ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ahesya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
203
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Kasım 2014 10:33
Son Ziyaret:
18 Mart 2016 01:12
Toplam Mesaj:
282 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Turan İLHAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Turan İLHAN
Bir akvaryumum bile yok
SON 10 MESAJI
Dıy Yarı Otomatik Dip Sifonu Maliyetsiz !
Buğra kardeşim,
Amonyak sorununun en iyi çözümü, amonyak-nitrit-nitrat döngüsünü sağlayacak bakterilere tutunup çoğalabilecekleri ortamı sağlamak. Ben bunun için tabanda pomza kullandım ve ayrıca dış filtrem 7/24 çalışıyor. Filtre içerisinde muflon+farklı yoğunlukta 3 sünger+muflon var. 15-20 günde bir sadece en üstteki muflonu değiştiriyorum, diğerlerine dokunmuyorum. Balıklar suyun her seviyesinde dikkat çekecek farklı bir davranış göstermeden dolaşıyorlar. Kimi tabanda yem yiyor, kimi bitkilerin yapraklarına öpücükler konduruyor [:)], kimi yosunlanması için dokunmadığım camda yosun yiyor, kimide salyangoz yumurtalarına musallat [:P] . Adına adi salyangoz denilen türde 5-6 tane yetişkin (nohut ebadında) salyangozum var, bol bol yumurtluyorlar ama bir türlü çoğalamıyorlar . Benim zibidiler rahat vermiyor salyangozlara [:devil:] . Ses etmiyorum, çünkü iyi bir canlı yem kaynağı [;)]
Zeolit, seramik, bioball, karbon v.s. hiç kullanmadım. Bunlar benim için şu an gerekli değil. Olurda denge bozulur ve kendini toparlayamazsa dengeyi sağlamak için kullanabilirim. Ama şu an gerek duymuyorum. Gerek olduğunda su, bitkiler veya balıklar beni haberdar ederler.
Gerekli ortamı oluşturduğumuz zaman bakteri grupları oluşup suyu yaşanabilir hale getiriyorlar. Bize düşen biraz sabırlı olmak. Gerisi kolay...
Buğra kardeşim,
Amonyak sorununun en iyi çözümü, amonyak-nitrit-nitrat döngüsünü sağlayacak bakterilere tutunup çoğalabilecekleri ortamı sağlamak. Ben bunun için tabanda pomza kullandım ve ayrıca dış filtrem 7/24 çalışıyor. Filtre içerisinde muflon+farklı yoğunlukta 3 sünger+muflon var. 15-20 günde bir sadece en üstteki muflonu değiştiriyorum, diğerlerine dokunmuyorum. Balıklar suyun her seviyesinde dikkat çekecek farklı bir davranış göstermeden dolaşıyorlar. Kimi tabanda yem yiyor, kimi bitkilerin yapraklarına öpücükler konduruyor [:)], kimi yosunlanması için dokunmadığım camda yosun yiyor, kimide salyangoz yumurtalarına musallat [:P] . Adına adi salyangoz denilen türde 5-6 tane yetişkin (nohut ebadında) salyangozum var, bol bol yumurtluyorlar ama bir türlü çoğalamıyorlar . Benim zibidiler rahat vermiyor salyangozlara [:devil:] . Ses etmiyorum, çünkü iyi bir canlı yem kaynağı [;)]
Zeolit, seramik, bioball, karbon v.s. hiç kullanmadım. Bunlar benim için şu an gerekli değil. Olurda denge bozulur ve kendini toparlayamazsa dengeyi sağlamak için kullanabilirim. Ama şu an gerek duymuyorum. Gerek olduğunda su, bitkiler veya balıklar beni haberdar ederler.
Gerekli ortamı oluşturduğumuz zaman bakteri grupları oluşup suyu yaşanabilir hale getiriyorlar. Bize düşen biraz sabırlı olmak. Gerisi kolay...
Dıy Yarı Otomatik Dip Sifonu Maliyetsiz !
Tankımda 50 civarı lepistes var. Yemlemeyi sık ve bol yapıyorum. Haliyle dipte görüntüsü hoş olmayan artıklar var. Dipte kendiliğinden tutunmuş 15-20 moss parçası bu artıkları tutuyor. Tabiri caizse öbek öbek atık oluşuyor. Ayrıca tankın tabanında 2-5mm pomza var. Arasıra dipçekimi ile tabanı hareketlendirmek, dış filtre bakımı yapmaya eş değer bir uygulama oluyor. Su, 'balıklarım havada duruyorlar' denecek berraklıkta. Akvaryuma güneş değdiğinde, hiç kimyasal katkı kullanmıyor olmama ve önerilen periyod ve miktarlarda su değişimi yapmamama rağmen, bitkilerin ve tek camdaki yosunların fotosentez yapışını seyretmek keyifli oluyor. Arasıra aklıma geldikçe, akvaryumdan bir maşraba su alıp, bir maşraba ekliyorum. Çoğu zaman sadece eksilen suyu takviye ediyorum.
Dip çekimi, bahsettiğim akvaryum için şart, çünkü tanktaki kurulu düzenin o atıkları ayrıştırma hızı, benim yemleme hızıma ayak uyduramıyor [:)] . Buğra kardeşimin paylaştığı yöntem benim için çok cazip. Tabi ben bu yöntemi kendime göre uyarlayarak kullanacağım. Benim uygulamamda sirkülasyon için dış filtre değil, bir kafa motoru kullanacağım. Her halükarda pilli sifonlardan daha ucuz ve daha verimli olacak. Yaptığımda paylaşırım.
Nette pilli sifonlara baktım. En ucuzu 25.-TL, eheimin fiyatından bahsetmiyorum bile. Hepside tabandan çektiği atığı bir haznede tutup suyu tekrar akvaryuma geri veriyor. Yani suyu dışarı aktarmak şart değil (ben onların yalancısıyım [:)] ).
Su değişiminin, bazı akvaryumlarda şart, bazılarında tercihe tâbi olduğunu düşünüyorum. Şart olanların sebebi suya eklenen ve biriken muhtelif ihtiyaç fazlası kimyasalların bertaraf edilmesi. Tercihe tâbi olanlarının sebebi ise, beslenen akarsu balıklarının bulundukları ortamı daha doğal hissetmelerini sağlamak. Yanlışım varsa düzeltin, eksiğim varsa tamamlayın lütfen.[EDIT]Ahesya,2016-03-17 19:24:02[/EDIT]
Tankımda 50 civarı lepistes var. Yemlemeyi sık ve bol yapıyorum. Haliyle dipte görüntüsü hoş olmayan artıklar var. Dipte kendiliğinden tutunmuş 15-20 moss parçası bu artıkları tutuyor. Tabiri caizse öbek öbek atık oluşuyor. Ayrıca tankın tabanında 2-5mm pomza var. Arasıra dipçekimi ile tabanı hareketlendirmek, dış filtre bakımı yapmaya eş değer bir uygulama oluyor. Su, 'balıklarım havada duruyorlar' denecek berraklıkta. Akvaryuma güneş değdiğinde, hiç kimyasal katkı kullanmıyor olmama ve önerilen periyod ve miktarlarda su değişimi yapmamama rağmen, bitkilerin ve tek camdaki yosunların fotosentez yapışını seyretmek keyifli oluyor. Arasıra aklıma geldikçe, akvaryumdan bir maşraba su alıp, bir maşraba ekliyorum. Çoğu zaman sadece eksilen suyu takviye ediyorum.
Dip çekimi, bahsettiğim akvaryum için şart, çünkü tanktaki kurulu düzenin o atıkları ayrıştırma hızı, benim yemleme hızıma ayak uyduramıyor [:)] . Buğra kardeşimin paylaştığı yöntem benim için çok cazip. Tabi ben bu yöntemi kendime göre uyarlayarak kullanacağım. Benim uygulamamda sirkülasyon için dış filtre değil, bir kafa motoru kullanacağım. Her halükarda pilli sifonlardan daha ucuz ve daha verimli olacak. Yaptığımda paylaşırım.
Nette pilli sifonlara baktım. En ucuzu 25.-TL, eheimin fiyatından bahsetmiyorum bile. Hepside tabandan çektiği atığı bir haznede tutup suyu tekrar akvaryuma geri veriyor. Yani suyu dışarı aktarmak şart değil (ben onların yalancısıyım [:)] ).
Su değişiminin, bazı akvaryumlarda şart, bazılarında tercihe tâbi olduğunu düşünüyorum. Şart olanların sebebi suya eklenen ve biriken muhtelif ihtiyaç fazlası kimyasalların bertaraf edilmesi. Tercihe tâbi olanlarının sebebi ise, beslenen akarsu balıklarının bulundukları ortamı daha doğal hissetmelerini sağlamak. Yanlışım varsa düzeltin, eksiğim varsa tamamlayın lütfen.[EDIT]Ahesya,2016-03-17 19:24:02[/EDIT]
Süper Dış Filtre (kafa Motorlu,videolu Ve Resimli)
Ahmet kardeşim,
[B]GÜÇLÜ BİR DIŞ FİLTRE[/B]yi ulaşılabilir kılmışsın.
Fikrine, emeğine ve zikrine sağlık. Seni tebrik ederim.
Ahmet kardeşim,
[B]GÜÇLÜ BİR DIŞ FİLTRE[/B]yi ulaşılabilir kılmışsın.
Fikrine, emeğine ve zikrine sağlık. Seni tebrik ederim.
Dıy Yarı Otomatik Dip Sifonu Maliyetsiz !
[QUOTE=cameroon06]Güzel bir bakış açısı getirmişsin ama benim tahminim 6 aya dolan filtre bu şekilde 1 aya dolar.
Ve en önemli husus (ayrı bir dış filtre almayacaksak) tabandaki organik atıklar, pislikler, suyu bozan herşey vs. bu şekilde sudan uzaklaştırılmış olmuyor. Sadece hepsini dış filtreye topluyoruz. Orada suyu bozmaya devam edecekler.
Yok illa ben böyle yapıcam bunun için ayrı bir filtre bile alırım diyorsak, hiç dip çekimi yapmadan 2 filtreyi normal olarak kullanmak zaten daha efektif olur .[/QUOTE]
İki adet dış filtre, normal kullanımda, bir taneyle kıyaslandığında daha verimli iş çıkartırlar ama dipte biriken atığı bertaraf etme konusunda belirgin bir fark yaratmaz. Buğra kardeşim dip temizliği konusundaki eksikliği giderecek güzel ve faydalı bir fikir üretmiş. Dip çekiminin dış filtreye daha fazla atık biriktirerek bakım periyodunu daraltması konusunda haklısınız ama bununda basit bir çözümü var. Dış filtrenin su girişinede bir adet yorgancıların muflon dediği çift kat elyaftan bir parça koyulabilir. Temizlik sonrası, kapak açılıp girişteki muflon çıkarılarak, bir dakika içerisinde bu sorunda kolayca giderilebilir.
Veya dip süpürgesinin su pompalama aparatı (körük kısmı) da içerisine bir miktar elyaf ekleyerek sisteme dahil edilirse, dış filtreyi açmaya gerek kalmadan sorun bertaraf edilebilir. Yani nereden bakarsak bakalım, Buğra kardeşim, çok faydalı, verimli, işlevsel bir yöntem sunmuş. Kendisini tebrik ederim.[EDIT]Ahesya,2016-03-17 09:23:17[/EDIT]
[QUOTE=cameroon06]Güzel bir bakış açısı getirmişsin ama benim tahminim 6 aya dolan filtre bu şekilde 1 aya dolar.
Ve en önemli husus (ayrı bir dış filtre almayacaksak) tabandaki organik atıklar, pislikler, suyu bozan herşey vs. bu şekilde sudan uzaklaştırılmış olmuyor. Sadece hepsini dış filtreye topluyoruz. Orada suyu bozmaya devam edecekler.
Yok illa ben böyle yapıcam bunun için ayrı bir filtre bile alırım diyorsak, hiç dip çekimi yapmadan 2 filtreyi normal olarak kullanmak zaten daha efektif olur .[/QUOTE]
İki adet dış filtre, normal kullanımda, bir taneyle kıyaslandığında daha verimli iş çıkartırlar ama dipte biriken atığı bertaraf etme konusunda belirgin bir fark yaratmaz. Buğra kardeşim dip temizliği konusundaki eksikliği giderecek güzel ve faydalı bir fikir üretmiş. Dip çekiminin dış filtreye daha fazla atık biriktirerek bakım periyodunu daraltması konusunda haklısınız ama bununda basit bir çözümü var. Dış filtrenin su girişinede bir adet yorgancıların muflon dediği çift kat elyaftan bir parça koyulabilir. Temizlik sonrası, kapak açılıp girişteki muflon çıkarılarak, bir dakika içerisinde bu sorunda kolayca giderilebilir.
Veya dip süpürgesinin su pompalama aparatı (körük kısmı) da içerisine bir miktar elyaf ekleyerek sisteme dahil edilirse, dış filtreyi açmaya gerek kalmadan sorun bertaraf edilebilir. Yani nereden bakarsak bakalım, Buğra kardeşim, çok faydalı, verimli, işlevsel bir yöntem sunmuş. Kendisini tebrik ederim.[EDIT]Ahesya,2016-03-17 09:23:17[/EDIT]
Su Değişimi İçin Su Dışında Çalışan Kafa Motoru
Şükrü kardeşim,
Şu adreslere de bir gözatmanı tavsiye ederim. [B]Islak-Kuru[/B] modeller hem su içinde, hemde su dışında kullanılabiliyor. Kolay gelsin.
[URL]http://www.kar-el.com.tr/fliste2.aspx?id=344[/URL]
ve
[URL]http://www.petafrika.com/urunara?search=true&srchtxt=gap%203[/URL][EDIT]Ahesya,2016-03-16 10:43:35[/EDIT]
Şükrü kardeşim,
Şu adreslere de bir gözatmanı tavsiye ederim. [B]Islak-Kuru[/B] modeller hem su içinde, hemde su dışında kullanılabiliyor. Kolay gelsin.
[URL]http://www.kar-el.com.tr/fliste2.aspx?id=344[/URL]
ve
[URL]http://www.petafrika.com/urunara?search=true&srchtxt=gap%203[/URL][EDIT]Ahesya,2016-03-16 10:43:35[/EDIT]
Artemia
Forum içerisinde diskus besleyen ve üreten arkadaşların konularını inceleyip, onlardan yardım istesen daha çabuk sonuç alırsın. İthal edildi ise, kutusu yada pakedi üzerindeki adıyla nette aratırsan bulabilirsin. Kolay gelsin.
Forum içerisinde diskus besleyen ve üreten arkadaşların konularını inceleyip, onlardan yardım istesen daha çabuk sonuç alırsın. İthal edildi ise, kutusu yada pakedi üzerindeki adıyla nette aratırsan bulabilirsin. Kolay gelsin.
Artemia
[QUOTE=(_discus_)]Konuyu nereye açıcağımı bilemedim.
San fransisco artemiası nasıl teğmin edebiliriz?[/QUOTE]
Merhaba Evren,
Neden özellikle san fransisco artemiası arıyorsun. Özel bir sebebi varmı?
[QUOTE=(_discus_)]Konuyu nereye açıcağımı bilemedim.
San fransisco artemiası nasıl teğmin edebiliriz?[/QUOTE]
Merhaba Evren,
Neden özellikle san fransisco artemiası arıyorsun. Özel bir sebebi varmı?
Taban Bitkisi ( Taban Kum Deil Taş )
Zemin bitkilerini pomza (lav kırığı) tabana tutturmak istiyorsanız, aşağıdaki linke bir göz atmanızı tavsiye ederim. Tabana ek olarak 0-3mm pomza eklerseniz taban bitkileriniz rahatça tutunabileceklerdir.
[URL]http://urun.n11.com/diger/akvaryum-kumu-0-3-mm-pomza-tasi-lav-ponza-10-kg-P93497647[/URL]
Veya taban kumu farklıda olabilir diyorsanız
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/siyah-bitki-kumu-sok-1kg-1-5-tl-203924881[/URL]
bu ürün işinizi görecektir. Kolay gelsin.
Zemin bitkilerini pomza (lav kırığı) tabana tutturmak istiyorsanız, aşağıdaki linke bir göz atmanızı tavsiye ederim. Tabana ek olarak 0-3mm pomza eklerseniz taban bitkileriniz rahatça tutunabileceklerdir.
[URL]http://urun.n11.com/diger/akvaryum-kumu-0-3-mm-pomza-tasi-lav-ponza-10-kg-P93497647[/URL]
Veya taban kumu farklıda olabilir diyorsanız
[URL]http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/siyah-bitki-kumu-sok-1kg-1-5-tl-203924881[/URL]
bu ürün işinizi görecektir. Kolay gelsin.
Yeni Kurulum Su Bulanık Her Yol Denendi
[QUOTE=Onurredd]Filtrede, sumpda farklı kombinasyonlarla bu berraklıgı yakalamak mumkun. Ben olabilcek en iyi kombinasyonu orneklemek istedim.[/QUOTE]
Onur kardeşim,
Anlıyorum. Siz tecrübelerinize göre bir değerlendirme yapmışsınız. Yazdıklarımdan, sizin düşüncenizi reddettiğim anlamını çıkarmayın. Ben sadece, ek yük altına girmeden de bu sorun giderilebilir diyorum. Her gelir düzeyine uygun çözüm vardır. Keyfekeder derken bu yönüde dikkate alarak tecrübemi paylaştım.
[QUOTE=Onurredd]Filtrede, sumpda farklı kombinasyonlarla bu berraklıgı yakalamak mumkun. Ben olabilcek en iyi kombinasyonu orneklemek istedim.[/QUOTE]
Onur kardeşim,
Anlıyorum. Siz tecrübelerinize göre bir değerlendirme yapmışsınız. Yazdıklarımdan, sizin düşüncenizi reddettiğim anlamını çıkarmayın. Ben sadece, ek yük altına girmeden de bu sorun giderilebilir diyorum. Her gelir düzeyine uygun çözüm vardır. Keyfekeder derken bu yönüde dikkate alarak tecrübemi paylaştım.
Kiraz Karides Lepistes Tepe Şelale Filtre
Pipo filtreyi hava motoru sesinden kurtaran harika bir yöntem.
Bir aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Debi konusu birazda yemleme ile alakalı. Benim yaptığım gibi, yemi fazla veriyorsanız ve yine benim yaptığım gibi toz spirulina veriyorsanız, 15 günde bir süngeri ayrı bir kab içerisinde 3-5 defa sıkmak temizlenmesi için yeterli oluyor. Bu işlem 1 dakikadan az bir zamanınızı alıyor.
Tavsiye ederim.
Pipo filtreyi hava motoru sesinden kurtaran harika bir yöntem.
Bir aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Debi konusu birazda yemleme ile alakalı. Benim yaptığım gibi, yemi fazla veriyorsanız ve yine benim yaptığım gibi toz spirulina veriyorsanız, 15 günde bir süngeri ayrı bir kab içerisinde 3-5 defa sıkmak temizlenmesi için yeterli oluyor. Bu işlem 1 dakikadan az bir zamanınızı alıyor.
Tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
