ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ardautku
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2014 22:15
Son Ziyaret:
16 Mart 2026 17:09
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
utku ertem
Doğum Tarihi:
24 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Veteriner Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
medicina hominem curat veterinaria humanitatem
SON 10 MESAJI
Kök, Riccia Fluitans Ve Fissidens Moss Macerası
Teşekkür ederim. Evet co2 yok maalesef çok istiyorum ama tam takim 2500 lirayi buluyor 1000 liraya çözebilecek bir sistem bulursam almayı düşünüyorum..
Ludwigia Mini Super Red inanilmaz gelişti ben erir gider ya da yeşerir diye düşünüyordum
Teşekkür ederim. Evet co2 yok maalesef çok istiyorum ama tam takim 2500 lirayi buluyor 1000 liraya çözebilecek bir sistem bulursam almayı düşünüyorum..
Ludwigia Mini Super Red inanilmaz gelişti ben erir gider ya da yeşerir diye düşünüyordum
Kök, Riccia Fluitans Ve Fissidens Moss Macerası
Çok teşekkür ederim tabiki hafta hafta koyarım fotoğrafları [:)]
Çok teşekkür ederim tabiki hafta hafta koyarım fotoğrafları [:)]
Kök, Riccia Fluitans Ve Fissidens Moss Macerası
Merhaba değerli forum üyeleri,
Sizlere 5 ay önce kurduğum100 litrelik bloody mary ve kardinal neon akvaryumumdaki kök maceramdan bahsetmek istiyorum.
2. El olarak aldığım akvaryumun yanında gelen gnays kayalar ile bir kurulum sürecine girdim. Tankım belirli süreçlerden geçti ilk olarak karidesleri daha sonra kardinal neonları koydum evde her şey yolunda idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221501291.jpg[/IMG]
Biraz zaman sonra 15 20 karideslik populasyonda 2 tanesini aniden kaybettim erişkin karideslerdi ve yaşa bağlı ölmüş olabilir diye çok da önemsemedim fakat diğer karideslerdeki ani gelen saklanma ve depresyon hali çok canımı sıkmaya başladı ve su değerlerini sürekli ölçmeye başladım. Bütün değerler normal fakat KH değeri sürekli bir artma eyleminde. Önünü alamadığım bir şekilde 20 değerleri gördüğüm an büyük olan bütün kayaları çıkarma kararı aldım. Çünkü Kh yükseldikçe Ph ve Co2 balansı tehlikeli bir biçimde saçmalamaya başlamıştı. Low-tech bir akvaryum 24w smd led Co2 desteği yok. All in bir sıvı gübre kullanıyorum sadece.
Neyse gelelim projeme.,
Halil kardeşimden ham bir kök edindim ( bu arada bloody mary karideslerinin formları gerçekten çok güzel )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Klasik işlemlerden geçti forumda okuduğum bilgiler dahiline mümkün mertebe kabuğunu ayırdım. Dezenfekte ettim. Hatta forumda okuduğum konulardan birinde bir abinin tavsiyesini dikkate alarak hanımdan gizli bulaşık makinesine bile attım [:)))]
Daha sonra dry start diye bir yönteme heveslendim ve fissidens mossları köke tutturmaya çalıştım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232155501.jpg[/IMG]
2 3 hafta nemli bir ortamda kaldılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232156471.jpg[/IMG]
Daha sonra ağaç görünümü olsun diye moss tutturma plakalarına riccia moss tutturdum bunu da banyo filesi ile yapmayı başardım. Neden riccia diye soracak olursanız. Beni cezbeden özelliği suyun yüzeyine çıkabilmesi. Böylelikle budama zamanı geldiği zaman bana çok zorluk çıkartmayacağını düşündüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232159521.jpg[/IMG]
Bu esnada düzenli su değişimleri ve akvaryuma tanen humik asit gibi etkenleri salacak materyaller ile (Catappa Yaprağı ve Kızıl Ağaç Kozalağı) Kh 10 lara kadar düştü.
Bu esnada akvaryumdaki bütün dişiler aniden yumurta tuttular gözlerime inanamadım.
Kökü koyduğumda daha da düşeceğinden emindim çünkü çok fazla müdahale etmemiştim kabuklarının bir kısmı hala duruyordu. Yapıştırma dizayn etme düzenleme işlerinden sonra artık koyma vakti geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206491.jpg[/IMG]
Fissidens moss lar hayal ettiğimden çok daha güzel tutundu hepsi küçük küçük kökün üstünde duruyor fotoğraflarda çok belli olmamasına rağmen.
Kökte forumdaki abilerimin bahsettiği gibi kimisinin pamukçuk kimisinin biyolojik film dediği yapılar oluşmaya başladı.
Otocinlusları koydum (çok büyük zorluklarla aldım bu arada Ankarada asla bulamadım. hanım bu balıklara verdiğim parayı öğrense kalp krizi geçirir)
İşlerini yazıldığı çizildiği gibi gayet güzel yaptılar. Çok da sevimli balıklar izlemeye doyamıyorum. İşler yolunda 2. haftada riccialarım da güzel güzel salınmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232232571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232211471.jpg[/IMG]
Son durum böyle. Bu arada Kh artık 4 değerinde sabit. Artık aylık ölçeceğim gibi duruyor bir sorun olmadıkça. Tds 500 600 seviyelerinden 200 küsürlere indi. Gh da bir miktar azalma oldu tahmin ettiğimiz gibi.
Bu maceramı paylaşmak istedim sizlerle çünkü çevremdeki kimsenin umrunda olmuyor bu heves ve heyecanlarımla [:3]
Bu arada Kh 13-15 seviyelerindeyken Co2 seviyesi o kadar istediğim noktadaydı ki neredeyse her şey normale döndü diye üzüleceğim. Kh 4 lere inince haliyle Co2 desteği olmadığı için. Co2 seviyesi 7mg/l 10mg/l seviyelerinde devam ediyor.
Umarım okuyan olur tüm üyelere mutlu huzurlu hobiler diliyorum :))
[EDIT]ardautku,2023-01-15 23:08:00[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri,
Sizlere 5 ay önce kurduğum100 litrelik bloody mary ve kardinal neon akvaryumumdaki kök maceramdan bahsetmek istiyorum.
2. El olarak aldığım akvaryumun yanında gelen gnays kayalar ile bir kurulum sürecine girdim. Tankım belirli süreçlerden geçti ilk olarak karidesleri daha sonra kardinal neonları koydum evde her şey yolunda idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221501291.jpg[/IMG]
Biraz zaman sonra 15 20 karideslik populasyonda 2 tanesini aniden kaybettim erişkin karideslerdi ve yaşa bağlı ölmüş olabilir diye çok da önemsemedim fakat diğer karideslerdeki ani gelen saklanma ve depresyon hali çok canımı sıkmaya başladı ve su değerlerini sürekli ölçmeye başladım. Bütün değerler normal fakat KH değeri sürekli bir artma eyleminde. Önünü alamadığım bir şekilde 20 değerleri gördüğüm an büyük olan bütün kayaları çıkarma kararı aldım. Çünkü Kh yükseldikçe Ph ve Co2 balansı tehlikeli bir biçimde saçmalamaya başlamıştı. Low-tech bir akvaryum 24w smd led Co2 desteği yok. All in bir sıvı gübre kullanıyorum sadece.
Neyse gelelim projeme.,
Halil kardeşimden ham bir kök edindim ( bu arada bloody mary karideslerinin formları gerçekten çok güzel )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Klasik işlemlerden geçti forumda okuduğum bilgiler dahiline mümkün mertebe kabuğunu ayırdım. Dezenfekte ettim. Hatta forumda okuduğum konulardan birinde bir abinin tavsiyesini dikkate alarak hanımdan gizli bulaşık makinesine bile attım [:)))]
Daha sonra dry start diye bir yönteme heveslendim ve fissidens mossları köke tutturmaya çalıştım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232155501.jpg[/IMG]
2 3 hafta nemli bir ortamda kaldılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232156471.jpg[/IMG]
Daha sonra ağaç görünümü olsun diye moss tutturma plakalarına riccia moss tutturdum bunu da banyo filesi ile yapmayı başardım. Neden riccia diye soracak olursanız. Beni cezbeden özelliği suyun yüzeyine çıkabilmesi. Böylelikle budama zamanı geldiği zaman bana çok zorluk çıkartmayacağını düşündüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232159521.jpg[/IMG]
Bu esnada düzenli su değişimleri ve akvaryuma tanen humik asit gibi etkenleri salacak materyaller ile (Catappa Yaprağı ve Kızıl Ağaç Kozalağı) Kh 10 lara kadar düştü.
Bu esnada akvaryumdaki bütün dişiler aniden yumurta tuttular gözlerime inanamadım.
Kökü koyduğumda daha da düşeceğinden emindim çünkü çok fazla müdahale etmemiştim kabuklarının bir kısmı hala duruyordu. Yapıştırma dizayn etme düzenleme işlerinden sonra artık koyma vakti geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206491.jpg[/IMG]
Fissidens moss lar hayal ettiğimden çok daha güzel tutundu hepsi küçük küçük kökün üstünde duruyor fotoğraflarda çok belli olmamasına rağmen.
Kökte forumdaki abilerimin bahsettiği gibi kimisinin pamukçuk kimisinin biyolojik film dediği yapılar oluşmaya başladı.
Otocinlusları koydum (çok büyük zorluklarla aldım bu arada Ankarada asla bulamadım. hanım bu balıklara verdiğim parayı öğrense kalp krizi geçirir)
İşlerini yazıldığı çizildiği gibi gayet güzel yaptılar. Çok da sevimli balıklar izlemeye doyamıyorum. İşler yolunda 2. haftada riccialarım da güzel güzel salınmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232232571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232211471.jpg[/IMG]
Son durum böyle. Bu arada Kh artık 4 değerinde sabit. Artık aylık ölçeceğim gibi duruyor bir sorun olmadıkça. Tds 500 600 seviyelerinden 200 küsürlere indi. Gh da bir miktar azalma oldu tahmin ettiğimiz gibi.
Bu maceramı paylaşmak istedim sizlerle çünkü çevremdeki kimsenin umrunda olmuyor bu heves ve heyecanlarımla [:3]
Bu arada Kh 13-15 seviyelerindeyken Co2 seviyesi o kadar istediğim noktadaydı ki neredeyse her şey normale döndü diye üzüleceğim. Kh 4 lere inince haliyle Co2 desteği olmadığı için. Co2 seviyesi 7mg/l 10mg/l seviyelerinde devam ediyor.
Umarım okuyan olur tüm üyelere mutlu huzurlu hobiler diliyorum :))
[EDIT]ardautku,2023-01-15 23:08:00[/EDIT]
Kök Kabuğu Soyma.
Merhabalar.
Böyle bir kök edindim (Flame Wood olduğu söylendi güvenilir bir insandan aldım) 1 gündür suda.
Kabuklarının yumuşak kısımlarını bir nebze de olsa ayırabildim fakat daha fazla yapamıyorum özellikle ayrıntı kısımlarını. İnce dalları çok kaybetmek istemiyorum. İnternette bir hobi sayfasında çamaşır sodası ile kolaylıkla ayrıldığı söyleniyor ama akvaryuma koyacağım için tereddüt ettim açıkçası. Önerileriniz var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Merhabalar.
Böyle bir kök edindim (Flame Wood olduğu söylendi güvenilir bir insandan aldım) 1 gündür suda.
Kabuklarının yumuşak kısımlarını bir nebze de olsa ayırabildim fakat daha fazla yapamıyorum özellikle ayrıntı kısımlarını. İnce dalları çok kaybetmek istemiyorum. İnternette bir hobi sayfasında çamaşır sodası ile kolaylıkla ayrıldığı söyleniyor ama akvaryuma koyacağım için tereddüt ettim açıkçası. Önerileriniz var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Aquario Neo Reliever Bedevilik Mi ?
Teşekkür ederim. Bir gelişme olursa haber verin lütfen.
Teşekkür ederim. Bir gelişme olursa haber verin lütfen.
Aquario Neo Reliever Bedevilik Mi ?
Maalesef an itibari ile bende de oldu. Farkedilemeyecek kadar kısa bir sürede.. Hem de sizin bu açtığınız konuyu göre göre aldım. Ama amacına istinaden aldığım için çok da önemsemedim skimmer olayı gercekten tam aradığım bir inovatif yaklaşımdı.
Maalesef an itibari ile bende de oldu. Farkedilemeyecek kadar kısa bir sürede.. Hem de sizin bu açtığınız konuyu göre göre aldım. Ama amacına istinaden aldığım için çok da önemsemedim skimmer olayı gercekten tam aradığım bir inovatif yaklaşımdı.
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
[QUOTE=GokKurt]Vallahi benim de merak ettiğim o co2 difüzör ne kadar başarılı? :) Epeydir radarımda olan ve teoride başarılı olduğunu düşündüğüm bir alet.[/QUOTE]
Pek bir başarısını gördüm desem yalan olur :)
İndirimde buldum da aldım ama yoksa almazdım sırf denemek için aldım.
[QUOTE=GokKurt]Vallahi benim de merak ettiğim o co2 difüzör ne kadar başarılı? :) Epeydir radarımda olan ve teoride başarılı olduğunu düşündüğüm bir alet.[/QUOTE]
Pek bir başarısını gördüm desem yalan olur :)
İndirimde buldum da aldım ama yoksa almazdım sırf denemek için aldım.
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
[QUOTE=sametyildiz]
Demek istediğiniz anladım ben yine emiş kısmı diye düşünüyordum. O zaman yaprak vs de yuvarlak hazmede mi toplanıyor. Yüzey yağlanması da çözülüyor aynı zamanda. Gayet basit bir çözümmüş aslında. Açıklamanız için çok teşekkürler. [:iyi:][/QUOTE]
Rica ederim. Aslında çok basit mantıkla üretilmiş akrilik gibi bir materyalden yapılmış ürün. F/p oranı yüksek bence ama tam olarak istediğim şey olduğu için alma kararı aldım. Yapraklar gene toplanıyor elinizle alıyorsunuz tabiki çünkü filtrenin içine giden bir durum yok gene akvaryumun içine veriliyor skimmerdan emilen şeyler. Ben asıl su yüzeyindeki tabakaya çözüm için aldım. 30 dakika gibi kısa sürede bütün tabakayı dağıttı. Tabaka biraz kalın olduğu için ilk etapta suyun netliğini çok az bozdu. Sonuçta tabakayi çekip küçük partikuller yaratacak derecede akvaryuma verdi çünkü. Normal su berraklastirici dozunun çeyrek oranında akvaryuma kattım sonuç mükemmel. Su yüzeyi gerilimi azaldı akvaryum rahatladı. Burada önemli olan yüzeydeki birikim bence mekanik olarak temizlemesi çok zor ve bir şekilde çözüme ulaştırılması gerekiyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/191120221244221.jpg[/IMG]
[QUOTE=sametyildiz]
Demek istediğiniz anladım ben yine emiş kısmı diye düşünüyordum. O zaman yaprak vs de yuvarlak hazmede mi toplanıyor. Yüzey yağlanması da çözülüyor aynı zamanda. Gayet basit bir çözümmüş aslında. Açıklamanız için çok teşekkürler. [:iyi:][/QUOTE]
Rica ederim. Aslında çok basit mantıkla üretilmiş akrilik gibi bir materyalden yapılmış ürün. F/p oranı yüksek bence ama tam olarak istediğim şey olduğu için alma kararı aldım. Yapraklar gene toplanıyor elinizle alıyorsunuz tabiki çünkü filtrenin içine giden bir durum yok gene akvaryumun içine veriliyor skimmerdan emilen şeyler. Ben asıl su yüzeyindeki tabakaya çözüm için aldım. 30 dakika gibi kısa sürede bütün tabakayı dağıttı. Tabaka biraz kalın olduğu için ilk etapta suyun netliğini çok az bozdu. Sonuçta tabakayi çekip küçük partikuller yaratacak derecede akvaryuma verdi çünkü. Normal su berraklastirici dozunun çeyrek oranında akvaryuma kattım sonuç mükemmel. Su yüzeyi gerilimi azaldı akvaryum rahatladı. Burada önemli olan yüzeydeki birikim bence mekanik olarak temizlemesi çok zor ve bir şekilde çözüme ulaştırılması gerekiyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/191120221244221.jpg[/IMG]
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
[QUOTE=sametyildiz]
Hocam en önemlisi balık kaçıyor mu kaçıyorsa müdahalesi kolay mı [:D][/QUOTE]
Şimdilik bir problem gözükmüyor [:)))] zaten dış filtrenin çıkış kısmına bağlandığı için skimmer dan gelen su doğrudan dışarı atılıyor filtre ile bir bağlantısı yok bir bakıma.
[QUOTE=sametyildiz]
Hocam en önemlisi balık kaçıyor mu kaçıyorsa müdahalesi kolay mı [:D][/QUOTE]
Şimdilik bir problem gözükmüyor [:)))] zaten dış filtrenin çıkış kısmına bağlandığı için skimmer dan gelen su doğrudan dışarı atılıyor filtre ile bir bağlantısı yok bir bakıma.
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
Fikir için teşekkürler neo skimmer iyiymiş gerçekten [:)] benim ex 700 çıkışıma uymadi L boy ve derinlik kısa geldi ama hortum ile iyi oldu. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/181120221703271.jpg[/IMG]
Fikir için teşekkürler neo skimmer iyiymiş gerçekten [:)] benim ex 700 çıkışıma uymadi L boy ve derinlik kısa geldi ama hortum ile iyi oldu. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/181120221703271.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
