ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
okidoki76
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
29
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2014 16:44
Son Ziyaret:
15 Mart 2018 15:53
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
oktay sahiner
Doğum Tarihi:
15 Haziran 1976
Yaş:
50
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
oktay sahiner
SON 10 MESAJI
Led Aydınlatma Armatür
Degerli arkadaşlar 120Cm lik yaptıgımız ürünün kullanıcı fotolarını sizlerle paylaşmak istedim
ayrıca ekli video da gün simülasyon videosunu bulabilirsiniz
[VID]https://youtu.be/vU536bBTJOs[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156591.jpg[/IMG][EDIT]okidoki76,2017-02-20 12:17:43[/EDIT]
Degerli arkadaşlar 120Cm lik yaptıgımız ürünün kullanıcı fotolarını sizlerle paylaşmak istedim
ayrıca ekli video da gün simülasyon videosunu bulabilirsiniz
[VID]https://youtu.be/vU536bBTJOs[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/200220171156591.jpg[/IMG][EDIT]okidoki76,2017-02-20 12:17:43[/EDIT]
Led Aydınlatma Armatür
LDD 1000H kullanıyorum 12 li paralel bağlıyorum ve kanal başına led ler 560-590ma arası akım gösteriyo ama inanılmaz ısınıyo hem LLD sürücü hem de led ler
Onun için bende kendi dizayn etirdiğim RGB kart la sürüyorum çok daha stabil çalışıyor.
LDD 1000H kullanıyorum 12 li paralel bağlıyorum ve kanal başına led ler 560-590ma arası akım gösteriyo ama inanılmaz ısınıyo hem LLD sürücü hem de led ler
Onun için bende kendi dizayn etirdiğim RGB kart la sürüyorum çok daha stabil çalışıyor.
Led Aydınlatma Armatür
Ankara da elektrik malzeme satışı yapıyorum 1.5-2 senedir de bu led ler ustune uğraşıyorum.
Ankara da elektrik malzeme satışı yapıyorum 1.5-2 senedir de bu led ler ustune uğraşıyorum.
Led Aydınlatma Armatür
LDD 700 H data sheet e bakın zaten orda tolere değerleri var. Beyaz led ler 3,6v çeker ve kullandıgınız ürün le sürekli 700ma üzeri yuk çekmek isteyecek çünkü toplam da ledlerin ihtiyacı olan 43,2v dur siz 48v smps kullanıyorsunuz voltaj olarak led doyuma ulaşıyo ve doğal olarak akım ihtiyacı için LDD sürücüleri zorluyor sürekli bir çaba için de akım çekmeye çalışıyor daha fazla ışık vermek için bu da size anormal ısı olarak geri dönüş saglıyor. Power suply wat olarak yeterli ise led leri 350+350 olarak bağlayın voltaj olarak tam geldiği için kanal başına ortalama 380-390ma gibi akım gelicek. Parlaklık olarak öyle anormal bir kaybınız olmayacak. Böylelik le 3 sıra daha ekleyebilirsiniz. Eğer imkanınız varsa seri yi 12 değil 15 e tamamlayın buda voltaj olarak tam sınıra dayanır ve ledin fazla voltaj cekmesini engeller. Led 3,2v ve 390ma gibi bi değerele sürersiniz. Emin olun gayet guzel ve yeterli bir ışık alırsınız. LDD sürücülerin böyle bi handikapı var voltaj aralığı geniş olduğu için tolere değerleri de biraz geniş tutulmuş. Sizin bağlantı şeklinin aynısını ben burda da deniyorum. Beyaz lar paralel bağlandıgı halde her kanal 560ma çekiyo total de 1120ma çekiyo sürücü. Hem sürucü ateş gibi oluyo hem de led sürekli çaba içinde oldugu için anormal ısınıyor.
LDD 700 H data sheet e bakın zaten orda tolere değerleri var. Beyaz led ler 3,6v çeker ve kullandıgınız ürün le sürekli 700ma üzeri yuk çekmek isteyecek çünkü toplam da ledlerin ihtiyacı olan 43,2v dur siz 48v smps kullanıyorsunuz voltaj olarak led doyuma ulaşıyo ve doğal olarak akım ihtiyacı için LDD sürücüleri zorluyor sürekli bir çaba için de akım çekmeye çalışıyor daha fazla ışık vermek için bu da size anormal ısı olarak geri dönüş saglıyor. Power suply wat olarak yeterli ise led leri 350+350 olarak bağlayın voltaj olarak tam geldiği için kanal başına ortalama 380-390ma gibi akım gelicek. Parlaklık olarak öyle anormal bir kaybınız olmayacak. Böylelik le 3 sıra daha ekleyebilirsiniz. Eğer imkanınız varsa seri yi 12 değil 15 e tamamlayın buda voltaj olarak tam sınıra dayanır ve ledin fazla voltaj cekmesini engeller. Led 3,2v ve 390ma gibi bi değerele sürersiniz. Emin olun gayet guzel ve yeterli bir ışık alırsınız. LDD sürücülerin böyle bi handikapı var voltaj aralığı geniş olduğu için tolere değerleri de biraz geniş tutulmuş. Sizin bağlantı şeklinin aynısını ben burda da deniyorum. Beyaz lar paralel bağlandıgı halde her kanal 560ma çekiyo total de 1120ma çekiyo sürücü. Hem sürucü ateş gibi oluyo hem de led sürekli çaba içinde oldugu için anormal ısınıyor.
Led Aydınlatma Armatür
O zaman size şoyle açıklayım resmini gonderdiğiniz projektör veya başka bir şey için tasarlanmış ve en önemlisi oluşabilcek darbelere mukavemet sağlamak için taban kalın tutuluyor. Buna benzer bir soğutucuyu bende saray alüminyum un malzemesi aldım ve kullandım. Ama ben tasarlarken amacımda darbe gibi bir unsuru hesaba katmadık çünkü akvaryum üstünde stabil kalcak.
Led ler de söyle bi sıkıntı var 3w lık led 700ma sürücü ile sürdüğünüz de sürücülerin %10 tolore payı bulunmakta sonuç olarak siz led i kullandığınızda 3w 700ma lik led trafodan fazla akım çekiyor ve yaklaşık 750-770 ma le çalışıyor. Böyle bir durum da led yapısı gereği anormal ısınmaya başlıyor ve artık siz ne kadar büyük soğutucu koysanız da led i %110 performans la sürmüş oluyorsunuz ve soğutmanız gerçekten imkansızlaşıyor. Eğer eviniz de ölçü aleti varsa yaptığınız armatür de ki led i bir ölçün kaç ma? çekiyor. Onun için araya akım sınırlayıcı devre koyup led ler maksimum 500Ma çekicek şekilde sürülüyor. Kullandığımız led ler 3w 180-220lm ışık veriyor %35 düşük sürdügümüzde ortalama 200 lm - 70lm = 130lm eder bu da 2 sıra beyaz ışık kullandıgımız için 3120lm eder. Diger renkli led lerin lümen değeri düşüktür.
Benim size verdiğim ısı değerleri resimdeki ürün için söylemedim başka bir müşteri için yapılan siparişin bitip 3 gün burada test için çalıştırdık ve elde ettiğim değereleri paylaştım.
Ayrıca ısı transferini lütfen google bir yazıp okuyun malzemenin kalınlığı önemli değildir önemli olan hava ile temas ettiği yüzey önemlidir. Her soğutucunun üretim amacı ve kullanım amacı farklıdır.
Forum da çoğu arkadaşlar da görüyorum ve de yapılan ürünleri de görüyorum yapılan en büyük hata 3w lık led için seri bağlantıda piyasa dan 36-60v 700ma bir sürücü alıp çalıştırıyorlar. Trafo üreticileri oluşabilcek ani pik gerilim düşme ve artmalar için 700ma lik ürünlerde tolore payı bırakıyorlar. Led sonuç ta yapı olarak bir diyot ve ne kadar akım çekebilir se onu trafodan çekmeye çalışıyor ve limit değerlerin üstüne çıktığında anormal derece de ısınıyor.
Sizden ricam bana armatürünüzün resmini ve bağlantı şemasını gönderin ve de trafonun resmini size yardımcı oluyim.
O zaman size şoyle açıklayım resmini gonderdiğiniz projektör veya başka bir şey için tasarlanmış ve en önemlisi oluşabilcek darbelere mukavemet sağlamak için taban kalın tutuluyor. Buna benzer bir soğutucuyu bende saray alüminyum un malzemesi aldım ve kullandım. Ama ben tasarlarken amacımda darbe gibi bir unsuru hesaba katmadık çünkü akvaryum üstünde stabil kalcak.
Led ler de söyle bi sıkıntı var 3w lık led 700ma sürücü ile sürdüğünüz de sürücülerin %10 tolore payı bulunmakta sonuç olarak siz led i kullandığınızda 3w 700ma lik led trafodan fazla akım çekiyor ve yaklaşık 750-770 ma le çalışıyor. Böyle bir durum da led yapısı gereği anormal ısınmaya başlıyor ve artık siz ne kadar büyük soğutucu koysanız da led i %110 performans la sürmüş oluyorsunuz ve soğutmanız gerçekten imkansızlaşıyor. Eğer eviniz de ölçü aleti varsa yaptığınız armatür de ki led i bir ölçün kaç ma? çekiyor. Onun için araya akım sınırlayıcı devre koyup led ler maksimum 500Ma çekicek şekilde sürülüyor. Kullandığımız led ler 3w 180-220lm ışık veriyor %35 düşük sürdügümüzde ortalama 200 lm - 70lm = 130lm eder bu da 2 sıra beyaz ışık kullandıgımız için 3120lm eder. Diger renkli led lerin lümen değeri düşüktür.
Benim size verdiğim ısı değerleri resimdeki ürün için söylemedim başka bir müşteri için yapılan siparişin bitip 3 gün burada test için çalıştırdık ve elde ettiğim değereleri paylaştım.
Ayrıca ısı transferini lütfen google bir yazıp okuyun malzemenin kalınlığı önemli değildir önemli olan hava ile temas ettiği yüzey önemlidir. Her soğutucunun üretim amacı ve kullanım amacı farklıdır.
Forum da çoğu arkadaşlar da görüyorum ve de yapılan ürünleri de görüyorum yapılan en büyük hata 3w lık led için seri bağlantıda piyasa dan 36-60v 700ma bir sürücü alıp çalıştırıyorlar. Trafo üreticileri oluşabilcek ani pik gerilim düşme ve artmalar için 700ma lik ürünlerde tolore payı bırakıyorlar. Led sonuç ta yapı olarak bir diyot ve ne kadar akım çekebilir se onu trafodan çekmeye çalışıyor ve limit değerlerin üstüne çıktığında anormal derece de ısınıyor.
Sizden ricam bana armatürünüzün resmini ve bağlantı şemasını gönderin ve de trafonun resmini size yardımcı oluyim.
Led Aydınlatma Armatür
Çelişkili olan kısmını açıklayın biz de yanlışlarımızı bilelim sonuçta bir ürün tasarladık ve iyisi ile kötüsü ile her türlü yorumlara açığım. Sonuçta ürünü forumda sergilemek deki amacım fikirleri almak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220161057021.jpg[/IMG]
Burda ki detaylı açıklamalar da soğutucunun özellikleri var incelerseniz sevinirim.
Çelişkili olan kısmını açıklayın biz de yanlışlarımızı bilelim sonuçta bir ürün tasarladık ve iyisi ile kötüsü ile her türlü yorumlara açığım. Sonuçta ürünü forumda sergilemek deki amacım fikirleri almak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220161057021.jpg[/IMG]
Burda ki detaylı açıklamalar da soğutucunun özellikleri var incelerseniz sevinirim.
Led Aydınlatma Armatür
Metre agırlığı 2,5kg
55cm lik uzunluk da 60 led 3w lık ledleri 460ma sürdüğümüzde sabahtan akşama kadar maksimum çıktığı sıcaklık 40-45 derece. Ledlerin çalışma ısısı 70 derece ye kadar dayanır ısı artıkca ömrü kısalır. Elde ettiğimiz değerle de gayet normal ve kabul edilebilir ısı.
3w lık led 460ma le sürdüğümüzde yaklaşık 2w lık bi güç harcar bu da toplam da 120W yapar.
Soğutucu da et kalığınlığından ziyade yüzey önemlidir ne kadar fazla yüzey hava ile temas ederse o kadar kolay soğur bu da dip not.
Ayrıca ürünü orjinal saf hammade den yaparsanız içinde hurda alaşım bulunmazsa bu da ürünün iletkenliğini artırır.
Umarım bu açıklamalar sizin için yeterli olmuştur.
Bu ürünü tasarlarken bizim amacımız fan olmadan ideal ışık elde etmek için bütün hesaplar yapılarak geliştirildi.
Metre agırlığı 2,5kg
55cm lik uzunluk da 60 led 3w lık ledleri 460ma sürdüğümüzde sabahtan akşama kadar maksimum çıktığı sıcaklık 40-45 derece. Ledlerin çalışma ısısı 70 derece ye kadar dayanır ısı artıkca ömrü kısalır. Elde ettiğimiz değerle de gayet normal ve kabul edilebilir ısı.
3w lık led 460ma le sürdüğümüzde yaklaşık 2w lık bi güç harcar bu da toplam da 120W yapar.
Soğutucu da et kalığınlığından ziyade yüzey önemlidir ne kadar fazla yüzey hava ile temas ederse o kadar kolay soğur bu da dip not.
Ayrıca ürünü orjinal saf hammade den yaparsanız içinde hurda alaşım bulunmazsa bu da ürünün iletkenliğini artırır.
Umarım bu açıklamalar sizin için yeterli olmuştur.
Bu ürünü tasarlarken bizim amacımız fan olmadan ideal ışık elde etmek için bütün hesaplar yapılarak geliştirildi.
Led Aydınlatma Armatür
Hazır boylar 55-58-85-88-114-16cm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220160935461.jpg[/IMG]
Hazır boylar 55-58-85-88-114-16cm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/167931/291220160935461.jpg[/IMG]
Led Aydınlatma Armatür
Tessekurler
Tessekurler
Led Aydınlatma Armatür
Geçen gün bir arkadaş aldı içine t5 ampul yerleştirmiş. Kasanın derinliği 4cm içine parlak krom sac kestirip reflektör gibi kullanmış florasan ları buna sabitlemiş balastı akvaryum altındaki dolaba koycakmış.
Satış yapmak için burda resmi paylaşmadım sadece olumlu ve olumsuz yorumları almak için burdan paylaşıyorum çünkü bende kendi deneyimlerim üzerine led dizilimi yapıyorum belki farklı bir fikir çıkar düşüncesi ile resimleri koydum. Ayrıca gün simulasyonu nu deniz akvaryumu için tasarlandı bitki için faydası tartışılır o konuda ne soylesem yalan olur ama ben kendi evimde kullanıyorum kapanıp açılması veya yaz saati kış saati gibi ayarlarla uğraşmak zorunda kalmıyorum. Co2 için zaman saati kullanıyordum elektrikler gidip geldiğinde sürekli saat geri kalıyordu. İşin gerçeği biraz show biraz da akvaryum kendi halinde döngüyü tamamlıyor.
Geçen gün bir arkadaş aldı içine t5 ampul yerleştirmiş. Kasanın derinliği 4cm içine parlak krom sac kestirip reflektör gibi kullanmış florasan ları buna sabitlemiş balastı akvaryum altındaki dolaba koycakmış.
Satış yapmak için burda resmi paylaşmadım sadece olumlu ve olumsuz yorumları almak için burdan paylaşıyorum çünkü bende kendi deneyimlerim üzerine led dizilimi yapıyorum belki farklı bir fikir çıkar düşüncesi ile resimleri koydum. Ayrıca gün simulasyonu nu deniz akvaryumu için tasarlandı bitki için faydası tartışılır o konuda ne soylesem yalan olur ama ben kendi evimde kullanıyorum kapanıp açılması veya yaz saati kış saati gibi ayarlarla uğraşmak zorunda kalmıyorum. Co2 için zaman saati kullanıyordum elektrikler gidip geldiğinde sürekli saat geri kalıyordu. İşin gerçeği biraz show biraz da akvaryum kendi halinde döngüyü tamamlıyor.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
