ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KAYRAÇAĞLA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
248
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2014 17:56
Son Ziyaret:
18 Şubat 2019 18:40
Toplam Mesaj:
112 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Topçu
Doğum Tarihi:
28 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Kocaeli
Meslek:
Tacir
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Küçük Dev 24 Lt
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/020120192345281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2019-01-02 23:47:31[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/020120192345281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2019-01-02 23:47:31[/EDIT]
Küçük Dev 24 Lt
Herkese selamlar , uzun bir aradan sonra yeni kurulum yaptığım akvaryumun ilk kurulumdan 90 gün sonraki , yani güncel fotoğraflarını sizlerle paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309211.jpg[/IMG][EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:26:56[/EDIT]
Herkese selamlar , uzun bir aradan sonra yeni kurulum yaptığım akvaryumun ilk kurulumdan 90 gün sonraki , yani güncel fotoğraflarını sizlerle paylaşıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182308011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/301120182309211.jpg[/IMG][EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:26:56[/EDIT]
Hollanda Stili 190*60*70
Merhaba , akvaryumu belli bir süre ihmal ettikten sonra bozmaya karar verdim. Taban dahil yeniden kurulum yaptım.
Merhaba , akvaryumu belli bir süre ihmal ettikten sonra bozmaya karar verdim. Taban dahil yeniden kurulum yaptım.
Hollanda Stili 190*60*70
Low tech olarak başladım. Ancak birkaç gün önce high tech olarak devam etmeye karar verdim. Bitkiler biraz oturmaya başlayınca resimleri paylaşmak dileğiyle.
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-09-06 21:28:44[/EDIT]
Low tech olarak başladım. Ancak birkaç gün önce high tech olarak devam etmeye karar verdim. Bitkiler biraz oturmaya başlayınca resimleri paylaşmak dileğiyle.
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-09-06 21:28:44[/EDIT]
Küçük Dev 24 Lt
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/300820161833281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:33:01[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/300820161833281.jpg[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2018-11-30 23:33:01[/EDIT]
Hollanda Stili 190*60*70
Merhaba arkadaşlar. Yakında yeni sistemin fotoğraflarını ve kurulum detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha önce ki Dutch Style'ın aksine çok daha farklı bitkilerle Low Tech - Non CO2 ( Karbondioksit takviyesi yapılmaksızın ) fakat Excel ( Organik karbon ) destekli yeni bir başlangıç yaptım. [EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-08-12 15:29:38[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. Yakında yeni sistemin fotoğraflarını ve kurulum detaylarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Daha önce ki Dutch Style'ın aksine çok daha farklı bitkilerle Low Tech - Non CO2 ( Karbondioksit takviyesi yapılmaksızın ) fakat Excel ( Organik karbon ) destekli yeni bir başlangıç yaptım. [EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-08-12 15:29:38[/EDIT]
Hollanda Stili 190*60*70
[B][K]Maşallah. Çok harika gorunuyor. Fatih bey,bu kadar yüksek volümlu bir tankın suyunu nasıl bir yöntem kullanarak değiştiriyorsunuz .[/K][/B]
Cafer bey merhaba , akvaryum daha önceden farklı amaçla kullanıldığı için sump'lı bir sisteme sahip. Bu nedenle alt kısımda 120x40x40 ölçülerinde boş bir akvaryum yer alıyor. Bu akvaryumun içinde Eheim 3000 l/h bir adet kafa motoru var. Bu kafa motoru borularla üst akvaryuma bağlı ve çalıştırıldığı zaman direkt ana akvaryuma su basıyor. Ana akvaryumdan suyun tahliyesi ise klasik yöntemle uzun bir hortumla manuel olarak yapılıyor. Şu an Estımative İndex Metodunu kullanıyorum ve haftada bir % 50 su değişimi yapıyorum. Altta ki akvaryumun kapasitesi yetmiyor. Bu sebeple akşam üstü akvaryumdan 250 - 300 lt arası suyu boşaltıyorum. Altta yer alan boş akvaryumda ki suyu ana akvaryuma dolduruyorum , akabinde boşalan yedek su akvaryumunu tekrar çeşme suyu ile dolduruyor sabaha kadar filtreyle havalandırıyor ve akvaryumda eksik kalan suyuda bu şekilde tamamlamış oluyorum.
[B][K]Tekrardan merhaba. daha öncede söylediğim gibi paylaşımlarınız başarıya ulaşmış bir tank olduğu için bizlere ışık tutmaktadır.
Sanırım bahsedilmeyen yada benim gözden kaçırdığım bir konu var.
-Su sıcaklığını hangi değerler arasında tutuyorsunuz? Su sıcaklığının da önemli olduğunu düşünüyorum...
-Işığı günde kaç saat açık bırakıyorsunuz. [/K][/B]
Mert bey merhaba , su sıcaklığı şu anda 24,5 - 26,0 derece arasında. Yaz kış alt ve üst limitlerim 24,0 - 26,5 derece arasında.
Işığın açık durma süresi 7 saat ile 10 saat arasında değişiyor. Şu anda günlük 8 saat üzerinden kullanıyorum. Metal halide aydınlatmalar gerçekten çok kuvvetli
bu sebeple şu an günde 6 saat çalışıyor. T5'ler ise günde 8 saat çalışıyor. Işıkların yandığı andan itibaren ilk 6 saat T5'lerin 2 tanesi ve metal halide aydınlatma çalışıyor. Yani ilk 6 saat 460 w aydınlatma yanıyor , son iki saat ise sadece T5'ler çalışıyor buda toplamda 320 W aydınlatma demek.
[K][B]Kayalar biraz daha gorunur olsa ve biraz da mangrow koku ile sekillendirseniz sanki cok daha egzotik bir akvaryum olacak gibi geliyor bana. Cok iyi bilmiyorum ama sanirim dutch type oldugu icin bu sekilde dizayn etmek istemissinizdir. Bir de canli doguranlar yerine cuce amerikanlarla cok daha zevkli hale gelebilir bu tank. Masallah nazar degmesin tankiniza, ic gecirip de bakan coktur emin olun [/B][/K]
Murat bey merhaba , haklısınız. Birçok farklı uygulama yapılabilir tabii. Dutch style'da genelde bu akvaryumda olan tarzda bir görüntü hedefleniyor. Ancak çok farklı Holllanda stili akvaryumlarda var.
[B][K]Maşallah. Çok harika gorunuyor. Fatih bey,bu kadar yüksek volümlu bir tankın suyunu nasıl bir yöntem kullanarak değiştiriyorsunuz .[/K][/B]
Cafer bey merhaba , akvaryum daha önceden farklı amaçla kullanıldığı için sump'lı bir sisteme sahip. Bu nedenle alt kısımda 120x40x40 ölçülerinde boş bir akvaryum yer alıyor. Bu akvaryumun içinde Eheim 3000 l/h bir adet kafa motoru var. Bu kafa motoru borularla üst akvaryuma bağlı ve çalıştırıldığı zaman direkt ana akvaryuma su basıyor. Ana akvaryumdan suyun tahliyesi ise klasik yöntemle uzun bir hortumla manuel olarak yapılıyor. Şu an Estımative İndex Metodunu kullanıyorum ve haftada bir % 50 su değişimi yapıyorum. Altta ki akvaryumun kapasitesi yetmiyor. Bu sebeple akşam üstü akvaryumdan 250 - 300 lt arası suyu boşaltıyorum. Altta yer alan boş akvaryumda ki suyu ana akvaryuma dolduruyorum , akabinde boşalan yedek su akvaryumunu tekrar çeşme suyu ile dolduruyor sabaha kadar filtreyle havalandırıyor ve akvaryumda eksik kalan suyuda bu şekilde tamamlamış oluyorum.
[B][K]Tekrardan merhaba. daha öncede söylediğim gibi paylaşımlarınız başarıya ulaşmış bir tank olduğu için bizlere ışık tutmaktadır.
Sanırım bahsedilmeyen yada benim gözden kaçırdığım bir konu var.
-Su sıcaklığını hangi değerler arasında tutuyorsunuz? Su sıcaklığının da önemli olduğunu düşünüyorum...
-Işığı günde kaç saat açık bırakıyorsunuz. [/K][/B]
Mert bey merhaba , su sıcaklığı şu anda 24,5 - 26,0 derece arasında. Yaz kış alt ve üst limitlerim 24,0 - 26,5 derece arasında.
Işığın açık durma süresi 7 saat ile 10 saat arasında değişiyor. Şu anda günlük 8 saat üzerinden kullanıyorum. Metal halide aydınlatmalar gerçekten çok kuvvetli
bu sebeple şu an günde 6 saat çalışıyor. T5'ler ise günde 8 saat çalışıyor. Işıkların yandığı andan itibaren ilk 6 saat T5'lerin 2 tanesi ve metal halide aydınlatma çalışıyor. Yani ilk 6 saat 460 w aydınlatma yanıyor , son iki saat ise sadece T5'ler çalışıyor buda toplamda 320 W aydınlatma demek.
[K][B]Kayalar biraz daha gorunur olsa ve biraz da mangrow koku ile sekillendirseniz sanki cok daha egzotik bir akvaryum olacak gibi geliyor bana. Cok iyi bilmiyorum ama sanirim dutch type oldugu icin bu sekilde dizayn etmek istemissinizdir. Bir de canli doguranlar yerine cuce amerikanlarla cok daha zevkli hale gelebilir bu tank. Masallah nazar degmesin tankiniza, ic gecirip de bakan coktur emin olun [/B][/K]
Murat bey merhaba , haklısınız. Birçok farklı uygulama yapılabilir tabii. Dutch style'da genelde bu akvaryumda olan tarzda bir görüntü hedefleniyor. Ancak çok farklı Holllanda stili akvaryumlarda var.
Hollanda Stili 190*60*70
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=cC89Hatsgaw[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=cC89Hatsgaw[/VID]
Hollanda Stili 190*60*70
Mert bey merhaba , son 2 aya kadar Hydor Koralia 4400'ü aktif olarak kullandım. Ancak sizinde dediğiniz gibi bu kadar güçlü bir akıntı motorunun olmasının gerekliliği tartışılır. Ben size şu an ki toplam akıntı kapasitemden bahsedeyim. Akvaryumun içinde akıntı oluşturucak 1300 l/h kafa motoru , 400 l/ h iç filtre , 600 l / h iç filtre ve 2 adet dış filtre var. Dış filtreler Eheim 2080 ( 1700 l/h ) ve 2215 ( 620 l/h ) . Toplarsak hiçbir kayıp olmadığını varsayarak su kapasitesine göre 8 kat su çevirme hacmi , ancak tabii ki kayıplar var bu sepeble 4 - 6 kat hacim elde ediliyorve buda gayet yeterli. Kaldı ki Tropica gibi firmaların 300 lt'lik akvaryumlarda kullandığı pompalar 600l/h'lık 2 adet. Yani ortalama 4-5 kat su çevirme hacmi. Benim son 2 aydır yaptığım sistemde ki amacım sirkülasyon oluşturucak cihazları akvaryumun birçok farklı bölgesine dağıtıp daha yumuşak ve verimli bir akıntı sağlamaktı. Şunu da belirtmeliyim ki benim elimde hazırda bu iç filtreler ve kafa motoru olduğu için bu kadar çok cihaz kullandım ve Hydor Koralia'nın akıntısından daha az bir akıntıyla birçok farklı bölgede sirkülasyon oluşturdum. Daha verimli oldu açıkçası.
Kuruluştan bu yana değişiklik yapana kadar bu ürünleri 7/24 kullanıyordum.
Eheim 350 'i yağlanma için kullanıyorum . Gerçekten çok verimli bir ürün. 550 lt'de bir tane bana yetiyor.
Bitkili tankta su sirkülasyonu çok önemli ne fazla ne az bunun karşılığıda bence 4 - 6 kat kayıpsız döngü.
Kh 6 Gh 8 uzun zamandır ölçmüyorum ancak bu oranlardaydı.
Su olarak en baştan beri çeşme suyu kullanıyorum.
Saygılar
Mert bey merhaba , son 2 aya kadar Hydor Koralia 4400'ü aktif olarak kullandım. Ancak sizinde dediğiniz gibi bu kadar güçlü bir akıntı motorunun olmasının gerekliliği tartışılır. Ben size şu an ki toplam akıntı kapasitemden bahsedeyim. Akvaryumun içinde akıntı oluşturucak 1300 l/h kafa motoru , 400 l/ h iç filtre , 600 l / h iç filtre ve 2 adet dış filtre var. Dış filtreler Eheim 2080 ( 1700 l/h ) ve 2215 ( 620 l/h ) . Toplarsak hiçbir kayıp olmadığını varsayarak su kapasitesine göre 8 kat su çevirme hacmi , ancak tabii ki kayıplar var bu sepeble 4 - 6 kat hacim elde ediliyorve buda gayet yeterli. Kaldı ki Tropica gibi firmaların 300 lt'lik akvaryumlarda kullandığı pompalar 600l/h'lık 2 adet. Yani ortalama 4-5 kat su çevirme hacmi. Benim son 2 aydır yaptığım sistemde ki amacım sirkülasyon oluşturucak cihazları akvaryumun birçok farklı bölgesine dağıtıp daha yumuşak ve verimli bir akıntı sağlamaktı. Şunu da belirtmeliyim ki benim elimde hazırda bu iç filtreler ve kafa motoru olduğu için bu kadar çok cihaz kullandım ve Hydor Koralia'nın akıntısından daha az bir akıntıyla birçok farklı bölgede sirkülasyon oluşturdum. Daha verimli oldu açıkçası.
Kuruluştan bu yana değişiklik yapana kadar bu ürünleri 7/24 kullanıyordum.
Eheim 350 'i yağlanma için kullanıyorum . Gerçekten çok verimli bir ürün. 550 lt'de bir tane bana yetiyor.
Bitkili tankta su sirkülasyonu çok önemli ne fazla ne az bunun karşılığıda bence 4 - 6 kat kayıpsız döngü.
Kh 6 Gh 8 uzun zamandır ölçmüyorum ancak bu oranlardaydı.
Su olarak en baştan beri çeşme suyu kullanıyorum.
Saygılar
Hollanda Stili 190*60*70
Güncel Fotoğraflar :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5201[1].JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5206[1].JPG[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-01-20 21:10:06[/EDIT]
Güncel Fotoğraflar :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5201[1].JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158302/IMG_5206[1].JPG[/IMG]
[EDIT]KAYRAÇAĞLA,2016-01-20 21:10:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
