ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tuncer1461
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2014 16:27
Son Ziyaret:
23 Şubat 2025 00:12
Toplam Mesaj:
61 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuncer Demirci
Doğum Tarihi:
09 Aralık 1999
Yaş:
26
İl:
Ankara
Meslek:
Elektronik Öğrencisi.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/166649.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Bu Yosunları Canlılara Zarar Vermeden Temizlemek
Merhaba arkadaşlar, 240 litre civarı akvaryumum var. Günde 6 saat aydınlatmam açık, CO2 takviyem var, günlük 3 ml Aquaplants Potash ve haftada 1 kez 5 ml Aquaplants All Inclusive kullanıyorum. Görselde ki gibi yosun problemim var canlılarıma zarar vermeden gerekirse kimyasal kullanarak nasıl çözebilirim ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/240120252300561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/240120252301161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/240120252304231.jpg[/IMG][EDIT]tuncer1461,2025-01-24 23:04:28[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, 240 litre civarı akvaryumum var. Günde 6 saat aydınlatmam açık, CO2 takviyem var, günlük 3 ml Aquaplants Potash ve haftada 1 kez 5 ml Aquaplants All Inclusive kullanıyorum. Görselde ki gibi yosun problemim var canlılarıma zarar vermeden gerekirse kimyasal kullanarak nasıl çözebilirim ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/240120252300561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/240120252301161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/240120252304231.jpg[/IMG][EDIT]tuncer1461,2025-01-24 23:04:28[/EDIT]
Anubiaslarım Neden Bu Hale Geldi
[QUOTE=kdrackgz]Merhaba, rizomlar gömmediniz değilmi?
Ayrıca, Bitki emerse yetistirilmiş olabilir. Su içinde yaşamaya adapte olurken yaprak döküp su altında yaşamaya uygun yaprak çıkarması normal.[/QUOTE]
Merhaba, hayır misina ile köklere bağladım.
[QUOTE=bendeniztayfun]
Merhaba başka bitkiler olsa farklı yorum yapardım ama konu anubiaslarsa bu sararma fazla aydınlatma gibi duruyor.[/QUOTE]
Peki sizce aydınlatma şiddetini mi azaltayım süresini mi ?
[QUOTE=kdrackgz]Merhaba, rizomlar gömmediniz değilmi?
Ayrıca, Bitki emerse yetistirilmiş olabilir. Su içinde yaşamaya adapte olurken yaprak döküp su altında yaşamaya uygun yaprak çıkarması normal.[/QUOTE]
Merhaba, hayır misina ile köklere bağladım.
[QUOTE=bendeniztayfun]
Merhaba başka bitkiler olsa farklı yorum yapardım ama konu anubiaslarsa bu sararma fazla aydınlatma gibi duruyor.[/QUOTE]
Peki sizce aydınlatma şiddetini mi azaltayım süresini mi ?
Anubiaslarım Neden Bu Hale Geldi
Merhaba arkadaslar akvaryumumu kuralı yaklaşık 2 hafta oldu akvaryum 240 litre. Bitkileri ekleyeli de 3 gün oldu, 1,5 hafta kadar önce sera nitrivec bakteri kültürü ekledim, 2 günde bir 5 ml bacteria feeder ekliyorum. Catappa Yaprağı ve Kızılağaç kozalakları da mevcut. Bitkileri ekledikten sonra 10 adet Atakan petshop akıllı kapsül gübre, 5 adet tetra plant crypto bitki gübresi, 12 ml reeflowers aquaplants all inclusive ve 2,4 ml reeflowers aquaplant potash IV ekledim. Potasyumu her gün ekliyorum. Ph değerim 7,4 ve TDS değerim 360 civarı, Orion Led C serisi aydınlatmamı 6 saat açıyorum, bitkilerim aldığımda da çok iyi formda değildi fakat daha da kötüye gidiyor sebebi ne olabilir ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147451.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar akvaryumumu kuralı yaklaşık 2 hafta oldu akvaryum 240 litre. Bitkileri ekleyeli de 3 gün oldu, 1,5 hafta kadar önce sera nitrivec bakteri kültürü ekledim, 2 günde bir 5 ml bacteria feeder ekliyorum. Catappa Yaprağı ve Kızılağaç kozalakları da mevcut. Bitkileri ekledikten sonra 10 adet Atakan petshop akıllı kapsül gübre, 5 adet tetra plant crypto bitki gübresi, 12 ml reeflowers aquaplants all inclusive ve 2,4 ml reeflowers aquaplant potash IV ekledim. Potasyumu her gün ekliyorum. Ph değerim 7,4 ve TDS değerim 360 civarı, Orion Led C serisi aydınlatmamı 6 saat açıyorum, bitkilerim aldığımda da çok iyi formda değildi fakat daha da kötüye gidiyor sebebi ne olabilir ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/211120240147451.jpg[/IMG]
Yeni Akvaryum Kurulumu
PH metreyi yeni aldım hocam bu uygun fiyatlı olanlardan. Aşağıda ki beyefendinin önerdiği şekilde kalibrasyonda yaptım ama kafam karıştı şimdi.
https://foto.akvaryum.com/Forum/ph_metre_k1003355.asp
PH metreyi yeni aldım hocam bu uygun fiyatlı olanlardan. Aşağıda ki beyefendinin önerdiği şekilde kalibrasyonda yaptım ama kafam karıştı şimdi.
https://foto.akvaryum.com/Forum/ph_metre_k1003355.asp
Yeni Akvaryum Kurulumu
Dış filtrenin çıkış kısmı akvaryuma hava verecek şekildeydi fotoğrafta da görünüyor, dün akşam denemek için bu aparatı çıkardım (canlıları eklediğimde de aparatı kullanmayacağım, su çok dalgalanmasın diye) sabah tekrar ölçüm yaptım. pH dışında tüm değerler aynı fakat pH değeri 8' e yükselmiş. pH metrenin kalibrasyonu bozulmuştur diye kalibre edip tekrar ölçtüm fakat sonuç aynı. pH değerinin 0.8 artmasının sebebi yaptığım bu hareket midir ? Bunun dışında herhangi bir değişiklik yapmadım.
Dış filtrenin çıkış kısmı akvaryuma hava verecek şekildeydi fotoğrafta da görünüyor, dün akşam denemek için bu aparatı çıkardım (canlıları eklediğimde de aparatı kullanmayacağım, su çok dalgalanmasın diye) sabah tekrar ölçüm yaptım. pH dışında tüm değerler aynı fakat pH değeri 8' e yükselmiş. pH metrenin kalibrasyonu bozulmuştur diye kalibre edip tekrar ölçtüm fakat sonuç aynı. pH değerinin 0.8 artmasının sebebi yaptığım bu hareket midir ? Bunun dışında herhangi bir değişiklik yapmadım.
Yeni Akvaryum Kurulumu
Peki pH seviyesini hep buralarda tutabilmek için neler yapabilirim canlı eklemesi yaptığımda bu değerler değişecektir muhtemelen.
Peki pH seviyesini hep buralarda tutabilmek için neler yapabilirim canlı eklemesi yaptığımda bu değerler değişecektir muhtemelen.
Yeni Akvaryum Kurulumu
Merhabalar, yeni bitkili bir bir akvaryum kurulumu aşamasındayım. 100x60x45 boyutlarında ki akvaryumumda 40 kg aquaclay kum, ağaç kökleri ve gnays kayalar mevcut. Dış filtremde mavi sünger, seramik halka, zeolit, substrat, eurostar aquclay, fluval clearmax fosfat nitrit giderici ve elyaf mevcut. Canlı olarak otocinclus affinis, neocaridina denticulata, mavi karides, elma salyangozu, neon tetra, kırmızı burun tetra ve full red lepistes beslemek istiyorum. Bitki olarak şu türlerden bazılarını seçmeyi düşünüyorum; saz, cabomba caroliniana, rotala rotundifolia, ludwigia ovalis pink, zeytin, limnophila sessiliflora, gül, ludwigia arcuata, java moss, christmas moss. Aşağıda ki tabloda aldığım kimyasallar mevcut, bu tablo da yaptığım ölçümler ve aldığım değerler de mevcut. TDS değerini düşüremiyorum ve pH değerinin de yüksek olduğunu düşünüyorum, su arıtma cihazım yok musluk suyu kullandım. Bu değerleri düşürmek için neler yapabilirim, kurulum için tavsiyeleriniz nelerdir ?
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/081120240125101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/081120240129221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/081120240129251.jpg[/IMG]
Merhabalar, yeni bitkili bir bir akvaryum kurulumu aşamasındayım. 100x60x45 boyutlarında ki akvaryumumda 40 kg aquaclay kum, ağaç kökleri ve gnays kayalar mevcut. Dış filtremde mavi sünger, seramik halka, zeolit, substrat, eurostar aquclay, fluval clearmax fosfat nitrit giderici ve elyaf mevcut. Canlı olarak otocinclus affinis, neocaridina denticulata, mavi karides, elma salyangozu, neon tetra, kırmızı burun tetra ve full red lepistes beslemek istiyorum. Bitki olarak şu türlerden bazılarını seçmeyi düşünüyorum; saz, cabomba caroliniana, rotala rotundifolia, ludwigia ovalis pink, zeytin, limnophila sessiliflora, gül, ludwigia arcuata, java moss, christmas moss. Aşağıda ki tabloda aldığım kimyasallar mevcut, bu tablo da yaptığım ölçümler ve aldığım değerler de mevcut. TDS değerini düşüremiyorum ve pH değerinin de yüksek olduğunu düşünüyorum, su arıtma cihazım yok musluk suyu kullandım. Bu değerleri düşürmek için neler yapabilirim, kurulum için tavsiyeleriniz nelerdir ?
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/081120240125101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/081120240129221.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/166649/081120240129251.jpg[/IMG]
Ph Metre
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Piyasada bulunan pH metrelerin adwa, hanna, milwauke, çin malı ürünler de dahil bir çok modelini kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim, pH metrelerin güvenilir tampon çözeltilerle doğru kalibrasyonu ve doğru saklama koşulları sağlanmazsa asla doğru ölçüm yapmazlar. Bu bahsettiğim markaları karşılaştırmalı olarak test ettiğimde, o güvenilmez, çin malı ürünlerin hanna ve adwadan daha kısa sürede ve her defasında aynı değerleri ölçtüğünü gördüm. Pahalı markaları ise onlarca dakika örnek suda bekletmeniz gerekiyor net ölçüm için. Bu bana çok saçma gelmişti. Üstelik her ölçümde farklı değerler veriyordu (örnek: 7.12 ilk ölçüm, 7.60 ikinci ölçüm, 7.30 üçüncü ölçüm gibi). O sarı pH metreler ise her defasında aynı değeri veriyordu. Bunu yüzlerce kez deneyimlemiş biri olarak söylüyorum. En başta dediğim gibi, doğru kalibrasyon ve doğru saklama koşulları ile ucuz pH metrelerden (propları sağlamsa) en az 6-7 ay doğru ölçüm alınır. Şu an horiba marka ph metre kullanıyorum; 5 saniyede sonuç veriyor. Ürün pahalı, sürekli kullanım için alınır ama arada ölçüm yapılacaksa çin malı ürünler gayet iş görüyor.[/QUOTE]
Peki ucuz ürünlerden alırsam doğru saklama koşulları nedir ? Kullandığınız kalibrasyon sıvısının linkini verebilir misiniz ?
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Piyasada bulunan pH metrelerin adwa, hanna, milwauke, çin malı ürünler de dahil bir çok modelini kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim, pH metrelerin güvenilir tampon çözeltilerle doğru kalibrasyonu ve doğru saklama koşulları sağlanmazsa asla doğru ölçüm yapmazlar. Bu bahsettiğim markaları karşılaştırmalı olarak test ettiğimde, o güvenilmez, çin malı ürünlerin hanna ve adwadan daha kısa sürede ve her defasında aynı değerleri ölçtüğünü gördüm. Pahalı markaları ise onlarca dakika örnek suda bekletmeniz gerekiyor net ölçüm için. Bu bana çok saçma gelmişti. Üstelik her ölçümde farklı değerler veriyordu (örnek: 7.12 ilk ölçüm, 7.60 ikinci ölçüm, 7.30 üçüncü ölçüm gibi). O sarı pH metreler ise her defasında aynı değeri veriyordu. Bunu yüzlerce kez deneyimlemiş biri olarak söylüyorum. En başta dediğim gibi, doğru kalibrasyon ve doğru saklama koşulları ile ucuz pH metrelerden (propları sağlamsa) en az 6-7 ay doğru ölçüm alınır. Şu an horiba marka ph metre kullanıyorum; 5 saniyede sonuç veriyor. Ürün pahalı, sürekli kullanım için alınır ama arada ölçüm yapılacaksa çin malı ürünler gayet iş görüyor.[/QUOTE]
Peki ucuz ürünlerden alırsam doğru saklama koşulları nedir ? Kullandığınız kalibrasyon sıvısının linkini verebilir misiniz ?
Ph Metre
TDS metre olarak xiaomi TDS metre aldım da pH metreye karar veremedim
[QUOTE=Dexter85321]Bahsettiğiniz ph metrelerden ve tds ölçer almıştım, tds ölçer çok iyi ama sarı ph metrelere güvenilmez, daha sabit değer bile veremiyor.[:kotu:]
[/QUOTE]
Siz ne kullanıyorsunuz pH metre olarak ?
TDS metre olarak xiaomi TDS metre aldım da pH metreye karar veremedim
[QUOTE=Dexter85321]Bahsettiğiniz ph metrelerden ve tds ölçer almıştım, tds ölçer çok iyi ama sarı ph metrelere güvenilmez, daha sabit değer bile veremiyor.[:kotu:]
[/QUOTE]
Siz ne kullanıyorsunuz pH metre olarak ?
Ph Metre
Merhabalar, yeni kurduğum low tech akvaryumum için ph ölçüm konusunu araştırıyorum, karşıma piyasada olan 150-200₺ lik ürünler çıktı. Bu ürünler bana çok sağlıklı gelmedi olumsuz yorumlar çok fazla üstelik kalibrasyon çözeltileri de tek kullanımlık ve yedeği yok gibi, diğer cihazlar da aşırı pahalı geldi. Jbl' nin test kitlerini gördüm kullanışlı mı bilmiyorum. Sizler bu aşamada neler önerirsiniz ne kullanıyorsunuz ph ölçümü için?
Merhabalar, yeni kurduğum low tech akvaryumum için ph ölçüm konusunu araştırıyorum, karşıma piyasada olan 150-200₺ lik ürünler çıktı. Bu ürünler bana çok sağlıklı gelmedi olumsuz yorumlar çok fazla üstelik kalibrasyon çözeltileri de tek kullanımlık ve yedeği yok gibi, diğer cihazlar da aşırı pahalı geldi. Jbl' nin test kitlerini gördüm kullanışlı mı bilmiyorum. Sizler bu aşamada neler önerirsiniz ne kullanıyorsunuz ph ölçümü için?
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
