ama sonuç pek tatmin edici değil gibi. Özellikle zemin bitkileri isteneni verememiş. Chihiros benim de almayı düşündüğüm bir armatür. Acaba o mu yetersiz kaldı zemin için? Video çok karanlık olmuş çünkü. [/QUOTE]
Selam Uğur bey,videoyu çekerken sadece flexi mini 9 watt açık bırakıp videoyu çektim,chihiros led armatür kapalıydı:)
evet dediğiniz gibi zemin tam olarak kaplanmadı,yosun sorunu olabileceğinden,chihiros armatürü(ışığı kademeli olarak açabiliyorsunuz1'den 7'ye kadar) neredeyse yarı gücünde kullandım,şimdi tam güç veriyorum,fotosentez çook iyi.Sonuç olarak benim ışık gücünü biraz korkak kullanmamdan kaynaklandığını düşünüyorum:)
[QUOTE=Keys]Elinize sağlık oldukça emek harcamışsınız. Ama sonuç pek tatmin edici değil gibi. Özellikle zemin bitkileri isteneni verememiş. Chihiros benim de almayı düşündüğüm bir armatür. Acaba o mu yetersiz kaldı zemin için? Video çok karanlık olmuş çünkü. [/QUOTE]
Selam Uğur bey,videoyu çekerken sadece flexi mini 9 watt açık bırakıp videoyu çektim,chihiros led armatür kapalıydı:)
evet dediğiniz gibi zemin tam olarak kaplanmadı,yosun sorunu olabileceğinden,chihiros armatürü(ışığı kademeli olarak açabiliyorsunuz1'den 7'ye kadar) neredeyse yarı gücünde kullandım,şimdi tam güç veriyorum,fotosentez çook iyi.Sonuç olarak benim ışık gücünü biraz korkak kullanmamdan kaynaklandığını düşünüyorum:)
45*27*30(h) Hi-tech Bitkili Foto+video
[QUOTE=NewAkvarist]Cok guzel masallah saglikli hobiler dilerim [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Can bey sağolun.:)
[QUOTE=NewAkvarist]Cok guzel masallah saglikli hobiler dilerim [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Can bey sağolun.:)
45*27*30(h) Hi-tech Bitkili Foto+video
Herkese merhabalar;
Uzun süre hazırlığını yaptığım,bitkili akvaryum için forumdaki değerli arkadaşlardan bilgi ve paylaşımlar aldım,kurulumdan sonra 4 ay gibi bir süre geçti.Bana forumda yardım eden arkadaşlara çok teşekkür ediyorum ve konuştuğumuz konuların sonuçlarını görmeleri gerketiğini düşünüyorum.Diğer bitkili akvaryum kuran arkadaşlara da umarım örnek teşkil eder.Akvaryuma gelecek olursak:
Akvaryum: 45x27x30h ekstra clear camlı akvaryum
Aydınlatma: Chihiros A-series Led 27watt + Flexi Mini Led 9watt
17:00-24:00arası açık (7saat)
Soğutma: Up Aqua Cooling Rc-003 termostatlı soğutucu fan(askı tipi)
Filtrasyon: Eheim 2213 Dış filter,Viv spin outflow(mini) ve Viv
inflow(mini)Eheim Skim350
Filtre malzemesi: Elyaf, Sünger, Eheim ehfimech,ehfisubrat,sera siporax
mini
Dekorasyon: Dragon stone
Taban: ADA:penac P,penac W,Tourmaline BC,Bacter 100,Clear Super
ADA Amazonia 6lt,JBL Volcano 2lt.
Co2: 3kg Çelik Tüp,selenoid valfli vs.
Ph:Weipro ph controller
Sıvı Gübreler: Tropica premium sıvı gübre (haftada 2,5ml)
Tropica specialized sıvı gübre (haftada 1,2 ml)
Yemleme:Eheim 3581 Otomatik yemleme
Bitkiler : Tropica,Hemianthus Micra,Alternanthera reineckii Mini,Monte
Carlo,Hygrophila Polsperma Ceylon(Zeytin)
Canlılar:10 adet amber tetra,2adet Kardinal tetra,2 adet Otocinclus Affinis,2 adet
Nerite salyangoz
Su Değerleri:Kh:4(sera) Ph:6.7 Nitrat:50mg/l(sera)
Genel olarak biraz bilgi vermek gerekirse;”Tropica’nın 90 günde başarı” adlı programını takip ettim,%99 oranında programın dışına çıkmadım,90 gün boyunca 2-3 kez su değiştirmelerde 1-2 gün sarkmalar olmuştur,yaklaşık 70.gün civarlarında saç yosunu ortaya çıktı.Su değişimleri ve saç yosunun bulunduğu bitkileri budadım,su değişimini aksatmadım,yaklaşık 1 haftada yosun sorunu ortadan kalktı.(Ben ada Amazonia ile kurulumu gerçekleştirdim,belki Tropica’nın kendi toprağını kullansaydım saç yosunu hiç olmayacaktı).Hemen hemen aynı zamanlarda Cynobacteria ortaya çıktı,Macrol uygulaması ile sorun çözüldü.Birkaç fotoğraf ve video ile aşamaları bulabilirsiniz.
Malzemeler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161348001.jpg[/IMG]
1.gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161348431.jpg[/IMG]
21.gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161349181.jpg[/IMG]
90.gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161349481.jpg[/IMG]
120.gün video link (kamera iphone 5S)
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=hXclGiRnads&feature=youtu.be[/VID]
Saygılar,Sevgiler...
Selçuk Odabaşı[VID]null[/VID]
Herkese merhabalar;
Uzun süre hazırlığını yaptığım,bitkili akvaryum için forumdaki değerli arkadaşlardan bilgi ve paylaşımlar aldım,kurulumdan sonra 4 ay gibi bir süre geçti.Bana forumda yardım eden arkadaşlara çok teşekkür ediyorum ve konuştuğumuz konuların sonuçlarını görmeleri gerketiğini düşünüyorum.Diğer bitkili akvaryum kuran arkadaşlara da umarım örnek teşkil eder.Akvaryuma gelecek olursak:
Akvaryum: 45x27x30h ekstra clear camlı akvaryum
Aydınlatma: Chihiros A-series Led 27watt + Flexi Mini Led 9watt
17:00-24:00arası açık (7saat)
Soğutma: Up Aqua Cooling Rc-003 termostatlı soğutucu fan(askı tipi)
Filtrasyon: Eheim 2213 Dış filter,Viv spin outflow(mini) ve Viv
inflow(mini)Eheim Skim350
Filtre malzemesi: Elyaf, Sünger, Eheim ehfimech,ehfisubrat,sera siporax
mini
Dekorasyon: Dragon stone
Taban: ADA:penac P,penac W,Tourmaline BC,Bacter 100,Clear Super
ADA Amazonia 6lt,JBL Volcano 2lt.
Co2: 3kg Çelik Tüp,selenoid valfli vs.
Ph:Weipro ph controller
Sıvı Gübreler: Tropica premium sıvı gübre (haftada 2,5ml)
Tropica specialized sıvı gübre (haftada 1,2 ml)
Yemleme:Eheim 3581 Otomatik yemleme
Bitkiler : Tropica,Hemianthus Micra,Alternanthera reineckii Mini,Monte
Carlo,Hygrophila Polsperma Ceylon(Zeytin)
Canlılar:10 adet amber tetra,2adet Kardinal tetra,2 adet Otocinclus Affinis,2 adet
Nerite salyangoz
Su Değerleri:Kh:4(sera) Ph:6.7 Nitrat:50mg/l(sera)
Genel olarak biraz bilgi vermek gerekirse;”Tropica’nın 90 günde başarı” adlı programını takip ettim,%99 oranında programın dışına çıkmadım,90 gün boyunca 2-3 kez su değiştirmelerde 1-2 gün sarkmalar olmuştur,yaklaşık 70.gün civarlarında saç yosunu ortaya çıktı.Su değişimleri ve saç yosunun bulunduğu bitkileri budadım,su değişimini aksatmadım,yaklaşık 1 haftada yosun sorunu ortadan kalktı.(Ben ada Amazonia ile kurulumu gerçekleştirdim,belki Tropica’nın kendi toprağını kullansaydım saç yosunu hiç olmayacaktı).Hemen hemen aynı zamanlarda Cynobacteria ortaya çıktı,Macrol uygulaması ile sorun çözüldü.Birkaç fotoğraf ve video ile aşamaları bulabilirsiniz.
Malzemeler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161348001.jpg[/IMG]
1.gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161348431.jpg[/IMG]
21.gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161349181.jpg[/IMG]
90.gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/168154/011120161349481.jpg[/IMG]
120.gün video link (kamera iphone 5S)
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=hXclGiRnads&feature=youtu.be[/VID]
Saygılar,Sevgiler...
Selçuk Odabaşı[VID]null[/VID]
Weipro Ph Controller Ph Sapması
Evet Refet bey,0.05 sapma ile çalışıyor.Weipro control cihazını biraz uzaklaştırınca alet düzeldi:)
Teşekkürler tekrardan
Selçuk
Evet Refet bey,0.05 sapma ile çalışıyor.Weipro control cihazını biraz uzaklaştırınca alet düzeldi:)
Teşekkürler tekrardan
Selçuk
Weipro Ph Controller Ph Sapması
Fatih bey,Refet bey selamlar,
İş yoğunluğundan dolayı cevap biraz geç oldu kusura bakmayın.PH control ünitesini,selenoid valfdan daha uzağa koydum,ve 0,5 (+/-) sapmayla açıp kapatıyor,dediğiniz gibi manyetik bir durum söz konusu imiş,şimdi doğru ölçüp doğru değerlerde açıp kapıyor.Teşekküler yardmlarınız için...
Selçuk Odabaşı
Fatih bey,Refet bey selamlar,
İş yoğunluğundan dolayı cevap biraz geç oldu kusura bakmayın.PH control ünitesini,selenoid valfdan daha uzağa koydum,ve 0,5 (+/-) sapmayla açıp kapatıyor,dediğiniz gibi manyetik bir durum söz konusu imiş,şimdi doğru ölçüp doğru değerlerde açıp kapıyor.Teşekküler yardmlarınız için...
Selçuk Odabaşı
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
