ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
abdullahk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2014 18:28
Son Ziyaret:
10 Kasım 2023 21:48
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
abdullah koçak
Doğum Tarihi:
16 Ağustos 1984
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/156253.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Aynı Marka Derece Ve Farklı Sıcaklık Değeri !
[QUOTE=ozdoganmehmet]Marka paylaşın alacak arkadaşlar mağdur olmasın geçmiş olsun.[/QUOTE]
Teşekkürederim. Durumun aciliyetinden bunları temin ettim. Markası Liya. Banada tecrübe olmuş olsun.
[:iyi:][QUOTE=Cengizhan06]Ucuza alınan derecelerde kalibrasyon sorunu olabiliyor.Aynı durum ısıtıcılardada geçerli.Siz 26 dereceye ayarlarsınız bir bakarsın 27-28 dereceye çıkmış sıcaklık veya 25-24 dereceye düşmüş.Bu sebeple eheim jager ısıtıcıları çok beğeniyorum.Kendiniz kalibrasyon ayarı yapabiliyorsunuz.Tavsiyem marka bir derece almanızdır.[/QUOTE]
Tavsiyenizi kesinlikle küpe yaptım [:iyi:] . Isıtıcılarım dolphin. Mümkün olduğunca marka kullanmaya çalışıyorum ama bu konu yeni arkadaşlarada biraz tecrübe olsun.
Derecede marka tavsiyeniz varmı ?
[QUOTE=ozdoganmehmet]Marka paylaşın alacak arkadaşlar mağdur olmasın geçmiş olsun.[/QUOTE]
Teşekkürederim. Durumun aciliyetinden bunları temin ettim. Markası Liya. Banada tecrübe olmuş olsun.
[:iyi:][QUOTE=Cengizhan06]Ucuza alınan derecelerde kalibrasyon sorunu olabiliyor.Aynı durum ısıtıcılardada geçerli.Siz 26 dereceye ayarlarsınız bir bakarsın 27-28 dereceye çıkmış sıcaklık veya 25-24 dereceye düşmüş.Bu sebeple eheim jager ısıtıcıları çok beğeniyorum.Kendiniz kalibrasyon ayarı yapabiliyorsunuz.Tavsiyem marka bir derece almanızdır.[/QUOTE]
Tavsiyenizi kesinlikle küpe yaptım [:iyi:] . Isıtıcılarım dolphin. Mümkün olduğunca marka kullanmaya çalışıyorum ama bu konu yeni arkadaşlarada biraz tecrübe olsun.
Derecede marka tavsiyeniz varmı ?
Aynı Marka Derece Ve Farklı Sıcaklık Değeri !
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156253/260920200030291.jpg[/IMG]
Merhaba dostlar. Öncelikle bu zor dönemde sağlıklı sıhhatli olmanızı dilerim.
Akvaryumum da canlı doğuran türleri besliyorum. Ne yazık ki balıklarım beyaz benek oldular. Bugün iki adet civalı cam derece aldım. Aynı marka aynı model. Birisini su dinlendirme akvaryumuna dığerini balık akvaryumuna koydum. Isıtıcı modelleri ve ısı değerleri aynı olmasına rağmen, iki akvaryumunda ısı değeri hep farklı oldu. Önce ısıtıcılardan şüphelendim, sonra resimdeki gibi iki dereceyide aynı akvaryuma aldım ve gördümki aynı marka aynı model hatta aynı anda kullanılmaya başlansa bile bu tür sorunlar oluyor. Bu üzücü tecrübeyi sizinlede paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156253/260920200030291.jpg[/IMG]
Merhaba dostlar. Öncelikle bu zor dönemde sağlıklı sıhhatli olmanızı dilerim.
Akvaryumum da canlı doğuran türleri besliyorum. Ne yazık ki balıklarım beyaz benek oldular. Bugün iki adet civalı cam derece aldım. Aynı marka aynı model. Birisini su dinlendirme akvaryumuna dığerini balık akvaryumuna koydum. Isıtıcı modelleri ve ısı değerleri aynı olmasına rağmen, iki akvaryumunda ısı değeri hep farklı oldu. Önce ısıtıcılardan şüphelendim, sonra resimdeki gibi iki dereceyide aynı akvaryuma aldım ve gördümki aynı marka aynı model hatta aynı anda kullanılmaya başlansa bile bu tür sorunlar oluyor. Bu üzücü tecrübeyi sizinlede paylaşmak istedim.
Co2 Videolu Anlatım
Hocam damla sayacinin mayali sistemin basinc ayarina veya yogunluguna bir etkisi yok. Cunku mayali sistemde hicbit zaman tuplu sistem kadar yogun basinc olusmuyor. Bu sebeple ince ayar yapma geregi kalmiyor. Ancak damla sayacinin faydasi şunlardir; olasi difuzor tikanmalarini veya hortumda olabilecek katlanma kirilma gibi gaz cikisini engelleyen durumlari daha hizli fark etmemizi sagliyor. Diger konu, damla sayacindan cikan kabarcik yogunluguna bakarakta karbon omruyla ilgili tahminde bulunabiliyoruz.
Hocam damla sayacinin mayali sistemin basinc ayarina veya yogunluguna bir etkisi yok. Cunku mayali sistemde hicbit zaman tuplu sistem kadar yogun basinc olusmuyor. Bu sebeple ince ayar yapma geregi kalmiyor. Ancak damla sayacinin faydasi şunlardir; olasi difuzor tikanmalarini veya hortumda olabilecek katlanma kirilma gibi gaz cikisini engelleyen durumlari daha hizli fark etmemizi sagliyor. Diger konu, damla sayacindan cikan kabarcik yogunluguna bakarakta karbon omruyla ilgili tahminde bulunabiliyoruz.
Co2 Videolu Anlatım
Kabartma tozunun tüm kimyasallarla tepkimeye girme özelliği olduğu için basıncı arttırdığını düşünüyorum.
Kabartma tozunun tüm kimyasallarla tepkimeye girme özelliği olduğu için basıncı arttırdığını düşünüyorum.
Co2 Videolu Anlatım
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=BZgwejyWqFE[/VID]
(video kendi sistemime aittir)
Birçok forum konusu açılmış olmasına karşın hala gündemden düşmeyen mayalı sistem co2 hazırlanışını birde ben anlatmak istedim. Arkadaşlarımızın endişesi sanırım birden fazla hazırlanış şekli olması. Ancak şekil değişse amaç aynı olduğundan arkadaşlarımızın dikkat etmesi gereken iki konu var. Birincisi Maya şişesinin ağzını çok uzun süre kapalı bırakmamak, ki bir çok yeni başlayan kişinin kabusu şişenin patlayıp patlamayacağı sorusu olmuştur. İkincisi karbondioksiti hazırlarken içerisine konulacak malzemenin çeşidi ve miktarı. Ben iki seneyi aşkın süredir sadece mayalı sistem kullanarak bitki yetiştirdim ve onlarca defa kurdum sistemi, henüz bir sorun yaşamadım. Gönül rahatlığıyla hazırlayıp kullanabilirsiniz arkadaşlar. Sadece dediğim gibi çok uzun süre şişenin ağzı kapalı kalırsa kapak atabiliyor. Malzeme konusuna gelince bu sistemin özünde şeker ve maya vardır arkadaşlar. Bu iki karışımla bile sistemi hazırlayabilirsiniz. Ancak diğer kullanılan malzemeler karbonu yoğunlaştırmak içindir. Kimi arkadaş limon ekler, kimisi sadece kabartma tozu, kimisi sıvı gübre. Ancak benim kullandığım sistemde sadece süt ve kabartma tozu ilavesi var.
[B]CO2 Sistem Hazırlanışı[/B]
[B]Gereken Malzemeler:[/B]
- 1.5 litre pet şişe.
- Eczaneden alınan serum kiti. (1tl)
- 5 ml şırınga. (0.50 tl)
- Akvaryumda kullanılan standart silikon hortum. (1 tl)
- 2 adet vantuz.(1tl)
- 2 adet makyaj pamuğu.(kozmetik marketlerde poşeti 1 tl)
- Toz şeker. (yarım kilo)
- Kabartma tozu. (bir paket)
- Toz maya.(1 paket)
- Süt.
(olabilecek en yüksek maliyet bu şekildedir. Plastik sistem bir defa hazırlanıp defalarca kullanılacağı için sadece maya için gerekenlere sonradan masraf yapacaksınız)
[B]Karbonun Mayalanışı[/B]
Önce bu adımı anlatmaya çalışayım. Siz düzeneği hazırlayana kadar önceden hazırladığınız maya karbon üretimine başlayacak ve zaman kaybetmemiş olacaksınız.
2 Su bardağı toz şekeri, 1 çay kaşığı kabartma tozunu, 2 çay kaşığı toz mayayı ve 1 yemek kaşığı sütü bir huni kullanarak kolayca şişeye döküyoruz. Sonrasında akvaryumdan aldığımız suyu şişenin kapak kısmına doğru 3 parmak boşluk kalacak şekilde dolduruyoruz. Başka bir kapakla şişenin ağzını kapatıp iyice karışıp çözülmesini ve bakteri kültürünün oluşmasını beklemeye bırakıyoruz. Çalkalamak için kullandığınız kapağı çıkartmayı unutmayınız.
[B]Plastik Aksamın Hazırlanışı[/B]
[B]1. Adım[/B]
Akvaryum ölçülerinize göre meyve suyu veya kola şişesi temin etmeniz. Su şişeleri çok esnek ve dayanıksız olduğundan tavsiye edilmez. Ben genellikle 1.5 litre koyu renkli meyve suyu şişelerini kullanıyorum.
[B]2. Adım[/B]
Temin edilen şişenin kapağına eczaneden alınan serum kitinin lastik contalı ucunu hava sızdırmayacak şekilde kapağı delerek takıyoruz.
[B]3..Adım[/B]
Serum kitinin plastik haznesinin ters ucundaki hortumu çıkartıyoruz. (kapağa giden uç değil diğer tarafta bulunan ucu). serum hortumunu çıkarttığımız uç kısma akvaryumlarda kullanılan standart silikon hortuma 1 adet vantuz takarak serum kitine takıyoruz.
[B]4. Adım[/B]
Akvaryumunda karbon çıkışının nerede olmasını istiyorsanız silikon hortumu o uzunlukta kesin.
[B]5. Adım[/B]
5 ml'lik şırınga şişesini 2 ml yazan çizgiden düzgün bir şekilde keserek içerisine makyaj pamuğunu sıkıştırın. Pamuk suda çözülmeye başlayacağı için mümkün olduğunca sıkı olması daha ince kabarcık elde etmenizi sağlar.
[B]6. Adım [/B]
Serum kitinin üzerinde bulunan hazneden uzattığınız hortuma 1 adet vantuz takarak kestiğiniz şırınganın iğne takılan ucuna takınız.(iğne takılı olmasın)
Plastik aksamımız hazır.
Daha önce hazırlamış olduğumuz maya şişesini 1 adımda hazırladığımız kapağa takın. Karbon çıkış yaklaşık 1 saat sonra başlayacaktır. Bu sistemin yaklaşık ömrü 2.5-3 haftadır. Mutlu hobiler.
Birlikte keşfetmek için abone olunuz...
https://www.facebook.com/bitkiliakvaryum
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=BZgwejyWqFE[/VID]
(video kendi sistemime aittir)
Birçok forum konusu açılmış olmasına karşın hala gündemden düşmeyen mayalı sistem co2 hazırlanışını birde ben anlatmak istedim. Arkadaşlarımızın endişesi sanırım birden fazla hazırlanış şekli olması. Ancak şekil değişse amaç aynı olduğundan arkadaşlarımızın dikkat etmesi gereken iki konu var. Birincisi Maya şişesinin ağzını çok uzun süre kapalı bırakmamak, ki bir çok yeni başlayan kişinin kabusu şişenin patlayıp patlamayacağı sorusu olmuştur. İkincisi karbondioksiti hazırlarken içerisine konulacak malzemenin çeşidi ve miktarı. Ben iki seneyi aşkın süredir sadece mayalı sistem kullanarak bitki yetiştirdim ve onlarca defa kurdum sistemi, henüz bir sorun yaşamadım. Gönül rahatlığıyla hazırlayıp kullanabilirsiniz arkadaşlar. Sadece dediğim gibi çok uzun süre şişenin ağzı kapalı kalırsa kapak atabiliyor. Malzeme konusuna gelince bu sistemin özünde şeker ve maya vardır arkadaşlar. Bu iki karışımla bile sistemi hazırlayabilirsiniz. Ancak diğer kullanılan malzemeler karbonu yoğunlaştırmak içindir. Kimi arkadaş limon ekler, kimisi sadece kabartma tozu, kimisi sıvı gübre. Ancak benim kullandığım sistemde sadece süt ve kabartma tozu ilavesi var.
[B]CO2 Sistem Hazırlanışı[/B]
[B]Gereken Malzemeler:[/B]
- 1.5 litre pet şişe.
- Eczaneden alınan serum kiti. (1tl)
- 5 ml şırınga. (0.50 tl)
- Akvaryumda kullanılan standart silikon hortum. (1 tl)
- 2 adet vantuz.(1tl)
- 2 adet makyaj pamuğu.(kozmetik marketlerde poşeti 1 tl)
- Toz şeker. (yarım kilo)
- Kabartma tozu. (bir paket)
- Toz maya.(1 paket)
- Süt.
(olabilecek en yüksek maliyet bu şekildedir. Plastik sistem bir defa hazırlanıp defalarca kullanılacağı için sadece maya için gerekenlere sonradan masraf yapacaksınız)
[B]Karbonun Mayalanışı[/B]
Önce bu adımı anlatmaya çalışayım. Siz düzeneği hazırlayana kadar önceden hazırladığınız maya karbon üretimine başlayacak ve zaman kaybetmemiş olacaksınız.
2 Su bardağı toz şekeri, 1 çay kaşığı kabartma tozunu, 2 çay kaşığı toz mayayı ve 1 yemek kaşığı sütü bir huni kullanarak kolayca şişeye döküyoruz. Sonrasında akvaryumdan aldığımız suyu şişenin kapak kısmına doğru 3 parmak boşluk kalacak şekilde dolduruyoruz. Başka bir kapakla şişenin ağzını kapatıp iyice karışıp çözülmesini ve bakteri kültürünün oluşmasını beklemeye bırakıyoruz. Çalkalamak için kullandığınız kapağı çıkartmayı unutmayınız.
[B]Plastik Aksamın Hazırlanışı[/B]
[B]1. Adım[/B]
Akvaryum ölçülerinize göre meyve suyu veya kola şişesi temin etmeniz. Su şişeleri çok esnek ve dayanıksız olduğundan tavsiye edilmez. Ben genellikle 1.5 litre koyu renkli meyve suyu şişelerini kullanıyorum.
[B]2. Adım[/B]
Temin edilen şişenin kapağına eczaneden alınan serum kitinin lastik contalı ucunu hava sızdırmayacak şekilde kapağı delerek takıyoruz.
[B]3..Adım[/B]
Serum kitinin plastik haznesinin ters ucundaki hortumu çıkartıyoruz. (kapağa giden uç değil diğer tarafta bulunan ucu). serum hortumunu çıkarttığımız uç kısma akvaryumlarda kullanılan standart silikon hortuma 1 adet vantuz takarak serum kitine takıyoruz.
[B]4. Adım[/B]
Akvaryumunda karbon çıkışının nerede olmasını istiyorsanız silikon hortumu o uzunlukta kesin.
[B]5. Adım[/B]
5 ml'lik şırınga şişesini 2 ml yazan çizgiden düzgün bir şekilde keserek içerisine makyaj pamuğunu sıkıştırın. Pamuk suda çözülmeye başlayacağı için mümkün olduğunca sıkı olması daha ince kabarcık elde etmenizi sağlar.
[B]6. Adım [/B]
Serum kitinin üzerinde bulunan hazneden uzattığınız hortuma 1 adet vantuz takarak kestiğiniz şırınganın iğne takılan ucuna takınız.(iğne takılı olmasın)
Plastik aksamımız hazır.
Daha önce hazırlamış olduğumuz maya şişesini 1 adımda hazırladığımız kapağa takın. Karbon çıkış yaklaşık 1 saat sonra başlayacaktır. Bu sistemin yaklaşık ömrü 2.5-3 haftadır. Mutlu hobiler.
Birlikte keşfetmek için abone olunuz...
https://www.facebook.com/bitkiliakvaryum
Yeniden Kurulum Denemeleri
Teşekkür ederim hocam. Küçük çaplı denemeler yapıyorum şimdilik. Daha güzellerini hep birlikte yapacağız inşallah.
Teşekkür ederim hocam. Küçük çaplı denemeler yapıyorum şimdilik. Daha güzellerini hep birlikte yapacağız inşallah.
Yeniden Kurulum Denemeleri
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=V5dLlfeP0e4[/VID]
Bir müddet aradan sonra yeni dekor denemeleriyle yola devam. Tavsiyeleriniz ve eleştirilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=V5dLlfeP0e4[/VID]
Bir müddet aradan sonra yeni dekor denemeleriyle yola devam. Tavsiyeleriniz ve eleştirilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Görsel tür tavsiyeleri
Evet hocam Selanik Petshop tan çekilen videolar. Banada ilk gördüğümde oldukça gösterişli ve bakılmaya değer geldi ama biraz araştırdıktan sonra vazgeçtim. Benim şartlarıma uygun olmadıkları için vazgeçtim. Oldukça büyük tanklar istiyorlarmış. Bu arada videoların devamı için kanalımıza bekleriz. http://www.youtube.com/user/TRAkvaryum
Evet hocam Selanik Petshop tan çekilen videolar. Banada ilk gördüğümde oldukça gösterişli ve bakılmaya değer geldi ama biraz araştırdıktan sonra vazgeçtim. Benim şartlarıma uygun olmadıkları için vazgeçtim. Oldukça büyük tanklar istiyorlarmış. Bu arada videoların devamı için kanalımıza bekleriz. http://www.youtube.com/user/TRAkvaryum
Molly yiyen ilginç balık
SAE lerde göründükleri kadar masum değiller. Beyaz beneğe yakalanıp halsiz düşen kılıçkuyruğun yüzgeçlerini yediklerinede şahit oldum. SAE leri çıkardım akvaryumdan. Özel hazırlanan playlist sunumlarımızı da görmek isterseniz kanalımıza bekleriz. http://www.youtube.com/user/TRAkvaryumabdullahk 2014-08-16 00:34:41
SAE lerde göründükleri kadar masum değiller. Beyaz beneğe yakalanıp halsiz düşen kılıçkuyruğun yüzgeçlerini yediklerinede şahit oldum. SAE leri çıkardım akvaryumdan. Özel hazırlanan playlist sunumlarımızı da görmek isterseniz kanalımıza bekleriz. http://www.youtube.com/user/TRAkvaryum
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
