ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MehmetACAR07
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Ekim 2014 13:35
Son Ziyaret:
10 Ocak 2018 15:11
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet ACAR
Doğum Tarihi:
24 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Antalya
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet ACAR ((MANAVGAT))
SON 10 MESAJI
keçi gübresini denemem
bu gün 29.05.2015 tarihli fotoğraflarımdır.
MehmetACAR07 2015-05-30 00:53:08
bu gün 29.05.2015 tarihli fotoğraflarımdır.
günde 5,6 saat co2 veriyorum. 7,8 saat ışık veriliyorum.
yosunlaşma başladı biraz ph ı dengeleyemiyorum şuan 7,8 lerde co2 verince ölçmedim.
yorumlarını bekliyorum.
2 adet 865 kodlu 18 waat ve 1 adet 18 w slyvania grolüx 1 adet aquastar
toplam 18 watt 4 adet florhasan vardır.
keçi gübresini denemem
MehmetACAR07 2015-05-22 23:49:18
bu gün çektiğim fotolardır. yosunlama oluşumu başladı suda bulanıklaşma mevcut sanırım ışıklandırmayı fazla yaptım bu arada 4*18 w 854 kodlu florhasan vardır yarın 1*18 w grolüx 1*18 w aquastar takıcam 865 kodlu 2 florhasanın yerine
balıklarımın gayet sağlıklıdır.
biraz arkadaşlardan bitki takviyesi geldi gayet sağlıklılar
her gün bekleyip inceliyorum. daha co2 vermeye başlamadım sizden yorumlarını bekliyorum
teşekkürler.
keçi gübresini denemem
Fotoğraf:
Boyut (cm): 80x40x50
Kapasite (litre): 160 lt
Canlılar: bitki olarak : gül, rotala, limon, çınar ve ismini bilmediğim bir kaç çeşit daha var.
Malzemeler: gübre olarak keçi gübresi, kum olarak lav kırığı ve siyah kuarz kum karışık en üstede beyaz kuarz kum kullandım. kaya olarak side denizinin sahile vurduğu taşlardan kullandım. yine sahile vuran tahta parçaları ekledim. ismini bilmediğim dış filte, 4 adet 965 kodlu 18 w ampül, otelde çalıştığım için akvaryum aydınlatmasını teknik servis arkadaşlar bana özel yapmışlar ama fotoğraflayamadım yapılırken,
Akvaryum Bakımı: haftada %20 su değişimi, şuan bitki yoğunluğu olmadı için bakım gerektirmiyor.
Kullanılan Yemler: pul yem ve ismini bilmediğim 2 çeşit yem kullanıyorum.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: şuan kullandığım ilaç yok
Fotoğraf:

Boyut (cm): 80x40x50
Kapasite (litre): 160 lt
Canlılar: bitki olarak : gül, rotala, limon, çınar ve ismini bilmediğim bir kaç çeşit daha var.
Malzemeler: gübre olarak keçi gübresi, kum olarak lav kırığı ve siyah kuarz kum karışık en üstede beyaz kuarz kum kullandım. kaya olarak side denizinin sahile vurduğu taşlardan kullandım. yine sahile vuran tahta parçaları ekledim. ismini bilmediğim dış filte, 4 adet 965 kodlu 18 w ampül, otelde çalıştığım için akvaryum aydınlatmasını teknik servis arkadaşlar bana özel yapmışlar ama fotoğraflayamadım yapılırken,
Akvaryum Bakımı: haftada %20 su değişimi, şuan bitki yoğunluğu olmadı için bakım gerektirmiyor.
Kullanılan Yemler: pul yem ve ismini bilmediğim 2 çeşit yem kullanıyorum.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: şuan kullandığım ilaç yok
şuan akvaryumda 15 kadar lepistes mevcut 4 adette çöpçü vardır yaşayan, ileriki zamanlarda dahada canlı eklemeyi düşünüyorum.
bu hobiye lepistes besleyerek başladım fakat formda zaman geçirdikçe bitkili akvaryumlar beni kendine çekti. fakat bitkili akvaryuma ilk heves başladığımda fazla bilgim yoktu. sandım ki bitkileri kuma ekicem ve herşey olucak sandım. :) yavaş yavaş öğrendik sora sora okuya okuya :)
sonra yavaş yavaş tabiattı taklit ederek kendimce çalışmalara başladım. bunu ilk gübdere denedim, balıklar yaşamaz düşüncesindeydim ama gayet sağlıklılar. ilerideki gelişmeleri her hafta paylaşacağım.
yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
teşekkürler,
Akvaryum bitkisi tohumu
[QUOTE=sailor499][QUOTE=cnbz_126]Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum emers yöntemle tohum çimlendirme bitki türü hakkında bilgim yok karışık geldi tohumlar sizce hangi tür olabilir ?[/QUOTE]
Bunlar çenek yaprakları. Asıl ana yapraklar çıkmadan birsey denemez. Kapalı bir kapta yüksek nemli bir ortam yaratırsanız adaptasyon sorunu en az fireyle atlatırsınız. Bu ortam çok uygun değil gibi geliyor bana. Gelişmeleri paylaşmaya devam ederseniz çok faydalı olursunuz. Uzun zaman önce takip ettiğim konunun canlanmasına sevindim... Teşekkürler...
[QUOTE=MehmetACAR07]Hocam merhaba tebrik ediyorum yani yapmak için tam en baştan uğraşıyorsunuz :)
[/QUOTE]
Mehmet Bey, Aksu'daki çiftlikten nasıl bitki temin edebiliriz. Bunun hakkında bilgi verebilir misiniz? Perakende satışı var mı? Hangi türler var? Nasıl öğrenebiliriz?
Teşekkürler...
[/QUOTE]
[QUOTE=sailor499][QUOTE=cnbz_126]Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum emers yöntemle tohum çimlendirme bitki türü hakkında bilgim yok karışık geldi tohumlar sizce hangi tür olabilir ?[/QUOTE]
Bunlar çenek yaprakları. Asıl ana yapraklar çıkmadan birsey denemez. Kapalı bir kapta yüksek nemli bir ortam yaratırsanız adaptasyon sorunu en az fireyle atlatırsınız. Bu ortam çok uygun değil gibi geliyor bana. Gelişmeleri paylaşmaya devam ederseniz çok faydalı olursunuz. Uzun zaman önce takip ettiğim konunun canlanmasına sevindim... Teşekkürler...

[QUOTE=MehmetACAR07]Hocam merhaba tebrik ediyorum yani yapmak için tam en baştan uğraşıyorsunuz :)
bu kadar uğraşıya bende yardımcı olmak isterim ama elimden gelirse
komşumuzun kızı Kıbrısta okuyor ve haftaya kıbrısa gidecek, elimde 67 çeşit var budama yaparken gönderebilirim. ama Antalya aksuda da üretim çiftliği var oradanda istediğiniz bitkilerden temin edebilirim. sizede kargo bedavaya gelir.
Mehmet Bey, Aksu'daki çiftlikten nasıl bitki temin edebiliriz. Bunun hakkında bilgi verebilir misiniz? Perakende satışı var mı? Hangi türler var? Nasıl öğrenebiliriz?
Teşekkürler...
[/QUOTE]
Ben gittim çiftlikleri gördüm ellerinde envaye çeşit bitki mevcut siz istemiş olduğunuz bitkilerin adını bana yazarsınız bende gider o bitkilerin orada nasıl yetiştiğini ve görerek fotoğraf çekerek size fotolarını gönderirim fiyatlarını da firma sahibinden öğrenir size hatta firmanın telefonu nu veririm çünkü firmada kendisi gönderebilir bende gönderebilirim sitede zaten kayıtlılar. aksu üretim çiftliği diye geçiyor.
Akvaryum bitkisi tohumu
Hocam merhaba tebrik ediyorum yani yapmak için tam en baştan uğraşıyorsunuz :)
Hocam merhaba tebrik ediyorum yani yapmak için tam en baştan uğraşıyorsunuz :)
bu kadar uğraşıya bende yardımcı olmak isterim ama elimden gelirse
komşumuzun kızı Kıbrısta okuyor ve haftaya kıbrısa gidecek, elimde 67 çeşit var budama yaparken gönderebilirim. ama Antalya aksuda da üretim çiftliği var oradanda istediğiniz bitkilerden temin edebilirim. sizede kargo bedavaya gelir.
Proje 1 - Nano - Güncel fotoğraflar sayfa : 12
[QUOTE=Elensar]Deep red'ler 4'e çıkarıldı :)
Lav kumu 10 kg
Lav kumuyla bir zemin oluşturdum. Az çok tasarım konusunda ön çalışma yapmak adına bir şekil belirledim. Bu tasarımın üzerine 1 cm aquabasis, 1.5 cm de manado gelecek.
[/QUOTE]
[QUOTE=Elensar]Deep red'ler 4'e çıkarıldı :)
Lav kumu 10 kg
Doğal kil
Yol için gerekli ince taneli beyaz kum
Monta Carlo ve Pervula'lar
+ Sıvı gübre tozları elime ulaştı.
Kayaları güzelcene yıkayıp öylesine yerleştirdim. Şimdi Lav kırıklarını yıkıyorum. Yıka yıka çamuru atamadım hala :)
Yarında aquabasis ve manado geliyor : toplam 8 kg. Bir aksilik çıkmaz ise yarın kuruluma başlıyorum.
Dizilimi zemine 3 cm ön, 6 cm arka lav kumu, üzerine serpme kil koyacağım. 0.5 cm aquabasis ve üzerine 1 cm'de manado koyup tabanı oluşturacağım.
Kayalarıda ekledikten sonra bitkileri ekip, su doldurup CO2' ve diğer ekipmanları çalıştıracak şekilde kurulumu tamamlamayı planlıyorum.
Önerilere açığım.
Lav kumuyla bir zemin oluşturdum. Az çok tasarım konusunda ön çalışma yapmak adına bir şekil belirledim. Bu tasarımın üzerine 1 cm aquabasis, 1.5 cm de manado gelecek.
Merhaba her sayfayı ayrıntısıyla okumaya çalışıyorum maşallah süper bir akvaryum olmuş elinize sağlık :)
bir çok akvaryum kurulumu izledim özellikle bu profesyonel yapanlardan ve aklıma takıldı . acaba aynı takıntı sizde de olur mu acaba?
yapılan kurulumlar da zemine toz şeklinde bir şey serpiliyor sonra kum dahil ediliyor düşünceme göre bitkilerin kökleri zemine ulaşınca zeminde beslenmesi için
ama siz direk lav kırığı koydunuz. acaba zemine kökler ulaştığında beslenmeleri kökten zayıf kalır mı?
saygılar.
Sp Mini Parvula ve Yeni Dizayn 40 lt
Tebrik ederim çok güzel akvaryumunuz dizaynı harika olmuş ellerinize sağlık :)
Tebrik ederim çok güzel akvaryumunuz dizaynı harika olmuş ellerinize sağlık :)
fakat tepsiniz dikkatimi çekti sanırım çiğ köfte tepsini akvaryumda kullanıyorsunuz :)
Dere kumu bulamıyorum tavsıye ıstıyorum
[QUOTE=oktaykoc88]Arkadaslar dere kumu bulamıyorum satanda 3 tl ıstıyor kılosuna hagen zaten 2.5 tl
[/QUOTE]
[QUOTE=MehmetACAR07][QUOTE=oktaykoc88]Arkadaslar dere kumu bulamıyorum satanda 3 tl ıstıyor kılosuna hagen zaten 2.5 tl
[/QUOTE]
[QUOTE=oktaykoc88]Arkadaslar dere kumu bulamıyorum satanda 3 tl ıstıyor kılosuna hagen zaten 2.5 tl
uygun fıyatlı bıtkı yetıstırebılecegım kum ne onerırsınız
Manavgat ırmağından kendime alacağım çok güzel bir kumu var ve bitkiler yetişiyor o suda fotoğrafını paylaşırım
hafta sonu isterseniz uygun bir koliye miktar olarak ne kadar sığar bilemiyorum ama yardımcı olabilirim.
isterseniz. ama kargo size daha maliyetli olacağından otobüsle bir kaç günde çok uygun fiyata da gönderebilirim. (kuzenim otobüs f,irmasında çalışıyor)
[QUOTE=MehmetACAR07][QUOTE=oktaykoc88]Arkadaslar dere kumu bulamıyorum satanda 3 tl ıstıyor kılosuna hagen zaten 2.5 tl
uygun fıyatlı bıtkı yetıstırebılecegım kum ne onerırsınız
Manavgat ırmağından kendime alacağım çok güzel bir kumu var ve bitkiler yetişiyor o suda fotoğrafını paylaşırım
hafta sonu isterseniz uygun bir koliye miktar olarak ne kadar sığar bilemiyorum ama yardımcı olabilirim.
isterseniz. ama kargo size daha maliyetli olacağından otobüsle bir kaç günde çok uygun fiyata da gönderebilirim. (kuzenim otobüs f,irmasında çalışıyor)
[/QUOTE]
çok uygun fiyata derken kuma para istemem ücretsiz göndereceğim size
sadece yolculuk parasını ödersiniz :) amacım tamamen yardımcı olmak :)
yanlış anlaşılmasın :)
Hidden Path
Merhaba tebrik ederim çok güzel bir akvaryumunuz var
Merhaba tebrik ederim çok güzel bir akvaryumunuz var
dolabın altındaki küçük akvaryumunuz için ışık olarak ne kullanıyorsunuz bende ofise masama kurmayı düşünüyorumda,
10 TL'ye CO2 Tüp !
[QUOTE=CERKUTAY]
[QUOTE=CERKUTAY]
Az Imkanla Tüplü Co2 Hikayem bu linkte başımdan geçenleri anlattım.
( Yukarıdaki linkten alıntıdır.)Konunuzu çok dikkatle okudum, her şey süper ben de ilk tüpümü bu şekilde temin etmiştim ancak başıma neler geldi neler, kısaca anlatayım.Normalde bunun için bir başlık açacaktım ancak önce kısaca buraya yazmak istedim.
[/QUOTE]
Ben de ilk tüpümü yıllar önce bu şekilde çok ucuza mal etmiştim, hatta bunu forumda da paylaşmıştım forumdan konuyu gören arkadaşlar bize de alıp gönderir misin demişlerdi.Tabi demiştim ben de ne de olsa her şey hobi ruhu için.Bir arkadaş için daha önce aldığım yere tekrar gittim o zamanın parasıyla az bir para vermiştim o zamanlar hazır tüplü sistemler 400-500 TL gibiydi.Bizim bunu kurma imkanımız yoktu yani.Neyse forumdan isteyen arkadaş için de aldım ve kargoyla gönderdim daha sonra o arkadaş da başka arkadaşına söylemiş bir tane de onun için alıp gönderdik sorunsuzca, ondan duyan başka biri başka biri derken 5-6 tane sistem bir kaç ayda Türkiye'nin değişik yerlerine gitti.Tam hatırlamıyorum da 7 . seferdi sanırım ilk sistemi almamdan en azından 1 yıl sonra tekrar aynı yere almaya gittim aldığım arkadaşa parayı uzattım direk tüpü aldım yerinden arkadaş kaş göz işareti yapıyordu anlamadım tabi tüpü aldım o sırada yanıma iki kişi yaklaştı(Meğer firma müfettişleriymiş.) sen ne yapıyorsun bu tüpleri dedi tüpleri aldığım arkadaş hala kaş göz işareti yapıyordu bu arada-ben anlamadım tabi yine-o yanıma yaklaşan kişilere akvaryumda bitkiler için kullandığımızı filan söyledim, çok iyi hatırlamıyorum ancak şu tarz sorular sormuşlardı: Şimdi bu tüpten daha önce almışsın bir tüp yetmiyor mu bu tüpü ne diye alıyorsun gibi sorular , bizimde kalbimizde bir şey olmadığı için kendim için değil arkadaş için alıyorum deyince başladılar beni sorguya çekmeye bu tüpler bu dükkanın malı değil bunlar bizim firmamızın malı bu tüpleri veren arkadaş yanlış yapmış sizin tüpü geri almak zorundayız dedi o ara benim bu tüplerden gönderdiğim birkaç arkadaşın daha adresini vermek zorunda kaldım, evime kadar gelip tüpü aldılar, sonra o verdiğim adreslerden de tüpleri topladılar, tabi ben o arkadaşların tüplere verdiği parayı cebimden ödediğim için sorun olmamıştı.Benim cebimden tüp paraları haybeden(yardım edeyim derken) çıktı.Bana o tüpleri satan kişiyle şirket anlaşmasını fesh etmiş bir sürü de ceza yazmışlar( O tüpleri aldığım arkadaşla aramızda neler geçtiğini az çok tahmin edersiniz, hiç hoş şeyler değildi.).
Yani başınıza böyle bir hikaye gelmesini istemem, bu tip konuları açarken marka vermemeye nerden aldığınızı açıkça yazmamanızda fayda var tecrübeyle sabittir.Şimdi bazı arkadaşlar benim anlattığım bu olayı farklı yere çekebilirler, bunları içtenlikle ve ilk defa forumda paylaşıyorum.Farklı yerlere çeken olduğu anda bu yazımı sileceğim.Benim derdim kimsenin zarar görmemesidir.
Herkese keyifli hobiler dilerim.
Kimin nereye çekeceğini bilmem ama çok doğru bir noktaya parmak basıyorsunuz. hakısılınız. başınızdan geçenler hoş şeyler değil hapse kadar gidebilir di yani. ben de firmayla görüşüp tüpün üretildiği firmadan ne kadara mal olucağını sorucam bakalım firma ne kadara alıyormuş onu öğrenicem.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


















