ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
baybaykuş
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Eylül 2013 12:15
Son Ziyaret:
05 Ekim 2014 23:31
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet talay
Doğum Tarihi:
11 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkili akvaryum,dış filtre ve oksijen
Fikir ve önerileriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar,iyi forumlar dilerim .
Fikir ve önerileriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar,iyi forumlar dilerim .
Bitkili akvaryum,dış filtre ve oksijen
Recep Bey yanıtnız için teşekkür ederim,sadece dış filtre çalışıyor şuanda ve su üstünde akıntı mevcut fakat akıntıda hiçbir şekilde o2 baloncuğu yok,eğer bu sorun teşkil etmiyorsa bu sistemle devam edeceğim...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aynı şekilde sizede teşekkürler Sayın Işık Saygın
akvaryum içi dekorları hesaba katarsak akvaryum hacmi ortalama 70-75 lt ve şuan 10 lepistes ve 6 adet çöpçü bulunmakta ,akvaryum nüfusum bundan ibaret.
- akıntı bitkileri köklerinden sökecek kadar güçlü değil,sadece moss ve sazları birazcık sallıyor.
- akvaryumda mayalı co2 sistemi olması beni geceleri konusunda endişelendirmiyor değil,bu yüzden geceleri hava motorunu çalıştırmayı düşünüyorum..
Recep Bey yanıtnız için teşekkür ederim,sadece dış filtre çalışıyor şuanda ve su üstünde akıntı mevcut fakat akıntıda hiçbir şekilde o2 baloncuğu yok,eğer bu sorun teşkil etmiyorsa bu sistemle devam edeceğim...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aynı şekilde sizede teşekkürler Sayın Işık Saygın
akvaryum içi dekorları hesaba katarsak akvaryum hacmi ortalama 70-75 lt ve şuan 10 lepistes ve 6 adet çöpçü bulunmakta ,akvaryum nüfusum bundan ibaret.
- akıntı bitkileri köklerinden sökecek kadar güçlü değil,sadece moss ve sazları birazcık sallıyor.
- akvaryumda mayalı co2 sistemi olması beni geceleri konusunda endişelendirmiyor değil,bu yüzden geceleri hava motorunu çalıştırmayı düşünüyorum..
Bitkili akvaryum,dış filtre ve oksijen
Arkadaşlar 60x40x50 ölçülerindeki bitkili akvaryumuma jebo dış filtre aldım,akvaryumda eheim pickup iç filtre ile hava motoruda mevcut ,fakat ben iç filtreden sıkıldım ve hava motorunu sadece geceleri ışıklar kapalıyken kullanıyorum..
Akvaryumda mayalı co2 sistemi kullanıyorum.
iç filtremi akvaryumdan çıkarsam,su yüzeyine dış filtre su giriş hortumu ile bir akıntı versem balıklarıma o2 açısından bir zararı dokunur mu ?
şuan dediğim sistemi uyguladım,akvaryum su yüzeyinde bir akıntı var ve balıklar gayet rahat gözüküyor,java mosslarım akıntı yönüne doğru hafif bir hareketliliğe sahip,umarım bu akıntı balıkların ihtiyacı olan o2yi verirken,bitkilerime zarar vermez...
görüş ve önerilerinize ihtiyacım var ... iyi forumlar
baybaykuş 2013-11-16 10:58:25
Arkadaşlar 60x40x50 ölçülerindeki bitkili akvaryumuma jebo dış filtre aldım,akvaryumda eheim pickup iç filtre ile hava motoruda mevcut ,fakat ben iç filtreden sıkıldım ve hava motorunu sadece geceleri ışıklar kapalıyken kullanıyorum..
Akvaryumda mayalı co2 sistemi kullanıyorum.
iç filtremi akvaryumdan çıkarsam,su yüzeyine dış filtre su giriş hortumu ile bir akıntı versem balıklarıma o2 açısından bir zararı dokunur mu ?
şuan dediğim sistemi uyguladım,akvaryum su yüzeyinde bir akıntı var ve balıklar gayet rahat gözüküyor,java mosslarım akıntı yönüne doğru hafif bir hareketliliğe sahip,umarım bu akıntı balıkların ihtiyacı olan o2yi verirken,bitkilerime zarar vermez...
görüş ve önerilerinize ihtiyacım var ... iyi forumlar
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=baybaykuş]
Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler. [/QUOTE]
Abi dediklerinize göre aşama aşama yeni gübreleri deneyeceğim ,ama şu canpet ürünlerimi ne zaman gönderecek şüpheli,cumartesi sabahı verdiğim sipariş için hala ''beklemede'' yazıyor,birde buna rağmen ana sayfalarında'' 24 saatte teslim'' yazıyor kocaman.
[QUOTE=BlueFall][QUOTE=baybaykuş]
Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler. [/QUOTE]
Oluşuyor doğru ama hangi şartlarda oluşuyor? Nitrat akvaryum döngüsü tamamen oturmuş ise oluşur. Nitrat oluşmadan önceki hali nitrit dir ve nitrata göre daha zararlı bir maddedir. Konu çok dağılacak şöyle toparlayalım. Test kitleri alamazsınız yeni gübreleri kullanmaya başlayın ve bitkilerinizi gözlemleyin.Bitkileriniz gelişiyor ancak yosun oluşumu da artıyor ise dozajı azaltın(bu bitkilerin kullanacağı besinin ihtiyaçlarından fal olduğunu ve yosunlar tarafından tükeltildiğini gösterir) Bitki gelişimi az yosunlaşma da az ise kontrollü biçimde azar azar eliniz dıy gübrelerle takviye yapın. Bitki gelişimi iyi yosunlaşma az ise veya hiç yoksa herşey yolunda demektir.
Ama okadar çok değişken var ki, mesala gübreleme miktarınız tam diyelim ama ortamda iyi çözünmüş co2 yoksa bitkiler besini kullanamaz. Bu sefer de yosunlaşma çoğalır. Tabi birde doğru ışıklandırma meselesi var.
[/QUOTE]Abi dediklerinize göre aşama aşama yeni gübreleri deneyeceğim ,ama şu canpet ürünlerimi ne zaman gönderecek şüpheli,cumartesi sabahı verdiğim sipariş için hala ''beklemede'' yazıyor,birde buna rağmen ana sayfalarında'' 24 saatte teslim'' yazıyor kocaman.
Bu kök çürümüş mü ?
[QUOTE=BlueFall]Difizör kısmı da tamam. Sorun aydınlatmanızda, Güneş ışığının taklit edilebilmesi açısından grolux kullanılması bitkilerin gelişiminde çok önemli. En azından day light ı çıkarıp yerine bir grolux koyarsanız ciddi faydasını görürsünüz.[/QUOTE]
işte bu kötü oldu abi,akvaryumun pratik floresan yuvasında aquastarlar takılı ve diğer 2 lamba yuvasını kendim dıy olarak yaptığım için lambaları değiştirmek tam bir eziyet,aquastarlardan birini çıkarsam ne olur acaba ?
[QUOTE=BlueFall]Difizör kısmı da tamam. Sorun aydınlatmanızda, Güneş ışığının taklit edilebilmesi açısından grolux kullanılması bitkilerin gelişiminde çok önemli. En azından day light ı çıkarıp yerine bir grolux koyarsanız ciddi faydasını görürsünüz.[/QUOTE]
işte bu kötü oldu abi,akvaryumun pratik floresan yuvasında aquastarlar takılı ve diğer 2 lamba yuvasını kendim dıy olarak yaptığım için lambaları değiştirmek tam bir eziyet,aquastarlardan birini çıkarsam ne olur acaba ?
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
[QUOTE=BlueFall] [QUOTE=baybaykuş]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
[/QUOTE]
Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler.
[QUOTE=BlueFall] [QUOTE=baybaykuş]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
[/QUOTE]
Buna karar verebilmek için aldığınız gübrelerin içeriğindeki maddeleri bilmek gerekir. İçeriğinde Potasyum,nitrat, fosfat vs.. varmı? varsa hangi ölçülerde var bunları bilmek gerekir. Bu tip hazır gübrelerin dezavantajı istediğiniz elementi artıırıp azaltmazsınız. Örneğin potasyum bitkilerin özellikle kök gelişmleri üzerinde etkilidir.Diyelim Siz tankınızı gözlemlediniz ve potasyumu arttırmaya karar verdiniz ama hazır karışım gübreyle bunu yapamazsınız. En iyi gübreleme şekli şu şekilde olur; test kitleri alırsınız (ne yazıkki biraz pahalı ürünlerdir) tankınızdaki elementlerin miktarını ölçersiniz duruma göre istediğiniz elementleri arttırıp çoğaltabilirsiniz.
[/QUOTE] Sera florena nitrat ve fosfat icermiyormus,nitrat ve fosfatin akvaryumdan kendiliginden yeterince olusabilecegini belirtmisler.
Bu kök çürümüş mü ?
[QUOTE=BlueFall] Diğer konunuza mesaj yazdım, tüm şartlar uygun gibi görünüyor. Geriye mayalı sistemden gelen co2 nasıl çözdüğünüz kalıyor, birde aydınlatma konusu var. SAnırım lamba türlerinizde grolux yok doğrumu ?[/QUOTE]
Ista 3in 1 difuzor kullaniyorum,co2 akisi sorunsuz gozukuuor,kisacik elodeolarim,co2 sisteme gectigimden 2 gun sonra asiri boy atmislardi.
Evet,grolux floresan yok akvaryumumda.
[QUOTE=BlueFall] Diğer konunuza mesaj yazdım, tüm şartlar uygun gibi görünüyor. Geriye mayalı sistemden gelen co2 nasıl çözdüğünüz kalıyor, birde aydınlatma konusu var. SAnırım lamba türlerinizde grolux yok doğrumu ?[/QUOTE]
Ista 3in 1 difuzor kullaniyorum,co2 akisi sorunsuz gozukuuor,kisacik elodeolarim,co2 sisteme gectigimden 2 gun sonra asiri boy atmislardi.
Evet,grolux floresan yok akvaryumumda.
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
[QUOTE=BlueFall]Bu tablo doğru, bende aynı dozlamayı yapıyorum ve iyi sonuç alıyorum. Ancak dıy mı marka mı, dıy ise bilgili biri tarafından yapıldığına emin olunmalı. Birde demir kullanımında dikkat edilmeli, akvaryumda kırmızı bitki yoğunluğu az ise demir bu dozun altında uygulanabilir. Çünkü ciddi oranda alg oluşumunu tetikliyor. Nitratında akvaryumda doğal yollardan oluştuğunu düşünecek olursak, bu dozun 1-2 ml. altına çekilebilir. [/QUOTE]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
[QUOTE=BlueFall]Bu tablo doğru, bende aynı dozlamayı yapıyorum ve iyi sonuç alıyorum. Ancak dıy mı marka mı, dıy ise bilgili biri tarafından yapıldığına emin olunmalı. Birde demir kullanımında dikkat edilmeli, akvaryumda kırmızı bitki yoğunluğu az ise demir bu dozun altında uygulanabilir. Çünkü ciddi oranda alg oluşumunu tetikliyor. Nitratında akvaryumda doğal yollardan oluştuğunu düşünecek olursak, bu dozun 1-2 ml. altına çekilebilir. [/QUOTE]
cevabınız için teşekkürler,dıy sanırım gübrelerim,üzerlerinde hiçbir marka yok,şimdi jbl ferrotabs ve sera florena siparişi verdim,bu ürünleri sıvı gübrelerle birlikte kullanabilir miyim ?
Bu kök çürümüş mü ?
ışıklandırma sürem 5 saat açık-2 saat kapalı ve 5 saat açık. 60 wattlık ışıklandırma kullanıyorum akvaryumum 65lt diyebiliriz.
co2 sistemim mevcut ,gübreleme olarak sıvı gübreleme kullanıyordum potasyum-nitrat-fosfat-demir (bunlar 4 ayrı şişede)
ben bu sıvı gübreleri doğru kullanamıyor olabileceğimi düşünüyorum ve bu konu hakkında bir konu açmıştım fakat yardım bulamadım
http://www.akvaryum.com/Forum/potasyumdemirfosfat_ve_nitrat_kullanimi_k724720.asp?PID=4050283#4050283
ayrıca bu sıvı gübrelerden vazgectim artık,jbl ferro tabs ve sera florena gübrelerini sipariş ettim.
ışıklandırma sürem 5 saat açık-2 saat kapalı ve 5 saat açık. 60 wattlık ışıklandırma kullanıyorum akvaryumum 65lt diyebiliriz.
co2 sistemim mevcut ,gübreleme olarak sıvı gübreleme kullanıyordum potasyum-nitrat-fosfat-demir (bunlar 4 ayrı şişede)
ben bu sıvı gübreleri doğru kullanamıyor olabileceğimi düşünüyorum ve bu konu hakkında bir konu açmıştım fakat yardım bulamadım
http://www.akvaryum.com/Forum/potasyumdemirfosfat_ve_nitrat_kullanimi_k724720.asp?PID=4050283#4050283
ayrıca bu sıvı gübrelerden vazgectim artık,jbl ferro tabs ve sera florena gübrelerini sipariş ettim.
Potasyum,Demir,Fosfat ve Nitrat kullanımı
Arkadaşlar kullanan yok mu ?
Arkadaşlar kullanan yok mu ?
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
