ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ali1996
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2014 17:36
Son Ziyaret:
29 Mayıs 2026 01:20
Toplam Mesaj:
108 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali toran
Doğum Tarihi:
31 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/157272.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Aktif Toprak Öneri
Teşekkürler tavsiyeleriniz için 🙏
Teşekkürler tavsiyeleriniz için 🙏
Aktif Toprak Öneri
Tropica aquarium soil 9lt ve ilk zemin için reopica plant growth substrate 2.5lt sipariş ettim sizce 50*40*40 bir tank için yeterli olur mu bu siparişler
Tropica aquarium soil 9lt ve ilk zemin için reopica plant growth substrate 2.5lt sipariş ettim sizce 50*40*40 bir tank için yeterli olur mu bu siparişler
Aktif Toprak Öneri
Merhaba arkadaşlar 50*40*40h boyutunda ki yeni kuracağım akvaryuma aktif toprak önerisi istiyorum ilk defa kullanacağım bu yüzden deneyimli kişilerin tecrübesine ihtiyacım var
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Sağlıklı hobiler.
Merhaba arkadaşlar 50*40*40h boyutunda ki yeni kuracağım akvaryuma aktif toprak önerisi istiyorum ilk defa kullanacağım bu yüzden deneyimli kişilerin tecrübesine ihtiyacım var
Şimdiden herkese teşekkür ederim.
Sağlıklı hobiler.
200 Litre Bitkili Akvaryuma Öneri
Belli bir miktar yazılaeı okudum fakat fiyatlardan dolayı filtre kullanmıyorsanız 2. El uyguna bulabilirisniz bence böyle güzel tankınız varken biraz daha sınırları zorlayıp okadar seyir zevki alırsınız ki siz bile şaşırırsınız.
Önerilerim sadece bitki bile besleyecekseniz ısıtıcı şart ektiğiniz bitkilerin ismini yazıp gereksinimlerine bakın.
Bir dış filtre ekleyin.
Eğer merakınız varsa biraz araştırmayla el yapımı power led yapardınız ya da forumda gerçekten işini iyi yapan uyguna halleden abilerimiz var bunu da bir araştırmanı öneririm.
Bunları yapıp biraz da dikkatli ilerlersen o akvaryuma da tür tavsiyem kırmızı burun ve discus olur.
Sağlıklı hobiler...
Belli bir miktar yazılaeı okudum fakat fiyatlardan dolayı filtre kullanmıyorsanız 2. El uyguna bulabilirisniz bence böyle güzel tankınız varken biraz daha sınırları zorlayıp okadar seyir zevki alırsınız ki siz bile şaşırırsınız.
Önerilerim sadece bitki bile besleyecekseniz ısıtıcı şart ektiğiniz bitkilerin ismini yazıp gereksinimlerine bakın.
Bir dış filtre ekleyin.
Eğer merakınız varsa biraz araştırmayla el yapımı power led yapardınız ya da forumda gerçekten işini iyi yapan uyguna halleden abilerimiz var bunu da bir araştırmanı öneririm.
Bunları yapıp biraz da dikkatli ilerlersen o akvaryuma da tür tavsiyem kırmızı burun ve discus olur.
Sağlıklı hobiler...
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
Bakın bu bilmediğim bir konuydu hemen araltırmaya başlıyorum co2 kapa aç da ph etkilenmesini.
Bilgi için çok teşekkür ederim...
Ve hala bitki ve balık nerilerine açığım☺️
Bakın bu bilmediğim bir konuydu hemen araltırmaya başlıyorum co2 kapa aç da ph etkilenmesini.
Bilgi için çok teşekkür ederim...
Ve hala bitki ve balık nerilerine açığım☺️
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=jackiebrown]li1996]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
Merhaba ,
Eger keserek verecekseniz tüp idare edecektir. Aksi durumda habire doldurmak zorunda olmak can sıkabilir.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle haklısınız ışıklandırmadan 1 2 saat önce açıp ışıklandırma ile kapatacağım sistemi.
Bir sonraki adımım istanbulda co2 dolduran yer arayışı gibi gözüküyor ☺️
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221513531.jpg[/IMG]
Kullanmak istediğim kaya parçaları da büyük gri kayalar bunların ph ı etkileyip etkilemediğini nasıl öğrenebilirim mesela daha önceden 1 parçasını lowtech akvaryum da kullandım bir sorun yaşamadım fakat bilinçsizce bir başlangıç sayılabilirdi
[QUOTE=jackiebrown]li1996]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
Merhaba ,
Eger keserek verecekseniz tüp idare edecektir. Aksi durumda habire doldurmak zorunda olmak can sıkabilir.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Evet kesinlikle haklısınız ışıklandırmadan 1 2 saat önce açıp ışıklandırma ile kapatacağım sistemi.
Bir sonraki adımım istanbulda co2 dolduran yer arayışı gibi gözüküyor ☺️
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221513531.jpg[/IMG]
Kullanmak istediğim kaya parçaları da büyük gri kayalar bunların ph ı etkileyip etkilemediğini nasıl öğrenebilirim mesela daha önceden 1 parçasını lowtech akvaryum da kullandım bir sorun yaşamadım fakat bilinçsizce bir başlangıç sayılabilirdi
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=jackiebrown]
Merhaba ,
Hayırlı olsun.
Benim ilk dikkatimi çeken şey Ista 0,5 lt CO2 oldu. Bahsettiğiniz sistem nasıl olacak regulator selenoid valfli mi ? Yoksa kesmeden verecek misiniz ? Eğer kesmeden verecekseniz 0,5 lt az. Doldurmak adına uğraşmamak için biraz butce ile daha buyuk tup ve kullaım seklinize göre regülatör alabilirsiniz. Rahat edersiniz.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221425591.jpg[/IMG]
[QUOTE=muratdeg]Lav taşı kullanmayın, diğer zemin malzemeleri uygun.
Elinizde 200 watt ısıtıcı varsa kullanılabilir, yeni alacaksınız sandığımdan 100 watt yeterli demiştim.
Canlı konusunda hightech düşünüyorsanız balık olarak seçenekler biraz kısıtlanıyor. Forumdaki bitkili akvaryum tanıtımlarını inceleyip karar verebilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan kafamda yıllar yılı önce hobiden çok sevdiğim abimin verdiği kayaları ortaya koyup öne parvula sol arkaya sp. Japon sağ arkaya güzel kırmızı gül ekmeyi planlıyorum çok komplike bitkilere girmeyeceğim gibi yani 3 tür rn fazla 4 tür koyup farklı renk elde edip ama sadelikten ödün vermemek istedim.
Böyle bir kurulumda da kırmızı burun inci mozaik gurami mi yapsam dedim sizce nasıl bir ortam oluşur ya da kırmızı burun dip bölgeye de güzel ramirazi çifti, ya da ramirazi çifti orta üst de de 2 d 1 e gibi güzel melek bu kombinasyonlar geliyor aklıma ☺️
[QUOTE=jackiebrown]
Merhaba ,
Hayırlı olsun.
Benim ilk dikkatimi çeken şey Ista 0,5 lt CO2 oldu. Bahsettiğiniz sistem nasıl olacak regulator selenoid valfli mi ? Yoksa kesmeden verecek misiniz ? Eğer kesmeden verecekseniz 0,5 lt az. Doldurmak adına uğraşmamak için biraz butce ile daha buyuk tup ve kullaım seklinize göre regülatör alabilirsiniz. Rahat edersiniz.
Keyifli hobiler.
[/QUOTE]
Merhabalar co2 yi biraz tahmini vereceğim indicatör ile düzene oturtup giderim diye düşündüm kesmeden vermeyi düşünmüyorum belirttiğiniz gibi bu büyüklükte tüp yetersiz gelecektir ama istanın 1 lt lik tüpleri faiş fitat onun için 0. 5lik aldım akvaryum ve co2 yanında foto çekmiştim ekleyeyim.
Düşüncem çok mu yanlış acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/157272/090220221425591.jpg[/IMG]
[QUOTE=muratdeg]Lav taşı kullanmayın, diğer zemin malzemeleri uygun.
Elinizde 200 watt ısıtıcı varsa kullanılabilir, yeni alacaksınız sandığımdan 100 watt yeterli demiştim.
Canlı konusunda hightech düşünüyorsanız balık olarak seçenekler biraz kısıtlanıyor. Forumdaki bitkili akvaryum tanıtımlarını inceleyip karar verebilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan kafamda yıllar yılı önce hobiden çok sevdiğim abimin verdiği kayaları ortaya koyup öne parvula sol arkaya sp. Japon sağ arkaya güzel kırmızı gül ekmeyi planlıyorum çok komplike bitkilere girmeyeceğim gibi yani 3 tür rn fazla 4 tür koyup farklı renk elde edip ama sadelikten ödün vermemek istedim.
Böyle bir kurulumda da kırmızı burun inci mozaik gurami mi yapsam dedim sizce nasıl bir ortam oluşur ya da kırmızı burun dip bölgeye de güzel ramirazi çifti, ya da ramirazi çifti orta üst de de 2 d 1 e gibi güzel melek bu kombinasyonlar geliyor aklıma ☺️
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
[QUOTE=muratdeg]İlk gözüme çarpanları söyleyeyim:
- 100 watt ısıtıcı yeterli
- Zemini çorba yapmayın. Bütçe varsa soil, yoksa alta besleyici bir katman(jbl aquabasis plus gibi) üste dere kumu ya da hagen yeterli.
- Balık: Ember tetra
- Yosun yiyici bir ekiple başlayın. Yavru saeler, garra rufa, nerite salyangoz otocinclus olabilir.[/QUOTE]
Öncelikle yazıyı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 😀
Düşünceleriniz çok değerli baştan yazılarınıza cevap vereyim ve soru sorayım ☺️
Elimde şu an 200w ısıtıcı var eskiden kalma onu takıcam bir sorun olur mu bilmiyorum olacağını düşünüyorsanız ne gibi olur acaba cünkü 200 oraya 300 buraya eskisi gibi değilmiş çok aşırı maliyetler çıktı ve çok üzücü bir durum.
Zemine gelince alta lav kırığı iyi olmaz mı hatırladığım eski bilgilere göre altta ki lav kırığı hem bakteri kültürüne hem de kök gelişimine yaedımcı oluyordu.
Tabana da jbl proflora satrt ve jnl misket gübre aldım onları sermek durumundayım.
Balık konusunda da balık ve bitkileri birlikte karar verip ona göre bir kurulum istiyorum, canlı ve bitki konusuna asla karar veremiyorum şuan 😀
Ve yosun yiyicileri dediğiniz gibi kesinlikle ekleyeceğim.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
[QUOTE=muratdeg]İlk gözüme çarpanları söyleyeyim:
- 100 watt ısıtıcı yeterli
- Zemini çorba yapmayın. Bütçe varsa soil, yoksa alta besleyici bir katman(jbl aquabasis plus gibi) üste dere kumu ya da hagen yeterli.
- Balık: Ember tetra
- Yosun yiyici bir ekiple başlayın. Yavru saeler, garra rufa, nerite salyangoz otocinclus olabilir.[/QUOTE]
Öncelikle yazıyı dikkate alıp cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim 😀
Düşünceleriniz çok değerli baştan yazılarınıza cevap vereyim ve soru sorayım ☺️
Elimde şu an 200w ısıtıcı var eskiden kalma onu takıcam bir sorun olur mu bilmiyorum olacağını düşünüyorsanız ne gibi olur acaba cünkü 200 oraya 300 buraya eskisi gibi değilmiş çok aşırı maliyetler çıktı ve çok üzücü bir durum.
Zemine gelince alta lav kırığı iyi olmaz mı hatırladığım eski bilgilere göre altta ki lav kırığı hem bakteri kültürüne hem de kök gelişimine yaedımcı oluyordu.
Tabana da jbl proflora satrt ve jnl misket gübre aldım onları sermek durumundayım.
Balık konusunda da balık ve bitkileri birlikte karar verip ona göre bir kurulum istiyorum, canlı ve bitki konusuna asla karar veremiyorum şuan 😀
Ve yosun yiyicileri dediğiniz gibi kesinlikle ekleyeceğim.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
50*40*40 Hi-tech Olmaya Çalışana Öneri :)
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Başka bir forum başlığında paylaştım fakat kimse dönül yapmadı burada yayınlayayom bakalım abilerim kardeşlerim emsallerim fikirlerini bilgilerini paylaşacak mı :)
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Başka bir forum başlığında paylaştım fakat kimse dönül yapmadı burada yayınlayayom bakalım abilerim kardeşlerim emsallerim fikirlerini bilgilerini paylaşacak mı :)
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
50*40*40 Hi-tech Öneri
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
Herkese merhabalar,
Çok uzun süre aradan sonra hobiye dönüş yapmaktayım ve hep beraber tavsiyelerle ve önerilerle bir kurulum yapmak istiyorum😀
Şuan ekipman ve düşüncelerimi belirtiyorum.
50*40*40 akvaryum
Aydınlatma power led 36w 40cm
Co2 ista 0.5 lt tüp seti
Isıtıcı tetra 200w
Tabana tavsiye almak istiyorum
jbl proflora start ve jbl 7 li misket gübre aldım elimde aquaclay ve vitasend in bitki kumu var düşüncem jbl proflora aquclay gübre vita diğer seçeneğim, jbl proflora lav kırığı gübre vitasend ya da jbl proflora lav kırığı gübre hegen siyah kum tabana öneri ve tavsiyenizi bekliyorum
Bitkiler de düşüncem
Parvula, sol arka köşeye sp japon sağ arkaya kırmızı gül ortaya da iwugami tarzı gibi gri kayalarım var onları koymayı düşünüyorum ve bitki türlerinde gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var şöyle bir kombinasyon yaparsan hoş durur dediğiniz bitkileri söylerseniz araştırma yaparım.
Balık ise tam bir muamma benim için şu an en çok tavsiye almam gereken konu balık ve bitki olsagerek😊
Tekrar belirttiğim gibi önerilerinizi eleştirilerinizi bekliyorum herkese sağlıklı hobiler🙏
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
