ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Polat KATRANCI
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2014 17:01
Son Ziyaret:
11 Nisan 2014 15:34
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Polat KATRANCI
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Diy co2 501 sistem
Bir kaç gün içinde e bay den sipariş ettiğim D501 gelecek. Kurmayı bilen var mı?
Bir kaç gün içinde e bay den sipariş ettiğim D501 gelecek. Kurmayı bilen var mı?
40 Litre akvaryumda gübre, ışık ve co2 deneme
Gün-1
D501 diy Co2 sistemi ebay'den satın aldım. Tahmini geliş süresi 1 ay.
Gün-1
D501 diy Co2 sistemi ebay'den satın aldım. Tahmini geliş süresi 1 ay.
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Hüseyin abi, önceki yazılarında bulduğunu anlatıp resimlerini koydugun o miniminnacık tatlı su midyelerinden göndermen mümkün olabilir mi?
Hüseyin abi, önceki yazılarında bulduğunu anlatıp resimlerini koydugun o miniminnacık tatlı su midyelerinden göndermen mümkün olabilir mi?
Su Piresi üretiminde farklı bir hikaye
Selam dostlar...
Saat sabahın 3'ü buçuk gecesi ve 6 saat oldu halen forumu okuyorum.
Tabiat, yaşam ve ülke sevgisi olan siz arkadaşlarımı okumaktan gerçekten mutlu oldum. Saolun. Denk geldiği andan itibaren ara vermeden okumaya başladığım forumun 20'nici sayfasına geldim. Tabletim önümde, kulağımdaki kulaklıklarımda Enigma, oturduğum mutfakta iki demlik çay ve bir paket sigara tüketmiş durumdayım.
Adım Polat. Tanışma ve merhaba forumunda metin halinde yazdığım hususları burada tekrar etmek fuzuli olur.
Çocukluğumdan beri dağlarında çobanlık yaptığım köyümün derelerindeki doğal yaşam beni içine çekti ve tam bir akvaryum meraklısı oldum. Aynı dönemde seyrettiğim Top Gun filmi de askerliğe ilgi duymamı sağladığından 14 yaşımda askeri okula girdim. Mezun olduğum 1999 yılından bu yana yurdumda ve yurt dışında bir çok yerde görev yaptım ama akvaristliğimi de severek icra ettim.
Ağrı dağı, Cudi, Küpeli (Gabar) silsilesi, Karanlık dağ, Kato, Keşiş (Uludağ) dağı, Domaniç-Yirce sıradağları, Beşparmaklar... Anlayacağınız orman/dağ köylüsü bir ailenin çocuğu olarak mutlu olduğum dağlarda çok vakit geçirdim diyebilirim
Kimisi görev kimisi tatil oldu. Ama emin olun benim için Kocadağ üzerindeki Çiçekliyayla'ya ailemle yaptığım gezilerde nasıl zevk alıp mutlu olduysam, 40 kilo yük ve teçhizatla vazife için tırmandığım dağlarda da aynı mutluluk ve zevki tattım.
Eski bir kitabe yazısı olduğu söylenen o metinde yazdığı üzere mutlu olduğum işi yaptım ve bir gün olsun yorulmadım
.
Akvaryum benim için pahalı ve lüks bir uğraşı değildir. Yani dünya kadar para sayıp evimin bir köşesine koyacağım dekor olma manasından çok farklı birşey. Kendi bilgi, beceri ve tecrübelerimi bir araya getirerek ortaya koyduğum takdirde mutlu olacağımı bildiğim bir tutku.
Elbette akvaryum, ısıtıcı, temizleyici, aydınlatma gibi uzmanlık isteyen konularda satın almaktan başka birşey yapamasam da kaliteyi ve gereksinimi fiyatına rağmen ıskalamam. Ama ekosistem benim işim olmalı. Bu yüzden yem konusunda gidip akvaryumcudan almaktansa, sırt çantamı, şapkamı ve outdoor ekipmanımı yüklenip dağlara yürümeyi tercih ederim.
29 ekim 2012 günü bir görevde mayına basarak sol bacağımı kaybettim. 2-3 ay kadar önce tedavim yeni bitti. Şimdi protez bacakla eskisi gibi yürüyorum sayılır. Ama koşmayı ve hatta tırmanmayı bekliyorum. İnşaallah yakında gazi olarak mesleğime de geri dönücem. Şimdiden yeni tırmanış, gezi ve keşiflerim için harita incelemelerine ve yeni ekipmanlar almaya başladım.
Nihayetinde Bozüyük'teki kendi evime yerleştiğim ve inşaallah burada göreve devam edeceğimden hayallerimden biri olan hi-tech akvaryumu bu yaz kurmayı planlıyorum. Bu yüzden akvaryum.com'a katıldım. Bu gün de sizi okumaya başladım. İnşaallah tasarladığım akvaryum için gerekli kaya, kütük, kum, materyal, bitki ve canlılar için yapacağım dağcılık/gezi faaliyetini de burada sizlerle paylaşmak nasip olur ve umarım ben de size faydalı olurum. Çünkü siz çok faydalı ve iyi insanlarsınız. İyi ki forumunuza rastladım. Emeklerinize teşekkürler.
Ha bu arada olay meydana gelene dek benim eşim de hobilerim için büyük engeldi. Ama şimdi saolsun, çok destek oluyor. Gerçi bu olay olduktan bir kaç hafta sonra hastanede tamamen kendime geldiğimde "çok şükür hayatasın ve seni ancak böyle birşey durdurabilecekmiş de bir araya gelebilecekmişiz demek" dediğine pis pis sırıtmıştım. Bu defa çok uzaklaşmam ama dağlardan da kopamam
Höy löy löööy... Saat 7.30 ve ben mesajımı yeniden düzenliyorum. Sonunda tüm forumu okumayı bitirdim. Hüseyin abi seni mutlaka ziyaret etmeliyim... Uyuyayım ben artık yav.Polat KATRANCI 2014-02-15 07:23:56
Selam dostlar...
Saat sabahın 3'ü buçuk gecesi ve 6 saat oldu halen forumu okuyorum.
Tabiat, yaşam ve ülke sevgisi olan siz arkadaşlarımı okumaktan gerçekten mutlu oldum. Saolun. Denk geldiği andan itibaren ara vermeden okumaya başladığım forumun 20'nici sayfasına geldim. Tabletim önümde, kulağımdaki kulaklıklarımda Enigma, oturduğum mutfakta iki demlik çay ve bir paket sigara tüketmiş durumdayım.Adım Polat. Tanışma ve merhaba forumunda metin halinde yazdığım hususları burada tekrar etmek fuzuli olur.
Çocukluğumdan beri dağlarında çobanlık yaptığım köyümün derelerindeki doğal yaşam beni içine çekti ve tam bir akvaryum meraklısı oldum. Aynı dönemde seyrettiğim Top Gun filmi de askerliğe ilgi duymamı sağladığından 14 yaşımda askeri okula girdim. Mezun olduğum 1999 yılından bu yana yurdumda ve yurt dışında bir çok yerde görev yaptım ama akvaristliğimi de severek icra ettim.
Ağrı dağı, Cudi, Küpeli (Gabar) silsilesi, Karanlık dağ, Kato, Keşiş (Uludağ) dağı, Domaniç-Yirce sıradağları, Beşparmaklar... Anlayacağınız orman/dağ köylüsü bir ailenin çocuğu olarak mutlu olduğum dağlarda çok vakit geçirdim diyebilirim
Kimisi görev kimisi tatil oldu. Ama emin olun benim için Kocadağ üzerindeki Çiçekliyayla'ya ailemle yaptığım gezilerde nasıl zevk alıp mutlu olduysam, 40 kilo yük ve teçhizatla vazife için tırmandığım dağlarda da aynı mutluluk ve zevki tattım. Eski bir kitabe yazısı olduğu söylenen o metinde yazdığı üzere mutlu olduğum işi yaptım ve bir gün olsun yorulmadım
.Akvaryum benim için pahalı ve lüks bir uğraşı değildir. Yani dünya kadar para sayıp evimin bir köşesine koyacağım dekor olma manasından çok farklı birşey. Kendi bilgi, beceri ve tecrübelerimi bir araya getirerek ortaya koyduğum takdirde mutlu olacağımı bildiğim bir tutku.
Elbette akvaryum, ısıtıcı, temizleyici, aydınlatma gibi uzmanlık isteyen konularda satın almaktan başka birşey yapamasam da kaliteyi ve gereksinimi fiyatına rağmen ıskalamam. Ama ekosistem benim işim olmalı. Bu yüzden yem konusunda gidip akvaryumcudan almaktansa, sırt çantamı, şapkamı ve outdoor ekipmanımı yüklenip dağlara yürümeyi tercih ederim.
29 ekim 2012 günü bir görevde mayına basarak sol bacağımı kaybettim. 2-3 ay kadar önce tedavim yeni bitti. Şimdi protez bacakla eskisi gibi yürüyorum sayılır. Ama koşmayı ve hatta tırmanmayı bekliyorum. İnşaallah yakında gazi olarak mesleğime de geri dönücem. Şimdiden yeni tırmanış, gezi ve keşiflerim için harita incelemelerine ve yeni ekipmanlar almaya başladım.
Nihayetinde Bozüyük'teki kendi evime yerleştiğim ve inşaallah burada göreve devam edeceğimden hayallerimden biri olan hi-tech akvaryumu bu yaz kurmayı planlıyorum. Bu yüzden akvaryum.com'a katıldım. Bu gün de sizi okumaya başladım. İnşaallah tasarladığım akvaryum için gerekli kaya, kütük, kum, materyal, bitki ve canlılar için yapacağım dağcılık/gezi faaliyetini de burada sizlerle paylaşmak nasip olur ve umarım ben de size faydalı olurum. Çünkü siz çok faydalı ve iyi insanlarsınız. İyi ki forumunuza rastladım. Emeklerinize teşekkürler.
Ha bu arada olay meydana gelene dek benim eşim de hobilerim için büyük engeldi. Ama şimdi saolsun, çok destek oluyor. Gerçi bu olay olduktan bir kaç hafta sonra hastanede tamamen kendime geldiğimde "çok şükür hayatasın ve seni ancak böyle birşey durdurabilecekmiş de bir araya gelebilecekmişiz demek" dediğine pis pis sırıtmıştım. Bu defa çok uzaklaşmam ama dağlardan da kopamam
Höy löy löööy... Saat 7.30 ve ben mesajımı yeniden düzenliyorum. Sonunda tüm forumu okumayı bitirdim. Hüseyin abi seni mutlaka ziyaret etmeliyim... Uyuyayım ben artık yav.
canlıpetshop deneyimim
Akvaryumcular ile ilgili pek çok sorun vardı ve şimdi üstüne internet üzerinden yapılan ticaret de eklendi. Başıma gelen bir çok acı tecrübenin başkalarının da başına geldiğini görüyorum. Peki bu tecrübeleri nasıl yapıcı olarak değerlendirebiliriz? Orduda bir deyim vardır TALİMNAMELERİN MÜREKKEBİ KANDIR diye. Akvaryum.com ortak hobimiz konusunda çok mükemmel bir platform. Üstelik ülkemizde akvaryumculuk hobisinin gelişimine katkısı da çok büyük. Ülke genelindeki petshop'ların değerlendirmesini yapacak ve kamuoyu oluşturacak bir uygulamayı hayata geçiremezmiyiz? Örneğin deneyimli ve konusunda kendini ispatlamış akvaristlerden oluşan bir heyet belli başlı kriterlere göre yapacakları değerlendirmeleri yayımlayamaz mı? Tıpkı yemek eleştirmenlerinin restoranları ziyaretleri ve sonuçlarının bülten olarak hazırlanması gibi...
-Hayvan haklarına saygı,
-Üretim, satış ve destekte yeterlilik, ehliyet ve dürüstlük,
-Ülke ekosistemine karşı duyarlılık,
-Kaçak hayvan ticaretine karşı durma, endemik ve ender türlere duyarlı olma,
-Sağlık koşullarına uygun ticarethane teşkili ve uygulamaları,
-Makul müşteri memnuniyeti,
-Kazandırdığı yenilikler.... Ve bunlar gibi.
Ve bir araya gelip fuar veya buna benzer etkinliklere ön ayak olunamaz mı? Ticari menfaat sponsorlarından bağımsız?
Siteyi hazırlayan, tecrübelerini bilimsel olgulara dayandığı noktalarıyla paylaşan, emeği ile çeviri ve makale hazırlayan arkadaşlarımız neden ödüllendirilmesin, neden bizlerin bilirkişileri olmasın?
Bunlar az önce aklıma geldi. Sosyal paylaşım sitesinde bir arkadaşım almak istediği saz bitkisine akvaryumcu mahluk tarafından 15.00 tl fiyat istediğini ve bu kadar edip etmeyeceğini yazmış. Hemen Akvaryum.com üyesi olmasını ve o herifin dükkanının önünden bile geçmemesini salık verdim.
Demem o ki biz menfaat gütmeyen yol gösterici ama aynı zamanda yapıcı ve oluşturduğu kamu oyu ile kısmen yaptırım gücüne sahip bir STK olamaz mıyız?
Güvercin severler derneği gibi olup güvercin mezatları düzenleyen veya köpek sevenler derneği olup köpek dövüştürenler gibi değil elbette.
Teşekkür ederim.
Akvaryumcular ile ilgili pek çok sorun vardı ve şimdi üstüne internet üzerinden yapılan ticaret de eklendi. Başıma gelen bir çok acı tecrübenin başkalarının da başına geldiğini görüyorum. Peki bu tecrübeleri nasıl yapıcı olarak değerlendirebiliriz? Orduda bir deyim vardır TALİMNAMELERİN MÜREKKEBİ KANDIR diye. Akvaryum.com ortak hobimiz konusunda çok mükemmel bir platform. Üstelik ülkemizde akvaryumculuk hobisinin gelişimine katkısı da çok büyük. Ülke genelindeki petshop'ların değerlendirmesini yapacak ve kamuoyu oluşturacak bir uygulamayı hayata geçiremezmiyiz? Örneğin deneyimli ve konusunda kendini ispatlamış akvaristlerden oluşan bir heyet belli başlı kriterlere göre yapacakları değerlendirmeleri yayımlayamaz mı? Tıpkı yemek eleştirmenlerinin restoranları ziyaretleri ve sonuçlarının bülten olarak hazırlanması gibi...
-Hayvan haklarına saygı,
-Üretim, satış ve destekte yeterlilik, ehliyet ve dürüstlük,
-Ülke ekosistemine karşı duyarlılık,
-Kaçak hayvan ticaretine karşı durma, endemik ve ender türlere duyarlı olma,
-Sağlık koşullarına uygun ticarethane teşkili ve uygulamaları,
-Makul müşteri memnuniyeti,
-Kazandırdığı yenilikler.... Ve bunlar gibi.
Ve bir araya gelip fuar veya buna benzer etkinliklere ön ayak olunamaz mı? Ticari menfaat sponsorlarından bağımsız?
Siteyi hazırlayan, tecrübelerini bilimsel olgulara dayandığı noktalarıyla paylaşan, emeği ile çeviri ve makale hazırlayan arkadaşlarımız neden ödüllendirilmesin, neden bizlerin bilirkişileri olmasın?
Bunlar az önce aklıma geldi. Sosyal paylaşım sitesinde bir arkadaşım almak istediği saz bitkisine akvaryumcu mahluk tarafından 15.00 tl fiyat istediğini ve bu kadar edip etmeyeceğini yazmış. Hemen Akvaryum.com üyesi olmasını ve o herifin dükkanının önünden bile geçmemesini salık verdim.
Demem o ki biz menfaat gütmeyen yol gösterici ama aynı zamanda yapıcı ve oluşturduğu kamu oyu ile kısmen yaptırım gücüne sahip bir STK olamaz mıyız?
Güvercin severler derneği gibi olup güvercin mezatları düzenleyen veya köpek sevenler derneği olup köpek dövüştürenler gibi değil elbette.
Teşekkür ederim.
Bursa' da Akvaryumcu tabusunu yıkan akvaryumcu Destan Akvaryum
Hocam size e-mail yolladım. Ulaşmadıysa bildirir misiniz?
Hocam size e-mail yolladım. Ulaşmadıysa bildirir misiniz?
Karidesevi Alman Caridina Dergisinde
Kaliteli ve yetkin faaliyetlerinizi kutluyorum. Sizi yerinde ziyaret etmek isterim.
Kaliteli ve yetkin faaliyetlerinizi kutluyorum. Sizi yerinde ziyaret etmek isterim.
Yetişkin Artemia 0,5-1cm Boyda Stoklarımızda BURSA
Yetişkin artemiaları tatlı su akvaryumundaki balıklarıma verdiğimde artemialar yaşamlarına devam edebilir mi? Söz gelimi betalarım bunları kovalayabilir mi? Bir poşet artemia çok gelecektir. Ayrı bir akvaryumda yaşatabilir miyim?
Yetişkin artemiaları tatlı su akvaryumundaki balıklarıma verdiğimde artemialar yaşamlarına devam edebilir mi? Söz gelimi betalarım bunları kovalayabilir mi? Bir poşet artemia çok gelecektir. Ayrı bir akvaryumda yaşatabilir miyim?
Akvaryum yerine su kaynağını test etmek
Bulunduğum bölge yeraltı su kaynakları açısından çeşitliliğe ve verimliliğe sahip bir havza. Şu konuyu öğrenmek istiyorum;
Akvaryum suyu değerlerinin haftalık kontrolü müstesna olmak kaydıyla, düzenli su değişimi ve akvaryum suyuna eklenebilecek suyun, kaynağının test edilmesi daha uygun olmaz mı?
Farz-ı misal, pH seviyesi yüksek olan çam ormanı çeşmesi, kireçtaşı menbaı kaynaklı akarsu başı, magnezyum ve demir mineralli kayalar arasından çıkan dere kaynaklarının yerleri yanında su değerlerinin bilinerek icabında kullanması için test edilmesi daha uygun değil midir? Hal böyle iken bu test sonuçları belediyelerden de alınabilir. Yorumlarınız nedir?Polat KATRANCI 2014-02-12 19:48:43
Bulunduğum bölge yeraltı su kaynakları açısından çeşitliliğe ve verimliliğe sahip bir havza. Şu konuyu öğrenmek istiyorum;
Akvaryum suyu değerlerinin haftalık kontrolü müstesna olmak kaydıyla, düzenli su değişimi ve akvaryum suyuna eklenebilecek suyun, kaynağının test edilmesi daha uygun olmaz mı?
Farz-ı misal, pH seviyesi yüksek olan çam ormanı çeşmesi, kireçtaşı menbaı kaynaklı akarsu başı, magnezyum ve demir mineralli kayalar arasından çıkan dere kaynaklarının yerleri yanında su değerlerinin bilinerek icabında kullanması için test edilmesi daha uygun değil midir? Hal böyle iken bu test sonuçları belediyelerden de alınabilir. Yorumlarınız nedir?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba, ben Polat KATRANCI.
Her şey 1991 yılında başladı. Dağlarda kendi hayvanlarımıza çobanlık yapıyordum ve hayranlıkla seyrettiğim derelerdeki canlı yaşamı merakımı cezbediyordu. Kasabadaki komşumuzun büyük masrafla aldığı Ana Britanica ansiklopedi seti bu merakıma bilimsel yaklaşım imkânı sundu nihayet. Yeterli olduğunu düşündüğüm inceleme ve okumanın ardından yaz tatilinde bir çay ocağında işe başlayıp para biriktirerek ilk akvaryumumu aldım. Büyük emek ettiğim bu akvaryuma, İstanbul'dan gelen akrabalarımın getirdiği plaj kumunu koymam ve tüm lepistesciklerimin ölümüne sebep olmam ile ilk akvarist acı tecrübemi yaşadım. Bu acı tecrübeyi 1. Vaka-i Canlı doğuran olarak aldandırdım ve daha çok araştırarak güzel bir bitkili canlı doğuran akvaryumu kurdum.
1995 yılında askeri okula gitmemle 1999 yılında mezun olmam arasında geçen sürede akvaryumculuk merakıma ara verdim. Ama araştırmalarıma devam ettim. İlk görev yerim olan İğdır'daki sınır karakolumun minik havuzu benim için bulunmaz bir fırsattı. Bu havuzu Asya sazanı yavruları ile dolduruyordum. Ama havuzla uğraştığım sıcak bir 2000 yılı yaz gününde havuzdaki balıklara geldiğini sandığım bir yılan tarafından ısırılmam tekrar bu hobiye ara verme sebebim oldu.
2003 yılında tayin olduğum İstanbul'da evlendim ve bilin bakalım evime ilk neyi aldım? Elbette akvaryum. Her akşam mesaiden dönüp saatlerce ilgilendiğim akvaryum, merakımı ancak tatmin ediyordu. Ancak mesaiden benden önce çıkıp eve gelen eşimin göze güzel görünmesi maksadıyla akvaryuma süs eşyası doldurması 2. Vaka-i canlı doğuran tecrübesini yaşattı.
Derken Şırnak'a atandım ve yine ara vermek zorunda kaldım. 29 Ekim 2012 tarihinde bir görevde mayına bastım ve sol bacağımı kaybettim. Tedavim yeni bitti ve şu an memleketimdeki evime yerleştim. Bu kadar bilgi, birikim ve tecrübeden sonra büyük bir bitki-karides akvaryumu kurmaya karar verdim. Bu yaz evimi tadilata sokucam inşaallah ve koca bir duvarı akvaryum için yıkmayı düşünüyorum.
Planı icra edene dek araştırmaya devam etmek için interneti incelemeye başladım ve çok şükür bu portalı buldum. Başta bilgi ve kaliteli malzeme temini konusunda günde en az iki saatimi bu siteyi okumakla geçiriyorum. Kuranlara ve bilgi paylaşımı yapanlara teşekkür ederim.Polat KATRANCI 2014-02-12 19:31:32
Merhaba, ben Polat KATRANCI.
Her şey 1991 yılında başladı. Dağlarda kendi hayvanlarımıza çobanlık yapıyordum ve hayranlıkla seyrettiğim derelerdeki canlı yaşamı merakımı cezbediyordu. Kasabadaki komşumuzun büyük masrafla aldığı Ana Britanica ansiklopedi seti bu merakıma bilimsel yaklaşım imkânı sundu nihayet. Yeterli olduğunu düşündüğüm inceleme ve okumanın ardından yaz tatilinde bir çay ocağında işe başlayıp para biriktirerek ilk akvaryumumu aldım. Büyük emek ettiğim bu akvaryuma, İstanbul'dan gelen akrabalarımın getirdiği plaj kumunu koymam ve tüm lepistesciklerimin ölümüne sebep olmam ile ilk akvarist acı tecrübemi yaşadım. Bu acı tecrübeyi 1. Vaka-i Canlı doğuran olarak aldandırdım ve daha çok araştırarak güzel bir bitkili canlı doğuran akvaryumu kurdum.
1995 yılında askeri okula gitmemle 1999 yılında mezun olmam arasında geçen sürede akvaryumculuk merakıma ara verdim. Ama araştırmalarıma devam ettim. İlk görev yerim olan İğdır'daki sınır karakolumun minik havuzu benim için bulunmaz bir fırsattı. Bu havuzu Asya sazanı yavruları ile dolduruyordum. Ama havuzla uğraştığım sıcak bir 2000 yılı yaz gününde havuzdaki balıklara geldiğini sandığım bir yılan tarafından ısırılmam tekrar bu hobiye ara verme sebebim oldu.
2003 yılında tayin olduğum İstanbul'da evlendim ve bilin bakalım evime ilk neyi aldım? Elbette akvaryum. Her akşam mesaiden dönüp saatlerce ilgilendiğim akvaryum, merakımı ancak tatmin ediyordu. Ancak mesaiden benden önce çıkıp eve gelen eşimin göze güzel görünmesi maksadıyla akvaryuma süs eşyası doldurması 2. Vaka-i canlı doğuran tecrübesini yaşattı.
Derken Şırnak'a atandım ve yine ara vermek zorunda kaldım. 29 Ekim 2012 tarihinde bir görevde mayına bastım ve sol bacağımı kaybettim. Tedavim yeni bitti ve şu an memleketimdeki evime yerleştim. Bu kadar bilgi, birikim ve tecrübeden sonra büyük bir bitki-karides akvaryumu kurmaya karar verdim. Bu yaz evimi tadilata sokucam inşaallah ve koca bir duvarı akvaryum için yıkmayı düşünüyorum.
Planı icra edene dek araştırmaya devam etmek için interneti incelemeye başladım ve çok şükür bu portalı buldum. Başta bilgi ve kaliteli malzeme temini konusunda günde en az iki saatimi bu siteyi okumakla geçiriyorum. Kuranlara ve bilgi paylaşımı yapanlara teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
