ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gonadros
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2013 11:56
Son Ziyaret:
07 Aralık 2017 19:33
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa ÇOCAR
Doğum Tarihi:
23 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Çankiri
Meslek:
Acil Tıp Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
500lt Cichlid Tür Tavsiye
Red rubin ve ahli düşüncelerim arasında. Kıymetli yorumunuz için teşekkürler [:)][:)]
Red rubin ve ahli düşüncelerim arasında. Kıymetli yorumunuz için teşekkürler [:)][:)]
500lt Cichlid Tür Tavsiye
Herkese merhabalar, iyi forumlar...
Geçtiğimiz günlerde elektrik kesintisi sonucu balıklarımı kaybettim. Şimdi sizlerden ricam karışık tür tavsiyesinde bulunmanız elimde sadece 4-5cm SP 8-10adet kadar var yanına ne koymalıyım. Görsel renkli hareketli bir akvaryum olsun istiyorum. 3d arka fon ve bol miktarda kayalık mevcut bunlar hariç net hacim 500lt kadar. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
Herkese merhabalar, iyi forumlar...
Geçtiğimiz günlerde elektrik kesintisi sonucu balıklarımı kaybettim. Şimdi sizlerden ricam karışık tür tavsiyesinde bulunmanız elimde sadece 4-5cm SP 8-10adet kadar var yanına ne koymalıyım. Görsel renkli hareketli bir akvaryum olsun istiyorum. 3d arka fon ve bol miktarda kayalık mevcut bunlar hariç net hacim 500lt kadar. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
150x55x55 Akvaryum+arka Fon (tamamlandı)
[QUOTE=mak-tek]Güzel çalışma tebrik ederim. Ama yerde olması çocuğunuz varsa yada ilerde olacaksa sıkıntı olacaktır. Benimki 1.5 yasinda profil sehpaya bile basip vuruyor cama :-) Kolay gelsin[:nazar:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim çocuk henüz yok ilerleyen zamanlarda bunun için önlemalmam gerekicek gibi duruyo :-)
[QUOTE=mak-tek]Güzel çalışma tebrik ederim. Ama yerde olması çocuğunuz varsa yada ilerde olacaksa sıkıntı olacaktır. Benimki 1.5 yasinda profil sehpaya bile basip vuruyor cama :-) Kolay gelsin[:nazar:][:iyi:][/QUOTE]
Teşekkür ederim çocuk henüz yok ilerleyen zamanlarda bunun için önlemalmam gerekicek gibi duruyo :-)
150x55x55 Akvaryum+arka Fon (tamamlandı)
[QUOTE=Gokhann68]Temperli camın ufak bi darbede tuzla buz olduğuna dair şeyler okumuştum eğer öyleyse sürekli geçiş güzergahında olduğu için umarım bi sıkıntı olmaz.
Tv altında bu tarz akvaryumları pek sevmiyorum ben ama zevkler ve renkler olayı işte emeginize sağlık kazasız belasız kullanın inşallah
Temperli camın ufak bi darbede tuzla buz olduğuna dair şeyler okumuştum eğer öyleyse sürekli geçiş güzergahında olduğu için umarım bi sıkıntı olmaz.
Tv altında bu tarz akvaryumları pek sevmiyorum ben ama zevkler ve renkler olayı işte emeginize sağlık kazasız belasız kullanın inşallah [/QUOTE]
Temperli olarak düşünmüştüm ama sizin gibi uyarıda bulunan arkadaşlar sağolsun uyardılar düz cam ile yaptım :)
[QUOTE=ringo]Mustafa bey,
elinize sağlık, güzel olmuş, güle güle kullanın.
Mavi ışık ve içerideki bir iki yapay malzeme değişirse daha doğal duracaktır. Tabii zamanla olacak işler.[/QUOTE]
yorumunuz için teşekkürler.. yapay malzemeler benim kontrolüm dışında gelişti hanım ısrar ettide koyduk yapcak pek bişeyim yok o konuda :))
[QUOTE=Gokhann68]Temperli camın ufak bi darbede tuzla buz olduğuna dair şeyler okumuştum eğer öyleyse sürekli geçiş güzergahında olduğu için umarım bi sıkıntı olmaz.
Tv altında bu tarz akvaryumları pek sevmiyorum ben ama zevkler ve renkler olayı işte emeginize sağlık kazasız belasız kullanın inşallah
Temperli camın ufak bi darbede tuzla buz olduğuna dair şeyler okumuştum eğer öyleyse sürekli geçiş güzergahında olduğu için umarım bi sıkıntı olmaz.
Tv altında bu tarz akvaryumları pek sevmiyorum ben ama zevkler ve renkler olayı işte emeginize sağlık kazasız belasız kullanın inşallah [/QUOTE]
Temperli olarak düşünmüştüm ama sizin gibi uyarıda bulunan arkadaşlar sağolsun uyardılar düz cam ile yaptım :)
[QUOTE=ringo]Mustafa bey,
elinize sağlık, güzel olmuş, güle güle kullanın.
Mavi ışık ve içerideki bir iki yapay malzeme değişirse daha doğal duracaktır. Tabii zamanla olacak işler.[/QUOTE]
yorumunuz için teşekkürler.. yapay malzemeler benim kontrolüm dışında gelişti hanım ısrar ettide koyduk yapcak pek bişeyim yok o konuda :))
150x55x55 Akvaryum İçin Tür Tavsiye
[QUOTE=Gokhann68]Kayalardan mağara yapıp malavi akvaryumu yapılabilir [/QUOTE]
Arka fon zaten mağaralı malavi beslemeyi düşünyorum ama hangi türleri besleyeceğime karar veremedim
[QUOTE=Gokhann68]Kayalardan mağara yapıp malavi akvaryumu yapılabilir [/QUOTE]
Arka fon zaten mağaralı malavi beslemeyi düşünyorum ama hangi türleri besleyeceğime karar veremedim
150x55x55 Akvaryum+arka Fon (tamamlandı)
[K]Öncelikler herkese selamlar.[/K]
Küçük bir akvaryumla başlayan akvaryum sevdam günden güne büyüdü ve büyük bir tank yapmaya niyetlendim fakat şartlar el vermediği için hep erteliyordum. Evin alçı boya işleri olunca aradığım fırsatı buldum ve tv ünitesi yerine akvaryum yapmaya karar verdim. İnşallah sizlerle birlikte güzel bir çalışma yaparız. Henüz yapım başlamadı profilin mobilya kaplanmasını bekliyorum. Topluca bir paylaşım yapmak istemedim. Hepberaber aşama aşama gidelim istedim. Sizlerde düşünce ve fikirlerinizle katkıda bulunursanız sevinirim. Hepbirlikte güzel Bir çalışma olur inşallah.
Kullanılan bütün malzemeleri fiyatlarıyla birlikte paylaşıcam.
Dış Filtre : Tetratec Ex 1200 plus - 300TL
Isıtıcı : JBL Pro Temp 300 - 90TL
Hava Motoru : Eheim 3704 çift çıkışlı 2x200L -100TL
şimdilik bu ekipmanları aldım devamı sizlerin görüşleriyle...
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160330_200511.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160330_200529.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160330_200536.jpg[/IMG]
Cam olarak 10mm temperli cam kullanmayı düşünüyorum.
Cam için metrekare fiyatı olarak Temperleme dahil 50tl fiyat aldım.
biraz acemice oldu ama aşağıdaki çizimleri yaptım kılavuz olarak:
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/Ads196177z.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/Ads196177z2.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/Ads196177z1.jpg[/IMG]
Camları birleştirmek için önce marangozda aşağıdaki parçaları yaptırdım kolaylık olsun diye :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160407_173207.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160407_173203.jpg[/IMG]
Boyutları 150x55x55 olarak değiştirdim ve yapımı bitirdim işte resimler:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160407_173207.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212133.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212148.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141425.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212142.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212155.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141425_(1).jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141412.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141407.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_215844.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_215904_(1).jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/1_IMG_20160418_192623.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/1_IMG_20160419_163322.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/1_IMG_20160423_185043.jpg[/IMG]
[K]Öncelikler herkese selamlar.[/K]
Küçük bir akvaryumla başlayan akvaryum sevdam günden güne büyüdü ve büyük bir tank yapmaya niyetlendim fakat şartlar el vermediği için hep erteliyordum. Evin alçı boya işleri olunca aradığım fırsatı buldum ve tv ünitesi yerine akvaryum yapmaya karar verdim. İnşallah sizlerle birlikte güzel bir çalışma yaparız. Henüz yapım başlamadı profilin mobilya kaplanmasını bekliyorum. Topluca bir paylaşım yapmak istemedim. Hepberaber aşama aşama gidelim istedim. Sizlerde düşünce ve fikirlerinizle katkıda bulunursanız sevinirim. Hepbirlikte güzel Bir çalışma olur inşallah.
Kullanılan bütün malzemeleri fiyatlarıyla birlikte paylaşıcam.
Dış Filtre : Tetratec Ex 1200 plus - 300TL
Isıtıcı : JBL Pro Temp 300 - 90TL
Hava Motoru : Eheim 3704 çift çıkışlı 2x200L -100TL
şimdilik bu ekipmanları aldım devamı sizlerin görüşleriyle...
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160330_200511.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160330_200529.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160330_200536.jpg[/IMG]
Cam olarak 10mm temperli cam kullanmayı düşünüyorum.
Cam için metrekare fiyatı olarak Temperleme dahil 50tl fiyat aldım.
biraz acemice oldu ama aşağıdaki çizimleri yaptım kılavuz olarak:
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/Ads196177z.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/Ads196177z2.jpg[/IMG]
[URL][/URL][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/Ads196177z1.jpg[/IMG]
Camları birleştirmek için önce marangozda aşağıdaki parçaları yaptırdım kolaylık olsun diye :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160407_173207.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160407_173203.jpg[/IMG]
Boyutları 150x55x55 olarak değiştirdim ve yapımı bitirdim işte resimler:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160407_173207.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212133.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212148.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141425.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212142.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160413_212155.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141425_(1).jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141412.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141407.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_215844.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_215904_(1).jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/1_IMG_20160418_192623.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/1_IMG_20160419_163322.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/1_IMG_20160423_185043.jpg[/IMG]
150x55x55 Akvaryum İçin Tür Tavsiye
Yaklaşık 10 gün önce yapımına başladığım akvaryumu sonunda bitirdim.
Karma Malawi beslemek istiyorum fakat türlere karar veremedim görsel olarak güzel ve renk kargaşası olmayacak şekilde tavsiyelerinizi bekliyorum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141425.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_215904.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160418_192623.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160419_163322.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160423_185043.jpg[/IMG][EDIT]Gonadros,2016-04-24 22:41:32[/EDIT]
Yaklaşık 10 gün önce yapımına başladığım akvaryumu sonunda bitirdim.
Karma Malawi beslemek istiyorum fakat türlere karar veremedim görsel olarak güzel ve renk kargaşası olmayacak şekilde tavsiyelerinizi bekliyorum..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_141425.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160414_215904.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160418_192623.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160419_163322.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153795/IMG_20160423_185043.jpg[/IMG][EDIT]Gonadros,2016-04-24 22:41:32[/EDIT]
Akvaryum Yapma Tablası
[QUOTE=furkanbb]Mustafa bey çok güzel bir çalışma şimdiden emeğinize sağlık. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Furkan bey
[QUOTE=furkanbb]Mustafa bey çok güzel bir çalışma şimdiden emeğinize sağlık. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Furkan bey
Akvaryum Yapma Tablası
Yorumunuz için teşekkürler Mustafa bey ön cam hariç tamamı mobilya içinde olacağı için temperli cam düşünmüştüm fakat esneme durumundan bilgim yoktu uyardığınız için teşekkürler gerekli araştırmayı yapıp ona göre karar verelim o halde [:)]
Yorumunuz için teşekkürler Mustafa bey ön cam hariç tamamı mobilya içinde olacağı için temperli cam düşünmüştüm fakat esneme durumundan bilgim yoktu uyardığınız için teşekkürler gerekli araştırmayı yapıp ona göre karar verelim o halde [:)]
Akvaryum Yapma Tablası
[QUOTE=Bekir Can]Halısınız mustafa bey malesef çok pahalılar dediğimiz gibi yapmanız daha iyi olucak. Ben 180litre bi akvaryum kestirmiştim kuşaklı olucaktı ve ustaya sormuştum nasıl yapacaksınız diye "kuşakların önce veya sonra olmasının bir önemi yok mevzu slikon olduğu için her halükarda aynı sağlamlık olacaktır" demişti. Yapım aşamasında da Kuşaklardan önce bi iskelet yaptı adeta çerçeve gibi. Sonra camları yapıştırdı. Yardımcı olursam ne mutlu [/QUOTE]
Bilgiler, tecrübeler paylaştıkça çoğalır Bekir bey bende sizin usta gibi düşünüyorum kuşakları önce yaparsak yan camları yapıştırırkende destek olup kılavuz görevi görecektir. Yorumlarınız için teşekkürler[EDIT]Gonadros,2016-04-04 16:17:26[/EDIT]
[QUOTE=Bekir Can]Halısınız mustafa bey malesef çok pahalılar dediğimiz gibi yapmanız daha iyi olucak. Ben 180litre bi akvaryum kestirmiştim kuşaklı olucaktı ve ustaya sormuştum nasıl yapacaksınız diye "kuşakların önce veya sonra olmasının bir önemi yok mevzu slikon olduğu için her halükarda aynı sağlamlık olacaktır" demişti. Yapım aşamasında da Kuşaklardan önce bi iskelet yaptı adeta çerçeve gibi. Sonra camları yapıştırdı. Yardımcı olursam ne mutlu [/QUOTE]
Bilgiler, tecrübeler paylaştıkça çoğalır Bekir bey bende sizin usta gibi düşünüyorum kuşakları önce yaparsak yan camları yapıştırırkende destek olup kılavuz görevi görecektir. Yorumlarınız için teşekkürler[EDIT]Gonadros,2016-04-04 16:17:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
