ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tuncyanik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ekim 2013 19:29
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2016 15:58
Toplam Mesaj:
73 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tunç Yanık
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
100x40x50 Akvaryumum
Merhaba arkadaslar boyutlarını verdigim akvaryumumu bitkili yapmak istiyorum tabanı uygun sekilde gübre toprak kombinasyonu yaptım kayalarımı koydum istedigim sekilde , danışmak istedigim nokta bitkiler akvaryumum ortalama 15 cm kum yüksekligine sahip yani aydınlatma ile zemin arasında 30-35 cm civarı bir yükseklik bulunuyor ve toplam alacagı su miktarı ortalama 130 litreye kadar düstü , akvaryumum için 2x39 w t5 kullanacagım t5leri grolux+aquastar olarak sectim .Fluval 206 dış filtre siparişi verdim eheim 200 w ısıtıcı.
Tabanı bir bitki ile kaplamak istiyorum co2 takviyesi yapamayacagım bu yüzden tabana kullanabilecegim hoş görünümlü bitkiler arıyorum cuba tarzı tavsiyelerinizi bekliyorum ne tür bitkiler kullanabilirim.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaslar boyutlarını verdigim akvaryumumu bitkili yapmak istiyorum tabanı uygun sekilde gübre toprak kombinasyonu yaptım kayalarımı koydum istedigim sekilde , danışmak istedigim nokta bitkiler akvaryumum ortalama 15 cm kum yüksekligine sahip yani aydınlatma ile zemin arasında 30-35 cm civarı bir yükseklik bulunuyor ve toplam alacagı su miktarı ortalama 130 litreye kadar düstü , akvaryumum için 2x39 w t5 kullanacagım t5leri grolux+aquastar olarak sectim .Fluval 206 dış filtre siparişi verdim eheim 200 w ısıtıcı.
Tabanı bir bitki ile kaplamak istiyorum co2 takviyesi yapamayacagım bu yüzden tabana kullanabilecegim hoş görünümlü bitkiler arıyorum cuba tarzı tavsiyelerinizi bekliyorum ne tür bitkiler kullanabilirim.
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
200 Lt Akvaryum 2x39w T5 Tavsiye
[QUOTE=Kınayu]
Merhaba akvaryumunuzda bulunan aydınlatmanın yanına Daylight Aquastar olabilir.Markaları size kalmış.[/QUOTE]
hocam işte hangi markalar var tam olarak bilmiyorum aquastar bir markamı mesala bilmiyorum . Link verebilirseniz cok güzel olur ona göre sipariş vermek istiyorum.Groluxun yanına sadece 1 adet daha 39w takabilirim[EDIT]tuncyanik,2016-05-03 20:42:51[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]
Merhaba akvaryumunuzda bulunan aydınlatmanın yanına Daylight Aquastar olabilir.Markaları size kalmış.[/QUOTE]
hocam işte hangi markalar var tam olarak bilmiyorum aquastar bir markamı mesala bilmiyorum . Link verebilirseniz cok güzel olur ona göre sipariş vermek istiyorum.Groluxun yanına sadece 1 adet daha 39w takabilirim[EDIT]tuncyanik,2016-05-03 20:42:51[/EDIT]
200 Lt Akvaryum 2x39w T5 Tavsiye
Arkadaslar 200 lt bitkili akvaryum kuruyorum 50 kg kum kaya kullandım sanırım 140 lt bi hacmi kaldı .2x39w armatür yaptım kendime 1 adet sylvania grolux aldım diger alacagım t5 i bilmiyorum gün ışıgı almam lazım sanırım ama hangi marka model tavsiyelerinizi bekliyorum .
Arkadaslar 200 lt bitkili akvaryum kuruyorum 50 kg kum kaya kullandım sanırım 140 lt bi hacmi kaldı .2x39w armatür yaptım kendime 1 adet sylvania grolux aldım diger alacagım t5 i bilmiyorum gün ışıgı almam lazım sanırım ama hangi marka model tavsiyelerinizi bekliyorum .
Bikti Akvaryumu Bitki Önerisi / Fotograflı
Arkadaslar 100x40x50 akvaryumu kurdum yarın armatür ısıtıcı dış filtre siparişlerimde geliyor akvaryuma bitki önerisi istiyorum sipariş verecegim .
[IMG]http://i.hizliresim.com/EYX2OB.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/j59AqD.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/2gDPOd.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZD8n5o.jpg[/IMG]
tasarımda öneriniz varsa degerlendirecgim.[EDIT]tuncyanik,2015-07-08 15:06:09[/EDIT]
Arkadaslar 100x40x50 akvaryumu kurdum yarın armatür ısıtıcı dış filtre siparişlerimde geliyor akvaryuma bitki önerisi istiyorum sipariş verecegim .
[IMG]http://i.hizliresim.com/EYX2OB.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/j59AqD.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/2gDPOd.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZD8n5o.jpg[/IMG]
tasarımda öneriniz varsa degerlendirecgim.[EDIT]tuncyanik,2015-07-08 15:06:09[/EDIT]
Okyanuspet.com Güvenilir Midir ?
Arkadaslar bir kaç ürün alicaktim sitelerinde baya ucuz alışveriş yapmış kimse var mı acaba ?
Arkadaslar bir kaç ürün alicaktim sitelerinde baya ucuz alışveriş yapmış kimse var mı acaba ?
Fluval 206 Mi 306 Mi?
[QUOTE=Homeros][QUOTE=tuncyanik][QUOTE=Homeros]406. Bende 406 var 1 metre akvaryumum ancak yetiyor.[/QUOTE]
hocam sizin bu mesajınız beni baya düşündürdü kac lt akvaryumunuz 206 ile 406 arasında daglar kadar fark gözüküyor.[/QUOTE]
Benim akvaryumum 300 LT. 100x50x60 boyutları. Debisi çok gelir diye düşünmeyin bence. Katalogda yazana göre 306 almam gerekiyordu; fakat iyi ki 306 almamışım diyorum. 406 ancak yetiyor.[/QUOTE]
merak ettim hocam akvaryum fotonuz varmı hocam :) temizligini görsem süper olur :)
[QUOTE=Homeros][QUOTE=tuncyanik][QUOTE=Homeros]406. Bende 406 var 1 metre akvaryumum ancak yetiyor.[/QUOTE]
hocam sizin bu mesajınız beni baya düşündürdü kac lt akvaryumunuz 206 ile 406 arasında daglar kadar fark gözüküyor.[/QUOTE]
Benim akvaryumum 300 LT. 100x50x60 boyutları. Debisi çok gelir diye düşünmeyin bence. Katalogda yazana göre 306 almam gerekiyordu; fakat iyi ki 306 almamışım diyorum. 406 ancak yetiyor.[/QUOTE]
merak ettim hocam akvaryum fotonuz varmı hocam :) temizligini görsem süper olur :)
Hopar Armatür Kullananlar Bakabilir Mi ?
[QUOTE=z.b.s.k]Hopar haddinden fazla pahalı ve içindeki malzemeler o kadar kaliteli değil. aksanın yaptıklarına ben intener üzerinden baktım çok daha şık işler benim kanımca çünkü daha ince yapabiliyorlar. Siyah, beyaz ya da gri yapabiliyorlar (bütün bunları yaptıkları işleri internet üzerinden görerek anlıyorum. ) üstelik gaptıkları armatürlerin üzeri düz oluyor ve bence bu artı bir kullanım alanınyaratıyor. Bir de sizin isteğinize göre armatüre fan, akvaryumu soğutmal için fan, gece ışığı, istediğiniz sayıda açma kapama düğmesi, timer gibi ekipmanları entegre edebilirler. Bunun dışında sınırlı seçenek yok istediğiniz watt değerini istediğiniz watt değerlerindeki floresanlarla sağlayabilirsiniz.
Hoparda bu seçenekler yok. Bir de sizin tankınızı göremedim ben ama bu tip armatürler cama cam tanklarda görselliği daha yüksek duruyor.
Bu arada ben daha önce aksan akvaryumdan hiç alışveriş yapmadım hatta bir kum sormak için defalarca aradığım bir günün sonunda açılmayınca aramaktan vazgeçmiştim fakat bana güvenilir gelen bir üretici işçilikleri çok iyiymiş diye duydum elbetteki memnun olmayanlar da duydum. [/QUOTE]
teşekkür ederim hocam degerli yorumunuz icin arastıracagım eksen akvaryumu .
[QUOTE=z.b.s.k]Hopar haddinden fazla pahalı ve içindeki malzemeler o kadar kaliteli değil. aksanın yaptıklarına ben intener üzerinden baktım çok daha şık işler benim kanımca çünkü daha ince yapabiliyorlar. Siyah, beyaz ya da gri yapabiliyorlar (bütün bunları yaptıkları işleri internet üzerinden görerek anlıyorum. ) üstelik gaptıkları armatürlerin üzeri düz oluyor ve bence bu artı bir kullanım alanınyaratıyor. Bir de sizin isteğinize göre armatüre fan, akvaryumu soğutmal için fan, gece ışığı, istediğiniz sayıda açma kapama düğmesi, timer gibi ekipmanları entegre edebilirler. Bunun dışında sınırlı seçenek yok istediğiniz watt değerini istediğiniz watt değerlerindeki floresanlarla sağlayabilirsiniz.
Hoparda bu seçenekler yok. Bir de sizin tankınızı göremedim ben ama bu tip armatürler cama cam tanklarda görselliği daha yüksek duruyor.
Bu arada ben daha önce aksan akvaryumdan hiç alışveriş yapmadım hatta bir kum sormak için defalarca aradığım bir günün sonunda açılmayınca aramaktan vazgeçmiştim fakat bana güvenilir gelen bir üretici işçilikleri çok iyiymiş diye duydum elbetteki memnun olmayanlar da duydum. [/QUOTE]
teşekkür ederim hocam degerli yorumunuz icin arastıracagım eksen akvaryumu .
Hopar Armatür Kullananlar Bakabilir Mi ?
[QUOTE=z.b.s.k]Aksan alvaryumla iletişime geçin size uygun armatürü hıpardan çok daha uygun bir fiyata yapacaklardır. Üstelik aynı yakışıklılıkta görünmekte yaptıkları armatürler. Ben hopar kullanıcısı olarak verdiğim paraya pişmanım. Bu arada hoparın ayakları en fazla 15 mm kalınlığındaki cam için tasarlanmış. Tabi daha büyük modelleri için bu böyle midir bilemem ama 15 mm den daha kalın cam kullanmak demek çok büyük bir akvaryum anlamına gelir. Metal halide filan kullanılır yani özeti tahminimce 15mm max genişlikte üretilmiş olmalı. [/QUOTE]
hocam hazır olarak ürünleri yok baktım sitelerine sipariş üzerine yapacaklar sanırım ama ben pek güvenemedim sonucta benim bulundugum sehirde degil nasıl yapacaklar nasıl olacak begenecekmiyim bilmiyorum .. Hoparın neyinden memnun kalmadınız acaba
[QUOTE=z.b.s.k]Aksan alvaryumla iletişime geçin size uygun armatürü hıpardan çok daha uygun bir fiyata yapacaklardır. Üstelik aynı yakışıklılıkta görünmekte yaptıkları armatürler. Ben hopar kullanıcısı olarak verdiğim paraya pişmanım. Bu arada hoparın ayakları en fazla 15 mm kalınlığındaki cam için tasarlanmış. Tabi daha büyük modelleri için bu böyle midir bilemem ama 15 mm den daha kalın cam kullanmak demek çok büyük bir akvaryum anlamına gelir. Metal halide filan kullanılır yani özeti tahminimce 15mm max genişlikte üretilmiş olmalı. [/QUOTE]
hocam hazır olarak ürünleri yok baktım sitelerine sipariş üzerine yapacaklar sanırım ama ben pek güvenemedim sonucta benim bulundugum sehirde degil nasıl yapacaklar nasıl olacak begenecekmiyim bilmiyorum .. Hoparın neyinden memnun kalmadınız acaba
Fluval 206 Mi 306 Mi?
[QUOTE=Serdar90]200 lt boş akvaryum olduğu belirtilmiş. İçine konulacak kum, kaya, dekor falan derken 150 litreye gelir neti. Akvaryumda aşırı bir canlı yükü olmadıkça ve zamanında dış filtre temizliği uygun şekilde yapılınca rahatlıkla yeterli olur kanısındayım. Armatür olayını henüz bende düşünüyorum netlik kazandıramadım o konuya kendi akvaryumum için de [:)][/QUOTE]
teşekkürler hocam , özellikle büyük almak istemiyorum cok akıntı olmasıda kötü .
[QUOTE=Serdar90]200 lt boş akvaryum olduğu belirtilmiş. İçine konulacak kum, kaya, dekor falan derken 150 litreye gelir neti. Akvaryumda aşırı bir canlı yükü olmadıkça ve zamanında dış filtre temizliği uygun şekilde yapılınca rahatlıkla yeterli olur kanısındayım. Armatür olayını henüz bende düşünüyorum netlik kazandıramadım o konuya kendi akvaryumum için de [:)][/QUOTE]
teşekkürler hocam , özellikle büyük almak istemiyorum cok akıntı olmasıda kötü .
Fluval 206 Mi 306 Mi?
[QUOTE=Homeros]406. Bende 406 var 1 metre akvaryumum ancak yetiyor.[/QUOTE]
hocam sizin bu mesajınız beni baya düşündürdü kac lt akvaryumunuz 206 ile 406 arasında daglar kadar fark gözüküyor.
[QUOTE=Homeros]406. Bende 406 var 1 metre akvaryumum ancak yetiyor.[/QUOTE]
hocam sizin bu mesajınız beni baya düşündürdü kac lt akvaryumunuz 206 ile 406 arasında daglar kadar fark gözüküyor.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
NightWist,
Hoppala,
EfeC,
yeekim,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
osmandbnl,
şansal,
sina cen,
Kınayu,
mightymurat,
ternapi,
DABARAKATO,
mehaniches_hlot,
Tatar10,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
Hidro Dinamik,
baozturk,
EmiirKaan,
seiryuhare,
NautilusLordu,
yurist_ldMa,
Frknnrg,
Redko,
barskels,
nakkas__45,
Conix,
nniiaa,
Tortuga7,
Goldfish2000,
ali özer,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
