ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
floranil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
67
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2014 19:08
Son Ziyaret:
03 Haziran 2022 16:48
Toplam Mesaj:
233 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gürkan Karaağaç
Doğum Tarihi:
27 Nisan 1982
Yaş:
44
İl:
Aydin
Meslek:
Elektronik Teknikeri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Marsilea Hirsuta Ve Limon
Evet o zaman kullanıyordum simdi kullanmiyorum ,kullanmazsan çok yavaş gelişiyor
Evet o zaman kullanıyordum simdi kullanmiyorum ,kullanmazsan çok yavaş gelişiyor
Mayalı Co2 Şişe Kapağı Ve Difüzör Sistemi
[QUOTE=Abdullah AYTAN]Peki şişeyide gönderiyorlarmı? Kapak her şişeye uygun olurmuki?[/QUOTE]sadece bir tane kapak geliyor başka bir şey yok bazılarına pahalı geliyor bu ama bana göre faydası çok hiç kaçırma olmuyor ben kola ve fanta şişesinde kullanıyorum
[QUOTE=Abdullah AYTAN]Peki şişeyide gönderiyorlarmı? Kapak her şişeye uygun olurmuki?[/QUOTE]sadece bir tane kapak geliyor başka bir şey yok bazılarına pahalı geliyor bu ama bana göre faydası çok hiç kaçırma olmuyor ben kola ve fanta şişesinde kullanıyorum
Mayalı Co2 Şişe Kapağı Ve Difüzör Sistemi
[QUOTE=Abdullah AYTAN]2.link error, çalışmıyor.[/QUOTE][QUOTE=razersharp]Yok mu şu kapaktan Türkiye'de satan [:)][/QUOTE]
Belki vardır ama çok pahalıdır.Çinden getirtin 15 günde geliyor. Alışverişte sorun çıkacağını düşünüyorsanız kredi kartı yerine sanal kart kullanın sıkıntı olmaz.
[QUOTE=Abdullah AYTAN]2.link error, çalışmıyor.[/QUOTE]
Alım yaparken doları 10 kuruş fazla hesaplayıp sanal karta öyle para yükleyin.yoksa geçmiyor.Banka komisyon alıyor.
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/1Pc-Aquarium-CO2-Accessories-DIY-CO2-System-Kits-Generator-Part-Bottle-Cap/32798664699.html?spm=2114.010208.3.11.AWmmqC&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_433_434_10136_10137_10138_10060_10062_10141_10056_10140_10055_10054_10059_123_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10142_10051_10106_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10124,searchweb201603_9,afswitch_1,ppcSwitch_4,single_sort_0_price_asc&btsid=5e5fce81-8517-4811-a481-80d4d042e6df&algo_expid=9b191bfd-d481-4c9a-94a8-0c46df04d24f-1&algo_pvid=9b191bfd-d481-4c9a-94a8-0c46df04d24f[/URL][EDIT]floranil,2017-03-17 15:09:22[/EDIT]
[QUOTE=Abdullah AYTAN]2.link error, çalışmıyor.[/QUOTE][QUOTE=razersharp]Yok mu şu kapaktan Türkiye'de satan [:)][/QUOTE]
Belki vardır ama çok pahalıdır.Çinden getirtin 15 günde geliyor. Alışverişte sorun çıkacağını düşünüyorsanız kredi kartı yerine sanal kart kullanın sıkıntı olmaz.
[QUOTE=Abdullah AYTAN]2.link error, çalışmıyor.[/QUOTE]
Alım yaparken doları 10 kuruş fazla hesaplayıp sanal karta öyle para yükleyin.yoksa geçmiyor.Banka komisyon alıyor.
[URL]https://tr.aliexpress.com/item/1Pc-Aquarium-CO2-Accessories-DIY-CO2-System-Kits-Generator-Part-Bottle-Cap/32798664699.html?spm=2114.010208.3.11.AWmmqC&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_433_434_10136_10137_10138_10060_10062_10141_10056_10140_10055_10054_10059_123_10099_10103_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10142_10051_10106_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10124,searchweb201603_9,afswitch_1,ppcSwitch_4,single_sort_0_price_asc&btsid=5e5fce81-8517-4811-a481-80d4d042e6df&algo_expid=9b191bfd-d481-4c9a-94a8-0c46df04d24f-1&algo_pvid=9b191bfd-d481-4c9a-94a8-0c46df04d24f[/URL][EDIT]floranil,2017-03-17 15:09:22[/EDIT]
Kompozit Panel Armatür Yapımı Yapmak İsteyenlere
Reklamcılar da var bu kompozit ten onlar kesiverir makina var onlarda
[QUOTE=lojistisyen]Ben de kompozitten yapmayı planlıyorum , malzemenin tedarik konusu değil de daha çok işleme konusu beni tedirgin ediyor. Ben malzemeyi ölçüp biçeceğim ama sizin verdiğiniz şekli verdirtmek için biraz uğraşacağım sanırım.
70x20 ölçülerinde yüksekliği ortalama 10 cm olacak. Ölçü olarak 90x40 cm tabaka alsam yeter mi acaba ?[/QUOTE]
Reklamcılar da var bu kompozit ten onlar kesiverir makina var onlarda.t8 floresanın 1 tanesinin kapladığı alan 2,5 cm ona göre hesap yapabilirsiniz.aralarıda ona göre boşluk verip istediğiniz ölçüde yaparsınız floresan sayısına göre.
Reklamcılar da var bu kompozit ten onlar kesiverir makina var onlarda
[QUOTE=lojistisyen]Ben de kompozitten yapmayı planlıyorum , malzemenin tedarik konusu değil de daha çok işleme konusu beni tedirgin ediyor. Ben malzemeyi ölçüp biçeceğim ama sizin verdiğiniz şekli verdirtmek için biraz uğraşacağım sanırım.
70x20 ölçülerinde yüksekliği ortalama 10 cm olacak. Ölçü olarak 90x40 cm tabaka alsam yeter mi acaba ?[/QUOTE]
Reklamcılar da var bu kompozit ten onlar kesiverir makina var onlarda.t8 floresanın 1 tanesinin kapladığı alan 2,5 cm ona göre hesap yapabilirsiniz.aralarıda ona göre boşluk verip istediğiniz ölçüde yaparsınız floresan sayısına göre.
Marsilea Hirsuta Ve Limon
[QUOTE=Kınayu]Maşallah ne verdinizde böyle oldular ? [:nazar:] Taban oluşumu nelerden oluşuyor ? Kullandığınız katkı ve gübreler varmı ?
Merhabalar erhan bey tabanda bir miktar lav kırığı onun üstünde havuz imalatı yapanlardan 2-3 mm kuvars kum aldım o var ama en altta dağlardan meşe ağaçlarının altlarında çürüyen toprağı eleyip 2 cm kadar serdim aydınlatma 3x14w t5 var düzenli gübreleme su değişimi yapıyorum bence en büyük etki o toprak bol azot kaynaklı[EDIT]floranil,2016-12-01 12:37:42[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Maşallah ne verdinizde böyle oldular ? [:nazar:] Taban oluşumu nelerden oluşuyor ? Kullandığınız katkı ve gübreler varmı ?
Merhabalar erhan bey tabanda bir miktar lav kırığı onun üstünde havuz imalatı yapanlardan 2-3 mm kuvars kum aldım o var ama en altta dağlardan meşe ağaçlarının altlarında çürüyen toprağı eleyip 2 cm kadar serdim aydınlatma 3x14w t5 var düzenli gübreleme su değişimi yapıyorum bence en büyük etki o toprak bol azot kaynaklı[EDIT]floranil,2016-12-01 12:37:42[/EDIT]
Marsilea Hirsuta Ve Limon
Yetişdirdiğim marsilea hirsuta 60x30 cm boyunda limon 45 cm boyunda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161113521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161114081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161114311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161114531.jpg[/IMG][EDIT]floranil,2016-12-01 12:34:20[/EDIT]
Yetişdirdiğim marsilea hirsuta 60x30 cm boyunda limon 45 cm boyunda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161113521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161114081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161114311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/011220161114531.jpg[/IMG][EDIT]floranil,2016-12-01 12:34:20[/EDIT]
Kompozit Panel Armatür Yapımı Yapmak İsteyenlere
[QUOTE=hasan_6404]
nerde o fiyatlar ben 160*60 sordum toptancı 6 m ama 210 tl fiyat dedi
[/QUOTE] Ben tabaka sordum reklamciya 200 tl dedi 4 mm internette var depodan ucuza magazasinda 125x320 170 tl başka bir reklamcida 15 tl istedi birde aliminyum malzeme satan yerler var bu otomatik kepenk malzemeleri satan birde onlara sorun genelde bina kaplamasi yapanlardada oluyor
[QUOTE=hasan_6404]
nerde o fiyatlar ben 160*60 sordum toptancı 6 m ama 210 tl fiyat dedi
[/QUOTE] Ben tabaka sordum reklamciya 200 tl dedi 4 mm internette var depodan ucuza magazasinda 125x320 170 tl başka bir reklamcida 15 tl istedi birde aliminyum malzeme satan yerler var bu otomatik kepenk malzemeleri satan birde onlara sorun genelde bina kaplamasi yapanlardada oluyor
Kompozit Panel Armatür Yapımı Yapmak İsteyenlere
[QUOTE=royalistt]Alüminyum kompozitin fiyatı nedir? [/QUOTE]110 cm ye 60 cm parça aldım iki tane 10 tl verdim büyük malzeme satanlarda böyle parça çok oluyor ne verirsen ver diyorlar zaten kompozitin tabaka fiyatı 320x180cm 150-200 tl arası bir şey işlemesi kolay[EDIT]floranil,2016-11-13 13:43:51[/EDIT]
[QUOTE=royalistt]Alüminyum kompozitin fiyatı nedir? [/QUOTE]110 cm ye 60 cm parça aldım iki tane 10 tl verdim büyük malzeme satanlarda böyle parça çok oluyor ne verirsen ver diyorlar zaten kompozitin tabaka fiyatı 320x180cm 150-200 tl arası bir şey işlemesi kolay[EDIT]floranil,2016-11-13 13:43:51[/EDIT]
Kompozit Panel Armatür Yapımı Yapmak İsteyenlere
[QUOTE=yüceL34]Gayet guzel olmus kapak benim sorum flolarin ismini yazarmisiniz[/QUOTE] Merhabalar floresanlar normal t8 ortadaki kırmızı osram fluora diğerleri günışığı ılık beyaz ve kar beyazı
[QUOTE=yüceL34]Gayet guzel olmus kapak benim sorum flolarin ismini yazarmisiniz[/QUOTE] Merhabalar floresanlar normal t8 ortadaki kırmızı osram fluora diğerleri günışığı ılık beyaz ve kar beyazı
Kompozit Panel Armatür Yapımı Yapmak İsteyenlere
80x35x11h ölçülerde armatür yaptım yapmak isteyenler için fotoğrafları paylaşıyorum.Ben floresanlarin bulunabilirliği ve fiyatı yüzünden t8 tercih ettim.39w t5 ile daha ince ve güzel tasarım çıkar.Maliyeti 150 tl yi geçmiyor.4x18 balast kullandım.Kompozitleri alüminyumcudan aldım reklamciya kestirip kıvırma yaptırdım.İnceleyebilirsiniz soru sormak isterseniz geç cevap verebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161136321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161137031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161137361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161137561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161138261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161138551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161139261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161139591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161141501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161142181.jpg[/IMG][EDIT]floranil,2016-11-13 13:34:00[/EDIT]
80x35x11h ölçülerde armatür yaptım yapmak isteyenler için fotoğrafları paylaşıyorum.Ben floresanlarin bulunabilirliği ve fiyatı yüzünden t8 tercih ettim.39w t5 ile daha ince ve güzel tasarım çıkar.Maliyeti 150 tl yi geçmiyor.4x18 balast kullandım.Kompozitleri alüminyumcudan aldım reklamciya kestirip kıvırma yaptırdım.İnceleyebilirsiniz soru sormak isterseniz geç cevap verebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161136321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161137031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161137361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161137561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161138261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161138551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161139261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161139591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161141501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/156076/131120161142181.jpg[/IMG][EDIT]floranil,2016-11-13 13:34:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
