ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ugursarak
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2013 15:09
Son Ziyaret:
12 Ağustos 2014 18:14
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uğur Sarak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Japonların fena halde saklanıyor
Bir değişiklik yapmadım. Birden bire oldu. Mesela 4-5 saat normal şekilde hareketli olurken 4-5 saat saklanarak vakit geçiriyorlar. Filtrem de temiz. 2 ay önce temizlemiştim. Bir tek suyu değiştirmedim. Aksesuarlarda aynı. Akvaryumun üzeri kapalı olduğu için elle müdahele etmiyorum yemleri ufak deliklerden atıyorum. Suyu değiştirelim bakalım ne olacak.
Bir değişiklik yapmadım. Birden bire oldu. Mesela 4-5 saat normal şekilde hareketli olurken 4-5 saat saklanarak vakit geçiriyorlar. Filtrem de temiz. 2 ay önce temizlemiştim. Bir tek suyu değiştirmedim. Aksesuarlarda aynı. Akvaryumun üzeri kapalı olduğu için elle müdahele etmiyorum yemleri ufak deliklerden atıyorum. Suyu değiştirelim bakalım ne olacak.
Japonların fena halde saklanıyor
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: sürekli saklanma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1200 LT'lik filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler: sürekli saklanma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 adet vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: 1200 LT'lik filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) :
Yaklaşık 1 senedir 300 litrelik akvaryumum da 18-20 adet japon ve koi balıkları besliyorum. Şimdiye kadar sıkıntı yoktu. Ancak son 1 haftadır günün belli aralıklarında balıklarım yapay bitkilerin arkasına saklanıyorlar. Tıpkı yavru kedilerin annelerinin memesini emerken annelerine sokulmaları gibi balıkların hepsi birbirine sokuluyor. Küçük olanları büyük olanların kuyruklarının altına saklanıyor. Büyüklerde alt alta üst üste akvaryumun köşesinde bitkinin arkasına saklanıyorlar.
Ancak bir süre sonra çıkıp normal yüzmeye devam ediyorlar. Bu son bir haftadır belli peryodlarla devam ediyor. Hem pul yem var hem granül yem var. Granül yemi attığımda batmadığı için yukarıda kalıyor. Japonlarım yukarı çıkıp o yemleri bile yemiyorlar. Pul yemler ise dibe çökünce çok ani hareketlerle yiyip tekrar saklanıyorlar.
Belli peryodlarda bu böyle devam ediyor. Bazen bir anda normal yüzmeye ve benimle oynamaya başlıyorlar yani benim yaptığım hareketlere göre tepki veriyorlar. Ancak bazende saklanıp duruyorlar. Ben saklananların yanına yanaştığımda çok hızlı ve çevik hareketlerle akvaryumun diğer ucuna kaçıp bu sefer orada saklanıyorlar.
Bunun sebebi ne olabilir, mutlaka daha önce başkalarınında başına gelmiştir. Ben internette araştırdım ancak istediğim gibi bir açıklama bulamadım.
Ancak bir süre sonra çıkıp normal yüzmeye devam ediyorlar. Bu son bir haftadır belli peryodlarla devam ediyor. Hem pul yem var hem granül yem var. Granül yemi attığımda batmadığı için yukarıda kalıyor. Japonlarım yukarı çıkıp o yemleri bile yemiyorlar. Pul yemler ise dibe çökünce çok ani hareketlerle yiyip tekrar saklanıyorlar.
Belli peryodlarda bu böyle devam ediyor. Bazen bir anda normal yüzmeye ve benimle oynamaya başlıyorlar yani benim yaptığım hareketlere göre tepki veriyorlar. Ancak bazende saklanıp duruyorlar. Ben saklananların yanına yanaştığımda çok hızlı ve çevik hareketlerle akvaryumun diğer ucuna kaçıp bu sefer orada saklanıyorlar.
Bunun sebebi ne olabilir, mutlaka daha önce başkalarınında başına gelmiştir. Ben internette araştırdım ancak istediğim gibi bir açıklama bulamadım.
japonla yaşayan balık türü aranıyor
Japonlarla koi çok güzel yaşıyor, koiler oldukça uysal japonlarda öyle, hiç kavga etmezler. Ayrıca koiler hızlı yüzerler, tül yüzgeçli olanları çok şık duruyor. Akvaryumun boyuna göre büyüyor. Koiler cikletlere benzediği için akvaryuma güzellik katar. Çeşitli renleri var. Strese kolay girmemeleri nedeniyle akvaryumda her zaman bir arayış içerisindeler. Sürekli çalışan karıncalar gibi akvaryumda birşeyler arıyorlar, kumda yiyecek arıyorlar, dekorların etrafını inceliyorlar, ani ve hızlı hareketleri akvaryuma güzellik katıyor.
büyük renkli japon balıklarım gibi onlarda hiç durmadan yüzüp akvaryuma renk katıyorlar. Bence koi her japon akvaryumunda olmalı.
Japonlarla koi çok güzel yaşıyor, koiler oldukça uysal japonlarda öyle, hiç kavga etmezler. Ayrıca koiler hızlı yüzerler, tül yüzgeçli olanları çok şık duruyor. Akvaryumun boyuna göre büyüyor. Koiler cikletlere benzediği için akvaryuma güzellik katar. Çeşitli renleri var. Strese kolay girmemeleri nedeniyle akvaryumda her zaman bir arayış içerisindeler. Sürekli çalışan karıncalar gibi akvaryumda birşeyler arıyorlar, kumda yiyecek arıyorlar, dekorların etrafını inceliyorlar, ani ve hızlı hareketleri akvaryuma güzellik katıyor.
büyük renkli japon balıklarım gibi onlarda hiç durmadan yüzüp akvaryuma renk katıyorlar. Bence koi her japon akvaryumunda olmalı.
japon akvaryumuna pengasus balığı
Bende 300 litrelik akvaryumda japon balıkları besliyorum. Çöpçü beslenmez demişler bende 18-20 cm'lik japon dahil, 15 cm ve çeşitli boylarda japonlar var. Çok ufak japonlarda var. Mesela pörtlek gözlü japon balığım yüzeydeki yemleri yemekte zorlandığı için aç kalıyordu. Artık günde 1 kez ve bol yaprak yem atıyorum. Büyük balıklar üstteki yemleri yerken aşağı çöken yemleri ufak balıklarım yiyor. Yemleri tüketmeleri ortalama 4-5 dakika sürüyor.
Bu tarz bir beslemeyle çöpçüler rahatlıkla yaşar diye düşünüyorum. Bende şu an 20 civarında japon ve koi balıkları var. Günde 1 kez bol yaprak yem ile yemleme yapıyorum. Üstteki yemler 2 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Tabanda ki yemler ise 3 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Böylece ufak ve büyük balıkların hepsi doyuyor. Ancak benim akvaryum büyük, yem akvaryumun her yerine dağılıyor. Bu yüzden ufak balıklar büyük balıklarla kapışma yaşamadan rahatlıkla beslenebiliyorlar. Ufak akvaryumlar için bu yöntem başarılı olur mu bilmiyorum. Bende albino cüce vatozlar vardı, günde bir kez bol yemleme ile onlar da rahatlıkla besleniyorlardı, ama onlar için arada dip yemleride kullanıyordum. Onları bir hobiciye ücretsiz verdim, en azından daha sıcak bir akvaryumda yaşamak haklarıydı:)
Bende 300 litrelik akvaryumda japon balıkları besliyorum. Çöpçü beslenmez demişler bende 18-20 cm'lik japon dahil, 15 cm ve çeşitli boylarda japonlar var. Çok ufak japonlarda var. Mesela pörtlek gözlü japon balığım yüzeydeki yemleri yemekte zorlandığı için aç kalıyordu. Artık günde 1 kez ve bol yaprak yem atıyorum. Büyük balıklar üstteki yemleri yerken aşağı çöken yemleri ufak balıklarım yiyor. Yemleri tüketmeleri ortalama 4-5 dakika sürüyor.
Bu tarz bir beslemeyle çöpçüler rahatlıkla yaşar diye düşünüyorum. Bende şu an 20 civarında japon ve koi balıkları var. Günde 1 kez bol yaprak yem ile yemleme yapıyorum. Üstteki yemler 2 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Tabanda ki yemler ise 3 dakika gibi bir sürede tüketiliyor. Böylece ufak ve büyük balıkların hepsi doyuyor. Ancak benim akvaryum büyük, yem akvaryumun her yerine dağılıyor. Bu yüzden ufak balıklar büyük balıklarla kapışma yaşamadan rahatlıkla beslenebiliyorlar. Ufak akvaryumlar için bu yöntem başarılı olur mu bilmiyorum. Bende albino cüce vatozlar vardı, günde bir kez bol yemleme ile onlar da rahatlıkla besleniyorlardı, ama onlar için arada dip yemleride kullanıyordum. Onları bir hobiciye ücretsiz verdim, en azından daha sıcak bir akvaryumda yaşamak haklarıydı:)
Japon balığı ısıtıcısız yaşar mı
Benim akvaryumda şu an ısıtıcısız su sıcaklığı 21 derece. Sıcaklık son 1 aydır da 20-21 arasında gidiyor. Diğerleri mutsuz olur diye 300 litrelik akvaryuma sadece japon ve koi balıklarını koydum. Elektrik faturası sıkıntısı nedeniyle böyle yapmak zorunda kaldım. Gerçi 300 w'lık bir ısıtıcı var çok daha soğuk günler için aldım. Cüce vatoz ve canlı doğuranları ise 16 litrelik diğer akvaryumuma koydum. 50W'lık ta roxin ısıtıcı taktım. Isıtıcı 32 dereceye ayarlı ama en fazla 24-26 derece'ye kadar ısıtıyor bu yüzden almanızı tavsiye etmem. 6 derece oynaması çok büyük bir fark..
Benim akvaryumda şu an ısıtıcısız su sıcaklığı 21 derece. Sıcaklık son 1 aydır da 20-21 arasında gidiyor. Diğerleri mutsuz olur diye 300 litrelik akvaryuma sadece japon ve koi balıklarını koydum. Elektrik faturası sıkıntısı nedeniyle böyle yapmak zorunda kaldım. Gerçi 300 w'lık bir ısıtıcı var çok daha soğuk günler için aldım. Cüce vatoz ve canlı doğuranları ise 16 litrelik diğer akvaryumuma koydum. 50W'lık ta roxin ısıtıcı taktım. Isıtıcı 32 dereceye ayarlı ama en fazla 24-26 derece'ye kadar ısıtıyor bu yüzden almanızı tavsiye etmem. 6 derece oynaması çok büyük bir fark..
Japon balığı ısıtıcısız yaşar mı
http://tr.wikipedia.org/wiki/Japon_bal%C4%B1%C4%9F%C4%B1
http://tr.wikipedia.org/wiki/Japon_bal%C4%B1%C4%9F%C4%B1
wikipedia'da japon balıkları için ısıtıcıya gerek yoktur diyor. Elektrik faturası yüzünden 300 litrelik akvaryumum boş duruyordu, maaşıma zam gelinceye kadar japonlarla dolduracağım balık bakmak büyük zevk Allah japonları korusun :)
Elektrik Faturanız
Canlı doğuranlar var bende, şu an için bitki yok. İş yoğunluğu nedeniyle bitkileri bahar aylarında ekmeyi planlıyorum. Işıklandırması led ile yapılıyor. Ancak bitki ekimine başlayınca bitkilere uygun olan ışıklandırma sistemine geçeceğim.
Canlı doğuranlar var bende, şu an için bitki yok. İş yoğunluğu nedeniyle bitkileri bahar aylarında ekmeyi planlıyorum. Işıklandırması led ile yapılıyor. Ancak bitki ekimine başlayınca bitkilere uygun olan ışıklandırma sistemine geçeceğim.
200 litrelik bir akvaryumda 13 lira çok ideal bir rakam. Isıtıcı dışında dış filtre ve ışıklandırma 10-12 lira farketse toplam 25 lira gibi bir maliyet ortaya çıkıyor gibi görünüyor. Isıtıcım gelsin bende bir test edip buraya güncel sonucu yazayım umarım bu rakamı geçirmeden bir tasarruf sağlayabilirim yoksa büyük bir sıkıntı beni bekliyor
Elektrik Faturanız
Doğalgaz sobalı odamda 300 litrelik bir akvaryumum var, oda sıcaklığı ortalama 25-26 derece olacak. Akvaryumda 50 kilo kum 10 litre substrat var.220 litrede su olduğunu tahmin ediyorum. Akvaryumun üzeri ahşap kapak ile kapalı kapağın alt tarafı stretch ile kaplanmış. Akvaryumun arkasına ve iki yanına strafor koyacağım, geceleri ön tarafına da koyabilirim. 300w'lık bir ısıtıcı takıp ısıtmaya çalışcağım. Eğer elektrik fazla gelirse akvaryum suyunu yarıya indirip 100W'lık bir ısıtıcı takmayı düşünüyorum. Akvaryumumda toplam 14 balık var, yavrulukta da bir miktarda yeni doğmuş yavru var.
ugursarak 2013-09-18 20:27:03
Güncel elektrik fiyatlarına göre tecrübesi olanlar cevap verirse sevinirim
Akvaryum tam dolu iken ve yarı dolu iken ısıtıcı aşağı yukarı ne kadar yakar? Maddi durumum iyi değil bu aralar bu yüzden merak ediyorum
120x45x55 - Aydınlatma konusunda kafam karıştı
Peki bu lambaları günde kaç saat açık bırakmam gerekiyor? Belirli periyotları var mı?
Peki bu lambaları günde kaç saat açık bırakmam gerekiyor? Belirli periyotları var mı?
120x45x55 - Aydınlatma konusunda kafam karıştı
120 cm uzunluğunda 55 cm derinliğinde 300 litrelik yeni bir akvaryum kurdum. Aydınlatma sistemi için bir süredir araştırma yapıyorum ancak kafam karıştı. Birçok farklı lamba türü, balastı, starteri, lümeni derken benim akvaryuma hangisi uyar çözemedim. Eminönüne gidicem ama kesin yanlış şeyleri alıp gelirim.
120 cm uzunluğunda 55 cm derinliğinde 300 litrelik yeni bir akvaryum kurdum. Aydınlatma sistemi için bir süredir araştırma yapıyorum ancak kafam karıştı. Birçok farklı lamba türü, balastı, starteri, lümeni derken benim akvaryuma hangisi uyar çözemedim. Eminönüne gidicem ama kesin yanlış şeyleri alıp gelirim.
Bana öneriniz ne olur gidip onu alıp kullanayım. Başlangıç için low tech bitkiler yetiştirmeyi düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
